Πως να βγάλουμε το Φυσικό Ιωαννίνων σε 4,5 χρόνια;

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,800 μηνύματα.
Ρε φίλε…στο μαθηματικό οκ συμφωνώ με αυτό που λες αλλά δεν θα βάλουμε το ίδιο έναν νηπειαγωγο που παίζει με πλαστελινες και μαθαίνει ψυχολογίες με τον άλλον που διαβάζει για 10 απειροστικο λογισμό ΙΙΙ και γράφει 5-6 και κάνει πάρτυ…
Σορρυ αλλά δεν έχουν την ίδια αξία…
Ε το ότι δεν έχουν την ίδια αξία, είναι δική σου άποψη/ερμηνεία. Ολα τα επιστημονικά αντικείμενα έχουν αξία.

Γενικά δεν είμαι συμφώνως με την ιεράρχηση καλύτερων-χειρότερων, δύσκολων-εύκολων σχολών.
 
Τελευταία επεξεργασία:

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 952 μηνύματα.
Πραγματικά δεν μπορώ να διανοηθώ ότι εν έτει 2023 ακόμη κάνουμε ιεράρχηση σχολών. Να τίθεται θέμα απαιτήσεων και κόπου, να το δεχθώ ως ένα βαθμό, αλλά με επιφύλαξη, γιατί πολύ απλά κάθε επιστήμη έχει διαφορετική μεθοδολογία, άρα και διαφορετικές απαιτήσεις και δυσκολίες (όχι απαραίτητα περισσότερες ή λιγότερες).
Αλλά αρνούμαι να δεχθώ ότι νέοι άνθρωποι συγκρίνουν την αξία και την κοινωνική προσφορά των επιστημών. Για ποιο λόγο ο νηπιαγωγός να υπολείπεται σε σχέση με έναν μηχανικό ως προς την προσφορά του στην κοινωνία;
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,172 μηνύματα.
Ε το ότι δεν έχουν την ίδια αξία, είναι δική σου άποψη/ερμηνεία. Ολα τα επιστημονικά αντικείμενα έχουν αξία.

Γενικά δεν είμαι συμφώνως με την ιεράρχηση καλύτερων-χειρότερων, δύσκολων-εύκολων σχολών.
Συμφωνώ, ωστόσο αυτό πρέπει να γίνεται και αμφιμονοσήμαντα.

Δηλαδή να μην ακούμε ότι κάποιος έβγαλε το Φυσικό Ιωαννίνων στα 4 χρόνια με μέσο όρο 6 και κάποιος άλλος έβγαλε τη ΦΠΨ Ιωαννίνων στα 5 χρόνια με 10 και να λέμε "ο της ΦΠΨ είναι καλύτερος επιστήμονας εν γένει"

Τόσο απλά.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 952 μηνύματα.
Συμφωνώ, ωστόσο αυτό πρέπει να γίνεται και αμφιμονοσήμαντα.

Δηλαδή να μην ακούμε ότι κάποιος έβγαλε το Φυσικό Ιωαννίνων στα 4 χρόνια με μέσο όρο 6 και κάποιος άλλος έβγαλε τη ΦΠΨ Ιωαννίνων στα 5 χρόνια με 10 και να λέμε "ο της ΦΠΨ είναι καλύτερος επιστήμονας εν γένει"

Τόσο απλά.
Εξάλλου, κατά τη γνώμη μου και όπως αντιλαμβάνομαι την πραγματικότητα από τη σχολή μου και όχι μόνο, τον επαγγελματία δεν τον διαμορφώνει - παρά μόνο ως ένα βαθμό-το προπτυχιακό. Είναι αφελές να πιστεύουμε ότι ο φοιτητής με πολύ υψηλό μέσο όρο θα είναι και άριστος στη δουλειά του. Αυτό νομίζω πως είναι το πιο ισχυρό επιχείρημα κατά της ιεράρχησης των σχολών.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,800 μηνύματα.
Εξάλλου, κατά τη γνώμη μου και όπως αντιλαμβάνομαι την πραγματικότητα από τη σχολή μου και όχι μόνο, τον επαγγελματία δεν τον διαμορφώνει - παρά μόνο ως ένα βαθμό-το προπτυχιακό. Είναι αφελές να πιστεύουμε ότι ο φοιτητής με πολύ υψηλό μέσο όρο θα είναι και άριστος στη δουλειά του. Αυτό νομίζω πως είναι το πιο ισχυρό επιχείρημα κατά της ιεράρχησης των σχολών.
Η μαύρη αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα, σε πολλά τμήματα τα προπτυχιακά δεν προσφέρουν πολλά.

