Χρειάζεται σχετικό πτυχίο για να διδάξει κανείς ΑΕΠΠ;

zenctheo

Νεοφερμένος

Ο zenctheo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Καλημέρα σε όλους.

Ήθελα να πω πως βρίσκω λίγο σνομπ την στάση μερικών μελών απέναντι σε συναδέλφους που διδάσκουν το μάθημα του ΑΕΠΠ και δεν είναι τμήματος πληροφορικής.
Προσωπικά είμαι φυσικός, διδάσκω φυσική και ΑΕΠΠ σε φροντιστήριο. Γιατί;
Μάλλον γιατί ασχολούμαι με την φυσική από το Γυμνάσιο, όταν είδα το μάθημα για πρώτη φορά, και με το προγραμματισμό από 6 χρονών όταν πήρα τον πρώτο μου 6128 και έγραφα χαζο- BASIC. Στην πορεία έχω δει και έχω δουλέψει σε πολλές γλώσσες προγραμματισμού από Pascal, C ,C++, fortran, μέχρι Mathematica,php, sql, java κλπ. Αυτό δηλαδή δεν φτάνει......; Χρειάζεται και το πτυχίο;
Βέβαια στην πορεία έχω ξεσκονίσει ότι βοήθημα υπάρχει στην αγορά, όπως φυσικά και με την "επίσημη" ειδικότητα μου την φυσική. To διάβασμα πρέπει να το κάνεις είτε έχεις πτυχίο είτε δεν έχεις.
Στο κάτω κάτω δεν είναι και κάτι πολύ βαθύ. Αυτό που εξετάζεται είναι αν έχουν αναπτύξει αλγοριθμική σκέψη οι μαθητές και ένα ελαφρύ συντακτικό της Γλώσσας.

Για μένα δεν είναι καθόλου δύσκολο να το πιστέψω. Το ίδιο κάνω και εγώ(με την διαφορά ότι επισημαίνω στους μαθητές μου ότι δεν είναι αναγκαίο). Γιατί; Διότι θέλω να εξοικειωθούν με τις μεταβλητές. Διότι θέλω να μάθουν να γράφουν πλήρη αλγόριθμο από την αρχή. Δεν φτάνει που διδάσκονται μόνο μια χρονιά αυτό το μάθημα, που το δίνουν πανελλήνιες, που μαθαίνουν να γράφουν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ στην μέση της χρονιάς;;;;; Προσωπικά διδάσκω και εφαρμόζω από την αρχή τους κανόνες σύνταξης!!

Απλά ένα σχόλιο στο παραπάνω:
Βασικά γιατί δεν δείχνεις κατευθείαν το πρόγραμμα στους μαθητές και απλά στην αρχή μέχρι να το συνηθίσουν απλά τόνιζε τις διαφορές που έχει ο αλγόριθμος. 'Ετσι δεν θα δείχνεις κάτι που είναι λάθος, και θα τους εκπαιδεύεις ολόκληρη την χρονιά σε προγράμματα.
Αυτό κάνω τόσα χρόνια με αρκετά μεγάλη επιτυχία.

Καλή συνέχεια σε όλους και καλή επιτυχία στο έργο μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Ήθελα να πω πως βρίσκω λίγο σνομπ την στάση μερικών μελών απέναντι σε συναδέλφους που διδάσκουν το μάθημα του ΑΕΠΠ και δεν είναι τμήματος πληροφορικής.
Προσωπικά είμαι φυσικός, διδάσκω φυσική και ΑΕΠΠ σε φροντιστήριο. ......
......
Χρειάζεται και το πτυχίο;

Αγαπητέ φίλε, απομονώνω κάποιες από τις φράσεις σου, όχι για να διαστρεβλώσω αυτά που λές, ούτε να ξεκινήσω κάποιο flame war, αλλά για να σου εξηγήσω γιατί η άποψη σου είναι παντελώς αστήριχτη και επικίνδυνη.

Βεβαίως και χρειάζεται πτυχίο. Και απορώ πως μπορείς να εξισώνεις τα 4, 5, ή 6 χρόνια σπουδών που έχουν κάποιοι στην πληροφορική με την εμπειρική γνώση που έχεις αποκτήσει.

Αλήθεια, ποιος είναι αυτός που θα πιστοποιήσει τις "γνώσεις" σου?

Ποιός έχει κρίνει αν όντως διαθέτεις ικανοποιητικό επίπεδο γνώσεων και δεν νομίζεις απλά ότι τις διαθέτεις ?

Κανενας. :nono:

Και μην το παίρνεις προσωπικά (μπορεί όντως να είσαι ο καλύτερος, μπορεί όμως και όχι), δες το γενικά σαν μέσο όρο αυτών που προσπαθούν να διδάξουν κάτι που δεν το έχουν σπουδάσει. Τους βλέπω κάθε μέρα στην εκπαίδευση και τραβάω τα μαλιά μου.

Ήδη έχουμε πρόβλημα με την επερχόμενη αναγνώριση των πτυχίων της πλάκας ιδιωτικών κολλεγίων που δήθεν συνεργάζονται με πανεπιστήμια του εξωτερικού χωρίς κανενός είδους έλεγχο ποιότητας. Αύριο μεθαύριο θα τους φορτωθούμε κι αυτούς σαν "συναδέλφους" θέλουμε δεν θέλουμε ...:jumpy:

Και τέλος να σου δώσω και ένα παράδειγμα για να καταλάβεις:

Από το Δημοτικό έχω κάνει καμιά 500αριά ώρες Φυσική. Έχω κάνει 800 ώρες μαθηματικά και 400 Αρχαία (λέμε τώρα). Μπορεί να μην έχω κανενός είδους πτυχίο σε όλα αυτά (εκτός από την απόδειξη ότι έχω περάσει 2 Φυσικές και 8 Μαθηματικά σε πανεπιστημιακό επίπεδο) παρ 'ολα αυτά μου την καρφώνει ένα πρωϊ και δηλώνω ότι έχω πλήρη επάρκεια για να διδάξω όλα τα παραπάνω (καθώς και άλλα 4-5 αντικείμενα με τα οποία έχω ασοληθεί για προσωπικό μου γούστο). Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να με εμπιστευτεί κάποιος με την διδασκαλία τους?

Άκρως επικίνδυνη σκέψη.

