Θάνατος στις Φυσικές Επιστήμες!

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Στο Λύκειο “Φυσικές Επιστήμες” θεωρούνται η Φυσική, η Χημεία και η Βιολογία. Με το “νέο λύκειο” τα 3 αυτά μαθήματα έγιναν ένα “πακέτο”, όπως και τα Μαθηματικά (Άλγεβρα, Γεωμετρία) και τα Ελληνικά (Αρχαία, Γλώσσα, Λογοτεχνία). Στον υπολογισμό του γενικού μέσου όρου (ΓΜΟ) της Α λυκείου, κάθε πακέτο υπολογίζεται σαν ένα (1) μάθημα, ισότιμο με τα Θρησκευτικά, τη Γυμναστική, το Project και τα Αγγλικά. (Πάει καλά μέχρι εδώ).

Για να περάσει ένας μαθητής κάποιο μάθημα στην Α λυκείου πρέπει να έχει βαθμό μεγαλύτερο του 10 (σε Άλγεβρα, Γεωμετρία, Αρχαία, Γλώσσα, Λογοτεχνία) και μεγαλύτερο του 8 στα υπόλοιπα μαθήματα. Μέχρι πριν λίγες μέρες δηλαδή, έπρεπε να έχει πάνω από 8 στη Φυσική, τη Χημεία και τη Βιολογία (όπως και στα υπόλοιπα μαθήματα που δεν είναι σε “πακέτο”. Έτσι λειτουργούσε και το πρόγραμμα του Υπουργείου που βγάζει τα αποτελέσματα. (Και ως εδώ καλά).

Προχθές, κάποιοι “εγκέφαλοι” του Μινεντού, βλέποντας ότι θα έμεναν πολλοί μαθητές για το Σεπτέμβριο, για να μειώσουν τον αριθμό σκέφτηκαν κάτι πολύ “σοφό”. Άλλαξαν τη νύχτα το νόμο και το πρόγραμμα ώστε να μη χρειάζεται το 8 σε καθένα από τα μαθήματα Φυσική, Χημεία, Βιολογία για να το περάσεις, αλλά αρκεί να έχεις μέσο όρο 8 στο “πακέτο” των τριών Φυσικών επιστημών. Κάποια λύκεια που είχαν ήδη βγάλει αποτελέσματα, αναγκάστηκαν να τα αλλάξουν. (Τώρα δεν πάμε καλά).

Δηλαδή με την αλλαγή αυτή οι Φυσικές επιστήμες υποβιβάζονται, ας είναι βασικές για πολύ μεγάλο αριθμό σχολών. Πιο απλά, για να περάσεις τα Θρησκευτικά πρέπει οπωσδήποτε να έχεις 8, αλλά στη Φυσική μπορεί να περνάς και με μέσο όρο 4. Γιατί λοιπόν ο μαθητής να διαβάζει Χημεία αφού μπορεί να την περάσει και με Μ.Ο. 3; Θα διαβάζει Θρησκευτικά που έχουν πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα και ο βαθμός τους θα μετράει πολύ περισσότερο για την εισαγωγή στην Ιατρική. Είναι ή δεν είναι αυτό μαχαιριά για τις Φυσικές Επιστήμες; (Δεν πάμε καθόλου καλά).

[FONT=&quot]Τελικά είναι κρίμα που ένα σύστημα το οποίο ήταν στη σωστή κατεύθυνση και προσπαθούσε να διορθώσει κάποια “κακώς κείμενα” της Εκπαίδευσης, να πυροβολείται με κάθε τρόπο από τους ίδιους τους δημιουργούς του. Και μάλλον ακόμα δεν είδαμε τίποτα. Βλέποντας οι καρεκλοκένταυροι ότι μένουν πολλά παιδιά για το Σεπτέμβριο, θα αρχίσουν τις “εκπτώσεις” σκοτώνοντας όποια θετικά στοιχεία υπάρχουν στο σύστημα και μαζί τις ελπίδες να πάψει κάποτε το λύκειο να είναι “παιδική χαρά”. Και όπως πάντα το συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών (ΟΛΜΕ) δεν κάνει καμία πρόταση, αλλά ζητά την απόσυρση του νέου συστήματος και την επιστροφή στο παλιό. Πάντα άρνηση από τους κυρίους αυτούς σε όλα, με τη σκέψη μη μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στα λύκεια και χάσουν τη θεσούλα τους. (Έλεος;!!).

[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pol_94

Νεοφερμένος

Ο pol_94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Συμφωνω απολυτα ,επισης πιστευω οτι η τραπεζα θεματων πρεπει να καταργηθει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kurosaki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kurosaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 286 μηνύματα.
Δεν υποβαθμίστηκε η αξία των Φυσικών Επιστημών, αυτά είναι κουραφέξαλα. Έπρεπε κάτι να γίνει για να βοηθηθούν οι μαθητές, εντάξει ήμασταν απρόσεκτοι, κάναμε λάθη αλλά δεν το θεωρώ δίκαιο να μας κόβουν τα φτερά κατ'αυτό τον φασιστικό κατά τη γνώμη μου τρόπο. Οι μαθητές που πέρασαν απ'το Λύκειο με το παλαιό σύστημα ήταν πολύ πιο χαλαροί από εμάς με την τότε ισχύουσα νομοθεσία και δεν έμεινε κανείς στην Α' Λυκείου. Επίσης σκεφτείτε πως θα υπήρχαν πρακτικά προβλήματα αν τα ποσοστά των μαθητών που έμειναν ήταν μεγαλύτερα απ'τα τωρινά ποσοστά. Ούτε γίνεται να γεμίσει η Α' Λυκείου μαθητές (που θα χωρέσουν; ) ούτε υπάρχουν αρκετά ΕΠΑ.Λ. στη χώρα για να αντέξουν ξαφνικά τη ραγδαία εισροή μαθητών. Όσο για τα Θρησκευτικά είναι άλλη κουβέντα αλλά ευκολότερα βγάζεις 8 στα Θρησκευτικά παρά στη Φυσική και αν δε θες παίρνεις απαλλαγή οπότε Δία (χωρίς παρεξήγηση) το επιχείρημα σου δεν απλά δεν στέκει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
Kαι εγώ, με την ταπεινή μου λογική, ρωτώ: Είναι τόσο δύσκολο, με στοιχειώδες διάβασμα και ενδιαφέρον, και μόνο με τη βοήθεια των καθηγητών σου, να βγάλεις 8 στη φυσική;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Συμφωνω απολυτα ,επισης πιστευω οτι η τραπεζα θεματων πρεπει να καταργηθει...
Δε φτάνει πια αυτή καραμέλα των ΜΜΕ; Η "τράπεζα θεμάτων" δεν φταίει σε τίποτα. Οι βαθμολογίες των μαθητών πέρυσι και φέτος (χωρίς και με την "τράπεζα" δεν έχουν διαφορές. Το ότι έμειναν πολλοί, οφείλεται αποκλειστικά στο ότι άλλαξε ο τρόπος προαγωγής. Ας μην κολλάμε στην "τράπεζα".


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pol_94

Νεοφερμένος

Ο pol_94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Δε φτάνει πια αυτή καραμέλα των ΜΜΕ; Η "τράπεζα θεμάτων" δεν φταίει σε τίποτα. Οι βαθμολογίες των μαθητών πέρυσι και φέτος (χωρίς και με την "τράπεζα" δεν έχουν διαφορές. Το ότι έμειναν πολλοί, οφείλεται αποκλειστικά στο ότι άλλαξε ο τρόπος προαγωγής. Ας μην κολλάμε στην "τράπεζα".



Ακριβως χαιρομαι που υπαρχουν νεοι ανθρωποι με σωστες αντιληψεις και δεν πεφτουν θυματα προπαγανδας
τροολολολολολ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Kurosaki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kurosaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 286 μηνύματα.
Kαι εγώ, με την ταπεινή μου λογική, ρωτώ: Είναι τόσο δύσκολο, με στοιχειώδες διάβασμα και ενδιαφέρον, και μόνο με τη βοήθεια των καθηγητών σου, να βγάλεις 8 στη φυσική;

Καθόλου δύσκολο και ούτε προσωπικά είχα πρόβλημα με τη Φυσική, αλλά πιστεύω πως δεν έπρεπε να μείνουν τόσα πολλά παιδιά φέτος και καλά κάνανε που αλλάξανε τελευταία στιγμή το νομοσχέδιο όπως και να 'χει ώστε να μειωθεί ο αριθμός των παιδιών που κινδύνευαν να επαναλάβουν την τάξη. Αν το σύστημα δεν είχε ελαττώματα θα το δεχόμουν κι ας έμενε και το 80% των μαθητών.. για να είμαστε ρεαλιστές όμως το σύστημα είχε κι αυτό τα ελαττώματα του και ήταν επιεικώς προχειροφτιαγμένο(πχ Τράπεζα Θεμάτων εκεί που δεν την περιμέναμε), so you can't expect us to be flawless.

Καθηγητές που βοηθάνε και μαλακίες. Εμένα με άφησαν Άλγεβρα με 9.9 και στα τετράμηνα είχα χαμηλότερους βαθμούς απ'τα γραπτά μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
Γιατί τότε, κατά τη γνώμη σου, είναι τόσο μεγάλος ο αριθμός των μαθητών που κινδύνευουν να επαναλάβουν την Α' Λυκείου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Καθηγητές που βοηθάνε και μαλακίες. Εμένα με άφησαν Άλγεβρα με 9.9 και στα τετράμηνα είχα χαμηλότερους βαθμούς απ'τα γραπτά μου.

Γιατί να λέμε "με άφησαν" και όχι "δε περασα" ή "κοπηκα- έμεινα";;:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kurosaki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kurosaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 286 μηνύματα.
Γιατί τότε, κατά τη γνώμη σου, είναι τόσο μεγάλος ο αριθμός των μαθητών που κινδύνευουν να επαναλάβουν την Α' Λυκείου;

Προφανώς δεν ήμασταν όσο επιμελείς θα έπρεπε. Ωστόσο, θεωρώ ηλίθια την ξαφνική αλλαγή του συστήματος. Θα έπρεπε να εφαρμοστεί σταδιακά και να "σφίξουν τα λουριά" απ'το Γυμνάσιο, όχι στα καλά καθούμενα να έρθουν και να μας πουν "χμμμμ ξέρετε, αν τόσο καιρό καθόσασταν και το παίζατε αδιάφοροι να ξέρετε πως θα το πληρώσετε επειδή έτσι μας τη βάρεσε". Εγώ είχα πολλά κενά απ'το Γυμνάσιο και δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να ανταπεξέλθω αλλά προσπάθησα τρελά και δεν πιστεύω πως άξιζε να μείνω στην Άλγεβρα. Το ίδιο και με άλλους μαθητές και τα αντίστοιχα μαθήματα στα οποία έμειναν. Το σύστημα θα μπορούσε να ωφελήσει περισσότερο αν δεν ήταν τόσο προχειροφτιαγμένο και επιμένω σ'αυτή μου την άποψη. Μας γέμισαν με άγχος απ'την Α' Λυκείου, στην Γ' μήπως να κόψουμε φλέβα;

@Stavri_ γιατί δεν άξιζα να μείνω, με άφησαν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Δεν υποβαθμίστηκε η αξία των Φυσικών Επιστημών, αυτά είναι κουραφέξαλα. Έπρεπε κάτι να γίνει για να βοηθηθούν οι μαθητές, ................αυτό τον φασιστικό κατά τη γνώμη μου τρόπο. Οι μαθητές που πέρασαν απ'το Λύκειο με το παλαιό σύστημα ήταν πολύ πιο χαλαροί από εμάς ............... και δεν έμεινε κανείς στην Α' Λυκείου. .............. ευκολότερα βγάζεις 8 στα Θρησκευτικά παρά στη Φυσική .................το επιχείρημα σου δεν απλά δεν στέκει.
Έχεις απόλυτο δίκιο παληκάρι μου. Το καταλαβαίνω τώρα ότι όσα είπα ήταν "κουραφέξελα". Ναι, το να περνάει κάποιος με 2 στη Φυσική είναι το απόλυτα φυσιολογικό. Φυσικά και έπρεπε να βοηθηθούν οι καημένοι οι μαθητές που όλοι τη χρονιά δεν άνοιξαν βιβλίο. Είναι άκρως φασιστικό οι μαθητές να πρέπει να μελετούν. Το λύκειο πρέπει να είναι χαλαρό, κάτι σαν παιδική χαρά, που χωρίς καμία προσπάθεια να περνάνε όλοι την τάξη. Πολύ σωστά τα Θρησκευτικά είναι πολύ πιο σημαντικά από τις Φυσικές Επιστήμες, καθώς εκεί μπαίνουν οι μεγαλύτεροι βαθμοί. Έτσι είναι, τα επιχειρήματά μου δεν στέκουν, με έπεισες και ανακαλώ. Θεωρώ τιμή μου που συνομίλησα με ένα παιδί το οποίο αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα της νέας γενιάς που αύριο θα οδηγήσει την Ελλάδα στο μέλλον.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

buffon85

Δραστήριο μέλος

Η buffon85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέος Κόσμος (Αττική). Έχει γράψει 516 μηνύματα.
Γιατί να λέμε "με άφησαν" και όχι "δε περασα" ή "κοπηκα- έμεινα";;:hmm:

για τον ιδιο λογο που στις πανελληνιες μαλακας βαθμολογητης ειναι παντα αυτος που εβαλε τον χαμηλο βαθμο και "χαντακωσε" τον μαθητη και οχι επιεικης αυτος που εβαλε τον υψηλο :whistle::lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.

Έχεις απόλυτο δίκιο παληκάρι μου. Το καταλαβαίνω τώρα ότι όσα είπα ήταν "κουραφέξελα". Ναι, το να περνάει κάποιος με 2 στη Φυσική είναι το απόλυτα φυσιολογικό. Φυσικά και έπρεπε να βοηθηθούν οι καημένοι οι μαθητές που όλοι τη χρονιά δεν άνοιξαν βιβλίο. Είναι άκρως φασιστικό οι μαθητές να πρέπει να μελετούν. Το λύκειο πρέπει να είναι χαλαρό, κάτι σαν παιδική χαρά, που χωρίς καμία προσπάθεια να περνάνε όλοι την τάξη. Πολύ σωστά τα Θρησκευτικά είναι πολύ πιο σημαντικά από τις Φυσικές Επιστήμες, καθώς εκεί μπαίνουν οι μεγαλύτεροι βαθμοί. Έτσι είναι, τα επιχειρήματά μου δεν στέκουν, με έπεισες και ανακαλώ. Θεωρώ τιμή μου που συνομίλησα με ένα παιδί το οποίο αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα της νέας γενιάς που αύριο θα οδηγήσει την Ελλάδα στο μέλλον.




Και η νέα γενιά του 1974 οδήγησε τη χώρα στο σημερινό χάλι...:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
Προφανώς δεν ήμασταν όσο επιμελείς θα έπρεπε.

Με αυτό τα λες όλα! Τα άλλα είναι απλά δικαιολογίες. Συμφωνώ εν μέρει ότι έπρεπε να εφαρμοστεί σταδιακά, ώστε να καλύψετε τα κενά σας, αλλά ξέρω επίσης ότι αν προσπαθείς, περνάς με την αξία σου και δεν εξαρτάσαι από την εύνοια που ίσως δείξει ο καθηγητής στο πρόσωπό σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
@Stavri_ γιατί δεν άξιζα να μείνω, με άφησαν.

Θεωρείς δηλαδή ότι σε βαθμολογησαν χαμηλότερα από την αξία και τις γνώσεις που εξεθετες στο μάθημα της Αλγεβρας κατα τη διάρκεια του σχολικού έτους. Αρα συμμετείχέχεις ενεργά και ο καθηγητής σου έβαζε άσχημους προφορικούς. Δεν εχεις τότε παρά να του μιλήσεις και να του πεις οτι σε αδίκησε. Αν ομως πιστεύεις ότι δεν απέδωσες τόσο καλά στα προφορικά σου , μήπως είχε δίκιο ο καθηγητής που σου έβαλε βαθμό τετραμηνου χαμηλότερο του γραπτού; ;
Γιατί ας μην ξεχνάμε, δεν είναι όλη η σχολική χρονιά δύο τρία διαγώνισματα . Είναι κατά βάση η συνολική κίνηση σου στην ταξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Γιατί να λέμε "με άφησαν" και όχι "δε περασα" ή "κοπηκα- έμεινα";;
Έτσι είναι η γλώσσα των μαθητών (και των φοιτητών βεβαίως-βεβαίως). "Πέρασα" - "Με έκοψε" και ποτέ "Κόπηκα" - "Με πέρασε". Επίσης, για τις πανελλήνιες των 2 βαθμολογητών, ο σωστός είναι ΠΑΝΤΑ αυτός που έβαλε τον πιο μεγάλο βαθμό. Υπάρχει και ένα ιατρικό αντίστοιχο: Αν η εγχείρηση πετύχει οι συγγενείς λένε: "Ο θεός τον έκανε καλά", ενώ αν η εγχείρηση αποτύχει λένε: "Τον φάγανε οι γιατροί".



Και η νέα γενιά του 1974 οδήγησε τη χώρα στο σημερινό χάλι...
Τουλάχιστον η γενιά του 1974 ξεκίνησε με όνειρα και ιδανικά, αλλά στο δρόμο διαβρώθηκε. Τι να πούμε για τη σημερινή νέα γενιά που από το ξεκίνημά της δε σκέφτεται παρά μόνο τη λούφα και τη λαμογιά;

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Εδώ που τα λέμε, το 10 το πιάνεις με ένα διάβασμα των τελευταίων ημερών (αν δε διάβαζες όλη τη χρονιά).

Οι μεν μαθητές που είναι "αδύναμοι" στα θετικά (μαθηματικά+φυσικές επιστήμες) μπορούν κάλλιστα να απαντήσουν στα 2 πρώτα θέματα (θέματα θεωρίας και εφαρμογής της θεωρίας) και να εξασφαλίσουν το 10. Αν μάλιστα γράψουν κάτι στα υπόλοιπα θέματα, όλο και κάτι θα πιάσουν, οπότε θα πάρουν περισσότερο από 10.

Οι δε μαθητές που είναι "αδύναμοι" στα φιλολογικά, μπορούν να εξασφαλίσουν με όμοιο τρόπο τη βάση. Στα αρχαία μπορούν να γράψουν τη μετάφραση (8 μονάδες) και μία εκ των ερωτήσεων εισαγωγής, γραμματικής, συντακτικού, ερμηνευτικής προσέγγισης. Στα κείμενα οι ερωτήσεις είναι όλες μέσα από το απόσπασμα που δόθηκε στους μαθητές, επομένως ακόμη κι αν κάνεις copy-paste όσα γράφει μέσα, πάλι περνάς το 10. Όσο για το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας, δε θα μιλήσω, γιατί φέτος δεν είχατε περίληψη, παρά μόνο ανάπτυξη παραγράφου. Ουσιαστικά γράφατε τις σκέψεις σας (με τη βοήθεια του κειμένου φυσικά) και πιστεύω ότι οι περισσότεροι εξασφάλισαν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τη βάση.

Μη βάζουμε, λοιπόν, την άγνοια και την τεμπελιά στην απ' έξω και ρίχνουμε το φταίξιμο στον άλλον, ότι δηλαδή αυτός δε μας πέρασε. Ο καθηγητής σε βοήθησε όσο μπορούσε με τους προφορικούς βαθμούς. Τώρα αν εσύ καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς δεν έγραφες καλά στα test που έβαζε και δεν έκανες ότι προσέχεις (για να δείξεις ότι ενδιαφέρεσαι, και καλά), μην απορείς που πήρες το βαθμό που πήρες!

(Δεν αναφέρομαι σε κάποιον συγκεκριμένα. Ο ενικός αριθμός είναι για την ένταση της στιγμής :P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kurosaki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kurosaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 286 μηνύματα.
Συμμετείχα και στην τάξη και τα γραπτά μου ήταν ανώτερα απ'τους βαθμούς που είχα στα τετράμηνα. Δεν έχει κάποιο νόημα να ασχολούμαστε με την περίπτωση μου πάντως, δε νομίζω πως ενδιαφέρει κανέναν.
Δία θέλω να μου παραθέσεις ακριβώς πού είπα πως τα Θρησκευτικά είναι σημαντικότερα απ'τις Φυσικές Επιστήμες. Είπα πως είναι ευκολότερο να βγάλεις 8 στα Θρησκευτικά απ'ότι σε ένα μάθημα των Φυσικών Επιστημών που απαιτεί πραγματικό διάβασμα. Στα Θρησκευτικά γράφεις ένα "ο Θεός είναι μεγάλος" και καθάρισες. Μιλάς για λαμογιά, βαρεμάρα.. μπλα.. μπλα.. μπλα.. αλλά δεν έχεις σε καμία περίπτωση δικαίωμα να με καταδικάσεις και να με κατακρίνεις χωρίς να γνωρίζεις την προσπάθεια που έκανα όχι μόνο εγώ αλλά κι οποιοσδήποτε άλλος μαθητής, for that matter. Διαφέρουν οι περιπτώσεις. Κάποιος άλλος μπορεί να πέρασε επειδή έπεσε ευκολότερο θέμα απ'την Τράπεζα ή τους καθηγητές, κάποιος άλλος καθηγητής μπορεί να χαρίστηκε στα τετράμηνα, κάποιος άλλος να είχε καύλες και όρεξη να πετσοκόψει και πάει λέγοντας. Εξάγεις γενικευμένα συμπεράσματα εκ του μακρόθεν και τα παρουσιάζεις τόσο μονόπλευρα που μου φαίνονται τουλάχιστον αστεία. Μπορεί να είναι λάθος το ότι περνάς τόσο εύκολα σε αυτά τα βασικά μαθήματα αλλά έτσι γινόταν με το παλαιό σύστημα και εφόσον δεν υπήρξε σταδιακή εφαρμογή του "νέου" συστήματος, δικαιολογώ την απόφαση που πάρθηκε γιατί ευνόησε πολλούς μαθητές. Στην τελική αν οι ίδιοι μαθητές που φέτος τους χαρίστηκαν δεν στρώσουν πισινό να διαβάσουν απ'του χρόνου, δεν θα περάσουν σε καμία σχολή και το πολύ πολύ να γίνουν σερβιτόροι καριέρας κράζοντας και πάλι το "σύστημα". Δικαίωμα τους. Αλλά ας τους δοθεί η ευκαιρία να προσπαθήσουν. Το να χάσεις μια ολόκληρη χρονιά είναι μεγάλο πλήγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
Τι να πούμε για τη σημερινή νέα γενιά που από το ξεκίνημά της δε σκέφτεται παρά μόνο τη λούφα και τη λαμογιά;
Τώρα γενικεύεις. Σε κάθε γενιά υπάρχουν άτομα που έχουν όνειρο να φτάσουν κάπου, και προσπαθούν και διαβάζουν, και άλλοι που θέλουν να βολευτούν σε μια θέση πατώντας επί πτωμάτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top