Πολύ μεγάλο πρόβλημα είναι και η αλαζονεία των καθηγητών. Όσες φορές συναναστρέφομαι μαζί τους καταλαβαίνω ότι το εγώ τους είναι στα ύψη, νομίζουν ότι είναι κάτι άλλο από εσένα.

Συνέχεια γίνεται κουβέντα για τους φοιτητές (παρατάξεις, κακή προετοιμασία για την εξεταστική κλπ) αλλά ποτέ για το τμήμα και τους προέδρους.
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,138 μηνύματα.

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,599 μηνύματα.
Η Οικονομική είναι μια ελκυστική επιστήμη γιατί συνδυάζει τα τεχνικά εργαλεία (που είναι τα μαθηματικά και η στατιστική) και προσδιορίζει τη θέση της ανάμεσα στις κοινωνικές επιστήμες μιας και η οικονομική δραστηριότητα αποτελεί τη βάση της κοινωνίας. Η σημασία της στο κοινωνικό γίγνεσθαι, στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς είναι θεμελιώδους σημασίας. Σε σχέση δε, με άλλα τμήματα που προσφέρουν μόνο τεχνικά εργαλεία ή μόνο προοπτική κοινωνικής ανάλυσης, η Οικονομική Επιστήμη πετυχαίνει την εξισορρόπηση και των δύο αυτών στοιχείων.
Καλά, όλοι μπορούμε να γράψουμε τέτοια εκθεσούλα γαι όλες τις σχολές.

Απλά δες τι ΜΟ έχουν οι νηπειαγωγοι και τα παιδαγωγικά και πόσο φοιτητική ζωη κάνουν και μετά σύγκρινε το αυτό με κάποιον που σπουδάζει Ημμυ
Δεν αντιλέγει κανείς ότι στο πολυτεχνείο μπορεί να έχουν μαθήματα που σπας το κεφάλι σου από αυτά που ζητάνε, τι σχέση έχει ο βαθμός/απαιτήσεις που βάζει ο κάθε καθηγητής με την "αξία" του μαθήματος; Για πες μας εσύ μιας που είσαι ειδικός τι μο έχουν και τι φοιτική ζωή κάνουν. Μ' αρέσει πάντως που υποτιμάς την πλαστελίνη λες και εσείς πετάτε πύραυλο στη νασα.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Για πες μας εσύ μιας που είσαι ειδικός τι μο έχουν και τι φοιτική ζωή κάνουν.
Πάντως κλαμπάκια και χαβαλέ όλη την ημέρα όπως στο παιδαγωγικό δεν κάνουν
σείς πετάτε πύραυλο στη νασα.
Εμείς μπορεί πύραυλο να μην πετάμε αλλά οι οικονομολόγοι έκλεισαν τις τράπεζες το 15' επειδή οι δικοί μας οι οικονομολόγοι δεν ήξεραν τι τους γίνεται...
Οπότε...κάτι σημαντικό κάνουμε και μεις...και ίσως πολύ πιο σημαντικό από κάτι που κάνει η κάθε χαζογκόμενα στο παιδαγωγικό...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καλά, όλοι μπορούμε να γράψουμε τέτοια εκθεσούλα γαι όλες τις σχολές.
όχι...δεν μπορούν όλοι...δυστυχώς...
 

Alexandros28

Δραστήριο μέλος

Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 682 μηνύματα.
Οποιοσδηποτε βρισκεται στη σχολη της επιθυμιας του, και δεν αφησε την α(πο)τυχια του στις πανελληνιες να συμβιβαστει με μια σχολη χαμηλοτερου επιπεδου ειναι πετυχημενος φοιτητης... ολες οι αλλες συγκρισεις δεν εχουν νοημα ουτε λογικη βαση
 

Maria_Xagorari

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού Αιγαίου. Έχει γράψει 315 μηνύματα.
Η όποια υποβάθμιση της οποιαδήποτε σχολής, είναι κάτι εντελώς άτυπο, και ο κυριότερος λόγος είναι ένας και πολύ απλός με την κοινή λογική.

Ο καθε φοιτητής έχει διαφορετική ικανότητα αντίληψης, χωρίς αυτό να επηρεάζει την ευστροφια κάποιου, αυτομάτως δεν μπορούμε να κατηγοριοποιήσουμε τις σχολές από την δυσκολία ή την ευκολία τους καθοριστικά.

Ένα απλό παράδειγμα, αν προσωπικά πατούσα το πόδι μου στο Χημικό δεν θα το τελειωνα ποτέ, αρχικά επειδή δυσκολεύομαι ιδιαιτερα στη Χημεία από το λύκειο, και έπειτα επειδή δεν μου είναι συμπαθής σαν επιστήμη (αναγνωριζοντας την αναγκαιότητα και την ομορφιά της όπως έχει κάθε επιστήμη και κλάδος). Δεν σημαίνει ότι η σχολή είναι πανδυσκολη και εγω είμαι ανίκανη να τη τελειώσω, ούτε και ότι η σχολη είναι γελοία και εγω άχρηστη να την τελειώσω.
Απλώς, οι δυο συνδυαστικοι παράγοντες της έλλειψης συμπαθιας μου στο αντικείμενο (το κυριότερο) και η προσωπική μου "ανικανοτητα" μου καθιστούν το συγκεκριμένο τμήμα κακη επιλογή, τουλάχιστον για το παρόν.
Κάτι αντίστοιχο μπορει να συμβεί σε πληθώρα σχολών, όπως και των πιο "εύκολων " κατά τη κοινη γνώμη.

@GeorgePap2003 αγαπητέ μου συνάδελφε της Οικονομικής επιστήμης, θα έπρεπε να βλέπεις τα πράγματα πολυ πιο σφαιρικά και σε μακρο επίπεδο και να σκεφτείς ότι τίποτα δεν είναι απόλυτο εκτός των αριθμών, 1+1=2, αυτο δεν πρόκειται να αλλάξει (Εκτός αν κάνω λάθος, ας με διορθώσει κάποιος γνωστης), αλλά το τι ειναι εύκολο, τι δύσκολο, κλπ διαφέρει στον καθένα μας. Και θα στο παω και πιο εσωτερικά το πράγμα με προσωπική μου εμπειρία.
Στο προηγούμενο εξάμηνο καναμε ένα μάθημα, Τουριστική και Ταξιδιωτικη Βιομηχανια, κυρίως θεωρίες, και κάτι τύπους οικονομικών προσαρμοσμενους στο τουριστικό φάσμα.
Πατουσα σε κάθε διάλεξη και εγω και μια συμφοιτητρια μου.
Πριν εξεταστουμε στο μάθημα, εγω διάβασα 1,5 ωρα γιατι το θεωρούσα "γελοίο" μάθημα και η συμφοιτητρια μου το διαβαζε από μια εβδομάδα πριν την εξέταση ένα τρίωρο τη μέρα, εγω έγραψα 9, εκείνη 6.
Αυτο δεν έγινε γιατί είμαι πιο έξυπνη, αλλά γιατί σε κάποια κομμάτια αντιλαμβάνομαι γρηγορότερα συγκριτικά με εκείνη.

Το μοναδικό μειονέκτημα που έχουν πολλοί συμφοιτητές μας είναι ότι είτε εθελοτυφλουν είτε δεν ασχολούνται να δουν σε ποια μαθήματα χρειάζονται παραπάνω μελέτη και σε ποια οχι και να τα ισοστάθμισουν με αποτέλεσμα να μπουρδουκλωνονται και να βγαίνουν φήμες για δύσκολες και εύκολες σχολές, ενώ όλα είναι θέμα αντιληπτικής ικανότητας, κατάλληλη προσαρμογή του χρόνου μελέτης και όρεξη και αγάπη για το αντικείμενο.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 952 μηνύματα.
Πάντως κλαμπάκια και χαβαλέ όλη την ημέρα όπως στο παιδαγωγικό δεν κάνουν

Εμείς μπορεί πύραυλο να μην πετάμε αλλά οι οικονομολόγοι έκλεισαν τις τράπεζες το 15' επειδή οι δικοί μας οι οικονομολόγοι δεν ήξεραν τι τους γίνεται...
Οπότε...κάτι σημαντικό κάνουμε και μεις...και ίσως πολύ πιο σημαντικό από κάτι που κάνει η κάθε χαζογκόμενα στο παιδαγωγικό...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


όχι...δεν μπορούν όλοι...δυστυχώς...
Κι εσένα πάντως στο δημοτικό μια "χαζογκόμενα" σου έδωσε τα βασικά εφόδια, για να πας μετά γυμνάσιο, λύκειο και τώρα πανεπιστήμιο (ή μάλλον, παραπάνω από μία) . Ή μήπως στο δημοτικό θα μπορούσες να τα καταφέρεις και χωρίς εκείνη;
Αλλά μάλλον δεν τα κατάφερες και πολύ καλά τελικά στο δημοτικό, γιατί την αξία του σεβασμού που πολλές δασκάλες προσπαθούν να μας μεταδώσουν δεν την κατέκτησες τελικά. Κι όχι μόνο δεν την έμαθες καλά, αλλά την έλλειψη σεβασμού την ανήγαγες σε αισχρό σεξισμό.
 

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Πάντως κλαμπάκια και χαβαλέ όλη την ημέρα όπως στο παιδαγωγικό δεν κάνουν

Εμείς μπορεί πύραυλο να μην πετάμε αλλά οι οικονομολόγοι έκλεισαν τις τράπεζες το 15' επειδή οι δικοί μας οι οικονομολόγοι δεν ήξεραν τι τους γίνεται...
Οπότε...κάτι σημαντικό κάνουμε και μεις...και ίσως πολύ πιο σημαντικό από κάτι που κάνει η κάθε χαζογκόμενα στο παιδαγωγικό...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


όχι...δεν μπορούν όλοι...δυστυχώς...
Πάντως, μεγαλύτερο αντίκτυπο είχε στην ζωή μου η νηπιαγωγός μου παρά κάποιος οικονομολόγος
 

Mewmaw

Νεοφερμένος

Η Mewmaw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Χημείας Κρήτης. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Οποιοσδηποτε βρισκεται στη σχολη της επιθυμιας του, και δεν αφησε την α(πο)τυχια του στις πανελληνιες να συμβιβαστει με μια σχολη χαμηλοτερου επιπεδου ειναι πετυχημενος φοιτητης... ολες οι αλλες συγκρισεις δεν εχουν νοημα ουτε λογικη βαση
Γιατί λογικά όλοι οι μαθητές όταν δίνουν πανελλήνιες έχουν σαφή εικόνα για όλες τις σχολές και επιλέγουν την πρώτη τους επιλογή με λογική κρίση :morning1:
 

Alexandros28

Δραστήριο μέλος

Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 682 μηνύματα.
Γιατί λογικά όλοι οι μαθητές όταν δίνουν πανελλήνιες έχουν σαφή εικόνα για όλες τις σχολές και επιλέγουν την πρώτη τους επιλογή με λογική κρίση :morning1:
Εντελώς άστοχη παρατήρηση αλλά ναι
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Πάντως, μεγαλύτερο αντίκτυπο είχε στην ζωή μου η νηπιαγωγός μου παρά κάποιος οικονομολόγος
Ααα ναι;; Τότε αφού ισχύει αυτό…γιατί παραπονιέσαι για την ακρίβεια,την ανεργια και παλαιότερα το κλείσιμο των τραπεζών και τα μνημόνια;
μάγου τη ζωη σου δεν την επηρεαζει κάποιος οικονομολόγος και κατ’επεκταση η οικονομική επιστημη; Την επόμενη φορα που θα παραπονεθείς για τη φέτα που κάνει 20€ το κιλό να ρωτήσεις τη νηπιαγωγό σου στο πως θα καταπολεμήσουμε την ακρίβεια…
μάλλον δεν τα κατάφερες και πολύ καλά τελικά στο δημοτικό, γιατί την αξία του σεβασμού που πολλές δασκάλες προσπαθούν να μας μεταδώσουν δεν την κατέκτησες τελικά. Κι όχι μόνο δεν την έμαθες καλά, αλλά την έλλειψη σεβασμού την ανήγαγες σε αισχρό σεξισμό.
Προσωπικά στο δημοτικο δεν με επηρέασε θετικά ούτε αποτέλεσε καμία από δαυτες έμπνευση…σε αντίθεση με το λύκειο και το πανεπιστήμιο που υπήρχαν καθηγητές/τριες που μ ενέπνευσαν…
Από κει και πέρα…δείτε ποιες φοιτούν στα παιδαγωγικά τμήματα…μονο το 10% αγαπάει όντως τα παιδιά και θέλει να φροντίσει γι αυτά και να τους δώσει ένα καλύτερο μέλλον…
Το 90% να κάνει χαβαλέ μέσα στη σχολή θέλει…να τελειώσει με ψηλό ΜΟ (8,5>) για πλάκα που ούτε καλά καλά εμείς στο οικονομικό δεν βγάζουμε ποσο μάλλον σε πολυτεχνεία και φυσικόμαθηματικές σχολες που είναι πολυ πιο δύσκολα τα πράγματα…
Και θα μου πείτε τι κάνει το 90% μετά; Χμμμ
Τα στατιστικά δείχνουν πως πολλές από αυτές προχωρούν σε μεταπτυχιακές σπουδές στους εξής κλάδους: ΜΒΑ-ναυτιλιακά-Μάρκετινγκ-International Business-HR και φυσικά με τόσο υψηλό μέσο όρο και τόσες συστατικές που παίρνουν γίνονται δεκτά τέτοια άτομα…σε αντίθεση με φοιτητες στο μαθηματικό που ελεω δυσκολίας τελειώνουν με 6-6,5 και αυτό με πολυ κόπο και με δυσκολία βρίσκουν συστατική…
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,943 μηνύματα.
Διαβάζω κάτι «η χαζογκόμενα του παιδαγωγικού», βλέπω αναφορές μόνο σε δασκάλες, αλλά αν μιλήσω πάλι για στερεότυπα και σεξισμό θα γίνω γραφική.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,172 μηνύματα.
Ααα ναι;; Τότε αφού ισχύει αυτό…γιατί παραπονιέσαι για την ακρίβεια,την ανεργια και παλαιότερα το κλείσιμο των τραπεζών και τα μνημόνια;
μάγου τη ζωη σου δεν την επηρεαζει κάποιος οικονομολόγος και κατ’επεκταση η οικονομική επιστημη; Την επόμενη φορα που θα παραπονεθείς για τη φέτα που κάνει 20€ το κιλό να ρωτήσεις τη νηπιαγωγό σου στο πως θα καταπολεμήσουμε την ακρίβεια…

Προσωπικά στο δημοτικο δεν με επηρέασε θετικά ούτε αποτέλεσε καμία από δαυτες έμπνευση…σε αντίθεση με το λύκειο και το πανεπιστήμιο που υπήρχαν καθηγητές/τριες που μ ενέπνευσαν…
Από κει και πέρα…δείτε ποιες φοιτούν στα παιδαγωγικά τμήματα…μονο το 10% αγαπάει όντως τα παιδιά και θέλει να φροντίσει γι αυτά και να τους δώσει ένα καλύτερο μέλλον…
Το 90% να κάνει χαβαλέ μέσα στη σχολή θέλει…να τελειώσει με ψηλό ΜΟ (8,5>) για πλάκα που ούτε καλά καλά εμείς στο οικονομικό δεν βγάζουμε ποσο μάλλον σε πολυτεχνεία και φυσικόμαθηματικές σχολες που είναι πολυ πιο δύσκολα τα πράγματα…
Και θα μου πείτε τι κάνει το 90% μετά; Χμμμ
Τα στατιστικά δείχνουν πως πολλές από αυτές προχωρούν σε μεταπτυχιακές σπουδές στους εξής κλάδους: ΜΒΑ-ναυτιλιακά-Μάρκετινγκ-International Business-HR και φυσικά με τόσο υψηλό μέσο όρο και τόσες συστατικές που παίρνουν γίνονται δεκτά τέτοια άτομα…σε αντίθεση με φοιτητες στο μαθηματικό που ελεω δυσκολίας τελειώνουν με 6-6,5 και αυτό με πολυ κόπο και με δυσκολία βρίσκουν συστατική…
Lmao δηλαδή αν δεν βρίσκεις συστατική δεν μπαίνεις σε μεταπτυχιακά.

Έγινα δεκτός σε 3 μεταπτυχιακά, πήγα στο ένα και χωρίς καμία επιστολή. Μόνο και μόνο επειδή έγραψα καλά στις εξετάσεις και επίσης επειδή έβγαλα τη σχολή μου στην ώρα της. Εννοείται με πλήρη υποτροφία.

Μην παραπληροφορείτε
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Διαβάζω κάτι «η χαζογκόμενα του παιδαγωγικού», βλέπω αναφορές μόνο σε δασκάλες, αλλά αν μιλήσω πάλι για στερεότυπα και σεξισμό θα γίνω γραφική.
Yes.
 

smarw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 328 μηνύματα.
Προσωπικά στο δημοτικο δεν με επηρέασε θετικά ούτε αποτέλεσε καμία από δαυτες έμπνευση…σε αντίθεση με το λύκειο και το πανεπιστήμιο που υπήρχαν καθηγητές/τριες που μ ενέπνευσαν…
Αν δεν είχες δάσκαλο/α στο δημοτικό , γιατι το επαγγελμα του εκπαιδευτικού δεν το ακολουθούν μόνο γυναίκες, δεν θα μπορούσες να κάνεις τίποτα στη ζωή σου , εκτός και αν στο δημοτικό καθόσουν μόνος σου να μάθεις γράμματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

και επίσης απορώ πως σε θέμα για το τμήμα φυσικής καταλήξατε να κράζετε τους δασκάλους
 

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Ααα ναι;; Τότε αφού ισχύει αυτό…γιατί παραπονιέσαι για την ακρίβεια,την ανεργια και παλαιότερα το κλείσιμο των τραπεζών και τα μνημόνια;
μάγου τη ζωη σου δεν την επηρεαζει κάποιος οικονομολόγος και κατ’επεκταση η οικονομική επιστημη; Την επόμενη φορα που θα παραπονεθείς για τη φέτα που κάνει 20€ το κιλό να ρωτήσεις τη νηπιαγωγό σου στο πως θα καταπολεμήσουμε την ακρίβεια…
Χάνεις το ποιντ. Αναφερόμουν στο άμεσο/προσωπικό αντίκτυπο που έχει το επάγγελμα του νηπιαγωγού.
Η αξία και η προσφορά του κάθε επαγγέλματος στην κοινωνία δεν αναδεικνύεται με την σύγκριση του με άλλα, τελείως διαφορετικά επαγγέλματα - ούτε και με την "δυσκολία" των αντίστοιχων προπτυχιακών σπουδών.
Το θέμα για το οποίο γράφεις παραγράφους δεν οδηγεί πουθενά, εκτός αν θες να ακούσεις μπράβο που οι σπουδές σου είναι πιο απαιτητικές σε σχέση με ένα τελείως διαφορετικό κλάδο.
Βασικά ούτε σε αυτή την περίπτωση θα ακούσεις μπράβο γιατί αν εμφανιστεί κάποιος ημμυτης, σύμφωνα με το σκεπτικό σου, θα σου κλέψει την πρωτιά. Σορρυ. :sorry:
 
Τελευταία επεξεργασία:

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Χάνεις το ποιντ. Αναφερόμουν στο άμεσο/προσωπικό αντίκτυπο που έχει το επάγγελμα του νηπιαγωγού.
Η αξία και η προσφορά του κάθε επαγγέλματος στην κοινωνία δεν αναδεικνύεται με την σύγκριση του με άλλα, τελείως διαφορετικά επαγγέλματα - ούτε και με την "δυσκολία" των αντίστοιχων προπτυχιακών σπουδών.
Το θέμα για το οποίο γράφεις παραγράφους δεν οδηγεί πουθενά, εκτός αν θες να ακούσεις μπράβο που οι σπουδές σου είναι πιο απαιτητικές σε σχέση με ένα τελείως διαφορετικό κλάδο.
Βασικά ούτε σε αυτή την περίπτωση θα ακούσεις μπράβο γιατί αν εμφανιστεί κάποιος ημμυτης, σύμφωνα με το σκεπτικό σου, θα σου κλέψει την πρωτιά. Σορρυ. :sorry:
It's OK πολλοί θέλουν να πείσουν ότι οι σπουδές τους δεν είναι εύκολες, ότι αυτό που κάνουν θα τους δώσει κοινωνικό σεβασμό και χρήματα. Άλλοι δε, χτισανε όλη τους την περσονα στο φόρουμ γύρω από αυτό. Μην τους το χαλάς, let people cope
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top