«Βόμβα» στις Πανελλαδικές από την ΟΛΜΕ

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Στο δημόσιο όλοι οι μαθητές που θέλουν να γράψουν καλά πάνε φροντιστήρια ενώ οι ίδιοι καθηγητές του δημοσίου κάνουν φροντιστήρια (ιδιαίτερα). Συνεπως η δουλειά τους στο σχολείο πολλές φορές είναι μη ικανοποιητική.
Ναι, συμφωνώ. Υπάρχουν πολλοί καθηγητές που αναλώνονται στα ιδιαίτερα, ενώ στο σχολείο κοιτάζουν το ρολόι πότε θα έρθει η ώρα για να φύγουν. Όμως μη τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι. Υπάρχουν και οι άλλοι, οι ευσυνείδητοι, με μεράκι για τη δουλειά τους, που ασκούν λειτούργημα κι όχι επάγγελμα. Για παράδειγμα, σε πολλά μικρά νησάκια της άγονης γραμμής (όπου δεν λειτουργούν φροντιστήρια) υπάρχουν καθηγητές με μισθό 600 ευρώ που σε καθημερινή βάση κάνουν δωρεάν φροντιστήριο στα παιδιά, αρκετά από τα οποία σημειώνουν σημαντικές επιτυχίες στις πανελλαδικές εξετάσεις. Και τις Κυριακές, αντί να πάνε βόλτα, κάποιοι καθηγητές κάθονται και κάνουν πρόβες με τους μαθητές τους για να ανεβάσουν θεατρική παράσταση και να την παρουσιάσουν στο τέλος της χρονιάς. Το λυπηρό είναι ότι για αυτούς τους εκπαιδευτικούς σπάνια θα διαβάσει κανείς κάποιο άρθρο σε εφημερίδα ή έστω μια σύντομη αναφορά στα forums.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
Ναι, συμφωνώ. Υπάρχουν πολλοί καθηγητές που αναλώνονται στα ιδιαίτερα, ενώ στο σχολείο κοιτάζουν το ρολόι πότε θα έρθει η ώρα για να φύγουν. Όμως μη τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι. Υπάρχουν και οι άλλοι, οι ευσυνείδητοι, με μεράκι για τη δουλειά τους, που ασκούν λειτούργημα κι όχι επάγγελμα.
Να δεχτούν την αξιολόγηση τότε. Και να πληρώνονται παραπάνω οι καλοί και λιγότερο οι μέτριοι. Είναι πιο σωστό έτσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Να δεχτούν την αξιολόγηση τότε. α). Και να πληρώνονται παραπάνω οι καλοί και λιγότερο οι μέτριοι. Είναι πιο σωστό έτσι.


β). Να αξιολογούνται μισθολογικά επιπλέον προσόντα όπως μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ή/και διδακτορικός τίτλος σπουδών ή/και δεύτερο πτυχίο, ξένες γλώσσες, προχωρημένη γνώση Η/Υ, δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά σε σχέση με την εκπαίδευση, η εικόνα του εκπαιδευτικού στην τάξη αλλά και η συνολική παρουσία του..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Να δεχτούν την αξιολόγηση τότε. Και να πληρώνονται παραπάνω οι καλοί και λιγότερο οι μέτριοι. Είναι πιο σωστό έτσι.
Συμφωνώ απόλυτα. Άλλωστε, αυτοί που κάνουν καλά τη δουλειά τους επιζητούν την αξιολόγηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
To πρόβλημα είναι ότι μαζί με τις.."χήρες" κλαίνε και οι "παντρεμένες". Κάπως έτσι θα παρομοίαζα τον συνδικαλιστικό κλάδο των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης. Όποιος έχει υψηλού επιπέδου σπουδές, τίτλους σπουδών, ... δεν έχει να φοβηθεί καμία αξιολόγηση. Αλλά για ποιο λόγο φωνάζουν όλοι; :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
Αυτός που κάνει καλή και συνειδητή δουλειά (ανεξάρτητα από τους υψηλούς τίτλους σπουδών) δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από την αξιολόγηση, ούτε και από τις 2 ώρες την εβδομάδα παραπάνω εργασία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gtaivpc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Xen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Αυτός που κάνει καλή και συνειδητή δουλειά (ανεξάρτητα από τους υψηλούς τίτλους σπουδών) δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από την αξιολόγηση, ούτε και από τις 2 ώρες την εβδομάδα παραπάνω εργασία.
Δεν ξέρεις πόσοι διευθυντές είναι κομματόσκυλα, και, εφ'όσον φαίνεται να πέφτει σε αυτούς η ευθύνη της αξιολόγησης, δεν θα μετράνε τόσο πολύ οι ικανότητες, όσο οι διασυνδέσεις. Ας μην υποκρινόμαστε ότι ενώ όλα στη χώρα λειτουργούν με τρόπο διεφθαρμένο, η αξιολόγηση θα είναι κάτι διαφορετικό.

