Guest 881237
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

29-05-22

12:48
Σαν μαθήτρια πάντα οι βαθμοί μου στα θετικά μαθήματα ήταν πιο χαμηλοί σε σχέση με τα υπόλοιπα. Παρόλο που ήμουν επιμελής και προσπαθούσα η διαφορά ήταν ελάχιστη. Είχα πάει και φροντιστήριο αλλά πάλι το ίδιο.
Πιστεύετε ότι σε αυτά τα μαθήματα πρέπει "να το χεις"; Δηλαδή αν κάποιος έχει άλλη κλίση δε θα καταφέρει ποτέ να πετύχει έναν αξιοπρεπή βαθμό σε αυτά τα μαθήματα ; Μήπως πρόκειται για μαθησιακή δυσκολία; Μήπως δεν είχα βρει κατάλληλο καθηγητή;
Κάθε άποψη δεκτή.
Πιστεύετε ότι σε αυτά τα μαθήματα πρέπει "να το χεις"; Δηλαδή αν κάποιος έχει άλλη κλίση δε θα καταφέρει ποτέ να πετύχει έναν αξιοπρεπή βαθμό σε αυτά τα μαθήματα ; Μήπως πρόκειται για μαθησιακή δυσκολία; Μήπως δεν είχα βρει κατάλληλο καθηγητή;
Κάθε άποψη δεκτή.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.021 μηνύματα.

29-05-22

13:19
δεν προκειτε για μαθησιακη δυσκολια
υπαρχουν μυαλα δομημενα για τα θετικα
υπαρχουν μυαλα δομημενα για τα κλασσικα.
Υπαρχουν αλλα ,αλλα λιγα και για τα δυο.
και υπαρχουν αλλα για τιποτα απο τα δυο , για κατι ειναι αλλα δεν ξερω τι.
Αυτο το καταλαβαινει ςαπο την δυσφορια που νιωθεις οταν ασχολεισαι με κατι που πρεπει αλλα δεν σου ταιριαζει.
Αμα ζορισεις πολυ τον εαυτο σου με το πρεπει, θα γραψεις ενα 15 θετικα και θα μπεις πχ φυσικο ..και μετα τι? δυστηχια προσαρμογης και θα το παρατησεις.
Ναι ο καθηγητης παιζει τεραστιο ρολο
Εγω το βλεπω με τον ευατο μου οταν πρεπει να διαβασω σεντονι... 3 γραμμες στην αρχη και 3 στο τελος και το νοημα φυσικα χαθηκε αλλα δεν μπορω παραπανω.
υπαρχουν μυαλα δομημενα για τα θετικα
υπαρχουν μυαλα δομημενα για τα κλασσικα.
Υπαρχουν αλλα ,αλλα λιγα και για τα δυο.
και υπαρχουν αλλα για τιποτα απο τα δυο , για κατι ειναι αλλα δεν ξερω τι.
Αυτο το καταλαβαινει ςαπο την δυσφορια που νιωθεις οταν ασχολεισαι με κατι που πρεπει αλλα δεν σου ταιριαζει.
Αμα ζορισεις πολυ τον εαυτο σου με το πρεπει, θα γραψεις ενα 15 θετικα και θα μπεις πχ φυσικο ..και μετα τι? δυστηχια προσαρμογης και θα το παρατησεις.
Ναι ο καθηγητης παιζει τεραστιο ρολο
Εγω το βλεπω με τον ευατο μου οταν πρεπει να διαβασω σεντονι... 3 γραμμες στην αρχη και 3 στο τελος και το νοημα φυσικα χαθηκε αλλα δεν μπορω παραπανω.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

