×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,341 εγγεγραμμένα μέλη και 2,453,261 μηνύματα σε 77,708 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 497 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

[07/06/2019] Νεοελληνική Γλώσσα (Έκθεση)

Scandal (Πέτρος)

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΟΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 6,044 μηνύματα.

O Scandal έγραψε: στις 19:29, 06-06-19:

#1
Το καθιερωμένο θέμα του iSchool που γίνεται κάθε χρόνο για κάθε εξεταζόμενο μάθημα.

Καλή αρχή λοιπόν με Νεοελληνική Γλώσσα (Έκθεση) !

Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2019. Για ό,τι αφορά την Νεοελληνική Γλώσσα /Έκθεση (πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο.

Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί όπου και θα προστεθούν τα θέματα και ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά, από διάφορα φροντιστήρια!

Τα λέμε αύριο, καλή ξεκούραση και να ξυπνήσετε ακμαίοι!!

Update: Προσθήκη θεμάτων
Απαντήσεις (Φροντιστήρια Κελάφας)

Υπόλοιπα μαθήματα:
Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών
10/06/2019Αρχαία Ελληνικά Ο. Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών
12/06/2019Ιστορία Ο. Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών
14/06/2019Λατινικά Ο. Π. Ανθρωπιστικών Επιστημών

Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών
10/06/2019Μαθηματικά Ο.Π. Θετικών Σπουδών & Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
13/06/2019Φυσική Ο. Π. Θετικών Σπουδών
14/06/2019Χημεία Ο. Π. Θετικών Σπουδών

Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
10/06/2019Μαθηματικά Ο.Π. Θετικών Σπουδών & Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
12/06/2016Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Ο. Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
14/06/2016Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Ο. Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jj! : 13-06-19 στις 20:39. Αιτία: Προσθήκη θεμάτων, απαντήσεων και πινάκων μαθημάτων.
6
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Zorze

Νεοφερμένος

Ο Zorze αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 4 μηνύματα.

O Zorze έγραψε: στις 09:40, 07-06-19:

#2
Παιδιά ξέρουμε τι θέμα έπεσε?
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Himela

Συντονίστρια

H Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,585 μηνύματα.

H Himela σ' όποιον αρέσουμε... έγραψε: στις 10:03, 07-06-19:

#3
Το θέμα έκθεσης φέτος είναι η Δημοκρατία και Νέοι.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

gwgw_5

Φοιτητής

H gwgw_5 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής (ΑΕΙ/Ιωάννινα) . Έχει γράψει 8 μηνύματα.

H gwgw_5 έγραψε: στις 10:04, 07-06-19:

#4
Δημοκρατία και νεοι
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Panagiotis849 (Παναγιώτης)

Φοιτητής

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.

O Panagiotis849 έγραψε: στις 10:04, 07-06-19:

#5
Αναρτήθηκαν τα θέματα! Δημοκρατία η έκθεση
https://www.minedu.gov.gr/
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Himela

Συντονίστρια

H Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,585 μηνύματα.

H Himela σ' όποιον αρέσουμε... έγραψε: στις 10:08, 07-06-19:

#6
Αρχική Δημοσίευση από Panagiotis849
Αναρτήθηκαν τα θέματα! Δημοκρατία η έκθεση
https://www.minedu.gov.gr/
Πολλή θεωρία. Δεν ξέρω πώς θα μπορέσουν τα παιδιά να αναπτύξουν τη σκέψη τους.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Panagiotis849 (Παναγιώτης)

Φοιτητής

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.

O Panagiotis849 έγραψε: στις 10:09, 07-06-19:

#7
Αρχική Δημοσίευση από Himela
Πολλή θεωρία. Δεν ξέρω πώς θα μπορέσουν τα παιδιά να αναπτύξουν τη σκέψη τους.
Θεωρώ ότι αν κάποιος έχει εξασκηθεί στο θεμα του χρόνου και έχει γράψει αρκετές εκθέσεις, δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα γιατί αρκετές από τις ασκήσεις δε χρειάζονται τόση ανάλυση. Σε κάθε περίπτωση αναμενουμε να μας πουν οι ίδιοι
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Panagiotis849 : 07-06-19 στις 10:18.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 474 μηνύματα.

O Nihilist έγραψε: στις 10:35, 07-06-19:

#8
Η περίληψη πιστεύω θα δυσκολέψει τους καλούς μαθητές, αυτούς δηλαδή που επιδιώκουν 22+/25.
Το κείμενο είναι από μετάφραση και φαίνεται. Τα βασικά του σημεία εντοπίζονται εύκολα, αλλά η σε βάθος κατανόηση και κατ’ επέκταση η συνεπής αποτύπωση του νοήματος απαιτεί μεγάλη οξυδέρκεια, ίσως δε και τύχη, διότι σε κάποια σημεία υπάρχει ασάφεια κατά η γνώμη μου.

Οι ενδιάμεσες ασκήσεις, οι θεωρητικές, εύκολες. Τα συνώνυμα επίσης. Ο καλός και προσεκτικός μαθητής δε θα χάσει ούτε μονάδα.

Το θέμα της έκθεσης μέτριο. Το πρώτο ζητούμενο είναι ασαφές και επιδέχεται πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις. Το δεύτερο είναι εύκολο, basic θεματάκι με πλούσιο υλικό.
6
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

don_vito

Φοιτητής

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής Παν. Πειραιά (Πειραιάς) . Έχει γράψει 334 μηνύματα.

O don_vito έγραψε: στις 10:39, 07-06-19:

#9
Μου φαίνονται αρκετά με μια πρώτη ματια αλλά κατά τα αλλά κλασικο διαγώνισμα έκθεσης
Ας περιμένουμε να δούμε πως φάνηκε στους εξεταζόμενους
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jims

Φοιτητής

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής (ΑΕΙ/Αθήνα) . Έχει γράψει 524 μηνύματα.

O jims https://www.ischool.gr/ έγραψε: στις 10:54, 07-06-19:

#10
Σε γενικές γραμμές τα θέματα είναι βατά αλλά κάπως πιο τσιμπημένα σε σχέση με τα θέματα που έβαζαν τα 3 τελευταία χρόνια. Παρ' όλα αυτά, κάποιος καλά προετοιμασμένος λογικά έχει γράψει και δύσκολα θα έχει πέσει κάτω από 16-17 (με επιφύλαξη γιατί είναι μάθημα στο οποίο εμφιλοχωρεί η υποκειμενικότητα). Επιτέλους επέλεξαν να βάλουν θεωρία γ λυκείου!!!

Αυτό που με πείραξε κάπως είναι η επιλογή κειμένου από ξένη βιβλιογραφία. Τόσοι Έλληνες δοκιμιογράφοι έχουν γράψει για τη δημοκρατία (Τερζάκης, Παπανούτσος) και αυτοί επέλεξαν να βάλουν κείμενο από μετάφραση!!! Η ξενομανία τους δεν έχει όρια!!!
4
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Marjoriee26

Φοιτητής

H Marjoriee26 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Δημόσιας Υγείας και Κοινοτικής Υγείας Παν. Δυτ. Αττικής (Αιγάλεω) . Έχει γράψει 396 μηνύματα.

H Marjoriee26 Karma: what you give is what you get έγραψε: στις 11:00, 07-06-19:

#11
Πολύ ωραίο θέμα!
Ο τομέας β των ασκήσεων ήταν μέτριος.. δηλαδή ένας μαθητής που εχει εξασκηθεί πολύ καλά μπορεί να τις πάρει όλες τις μονάδες από εκεί..
Η έκθεση είναι λίγο δύσκολη.. υπάρχει κίνδυνος να βγεις και εκτός θέματος...
Και η περίληψη θεωρώ ότι ήθελε αρκετό χρόνο..
Ανυπομονώ να ακούσω από τα παιδιά τις εντυπώσεις τους!
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Wrong (αβάπτιστη)

Υποψήφιος διδάκτορας

H αβάπτιστη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος Άλλο . Έχει γράψει 308 μηνύματα.

H Wrong έγραψε: στις 11:09, 07-06-19:

#12
Το κείμενο δεν το θεώρησα κατάλληλο για Πανελλήνιες. Όπως είπε και ο @Nihilist παραπάνω, η περίληψη θα δυσκολέψει τα παιδιά που θέλουν 22+ και η κατανόησή του, πόσο μάλλον η ακριβής αποτύπωση του περιεχομένου του, απαιτούν και οξυδέρκεια και τύχη. Επίσης, πολλά παιδιά ούτε τον Χέγκελ θα έχουν ακούσει, ούτε τον Πόπερ· προσωπικά, αν έδινα εγώ και έπεφτε τέτοιο κείμενο, αυτό θα με άγχωνε γιατί θα θεωρούσα πως δεν μπορώ να προσεγγίσω, να κατανοήσω μέσα απ' τα λόγια ενός άλλου (του Bobbio), κάτι που δεν γνωρίζω, την Ιστορία του Χέγκελ με Ι κεφαλαίο για παράδειγμα.

Το θέμα της έκθεσης έχει πράγματα να πεις, μπορείς να το πιάσεις από παντού, το πρώτο ζητούμενο είναι όντως λίγο ασαφές και σηκώνει πολλές και πολύ διαφορετικές προσεγγίσεις.

Καλά αποτελέσματα! Καλή συνέχεια!
5
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

harry akritas

Περιβόητο Μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 1,264 μηνύματα.

O harry akritas έγραψε: στις 11:18, 07-06-19:

#13
Αρχική Δημοσίευση από jims
Αυτό που με πείραξε κάπως είναι η επιλογή κειμένου από ξένη βιβλιογραφία. Τόσοι Έλληνες δοκιμιογράφοι έχουν γράψει για τη δημοκρατία (Τερζάκης, Παπανούτσος) και αυτοί επέλεξαν να βάλουν κείμενο από μετάφραση!!! Η ξενομανία τους δεν έχει όρια!!!
Ε τον έχουμε ξεσκίσει πια αυτόν τον Παπανούτσο, ας βάλουμε και κάτι άλλο ρε παιδί μου
Πάντως συμφωνώ ότι το να μπει μεταφρασμένο κείμενο ειδικά σε πανελλήνιες εγκυμονεί κινδύνους ως πριν την ακριβή αποτύπωση του νοήματος του κειμένου, πέρα από τις μεμονωμένες ασάφειες που μπορεί να έχει σε κάποια σημεία το κείμενο. Δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο όμως.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

akikos (Ανδρέας)

Πτυχιούχος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,621 μηνύματα.

O akikos aAzazazazazazAz έγραψε: στις 11:42, 07-06-19:

#14
1. «... δεν ξεχνώ τη διδαχή του Καρλ Πόπερ ...».
2. «... γίνονται αντικείμενα χλευασμού ...».
3. «... εισήγαγαν στην ιστορία τρόπους συμβίωσης ...».
4. «... αυτός που μας αντιπολιτεύεται ...».
1. ρητό
2. κοροιδία
3. συγκατοίκησης
4. αντιστέκεται
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 474 μηνύματα.

O Nihilist έγραψε: στις 11:49, 07-06-19:

#15
Αρχική Δημοσίευση από jims
Αυτό που με πείραξε κάπως είναι η επιλογή κειμένου από ξένη βιβλιογραφία. Τόσοι Έλληνες δοκιμιογράφοι έχουν γράψει για τη δημοκρατία (Τερζάκης, Παπανούτσος) και αυτοί επέλεξαν να βάλουν κείμενο από μετάφραση!!! Η ξενομανία τους δεν έχει όρια!!!
Δε νομίζω πως χρειάζεται να το συναρτήσεις με την ξενομανία. Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια κείμενα Ελλήνων στοχαστών και δοκιμιογράφων πέφτουν. Η επιλογή του κειμένου μπορεί να θεωρηθεί άστοχή, όχι επειδή ο συγγραφέας είναι ξένος, αλλά επειδή προέρχεται από μετάφραση. Και είναι άλλο να διαβάζεις την αυθεντική γλώσσα, με τις αντίστοιχες λεξιλογικές επιλογες, του συγγραφέα και άλλο του μεταφραστή, που οι επιλογές του κατά κανόνα ενέχουν κάποια ασάφεια και ίσως αλλοιώνουν σε ορισμένα σημεία το νόημα του αρχικού κειμένου. Εξίσου άστοχο θα ήταν πχ να βάλουν κείμενο του Ροΐδη σε νεοελληνική απόδοση, ο οποίος έγραφε σε τραχιά καθαρεύουσα.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

akikos (Ανδρέας)

Πτυχιούχος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,621 μηνύματα.

O akikos aAzazazazazazAz έγραψε: στις 11:50, 07-06-19:

#16
«Για να διατηρούν τις βασικές τους αρχές, οι σύγχρονες δημοκρατίες βασίζονται στη δράση των ενεργών πολιτών»
Χαζοθέμα. Οι σημερινές δημοκρατίες δεν είναι δημοκρατίες και δεν βασίζονται στη δράση των ενεργών πολιτών. Όποιος ελέγχει τα ΜΜΕ και τις πηγές πληροφόρησης του διαδικτύου είναι και αυτός που θα εκλεγεί. Ο ενεργός πολίτης όσο να δράσει όσο και να φωνάξει δεν έχει ελπίδα αν δεν συμβιβαστεί με αυτούς που ελέγχουν τα μέσα ενημέρωσης.


Δυστυχώς όποιος διάβαζε στεκι εχτές τ στο θέμα των εκλογών και επηρεάστηκε από τον ακικο πάτωσε.
3
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 474 μηνύματα.

O Nihilist έγραψε: στις 11:51, 07-06-19:

#17
Αρχική Δημοσίευση από akikos
1. ρητό
2. κοροιδία
3. συγκατοίκησης
4. αντιστέκεται
0/4 δυστυχώς
1
1
1
5
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

akikos (Ανδρέας)

Πτυχιούχος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,621 μηνύματα.

O akikos aAzazazazazazAz έγραψε: στις 11:52, 07-06-19:

#18
Σωστά έπρεπε να ξαναγράψω τiς φράσεις. Μπράβο Nihilist.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη akikos : 07-06-19 στις 11:55.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 474 μηνύματα.

O Nihilist έγραψε: στις 12:00, 07-06-19:

#19
Αρχική Δημοσίευση από akikos
σωστά έπρεπε να ξαναγράψω τiς φράσεις. Μπράβο Nihilist.
Πέρα από αυτό.

Άλλο ρητό, άλλο διδαχή. Ρητό είναι το απόφθεγμα, διδαχή η διδασκαλία.

Το κοροϊδία είναι σωστό ως επιλογή, μόνο που πρέπει να μπει σε γενική. Σε ονομαστική δυστυχώς θα θεωρηθεί λάθος. Η ζωή είναι σκληρή

Η συγκατοίκηση με το ζόρι θα θεωρηθεί σωστή. Το «συνύπαρξης» είναι πολύ πιο προτιμητέο.

Η αντιπολίτευση έχει επιθετικό χαρακτήρα, η αντίσταση αμυντικό. Είναι διαφορετικά. Πολύ πιο ορθό το «αντιμάχεται».

P.S Τι κάνω με τη ζωή μου και δε διαβάζω για εξεταστική;
5
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

akikos (Ανδρέας)

Πτυχιούχος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,621 μηνύματα.

O akikos aAzazazazazazAz έγραψε: στις 12:01, 07-06-19:

#20
Αρχική Δημοσίευση από Nihilist
Πέρα από αυτό.

Άλλο ρητό, άλλο διδαχή. Ρητό είναι το απόφθεγμα, διδαχή η διδασκαλία.

Το κοροϊδία είναι σωστό ως επιλογή, μόνο που πρέπει να μπει σε γενική. Σε ονομαστική δυστυχώς θα θεωρηθεί λάθος. Η ζωή είναι σκληρή

Η συγκατοίκηση με το ζόρι θα θεωρηθεί σωστή. Το «συνύπαρξης» είναι πολύ πιο προτιμητέο.

Η αντιπολίτευση έχει επιθετικό χαρακτήρα, η αντίσταση αμυντικό. Είναι διαφορετικά. Πολύ πιο ορθό το «αντιμάχονται».

P.S Τι κάνω με τη ζωή μου και δε διαβάζω για εξεταστική;
Ευτυχώς όταν έδινα εγώ, δίναμε 9 μαθήματα.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα



Χρήστες

Βρείτε παρόμοια