Stelios1231
Νεοφερμένο μέλος
Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.

Επειδή δεν εχει καμια ισχυ(σχεδόν) στην αγορά εργασίας.Γιατί όχι κατευθείαν φιλολογία τότε; Στα πατώματα είναι οι βάσεις.
Με όλο το σεβασμό,αλλα αν εγω παω στη φιλολογια με 17k και 16k μόρια,θέλοντας πραγματι να το κυνηγήσω κανοντας σεμινάρια κοκ τοτε δε θα ειμαι στις "εξαιρεσεις". Δε σκοπεύω να γράψω 9 και 10 και να παω εκει όπως οι υπόλοιποι που οριακά ξέρουν τους αρχικούς του λυομαι. Γενικα προσπαθώ να ειμαι μετριόφρων αλλα έγραψα φέτος στις εξετάσεις καθαρό 20 στα αρχαια και 19 ιστορια,άρχισα και καποια μαθηματα αγνωστο και τα παω περίφημα(από ο,τι μου λέει η κυρία μου). Δε θα παω εκει για χαβαλέ,αυτο θελω να πω.Η εκπαίδευση δεν υπάρχει. Αλήθεια, δεν υπάρχει ως ρεαλιστική προοπτική.
Ούτε η επιμέλεια.
Ξεναγό ξέρω ένα παιδί που έγινε από ιστορικό αρχαιολογικό, δεν ξέρω καθόλου τι παίζει, πάντως σίγουρα θέλει γλώσσες.
Οι εξαιρέσεις στράφηκαν στην έρευνα και πήραν υποτροφίες αλλά πραγματικά μην πας σε μια σχολή με σκοπό να γίνεις η «εξαίρεση».
Το θέμα είναι τι κάνει ο κανόνας, αυτο θα έπρεπε να σε απασχολεί πριν επιλέξεις μια σχολή.
Επισης οταν λες οτι η εκπαίδευση δεν ειναι ρεαλιστική προοπτική,δηλαδή τι μενει;
Ilias__
Νεοφερμένο μέλος
Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων. Έχει γράψει 56 μηνύματα.

Γενικά αν διαβάζεις στο Πανεπιστήμιο, έχεις εξαιρετικούς βαθμούς, είσαι κοντά με τους καθηγητές (πχ πτυχιακή),πας σε σεμινάρια κλπ δηλαδή γενικά να έχεις ένα καλό βιογραφικό (δηλαδή περνώντας το πτυχίο δεν θα έχεις κάνει κάτι τρομερό αλλά να έχεις κάνει ότι δεν κάνανε οι άλλοι), δεν θα πας χαμένος. Μερικοί μπαίνουν στην φιλοσοφική και δεν ξέρουν αρχικούς χρόνους (επειδή είναι χαμηλή η βάση αλλά δεν έχει να κάνει με το επίπεδο σπουδών).Αρκεί να εκμεταλλευτείς τις ευκαιρίες. Σου μιλάω από προσωπική εμπειρίαΕπειδή δεν εχει καμια ισχυ(σχεδόν) στην αγορά εργασίας.
Με όλο το σεβασμό,αλλα αν εγω παω στη φιλολογια με 17k και 16k μόρια,θέλοντας πραγματι να το κυνηγήσω κανοντας σεμινάρια κοκ τοτε δε θα ειμαι στις "εξαιρεσεις". Δε σκοπεύω να γράψω 9 και 10 και να παω εκει όπως οι υπόλοιποι που οριακά ξέρουν τους αρχικούς του λυομαι. Γενικα προσπαθώ να ειμαι μετριόφρων αλλα έγραψα φέτος στις εξετάσεις καθαρό 20 στα αρχαια και 19 ιστορια,άρχισα και καποια μαθηματα αγνωστο και τα παω περίφημα(από ο,τι μου λέει η κυρία μου). Δε θα παω εκει για χαβαλέ,αυτο θελω να πω.
Επισης οταν λες οτι η εκπαίδευση δεν ειναι ρεαλιστική προοπτική,δηλαδή τι μενει;
Stelios1231
Νεοφερμένο μέλος
Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.

Αυτο γνωρίζω κι εγω. Απλα το μόνο που φοβάμαι ειναι μη πεινάσω. Μη παω εκει προσπαθήσω,σπουδασω,κανω μεταπτυχιακό αλλα εν τέλει μείνω άνεργος.Γενικά αν διαβάζεις στο Πανεπιστήμιο, έχεις εξαιρετικούς βαθμούς, είσαι κοντά με τους καθηγητές (πχ πτυχιακή),πας σε σεμινάρια κλπ δηλαδή γενικά να έχεις ένα καλό βιογραφικό (δηλαδή περνώντας το πτυχίο δεν θα έχεις κάνει κάτι τρομερό αλλά να έχεις κάνει ότι δεν κάνανε οι άλλοι), δεν θα πας χαμένος. Μερικοί μπαίνουν στην φιλοσοφική και δεν ξέρουν αρχικούς χρόνους (επειδή είναι χαμηλή η βάση αλλά δεν έχει να κάνει με το επίπεδο σπουδών).Αρκεί να εκμεταλλευτείς τις ευκαιρίες. Σου μιλάω από προσωπική εμπειρία
Ilias__
Νεοφερμένο μέλος
Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων. Έχει γράψει 56 μηνύματα.

Γενικά δεν πάνε πάρα πολλοί στην έρευνα. Ένα μεγάλο ποσοστό παίρνει πτυχίο και μέχρι εκεί. Εσύ αν έχεις αυτά που σου είπα και είσαι κοντά με κάποιον καθηγητή (που θα είναι προφανώς στο αντικείμενο που σε ενδιαφέρει) δεν έχεις να φοβάσαι κάτι. Ξέρω άτομα (από τμήματα Φυσικής κυρίως και όχι μόνο), που έκαναν αυτά που είπα και χαμένοι δεν βγήκανΑυτο γνωρίζω κι εγω. Απλα το μόνο που φοβάμαι ειναι μη πεινάσω. Μη παω εκει προσπαθήσω,σπουδασω,κανω μεταπτυχιακό αλλα εν τέλει μείνω άνεργος.
Vasiliis
Νεοφερμένο μέλος
Ο Vasiliis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Δράμα (Δράμα). Έχει γράψει 65 μηνύματα.

Παντως μην ξεγελιέστε απ τις βάσεις εισαγωγής...Όταν είχαμε πάει στην φιλοσοφική του απθ με το σχολείο μου, ένα στέλεχος μας είχε πει ότι οι μισοί απ τους εισακτέους γράφουν πάνω από 16 χιλιάδες μόρια ( Στη φιλολογια και στο ιστορικο αρχαιολογικο τουλάχιστον)Με όλο το σεβασμό,αλλα αν εγω παω στη φιλολογια με 17k και 16k μόρια,θέλοντας πραγματι να το κυνηγήσω κανοντας σεμινάρια κοκ τοτε δε θα ειμαι στις "εξαιρεσεις". Δε σκοπεύω να γράψω 9 και 10 και να παω εκει όπως οι υπόλοιποι που οριακά ξέρουν τους αρχικούς του λυομαι. Γενικα προσπαθώ να ειμαι μετριόφρων αλλα έγραψα φέτος στις εξετάσεις καθαρό 20 στα αρχαια και 19 ιστορια,άρχισα και καποια μαθηματα αγνωστο και τα παω περίφημα(από ο,τι μου λέει η κυρία μου). Δε θα παω εκει για χαβαλέ,αυτο θελω να πω.
Επισης οταν λες οτι η εκπαίδευση δεν ειναι ρεαλιστική προοπτική,δηλαδή τι μενει;
Επίσης εγώ μπήκα σε "εύκολο τμήμα" με πολλά μόρια (16.700) και παίρνω 7ρια...
Κάντε απλώς αυτό που σας αρέσει ακόμη και αν η αποκατάσταση είναι ζόρικη. Η καθηγήτρια που με έκανε ιστορία είχε την ευκαιρία να περάσει σε όποιο τμήμα ήθελε, ωστόσο επέλεξε φιλολογια γιατί αυτό αγαπούσε και δούλευε (όσο με έκανε μαθήματα τουλάχιστον τώρα δεν ξέρω τι γίνεται) σε φροντιστήριο και ιδιαίτερα και ήταν χαρούμενη.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.869 μηνύματα.

Μα ποιο το νόημα να αφαιρέσεις μάθημα από την θεωρητική και να βάλεις θετικό μάθημα ; Εάν δεν σου αρέσουν οι σχολές του 1ου πεδίου απλούστατα αλλάζεις πεδίο.εστι ακριβως... λιγες σχολες θελουν την θετικη μονο...
αν σας βγαλουν αυτα τα μπαμπουτσαλα τα λατινικα και σας βαλουν μαθηματικα πατε σε ολες του 4ου και πολες του 3ου ... το 3ο και 4ο ειναι πλασματικα πεδια.
αλλα δεν τους συμφερει.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Άκουσε να δεις, εάν θες επαγγελματική σταθερότητα πήγαινε παιδαγωγικό. Ο μισθός σου προφανώς θα είναι χαμηλότερος από αποφοίτους άλλων σχολών υψηλών προοπτικών, ωστόσο δεν υπάρχει κορεσμός, η είσοδος στην αγορά είναι εύκολη, και η ζήτηση συνεχώς αυξάνεται. Με τα χρόνια μπορείς να βρεις μια καλή θέση στον ιδιωτικό τομέα και να βγάζεις περισσότερα απο όσα ελπίζουν οι περισσότεροι wannabe Billy Gates και Κούγιας.Αυτο γνωρίζω κι εγω. Απλα το μόνο που φοβάμαι ειναι μη πεινάσω. Μη παω εκει προσπαθήσω,σπουδασω,κανω μεταπτυχιακό αλλα εν τέλει μείνω άνεργος.
Stelios1231
Νεοφερμένο μέλος
Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.

