×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,517 εγγεγραμμένα μέλη και 2,459,516 μηνύματα σε 78,034 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 262 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία

santwno

Μεταπτυχιακός φοιτητής

H santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.

H santwno glossa-kai-nees-texnologies.blogspot.com έγραψε: στις 14:43, 15-12-10:

#1
Γειά σας,
Με απασχολεί ιδιαίτερα το ζήτημα χρήσης των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία. Δηλαδή υπολογιστές ή λάπτοπ, βιντεοπροβολέα, ίντερνετ, εφαρμογές Web 2.0, διαδραστικό πίνακα.
Ποιοί από εσάς τις χρησιμοποιούν και πώς;Και αν δεν τις χρησιμοποείτε, γιατί; Ιδιαίτερα θα με ενδιέφερε να δω αν χρησιμοποιεί κάποιος φιλόλογος τις νέες τεχνολογίες, γιατί γίνονται πολλές επιμορφώσεις πάνω σε αυτό.

Αν σας ενδιαφέρει πάντως, μπορώ να σας δώσω διάφορες ιδέες χρήσης τους στα φιλολογικά μαθήματα
γιατί νομίζω αξίζει τον κόπο να τις εντάξει κανείς λειτουργικά στο μάθημα του ώστε και πιο ενδιαφέρον να γίνει αλλά να είναι και πιο κοντά στο σημερινό κόσμο και τις απαιτήσεις του.

Τι γίνεται βρε παιδιά, κανένας δεν χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία;;;
Ούτε οι μαθητές έχουν εμπειρία από τέτοιου είδους διδασκαλία;;;;
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Χαρά. : 16-12-10 στις 22:15. Αιτία: merge
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,331 μηνύματα.

H Revekka έγραψε: στις 21:09, 16-12-10:

#2
Εγώ διδάσκω τις ίδιες τις τεχνολογίες....!!!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Lamprost

Καθηγητής

Ο Lamprost αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 30 μηνύματα.

O Lamprost έγραψε: στις 00:02, 17-12-10:

#3
Εγώ τις χρησιμοποιώ ιδιαίτερα μαζί με μια ομάδα καθηγητών...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,331 μηνύματα.

H Revekka έγραψε: στις 00:04, 17-12-10:

#4
Αν θέλετε, έχω ένα καλό paper να σας στείλω για την χρήση των ΝΤ στα μαθήματα (του πανεπιστημίου κυρίως αλλά μπορεί να μπορείτε να πάρετε ιδέες!)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

santwno

Μεταπτυχιακός φοιτητής

H santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.

H santwno glossa-kai-nees-texnologies.blogspot.com έγραψε: στις 00:14, 17-12-10:

#5
Lamprost αν κατάλαβα καλά χρησιμοποιείς τις ΝΤ, δηλαδή το ίντερνετ, κυρίως για μαθήματα μέσω ίντερνετ ή για να ανεβάζεις ασκήσεις σε μια σελίδα; Για πες λίγα πράματα αν θες, για να καταλάβω καλύτερα.

Revekka, έχω κι εγώ πολλά άρθρα για τη χρήση των ΝΤ στη διδασκαλία, απλά ήθελα να δω αν πράγματι χρησιμοποιούνται, πέρα από όσα λένε οι ξένοι στα άρθρα τους. Εσύ δλδ που διδάσκεις τεχνολογίες, πώς τις χρησιμοποιείς;;;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Lamprost

Καθηγητής

Ο Lamprost αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 30 μηνύματα.

O Lamprost έγραψε: στις 00:15, 17-12-10:

#6
Είμαι ένας από τους δημιουργούς μιας καινοτόμου εκπαιδευτικής πλατφόρμας.
Μια δική μας ιδέα που έγινε πράξη και συνεχώς αναπτύσσεται...
Δεν ξέρω αν επιτρέπεται από τους κανόνες του forum να πω περισσότερα εδώ...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,331 μηνύματα.