Από την αξιολόγηση μόνο τα λαμόγια έχουν να κερδίσουν, δυστυχώς. Εάν ήμασταν σε ένα σοβαρό δυτικό κράτος δεν θα έλεγα κάτι τέτοιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
β). Να αξιολογούνται μισθολογικά επιπλέον προσόντα όπως μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ή/και διδακτορικός τίτλος σπουδών ή/και δεύτερο πτυχίο, ξένες γλώσσες, προχωρημένη γνώση Η/Υ, δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά σε σχέση με την εκπαίδευση, η εικόνα του εκπαιδευτικού στην τάξη αλλά και η συνολική παρουσία του..
Έχω αμφιβολίες για το πόσο τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά κλπ δείχνουν έναν καλό καθηγητή. Οι περιπτώσεις που συνάντησα στη μαθητική μου ζωή, μάλλον ενδείξεις για το αντίθετο αποτελούν.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Σίγουρα αλλά η γενικότερη δια βίου μάθηση, κάνει καλό. Το αποτέλεσμα μέσω χθεσινών παραδειγμάτων που αναφέρει ο Dias, δεν θα πρέπει να αποτελέσει δεδομένο πραγματικότητα ως φυσική συνέχεια για το μέλλον. Υπάρχουν εξαιρέσεις: νέοι άνθρωποι που θέλουν να προσφέρουν ανιδιοτελώς στο λειτούργημα της μέσης εκπαίδευσης. Νομίζω μια μεταπτυχιακή τους εξειδίκευση καλό παρά κακό, θα κάνει στο σχολείο του αύριο. Κακό θα κάνει μόνο όταν συνεχίσουμε με τις νοοτροπίες του χθες..που δυστυχώς θα αργήσουν να ξεπεραστούν. Το θέμα έχει να κάνει πως εμείς ως κοινωνία θέλουμε το σχολείο και τους λειτουργούς του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Δεν ξέρεις πόσοι διευθυντές είναι κομματόσκυλα, και, εφ'όσον φαίνεται να πέφτει σε αυτούς η ευθύνη της αξιολόγησης, δεν θα μετράνε τόσο πολύ οι ικανότητες, όσο οι διασυνδέσεις. Ας μην υποκρινόμαστε ότι ενώ όλα στη χώρα λειτουργούν με τρόπο διεφθαρμένο, η αξιολόγηση θα είναι κάτι διαφορετικό.
Υπάρχουν τρόποι να ξεπεραστεί το "εμπόδιο" αυτό. Πρώτον, αξιολογείς και τους διευθυντές (αξιολογείς την ικανότητά τους να αξιολογήσουν). Δεύτερον, δεν αφήνεις το πεδίο της αξιολόγησης αποκλειστικά στον εκάστοτε διευθυντή, αλλά αναθέτεις μέρος της αξιολόγησης στον υποδιευθυντή, στους μαθητές, στους επιθεωρητές εκπαίδευσης. Επιπλέον συνυπολογίζεις αντικειμενικά κριτήρια όπως τις αποδόσεις των μαθητών στις πανελλήνιες εξετάσεις.

