Έκθεση ... κατευθυνόμενων ..ιδεών ...

Stef

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Stef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Σχετικά με το μάθημα της έκθεσης ..
Πολλές φορές αναγκάζομαι να γράψω πράγματα που δεν ισχύουν ..
Να δεχτώ οτι όλα μπορούν να αλλάξουν , ενώ είναι ανέφικτο στην πράξη ..
Να προβάλλω ιδέες που δεν έχουν λογική βάση ...
Ιδέες που δεν υλοποιούνται ...
Να δείξω οτι όλα διορθώνονται..
Και όλα αυτά , για να γράψω καλά ..
Να μη μπορώ να εκφράσω την πραγματική μου άποψη ..
Να εθελοτυφλώ ..
Συχνά διαφωνώ με αυτά που γράφω ..

Κάποιοι λένε οτι στην έκθεση κρίνεται ο τρόπος έκφρασης μας. Όμως παρατηρώ οτι τελικά κρίνονται και οι ιδέες μας ...

Εσείς συμφωνείτε με αυτά που γράφετε? Ή αναγκάζεστε να τα γράψετε? Θα ριψοκιδυνεύατε να παρουσιάσετε τις πραγματικές δικές σας ιδέες σε γραπτό των πανελληνίων ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Στην αρχη της Γ Λυκειου στην εκθεση εγραφα πραγματικα αυτα που πιστευα, χωρις να φτανω σε ακροτητες βεβαια. Δεν καθομουν να εφαρμοσω ολα αυτα που ελεγαν τα σχεδιαγραμματα που μου εδιναν σε σχολειο και φροντιστηριο, δεν μου "πηγαινε". Ομως με επιασε η καθηγητρια στο φροντιστηριο και μου ειπε: "αν συνεχισεις ετσι δεν θα γραψεις πανω απο 12 και ειναι κριμα γιατι σε εχω για πανω απο 15". Αρχισα λοιπον να ακολουθω ευλαβικα τις σημειωσεις και τα σχεδιαγραμματα και τελικα εγραψα 16,7.

Αν τελικα δωσω και 2η χρονια, δεν θα το διακινδυνευσω να γραψω αυτα που πιστευω. Θα γραψω αυτα που "πρεπει". ΔΙΑΦΩΝΩ μ' αυτο και δεν μου αρεσει, αλλα εδω εχουμε να επιτυχουμε εναν στοχο. Πρεπει να κανουμε υποχωρησεις. Ετσι κι αλλιως τις πραγματικες μας αποψεις μπορουμε να τις εκθεσουμε σε αλλες περιστασεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.
Η καθηγήτρια που μας έκανε έκθεση στην 3η λυκείου, ήταν βαθμολογήτρια στο μάθημα της έκθεσης επί δεσμών και, μας είχε αναφέρει ότι είδε γραπτό μαθητή που τόλμησε να πάει κόντρα στις απόψεις όλων και να πει αυτά που πραγματικά σκεπτόταν και πίστευε και βαθμολογήθηκε και από τους 2 βαθμολογητές με 20 καθαρό! Βέβαια άντε να το κάνεις αυτό τώρα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Βέβαια άντε να το κάνεις αυτό τώρα....
Αν το κανεις αυτο τωρα, μπορει να πεσεις σε καποιον καλο και εφοσον εχεις καλη εκφραση και τα σχετικα, να σε βαθμολογησει καλα. Ομως τωρα καιγεσαι να περασεις σε μια σχολη, δεν μπορεις να το ρισκαρεις. Πας απο τον σιγουρο δρομο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stef

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Stef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Αν το κανεις αυτο τωρα, μπορει να πεσεις σε καποιον καλο και εφοσον εχεις καλη εκφραση και τα σχετικα, να σε βαθμολογησει καλα. Ομως τωρα καιγεσαι να περασεις σε μια σχολη, δεν μπορεις να το ρισκαρεις. Πας απο τον σιγουρο δρομο...

Έτσι είναι . Πάντως όταν γράφω έκθεση , για τη λύση ενός χ προβλήματος γραφώ <<θεωρητικά η λύση είναι αυτή ... που πρακτικά είναι μη εφαρμόσιμη>>
Δεν μπορώ να μη το γράφω ! Καταπιέζομαι!:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Και εγώ αρνήθηκα να γράψω τις τυποποιημένες ιδέες του βοηθήματος! Αλλά πήρα 8,4...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stef

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Stef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Η καθηγήτρια που μας έκανε έκθεση στην 3η λυκείου, ήταν βαθμολογήτρια στο μάθημα της έκθεσης επί δεσμών και, μας είχε αναφέρει ότι είδε γραπτό μαθητή που τόλμησε να πάει κόντρα στις απόψεις όλων και να πει αυτά που πραγματικά σκεπτόταν και πίστευε και βαθμολογήθηκε και από τους 2 βαθμολογητές με 20 καθαρό! Βέβαια άντε να το κάνεις αυτό τώρα....

Εξαρτάται και απο το βαθμολογητή .πρέπει να ύπαρχουν πολλοί οπισθοδρομικοί!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.
Και εγώ αρνήθηκα να γράψω τις τυποποιημένες ιδέες του βοηθήματος! Αλλά πήρα 8,4...

Δεν ήξερες... δεν ρώταγες? :P Πολύ ουτοπικό να γράφεις ή να λες αυτό που πιστεύεις σήμερα, και να θεωρείς ότι θα πρέπει να σεβαστούν τις απόψεις σου, πόσο μάλλον σε πανελλήνιες όπου όλα γίνονται για το αποτέλεσμα:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Huntress

Νεοφερμένος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Επειδή και εγώ ακριβώς πιστεύω ότι στην έκθεση εννοείται ότι γράφουμε αποκλειστικά τις δικές μας απόψεις,δεν ακολούθησα τα σχεδιαγράμματα ανά θέμα που μας έδιναν στο σχολείο και το φροντιστήριο,παρά τις προειδοποιήσεις των καθηγητών.Οι βαθμολογίες κυμαίνονταν από 16-19 μόνο και μόνο για την,όπως έλεγαν,σωστή έκφραση και δομή,πάντοτε όμως με υποσημειώσεις για ''χαρακτηριστικό αριστερίστικο προφίλ'',''υπερβολική δόση ακτιβισμού'',''άκρως φεμινιστικές ιδέες'' :mad:κ.λ.π.Τελικά έγραψα 17,5 στις επαναληπτικές εξετάσεις.Οπότε τελικά δεν μου βγήκε και πολύ σε κακό...:xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Δεν ήξερες... δεν ρώταγες? :P Πολύ ουτοπικό να γράφεις ή να λες αυτό που πιστεύεις σήμερα, και να θεωρείς ότι θα πρέπει να σεβαστούν τις απόψεις σου, πόσο μάλλον σε πανελλήνιες όπου όλα γίνονται για το αποτέλεσμα:mad:
Πάλι καλά που πέρασα εκεί που ήθελα (Φυσικό)... Με μετεγγραφή θα πάω και στην πόλη που θέλω (Αθήνα)... Μια χαρά! :P

Δεν είναι οι πανελλήνιες για δικές σου ιδέες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yoooo!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Στην αρχη της Γ Λυκειου στην εκθεση εγραφα πραγματικα αυτα που πιστευα, χωρις να φτανω σε ακροτητες βεβαια. Δεν καθομουν να εφαρμοσω ολα αυτα που ελεγαν τα σχεδιαγραμματα που μου εδιναν σε σχολειο και φροντιστηριο, δεν μου "πηγαινε". Ομως με επιασε η καθηγητρια στο φροντιστηριο και μου ειπε: "αν συνεχισεις ετσι δεν θα γραψεις πανω απο 12 και ειναι κριμα γιατι σε εχω για πανω απο 15". Αρχισα λοιπον να ακολουθω ευλαβικα τις σημειωσεις και τα σχεδιαγραμματα και τελικα εγραψα 16,7.

Αν τελικα δωσω και 2η χρονια, δεν θα το διακινδυνευσω να γραψω αυτα που πιστευω. Θα γραψω αυτα που "πρεπει". ΔΙΑΦΩΝΩ μ' αυτο και δεν μου αρεσει, αλλα εδω εχουμε να επιτυχουμε εναν στοχο. Πρεπει να κανουμε υποχωρησεις. Ετσι κι αλλιως τις πραγματικες μας αποψεις μπορουμε να τις εκθεσουμε σε αλλες περιστασεις.

Ακριβώς... δυστυχώς...
Προσωπικά, πάντα γράφω απόψεις μου μέσα στην έκθεση απλά δεν τις αναπτύσσω τόσο όσο τις "γενικά αποδεκτές ιδέες".
Όποτε είπα να γράψω καθαρά δικές μου απόψεις, δεν έλειπαν τα σχόλια και οι λοιπές υποδείξεις. Στην αρχή δε δίνεις σημασία αλλά μετά καταντά σπαστικό. Σιγά-σιγά λοιπόν, αρκέστηκα στο να εκφέρω την άποψή μου στις συζητήσεις μέσα στην τάξη.
"Έτοιμες ιδέες" που με βρίσκουν τελείως αντίθετη, δεν τις αναφέρω καν στην έκθεση ή αρκούμαι στο "πιστεύεται ότι" κλπ.
Η άποψή μου όμως, παραμένει η ίδια. :thanks:.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.
Το εκνευριστικό δεν είναι στα φυλλάδια που μοιράζουν τα φροντιστήρια για το μάθημα της έκθεσης, όπου παραθέτουν κάθε θέμα που πραγματεύεται το σχολικό βιβλίο και, έχουν τρεις κατηγορίες ανά θέμα, αρνητικά...1,2,3..μπλα μπλα μπλα, θετικά...1,2,3 μπλα μπλα μπλα..., τρόποι αντιμετώπισης-λύσεις-προτάσεις κλπ...?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Geo12345

Νεοφερμένος

Ο Γιωργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Γενικα υπαρχει μια τυποποιηση στο μαθημα της εκθεσης που σιγουρα δεν θα επρεπε να υφισταται καθως ειναι ελευθερος τροπος σκεψης του καθενος.Τι να το κανω αν στις 10 εκθεσεις οι 9 εχουν ακριβως τα ιδια επειχηρηματα......Τελος παντων ετσι ειναι οι πανελληνιες...οn topic παντως αν οντος διαφωνεις με τις ιδεες που σου υπαγορευουν πολυ απλα μην τις ακολουθεις..καταλαβαινεις ομως οτι για να γραψεις καλα θα πρεπει οχι απλως να τις καταγραφεις αλλα να τις τεκμηριωνεις με τον σωστο λογο και τροπο.(κατι το οποιο χρειαζεται αρκετα καλη επιχειριματολογια και εκφραση,δν ειναι και ευκολο να πας ''κοντρα'' στο κατεστημενο και να την βγαλεις καθαρος)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Πάντως όσον αφορά στα περισσότερα θέματα δεν επιβάλουν φασιστικές απόψεις, σου δείχνουν το μαύρο, το άσπρο και το γκρι και τελικά "επιβάλλουν" κάτι πολύ καλύτερο απ' αυτό που θα προέκυπτε αν ο κάθε κρετίνος από 'μας έγραφε τις δικές του μπούρδες και τις βάφτιζε τρόπο σκέψης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Πάντως όσον αφορά στα περισσότερα θέματα δεν επιβάλουν φασιστικές απόψεις, σου δείχνουν το μαύρο, το άσπρο και το γκρι και τελικά "επιβάλλουν" κάτι πολύ καλύτερο απ' αυτό που θα προέκυπτε αν ο κάθε κρετίνος από 'μας έγραφε τις δικές του μπούρδες και τις βάφτιζε τρόπο σκέψης.
Οπως ειπωθηκε και παραπανω ομως, πολλες φορες προτεινονται ανεφικτες ουσιαστικα λυσεις. Τα πραγματα φαινονται πολυ πιο "ρομαντικα" αν θες, ενω στην ουσια δεν ειναι. Οπως ελεγε και η καθηγητρια μου, οι σημειωσεις θεωρουνται οι αποψεις του μεσου ορου. Και οι περισσοτερες εκθεσεις μαθητων στις πανελληνιες πανω-κατω τα ιδια υποστηριζουν. Ε, δεν γινεται ολοι οι υποψηφιοι να εχουν τις ιδιες αποψεις...

Σιγουρα θα πρεπει να λαμβανουμε υποψη τις σημειωσεις που μας δινονται, αλλιως δεν θα καναμε μαθηματα και θα πηγαιναμε στις πανελληνιες να γραψουμε οτι μας κατεβει. Με ενοχλει ομως η "επιβολη" κατα καποιον τροπο συγκεκριμενων θεσεων που θα ακολουθουμε σε καθε θεμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mitsos_312

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mitsos_312 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Εμένα προσωπικα στο πρώτο μαθημα έκθεσης ο εκθεσάς μου μου είπε εθνικιστικές, θρησκευτικές, πολιτικές, ρατσιστικές, οπαδικές κτλ αντιλήψεις ξέχνα τες!!!Θα γράφεις εντελώς ουδετερα!Ακολούθησα τη συμβουλή του και τα 2 χρόνια. βέβαια για το θέμα που έπεσε δεν ήρθα σε δίλημμα του στυλ να το γράψω ή θα του κακοφανεί του βαθμολογητή οπότε ντάξει!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prwteas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο prwteas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα με τον εισηγητή του τόπικ. Αποτελεί δυστυχώς μια θλιβερή αλήθεια ότι είμαστε υποχρεωμένοι να απηχούμε άβουλα τις απόψεις που μας μεταγγίζονται. Οποιαδήποτε απόκλιση από αυτές είναι καταδικαστέα, ενώ ενδέχεται να επισείσει την απόρριψη του γραπτού. Θα θεωρηθώ ακραίος αν εκλάβω την τακτική αυτή ως αθέμιτη προπαγάνδα στους νεαρούς βλαστούς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joe_Dalton123

Νεοφερμένος

Ο mihalis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Συμφωνω με την αποψη οτι αναγκαζεσαι να γραφεις πραγματα με τα οποια δεν συμφωνεις και δεν στεκουν.Γι αυτο και το μαθημα της εκθεσης για εμενα ειναι το χειροτερο.:nono::nono:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zidane4ever

Νεοφερμένος

Ο zidane4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 89 μηνύματα.
συμφωνω και εγω...ψεμαααταααα...απλα για να δειξεις εχεις ιδεες κτλ.αν πεις ομως την αληθεια υπαρχουν οι μπλε οι πρασινοι και οχι μονο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

Νεοφερμένος

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Δεν είναι απλά το χειρότερο. Είναι απαράδεκτο στις πανελλαδικές να υπάρχει μάθημα που το 1 στα 4 γραπτά πάει σε αναβαθμολόγηση. Ούτε οι διορθωτές δεν μπορούν να τα βρουν μεταξύ τους. Ή θα πρέπει να βρεθεί ένα πιο αντικειμενικό format για τη βαθμολόγηση, ή θα πρέπει μέχρι τότε η έκθεση να εξετάζεται μόνο ενδοσχολικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top