×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,055 εγγεγραμμένα μέλη και 2,442,481 μηνύματα σε 77,178 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 341 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Ο ρόλος του φροντιστηρίου στην εκπαίδευση των νέων και η σχέση με το σχολείο

ΜΑGISTER

Καθηγητής

Ο ΜΑGISTER αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 43 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 16 μηνύματα.

O ΜΑGISTER ανω θρώσκω έγραψε: στις 13:00, 17-06-10:

#1
Το φροντιστηριο για αλλους ειναι θεσμός και για αλλους παραπαιδεία. Τελικά το χρειάζεται η ελληνική κοινωνία;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Neraida (Bitch...)

Επιφανές Μέλος

H Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,328 μηνύματα.

H Neraida Twisted Mind... έγραψε: στις 13:36, 17-06-10:

#2
Η ελληνικη κοινωνια χρειαζεται κατα κυριο λογο "προσγειωση" και να μαθει να στρωνει κ@λο μεχρι να ιδρωσει που ελεγε και ο μπαμπας...
Καπου τελη της δεκαετιας του '80 και αρχες του '90, εδειχναν με το δαχτυλο οποιον πηγαινε φροντιστηριο και εδω και αρκετα χρονια ισχυει το ακριβως αντιθετο...
5
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

ΜΑGISTER

Καθηγητής

Ο ΜΑGISTER αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 43 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 16 μηνύματα.

O ΜΑGISTER ανω θρώσκω έγραψε: στις 13:46, 17-06-10:

#3
Mήπως τελικά το σχολέιο ειναι ενας ξεπερασμένος θεσμός που απλά πρεπει να το παρουμε απόφαση οτι εχει πεθανει και οτι κοστιζει πολύ ακριβα το οτι δεν το εχουμε ακόμη θαψει; Μηπως τελικά ενα φροντιστηριο με μαθητες που θα επιχορηγούνται απο το κρατος και φροντιστες που θα ελέγχονται ειναι η λύση;
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Iliaki (Βανίλια)

Φοιτητής

H Βανίλια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 771 μηνύματα.

H Iliaki έγραψε: στις 13:52, 17-06-10:

#4
Tο καλύτερο είναι να μην υπάρχουν φροντιστήρια, αλλά καλοί και αξιόλογοι καθηγητές στα δημόσια σχολεία.. ΔΩΡΕΑΝ παιδεία σου λέει μετά. Ρωτήστε και τους γονείς που τα σκάνε χοντρά..
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

dimitris_v (Δημήτρης)

Μαθητής Γ' λυκείου

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 55 μηνύματα.

O dimitris_v My Ideas Go On:) έγραψε: στις 13:48, 22-07-10:

#5
Οσο περνουν τα χρονια ο θεσμος του σχολειου θα χανεται!απειροελλαχιστοι θα ειναι οι μαθητές που θα επιβιώνουν χωρις φροντηστηρια!Κατα την γνώμη μου, τα σχολεια ειναι αυτα που μας αναγκαζουν να βρισκουμε διεξοδο στην παραπαιδεια!Επισης βλέπουμε οτι οι καλοι καθηγητες βρισκονται στα φροντιστηρια!Γιατι αραγε?Μήπως γιατι καποιος που ειναι ανηψιος του υπουργου(ή δεν ξερω κι εγω τι)του πηρε την θεση?Μηπως ζουμε σε μια χωρα του 21ου αιωνα και τα παντα βρισκονται στο χαος?Στο τελος θα μας κανουν να συχαθουμε τον γεγονος οτι ειμαστε Ελληνες!!
2
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,131 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 19:03, 22-07-10:

#6
Γνώμη μου είναι ότι για την κατάσταση που επικρατεί στο σχολείο δεν ευθύνονται μόνο οι καθηγητές αλλά ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης το έχουμε και εμείς οι ίδιοι που ενισχύουμε και βασιζόμαστε αποκλειστικά και μόνο στα φροντιστήρια.

Έχει επικρατήσει πως μόνο ότι πληρώνουμε έχει αξία και θα μας βοηθήσει κατάλληλα.

Τώρα, όσο αφορά το εκπαιδευτικό προσωπικό, αν απευθύνεται συνέχεια σε μαθητές που δεν τους ενδιαφέρει τίποτα, καθώς έχουν τη νοοτροπία ότι θα πάνε και θα τα μάθουν όλα στο φροντιστήριο, ε, κάπου βαριέσαι να τα λες στον «τοίχο» και χαλαρώνεις και εσύ.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dimitra S.