Δεν θελω παιδαγωγικά. Δε νοιώθω οτι εκει θα μπορουσα να συνεισφέρω γιατι τα παιδιά ειναι πολυ μικρά και δε καταλαβαίνουν. Οχι οτι στο γυμνάσιο ή λυκειο είμαστε καλύτεροι,το ίδιο ανόητοι είμαστε κι εμεις. Απλα ενα ποσοστό καταλαβαίνει τι του λες και μπορείς να εμβαθυνεις. Δεν πρόκειται ενα παιδί 10 χρονων να καταλαβει γιατι ο Χίτλερ έκανε ο,τι εκανε. Δεν θα καταλαβει το πώς οι άνθρωποι ειναι παρα πολυ εύπλαστοι και με τις σωστές λέξεις,μπορούν να οδηγηθουν σε βιαιοτητες που κάποιος, υπό φυσιολογικές συνθηκες,δε θα μπορούσε καν να φανταστεί. Και επισης φοβάμαι τα παιδιάXD. Τα αγαπώ παρα πολυ αλλα εξαποστασεως. Όταν μου μιλάνε δε μπορώ, αγχώνομαι. Επισης δε ξερω πώς να φερθω απέναντι τους. Δλδ κάθεται ενα και με κοιτάει,ίσως να μου μιλήσει κιόλας,εγω απλα κάθομαι εκει,άγαλμα. Δεν ξερω απλα κοκκαλωνω μπροστά στα παιδια δεν μπορώ να περάσω μια ολόκληρη ζωή ασχολουμένων με αυτά.Μα ποιο το νόημα να αφαιρέσεις μάθημα από την θεωρητική και να βάλεις θετικό μάθημα ; Εάν δεν σου αρέσουν οι σχολές του 1ου πεδίου απλούστατα αλλάζεις πεδίο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Άκουσε να δεις, εάν θες επαγγελματική σταθερότητα πήγαινε παιδαγωγικό. Ο μισθός σου προφανώς θα είναι χαμηλότερος από αποφοίτους άλλων σχολών υψηλών προοπτικών, ωστόσο δεν υπάρχει κορεσμός, η είσοδος στην αγορά είναι εύκολη, και η ζήτηση συνεχώς αυξάνεται. Με τα χρόνια μπορείς να βρεις μια καλή θέση στον ιδιωτικό τομέα και να βγάζεις περισσότερα απο όσα ελπίζουν οι περισσότεροι wannabe Billy Gates και Κούγιας.
Vasiliis
Νεοφερμένο μέλος
Ο Vasiliis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Δράμα (Δράμα). Έχει γράψει 65 μηνύματα.

Μακριά από το παιδαγωγικο τότε.Δεν θελω παιδαγωγικά. Δε νοιώθω οτι εκει θα μπορουσα να συνεισφέρω γιατι τα παιδιά ειναι πολυ μικρά και δε καταλαβαίνουν. Οχι οτι στο γυμνάσιο ή λυκειο είμαστε καλύτεροι,το ίδιο ανόητοι είμαστε κι εμεις. Απλα ενα ποσοστό καταλαβαίνει τι του λες και μπορείς να εμβαθυνεις. Δεν πρόκειται ενα παιδί 10 χρονων να καταλαβει γιατι ο Χίτλερ έκανε ο,τι εκανε. Δεν θα καταλαβει το πώς οι άνθρωποι ειναι παρα πολυ εύπλαστοι και με τις σωστές λέξεις,μπορούν να οδηγηθουν σε βιαιοτητες που κάποιος, υπό φυσιολογικές συνθηκες,δε θα μπορούσε καν να φανταστεί. Και επισης φοβάμαι τα παιδιάXD. Τα αγαπώ παρα πολυ αλλα εξαποστασεως. Όταν μου μιλάνε δε μπορώ, αγχώνομαι. Επισης δε ξερω πώς να φερθω απέναντι τους. Δλδ κάθεται ενα και με κοιτάει,ίσως να μου μιλήσει κιόλας,εγω απλα κάθομαι εκει,άγαλμα. Δεν ξερω απλα κοκκαλωνω μπροστά στα παιδια δεν μπορώ να περάσω μια ολόκληρη ζωή ασχολουμένων με αυτά.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.869 μηνύματα.

Αρκετά είναι πολύ πιο έξυπνα απο όσο πιστεύουμε !Δεν θελω παιδαγωγικά. Δε νοιώθω οτι εκει θα μπορουσα να συνεισφέρω γιατι τα παιδιά ειναι πολυ μικρά και δε καταλαβαίνουν. Οχι οτι στο γυμνάσιο ή λυκειο είμαστε καλύτεροι,το ίδιο ανόητοι είμαστε κι εμεις. Απλα ενα ποσοστό καταλαβαίνει τι του λες και μπορείς να εμβαθυνεις. Δεν πρόκειται ενα παιδί 10 χρονων να καταλαβει γιατι ο Χίτλερ έκανε ο,τι εκανε. Δεν θα καταλαβει το πώς οι άνθρωποι ειναι παρα πολυ εύπλαστοι και με τις σωστές λέξεις,μπορούν να οδηγηθουν σε βιαιοτητες που κάποιος, υπό φυσιολογικές συνθηκες,δε θα μπορούσε καν να φανταστεί. Και επισης φοβάμαι τα παιδιάXD. Τα αγαπώ παρα πολυ αλλα εξαποστασεως. Όταν μου μιλάνε δε μπορώ, αγχώνομαι. Επισης δε ξερω πώς να φερθω απέναντι τους. Δλδ κάθεται ενα και με κοιτάει,ίσως να μου μιλήσει κιόλας,εγω απλα κάθομαι εκει,άγαλμα. Δεν ξερω απλα κοκκαλωνω μπροστά στα παιδια δεν μπορώ να περάσω μια ολόκληρη ζωή ασχολουμένων με αυτά.
Οι έφηβοι είναι χειρότεροι πάντως να ξέρεις γιατί δεν ακούνε, είναι αυθάδεις κτλπ.
Κατά τα άλλα αυτό που λες είναι ένα θέμα καθώς τον φόβο τον μυρίζουν, και τον εκμεταλλεύονται στο μέγιστο σε οποιαδήποτε ηλικία

Κλημεντίνη
Πολύ δραστήριο μέλος
Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1.704 μηνύματα.

