Θετικά μαθήματα, ικανότητες και δυσκολίες

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Μίλουσα χτες με έναν καθηγητή πληροφορικής ,τον ρώτησα το ίδιο (αυτό που αναφέρω στο αρχικό μου ποστ ) και μου είπε ότι για τα θετικά μαθηματα ένα παιδί πρέπει να έχει έφεση , νομίζω πως θα συμφωνήσω. Ο καθένας έχει διαφορετική κλίση. Όσο και αν προσπαθήσει κάποιος πρέπει να έχει την ανάλογη δυνατότητα και σκέψη . Αλλιώς και να φτάσει σε ένα μέτριο επίπεδο, θα το αντιμετωπίζει ως αγγαρεία .
Άμα πλήττεις γιατί να ασχοληθείς με αυτά τα μαθήματα σε πρώτη φάση;
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,129 μηνύματα.

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Συμφωνώ . Απλά άνοιξα το θρεντ με αφορμή μια σκεψη μου .
Πάντως αν έχει την θέληση να ασχοληθεί κάποιος με τα θετικά μαθήματα και δεν πλήττει οικτρά με αυτά, και εγώ πιστεύω ότι μπορεί να καλύψει τα κενά του και να γράψει αξιοπρεπώς στις πανελλήνιες ανάλογα και την ορέξη που έχει για διάβασμα
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Μίλουσα χτες με έναν καθηγητή πληροφορικής ,τον ρώτησα το ίδιο (αυτό που αναφέρω στο αρχικό μου ποστ ) και μου είπε ότι για τα θετικά μαθηματα ένα παιδί πρέπει να έχει έφεση , νομίζω πως θα συμφωνήσω. Ο καθένας έχει διαφορετική κλίση. Όσο και αν προσπαθήσει κάποιος πρέπει να έχει την ανάλογη δυνατότητα και σκέψη . Αλλιώς και να φτάσει σε ένα μέτριο επίπεδο, θα το αντιμετωπίζει ως αγγαρεία .
Κοίταξε αυτό που σου είπε είναι η μισή αλήθεια.Εγώ θα σου πω τη δική μου προσωπική ιστορία...
Στο δημοτικό κυρίως και στην α γυμνασιου η αλήθεια είναι ότι απεχθανόμουν μαθήματα όπως τα μαθηματικά ή η γεωμετρία και είχα βολευτεί στη σκέψη πως "οκ...απλά δεν έχω κλίση σε αυτά οπότε...δεν τα διαβάζω και δεν προσπαθώ..."...η νοοτροπία αυτή ήταν λανθασμένη και από τη β γυμνασίου και μετά που καθόμουν αρχικά μάθαινα καλά τη θεωρία(προσπαθούσα να μην την παπαγαλίζω...να την κατανοώ) και έλυνα τις ασκήσεις "κατανόησης" του βιβλίου είχα πάρει αρχικά μια γεύση του τι παίζει γύρω από το κεφάλαιο που διάβαζα πχ εξίσωσεις 2ου βαθμού.Μετά προσπαθούσα να καταλάβω τη μεθοδολογία από τις λυμένες ασκήσεις που είχε το βιβλίο ή το βοήθημα...αφού κατανοούσα πλήρως την μεθοδολογία και μπορούσα να λύσω τις λυμένες του βιβλίου και τις ασκήσεις κατανόησης προχωρούσα σε πιο απαιτητικές ασκήσεις...έτσι βήμα βήμα κατάφερα από ένας μαθητής 1ο τρίμηνο α γυμνασίου είχε γράψει 4/20 στο διαγώνισμα να φτάσω 3η λυκείου και να μην έχω σχεδόν κανένα κενό από προηγούμενη ύλη...
Φυσικά σιγά σιγά άρχισαν να με ελκύουν τα θετικά μαθήματα!
Θεωρώ πως ίσως δεν διαβάζεις σωστά...επίσης αυτά τα μαθήματα θέλουν:πρόχειρο χαρτί,μολύβι-στυλό και γράψιμο και βαθεία κατανόηση του τι διαβάζεις!
Ειδικά στη φυσική που ασχολήθηκα μέχρι τη β λυκείου...με βοηθούσε πολύ το σχήμα και η κατανόηση της θεωρίας!
Για μένα με το καλό από Σεπτέμβριο αν θες φυσικά μπορείς να δοκιμάσεις τη μέθοδο διαβάσματος που ακολουθώ για τα θετικά μαθήματα για να δεις αν αποδίδει και σε σένα!
Αν δεις ότι το χεις μπορείς να αγοράσεις κάποιο βοήθημα σε κάποιο θετικό μάθημα για extra υλικό ή μπορείς και ηλεκτρονικά να το βρεις!!!
*Υ.Γ εγώ τις έξτρα ασκήσεις τις έχω σε ξεχωριστό τετράδιο με την εκφώνηση τους,την ημερομηνία που τη λύνω και τον αριθμό της άσκησης...
Φυσικά εκεί τις καθαρογράφω αφού πρώτα τις λύσω σε πρόχειρο!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top