Υ.Γ. για να σε προλάβω: Υπάρχουν πάμπολοι που έχουν "σπουδάσει" το αντικείμενο, έχουν το πτυχίο και είναι από άσχετοι ως επικίνδυνοι. Δεν θα διαφωνήσω. Όμως με βάση τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που έχει θέσει η συντεταγμένη πολιτεία, έχουν όλα τα τυπικά προσόντα. Και καλώς ή κακώς σε μια ευνομούμενη πολιτεία αυτό (θα έπρεπε να) είναι το κριτήριο για να ασκήσει κάποιος ορισμένα επαγγέλματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zenctheo

Νεοφερμένος

Ο zenctheo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
@teacher

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.
Δεν προσβάλλομαι σε κανένα βαθμό γιατί εν μέρει συμφωνώ με αυτά που λες. Αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τον σνομπισμό σε κανένα επίπεδο.
Με ρωτάς ποιος πιστοποιεί τα προσόντα μου και απαντάς αυτόματα κανένας απολύτως.
Τα προσόντα μου σαν καθηγητή ή σαν προγραμματιστή ή σαν καθηγητή ΑΕΠΠ; Να ρωτήσω και εγώ. Τα δικά σου ποιος τα πιστοποιεί; Το πτυχίο σου;
Όπως δηλώνεις στο υστερόγραφό σου:
Y.Γ. για να σε προλάβω: Υπάρχουν πάμπολλοι που έχουν "σπουδάσει" το αντικείμενο, έχουν το πτυχίο και είναι από άσχετοι ως επικίνδυνοι. Δεν θα διαφωνήσω.
Άρα; ή μήπως όπως δηλώνεις και παρακάτω:
Όμως με βάση τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που έχει θέσει η συντεταγμένη πολιτεία, έχουν όλα τα τυπικά προσόντα. Και καλώς ή κακώς σε μια ευνομούμενη πολιτεία αυτό (θα έπρεπε να) είναι το κριτήριο για να ασκήσει κάποιος ορισμένα επαγγέλματα.
Πριν μερικά χρόνια η πολιτεία έδωσε την διδασκαλία του μαθήματος σε όποιον δήλωνε με υπεύθυνη δήλωση επάρκεια γνώσης Υπολογιστών. Τότε (παράξενες εποχές) τα τυπικά προσόντα ήταν μια υπεύθυνη δήλωση. Εφόσον λοιπόν τα τυπικά προσόντα αλλάζουν τότε πως καθορίζεται η ακεραιότητα και η αξία του καθηγητή;
Απαντώντας λοιπόν και εγώ στην δική μου ερώτηση για το ποιός καθορίζει τα δικά σου προσόντα θα πω: Κανείς.
Την αξία μας σαν καθηγητές την ορίζουν οι επιτυχίες μας και τα ίδια μας τα παιδιά. Τα τυπικά προσόντα είναι για τους τοίχους του γραφείου μας.
Όμως αντί να αναλωνόμαστε σε γενικολογίες αυτού του τύπου (τυπικά προσόντα, πιστοποιημένη γνώση :), πτυχία) ας έρθουμε και στο δια ταύτα.
Απλά η πίτα των πληροφορικών είναι πολύ μικρή και συνεχώς ανησυχούν μην φάει κανείς από το κομμάτι τους.. Αντιμετωπίζοντας συνεχώς νέους κινδύνους από ιδιωτικές σχολές κλπ απαιτούν όλο ανούσιες πιστοποιήσεις.
Δεν αδικώ το πτυχίο του πληροφορικού, αλλά η πληροφορική εξ' ορισμού δεν είναι καθηγητική σχολή. Επαναλαμβάνω πως το μάθημα ΑΕΠΠ δεν έχει τις απαιτήσεις ενός καθαρού μαθήματος πληροφορικής (θεωρία αλγορίθμων, βάσεις δεδομένων, oop,γραφικά κλπ) και σαν δυσκολία θα μπορούσα να το εξισώσω με την φυσική της Γ γυμνασίου. Οπότε τα πράγματα επιστρέφουν στο ότι απλά χρειάζεται να διδάξεις τον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης.
Για να διδάξεις ένα νέο τρόπο σκέψης πρέπει να ξέρεις να είσαι καθηγητής. Μήπως θέλεις να μου πεις ότι έκανες μαθήματα διδακτικής της πληροφορικής στα πανεπιστήμια;

Και τέλος να σου δώσω και ένα παράδειγμα για να καταλάβεις:

Από το Δημοτικό έχω κάνει καμιά 500αριά ώρες Φυσική. Έχω κάνει 800 ώρες μαθηματικά και 400 Αρχαία (λέμε τώρα). Μπορεί να μην έχω κανενός είδους πτυχίο σε όλα αυτά (εκτός από την απόδειξη ότι έχω περάσει 2 Φυσικές και 8 Μαθηματικά σε πανεπιστημιακό επίπεδο) παρ 'ολα αυτά μου την καρφώνει ένα πρωϊ και δηλώνω ότι έχω πλήρη επάρκεια για να διδάξω όλα τα παραπάνω (καθώς και άλλα 4-5 αντικείμενα με τα οποία έχω ασοληθεί για προσωπικό μου γούστο). Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να με εμπιστευτεί κάποιος με την διδασκαλία τους?