Το σημερινό σύστημα δεν αφήνει σχεδόν κανένα περιθώριο ευελιξίας. Ένας μαθητής που είναι καλός στη θεωρητική κατεύθυνση, φυσικό και επόμενο είναι να την επιλέξει. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να τον ενδιαφέρει, για παράδειγμα, μια παραϊατρική σχολή ή ότι δεν είναι απόλυτα ικανός να την ολοκληρώσει με επιτυχία. Στη Γερμανία, για παράδειγμα, είναι απολύτως εφικτό να εισαχθεί κανείς τόσο στη Νομική όσο και στο Πολυτεχνείο με τα ίδια ακριβώς μαθήματα, ο κάθε μαθητής απλώς επιλέγει εκείνα στα οποία είναι πιο δυνατός. Έτσι, ένας μαθητής μπορεί να επιλέξει ως Leistungskurse (μαθήματα αυξημένης βαρύτητας) μαθηματικά και ιστορία, να πετύχει υψηλές βαθμολογίες και να εισαχθεί και στις δύο σχολές, κάτι που στην Ελλάδα είναι αδύνατον. Φυσικά, για κάθε σχολή υπάρχουν προαπαιτούμενα, αλλά το σύστημα προσφέρει περισσότερες επιλογές, ακριβώς επειδή διαλέγεις μαθήματα και όχι κατεύθυνση.Μα ποιο το νόημα να αφαιρέσεις μάθημα από την θεωρητική και να βάλεις θετικό μάθημα ; Εάν δεν σου αρέσουν οι σχολές του 1ου πεδίου απλούστατα αλλάζεις πεδίο
Προσωπικά, δεν είμαι υπέρ της κατάργησης των Λατινικών, ωστόσο θεωρώ ότι θα μπορούσε να προστεθεί ένα πέμπτο μάθημα σε κάθε πεδίο για όσα παιδιά το επιθυμούν, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν και άλλες σχολές. Μπορεί και να έχουμε το πιο ανελαστικό σύστημα εισαγωγής σε όλη την Ε.Ε.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Αυτο γνωρίζω κι εγω. Απλα το μόνο που φοβάμαι ειναι μη πεινάσω. Μη παω εκει προσπαθήσω,σπουδασω,κανω μεταπτυχιακό αλλα εν τέλει μείνω άνεργος.
Νομίζω ότι τζάμπα βασανίζεις τον εαυτό σου. Θα πας θεωρητική και το θέμα είναι ότι θες κάποιος να σου πει πως η κατάσταση δεν είναι τόσο άσχημη, πράγμα αδύνατον. Όπως έγραψα και παραπάνω, είναι άτοπη η σύγκριση της θεωρητικής με τις άλλες κατευθύνσεις, ακριβώς επειδή μάλλον όποιος πάει θεωρητική ίσως, σε κάποια άλλη ζωή, να γινόταν πληροφορικάριος ή ηλεκτρολόγος αλλά όχι σε αυτήν.Αυτο γνωρίζω κι εγω. Απλα το μόνο που φοβάμαι ειναι μη πεινάσω. Μη παω εκει προσπαθήσω,σπουδασω,κανω μεταπτυχιακό αλλα εν τέλει μείνω άνεργος.
Και Νομική να σπουδάζεις, στη σημερινή εποχή αρκετοί θα σου πουν: «Και τι θα κάνεις από εκεί; Υπάρχουν ήδη τόσοι δικηγόροι.» Επομένως, μην ψάχνεις να βρεις αποδοχή των επιλογών σου στους άλλους, γιατί μάλλον δεν πρόκειται να τη βρεις.
Η κατάσταση είναι άσχημη, αλλά όταν μπεις σε μια σχολή θα είσαι 18 χρονών, έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου. Δεν ξέρω αν αυτό θα λειτουργήσει ανακουφιστικά στο άγχος σου ή θα σε επιβαρύνει, αλλά από τους δικούς μου στη σχολή, κανένας δεν χάθηκε. Όλοι εν τέλει βρήκαμε τον δρόμο μας. Απλώς δεν μπήκαμε στιην δημόσια εκπαίδευση, εντάξει, δεν τελείωσε κι ο κόσμος εκεί.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.869 μηνύματα.

Μεταξύ μη συναφών πεδίων δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να υπάρχει ευελιξία. Εκεί αλλάζεις τελείως προσανατολισμό, οπότε είναι λογικό να πρέπει να αλλάξει και η προετοιμασία σου. Στην Αμερική ας πούμε υπάρχει αυτή η ευελιξία αλλά για να αλλάξεις λόγου χάρη απο μηχανολόγος σε ηλεκτρολόγος ή σε πληροφορικάριος κτλπ. Όχι απο ένα εντελώς άσχετο πεδίο σε ένα άλλο άσχετο πεδίο.ή ότι δεν είναι απόλυτα ικανός να την ολοκληρώσει με επιτυχία. Στη Γερμανία, για παράδειγμα, είναι απολύτως εφικτό να εισαχθεί κανείς τόσο στη Νομική όσο και στο Πολυτεχνείο με τα ίδια ακριβώς μαθήματα, ο κάθε μαθητής απλώς επιλέγει εκείνα στα οποία είναι πιο δυνατός. Έτσι, ένας μαθητής μπορεί να επιλέξει ως Leistungskurse (μαθήματα αυξημένης βαρύτητας) μαθηματικά και ιστορία, να πετύχει υψηλές βαθμολογίες και να εισαχθεί και στις δύο σχολές, κάτι που στην Ελλάδα είναι αδύνατον. Φυσικά, για κάθε σχολή υπάρχουν προαπαιτούμενα, αλλά το σύστημα προσφέρει περισσότερες επιλογές, ακριβώς επειδή διαλέγεις μαθήματα και όχι κατεύθυνση.
Προσωπικά, δεν είμαι υπέρ της κατάργησης των Λατινικών, ωστόσο θεωρώ ότι θα μπορούσε να προστεθεί ένα πέμπτο μάθημα σε κάθε πεδίο για όσα παιδιά το επιθυμούν, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν και άλλες σχολές. Μπορεί και να έχουμε το πιο ανελαστικό σύστημα εισαγωγής σε όλη την Ε.Ε.
Κατά τα άλλα θα έπρεπε να υπάρχει ευελιξία κάποιος να δώσει περισσότερα μαθήματα αλλά με ίδια ύλη καθώς δεν θα είναι δίκαιο κάποιος που πήρε περισσότερα σχετικά με τον τομέα μαθήματα να έχει μικρότερη προτεραιότητα, ακόμα και εαν ο άλλος έγραψε πιο καλά σε άσχετα μαθήματα. Ένα 6 στην χημεία προφανώς είναι πολύ καλύτερο απο ένα 9 στην ιστορία εαν θες να γίνεις χημικός.
Αυτό που λες γίνεται και στο ΗΒ, αλλά με ισοδύναμα μαθήματα, και απο συναφή πεδίο, και επίσης έχουν διαφορετική βαρύτητα. Λόγου χάρη εαν θέλω να περάσω πολυτεχνείο, προφανώς άλλη βαρύτητα έχει να δώσω φυσική και μαθηματικά και άλλο να δώσω μαθηματικά και βιολογία ή μαθηματικά και χημεία. Διαφορετικά θα πηγαίνει ο άλλος θα επιλέγει λατινικά, ΑΕΠΠ, ΑΟΘ και γλώσσα ως τα καλύτερα του και θα περνάει πολυτεχνείο και ιατρική, και πιθανότατα είτε δεν θα τελειώσει ποτέ είτε μετά απο 20 χρόνια. Δεν γίνεται αυτό.
Ομοίως κάτι τέτοιες αυθαιρεσίες γίνονται και στο πτυχίο. Παίρνει ο ένας ας πούμε επιλογής Μιγαδική ανάλυση ΙΙ γράφει 7, και ο άλλος διδακτική της επιστήμης ή διοίκηση επιχειρήσεων και γράφει 10, και ο δεύτερος ενδέχεται λόγω αυτού να βγάλει υψηλότερο μ.ο. και ας ήθελε το 7 της μιγαδικής ανάλυσης 1000 φορές παραπάνω κόπο απο το 10 των άλλων επιλογής. Γενικότερα οι βαθμολογίες πρέπει να βασίζονται και σε αντικειμενικά δεδομένα αλλά και σε ποιοτική εκτίμηση της δυσκολίας(ακόμα και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, άλλη αντιμετώπιση θα έχει ο πρώτος και ο δεύτερος).
Vasiliis
Νεοφερμένο μέλος
Ο Vasiliis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Δράμα (Δράμα). Έχει γράψει 65 μηνύματα.

Συμφωνώ φουλ. Πρέπει να επαναφέρουν τουλάχιστον για το πρώτο πεδίο τη βιολογία ως ειδικό/προαιρετικό μαθημα και τα παιδιά που θα τη δώσουν να μπορούν να δηλώσουν τμήματα όπως Λογοθεραπεία, Εργοθεραπεία, Διαιτολογια κ.α.Το σημερινό σύστημα δεν αφήνει σχεδόν κανένα περιθώριο ευελιξίας. Ένας μαθητής που είναι καλός στη θεωρητική κατεύθυνση, φυσικό και επόμενο είναι να την επιλέξει. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να τον ενδιαφέρει, για παράδειγμα, μια παραϊατρική σχολή ή ότι δεν είναι απόλυτα ικανός να την ολοκληρώσει με επιτυχία. Στη Γερμανία, για παράδειγμα, είναι απολύτως εφικτό να εισαχθεί κανείς τόσο στη Νομική όσο και στο Πολυτεχνείο με τα ίδια ακριβώς μαθήματα, ο κάθε μαθητής απλώς επιλέγει εκείνα στα οποία είναι πιο δυνατός. Έτσι, ένας μαθητής μπορεί να επιλέξει ως Leistungskurse (μαθήματα αυξημένης βαρύτητας) μαθηματικά και ιστορία, να πετύχει υψηλές βαθμολογίες και να εισαχθεί και στις δύο σχολές, κάτι που στην Ελλάδα είναι αδύνατον. Φυσικά, για κάθε σχολή υπάρχουν προαπαιτούμενα, αλλά το σύστημα προσφέρει περισσότερες επιλογές, ακριβώς επειδή διαλέγεις μαθήματα και όχι κατεύθυνση.
Προσωπικά, δεν είμαι υπέρ της κατάργησης των Λατινικών, ωστόσο θεωρώ ότι θα μπορούσε να προστεθεί ένα πέμπτο μάθημα σε κάθε πεδίο για όσα παιδιά το επιθυμούν, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν και άλλες σχολές. Μπορεί και να έχουμε το πιο ανελαστικό σύστημα εισαγωγής σε όλη την Ε.Ε.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Νομίζω και τα ίδια τα τμήματα θα επωφεληθούν από αυτό.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος
Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11.805 μηνύματα.

Έχω διαβάσει όλα σου τα μηνύματα σε αυτό το θέμα αλλά ακόμη δεν έχω καταλάβει τι σου αρέσει. Πες μας για τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα/ χόμπι σου ή κάτι στο οποίο θεωρείς πως είσαι καλός. Ίσως σκεφτούμε σχολές που δεν έχουν ειπωθεί ακόμη εδώ.Αυτο γνωρίζω κι εγω. Απλα το μόνο που φοβάμαι ειναι μη πεινάσω. Μη παω εκει προσπαθήσω,σπουδασω,κανω μεταπτυχιακό αλλα εν τέλει μείνω άνεργος.
Stelios1231
Νεοφερμένο μέλος
Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.

Έχω κλίση στα αρχαια και στα μαθηματικά,πιθανώς και στη βιολογια. Μου αρέσει παρα πολυ να βλέπω να πραγματα και να τα βάζω σε ταξη,ή αντίστοιχα να τα αποδομω και τα επεξεργαζομαι ως κομμάτια έτσι ωστε να καταλήξω σε ενα συμπέρασμα. Γενικα Μου αρέσει αρκετα η ιστορία-σε συνδυασμό με πολιτική,κοινωνιολογια και ψυχολογία-,η φιλοσοφια. Ιδανικά θα ηθελα μια δουλειά στο μέλλον οπου να μπορώ συνεχώς να ψάχνω,να αναλυω και να εξηγώ πραγματα. Κυριολεκτικά το χόμπι μου ειναι να βλέπω video essays και να διαβαζω βιβλια,μόνο που στο δεύτερο δε διαβάζω πολύ γιατι πρόσφατα ανακάλυψα οτι οντως,μου αρέσει η ανάγνωση. Ειμαι καλός στα αγγλικά,γιατι ακουω από μικρός οποτε εχω αρκετή άνεση με τη γλώσσα. Πέρα από αυτα δεν ξερω τι άλλο να σου πω,αν χρειαστείς κάτι άλλο ή έχεις κάτι να προτείνεις πες μουΈχω διαβάσει όλα σου τα μηνύματα σε αυτό το θέμα αλλά ακόμη δεν έχω καταλάβει τι σου αρέσει. Πες μας για τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα/ χόμπι σου ή κάτι στο οποίο θεωρείς πως είσαι καλός. Ίσως σκεφτούμε σχολές που δεν έχουν ειπωθεί ακόμη εδώ.
redpointer
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 350 μηνύματα.

Γιατι συγκρινουμε την ελλαδα με το διαλλυμενο συστημα εκπαιδευσης με χωρες οπως το ηβ και την γερμανια?? Στην ελλαδα το συστημα ειναι διαλλυμενο απο το σχολειο δινουν ολοι παννεληνιες που ειναι δυσκολες λογω των φροντιστηριων και οχι του σχολειου που το επιπεδο ειναι μηδενικο. Τωρα για το αν αξιζει καποια σχολη απο την θεωρητικη θα ελεγα οτι καποιος που εχει τελιωσει πχ φιλολογος τωρα καλυτερα να παει να γινει πωλητης/ρια σε κανα ικεα η καποιο αλλο μεγαλο μαγαζι μια ζωη παρα να μπλεξει με το δημοσιο και να εχει διορισμους σε επαρχια. Το επαγγελμα του δασκαλου/καθηγητη πλεον εχει απαξιωθει πληρως. Εξαιρεση αποτελει η νομικη καθως εκει θεωρητικα δεν εχεις ταβανι αλλα οσους δικηγορους ξερω δουλευουν απειρα για λιγα λεφτα καθως ειναι κορεσμενο επαγγελμα αλλα υπαρχει η προοπτικη του οτι καποτε θα βγαλουν αρκετα χρηματα αν κανουν δικο τους γραφειο.
ιωαννηs
Επιφανές μέλος
Ο ιωαννηs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 14.412 μηνύματα.

Η γερμανια εχει καλο συστημα εκπαιδευσης?Γιατι συγκρινουμε την ελλαδα με το διαλλυμενο συστημα εκπαιδευσης με χωρες οπως το ηβ και την γερμανια?? Στην ελλαδα το συστημα ειναι διαλλυμενο απο το σχολειο δινουν ολοι παννεληνιες που ειναι δυσκολες λογω των φροντιστηριων και οχι του σχολειου που το επιπεδο ειναι μηδενικο. Τωρα για το αν αξιζει καποια σχολη απο την θεωρητικη θα ελεγα οτι καποιος που εχει τελιωσει πχ φιλολογος τωρα καλυτερα να παει να γινει πωλητης/ρια σε κανα ικεα η καποιο αλλο μεγαλο μαγαζι μια ζωη παρα να μπλεξει με το δημοσιο και να εχει διορισμους σε επαρχια. Το επαγγελμα του δασκαλου/καθηγητη πλεον εχει απαξιωθει πληρως. Εξαιρεση αποτελει η νομικη καθως εκει θεωρητικα δεν εχεις ταβανι αλλα οσους δικηγορους ξερω δουλευουν απειρα για λιγα λεφτα καθως ειναι κορεσμενο επαγγελμα αλλα υπαρχει η προοπτικη του οτι καποτε θα βγαλουν αρκετα χρηματα αν κανουν δικο τους γραφειο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Περί της επαγγελματικής αποκατάστασης των φιλολόγων και της πανεπιστημιακής κατάρτισής τους: Ας είμαστε ειλικρινείς
Μαρίζα Φουντοπούλου, Καθηγήτρια ΕΚΠΑ, Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Με αφορμή την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής 2025 στα ΑΕΙ της χώρας ξεκίνησε και πάλι εκείνη η ετήσια, κινδυνεύουσα να γίνει γραφική (αν δεν έχει συμβεί ήδη), συζήτηση περί κατάρτισης, εκπαίδευσης, γνωστικού...

gaidouri
Νεοφερμένο μέλος
Ο gaidouri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 53 μηνύματα.

Αυτό το θεωρώ κάπως άτοπο. Ναι μεν όλοι έχουμε κλίση, ταλέντα και ενδιαφέροντα, αλλά σίγουρα μπορεί ένας μέσος μαθητής λυκείου να πάει σε όλες τις κατευθύνσεις και να γίνει και πληροφορικάριος. Λογικά δεν θα γράψει παντού 19, αλλά σε όλες τις κατευθύνσεις μπορεί κάποιος να γράψει έναν αξιοπρεπή βαθμό.Νομίζω ότι τζάμπα βασανίζεις τον εαυτό σου. Θα πας θεωρητική και το θέμα είναι ότι θες κάποιος να σου πει πως η κατάσταση δεν είναι τόσο άσχημη, πράγμα αδύνατον. Όπως έγραψα και παραπάνω, είναι άτοπη η σύγκριση της θεωρητικής με τις άλλες κατευθύνσεις, ακριβώς επειδή μάλλον όποιος πάει θεωρητική ίσως, σε κάποια άλλη ζωή, να γινόταν πληροφορικάριος ή ηλεκτρολόγος αλλά όχι σε αυτήν.
Τώρα για τα υπόλοιπα λίγο πολύ τα έχουν πει οι προηγούμενοι, απλώς να προσθέσω πως υπάρχουν σχολές όπως διεθνων και ευρωπαικων σπουδων και βαλκανικων σπουδών όπου έχεις και θετικά μαθήματα μέσα και υπό προϋποθέσεις βγαίνεις και με δικαιώματα οικονομολόγου. Για επαγγελματική αποκατάσταση δεν ξέρω πολλά, αλλά λίγο πολύ ότι ισχύει και για τις υπόλοιπες σχολές του 1ου πεδίου (εκτός από παιδαγωγικά). Επίσης, είναι και μια σχολή στην μυτιλήνη κάπως πολιτισμικής τεχνολογίας κάτι τέτοιο, όπου έχεις και πληροφορική μέσα. Για αυτήν έχω ακούσει διάφορα. πχ μια καθηγήτρια έλεγε ότι αν ήταν στην αθήνα θα ήταν 18κ μόρια και ένας καθηγητής έλεγε ότι δεν αξίζει.
Για να καταλήξω κάπου, επειδή βλέπω ότι είσαι και μπερδεμένος, μίλα με ανθρώπους που κάνουν τα επαγγέλματα που σε ενδιαφέρουν για να πάρεις πληροφορίες και αν δεν καταλήξεις πουθενά εμάς ο καθηγητής μας έλεγε ότι αν δεν μπορούμε να αποφασίσουμε να διαλέξουμε κάτι γενικό και όχι κάτι πολύ ειδικευμένο. Πάντως, αυτή είναι μια απόφαση που πρέπει να πάρεις μόνος σου και όσες γνώμες και αν ακούσεις δεν θα αλλάξει κάτι
Stelios1231
Νεοφερμένο μέλος
Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.

Η μάνα μου που ειναι καθηγήτρια αγγλικών μου λεει να παω προς τα εκεί γιατι ειμαι πολυ καλός και επειδη εχει αρκετή ευκολη αποκαταστση(σε σχέση με αλλα). Επισης μπορώ να το κυνηγήσω σε εκδοτικούς οικους οπου θα κανω και ταξίδια. Η φιλολογοι και οι δύο που κανω μαθημα μου λένε να το κυνηγήσω αν το θελω,η μία κιόλας μου λεει να το κανω χωρίς φόβο γιατι ο κλαδος ειναι κλειστός πολλα χρονια,οπότε κάποτε θα ανοιξει.Η δε νονά μου που ειναι κι αυτή φιλολογος εχει ταλαιπωρηθεί πολυ και μου λέει "ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ"και προτείνει παιδαγωγικό ειδικής στο Βόλο. Τι να σου πω. Εχω-παλι καλα- χρόνο και σκοπεύω να παω και σε ειδικούς,απλά προσπαθώ λίγο και μέσω αυτών των πλατφορμών να δω τι παίζει,από τον κανονικό κόσμο. Online ολα τα site λένε καλα λόγια για τα παντα,οπότε εδώ και στο reddit ψάχνω για ειλικρινείς απόψεις.Για να καταλήξω κάπου, επειδή βλέπω ότι είσαι και μπερδεμένος, μίλα με ανθρώπους που κάνουν τα επαγγέλματα που σε ενδιαφέρουν για να πάρεις πληροφορίες και αν δεν καταλήξεις πουθενά εμάς ο καθηγητής μας έλεγε ότι αν δεν μπορούμε να αποφασίσουμε να διαλέξουμε κάτι γενικό και όχι κάτι πολύ ειδικευμένο. Πάντως, αυτή είναι μια απόφαση που πρέπει να πάρεις μόνος σου και όσες γνώμες και αν ακούσεις δεν θα αλλάξει κάτι
Drscientist
Νεοφερμένο μέλος
Ο Drscientist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.

Όχι αυτό δεν γίνεται πολύ λίγες περιπτώσεις ίσως μαθητές από το 2ο να μπορούσαν να ανταποκριθουν (πιο εύκολα) ομοίως στα 2ο 3ο 4ο. Ξέρω κάποιους συμμαθητές μου που ήθελαν 1ο αλλά τελικά 2ο θα μπορούσαν πιστεύω να πιάσουν τα 17κ και στα υπόλοιπα πεδία. Βέβαια εξαρτάται τι θεωρείς αξιοπρεπές με 17κ φεύγεις σε άλλη πόλη.Λογικά δεν θα γράψει παντού 19, αλλά σε όλες τις κατευθύνσεις μπορεί κάποιος να γράψει έναν αξιοπρεπή βαθμό.
Δεν νομίζω ότι αυτά που λέει είναι λογικά.![]()
Περί της επαγγελματικής αποκατάστασης των φιλολόγων και της πανεπιστημιακής κατάρτισής τους: Ας είμαστε ειλικρινείς
Μαρίζα Φουντοπούλου, Καθηγήτρια ΕΚΠΑ, Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Με αφορμή την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής 2025 στα ΑΕΙ της χώρας ξεκίνησε και πάλι εκείνη η ετήσια, κινδυνεύουσα να γίνει γραφική (αν δεν έχει συμβεί ήδη), συζήτηση περί κατάρτισης, εκπαίδευσης, γνωστικού...www.esos.gr
Φιλόλογοι αλλά όχι ΠΕ02; Δηλαδή ως τι θα εργάζονται; Όλοι οι φοιτητές θα επιδιώξουν αυτό το έτος. Κάτι τέτοιο θα έμοιαζε με απονομή ειδικότητας και όχι μεταπτυχιακού. Απλά θα αυξηθεί ο χρόνος φοίτησης και τα εμπόδια μέχρι την εύρεση εργασίας.
Όσο για των περιοριζμο των θέσεων δεν γίνεται χωρίς καταργήσεις τμημάτων περίπου 1.000 φιλολόγους τον χρόνο χρειαζόμαστε όχι 3.000
Stelios1231
Νεοφερμένο μέλος
Ο Stelios1231 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 66 μηνύματα.

Γνώμη για ψυχολογια;XD Δεν ηερω οσο το σκέφτομαι μου έρχονται αναλαμπές. Δεν θελω κατι ψαγμένο ή συγκεκριμένο,απλά αν ξέρετε πώς πάει η κατάσταση.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 15 μέλη και 277 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 111 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Lydiaaaaaaa
- thenutritionist
- charmander
- aris65
- SlimShady
- Jauahahwiwisjs
- !georgitsa!
- engineerth
- sakplat
- Unboxholics
- Hased Babis
- Bonaparte
- Searching
- matritgo
- Scandal
- jYanniss
- E.Z
- nicole1982
- redpointer
- abyssiniancat
- gianikit
- waakaq
- Stelios1231
- Drscientist
- vps
- korlef
- maritina07
- thewitcher
- testusernameyes
- ang12_012
- panaman
- elefther1ou_
- AGGELINA
- agbournaki
- andyklad
- gaidouri
- Fwteini69
- giorgos5002
- CELTICS FAN
- XRY
- panunniotis
- GeorgeTheBoss
- Ilias__
- sophieee
- iew
- iiTzArismaltor_
- super2025
- Giannismsn
- giannhs2001
- shuuu
- acc/fin04
- Κλημεντίνη
- Sotiris 12
- Trend
- Basilis0
- Ponemenosksifias
- Huener
- lain
- Leo21
- N2007
- psychoticwaltz
- foxypup
- Kafkinos
- stamp
- EFAKIT
- mariarina
- pastellie
- st.krf
- Schlimazel
- confused???
- xrisa.2006
- ihvv
- Mistis tis erimou
- Maynard
- Debugging_Demon
- stella22
- andreouk
- Corfu kitty
- Kzaro
- MariaApo
- angies
- gegeorgiou90
- jellojina
- FNC_Sophia
- Vera
- Pyotr_Krasnov
- elenitren
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.