alan09
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ναι, συμφωνώ. Υπάρχουν πολλοί καθηγητές που αναλώνονται στα ιδιαίτερα, ενώ στο σχολείο κοιτάζουν το ρολόι πότε θα έρθει η ώρα για να φύγουν. Όμως μη τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι. Υπάρχουν και οι άλλοι, οι ευσυνείδητοι, με μεράκι για τη δουλειά τους, που ασκούν λειτούργημα κι όχι επάγγελμα. Για παράδειγμα, σε πολλά μικρά νησάκια της άγονης γραμμής (όπου δεν λειτουργούν φροντιστήρια) υπάρχουν καθηγητές με μισθό 600 ευρώ που σε καθημερινή βάση κάνουν δωρεάν φροντιστήριο στα παιδιά, αρκετά από τα οποία σημειώνουν σημαντικές επιτυχίες στις πανελλαδικές εξετάσεις. Και τις Κυριακές, αντί να πάνε βόλτα, κάποιοι καθηγητές κάθονται και κάνουν πρόβες με τους μαθητές τους για να ανεβάσουν θεατρική παράσταση και να την παρουσιάσουν στο τέλος της χρονιάς. Το λυπηρό είναι ότι για αυτούς τους εκπαιδευτικούς σπάνια θα διαβάσει κανείς κάποιο άρθρο σε εφημερίδα ή έστω μια σύντομη αναφορά στα forums.Στο δημόσιο όλοι οι μαθητές που θέλουν να γράψουν καλά πάνε φροντιστήρια ενώ οι ίδιοι καθηγητές του δημοσίου κάνουν φροντιστήρια (ιδιαίτερα). Συνεπως η δουλειά τους στο σχολείο πολλές φορές είναι μη ικανοποιητική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kwstasIdealism
Πολύ δραστήριο μέλος


περσυ δεν νομιζω να προτεινανKαι πέρσι τα ίδια λέγανε αλλά.....
fockos

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Areti91
Εκκολαπτόμενο μέλος


Να δεχτούν την αξιολόγηση τότε. Και να πληρώνονται παραπάνω οι καλοί και λιγότερο οι μέτριοι. Είναι πιο σωστό έτσι.Ναι, συμφωνώ. Υπάρχουν πολλοί καθηγητές που αναλώνονται στα ιδιαίτερα, ενώ στο σχολείο κοιτάζουν το ρολόι πότε θα έρθει η ώρα για να φύγουν. Όμως μη τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι. Υπάρχουν και οι άλλοι, οι ευσυνείδητοι, με μεράκι για τη δουλειά τους, που ασκούν λειτούργημα κι όχι επάγγελμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Να δεχτούν την αξιολόγηση τότε. α). Και να πληρώνονται παραπάνω οι καλοί και λιγότερο οι μέτριοι. Είναι πιο σωστό έτσι.
β). Να αξιολογούνται μισθολογικά επιπλέον προσόντα όπως μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ή/και διδακτορικός τίτλος σπουδών ή/και δεύτερο πτυχίο, ξένες γλώσσες, προχωρημένη γνώση Η/Υ, δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά σε σχέση με την εκπαίδευση, η εικόνα του εκπαιδευτικού στην τάξη αλλά και η συνολική παρουσία του..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alan09
Εκκολαπτόμενο μέλος


Συμφωνώ απόλυτα. Άλλωστε, αυτοί που κάνουν καλά τη δουλειά τους επιζητούν την αξιολόγηση.Να δεχτούν την αξιολόγηση τότε. Και να πληρώνονται παραπάνω οι καλοί και λιγότερο οι μέτριοι. Είναι πιο σωστό έτσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Areti91
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gtaivpc
Εκκολαπτόμενο μέλος


Δεν ξέρεις πόσοι διευθυντές είναι κομματόσκυλα, και, εφ'όσον φαίνεται να πέφτει σε αυτούς η ευθύνη της αξιολόγησης, δεν θα μετράνε τόσο πολύ οι ικανότητες, όσο οι διασυνδέσεις. Ας μην υποκρινόμαστε ότι ενώ όλα στη χώρα λειτουργούν με τρόπο διεφθαρμένο, η αξιολόγηση θα είναι κάτι διαφορετικό.Αυτός που κάνει καλή και συνειδητή δουλειά (ανεξάρτητα από τους υψηλούς τίτλους σπουδών) δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από την αξιολόγηση, ούτε και από τις 2 ώρες την εβδομάδα παραπάνω εργασία.
Από την αξιολόγηση μόνο τα λαμόγια έχουν να κερδίσουν, δυστυχώς. Εάν ήμασταν σε ένα σοβαρό δυτικό κράτος δεν θα έλεγα κάτι τέτοιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Έχω αμφιβολίες για το πόσο τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά κλπ δείχνουν έναν καλό καθηγητή. Οι περιπτώσεις που συνάντησα στη μαθητική μου ζωή, μάλλον ενδείξεις για το αντίθετο αποτελούν.β). Να αξιολογούνται μισθολογικά επιπλέον προσόντα όπως μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ή/και διδακτορικός τίτλος σπουδών ή/και δεύτερο πτυχίο, ξένες γλώσσες, προχωρημένη γνώση Η/Υ, δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά σε σχέση με την εκπαίδευση, η εικόνα του εκπαιδευτικού στην τάξη αλλά και η συνολική παρουσία του..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος


Υπάρχουν τρόποι να ξεπεραστεί το "εμπόδιο" αυτό. Πρώτον, αξιολογείς και τους διευθυντές (αξιολογείς την ικανότητά τους να αξιολογήσουν). Δεύτερον, δεν αφήνεις το πεδίο της αξιολόγησης αποκλειστικά στον εκάστοτε διευθυντή, αλλά αναθέτεις μέρος της αξιολόγησης στον υποδιευθυντή, στους μαθητές, στους επιθεωρητές εκπαίδευσης. Επιπλέον συνυπολογίζεις αντικειμενικά κριτήρια όπως τις αποδόσεις των μαθητών στις πανελλήνιες εξετάσεις.Δεν ξέρεις πόσοι διευθυντές είναι κομματόσκυλα, και, εφ'όσον φαίνεται να πέφτει σε αυτούς η ευθύνη της αξιολόγησης, δεν θα μετράνε τόσο πολύ οι ικανότητες, όσο οι διασυνδέσεις. Ας μην υποκρινόμαστε ότι ενώ όλα στη χώρα λειτουργούν με τρόπο διεφθαρμένο, η αξιολόγηση θα είναι κάτι διαφορετικό.
Αξιολόγηση δεν είναι η γνώμη ενός ατόμου (του διευθυντή). Αξιολόγηση είναι να συνυπολογίσεις όλους τους παράγοντες που εμπλέκονται στην απόδοση του εργαζόμενου.
Εγώ είμαι πεισμένη ότι οι πολλοί και φανταχτεροί τίτλοι σπουδών δεν αποδεικνύουν τίποτα. Η αξιολόγηση πρέπει να γίνεται με μοναδικό κριτήριο την απόδοση. Αν οι μεταπτυχιακοί τίτλοι έχουν αξία, αυτό θα επηρεάσει προς το καλύτερο την απόδοση στην τάξη. Ό,τι δεν βελτιώνει την απόδοση στην τάξη, δεν θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψην στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.Έχω αμφιβολίες για το πόσο τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά κλπ δείχνουν έναν καλό καθηγητή. Οι περιπτώσεις που συνάντησα στη μαθητική μου ζωή, μάλλον ενδείξεις για το αντίθετο αποτελούν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gtaivpc
Εκκολαπτόμενο μέλος


Πολύ σωστά. Αυτά ακριβώς είναι που ΔΕΝ πρόκειται να γίνουν στην Ελλάδα.Υπάρχουν τρόποι να ξεπεραστεί το "εμπόδιο" αυτό. Πρώτον, αξιολογείς και τους διευθυντές (αξιολογείς την ικανότητά τους να αξιολογήσουν). Δεύτερον, δεν αφήνεις το πεδίο της αξιολόγησης αποκλειστικά στον εκάστοτε διευθυντή, αλλά αναθέτεις μέρος της αξιολόγησης στον υποδιευθυντή, στους μαθητές, στους επιθεωρητές εκπαίδευσης. Επιπλέον συνυπολογίζεις αντικειμενικά κριτήρια όπως τις αποδόσεις των μαθητών στις πανελλήνιες εξετάσεις.
Αξιολόγηση δεν είναι η γνώμη ενός ατόμου (του διευθυντή). Αξιολόγηση είναι να συνυπολογίσεις όλους τους παράγοντες που εμπλέκονται στην απόδοση του εργαζόμενου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος


Αν βρίσκουμε δικαιολογίες, και υποστηρίζουμε κάθε διαμαρτυρία των κομματόσκυλων, τότε όχι, δεν θα αλλάξει ποτέ τίποτα προς το καλύτερο. Θα παραμείνουμε για πάντα μια σοσιαλιστική μπανανία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kwstasIdealism
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
joka95
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος


Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει αυτό; Γιατί το κράτος έχει υποχρέωση να διορίζει άμεσα όσους τελείωσαν παιδαγωγικές/καθηγητικές σχολές; Δεν είναι άνιση μεταχείρηση αυτή ως προς τις άλλες κατηγορίες εργαζομένων;και μιλαω γιατι ειμαι κορη εκπαιδευτικου,της α' βαθμιας βεβαια...η οποια μητερα μου εκανε 10 χρονια να διοριστει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Γιατί να μην γίνουν; Αν τα απαιτήσει η πλειοψηφία, θα γίνουν και θα παραγίνουν.
Αν βρίσκουμε δικαιολογίες, και υποστηρίζουμε κάθε διαμαρτυρία των κομματόσκυλων, τότε όχι, δεν θα αλλάξει ποτέ τίποτα προς το καλύτερο. Θα παραμείνουμε για πάντα μια σοσιαλιστική μπανανία.
Δυστυχώς nina nana, δεν πρόκειται να γίνουν όπως λέει και ο παραπάνω συνομιλητής. Μην καλλιεργούμε αυταπάτες. Η χώρα μας δεν έχει σωστά θεμέλια από την εποχή που ήταν ένα μικρό ναυτικό κράτος...κατ' εντολήν της Αγγλίας.

«...Βάρδα να δράσωμε κι' εμείς για τα συμφεροντάκια μας,
Βάρδα να διορίσωμε και τα .... πατριωτάκια μας,
Βάρδα κι' εμείς να κόψωμε,
Βάρδα κι' εμείς να ράψωμε,
Κι' αυτούς που δεν χωνεύομε με μιας να τους προγράψωμε!
Και ... κίτρινα υβριστικά «πανιά» να ξεδιπλώσωμε,
Κι' έπειτα τις αρίδες μας στον... ίσκιο τους ν' απλώσωμε!...»
Αν όλοι παραθέσουμε οικογενειακά βιώματα ή αδικίες σε καθημερινή βάση, τα οποία αρκετά από αυτά είναι κατά γενική παραδοχή λανθασμένα, θα δούμε για ποιο λόγο η χώρα μας ακόμη περνάει τις παιδικές ασθένειες. Τα "στραβά" και "ανάποδα" στην χώρα μας δεν τα έχουν προκαλέσει εξωγήινοι, αλλά εμείς οι ίδιοι με τον έναν ή άλλο τρόπο εφόσον μπορούμε και επηρεάζουμε καταστάσεις (βλ. εκλογές, συνδικαλισμό, "γνωριμίες",..κλπ) που δυστυχώς, αρνούμαστε να αναλάβουμε τις ευθύνες. Διαπιστώσεις όλοι κάνουμε αλλά την θεραπεία δεν την θέλει κανένας μας, διότι θα πρέπει να αλλάξουν πολλές συνήθειες, πρακτικές και νοοτροπίες..Η διαδικασία της "αναβολής" προς χάριν της εικονικής κοινωνικής συμπόνιας (αφού επί της ουσίας τα κοινωνικά αδιέξοδα μεγαλώνουν) είναι η βασική αιτία που η χώρα μας έχει τις αναφερθείσες παραπάνω δομές. Δεν υπάρχει βασιλική οδός ...για να μάθει κάποιος Γεωμετρία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος


Απλά λέω ότι αντί να σηκώνουμε τα χέρια ψηλά και να αποδεχόμαστε ότι "αυτό δεν θα γίνει ποτέ στην Ελλάδα", θα πρέπει να παλεύουμε, να διεκδικούμε και να υποστηρίζουμε αυτά που εμείς θεωρούμε σωστά. Όπως οι συνδικαλιστές και τα κομματόσκυλα παλεύουν για να μην αλλάξουν τα κεκτημένα τους, έτσι κι εμείς οι υπόλοιποι θα πρέπει να απαιτούμε να αλλάξουν, αντί να τους υποστηρίζουμε στον "αγώνα" τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Δεν διαφωνώ με αυτά που λες.
Απλά λέω ότι αντί να σηκώνουμε τα χέρια ψηλά και να αποδεχόμαστε ότι "αυτό δεν θα γίνει ποτέ στην Ελλάδα", θα πρέπει να παλεύουμε, να διεκδικούμε και να υποστηρίζουμε αυτά που εμείς θεωρούμε σωστά.
Αυτά που κάποιοι θεωρούν σωστά για δικούς τους λόγους, για κάποιους άλλους θεωρούνται λανθασμένα για δικούς τους λόγους..που έχουν συμφεροντολογική βάση. Εκεί είναι η ουσία του πράγματος. Σχετικά με την ερώτησή σου, δυστυχώς πολλά είναι τα άδικα σε μια κοινωνία: είτε μιλάμε για επαγγέλματα είτε μιλάμε για πανεπιστήμια είτε για ερωτικές σχέσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.