Άκρως επικίνδυνη σκέψη.
Αν όντως ήσουν τόσο καλός καθηγητής εγώ θα ήμουν από τους πρώτους μαθητές σου :)
Άτομο με σφαιρική γνώση με πολλαπλές δεξιότητες σίγουρα θα σε ακολουθούσα.
Βασικά μεν τα πτυχία, καλές οι πιστοποιήσεις, όμως η έλλειψη τους (τυπική έλλειψη τους, γιατί έχω κάνει τουλάχιστον 5 μαθήματα προγραμματισμού στην σχολή μου) δεν είναι απαγορευτική για την επιτυχία σου ως καθηγητής. Τα πτυχία και μόνο δεν σε κάνουν καθηγήτή όυτε σου δίνουν τις δεξιότητες για να αντιμετωπίσεις μια τάξη ούτε και στην πραγματικότητα πιστοποιούν κάτι πέρα.
Φυσικά αυτά που λέω μπορούν να στραφούν εναντίων μου, μέσω των άπειρων μαθηματικών,χημικών, βιολόγων, φυσικών και πληροφορικών που διδάσκουν φυσική. Όμως αν όντως είναι καλοί καθηγητές το σέβομαι και ας μην έχει τα τυπικά προσόντα. Στο τέλος άλλοι κρίνουν την αξία σου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Φίλε μου, διακρίνω ότι είσαι οπαδός του "ο καθένας είναι ότι δηλώσει" και το υποστηρίζεις σθεναρά. Δέχεσαι την ύπαρξη "άπειρων μαθηματικών,χημικών, βιολόγων, φυσικών και πληροφορικών(!!!! αυτό άραγε που το είδες?) που διδάσκουν φυσική", υπονοείς όμως ότι δεν είναι όλοι καλοί ("αν όντως είναι καλοί καθηγητές"). Βρίσκεις κάτι διαφορετικό άραγε στα λεγόμενά σου μ'αυτά που σου λέω εγώ?. Λυπάμαι αλλά με στρουθοκαμηλισμούς δεν πάει μπροστά το εκπαιδευτικό σύστημα.
Με ρωτάς ποιος πιστοποιεί τα προσόντα μου και απαντάς αυτόματα κανένας απολύτως.
Γιατί, λέω ψέματα?
Τα δικά σου ποιος τα πιστοποιεί; Το πτυχίο σου;
Εσύ δηλώνεις "Φυσικός". Και τι είναι αυτό άραγε που σε πιστοποιεί εκτός από το πτυχίο σου? Το ότι απλά το δηλώνεις?
Πριν μερικά χρόνια η πολιτεία έδωσε την διδασκαλία του μαθήματος σε όποιον δήλωνε με υπεύθυνη δήλωση επάρκεια γνώσης Υπολογιστών.
Φαντάζομαι ότι
α) Δεν συμφωνείς με αυτή τη στάση της πολιτείας (όπως όλοι οι σύλλογοι αποφοίτων πληροφορικής)
β) Δεν θεωρείς κι εσύ ο ίδιος ότι αυτή η στάση προάγει τη μάθηση και τη εκπαιδευτικη διαδικασία
Παρ'όλα αυτά με τη στάση σου εγκρίνεις την ύπαρξη Θεολόγων, Φιλολόγων, Μαθηματικών, Φυσικών κλπ που ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ (π.χ. πληρωμένες βεβαιώσεις σεμιναρίων word, excel 400 ωρών) διδάσκουν αυτή τη στιγμή στην εκπαίδευση ...

Δεν αδικώ το πτυχίο του πληροφορικού, αλλά η πληροφορική εξ' ορισμού δεν είναι καθηγητική σχολή. Για να διδάξεις ένα νέο τρόπο σκέψης πρέπει να ξέρεις να είσαι καθηγητής. Μήπως θέλεις να μου πεις ότι έκανες μαθήματα διδακτικής της πληροφορικής στα πανεπιστήμια;
Γράφει ο Α. ∆ελµούζος: «Φυσικά η επιστηµονική µόρφωση είναι η απαραίτητη προϋπόθεση, η βάση όπου θα στηρίξει ο δάσκαλος της µέσης το έργο του. Αν λείπει αυτή, και η πιο βαθια ακόµα παιδαγωγική µόρφωση και η πιο µεγάλη διδακτική τέχνη είναι ανώφελη."

https://www.csd.uoc.gr/~tziritas/papers/KathigitikesSxoles.pdf

Τι μας λέει λοιπόν παραπάνω ο Α. Δελμούζος (γνωστό το όνομα, το χρησιμοποιήτε στην ένωσή σας): Ότι την καλύτερη παιδαγωγική κατάρτιση αν έχεις, αν είσαι άσχετος με το επιστημονικό αντικείμενο (π.χ. είσαι φυσικός και διδάσκεις πληροφορική καλή ώρα), ΕΙΣΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ. Ελπίζω να μην επιχειρήσεις να ακυρώσεις μια προσωπικότητα παραδεκτή από τον κλάδος σας εδώ μέσα.

Όσο για τα "μαθήματα διδακτικής της πληροφορικής" θα σε ρωτούσα: Αλήθεια, ποιά το 5 μαθήματα πληροφορικής έχεις κάνει στα πανεπιστήμια? Περιλαμβάνεται άραγε σ'αυτά η διδακτική της πληροφορικής? Πως έχεις την απαίτηση να σταθείς δίπλα μου σαν όμοιος την στιγμή που έχω κάνει 30?

Και ποιό ποστοστό αυτών που διορίζονται καθηγητές σε σχολεία έχουν κάνει διδακτική της επιστήμης τους στα πανεπιστήμια άραγε?



Απλά η πίτα των πληροφορικών είναι πολύ μικρή και συνεχώς ανησυχούν μην φάει κανείς από το κομμάτι τους
Ευτυχώς που βρήκαμε την αιτία του προβλήματος! Αυτό είναι ... φοβόμαστε μην μας φάτε την πίτα. Αλήθεια, ποιά είναι η "πίτα" των Φυσικών και τί μέγεθος έχει έτσι ώστε βρίσκεις παντού Φυσικούς με "άποψη" και "γνώση" επί παντώς επιστητού?

Για ποιό λόγο όραγε παρουσιάζεσται έσεις και μόνο ως παντογνώστες παντού και πάντα, ήταν πάντα απορία μου.

Το πρόβλημα σας (όλων των -με όλο το σεβασμό- άσχετων ειδικοτήτων που έχετε πέσει σαν αλεξιπτωτιστές στην πληροφορική) είναι ότι νομίζετε πως σαν επιστήμη περιέχει 5 έννοιες όλες κι όλες (word, excel, basic, pascal και C) πέρα από τις οποίες δεν υπάρχει τίποτα άλλο. Ε, λοιπόν σε πληροφορώ ότι το παγόβουνο έχει πολύ πράγμα κάτω από την επιφάνεια της θάλλασας. Το γεγονός ότι αυτό το υποτιμάτε και αυτοβαφτίζεστε "καθηγητές πληροφορικής" σας αφήνει ακόμα περισσότερο εκτεθειμένους.