Μαθητής Γ' γυμνασίου

H Dimitra S. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 33 μηνύματα.

H Dimitra S. έγραψε: στις 15:16, 26-08-10:

#7
Θεωρώ οτι αν είχαν αξιόλογους καθηγητές που κάνουν σωστά τη δουλεία τους τα δημόσια σχολία δεν θα έπρεπε να υπάρχουν φροντηστήρια αλλα τώρα έτσι όπως έχει γίνει η εκπαίδευση στα σχολεία τα φροντιστήρια είναι απαρραίττητα ειδικά τώρα που έχω ακούσει οτι κάθε τμήμα θα έχει γύρω στους 30 μαθητές . Φανταστείται τι μάθημα θα γίνεται ...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

LiViNGtheLiFE

Φοιτητής

H LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,895 μηνύματα.

H LiViNGtheLiFE έγραψε: στις 16:57, 26-08-10:

#8
φυσικα και δεν φταινε μονο οι καθηγητες!! εννοειται αυτο! ολοκληρο το εκπαιδευτικο συστημα φταιει!!
οπως:
έχω ακούσει οτι κάθε τμήμα θα έχει γύρω στους 30 μαθητές
ναι ισχυει. βασικα εγω για τα δημοτικα το ακουσα δεν ξερω ακριβως.

το οτι υπαρχουν μαθηματα τα οποια σε καποιες περιπτωσεις ειναι αδυνατον να γινει και ετσι σπαταλωνται πολλες ωρες διδασκαλιας..
αλλος ενας τροπος για να συμβει αυτο ειναι η διδασκαλια της ιδιας ιστοριας 3 φορες!!, να διδασκονται τα θρησκευτικα απο 3η δημοτικου μεχρι 3η λυκειου,να διδασκονται τα ιδια αγγλικα απο 3η δημοτικου μεχρι πρωτη γυμνασιου (εγω βελτιωση δεν παρατηρησα) ...

και να υπαρχουν καποια ΤΡΑΓΙΚΑ κακογραμμενα βιβλια
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Μιχαλης Κα (Μιχαλης)

Φοιτητής

Ο Μιχαλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών , Φοιτητής του τμήματος Χημικών Μηχανικών Πάτρας και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 55 μηνύματα.

O Μιχαλης Κα έγραψε: στις 00:00, 27-08-10:

#9
το θεμα αναφερεται γενικα στο ρολο του φροντιστηριου στην εκπαιδευση;;; η μονο στη γ(αντε και β) λυκειου;; λοιπον εγω θεωρω οτι το σχολειο μου εδωσε παρα πολλα πραγματα ολα αυτα τα χρονια και διαμορφωσε σε μεγαλο βαθμο τη προσωπηκοτητα μου.καθε καθηγητης μου εδωσε κατι οπως και απο καθε εμπειρια εμαθα κατι.το σχολειο το θεωρω αναντικαταστατο!!!
ομως στη γ λυκειου τα πραγματα ειναι απαραδεκτα.το σχολειο δεν σε προετοιμαζει επαρκως για τη διαδικασια των πανελλαδικων,λιγες ωρες κατευθυνσης,αρκετες ωρες γενικης παιδειας που στη γ δεν εχουν κανενα νοημα.αρα απο αποψη καταρτισης το σχολειο δε σε εφοδιαζει καταλληλα(για πανελλαδικες) ομως το σχολειο εκτος απο πρακτικες γνωσεις διαπλαθει και το χαρακτηρα σου κατι το οποιο δε το κανει το φροντιστηριο σε καμια περιπτωση αλλα δεν ειναι βεβαια και αυτος ο ρολος του.
ουσιαστικα αυτο που λεω ειναι οτι το σχολειο μας δινει παιδια ολα αυτα τα χρονια και το φροντιστηριο μας προετοιμαζει επαρκως για τη διαδικασια των πανελλαδικων.την τελευταια χρονια το σχολειο μου ετρωγε αλπα χρονο και ενεργεια και τα ωφελη ηταν δυσαναλογα με τον κοπο που εγω κατεβαλα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Μιχάλης9867 (Μιχάλης)

Φοιτητής

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών , Φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 840 μηνύματα.

O Μιχάλης9867 έγραψε: στις 01:10, 27-08-10:

#10
το φροντηστηριο δεν θα ελεγα οτι καλλιεργει με το πιο σωστο τροπο την γνωση διοτι ουσιαστικα σου δινει ''συνταγες'' γνωσεις και σου στερει την αυτενεργεια.
ωστωσο αν πεσεις πανω σε σωστους ανθρωπους και ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ (με την βαρυτητα που εχει ο ορος ''δασκαλος'') παιρνεις αρκετα πραγματα.


το σχολειο ,εαν το προσεξεις σου δινει απιστευτα πραγματα κα ολο και λιγοτερα παιδια παιρνουν αυτα τα ερεθισματα που , δυστυχως ,το σχολειο εχει καλα κριμενα μεσα σε καταστασεις ευτραπελες που σε αποσυντονιζουν.
το σχολειο εχει πολλα να δωσει ,δυστυχως σε λιγους ομως.
σε εκεινους που εχουν την υπομονη να κατσουν και να σκεφτουν πολυ την ολη κατασταση,κατι που δεν συναντας σε παιδια 15-16 χρονων ευκολα.
πχ ,ας μιλησουμε γ αρχαια,ποσοι περασαν απο το σχολειο και ποσοι τελικα θα διαβασουν εστω και απο μεταφραση πχ θουκιδιδη ,που μιλαει για την ιστορια μας ?
αυτη ειναι η αποτυχια του σχολειου και οχι οι πανελληνιες,οι πανελληνιες ειναι διαγωνισμος που στο κατω κατω δεν θα πρεπει να ευθυνεται το σχολειο πετυχεις δεν πετυχεις.
κανονικα θα επρεπε εισαγωγικες να δινεις σε καθε πανεπιστημιο ,εχοντας ενα στανταρ επιπεδο γνωσεων απο το σχολειο και οχι οπως τωρα.
εχουν μπερδευτει αδικα οι θεσμοι ,και τωρα να δουμε ποιος θα τους ξεμπερδεψει!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Aces

Νεοφερμένος

Ο Aces αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8 μηνύματα.

O Aces So the question is 1 or 11? έγραψε: στις 22:24, 18-09-11:

#11
Αρχική Δημοσίευση από element skate
Την παρασκευη πηραμε τα dvd παλι καλα γτ ηθελα να καψω και καμια ταινια για να δω μονο στην φυσικη κατευθυνση εχουμε βιβλια αλλα ετσι και αλλιως και βιβλια να εχουμε με τετοιους καθηγητες το ιδιο κανει
συνηθισμένο σχολικό περιβάλλον πάμε στο σχολείο για ξεκούραση πλάκα και στο φροντηστήριο για μάθημα
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,457 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 22:30, 18-09-11:

#12
Αρχική Δημοσίευση από Aces
συνηθισμένο σχολικό περιβάλλον πάμε στο σχολείο για ξεκούραση πλάκα και στο φροντιστήριο για μάθημα
Ακριβώς όπως τα λες: Οι μαθητές πηγαίνουν στο σχολείο έχοντας το από πριν εντελώς φτυσμένο, οπότε γιατί να προσπαθήσει ένας καθηγητής να κάνει σωστά τη δουλειά του?

Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Aces

Νεοφερμένος

Ο Aces αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8 μηνύματα.

O Aces So the question is 1 or 11? έγραψε: στις 22:41, 18-09-11:

#13
Αρχική Δημοσίευση από Dias
Ακριβώς όπως τα λες: Οι μαθητές πηγαίνουν στο σχολείο έχοντας το από πριν εντελώς φτυσμένο, οπότε γιατί να προσπαθήσει ένας καθηγητής να κάνει σωστά τη δουλειά του?

Συμφωνώ ότι οι καθηγητές καταδικάζονται από την αρχή από την μεριά των μαθητών ίσως γιατί βολεύονται ,πάντως στο σχολείο μου κανένας καθηγητής δεν προσπαθεί να κάνει κάτι για να βοηθήσει τους μαθητές. Δεν μιλάω για δωρεάν παιδεία γιατί απλά δεν υπάρχει καν παιδεία.Αν για κάτι λυπάμε είναι να βλέπω έξυπνα μυαλά να χάνονται γιατί απλά δεν μπορούν να δώσουν λεφτά για το φροντηστήριο.Προσωπικά απορώ πως κοιμούνται ορισμένοι καθηγητές ξέροντας ότι βοηθώντας κάποια παιδιά θα τα "έκαναν" επιστήμονες
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,457 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 22:58, 18-09-11:

#14
Αρχική Δημοσίευση από Aces
Συμφωνώ ότι οι καθηγητές καταδικάζονται από την αρχή από την μεριά των μαθητών ίσως γιατί βολεύονται ,πάντως στο σχολείο μου κανένας καθηγητής δεν προσπαθεί να κάνει κάτι για να βοηθήσει τους μαθητές. Δεν μιλάω για δωρεάν παιδεία γιατί απλά δεν υπάρχει καν παιδεία.Αν για κάτι λυπάμε είναι να βλέπω έξυπνα μυαλά να χάνονται γιατί απλά δεν μπορούν να δώσουν λεφτά για το φροντιστήριο.Προσωπικά απορώ πως κοιμούνται ορισμένοι καθηγητές ξέροντας ότι βοηθώντας κάποια παιδιά θα τα "έκαναν" επιστήμονες
Είχα στο λύκειο αρκετούς καλούς καθηγητές και κάποιους άριστους. Οι άνθρωποι καθημερινά έδιναν μάχη για να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, με κύριους αντίπαλους εμάς τους μαθητές. Η νοοτροπία ήταν: "τι θέλει αυτός να παραστήσει?". Και όμως μπροστά σ΄αυτούς οι ...πάνσοφοι φροντιστές ήταν ασήμαντοι. Πώς λοιπόν να δουλέψει σωστά ο καθηγητής, όταν οι περισσότεροι μαθητές είναι προκατειλημμένοι και σκέπτονται με τον τρόπο που έγραψες στο προηγούμενο σου μήνυμα? Το να κατηγορούμε τους καθηγητές και το ...σύστημα είναι οι εύκολη λύση. Όλοι έχουμε τις ευθύνες μας για τα χάλια της εκπαίδευσης: μαθητές, γονείς, καθηγητές, φροντιστήρια, κράτος. Προφανώς και υπάρχει αλληλεπίδραση, οπότε πρόκειται για φαύλο κύκλο.

4
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Aces

Νεοφερμένος

Ο Aces αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8 μηνύματα.

O Aces So the question is 1 or 11? έγραψε: στις 23:04, 18-09-11:

#15
Αρχική Δημοσίευση από Dias
Είχα στο λύκειο αρκετούς καλούς καθηγητές και κάποιους άριστους. Οι άνθρωποι καθημερινά έδιναν μάχη για να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, με κύριους αντίπαλους εμάς τους μαθητές. Η νοοτροπία ήταν: "τι θέλει αυτός να παραστήσει?". Και όμως μπροστά σ΄αυτούς οι ...πάνσοφοι φροντιστές ήταν ασήμαντοι. Πώς λοιπόν να δουλέψει σωστά ο καθηγητής, όταν οι περισσότεροι μαθητές είναι προκατειλημμένοι και σκέπτονται με τον τρόπο που έγραψες στο προηγούμενο σου μήνυμα? Το να κατηγορούμε τους καθηγητές και το ...σύστημα είναι οι εύκολη λύση. Όλοι έχουμε τις ευθύνες μας για τα χάλια της εκπαίδευσης: μαθητές, γονείς, καθηγητές, φροντιστήρια, κράτος. Προφανώς και υπάρχει αλληλεπίδραση, οπότε πρόκειται για φαύλο κύκλο.

Συμφωνώ και πραγματικά δεν έχω το σκεπτικό που αναφέρεις γι αυτο ειδικά μίλησα για το σχολείο μου όπου δεν έχουμε όχι άριστους άλλα ούτε απλά καλούς καθηγητές
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Ryuzaki (Lost in Infinity)

Πτυχιούχος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Θεσσαλονίκης . Έχει γράψει 374 μηνύματα.

O Ryuzaki έγραψε: στις 00:51, 19-09-11:

#16
Αρχική Δημοσίευση από Aces
Συμφωνώ και πραγματικά δεν έχω το σκεπτικό που αναφέρεις γι αυτο ειδικά μίλησα για το σχολείο μου όπου δεν έχουμε όχι άριστους άλλα ούτε απλά καλούς καθηγητές
Μαζί σου, αν πήγαινα με όσα μας έκαναν οι καθηγητές στο σχολείο μου δεν θα έγραφα ούτε 10. Και πρόσεχα στο σχολείο. Ο άλλος ο μαθηματικός, μορφάρα, μας έκανε μόνο συναρτησιακές σχέσεις (κάτι που έχει ελάχιστες έως μηδέν πιθανότητες να μπει).
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Aces

Νεοφερμένος

Ο Aces αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8 μηνύματα.