H Revekka έγραψε: στις 00:20, 17-12-10:

#7
Εμένα ο τομέας μου είναι το Web 2.0, είναι το μισό μου διδακτορικό. Αυτό που κάνω είναι να διδάσκω από δημιουργία στατικών ιστοσελίδων (web 1.0) μέχρι wikis, blogs, social networks, ότι μπορεί να θεωρηθεί web 2.0, καθώς και συνδυασμούς τους. Εγώ διδάσκω πώς δημιουργούνται αυτές οι εφαρμογές, πώς εμπλουτίζονται και πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κάθε σκοπό. Γιατί αλλιώς θα φτιάξεις ένα wiki για εγκυκλοπαίδεια και αλλιώς ένα wiki για μάθημα.

Το μάθημα είναι εργαστηριακό. Το κάνω εγώ σε υπολογιστή και τα παιδιά βλέπουν το τι κάνω με προβολικό και κάνουν το ίδιο στους δικούς τους υπολογιστές. Δείχνω στην αρχή και μετά τους δίνω ασκήσεις και τις κάνουν, δηλαδή δημιουργούν από την αρχή.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

santwno

Μεταπτυχιακός φοιτητής

H santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.

H santwno glossa-kai-nees-texnologies.blogspot.com έγραψε: στις 00:39, 18-12-10:

#8
Revekka πολύ ενδιαφέρον το Web 2.0. Αλήθεια, πού διδάσκεις;
Και εμένα προσωπικά με ενδιαφέρουν οι χρήσεις του Web 2.0 ως τόποι δημοσίευσης της δουλειάς των μαθητών προς τον έξω κόσμο. Μάλιστα, πιστεύω πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα στα φιλολογικά μαθήματα, π.χ. για να φτιάξουν τα παιδιά ένα "λεξικό", ή για να φτιάξουν ένα μαθητικό blog σαν τη μαθητική εφημερίδα.
Να σε ρωτήσω...Είπε πως τους μαθαίνεις πώς να τα φτιάχνουν και κάνουν ασκήσεις ώστε να δημιουργήσουν από την αρχή. Αυτά που δημιουργούν είναι εφαρμογές web 2.0 που χρησιμοποιούνται για πραγματικό σκοπό στον εξωσχολικό κόσμο ή είναι πράγματα που μένουν μέσα στην αίθουσα;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,331 μηνύματα.

H Revekka έγραψε: στις 09:59, 18-12-10:

#9
Σε ευχαριστώ πολύ!!!

Η διδασκαλία η δική μου είναι στα πλαίσια του διδακτορικού μου, και γίνεται στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ.Είναι η τρίτη χρονιά που το έκανα φέτος και είναι σε παιδιά 3ου-4ου έτους και μεταπτυχιακού.

Αυτά που δημιουργούν, για παράδειγμα ένα blog ή ένα wiki, μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν όπου θέλουν. Εμείς φτιάχνουμε την εφαρμογή (την πλατφόρμα) που είναι κοινή για όλους και μετα από το τι θέλει ο καθένας να το κάνει, εξαρτάται και τι χαρακτηριστικά θα βάλει επάνω. Μπορούν τα παιδιά να το κάνουν ότι θέλουν. Πολλά το χρησιμοποιούν ακόμα και μετά το τέλος του μαθήματος, τους αρέσει!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Rempeskes

Επιφανές Μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 5,659 μηνύματα.

O Rempeskes έγραψε: στις 11:24, 20-12-10:

#10
Nεες Τεχνολογίες Στην Εκπαίδευση!!!!!!





Υγ. ας βάλουμε σε όλα τα σχολεία διαδραστικούς πίνακες και οθόνη σε κάθε θρανίο,
για να σωθεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα








Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

santwno

Μεταπτυχιακός φοιτητής

H santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.