Λυπάμαι αλλά δεν πρόκειται να επανέλθω αντικρούοντας με off topic σ'αυτό το θρεντ σαθρά επιχειρήματα. Εξ'άλλου νομίζω ότι την απάντηση την έχει δώσει εδώ και πάνω από 50 χρόνια ο Α. Δελμούζος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zenctheo

Νεοφερμένος

Ο zenctheo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Βασικά καταλαβαίνω πως είσαι οπαδός της ιδέας "Τα ράσα κάνουν τον παπα". Άπαξ και πάρει κάποιος ένα χαρτί είναι αυτό που γράφει.
Λες ότι έιμαι του είσαι ότι δηλώσεις. Δεν το είπα ποτέ. Απλά θεώρησα ότι δεν είναι απαραίτητο να είναι κάποιος πληροφορικός για να διδάσκει ΑΕΠΠ. Δεν θεώρησα ποτέ τον εαυτό μου πληροφορικό.
Τουλάχιστον δεν κρύβομαι πίσω από τον Δελμούζο ή ιδέες 100ετίας. Αναρωτιέμαι τι θα έλεγε για την πληροφορική και τους καθηγητές της τώρα, αν την είχε γνωρίσει.
Τα περί αλεξιπτωτισμού και 5 εννοιών που ξέρουμε δες πως απλά στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα πόσοι μεγάλοι τις πληροφορικής είναι "φυσικοί" "μαθηματικοί" και <<λοκατζίδες αλεξιπτωτιστές>> :).
Δεν θα επανέρθω ούτε και εγώ. Οι στάσεις σας είναι γνωστές και σε μένα πολύ γνώριμες. Είτε με την ΕΠΥ κάποια χρόνια πριν που δημιουργήθηκε από φυσικούς και μαθηματικούς και μετά τους απέρριψε είτε σε αυτό το thread με τις απαντήσεις που δίνεις.
Πάντως αν πιστεύεις ότι χρειάζεται όλο αυτό το παγόβουνο για να διδάξεις ΑΕΠΠ τότε.....

Αυτά και καλή συνέχεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Πραγματικά αξιοπερίεργο,

μαθηματικά μπορούν να διδάξουν μόνο οι ΠΕ03
φυσική μπορούν να διδάξουν μόνο οι ΠΕ04 (μην πω ΠΕ04.01)
χημεία μπορούν να διδάξουν μόνο οι ΠΕ04 (μην πω ΠΕ04.02)
...
Τεχνολογία μπορούν να διδάξουν μόνο οι ΠΕ12
... (χασμουρητό)
... (κι άλλο χασμουρητό)
Φυσική αγωγή μπορούν να διδάξουν μόνο οι ΠΕ11

Πληροφορική μπορούν να διδάξουν οι ΠΕ**

Ο μόνος λόγος που πολλοί "είδαν φως και μπήκαν" (ειλικρινά πιστεύω οτι δεν ισχύει για σένα συνάδελφε) είναι η προσφορά θέσεων (δημόσιο), χρήματα (ιδιωτικός τομέας) και το ελλιπές νομοθετικό πλαίσιο. Μόλις γίνουμε Αμερική, θα προσλαμβάνει σε κάθε σχολείο ο εκάστοτε μανατζερ όποιον καθηγητή θέλει με προσοντολόγιο και θα αναλαμβάνει την ευθύνη, μέχρι τότε...
Είτε υπάρχουν κανόνες και ισχύουν για όλους είτε όχι, είναι τόσο απλό. Αφού δε γίνεται να βρεθεί άλλος κανόνας ("-Πως μπορεί ο καθένας να αποδείξει τί ξέρει;"), ο μόνος κανόνας είναι "το χαρτί" που ο καθένας κουβαλάει...

Αν άνοιγαν θέσεις σε ολοήμερα γυμνάσια οι αντίστοιχοι θα κυνήγαγαν τις λιγότερες θέσεις πληροφορικής ή του κλάδου τους?

-------------------
Συμφωνώ οτι αυτή η συζήτηση διχάζει και ανακυκλώνει πράγματα ενώ πρέπει τώρα να κοιτάξουμε μπροστά, ωστόσο δεν μπορούμε και να ΑΝΤΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ την κοινή λογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zenctheo

Νεοφερμένος

Ο zenctheo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Πραγματικά αξιοπερίεργο,

μαθηματικά μπορούν να διδάξουν μόνο οι ΠΕ03
φυσική μπορούν να διδάξουν μόνο οι ΠΕ04 (μην πω ΠΕ04.01)
χημεία μπορούν να διδάξουν μόνο οι ΠΕ04 (μην πω ΠΕ04.02)
...
Τεχνολογία μπορούν να διδάξουν μόνο οι ΠΕ12
... (χασμουρητό)
... (κι άλλο χασμουρητό)
Φυσική αγωγή μπορούν να διδάξουν μόνο οι ΠΕ11

Πληροφορική μπορούν να διδάξουν οι ΠΕ**

Ο μόνος λόγος που πολλοί "είδαν φως και μπήκαν" (ειλικρινά πιστεύω οτι δεν ισχύει για σένα συνάδελφε) είναι η προσφορά θέσεων (δημόσιο), χρήματα (ιδιωτικός τομέας) και το ελλιπές νομοθετικό πλαίσιο. Μόλις γίνουμε Αμερική, θα προσλαμβάνει σε κάθε σχολείο ο εκάστοτε μανατζερ όποιον καθηγητή θέλει με προσοντολόγιο και θα αναλαμβάνει την ευθύνη, μέχρι τότε...
Είτε υπάρχουν κανόνες και ισχύουν για όλους είτε όχι, είναι τόσο απλό. Αφού δε γίνεται να βρεθεί άλλος κανόνας ("-Πως μπορεί ο καθένας να αποδείξει τί ξέρει;"), ο μόνος κανόνας είναι "το χαρτί" που ο καθένας κουβαλάει...

Αν άνοιγαν θέσεις σε ολοήμερα γυμνάσια οι αντίστοιχοι θα κυνήγαγαν τις λιγότερες θέσεις πληροφορικής ή του κλάδου τους?

-------------------
Συμφωνώ οτι αυτή η συζήτηση διχάζει και ανακυκλώνει πράγματα ενώ πρέπει τώρα να κοιτάξουμε μπροστά, ωστόσο δεν μπορούμε και να ΑΝΤΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ την κοινή λογική.

Δεν διαφωνώ μαζί σας κύριε Τσιωτάκη.
Στο κάτω κάτω εγώ ενοχλήθηκα από τον σνομπισμό που επιδεικνύουν κάποιοι πληροφορικοί και όχι γιατί αισθάνομαι αδικημένος ή πως κάποιος αμφισβητεί τις ικανότητες μου. Είναι κάτι που βαρέθηκα να το ακούω έτσι απλά να ξεστομίζεται από άτομα που τα ίδια αποδεικνύουν το αντίθετο (δεν αναφέρομαι στον teacher)
Να πω και την αλήθεια αν μου δίνονταν η ευκαιρία θα προτιμούσα να διδάξω πληροφορική στο σχολείο. Είναι μεράκι για μένα και (χωρίς παρεξήγηση) λιγάκι ποιο εύκολο. Μέχρι τότε και αν.. θα δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα και αφού ο ιδιοκτήτης του φροντιστηρίου με εμπιστεύεται και μου αναθέτει και την πληροφορική εμένα μου φτάνει.
Φυσικά επιμένω στο ότι έριξα πολύ διάβασμα ώστε να κάνω σωστά το μάθημα μου, όπως και στην φυσική, θεωρώντας πως μόνο ο πανεπιστημιακός τίτλος μου (για το δεύτερο) και η εμπειρική μου γνώση (για το πρώτο) δεν φτάνουν ούτε μου δίνει όλα τα προσόντα. Τα βοηθήματα μου μαζί με το δικό σας έλιωσαν..... Μεράκι για... τι να κάνουμε
Στρουθοκαμηλίζουμε όταν πιστεύουμε πως το πτυχίο είναι το παν. Δεν είμαι του "είσαι ότι δηλώσεις" ... αλλά του είμαι "ότι αποδείξεις ότι μπορείς να κάνεις".
Μέχρι να γίνουμε Αμερική λοιπόν (?)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Πάντως απ' την προσωπική μου εμπειρία έχω δει ότι δεν έχει μεγάλη σχέση αν θα διδάσκει κάποιος σε σχολείο ή φροντιστήριο, εξαρτάται πού θα πέσεις.

Πχ έτυχε και ο καθηγητής στο σχολείο μου ήταν "καλύτερος" από αυτήν που δίδασκε στο φροντιστήριο (τραγικά πράγματα, όπως δήλωση μεταβλητών σε αλγόριθμο και δεν συμμαζεύεται).


Ως τώρα μακράν ο καλύτερος που 'χα πετύχει ήταν ένα παιδί που 'χε τελειώσει ΗΜΜΥ Ξάνθης. Εκπληκτικός στην μετάδοση των γνώσεων, και δεν παρέκλινε γρι απ' όσα έγραφε το βιβλίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Καλησπέρα και από εμένα,

Θα συμφωνήσω με τον zenctheo ότι ένας φυσικός ή μαθηματικός μπορεί να διδάξει πληροφορική και συγκεκριμένα ΑΕΠΠ, αρκεί φυσικά να συμφωνήσει ότι ένας πληροφορικός μπορεί να διδάξει και αυτός φυσική και μαθηματικά Λυκείου.
Είναι γεγονός ότι τα μαθήματα λυκείου δεν είναι τόσο δύσκολα, ώστε ένας καθηγητής θετικών επιστημών δεν μπορεί να τα διδάξει. Αρκεί να τα μελετήσει καλά προσπαθώντας όχι μόνο να καταλάβει έννοιες που πιθανόν να μην ξέρει, αλλά να παλέψει να βρει τρόπους για να τις μεταδώσει στους μαθητές του. Από προσωπική εμπειρία θεωρώ ότι κάθε χρόνο λέω στους μαθητές και κάτι καινούργιο, έναν καινούργιο τρόπο σκέψης για να καταλάβουν μία έννοια καλύτερα. Αν αυτές τις σκέψεις και τους τρόπους τους είχα μάθει από το πανεπιστήμιο θα τις έλεγα από την πρώτη χρονιά που δίδασκα το μάθημα. Στα συγκεκριμένα μαθήματα, έχοντας ένα αʼ υπόβαθρο, το καλύτερο Πανεπιστήμιο για να τα διδάξεις είναι η τάξη.

Όμως το μεγάλο παράπονο όλων των πληροφορικών είναι αυτό που ανέφερε ο Παναγιώτης νωρίτερα. Δεν είναι δυνατόν στα σχολεία τα μαθήματα Πληροφορικής να μπορούν να τα διδάξουν όλοι και τα μαθηματικά ή την φυσική όχι. Αν βάλουμε κάτω πόσες ώρες μαθηματικά έχω διαβάσει στη ζωή μου σίγουρα είναι πολύ περισσότερες από τον προγραμματισμό και σίγουρα ακόμα περισσότερες από τις ώρες που έχει μελετήσει ο μαθηματικός μαθήματα πληροφορικής (δεν μιλάω μόνο για προγραμματισμό που πιθανών κάποιος να υποστηρίξει ότι αυτός είναι ένα εργαλείο για την επιστήμη της πληροφορικής).

Ένα ερώτημα όμως μπορεί να δημιουργηθεί σε κάποιον φίλε zenctheo, γιατί διδάσκετε οι φυσικοί και οι μαθηματικοί, προγραμματισμό, αφού οι ώρες των μαθηματικών και φυσικής στο λύκειο είναι τόσες πολλές; Λογικά έπρεπε να συμβαίνει το ανάποδο.

Πχ έτυχε και ο καθηγητής στο σχολείο μου ήταν "καλύτερος" από αυτήν που δίδασκε στο φροντιστήριο (τραγικά πράγματα, όπως δήλωση μεταβλητών σε αλγόριθμο και δεν συμμαζεύεται).


Φίλε Γιώργο,
η δήλωση μεταβλητών στον αλγόριθμο δεν είναι λάθος. Ο αλγόριθμος απευθύνεται σε κάποιον που θα πάρει τις εντολές και θα τις κάνει πρόγραμμα. Δεν είναι κακό σε αυτόν τον κάποιον να του δηλώσουμε και το είδος των μεταβλητών που θα χρησιμοποιήσει. Δες τον πολλαπλασιασμό αλά ρωσικά. Το σχολικό βιβλίο σου δηλώνει ότι οι μεταβλητές πρέπει να είναι ακέραιες. Και να έχεις υπόψη σου ότι υπήρχε και άλλο σχολικό βιβλίο πριν από το τρέχων το οποίο δήλωνε τις μεταβλητές. Επίσης να παρεκκλίνεις και λίγο από το σχολικό δεν είναι κακό. Δεν είναι κακό δηλαδή να πεις στους μαθητές κάτι για τις δυναμικές δομές δεδομένων και ότι οι στοίβα και η ουρά δεν είναι υποχρεωτικά στατικές δομές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zenctheo

Νεοφερμένος

Ο zenctheo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Καλησπέρα και από εμένα,

Θα συμφωνήσω με τον zenctheo ότι ένας φυσικός ή μαθηματικός μπορεί να διδάξει πληροφορική και συγκεκριμένα ΑΕΠΠ, αρκεί φυσικά να συμφωνήσει ότι ένας πληροφορικός μπορεί να διδάξει και αυτός φυσική και μαθηματικά Λυκείου.

Φυσικά και δεν διαφωνώ με αυτό. Ούτως ή άλλως υποστηρίζω την αξία των προσόντων απέναντι στα χαρτιά.
Ένα ερώτημα όμως μπορεί να δημιουργηθεί σε κάποιον φίλε zenctheo, γιατί διδάσκετε οι φυσικοί και οι μαθηματικοί, προγραμματισμό, αφού οι ώρες των μαθηματικών και φυσικής στο λύκειο είναι τόσες πολλές; Λογικά έπρεπε να συμβαίνει το ανάποδο.
Θα επανέρθω σε αυτό που ειπώθηκε ποιο πάνω ότι αφού υπάρχει μια ευνομούμενη πολιτεία τότε οφείλουμε να ακολουθήσουμε τις διατάξεις της......:jumpy: ΜΠΟΥΡΔΕΣ!
Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι γιατί το κράτος δεν φρόντισε εξ αρχής να καθορίσει το πλαίσιο της πληροφορικής και τα έκανε όλα άρπα-κόλα. Οπότε απ' εκεί προκύψαν οι καθηγητές με τα σεμινάρια των 100 ωρών και τις υπεύθυνες δηλώσεις.
Αυτό δεν τους καθιστά όλους άχρηστους, με τίποτα όμως δεν προφυλάσσεται το σύστημα από "αλεξιπτωτιστές" (μου άρεσε αυτή η έκφραση).
Νομίζω ότι οι λόγοι έιναι λίγο πολύ ίδιοι με αυτούς που πολλοί διορισμένοι κάνουν ΠΔΣ. Απλά ο μισθός είναι μικρός, η ζωή ακριβή και ότι αρπάξουμε. Φυσικά οι νέοι στο παιχνίδι είναι δυστυχώς οι Πληροφορικοί. Αυτό φαντάζομαι ότι σε καμμιά δεκαετία θα αλλάξει, οπότε ίσως τέτοιες συζητήσεις να μην έχουν νόημα τότε. Βλέπουμε...
Προσωπικά μου αρέσουν πιο πολύ τα συστήματα άλλων χωρών με science teachers, σοβαρή διαθεματικότητα και πολλές ώρες εργαστηρίου κλπ....
Μάλλον ονειρεύομαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω με τον zenctheo ότι ένας φυσικός ή μαθηματικός μπορεί να διδάξει πληροφορική και συγκεκριμένα ΑΕΠΠ, αρκεί φυσικά να συμφωνήσει ότι ένας πληροφορικός μπορεί να διδάξει και αυτός φυσική και μαθηματικά Λυκείου.

Εγώ αγαπητέ Κώστα θα διαφωνήσω και σ'αυτό. Μπορεί να ήμουν άριστος στα μαθηματικά, να έχω περάσει άπειρα μαθήματα υψηλότερου από το Λυκειακό επίπεδο στο Πανεπιστήμιο και να έχω καλές γνώσεις μαθηματικών (τα λες κι εσύ πιο κάτω), σε καμιά περίπτωση όμως δεν μπορώ να αντικαταστήσω ένα γνήσιο μαθηματικό. Τελεία. Όποιος δεν το νοιώθει και δεν το καταλαβαίνει αυτό απλά κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του.

Ουδείς πιο επικίνδυνος του ημιμαθή. Και δυστυχώς αυτό επιβεβαιώνεται καθημερινά με τους άπειρους άσχετους που το παίζουν και καλά καθηγητές πληροφορικής. (π.χ. έχω δει από "συνάδελφο" μαθηματικό και καλά .... "καταξιωμένο" - πρόσφατα δεν έχει αφήσει ημερίδα για ημερίδα στη Β. Ελλάδα - να διδάσκει υποπρογράμματα χωρίς παραμέτρους σε στυλ ψευδοκώδικα!!!!!!!!!!! παραμονές εξετάσεων, και να παρουσιάζει σε ημερίδες αλγόριθμο αναζήτησης που βγαίνει εκτός ορίων πίνακα!)

Στα συγκεκριμένα μαθήματα, έχοντας ένα αʼ υπόβαθρο, το καλύτερο Πανεπιστήμιο για να τα διδάξεις είναι η τάξη.

Μην το επικεντρώνουμε στο "συγκεκριμένο μάθημα" λες και ζουμε σε κανένα μικρόκοσμο. Αλήθεια, δείξε μου μια ειδικότητα και ένα καθηγητή με όσα χρόνια υπηρεσίας θέλεις που να μην μπορεί να πάρει και κάτι καινούργιο ή να διδάξει κάτι νέο κάθε φορά που μπαίνει σε μια τάξη ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Θέλω και γω σε μια ημερίδα να έρθω, να μορφωθώ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petros1

Νεοφερμένος

Ο petros1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
[...]
Ουδείς πιο επικίνδυνος του ημιμαθή. Και δυστυχώς αυτό επιβεβαιώνεται καθημερινά με τους άπειρους άσχετους που το παίζουν και καλά καθηγητές πληροφορικής. (π.χ. έχω δει από "συνάδελφο" μαθηματικό και καλά .... "καταξιωμένο" - πρόσφατα δεν έχει αφήσει ημερίδα για ημερίδα στη Β. Ελλάδα - να διδάσκει υποπρογράμματα χωρίς παραμέτρους σε στυλ ψευδοκώδικα!!!!!!!!!!! παραμονές εξετάσεων, και να παρουσιάζει σε ημερίδες αλγόριθμο αναζήτησης που βγαίνει εκτός ορίων πίνακα!)


Το ρητό για την ημιμάθεια το προσυπογράφουν όλοι. Η δική μου ωστόσο εμπειρία (διδάσκω σε φροντιστήριο ΑΕΠΠ τα τελευταία 5 χρόνια) είναι ότι η ημιμάθεια δε χαρακτηρίζει μονο τους καθηγητές φυσικής μαθηματικών κλπ. αλλά κυρίως (ή έστω το ίδιο) τους καθηγητές πληροφορικής. Το κύριο πρόβλημα προέρχεται από την έλειψη προσήλωσης στο βιβλίο ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ. Οι υπάρχουσες γνώσεις και εμπειρία σε άλλες γλώσσες προγραμματισμού οδηγεί συχνά σε υπεροψία και κάνει τους καθηγητές να αγνοούν το βιβλίο δίνοντας αυθαίρετες ερμηνίες σε υπάρχουσες ασάφιες ή ακόμη και σε θέματα που ορίζονται μεν αλλά με "ψιλά γραμματα" κάπου κάπως μεσα στο βιβλίο ή το τετράδιο κλπ.

Τη λέξη ημιμάθεια την σχετίζεις με τις γενικές γνώσεις πληροφορικής, προγραμματισμού και αλγορίθμων αλλά στο συγκεκριμένο μάθημα η ημιμάθεια που παρατηρείται εχει να κάνει με αυτό καθαυτό το βιβλίο, τη ΓΛΩΣΣΑ και γενικά την ανάπτυξη αλγορίθμων και προγραμμάτων όπως όμως αυτή ορίζεται στα πλαίσια του συγκεκριμένου μαθηματος και μόνο!
Οι "άπειροι άσχετοι που το παίζουν και καλά καθηγητές πληροφορικής" όπως αναφέρεις προέρχονται από όλους τους κλάδους που διδάσκουν το μάθημα, των πληροφορικάριων μηδε εξαιρουμένων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
zenctheo (αν τα υπολογίζω σωστά Θεόδωρε),

αυτή τη στγμή (2009) ποιος κατά τη γνώμη σου, πρέπει να διδάσκει πληροφορική (και φυσικά ΑΕΠΠ) στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση;

- Όλοι οι κλάδοι;
- Οι κλάδοι θετικών επιστημών;
- οι ΠΕ19-20 (εμπεριέχονται και οι μη συνεπείς όπως σε όλα τα επαγγέλματα και σε όλους τους κλάδους)
- όποιος μπορεί να αποδείξει με κάποια βεβαίωση οτι ξέρει;
- κάτι άλλο;

Θα ήθελα απάντηση σε αυτό το ερώτημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

statakos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Βούλα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
π.χ. έχω δει από "συνάδελφο" μαθηματικό και καλά .... "καταξιωμένο" - πρόσφατα δεν έχει αφήσει ημερίδα για ημερίδα στη Β. Ελλάδα - να διδάσκει υποπρογράμματα χωρίς παραμέτρους σε στυλ ψευδοκώδικα!!!!!!!!!!! παραμονές εξετάσεων, και να παρουσιάζει σε ημερίδες αλγόριθμο αναζήτησης που βγαίνει εκτός ορίων πίνακα!)
η ...
μπορεί να χρησιμοποιεί εξαιρέσεις σφαλμάτων για τα όρια του πίνακα ... :lol:

Πάντως όπως λέτε στο thread, όντως το μάθημα αυτό το διδάσκουν πραγματικά άτομα (πλην εξαιρέσεων) που δεν έχουν ιδέα από προγραμματισμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zenctheo

Νεοφερμένος

Ο zenctheo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Θεωρώ πως είμαστε πρωτίστως καθηγητές. Ο καθηγητής έχει ευθύνη απέναντι στον μαθητή του και δεν κρύβεται πίσω από πτυχία και ΠΕ**. Αν κάτι γνωρίζει και θεωρεί υπεύθυνα τον εαυτό του ικανό να το διδάξει και πιστεύει ότι θα φέρει η πέρας το δύσκολο έργο του τότε καλώς. Αν θεωρεί ότι πρέπει σε κάθε μάθημα να μαθαίνει και κάτι, να βελτιώνεται συνεχώς χωρίς να υπάρχει μέγιστο τότε πάλι καλώς. Αν όμως πιστέυει πως ένα χαρτί, οποιασδήποτε μορφής, τον κάνουν ειδήμων τότε είναι επικίνδυνος (προσωπικά έχω απορρίψει πολλές ώρες χημείας γιατί δεν θεωρώ τον εαυτό μου ικανό ή καταρτισμένο. Παράξενο που η πολιτεία όμως με θεωρεί δια νόμου ικανό, με μισό μάθημα χημείας στο πανεπιστήμιο (ανόργανη όχι οργανική παρακαλώ:)). Επαναλαμβάνω πως η ευθύνη μας είναι απέναντι στους μαθητές μας. Οπότε...
Ας διδάξει όποιος μπορεί αποδεδειγμένα να κάνει τον μαθητή να πετύχει στις εξετάσεις του και να αγαπήσει το μάθημα. Ο δάσκαλο ή ο καθηγητής, στον διδακτικό του ρόλο, κρίνεται εκ του αποτελέσματος.....
Αφού όπως βλέπω και από ότι λέγεται εδώ το χάος επικρατεί και στους ΠΕ19 και στους Φυσικούς Μαθηματικούς κλπ.
Νομίζω ότι μένουμε πολύ στο ποιος θα το διδάσκει και αν πρέπει ή όχι και δεν σκεφτόμαστε ότι ο σκοπός μας είναι τελικά να διδάξουμε σωστά και αποδοτικά, όχι για να έχει ο μαθητής μια "ακαδημαϊκή γνώση" αλλά μια πρακτική γνώση που θα τον βοηθήσει στις εξετάσεις του και μετά όπου του χρειαστεί. Ποιος είναι ο καταλληλότερος; Ο χρόνος θα δείξει και τα στατιστικά.
Πάντως εγώ στο φροντιστήριο, βαρέθηκα να διορθώνω πτυχιούχους πληροφορικής και τις αυθαιρεσίες που κάνουν....
Νομίζω ότι το θέμα εξαντλήθηκε και δεν θα λυθεί μέσα απ' το φόρουμ. Ι rest my case.

YΓ: Τελικά άρχισε να μην με απασχολεί τόσο ποιος θα διδάξει ΑΕΠΠ, όσο ποιός θα διορθώσει ΑΕΠΠ στις εξετάσεις.....:jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Συνάδελφος με μικρή εμπειρία και IQ-ραδικιού έκρινε πρόσφατα τον εαυτό του ικανό (αυτός και το βίσμα του) να διοικήσει ΣΔΕ (αφού είχε πρώτα διαλύσει ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων) και φυσικά διέλυσε και το σχολείο αφού υποχρέωσε όλους τους συναδέλφους με την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του να δηλώσουν παραίτηση.

Τι θέλω να πω:

Να δούμε ποιος θα μας σώσει από αυτούς που νομίζοντας ότι είναι ικανοί, απορρίπτουν κάθε έννοια τυπικών προσόντων, παρακάμπτουν διαδικασίες και περιμένουν να "κρίθούν εκ του αποτελέσματος", "το χρόνο" και "τα στατιστικά" αφού τα έχουν κάνει πρώτα όλα στάχτη και μπούρμπερη.

Αναρωτιέμαι, γιατί δεν βλέπω φιλολόγους που ξέρουν ότι 1+1=2 να προσπαθούν να διδάξουν (τα "εύκολα") μαθηματικά και μαθηματικούς που γνωρίζουν να μεταφράζουν 3 αράδες αρχαίο κείμενο (τα "εύκολα") αρχαία γυμνασίου.

Μήπως ο λόγος δεν είναι ότι δεν υπάρχουν άσχετοι και αμελείς φιλόλογοι και μαθηματικοί (όπως κατηγορείτε δεικτικά τους πληροφορικούς), αλλά απλά ότι οι συγκεκριμένες ειδικότητες έχουν κατοχυρώσει εδώ και χρόνια τα επαγγελματικά τους δικαιώματα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zenctheo

Νεοφερμένος

Ο zenctheo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Συνάδελφος με μικρή εμπειρία και IQ-ραδικιού έκρινε πρόσφατα τον εαυτό του ικανό (αυτός και το βίσμα του) να διοικήσει ΣΔΕ (αφού είχε πρώτα διαλύσει ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων) και φυσικά διέλυσε και το σχολείο αφού υποχρέωσε όλους τους συναδέλφους με την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του να δηλώσουν παραίτηση.

Τι θέλω να πω:

Να δούμε ποιος θα μας σώσει από αυτούς που νομίζοντας ότι είναι ικανοί, απορρίπτουν κάθε έννοια τυπικών προσόντων, παρακάμπτουν διαδικασίες και περιμένουν να "κρίθούν εκ του αποτελέσματος", "το χρόνο" και "τα στατιστικά" αφού τα έχουν κάνει πρώτα όλα στάχτη και μπούρμπερη.

Αναρωτιέμαι, γιατί δεν βλέπω φιλολόγους που ξέρουν ότι 1+1=2 να προσπαθούν να διδάξουν (τα "εύκολα") μαθηματικά και μαθηματικούς που γνωρίζουν να μεταφράζουν 3 αράδες αρχαίο κείμενο (τα "εύκολα") αρχαία γυμνασίου.

Μήπως ο λόγος δεν είναι ότι δεν υπάρχουν άσχετοι και αμελείς φιλόλογοι και μαθηματικοί (όπως κατηγορείτε δεικτικά τους πληροφορικούς), αλλά απλά ότι οι συγκεκριμένες ειδικότητες έχουν κατοχυρώσει εδώ και χρόνια τα επαγγελματικά τους δικαιώματα;

Ακόμα μια κρίση σωβινισμού.....:) (Αστεία το λέω μην παρεξηγηθώ). Κατάλαβα ποια είναι η άποψη σου και ότι έχεις πολλά παραδείγματα, "ξέρω κάποιον που...." (χασμουρητό) να την στηρίξεις. Προφανώς ο συγκεκριμένος συνάδερφος δεν ανήκει στην κατηγορία που περιγράφω (υπευθυνότητα, διάθεση για μάθηση κλπ). Φυσικά και εγώ έχω πολλά παραδείγματα για το αντίθετο. Όμως βαρέθηκα (δεύτερο χασμουρητό και τρίξιμο δοντιών).
Άντε καλό μάθημα και καλή συνέχεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Ακόμα μια κρίση σωβινισμού.....

Εγώ διακρίνω μια ακόμη κρίση ... μυωπίας:

Στην ουσία:

Να δούμε ποιος θα μας σώσει από αυτούς που νομίζοντας ότι είναι ικανοί, απορρίπτουν κάθε έννοια τυπικών προσόντων, παρακάμπτουν διαδικασίες και περιμένουν να "κρίθούν εκ του αποτελέσματος", "το χρόνο" και "τα στατιστικά" αφού τα έχουν κάνει πρώτα όλα στάχτη και μπούρμπερη.



αποφεύγεις επιδέξια (όπως και σε όλα τα προηγούμενα μηνύματά σου) να πάρεις θέση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zenctheo

Νεοφερμένος

Ο zenctheo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Κατά πάσα πιθανότητα οι ίδιοι που θα μας σώσουν απ' τους έχοντες τα τυπικά προσόντα, αλλά πλήρως ανίκανους να παράγουν σωστό διδακτικό έργο.
Ελπίζω η κατάσταση απλά να καθαρίσει. Σωστά και σοβαρά.Είτε μου επιτραπεί να διδάξω ΑΕΠΠ είτε όχι.
Στα σχολεία δεν βρισκόμαστε για τα γαλόνια μας αλλά για τους μαθητές μας.
Να πω την αλήθεια ανησυχώ για την μέρα που αν θα βρεθώ σε κρατικό σχολείο θα κληθώ να διδάξω Χημεία και Βιολογία και Δίκαιο (όπως συνέβη στο ξαδερφάκι μου) και όχι Φυσική. Γιατί θεωριτικά τα τυπικά προσόντα τα έχω.....:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top