Ύλη Mαθηματικών (ΕΠΑ.Λ.)

anastasia papa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η anastasia papa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 300 μηνύματα.
δινω ξανα πανελληνιες μπερδευτηκα λιγο με την υλη.μπορει να μου πει κανεις αν ειναι ιδια με περσυ ή αν εχει προστεθει κατι ακομη απο στατιστικη?
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
δινω ξανα πανελληνιες μπερδευτηκα λιγο με την υλη.μπορει να μου πει κανεις αν ειναι ιδια με περσυ ή αν εχει προστεθει κατι ακομη απο στατιστικη?
σε 5 μερες δινεις και ρωτας για υλη?αποκλειεται να προσθεσανε τιποτα ισα ισα θα κοψανε υλη
 

roud

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η roud αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 274 μηνύματα.
Προσθέσανε τις γραφικές παραστάσεις και την ομαδοποίηση στην στατιστική , δηλαδή μέχρι το 2.2
η θεωρία βγαίνει σε τόσες λίγες μέρες , αλλά από ασκήσεις αν δεν έχεις ασχοληθεί λίγο δύσκολο .
 

anastasia papa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η anastasia papa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 300 μηνύματα.
σε 5 μερες δινεις και ρωτας για υλη?αποκλειεται να προσθεσανε τιποτα ισα ισα θα κοψανε υλη
εξυπνακια Ευκλειδη κι ομως προσθεσανε σε σχεση με περσυ και καποια αλλα.Τα ειχα διαβασει περσυ αλλα μετα τα αφαιρεσαν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Προσθέσανε τις γραφικές παραστάσεις και την ομαδοποίηση στην στατιστική , δηλαδή μέχρι το 2.2
η θεωρία βγαίνει σε τόσες λίγες μέρες , αλλά από ασκήσεις αν δεν έχεις ασχοληθεί λίγο δύσκολο .
ευχαριστω για την απαντηση ναι τελικα προσθεσαν καποια πραγματακια.οκ σε 1-2 μερες μαθαινονται.Με την υπολοιπη υλη ειμαι κομπλε.ειχα δωσει και περσυ και εγραψα 17 στα μαθηματικα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
δηλαδη στην υλη σας εχετε το πρωτο κεφαλαιο με τις παραγωγους και απο στατιστικη τι εχετε??τιποτα?πραγματικα με 1 μηνα διαβασμα καποιος παιζει να γραφει 20 σε αυτο το μαθημα
 

roud

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η roud αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 274 μηνύματα.
ευχαριστω για την απαντηση ναι τελικα προσθεσαν καποια πραγματακια.οκ σε 1-2 μερες μαθαινονται.Με την υπολοιπη υλη ειμαι κομπλε.ειχα δωσει και περσυ και εγραψα 17 στα μαθηματικα.
Τίποτα , καλή τύχη για φετος σου εύχομαι και σε όσους από μας δίνουμε !!
κάνε επαναληψη και από ασκήσεις πάντως αν προλάβεις ,
δηλαδη στην υλη σας εχετε το πρωτο κεφαλαιο με τις παραγωγους και απο στατιστικη τι εχετε??τιποτα?πραγματικα με 1 μηνα διαβασμα καποιος παιζει να γραφει 20 σε αυτο το μαθημα
ναι στην υλη είναι το 1ο κεφάλαιο και από το 2ο στατιστική απλά δεν έχουμε μέτρα θέσης και διασποράς . Περσυ τα παιδιά που έδιναν δεν ειχαν πραγματικά τίποτα από στατιστικη ούτε γραφικές ούτε ομαδοποίηση
Και φέτος την ίδια μειωμενη θα είχαμε , ανεβηκε στις 8 και μετά στις 14 ιανουαριου ανέβηκε το ΦΕΚ και είχαν προσθέσει υλη …….🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Τίποτα , καλή τύχη για φετος σου εύχομαι και σε όσους από μας δίνουμε !!
κάνε επαναληψη και από ασκήσεις πάντως αν προλάβεις ,

ναι στην υλη είναι το 1ο κεφάλαιο και από το 2ο στατιστική απλά δεν έχουμε μέτρα θέσης και διασποράς . Περσυ τα παιδιά που έδιναν δεν ειχαν πραγματικά τίποτα από στατιστικη ούτε γραφικές ούτε ομαδοποίηση
Και φέτος την ίδια μειωμενη θα είχαμε , ανεβηκε στις 8 και μετά στις 14 ιανουαριου ανέβηκε το ΦΕΚ και είχαν προσθέσει υλη …….🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
αρα ενας κανονικα που ασχολειται και θα κανει και φροντιστηριο δυσκολα δε θα γραψει 19-20
 

roud

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η roud αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 274 μηνύματα.
αρα ενας κανονικα που ασχολειται και θα κανει και φροντιστηριο δυσκολα δε θα γραψει 19-20
Αυτό ακριβώς
βεβαια μεγαλύτερο συντελεστή έχουν τα ειδικότητας που τουλάχιστον στον τομέα μου (υγείας) θέλουν τεράστια παπαγαλια και κατανοηση βέβαια για να γράψεις και σε αυτά 20
τελικα η εκθεση είναι αυτή που καθορίζει το που θα περάσει ένας καλά διαβασμένος !
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς
βεβαια μεγαλύτερο συντελεστή έχουν τα ειδικότητας που τουλάχιστον στον τομέα μου (υγείας) θέλουν τεράστια παπαγαλια και κατανοηση βέβαια για να γράψεις και σε αυτά 20
τελικα η εκθεση είναι αυτή που καθορίζει το που θα περάσει ένας καλά διαβασμένος !
απο οτι εχω καταλαβει ναι.οι θεσεις ειναι πολυ λιγες και οταν γραφουν ολοι 20 οι βασεις διαμορφωνονται σε εξωπραγματικα επιπεδα
 

roud

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η roud αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 274 μηνύματα.
απο οτι εχω καταλαβει ναι.οι θεσεις ειναι πολυ λιγες και οταν γραφουν ολοι 20 οι βασεις διαμορφωνονται σε εξωπραγματικα επιπεδα
Αυτό ακριβώς
Η ιατρική ένα άπιαστο όνειρο μάλλον , θα δούμε σε λίγες μέρες !!!
 

anastasia papa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η anastasia papa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 300 μηνύματα.
Τίποτα , καλή τύχη για φετος σου εύχομαι και σε όσους από μας δίνουμε !!
κάνε επαναληψη και από ασκήσεις πάντως αν προλάβεις ,

ναι στην υλη είναι το 1ο κεφάλαιο και από το 2ο στατιστική απλά δεν έχουμε μέτρα θέσης και διασποράς . Περσυ τα παιδιά που έδιναν δεν ειχαν πραγματικά τίποτα από στατιστικη ούτε γραφικές ούτε ομαδοποίηση
Και φέτος την ίδια μειωμενη θα είχαμε , ανεβηκε στις 8 και μετά στις 14 ιανουαριου ανέβηκε το ΦΕΚ και είχαν προσθέσει υλη …

Αυτό ακριβώς
Η ιατρική ένα άπιαστο όνειρο μάλλον , θα δούμε σε λίγες μέρε
Περσυ εχασα ενα θεμα στην υγιεινη,4 λεξεις ηθελε να γραψουμε,αν εγραφα εστω την μια θα περνουσα στη σχολη που ηθελα.Την εχασα για 150 μορια.Καλη επιτυχια και σε σενα.Πλακωσαν ολοι στον τομεα υγειας,οι θεσεις ειναι λιγες και ολα κρινονται στη λεπτομερεια.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

αρα ενας κανονικα που ασχολειται και θα κανει και φροντιστηριο δυσκολα δε θα γραψει 19-20
και να μην ειχε αφαιρεθει τιποτα σιγα το δυσκολο απ τα μετρα θεσης και διασπορας.Ναι θα γραψει 19 ενας που θα κανει φροντηστηριο εισαι ευχαριστημενος τωρα?
 

anastasia papa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η anastasia papa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 300 μηνύματα.
θα κανω μια ερωτηση και οποιος ξερει ας μου απαντησει.στο βιβλιο λεει '' Ιστόγραμμα Συχνοτήτων Η αντίστοιχη γραφική παράσταση ενός πίνακα συχνοτήτων με ομαδοποιημένα δεδομένα γίνεται με το λεγόμενο ιστόγραμμα (histogram) συχνοτήτων. Στον οριζόντιο άξονα ενός συστήματος ορθογωνίων αξόνων σημειώνουμε, με κατάλληλη κλίμακα, τα όρια των κλάσεων. Στη συνέχεια, κατασκευάζουμε διαδοχικά ορθογώνια (ιστούς), από καθένα από τα οποία έχει βάση ίση με το πλάτος της κλάσης και ύψος τέτοιο, ώστε το εμβαδόν του ορθογωνίου να ισούται με τη συχνότητα της κλάσης αυτής''στη σελιδα 73.Αν στον καθετο αξονα βαλω τη συχνοτητα της κλασης και στον οριζοντιο το πλατος της κλασης πως γινεται το εμβαδο να ισουται με τη συχνοτητα?και το αθροισμα των εμβαδων με το ν?αυτο με εχει λιγο μπερδεψει.για να βγει το εμβαδο οση ειναι η συχνοτητα θα πρεπει στον οριζοντιο αξονα να εχω μηκος 1.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

θα κανω μια ερωτηση και οποιος ξερει ας μου απαντησει.στο βιβλιο λεει '' Ιστόγραμμα Συχνοτήτων Η αντίστοιχη γραφική παράσταση ενός πίνακα συχνοτήτων με ομαδοποιημένα δεδομένα γίνεται με το λεγόμενο ιστόγραμμα (histogram) συχνοτήτων. Στον οριζόντιο άξονα ενός συστήματος ορθογωνίων αξόνων σημειώνουμε, με κατάλληλη κλίμακα, τα όρια των κλάσεων. Στη συνέχεια, κατασκευάζουμε διαδοχικά ορθογώνια (ιστούς), από καθένα από τα οποία έχει βάση ίση με το πλάτος της κλάσης και ύψος τέτοιο, ώστε το εμβαδόν του ορθογωνίου να ισούται με τη συχνότητα της κλάσης αυτής''στη σελιδα 73.Αν στον καθετο αξονα βαλω τη συχνοτητα της κλασης και στον οριζοντιο το πλατος της κλασης πως γινεται το εμβαδο να ισουται με τη συχνοτητα?και το αθροισμα των εμβαδων με το ν?αυτο με εχει λιγο μπερδεψει.για να βγει το εμβαδο οση ειναι η συχνοτητα θα πρεπει στον οριζοντιο αξονα να εχω μηκος 1.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
θα κανω μια ερωτηση και οποιος ξερει ας μου απαντησει.στο βιβλιο λεει '' Ιστόγραμμα Συχνοτήτων Η αντίστοιχη γραφική παράσταση ενός πίνακα συχνοτήτων με ομαδοποιημένα δεδομένα γίνεται με το λεγόμενο ιστόγραμμα (histogram) συχνοτήτων. Στον οριζόντιο άξονα ενός συστήματος ορθογωνίων αξόνων σημειώνουμε, με κατάλληλη κλίμακα, τα όρια των κλάσεων. Στη συνέχεια, κατασκευάζουμε διαδοχικά ορθογώνια (ιστούς), από καθένα από τα οποία έχει βάση ίση με το πλάτος της κλάσης και ύψος τέτοιο, ώστε το εμβαδόν του ορθογωνίου να ισούται με τη συχνότητα της κλάσης αυτής''στη σελιδα 73.Αν στον καθετο αξονα βαλω τη συχνοτητα της κλασης και στον οριζοντιο το πλατος της κλασης πως γινεται το εμβαδο να ισουται με τη συχνοτητα?και το αθροισμα των εμβαδων με το ν?αυτο με εχει λιγο μπερδεψει.για να βγει το εμβαδο οση ειναι η συχνοτητα θα πρεπει στον οριζοντιο αξονα να εχω μηκος 1.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
τα χεις μπλεξει εντελως.το ιστογραμμα κατασκευαζεται ως εξης:παιρνεις τις κλασεις και σε καθε κλαση δημιουργω ορθογωνια.το καθε ορθογωνιο προφανως θα εχει μια πλευρα το πλατος της κλασης και υψος τη συχνοτητα της κλασης!το εμβαδον που λες οτι ειναι μεγεθος του δειγματος ειναι το πολυγωνο συχνοτητων με τον οριζοντιο αξονα.το πολυγωνο για να το φτιαξεις βαζεις 2 υποθετικες κλασεις αριστερα και δεξια με το ιδιο πλατος.και ενωνεις τα μεσα των κλασεων υποθετικων και κανονικων.δημιουργειται ενα πολυγωνο λοιπον.το εμβαδον του χωριου που δημιουργει το πολυγωνο με τον οριζοντιο αξονα ειναι το μεγεθος του δειγματος
 

roud

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η roud αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 274 μηνύματα.
θα κανω μια ερωτηση και οποιος ξερει ας μου απαντησει.στο βιβλιο λεει '' Ιστόγραμμα Συχνοτήτων Η αντίστοιχη γραφική παράσταση ενός πίνακα συχνοτήτων με ομαδοποιημένα δεδομένα γίνεται με το λεγόμενο ιστόγραμμα (histogram) συχνοτήτων. Στον οριζόντιο άξονα ενός συστήματος ορθογωνίων αξόνων σημειώνουμε, με κατάλληλη κλίμακα, τα όρια των κλάσεων. Στη συνέχεια, κατασκευάζουμε διαδοχικά ορθογώνια (ιστούς), από καθένα από τα οποία έχει βάση ίση με το πλάτος της κλάσης και ύψος τέτοιο, ώστε το εμβαδόν του ορθογωνίου να ισούται με τη συχνότητα της κλάσης αυτής''στη σελιδα 73.Αν στον καθετο αξονα βαλω τη συχνοτητα της κλασης και στον οριζοντιο το πλατος της κλασης πως γινεται το εμβαδο να ισουται με τη συχνοτητα?και το αθροισμα των εμβαδων με το ν?αυτο με εχει λιγο μπερδεψει.για να βγει το εμβαδο οση ειναι η συχνοτητα θα πρεπει στον οριζοντιο αξονα να εχω μηκος 1.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Λοιπόν άμα το διαβάσεις λίγο παρακάτω λέει θεωρώντας το πλάτος ως μονάδα μέτρησης του χαρακτηριστικού στον οριζόντιο άξονα το ύψος κάθε ορθογώνιο είναι ίσο προς την συχνότητα της αντίστοιχης κλάσεις έτσι ώστε να ισχύει πάλι ότι το εμβαδόν του ορθογωνίου είναι ίσο με τις αντίστοιχες συχνότητες. {ΕΙ=νι*c}

Άρα όταν λέει θεωρούμε το πλάτος ως μονάδα μέτρησης εννοεί όντως ως μονάδα δηλαδή το νούμερο ένα. Άρα Έστω το εμβαδόν του πρώτου ορθογωνίου, εάν ν1=5 τότε ισχύει Eορθ1= ν1 * c=5 * 1= 5

Τελοσπάντων επειδή και εγώ δεν το είχα καταλάβει στην αρχή στην ουσία μπορεί σε κάποια άσκηση οι κλάσεις έχουνε πλάτος 5,10 και λοιπά απλά για να το καταλάβεις γιατί και καλά θεωρούμε το πλάτος ως μονάδα μέτρησης δηλαδή 1…… κάθε κλάση έχει ένα πλάτος άρα μια μονάδα , 1.
Άρα ΕΙ=νι
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Λοιπόν άμα το διαβάσεις λίγο παρακάτω λέει θεωρώντας το πλάτος ως μονάδα μέτρησης του χαρακτηριστικού στον οριζόντιο άξονα το ύψος κάθε ορθογώνιο είναι ίσο προς την συχνότητα της αντίστοιχης κλάσεις έτσι ώστε να ισχύει πάλι ότι το εμβαδόν του ορθογωνίου είναι ίσο με τις αντίστοιχες συχνότητες. {ΕΙ=νι*c}

Άρα όταν λέει θεωρούμε το πλάτος ως μονάδα μέτρησης εννοεί όντως ως μονάδα δηλαδή το νούμερο ένα. Άρα Έστω το εμβαδόν του πρώτου ορθογωνίου, εάν ν1=5 τότε ισχύει Eορθ1= ν1 * c=5 * 1= 5

Τελοσπάντων επειδή και εγώ δεν το είχα καταλάβει στην αρχή στην ουσία μπορεί σε κάποια άσκηση οι κλάσεις έχουνε πλάτος 5,10 και λοιπά απλά για να το καταλάβεις γιατί και καλά θεωρούμε το πλάτος ως μονάδα μέτρησης δηλαδή 1…… κάθε κλάση έχει ένα πλάτος άρα μια μονάδα , 1.
αυτο το γραφει το βιβλιο??οτι να ναι..
 

roud

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η roud αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 274 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Ναι πάνω κάτω
Επισης αυτό για το πολυγωνο
εμβαδον Πολυγώνου ιστογραμματοσ vi Ε=ν , fi Ε= 1 , fi% Ε=100,
εμβαδον Πολυγώνου ιστογραμματος αθροιστικων τα ίδια
εγω οταν εδινα μαθηματικα γενικης θυμαμαι να γραφει το βιβλιο αυτο που ανεφερα παραπανω.οχι πολυγωνο αθροιστικων με οριζοντιο αξονα δεν κανει το μεγεθος δειγματος!!καμια σχεση!!ειναι παγιδα αυτο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

xaaxax οντως το γραφει το βιβλιο που κοιταξα στο ιντερνετ.ενταξει λεπτομερεια αλλα φαντασου να σου πει σε ασκηση εχει το καθε ορθογωνιο εμβαδον ταδε και να μην ξερεις αυτο αν και θεωρω οτι θα το διευκρινιζανε σε ασκηση
 
Τελευταία επεξεργασία:

roud

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η roud αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 274 μηνύματα.
εγω οταν εδινα μαθηματικα γενικης θυμαμαι να γραφει το βιβλιο αυτο που ανεφερα παραπανω.οχι πολυγωνο αθροιστικων με οριζοντιο αξονα δεν κανει το μεγεθος δειγματος!!καμια σχεση!!ειναι παγιδα αυτο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

xaaxax οντως το γραφει το βιβλιο που κοιταξα στο ιντερνετ.ενταξει λεπτομερεια αλλα φαντασου να σου πει σε ασκηση εχει το καθε ορθογωνιο εμβαδον ταδε και να μην ξερεις αυτο αν και θεωρω οτι θα το διευκρινιζανε σε ασκηση
Άμα θα θελήσουν να βάλουν δύσκολο θέμα στατιστικής θα το κανουν κάπως πιστεύω …
 

anastasia papa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η anastasia papa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 300 μηνύματα.
παιδια σας ευχαριστω για τις απαντησεις.Οντως αν θελησουν να βαλουν δυσκολα θεματα μπορουν να το κανουν και πολλοι λιγοι να γραψουν πανω απ τη βαση.Συνηθως βαζουν βατα.Roudama αν δεις το τελευταιο θεμα το περσινο δε το γραψε σχεδον κανεις.Ειχε εναν τυπο d ,αποσταση 2 σημειων, που το ειχε στο βιβλιο της α λυκειου και δε μου το ειχε δειξει ο καθηγητης.σε σενα τον δειξαν αυτο τον τυπο στο φροντιστηριο που πας?
 

roud

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η roud αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 274 μηνύματα.
παιδια σας ευχαριστω για τις απαντησεις.Οντως αν θελησουν να βαλουν δυσκολα θεματα μπορουν να το κανουν και πολλοι λιγοι να γραψουν πανω απ τη βαση.Συνηθως βαζουν βατα.Roudama αν δεις το τελευταιο θεμα το περσινο δε το γραψε σχεδον κανεις.Ειχε εναν τυπο d ,αποσταση 2 σημειων, που το ειχε στο βιβλιο της α λυκειου και δε μου το ειχε δειξει ο καθηγητης.σε σενα τον δειξαν αυτο τον τυπο στο φροντιστηριο που πας?
Ναι ναι μας το έδειξαν , βέβαια αρχικα το είδα στα θέματα σας μολις βγήκαν και είχα ένα flashback στην Τρίτη γυμνασίου που μας έλεγε ο μαθηματικός οτι θα το χρειαστούμε …
αναρωτιεμαι τι παρόμοιο τέτοιο μπορούν να βάλουν από παλιότερα
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top