29-05-22

13:36
Έχεις κενά από προηγούμενες τάξεις που ποτέ δεν τα κάλυψες και μετά από κάποιο σημείο έχασες τη μπάλα. Τα φροντιστήρια είναι άχρηστα. Χρειάζονται ιδιαίτερα γιατί το κάθε παιδί είναι ξεχωριστό.Σαν μαθήτρια πάντα οι βαθμοί μου στα θετικά μαθήματα ήταν πιο χαμηλοί σε σχέση με τα υπόλοιπα. Παρόλο που ήμουν επιμελής και προσπαθούσα η διαφορά ήταν ελάχιστη. Είχα πάει και φροντιστήριο αλλά πάλι το ίδιο.
Πιστεύετε ότι σε αυτά τα μαθήματα πρέπει "να το χεις"; Δηλαδή αν κάποιος έχει άλλη κλίση δε θα καταφέρει ποτέ να πετύχει έναν αξιοπρεπή βαθμό σε αυτά τα μαθήματα ; Μήπως πρόκειται για μαθησιακή δυσκολία; Μήπως δεν είχα βρει κατάλληλο καθηγητή;
Κάθε άποψη δεκτή.
Αυτά που θέλουν ταλέντο είναι τα θεωρητικά. Παιδιά που έχουν κλίση χωρίς καθόλου διάβασμα γράφουν φοβερές εκθέσεις και τσιμπάνε βαθμούς με σχεδόν μηδενικό διάβασμα.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.021 μηνύματα.

29-05-22

13:37
Και αν αναφερεσαι σχετικα με πανελληνιες ..ναι εχουν στρεβλωσεις , ε ναι ειναι παραλογες.
αντε εγω που θελω μηχανικος να εξεταστω μαθηματικα φυσικη χημεια
εσυ που πιθανων θελεις λογοθεραπια γιατι να εξεταστεις φυσικη χημεια βιολογια
Οι μονοι που βολευονται σε αυτο ειναι οι πολιτικοι στο αφηγημα τους για της πανελληνιες
αντε εγω που θελω μηχανικος να εξεταστω μαθηματικα φυσικη χημεια
εσυ που πιθανων θελεις λογοθεραπια γιατι να εξεταστεις φυσικη χημεια βιολογια
Οι μονοι που βολευονται σε αυτο ειναι οι πολιτικοι στο αφηγημα τους για της πανελληνιες
Guest 881237
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

29-05-22

13:55
Δηλαδή ουσιαστικά λες ότι όποιος θέλει μπορεί να βγάλει καλούς βαθμούς σε αυτά τα μαθήματα? Απλώς με το να μελετά? Δεν απαιτείται κάποια δεξιότητα ? Αυτό που λέμε "ταλέντο στα μαθηματικά" ή αφορά μόνο ας πούμε ακραίες περιπτώσεις πχ εφαρμοσμένα μαθηματικά ?Έχεις κενά από προηγούμενες τάξεις που ποτέ δεν τα κάλυψες και μετά από κάποιο σημείο έχασες τη μπάλα. Τα φροντιστήρια είναι άχρηστα. Χρειάζονται ιδιαίτερα γιατί το κάθε παιδί είναι ξεχωριστό.
Αυτά που θέλουν ταλέντο είναι τα θεωρητικά. Παιδιά που έχουν κλίση χωρίς καθόλου διάβασμα γράφουν φοβερές εκθέσεις και τσιμπάνε βαθμούς με σχεδόν μηδενικό διάβασμα.
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών. Έχει γράψει 8.316 μηνύματα.

29-05-22

13:58
Είναι και θέμα mindset, υπάρχουν βέβαια άνθρωποι που κλείνουν προς τα θετικά, τους τραβάνε το ενδιαφέρον, άλλοι που τους τρομάζει. Το θέμα νομίζω ξεκινά από το σχολείο, μερικοί καθηγητές τα κάνουν να φαίνονται απλά, άλλοι βουνό. Και όταν δεν καταλαβαίνεις κάτι, νιώθεις ότι φταις εσύ και ότι «δεν σκαμπάζεις».
Guest 881237
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

29-05-22

14:02
Νομίζω έχει ξεπεραστεί η φράση που έλεγαν οι γιαγιάδες μας "δεν τα παίρνει τα γράμματα". Όμως κατά κάποιο τρόπο δεν ισχύει ? Δηλαδή κάποιοι να έχουν κλίση σε πιο τεχνικά επαγγέλματα, να μην αποδίδουν στο διάβασμα ? Ή έστω αν διαβάζουν να μη μπορούν να ανταπεξέλθουν σε ορισμένα μαθήματα ? Αρκεί μόνο η προσπάθεια?
Guest 881237
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.437 μηνύματα.

29-05-22

14:15
Το quote λέει απλά, όχι εύκολα

Guest 881237
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

29-05-22

14:29
Τόσο δύσκολα που δικαιολογεις το 8 από άτομα που έχουν επιλέξει αυτή τη κατεύθυνση κ η πλειοψηφία έχει προετοιμαστεί για αυτήν την εξέταση?Το quote λέει απλά, όχι εύκολα.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.437 μηνύματα.

29-05-22

14:45
Δεν σημαίνει απαραίτητα οτι αυτά τα άτομα είναι χαζά.Τόσο δύσκολα που δικαιολογεις το 8 από άτομα που έχουν επιλέξει αυτή τη κατεύθυνση κ η πλειοψηφία έχει προετοιμαστεί για αυτήν την εξέταση?
Εαν και η ύλη παραμένει σχεδόν η ίδια, τα μαθηματικά έχουν την ιδιομορφία οτι την ίδια ερώτηση να σου κάνουν με διαφορετικό τρόπο, δεν σημαίνει απαραίτητα οτι θα μπορείς να την απαντήσεις καθώς ο τρόπος μπορεί να αλλάζει δραστικά. Η κύρια ιδέα μένει ίδια, αλλά το μονοπάτι προς την λύση όχι.
Τα παιδιά αυτά πιθανότατα δεν απέδιδαν εξαρχής. Λογικά θα πήγαιναν και φροντιστήριο. Ωστόσο τα φροντιστήρια δεν νοιάζονται πραγματικά να καλύψουν τα κενά των παιδιών. Θα σου πουν ναι έλα παιδί μου, θα σου πάρουν τα λεφτά και πιθανότατα ο καθηγητής απλά θα προσπαθεί με έναν διακριτικό τρόπο να περιορίζει τον αδύναμο της τάξης και να εστιάζει σε όσους για τον α ή β λόγο τραβάνε απο μόνοι τους. Διότι ξέρουν οτι αυτοί θα γράψουν στο τέλος και οτι αυτούς θα βάλουν στα φυλλάδια τους για διαφήμιση. Σου λέει γιατί να κάτσω να ασχοληθώ με ένα παιδί που μου ήρθε στις Γ λυκείου με ένα σωρό κενά ; Πιθανότατα θα αποτύχει ούτως η άλλως, ο κόπος μου θα πάει χαμένος και το φροντιστήριο δεν θα έχει όφελος. Οπότε απλά δέξου το, πάρε του τα λεφτά και εστίασε στους άλλους.
Γενικότερα για να κρίνει κάποιος γιατί ένας άνθρωπος δεν αποδίδει στα θετικά χρειάζεται να αξιολογηθει η αντίληψη απο κάποιον που έχει τα προσόντα και ξέρει το αντικείμενο, όπως έναν καθηγητής. Για τον ίδιο λόγο που για να διαγνωστεί μια ασθένεια, πρέπει ο γιατρός να εξετάσει τον ασθενή και δεν αρκεί απλά να περιγραφτούν τα συμπτώματα.
Εκτός εαν κάποιος στοχεύει στην έρευνα, δεν θεωρώ οτι χρειάζεται και ταλέντο. Σίγουρα ότι παραπάνω του χάρισε η φύση νοητικά θα βοηθήσει, αλλά με προσπάθεια όλα γίνονται. Τα μαθηματικά έχουν το καλό οτι είναι φτηνή επιστήμη. Σε αντίθεση π.χ. με την φυσική που πλέον για να απαντήσεις ερωτήματα χρειάζεσαι οικόπεδα και μηχανήματα δισεκατομμυρίων ευρώ.
Το μεγαλύτερο κακό όπως έχω ξαναπεί το έχει δεχθεί κυρίως η φυσική σαν επιστήμη διότι στο λύκειο έχει ταυτιστεί εντελώς με τα μαθηματικά. Που ναι, η φυσική περιέχει μαθηματικά...μπόλικα. Αλλά η ουσία της επιστήμης αυτής είναι το πείραμα,όχι τα μαθηματικά, αυτά περιγράφουν νόμους που ανακαλύπτουμε, δεν τους ορίζουν. Κάποια πράγματα στην φυσική θα έπρεπε να ξεκαθαριστούν πριν πάει κανείς να αγγίξει τα μαθηματικά, διότι μετά χάνεται μέσα στις εξισώσεις και ξεχνάει βασικά πράγματα.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

29-05-22

14:53
Δεν το πιστεύω. Είμαι σίγουρος. Η ύλη είναι πολύ περιορισμένη στο Λύκειο και μπορείς να τα συνδυάσεις εύκολα αν εξασκηθείς και "μάθεις" να διαβάζεις τις εκφωνήσεις.Δηλαδή ουσιαστικά λες ότι όποιος θέλει μπορεί να βγάλει καλούς βαθμούς σε αυτά τα μαθήματα? Απλώς με το να μελετά? Δεν απαιτείται κάποια δεξιότητα ? Αυτό που λέμε "ταλέντο στα μαθηματικά" ή αφορά μόνο ας πούμε ακραίες περιπτώσεις πχ εφαρμοσμένα μαθηματικά ?
Top δυσκολίας στα θετικά μαθήματα είναι η Γεωμετρία. Εκεί θέλει αντίληψη αλλά με την εξάσκηση γίνεται εύκολο και αυτό.
Το να πας φροντιστήριο Γ Λυκείου ενώ έχεις κενά στις προηγούμενες τάξεις δεν λέγεται προετοιμασία. Η προετοιμασία για τις πανελλαδικές πρέπει να αρχίζει από Α Γυμνασίου.Τόσο δύσκολα που δικαιολογεις το 8 από άτομα που έχουν επιλέξει αυτή τη κατεύθυνση κ η πλειοψηφία έχει προετοιμαστεί για αυτήν την εξέταση?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Οι >70 ετών Έλληνες ακόμα και τριτοβάθμια να έχουν βγάλει, αν τους συγκρίνεις με τους σημερινούς είναι αμόρφωτοι. Ας τους να λένε ότι θέλουν.Νομίζω έχει ξεπεραστεί η φράση που έλεγαν οι γιαγιάδες μας "δεν τα παίρνει τα γράμματα".
AfroChem
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η AfroChem αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 139 μηνύματα.

29-05-22

15:27
Δεν είναι μαθησιακή δυσκολία. Έχει να κάνει με τις κλίσεις. Υποθέτω με το ποιο μέρος του εγκεφάλου είναι πιο active στον καθένα.. σαν να λεμε υπάρχουν διάφορα είδη "εξυπνάδας" όπως στα μαθηματικά, στις τέχνες, στη μουσική, στα φιλολογικα κλ. και μπορούμε να έχουμε περισσότερα του ενός και να τα εξελιξουμε.Σαν μαθήτρια πάντα οι βαθμοί μου στα θετικά μαθήματα ήταν πιο χαμηλοί σε σχέση με τα υπόλοιπα. Παρόλο που ήμουν επιμελής και προσπαθούσα η διαφορά ήταν ελάχιστη. Είχα πάει και φροντιστήριο αλλά πάλι το ίδιο.
Πιστεύετε ότι σε αυτά τα μαθήματα πρέπει "να το χεις"; Δηλαδή αν κάποιος έχει άλλη κλίση δε θα καταφέρει ποτέ να πετύχει έναν αξιοπρεπή βαθμό σε αυτά τα μαθήματα ; Μήπως πρόκειται για μαθησιακή δυσκολία; Μήπως δεν είχα βρει κατάλληλο καθηγητή;
Κάθε άποψη δεκτή.
Αφού ήσουν επιμελής και διάβαζες για τα θεωρητικά και για θετικά αλλά έβλεπες στο ένα από τα δύο να υπερισχυεις τότε απλά έχεις υψηλότερη νοημοσύνη σε αυτό οπότε σου βγαίνει πιο φυσικα κ εύκολα, ενώ στα θετικά θες περισσότερη προσπάθεια και προσωπική μελέτη. Οι βαθμοί στο λύκειο βελτιώνονται.
Γι'αυτο αλλωστε υπάρχουν άνθρωποι που διακρίνονται σε συγκεκριμένο τομέα και βραβεύονται, βλέπε συγγραφείς, ποιητές. Ε αυτοί έχουν ταλέντο. Κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι τουλάχιστον
Βέβαια έχει να κάνει και με το αν σου αρέσει και ασχολείσαι. Δηλαδή αν αφήσεις κενά θέλει δουλειά μετά για να το βρεις
Ο καθηγητής είναι εκεί για να σου εμφυσήσει το ενδιαφέρον, να στα δείξει με τον πιο απλό τρόπο όχι τον δύσκολο ώστε να σε παροτρύνει
margik
Νεοφερμένο μέλος
Η margik αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ψυχολογίας ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 78 μηνύματα.

29-05-22

15:51
Ως αριστούχος κάποτε στη Θετική κατεύθυνση εκτός από το μάθημα της φυσικής κ/θνσης (φροντιστήριο Ώθηση) αλλά και πέρυσι στη Θεωρητική,θεωρώ ότι η Έκθεση & Νεοελληνική Γλώσσα (όπως και το Άγνωστο των Αρχαίων) είναι μάθημα με <<μαθηματική>> δόμηση.Απλά πράγματα,αιτίες,συνέπειες,τρόποι αντιμετώπισης κτλπ. που είναι όλα ορθά αναλυμένα και συνδεδεμένα χωρίς φανφάρες και φιοριτούρες.Τότε το 2010 μας έλεγαν στο φροντ. ότι η θετική είχε τα πιο ψηλά ποσοστά επιτυχίας στο μάθημα αυτό.] [Πάντως,πέρα από το διάβασμα θεωρώ ότι είναι και θέμα κλίσης του κάθε παιδιού τα θετικά ή τα θεωρητικά ή και τα δύο.Στην τελική,όπου είναι ευτυχισμένος και πετυχημένος ο καθείς!!Έχεις κενά από προηγούμενες τάξεις που ποτέ δεν τα κάλυψες και μετά από κάποιο σημείο έχασες τη μπάλα. Τα φροντιστήρια είναι άχρηστα. Χρειάζονται ιδιαίτερα γιατί το κάθε παιδί είναι ξεχωριστό.
Αυτά που θέλουν ταλέντο είναι τα θεωρητικά. Παιδιά που έχουν κλίση χωρίς καθόλου διάβασμα γράφουν φοβερές εκθέσεις και τσιμπάνε βαθμούς με σχεδόν μηδενικό διάβασμα.
Guest 881237
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

29-05-22

16:13
Δεν έχει δηλαδή να κάνει κ με την κλίση του ανθρώπου?Δεν το πιστεύω. Είμαι σίγουρος. Η ύλη είναι πολύ περιορισμένη στο Λύκειο και μπορείς να τα συνδυάσεις εύκολα αν εξασκηθείς και "μάθεις" να διαβάζεις τις εκφωνήσεις.
Top δυσκολίας στα θετικά μαθήματα είναι η Γεωμετρία. Εκεί θέλει αντίληψη αλλά με την εξάσκηση γίνεται εύκολο και αυτό.
Το να πας φροντιστήριο Γ Λυκείου ενώ έχεις κενά στις προηγούμενες τάξεις δεν λέγεται προετοιμασία. Η προετοιμασία για τις πανελλαδικές πρέπει να αρχίζει από Α Γυμνασίου.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Οι >70 ετών Έλληνες ακόμα και τριτοβάθμια να έχουν βγάλει, αν τους συγκρίνεις με τους σημερινούς είναι αμόρφωτοι. Ας τους να λένε ότι θέλουν.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

29-05-22

19:02
Δεν είναι πρωταθλητισμός οι πανελλήνιες. Με τη σωστή εξάσκηση ο καθένας μπορεί να γράψει καλά είτε με λιγότερη είτε με περισσότερη προσπάθεια.Δεν έχει δηλαδή να κάνει κ με την κλίση του ανθρώπου?
Guest 881237
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

29-05-22

22:15
Κάποιος που έχει κενα πόσο καιρό χρειάζεται για να τα καλύψει ?Δεν είναι πρωταθλητισμός οι πανελλήνιες. Με τη σωστή εξάσκηση ο καθένας μπορεί να γράψει καλά είτε με λιγότερη είτε με περισσότερη προσπάθεια.
Jim175
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Jim175 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 852 μηνύματα.

29-05-22

23:25
Μην αγχώνεσαι και εγώ τα προηγούμενα χρόνια δεν έκανα τίποτα στο σχολείο λόγω καραντίνας, για τις πανελλήνιες τα μαθηματικά είναι κυρίως της γ λυκείου αλλά από προηγούμενες τάξεις πρέπει να ξέρεις τα βασικά, κάτι που μπορείς να το καλύψεις στη διάρκεια της χρονιάς μιας και μιλάμε για πολύ απλά πράγματα όπως διακρινουσα η μερικές ταυτότητες και κάποιες τριγωνομετριες. Είναι και ανάλογα τη κατεύθυνση που είσαι, εγώ πχ είμαι που είμαι πληροφορική και οικονομικά μπορώ να σου πω ότι και ένας μέτριος μπορεί να γράψει καλά, μόνο μαθηματικα είναι αυτά που θέλουν πάρα πολύ δουλειά, και η έκθεση το ίδιο.Κάποιος που έχει κενα πόσο καιρό χρειάζεται για να τα καλύψει ?
Guest 881237
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

10-06-22

22:32
Μίλουσα χτες με έναν καθηγητή πληροφορικής ,τον ρώτησα το ίδιο (αυτό που αναφέρω στο αρχικό μου ποστ ) και μου είπε ότι για τα θετικά μαθηματα ένα παιδί πρέπει να έχει έφεση , νομίζω πως θα συμφωνήσω. Ο καθένας έχει διαφορετική κλίση. Όσο και αν προσπαθήσει κάποιος πρέπει να έχει την ανάλογη δυνατότητα και σκέψη . Αλλιώς και να φτάσει σε ένα μέτριο επίπεδο, θα το αντιμετωπίζει ως αγγαρεία .
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 67 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ioanna2007
- Aggel0sss
- GeorgePap2003
- eukleidhs1821
- Theodora03
- ioanna06
- Φινεύς
- kiyoshi
- Nikoletaant
- PanosBat
- tsiobieman
- Hopeful22
- Mammy Nun
- ggl
- Μικρή πεταλούδα
- Than003
- theodoraooo
- Unboxholics
- Joji
- augustine
- snowy
- TehWinnerGR
- Dr. Gl. Luminous
- Ameliak
- spring day
- Philologist
- oups
- Georgekk
- Scandal
- margik
- Kostakis45
- Johnman97
- Lia 2006
- fockos
- Kitana
- Maynard
- Pharmacist01
- jYanniss
- Panagiotis849
- vasilis123321
- Specon
- Schlimazel
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.