Αξιολόγηση δεν είναι η γνώμη ενός ατόμου (του διευθυντή). Αξιολόγηση είναι να συνυπολογίσεις όλους τους παράγοντες που εμπλέκονται στην απόδοση του εργαζόμενου.

Έχω αμφιβολίες για το πόσο τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά κλπ δείχνουν έναν καλό καθηγητή. Οι περιπτώσεις που συνάντησα στη μαθητική μου ζωή, μάλλον ενδείξεις για το αντίθετο αποτελούν.
Εγώ είμαι πεισμένη ότι οι πολλοί και φανταχτεροί τίτλοι σπουδών δεν αποδεικνύουν τίποτα. Η αξιολόγηση πρέπει να γίνεται με μοναδικό κριτήριο την απόδοση. Αν οι μεταπτυχιακοί τίτλοι έχουν αξία, αυτό θα επηρεάσει προς το καλύτερο την απόδοση στην τάξη. Ό,τι δεν βελτιώνει την απόδοση στην τάξη, δεν θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψην στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

gtaivpc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Xen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Υπάρχουν τρόποι να ξεπεραστεί το "εμπόδιο" αυτό. Πρώτον, αξιολογείς και τους διευθυντές (αξιολογείς την ικανότητά τους να αξιολογήσουν). Δεύτερον, δεν αφήνεις το πεδίο της αξιολόγησης αποκλειστικά στον εκάστοτε διευθυντή, αλλά αναθέτεις μέρος της αξιολόγησης στον υποδιευθυντή, στους μαθητές, στους επιθεωρητές εκπαίδευσης. Επιπλέον συνυπολογίζεις αντικειμενικά κριτήρια όπως τις αποδόσεις των μαθητών στις πανελλήνιες εξετάσεις.

Αξιολόγηση δεν είναι η γνώμη ενός ατόμου (του διευθυντή). Αξιολόγηση είναι να συνυπολογίσεις όλους τους παράγοντες που εμπλέκονται στην απόδοση του εργαζόμενου.
Πολύ σωστά. Αυτά ακριβώς είναι που ΔΕΝ πρόκειται να γίνουν στην Ελλάδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Γιατί να μην γίνουν; Αν τα απαιτήσει η πλειοψηφία, θα γίνουν και θα παραγίνουν.

Αν βρίσκουμε δικαιολογίες, και υποστηρίζουμε κάθε διαμαρτυρία των κομματόσκυλων, τότε όχι, δεν θα αλλάξει ποτέ τίποτα προς το καλύτερο. Θα παραμείνουμε για πάντα μια σοσιαλιστική μπανανία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
το θεμα ειναι οτι δεν τους νοιαζει με την αξιολογηση να βελτιωθει το εκπαιδευτικο συστημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

joka95

Νεοφερμένος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
λοιπον παιδια καταρχας ανηκω κ εγω στη γενια του '95 που δινει πανελληνιες φετος...παρ'ολ'αυτα χωρις θυσιες δν μπορει να γινει τιποτα...οι καθηγητες ειναι υποχρεωμενοι να κανουν κατι...και μιλαω γιατι ειμαι κορη εκπαιδευτικου,της α' βαθμιας βεβαια...η οποια μητερα μου εκανε 10 χρονια να διοριστει,αργησε πολυ και τρ φοβοταν μηπως πειραξουν κ τους δασκαλους κ το 1ο πραγμα π μ ειπε ηταν πως θα τη στειλουν σπιτι της...προσωπικα αρνουμαι να δεχτω κατι τετοιο αλλα δυστυχως μπορει και να συμβει...καταλαβαινω απολυτα τους καθηγητες και μην το σκεφτεστε σαν 2 ωρες παραπανω σκεφτειτε ολα τα επακολουθα...φτανει η ανοχη...καιρος για δραση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
και μιλαω γιατι ειμαι κορη εκπαιδευτικου,της α' βαθμιας βεβαια...η οποια μητερα μου εκανε 10 χρονια να διοριστει
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει αυτό; Γιατί το κράτος έχει υποχρέωση να διορίζει άμεσα όσους τελείωσαν παιδαγωγικές/καθηγητικές σχολές; Δεν είναι άνιση μεταχείρηση αυτή ως προς τις άλλες κατηγορίες εργαζομένων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Γιατί να μην γίνουν; Αν τα απαιτήσει η πλειοψηφία, θα γίνουν και θα παραγίνουν.

Αν βρίσκουμε δικαιολογίες, και υποστηρίζουμε κάθε διαμαρτυρία των κομματόσκυλων, τότε όχι, δεν θα αλλάξει ποτέ τίποτα προς το καλύτερο. Θα παραμείνουμε για πάντα μια σοσιαλιστική μπανανία.

Δυστυχώς nina nana, δεν πρόκειται να γίνουν όπως λέει και ο παραπάνω συνομιλητής. Μην καλλιεργούμε αυταπάτες. Η χώρα μας δεν έχει σωστά θεμέλια από την εποχή που ήταν ένα μικρό ναυτικό κράτος...κατ' εντολήν της Αγγλίας. ;) Από την στιγμή που η αξία της αξιολόγησης έχει δαιμονοποιηθεί, ήδη από την προσχολική ηλικία ως κάτι που παράγει την κοινωνική αδικία, τον ανταγωνισμό, .. αφήνοντας πολιτικά σκοπίμως απέξω την βελτίωση ενός ανθρώπινου συστήματος όπως είναι η κοινωνία, δεν μπορούμε να μιλάμε για σοβαρή χώρα αλλά για έναν Οθωμανικό μαχαλά με στοιχεία νεοτερισμού (βλ. καταναλωτικά είδη). Η χώρα μας είναι ταυτισμένη με την οπισθοδρόμηση και την τσαπατσουλιά διότι έχουν βολευτεί νοοτροπίες με αυτό είτε είναι παιδιά, είτε είναι πολιτικοί, είτε είναι φοιτητές, είτε είναι εργαζόμενοι, είτε άνεργοι. Πάντα η αλλαγή επιφέρει γκρίνιες διότι εκ φύσεως των πραγμάτων, κάποιοι θα ωφεληθούν και κάποιοι θα αδικηθούν. Κατά έναν παράδοξο τρόπο, στην χώρα μας θέλουμε όλοι να είμαστε το ίδιο ωφελημένοι από τις αλλαγές: ιδού μια Ελληνική πρωτοτυπία δηλαδή, ως φυσικό αποτέλεσμα, να μην αλλάξει ποτέ τίποτα αφού οι Έλληνες τίμιοι, άτιμοι, σωστοί, άδικοι, ...είναι μονίμως οι "αδικημένοι" του πλανήτη. Η άλλη συνομιλήτρια από πάνω μιλάει τελείως ωφελιμιστικά αφού έχει αρπάξει "φωτιά" το σπίτι της, αδιαφορώντας να δει το θέμα τελείως εποπτικά και αμερόληπτα για το συμφέρον χιλιάδων Ελλήνων μαθητών και όχι μόνο...όπως λέει ο Σουρής:

«...Βάρδα να δράσωμε κι' εμείς για τα συμφεροντάκια μας,
Βάρδα να διορίσωμε και τα .... πατριωτάκια μας,
Βάρδα κι' εμείς να κόψωμε,
Βάρδα κι' εμείς να ράψωμε,
Κι' αυτούς που δεν χωνεύομε με μιας να τους προγράψωμε!
Και ... κίτρινα υβριστικά «πανιά» να ξεδιπλώσωμε,
Κι' έπειτα τις αρίδες μας στον... ίσκιο τους ν' απλώσωμε!...»

Αν όλοι παραθέσουμε οικογενειακά βιώματα ή αδικίες σε καθημερινή βάση, τα οποία αρκετά από αυτά είναι κατά γενική παραδοχή λανθασμένα, θα δούμε για ποιο λόγο η χώρα μας ακόμη περνάει τις παιδικές ασθένειες. Τα "στραβά" και "ανάποδα" στην χώρα μας δεν τα έχουν προκαλέσει εξωγήινοι, αλλά εμείς οι ίδιοι με τον έναν ή άλλο τρόπο εφόσον μπορούμε και επηρεάζουμε καταστάσεις (βλ. εκλογές, συνδικαλισμό, "γνωριμίες",..κλπ) που δυστυχώς, αρνούμαστε να αναλάβουμε τις ευθύνες. Διαπιστώσεις όλοι κάνουμε αλλά την θεραπεία δεν την θέλει κανένας μας, διότι θα πρέπει να αλλάξουν πολλές συνήθειες, πρακτικές και νοοτροπίες..Η διαδικασία της "αναβολής" προς χάριν της εικονικής κοινωνικής συμπόνιας (αφού επί της ουσίας τα κοινωνικά αδιέξοδα μεγαλώνουν) είναι η βασική αιτία που η χώρα μας έχει τις αναφερθείσες παραπάνω δομές. Δεν υπάρχει βασιλική οδός ...για να μάθει κάποιος Γεωμετρία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ με αυτά που λες.

Απλά λέω ότι αντί να σηκώνουμε τα χέρια ψηλά και να αποδεχόμαστε ότι "αυτό δεν θα γίνει ποτέ στην Ελλάδα", θα πρέπει να παλεύουμε, να διεκδικούμε και να υποστηρίζουμε αυτά που εμείς θεωρούμε σωστά. Όπως οι συνδικαλιστές και τα κομματόσκυλα παλεύουν για να μην αλλάξουν τα κεκτημένα τους, έτσι κι εμείς οι υπόλοιποι θα πρέπει να απαιτούμε να αλλάξουν, αντί να τους υποστηρίζουμε στον "αγώνα" τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ με αυτά που λες.

Απλά λέω ότι αντί να σηκώνουμε τα χέρια ψηλά και να αποδεχόμαστε ότι "αυτό δεν θα γίνει ποτέ στην Ελλάδα", θα πρέπει να παλεύουμε, να διεκδικούμε και να υποστηρίζουμε αυτά που εμείς θεωρούμε σωστά.

Αυτά που κάποιοι θεωρούν σωστά για δικούς τους λόγους, για κάποιους άλλους θεωρούνται λανθασμένα για δικούς τους λόγους..που έχουν συμφεροντολογική βάση. Εκεί είναι η ουσία του πράγματος. Σχετικά με την ερώτησή σου, δυστυχώς πολλά είναι τα άδικα σε μια κοινωνία: είτε μιλάμε για επαγγέλματα είτε μιλάμε για πανεπιστήμια είτε για ερωτικές σχέσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
OK. Εγώ πάντως δεν είμαι διατεθειμένη ούτε να δεχτώ ότι στην Ελλάδα δεν αλλάζει ποτέ τίποτα, ούτε να αποδεχτώ θέσεις με τις οποίες διαφωνώ. Ο καθένας βεβαίως μπορεί να ακολουθήσει την τακτική που θεωρεί καλύτερη... και ο Θεός βοηθός. Έτσι που πάνε τα πράγματα σε 5-10 χρόνια θα έχουμε ανάγκη τους μισούς δασκάλους και καθηγητές απ' ό,τι έχουμε τώρα. Αν η κρίση συνεχιστεί, κάποια στιγμή θα αρθεί και η μονιμότητα, οπότε σε 10 χρόνια από τώρα ίσως συζητάμε σε εντελώς διαφορετική βάση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top