H santwno glossa-kai-nees-texnologies.blogspot.com έγραψε: στις 23:44, 20-12-10:

#11
Νομίζω πως η εισαγωγή και μόνο των τεχνολογιών δεν ωθεί το εκπαιδευτικό σύστημα μπροστά. Γιατί είδαμε και πέρυσι που έδωσαν τα λάπτοπ στην Α' Γυμνασίου και δεν ήξερε κανένας τι να τα κάνει...Σκοπός είναι να χρησιμοποιούνται δημιουργικά!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,130 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 23:50, 20-12-10:

#12
Εφόσον δεν υπήρχε κατάρτιση των εκπαιδευτικών λογικό δεν είναι να μην είδαμε κάποια βελτίωση;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,331 μηνύματα.

H Revekka έγραψε: στις 23:51, 20-12-10:

#13
Πλέον όμως υπάρχει, οπότε δεν δικαιολογείται.....
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,130 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 23:58, 20-12-10:

#14
Δεν ξέρω.
Είχα μια καθηγήτρια που έκανε επιμόρφωση και μας έλεγε ότι δεν αρκούν μόνο τα μέσα αλλά και οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν γνώσεις και να κατευθύνουν τα παιδιά ώστε να τα χρησιμοποιήσουν σωστά. Το παιδί είναι παιδί και θέλει να παίξει.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,331 μηνύματα.

H Revekka έγραψε: στις 00:00, 21-12-10:

#15
Νομίζω ότι σε μεγάλο βαθμό είναι ότι οι δάσκαλοι δεν ενδιαφέρονται...
Στο εργαστήριο που ανήκω στο πανεπιστήμιο, ένα από τα πράγματα που κάνουμε ήταν ακριβώς αυτό, Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση. Κάναμε επιμορφώσεις για μήνες (και τρέχουμε και ανάλογο μεταπτυχιακό) και ξέρεις τι τους έμενε από όλο αυτό...?Οι άδειες και τα μόρια που έπαιρναν...Ντουβάρια...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,130 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 00:07, 21-12-10:

#16
Ναι ίσως και λόγω της ηλικίας των εκπαιδευτικών.
Μας έλεγε πάντως για διαδραστικούς πίνακες που συνδεόταν μαζί 2 σχολεία και έτσι η μάθηση αποκτούσε νόημα για τα παιδιά. Ήταν ένα κίνητρο, ένα παιχνίδι.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,331 μηνύματα.

H Revekka έγραψε: στις 00:08, 21-12-10:

#17
Οι διαδραστικοί πίνακες είναι απίστευτοι αλλά είναι πανάκριβοι και πολύ ακριβά φτιάχνονται αν χαλάσουν...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

gorgonokoritso (zenia....)

Πολύ δραστήριο μέλος

H zenia.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών . Έχει γράψει 541 μηνύματα.

H gorgonokoritso έγραψε: στις 00:14, 21-12-10:

#18
ειχα χρησιμοποιησει λιγακι διαδραστικο περυσι στο φροντιστηριο που ημουν...
εμενα με βολευε..
και τα παιδια...
τους αρεσε..
το εβλεπαν σαν παιχνιδι και διασκεδαζαν μαθαινοντας ταυτοχρονα
ομως οι υπευθυνοι του φροντιστηριου δεν ειχαν στο προγραμμα τη χρηση του διαδραστικου για ολα τα τμηματα...

Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,331 μηνύματα.

H Revekka έγραψε: στις 00:16, 21-12-10:

#19
Είναι πολύ ενδιαφέρον!
Δες την περσινή προκύρηξη!!!

http://www.media.uoa.gr/emme/news/re...3&s=ΤΕΑΠΗ
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Lamprost

Καθηγητής

Ο Lamprost αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 30 μηνύματα.

O Lamprost έγραψε: στις 00:27, 21-12-10:

#20
ενδιαφέρον το μεταπτυχιακό, αλλά επί πληρωμή...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια