[02/06/2025] Βιολογία Προσανατολισμού

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 20.464 μηνύματα.
Το καθιερωμένο θέμα του iSchool που γίνεται κάθε χρόνο για κάθε εξεταζόμενο μάθημα. :give_rose:

Καλή συνέχεια λοιπόν στα Γενικά Λύκεια με Βιολογία, για όλους των σπουδών υγείας! :spasiklas::spasiklas::spasiklas:

Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2025 - Κουβεντούλα. Για ό,τι αφορά τη Βιολογία (πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο.

Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί όπου και θα προστεθούν τα θέματα και ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά, από διάφορα φροντιστήρια!

Τα λέμε αύριο, καλή ξεκούραση και να ξυπνήσετε ακμαίοι!! :-* :clover: :clover: :clover:
Και μην ξεχάσετε να μπείτε να μας πείτε πως τα πήγατε!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.865 μηνύματα.
Καλημέρα και καλή δύναμη σε όλους! :hi:

Το θέμα είναι ανοιχτό για να μας πείτε πώς τα πήγατε και όλα τα σχόλιά σας.

Καλή επιτυχία!!! :clapup:
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών. Έχει γράψει 8.404 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

Μήτσος10

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος10 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 16 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 2.722 μηνύματα.
Θεματα:
 

Συνημμένα

  • them_biol_gel_250602.pdf
    355,2 KB · Εμφανίσεις: 43

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 244 μηνύματα.
Καλέ τι βάζουν στα καημένα τα παιδάκια να γράψουν ως θεωρία; :closed-topic: Καλή επιτυχία!
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 5.432 μηνύματα.
Καλή επιτυχία !

Εκ πρωτης οψεως , δεν φαινονται ιδιαιτερα δυσκολα τα θεματα . Η εκταση εννοειται ειναι τεραστια
Στα πολλαπλής το Α2 ισως μπερδεψει αρκετα παιδια
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών. Έχει γράψει 8.404 μηνύματα.
Μια χαρά είναι. Αν έχεις διαβάσει καλά, εννοείται πως θα βγει.
 

Thaz

Νεοφερμένο μέλος

Ο Thaz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Το Α4 τι φάση; Το βιβλίο δεν αναφέρει τίποτα για την ενσωμάτωση του ιού σε παγκρεατικά κύτταρα.

Άρα πρέπει να συμπεράνουμε πως ΔΕΝ μολύνει και παγκρεατικά κύτταρα;! (δ)
Γιατί να μην συμπεράνω πως μολύνει ΚΑΙ παγκρεατικά και να βαλώ το (γ);!

???????????????????????? μου ξέφυγε κάτι;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 5.432 μηνύματα.
Το βιβλίο δεν αναφέρει τίποτα για την ενσωμάτωση του ιού σε παγκρεατικά κύτταρα
Σε αυτην την προταση ακριβως κρυβεται η απαντηση . Ο τροποποιημενος αδενοιος μπαινει μονο στα πνευμονικα . Οποτε τα πνευμονικα θα εχουν ενα επιπλεον αλληλομορφο , το φυσιολογικο Α με τελικο γονοτυπο Ααα. Τα παγκρεατικα δεν επηρεαζονται , οποτε παραμενουν αα
 

Thaz

Νεοφερμένο μέλος

Ο Thaz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Σε αυτην την προταση ακριβως κρυβεται η απαντηση . Ο τροποποιημενος αδενοιος μπαινει μονο στα πνευμονικα . Οποτε τα πνευμονικα θα εχουν ενα επιπλεον αλληλομορφο , το φυσιολογικο Α με τελικο γονοτυπο Ααα. Τα παγκρεατικα δεν επηρεαζονται , οποτε παραμενουν αα
Ναι όμως δεν γράφει στο βιβλίο ΜΌΝΟ στα των πνευμόνων. Απλά το γράφει γενικά. Για μένα εντελώς 50-50 η ερώτηση fail.
 

Help :)

Νεοφερμένο μέλος

Η Help :) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Πόσο θα μου κόψουν για την πιθανότητα που την έβγαλα 1/4 αντί για 1/3 γιατί αγνόησα το δέντρο? Και τα 3 μόρια?
 
Τελευταία επεξεργασία:

LeGoat

Νεοφερμένο μέλος

Ο LeGoat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Πόσο θα μου κόψουν για την πιθανότητα που την έβγαλα 1/4 αντί για 3/8 γιατί αγνόησα το δέντρο? Και τα 3 μόρια?
1/3 ήταν η πιθανότητα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μάγκες στους γονοτυπους βάζουμε και το μιτοχονδριακο γονίδιο ή όχι?
 

Help :)

Νεοφερμένο μέλος

Η Help :) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Αυτό τέλος πάντων πόσο θα μου κόψουν 😔
 

LeGoat

Νεοφερμένο μέλος

Ο LeGoat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8 μηνύματα.

Help :)

Νεοφερμένο μέλος

Η Help :) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 35 μηνύματα.

nearos

Επιφανές μέλος

Ο nearos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10.031 μηνύματα.
Το Α4 τι φάση; Το βιβλίο δεν αναφέρει τίποτα για την ενσωμάτωση του ιού σε παγκρεατικά κύτταρα.

Άρα πρέπει να συμπεράνουμε πως ΔΕΝ μολύνει και παγκρεατικά κύτταρα;! (δ)
Γιατί να μην συμπεράνω πως μολύνει ΚΑΙ παγκρεατικά και να βαλώ το (γ);!

???????????????????????? μου ξέφυγε κάτι;
Γιατί ο ιος ενσωματώνεται μόνο στα επιθηλιακά των πνευμόνων. Συνεπώς είναι Ααα και αα.
Γενικά, θα πω τις σκέψεις μου.
Το Α1 με ταλαιπώρησε πολύ. Ξέχασα πως χιάσματα ήτανε η επικάλυψη των άκρων των χρωμοσωμικών τμημάτων κατά τον επιχιασμό. Νόμιζα πως εννοούσε τα μετά, αφού έχει ολοκληρωθεί, που έχουν ανταλλαχθεί τα τμήματα. Μαλακία μου μεγάλη.
Τα άλλα πολλαπλής ήταν παιχνίδια.
Το Β1 ο κυτταρικός κύκλος, ο ορισμός ήταν αισχρός. Ούτε καν που τον είχα μελετήσει. Σύναψη πήγε πολύ καλά.
Τα άλλα Β ήταν εύκολα.
Το θέμα Γ γενικώς ήταν δωράκι. Εύκολο, απλό, λιτό.
Το Δ θεμα επίσης εύκολο, ήθελε λίγο προσοχή.
Λόγω μαλακίας και ελλειπούς χρόνου έκανα λίγα λάθη στο Δ4 και Δ5.
Δεν καταλαβαίνω πως η ΘΕΑ στο Δ5 είναι η θέση 2.
Αλλά γενικά ήτανε πανεύκολο. Λίγο μυαλό να είχα, και λίγο παραπάνω προσοχή, θεωρώ πως δεν ήταν άκρως αδύνατο η επίτευξη του 100/100.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

1/3 ήταν η πιθανότητα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μάγκες στους γονοτυπους βάζουμε και το μιτοχονδριακο γονίδιο ή όχι?
Γιατί 1/3;
Επίσης όχι, δε συμβολίζεται το μιτοχονδριακό γονίδιο. Απλώς λες απο δίπλα πασχοντας της μιτοχονδριακης ασθενειας
 

Help :)

Νεοφερμένο μέλος

Η Help :) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Γιατί ο ιος ενσωματώνεται μόνο στα επιθηλιακά των πνευμόνων. Συνεπώς είναι Ααα και αα.
Γενικά, θα πω τις σκέψεις μου.
Το Α1 με ταλαιπώρησε πολύ. Ξέχασα πως χιάσματα ήτανε η επικάλυψη των άκρων των χρωμοσωμικών τμημάτων κατά τον επιχιασμό. Νόμιζα πως εννοούσε τα μετά, αφού έχει ολοκληρωθεί, που έχουν ανταλλαχθεί τα τμήματα. Μαλακία μου μεγάλη.
Τα άλλα πολλαπλής ήταν παιχνίδια.
Το Β1 ο κυτταρικός κύκλος, ο ορισμός ήταν αισχρός. Ούτε καν που τον είχα μελετήσει. Σύναψη πήγε πολύ καλά.
Τα άλλα Β ήταν εύκολα.
Το θέμα Γ γενικώς ήταν δωράκι. Εύκολο, απλό, λιτό.
Το Δ θεμα επίσης εύκολο, ήθελε λίγο προσοχή.
Λόγω μαλακίας και ελλειπούς χρόνου έκανα λίγα λάθη στο Δ4 και Δ5.
Δεν καταλαβαίνω πως η ΘΕΑ στο Δ5 είναι η θέση 2.
Αλλά γενικά ήτανε πανεύκολο. Λίγο μυαλό να είχα, και λίγο παραπάνω προσοχή, θεωρώ πως δεν ήταν άκρως αδύνατο η επίτευξη του 100/100.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Γιατί 1/3;
Επίσης όχι, δε συμβολίζεται το μιτοχονδριακό γονίδιο. Απλώς λες απο δίπλα πασχοντας της μιτοχονδριακης ασθενειας
Γιατί στο δέντρο ο απόγονος ήταν ήδη ασθενής. Έτσι μετά το πάνετ η αναλογία να είναι ετεριζυγος βγαίνει 2/3 αντί για 2/4 και μετά επί 1/2 για να είναι κορίτσι βγαίνει 2/6 η 1/3
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο nearos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10.031 μηνύματα.
Γιατί στο δέντρο ο απόγονος ήταν ήδη ασθενής. Έτσι μετά το πάνετ η αναλογία να είναι ετεριζυγος βγαίνει 2/3 αντί για 2/4 και μετά επί 1/2 για να είναι κορίτσι βγαίνει 2/6 η 1/3
ναι οκ εχεις δίκιο, αφού πάσχει τότε αποκλείεται το αα.
 

Thaz

Νεοφερμένο μέλος

Ο Thaz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Πώς γίνεται να λέει στο ΦΕΚ


  • Στην εξεταστέα ύλη δεν περιλαμβάνονται:
    γ) Οι εικόνες και οι λεζάντες που τις συνοδεύουν ως αναπόσπαστο μέρος τους. Δύνανται, ωστόσο, να χρησιμοποιηθούν στην επεξήγηση δομών, λειτουργιών και διαδικασιών που ήδη αναφέρονται στο κείμενο των σχολικών βιβλίων.

    Και στο Γ1 να βάζουν θέμα με την β-γαλακτοζιδάση που ανάφερεται και γράφεται μόνο σε εικόνα σελ. 45?
 

Help :)

Νεοφερμένο μέλος

Η Help :) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Πώς γίνεται να λέει στο ΦΕΚ


  • Στην εξεταστέα ύλη δεν περιλαμβάνονται:
    γ) Οι εικόνες και οι λεζάντες που τις συνοδεύουν ως αναπόσπαστο μέρος τους. Δύνανται, ωστόσο, να χρησιμοποιηθούν στην επεξήγηση δομών, λειτουργιών και διαδικασιών που ήδη αναφέρονται στο κείμενο των σχολικών βιβλίων.

    Και στο Γ1 να βάζουν θέμα με την β-γαλακτοζιδάση που ανάφερεται και γράφεται μόνο σε εικόνα σελ. 45?
Γιατί έλεγε από κάτω ότι ήταν δομική πρωτεΐνη
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top