O Aces So the question is 1 or 11? έγραψε: στις 14:58, 19-09-11:

#17
Αρχική Δημοσίευση από Ryuzaki
Μαζί σου, αν πήγαινα με όσα μας έκαναν οι καθηγητές στο σχολείο μου δεν θα έγραφα ούτε 10. Και πρόσεχα στο σχολείο. Ο άλλος ο μαθηματικός, μορφάρα, μας έκανε μόνο συναρτησιακές σχέσεις (κάτι που έχει ελάχιστες έως μηδέν πιθανότητες να μπει).
Δυστυχώς φέτος δεν έχουμε απλά άχρηστο μαθηματικό αλλά τον χειρότερο σε πανελλήνιο επίπεδο Η προσπάθεια όλων των μαθητών που ενδιαφέρονται στο μάθημα του είναι να προσπαθούν να τον αγνοούν γιατί το μόνο χάρισμα που έχει είναι να σε μπερδεύει.Δεν αναφέρω περιστατικά απλά απαξιώ και βασίζομαι στην παραπαιδεία αν θέλω να περάσω σε μια σχολή ,λυπηρό αλλά αυτή είναι η πραγματικοτήτα
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

oasis

Μεταπτυχιακός φοιτητής

H oasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής . Έχει γράψει 297 μηνύματα.

H oasis γράφει, έγραφε, γράψει έγραψε: στις 02:05, 20-09-11:

#18
Όπως είπε κάποιος παραπάνω, δεν φταίνε ούτε οι καθηγητές, οι μαθητές, φταίει το σύστημα. Στην Γερμανία, λόγου χάριν, απ' τα 17 κάνουν πρακτική ή δουλεύουν, ανεξάρτητα απ' το τι σχολείο έχουν τελειώσει (κακών/μέτριων/καλών μαθητών). Το καλύτερο θα ήταν να γινόταν κάτι αντίστοιχο κι εδώ αν υπήρχαν οι υποδομές. Όπως και να το κάνουμε είναι δύσκολο να γίνει μάθημα σε μια τάξη με 30 άτομα, από τα οποία τα 10 δεν θέλουν να παρακολουθήσουν κανένα μάθημα γενικώς και τραβάνε πίσω και τους άλλους, τα 15 συμμετέχουν μόνο στης κατεύθυνσής τους, και ο καθηγητής στο τέλος κάνει μάθημα με 5 παιδιά επειδή τα υπόλοιπα δεν καταλαβαίνουν και σαφώς δεν έχει τον χρόνο να εξηγήσει. Θα έπρεπε να υπήρχαν σχολεία δύο ταχυτήτων, ο καθηγητής να μην περιορίζεται τόσο από την ύλη και να μην πιέζεται από τον χρόνο, όπως επίσης και να υπήρχε κάποια παραπάνω εξειδίκευση.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Andypro

Μαθητής Β' λυκείου

Ο Andypro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 16 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 449 μηνύματα.

O Andypro έγραψε: στις 19:24, 25-02-15:

#19
Το φροντιστηριο για αλλους ειναι θεσμός και για αλλους παραπαιδεία. Τελικά το χρειάζεται η ελληνική κοινωνία;
Παιδιά το θέμα με τα φροντιστήρια αναπτύχθηκε τον 20ο αιώνα στην Ελλάδα με μεγάλη ταχύτητα διότι τα παιδιά που πήγαιναν φροντιστήριο ήταν 8 κεφάλαια μπροστά σε κάθε μάθημα. Έτσι σήκωναν συνέχεια χέρι αυτοί κι άλλοι δεν καταλάβαιναν κι αναγκαζόντουσαν να πάνε κι αυτοί...
Τα φροντιστήρια μόνο οι Έλληνες τα έχουν... Δεν υπάρχει απόδοση της λέξης σε άλλες γλώσσες.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Vold (Νίκος)

Φοιτητής

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών (ΑΕΙ/Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,506 μηνύματα.

O Vold έγραψε: στις 21:04, 25-02-15:

#20
Αρχική Δημοσίευση από Andypro
τα παιδιά που πήγαιναν φροντιστήριο ήταν 8 κεφάλαια μπροστά σε κάθε μάθημα
Αυτό το λες επειδή ισχύει ή λόγω της "διαφήμισης" των φροντιστηρίων ;
Έχει καταντήσει αιδία να λέμε ότι κάτι είναι καλό επειδή το κάνουν άλλοι ή επειδή διαφημίζεται περισσότερο.

Αρχική Δημοσίευση από Andypro
Τα φροντιστήρια μόνο οι Έλληνες τα έχουν...
Κάτι τέτοιο δεν ισχύει, σε καμία περίπτωση.
Έχουμε μάθει φαίνεται για ότι δεν είναι απαραίτητα καλό να λένε "αυτά μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν".

Look Here
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια