Όταν τα όνειρα κάνουν φτερά...

Darkness

Περιβόητο μέλος

Η Darkness αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,129 μηνύματα.
Μια συμμαθήτριά μου όμως με αυτό το τροπάρι έβγαλε 18800 μόρια και δεν την λες και έξυπνη...
BAM BAM, μια παράκληση.... Inferno είναι όχι Infermo :p
Ε ΒΡΕ ΚΑΛΑ ΣΥΓΝΩΜΗ................:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ακόμα και η θέληση για κάτι ή η διατήρηση ψυχραιμίας υπό πίεση αποτελούν στοιχεία που έχουν το μερίδιό τους ακόμα και για την πρόσβαση στα ΑΕΙ/ΤΕΙ και θα πρέπει να χαρακτηρίζουν κάποιο μελλοντικό επιστήμονα.

Άνθρωποι που φαίνεται να μην είναι τόσο έξυπνοι όσο κάποιοι άλλοι, αλλά με τον προσωπικό τους κόπο τα μαθαίνουν έστω και παπαγαλία (μάλλον πιο δύσκολο να μάθεις κάτι ειδικά όταν δεν το καταλαβαίνεις) δείχνει κάποια θετική πλευρά του χαρακτήρα τους. Φυσικά το εκπαιδευτικό σύστημα δεν θα πρέπει να δίνει χώρο για τέτοιου είδους αντιδράσεις, αλλά πιστεύω σε κάθε είδους εξετάσεις η "παπαγαλία" δεν αποφεύγεται...

Προσωπικά πιστεύω η παπαγαλία δεν είναι η πιστή απόδοση οτιδήποτε όπως είναι στο βιβλίο, αλλά η μηχανιστική του όλου θέματος χωρίς ουσιαστική γνώση και κρίση των λεγομένων...

Επιπλέον, υπάρχουν αρκετές επιστήμες που βασίζονται στην ορολογία και στην με προσοχή απόδοση/διατύπωση των όρων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Inferno29278

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Inferno29278 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 166 μηνύματα.
Κάποια πράγματα ναι, πρέπει να τα μάθουμε απ' έξω, αλλά ελάχιστα. Για εμένα είναι ανούσιο/ανόητο/υποτιμητικό... να κάτσω να μάθω πχ 60 σελίδες και να μην ξέρω τι λένε. Δεν ξέρω τι επιβάλλουν τα σημερινά δεδομένα, αλλά την κριτική μου ικανότητα δεν πρόκειται να τη παραμελήσω με τίποτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ελάχιστα ίσως είναι στα πλαίσια του σχολείου. Σε κάποιο Τμήμα της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (και ως επιστήμονας) οι απαιτήσεις αυξάνονται στο "πόσα θα μάθεις απ' έξω"...

Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς τί λένε 60 σελίδες = παπαγαλία. Αν πρέπει να ακολουθείς κάποιο είδους "λεξιλόγιο/διατύπωση", αλλά έχεις επίγνωση του τί λενε δεν είναι παπαγαλία...

Μάλλον ο συνδυασμός τους είναι το ιδανικό, όπως και η διατήρηση της ψυχραιμίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Ελάχιστα ίσως είναι στα πλαίσια του σχολείου. Σε κάποιο Τμήμα της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (και ως επιστήμονας) οι απαιτήσεις αυξάνονται στο "πόσα θα μάθεις απ' έξω"...

Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς τί λένε 60 σελίδες = παπαγαλία. Αν πρέπει να ακολουθείς κάποιο είδους "λεξιλόγιο/διατύπωση", αλλά έχεις επίγνωση του τί λενε δεν είναι παπαγαλία...

Μάλλον ο συνδυασμός τους είναι το ιδανικό, όπως και η διατήρηση της ψυχραιμίας.

Συμφωνώ. Δυστυχώς αν στο λύκειο ήμουν 1 φορά παπαγάλλος στο πανεπιστήμιο ήμουν 10 και μιλάμε για πολυτεχνείο, όχι κάποια θεωρητική σχολή. Δυστυχώς η παπαγαλία δεν αποφεύγεται ό,τι σχολή και να διαλέξει κανείς εκτός από ελάχιστες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rinaki

Νεοφερμένος

Η κατερινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
θα δηλωσω κ τα χημικα εννοειτε γιατι ποτε δεν ξερεις κ θα μπω μαλλν γεωπονιας κι γεωπεριβάλλοντος----αει αθηνας..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
καποιο καλο αει με 15300 στ 2 η 4??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
Για να λέμε και του στραβού το δίκιο πρέπει να την αυξήσουν. Είναι αδικία για τα παιδιά που έδιναν 9 μαθήματα μέχρι το 2005 να έχετε 6 από τα 9 και την ίδια ύλη στα 6 από αυτά για να μην πω λιγότερη (μαθηματικά κατεύθυνσης από όσο ξερω δεν έχετε τριγωνομετρική μορφή). Για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης η ύλη πρέπει να αυξηθεί.
Για ποια δικαιοσυνη μιλαμε σε ενα συστημα κατ εξοχην αδικο?Μα απο τοτε που δημιουργηθηκαν οι πανελληνιες μονο πειραματοζωα υπαρχουν οχι μαθητες.Καποτε δλδ εδιναν μονο 4 αρα και για μας αδικια ειναι τοτε επισης καποτε τα εδιναν και ολα τα μαθηματα..τι σημαινει δλδ οτι επειδη τα χουν κανει μπουρδελο(και λιγα λεω) θα την πληρωνουν μια ζωη οι μαθητες?Επισης μπορει τα μαθηματα να ηταν περισσοτερα αλλα πλεον ως λιγοτερα που ειναι τα μαθηματα βαζουν και πιο δυσκολα για να αντισταθμισουν αυτη την "αδικια"οπως ειπες,με αλλα λογια ερχεται το ιδιο.Δεν εχει στεριωσει ενα συστημα για αρκετο καιρο,μηπως αυτο λεει κατι?

Παντως ναι, οι βασεις ειδικα απο τοτε που εγιναν 6 τα μαθηματα, κατα κυριο λογο ανεβαινουν. Και επι του θεματος, κι εγω σε τετοια θεση ημουν περυσι. Δεν μου αρεσε καμια απο τις σχολες που επιανα και ξαναεδωσα. Τα πηγα πολυ καλυτερα απο περυσι και αν δεν ανεβουν τρελα οι βασεις μπαινω εκει που θελω. Δεν ειναι και το πιο ευκολο βεβαια, εγω προσωπικα καπου στη μεση της χρονιας ειχα σκεφτει σοβαρα να τα παρατησω.
Χμ..στην ιδια θεση ημουν κι εγω προπερσυ και ειχαν περασει κι απο μενα τετοιες σκεψεις για λιγο,κοιτα ειναι εξαντλητικο οπως και να το κανουμε αλλα και παλι πως να ακολουθησεις κατι που δεν θες...
-----------------------------------------
καποιο καλο αει με 15300 στ 2 η 4??
https://www.ischool.gr/downloads/html/Vaseis2008-90.htm
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Darkness

Περιβόητο μέλος

Η Darkness αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,129 μηνύματα.
RAZORBLADEDREAM Αυτες οι βασεις σιγουρα ειναι του 2008? Δηλαδη με 15.100 πιανω νηπιαγωγων στη Φλωρινα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
ευχαριστω για την βοηθεια παιδια...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
RAZORBLADEDREAM Αυτες οι βασεις σιγουρα ειναι του 2008? Δηλαδη με 15.100 πιανω νηπιαγωγων στη Φλωρινα?

Το 2008 το χαμηλοτερο νηπιαγωγων ηταν στα 16063 στη ροδο. Η φλωρινα ηταν στα 16400 αν θυμαμαι καλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
RAZORBLADEDREAM Αυτες οι βασεις σιγουρα ειναι του 2008? Δηλαδη με 15.100 πιανω νηπιαγωγων στη Φλωρινα?

ΑΝ λεει λαθος ε τοτε λεω λαθος κι εγω ναι του 2008 ειναι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Darkness

Περιβόητο μέλος

Η Darkness αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,129 μηνύματα.
ARA εδω οι βασεις του ischool ειναι λαθος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.

Darkness

Περιβόητο μέλος

Η Darkness αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,129 μηνύματα.
¨Ενταξει συγνωμη αν σας επριξα......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Για ποια δικαιοσυνη μιλαμε σε ενα συστημα κατ εξοχην αδικο?Μα απο τοτε που δημιουργηθηκαν οι πανελληνιες μονο πειραματοζωα υπαρχουν οχι μαθητες.Καποτε δλδ εδιναν μονο 4 αρα και για μας αδικια ειναι τοτε επισης καποτε τα εδιναν και ολα τα μαθηματα..τι σημαινει δλδ οτι επειδη τα χουν κανει μπουρδελο(και λιγα λεω) θα την πληρωνουν μια ζωη οι μαθητες?Επισης μπορει τα μαθηματα να ηταν περισσοτερα αλλα πλεον ως λιγοτερα που ειναι τα μαθηματα βαζουν και πιο δυσκολα για να αντισταθμισουν αυτη την "αδικια"οπως ειπες,με αλλα λογια ερχεται το ιδιο.Δεν εχει στεριωσει ενα συστημα για αρκετο καιρο,μηπως αυτο λεει κατι?

Παλιότερα τα μαθήματα μπορεί να ήταν 4 αλλά είχαν διπλάσια ύλη σε κάθε μάθημα από ότι σήμερα, οπότε με τα δεδομένα του σημερινού συστήματος η ποσότητα της ύλης αντιστοιχεί σε 8 μαθήματα. Επιπλέον τα θέματα ήταν πολύ μεγάλης δυσκολίας και φαινόντουσαν οι πραγματικά άριστοι σε κάθε μάθημα με αποτέλεσμα οι βάσεις να είναι πολύ χαμηλότερες. Το θέμα είναι ότι μείωσαν τα μαθήματα από 9 σε 6, κράτησαν την ύλη σε κάθε μάθημα σταθερή και την δυσκολία των θεμάτων σταθερή. Γι αυτό και εκτοξεύτηκαν οι βάσεις στα ύψη. Συγκρίνετε βάσεις πριν το 2005 και μετά το 2006. Επιπλέον το σύστημα των δεσμών εφραμόστηκε για 18 χρόνια περίπου. Είναι αρκετός καιρός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
Παλιότερα τα μαθήματα μπορεί να ήταν 4 αλλά είχαν διπλάσια ύλη σε κάθε μάθημα από ότι σήμερα, οπότε με τα δεδομένα του σημερινού συστήματος η ποσότητα της ύλης αντιστοιχεί σε 8 μαθήματα. Επιπλέον τα θέματα ήταν πολύ μεγάλης δυσκολίας και φαινόντουσαν οι πραγματικά άριστοι σε κάθε μάθημα με αποτέλεσμα οι βάσεις να είναι πολύ χαμηλότερες. Το θέμα είναι ότι μείωσαν τα μαθήματα από 9 σε 6, κράτησαν την ύλη σε κάθε μάθημα σταθερή και την δυσκολία των θεμάτων σταθερή. Γι αυτό και εκτοξεύτηκαν οι βάσεις στα ύψη. Συγκρίνετε βάσεις πριν το 2005 και μετά το 2006. Επιπλέον το σύστημα των δεσμών εφραμόστηκε για 18 χρόνια περίπου. Είναι αρκετός καιρός.

Ναι αλλα τα μαθηματα αλλαζαν εννοω σε ποσοστητα του τι εδιναν οπως και η δυσκολια και οι απαιτησεις οπου εχουν αυξηθει κατα παρα πολυ.Δεν γινεται να μιλαμε για δικαιοσυνη οταν το ολο θεμα ειναι αδικο.Δεν προκειται να υπαρξει,θα συνεχισει να ειναι αδικο,παντα καποιος θα αδικειται,επισης μην ξεχνας πως οι υποχρεωσεις και οι απαιτησεις απο τα παιδια εχει αυξηθει υπερβολικα πολυ τα τελευταια χρονια.Δεν μπορουμε να συγκρινουμε τα παιδια που ηταν 18 το '90 με τα παιδια που ειναι 18 το 2009,εκτος απο διαφορετικο εκπαιδευτικο συστημα εχουν μεγαλωσει κι αλλιως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwmik

Νεοφερμένος

Ο antwmik αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Διδυμότειχο (Έβρος). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
BAM BAM-Σοφία δεν μπορώ να σου στείλω ε-μαιλ μου βγάζει αυτό το μνμ.- ->You have exceeded the maximum number of private messages per day. This limit is removed after you become an established community member. Please contact an administrator if you feel this is in error.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Ναι αλλα τα μαθηματα αλλαζαν εννοω σε ποσοστητα του τι εδιναν οπως και η δυσκολια και οι απαιτησεις οπου εχουν αυξηθει κατα παρα πολυ.Δεν γινεται να μιλαμε για δικαιοσυνη οταν το ολο θεμα ειναι αδικο.Δεν προκειται να υπαρξει,θα συνεχισει να ειναι αδικο,παντα καποιος θα αδικειται,επισης μην ξεχνας πως οι υποχρεωσεις και οι απαιτησεις απο τα παιδια εχει αυξηθει υπερβολικα πολυ τα τελευταια χρονια.Δεν μπορουμε να συγκρινουμε τα παιδια που ηταν 18 το '90 με τα παιδια που ειναι 18 το 2009,εκτος απο διαφορετικο εκπαιδευτικο συστημα εχουν μεγαλωσει κι αλλιως...

Έχεις δίκιο. Το σύστημα είναι άδικο. Απλά είναι δικαιολογημένη η άποψη να αυξηθεί η ύλη, όχι όμως υπερβολικά. Δε μου φαίνεται παράλογο. Έτσι θα είναι λιγότερο άδικο (θα εξακολουθεί όμως να είναι άδικο). Σκεφτείτε ότι εγώ και τα παιδιά πριν από το 2005 δίναμε πανελλήνιες και στη Β΄ Λυκείου. Δεν είναι υπερβολικό αυτό; Ακόμα πιο αδικημένα ήταν τα παιδιά του 2000 που έδιναν πανελλήνιες σε όλα τα μαθήματα και στην Β΄ και στην Γ΄ Λυκείου. Ο σκοπός βέβαια δεν πρέπει να είναι η αύξηση της ύλης, αλλά οι πραγματικά άριστοι σε ένα μάθημα να ξεχωρίζουν και να μην υφίσταται πληθώρα αριστούχων όπως πέρυσι και σχεδόν σίγουρα και φέτος. Αν ένα παιδί βγάλει 19300 μόρια και μείνει εκτός 1ης επιλογής π.χ. Ιατρικής Αθηνών δεν θα απογοητευτεί; Πρέπει να σταματήσουν αυτά τα φαινόμενα. Συνεπώς ο σκοπός είναι να αυξηθεί το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων έτσι ώστε οι άριστοι να περάσουν εκεί που θέλουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
Έχεις δίκιο. Το σύστημα είναι άδικο. Απλά είναι δικαιολογημένη η άποψη να αυξηθεί η ύλη, όχι όμως υπερβολικά. Δε μου φαίνεται παράλογο. Έτσι θα είναι λιγότερο άδικο (θα εξακολουθεί όμως να είναι άδικο). Σκεφτείτε ότι εγώ και τα παιδιά πριν από το 2005 δίναμε πανελλήνιες και στη Β΄ Λυκείου. Δεν είναι υπερβολικό αυτό; Ακόμα πιο αδικημένα ήταν τα παιδιά του 2000 που έδιναν πανελλήνιες σε όλα τα μαθήματα και στην Β΄ και στην Γ΄ Λυκείου. Ο σκοπός βέβαια δεν πρέπει να είναι η αύξηση της ύλης, αλλά οι πραγματικά άριστοι σε ένα μάθημα να ξεχωρίζουν και να μην υφίσταται πληθώρα αριστούχων όπως πέρυσι και σχεδόν σίγουρα και φέτος. Αν ένα παιδί βγάλει 19300 μόρια και μείνει εκτός 1ης επιλογής π.χ. Ιατρικής Αθηνών δεν θα απογοητευτεί; Πρέπει να σταματήσουν αυτά τα φαινόμενα. Συνεπώς ο σκοπός είναι να αυξηθεί το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων έτσι ώστε οι άριστοι να περάσουν εκεί που θέλουν.
Προσωπικα θα προτιμουσα να ειχα δωσει πανελληνιες στην Β γιατι βοηθουσαν 1)ειχες δυνατοτητα να κρατησεις βαθμο2)δεν ετρωγες ξαφνικα ψυχρολουσια στην Γ.Οι πραγματικα αριστοι δεν ξερω αν θα ξεχωρισουν ποτε μεσα απο αυτη την διαδικασια και πολυ αμφιβαλλω αν θα γινει και ποτε.Μωρε απο αυτο οχι μονο αυτος που ειχε 19.300 θα απογοητευτει που δεν περασε Ιατρικη,εδω και με λιγοτερα μορια ως προσδοκια και παλι υπαρχει απογοητευση.Το θεμα δεν ειναι να περασουν μονο οι αριστουχοι εκει που θελουν αλλα και καθε παιδι να σπουδαζει τελικα αυτο που μπορει και που του"παει"που ταιριαζει στην προσωπικοτητα του και τις δυνατοτητες του,αυτο ειναι το μεγαλυτερο προβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top