akikos
Επιφανές μέλος
Δεν τους δίνεται καμιά θέση αλλά του δίνει τη δυνατότητα να διεκδικήσει μια θέση ισότιμα με τους άλλους αποφοίτους. Αν οι ΤΕΙ/πανεπιστήμια είναι καλύτεροι από τον ΙΕΚ ας το αποδείξουν στο διαγωνισμό.Ε, όχι, προφανώς, γιατί έτσι είναι σαν να θεωρείς ισοδύναμες τη φοίτηση σε Πανεπιστήμιο με την κατάρτιση σε ΙΕΚ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Και μετά κάποιοι κράζουν την Ρουμανία και την Βουλγαρία... τα ίδια χάλια έχουμε, μην πω και χειρότερα![]()
Δυστυχώς, έτσι συμβαίνει. Η Ελλάδα βρίσκεται σε μια κομβική στιγμή στην εποχή της Τεχνολογίας. Όταν λέω για Τεχνολογία δεν αναφέρομαι μόνο στο AI, Machine Learning, Clouding Computing αλλά σε κάθε τομέα των Θετικών Επιστημών. To ερώτημα είναι περισσότερο ρητορικό. Τι κάνουμε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Το undermine των Ελληνικών δημοσίων πανεπιστημίων από αυτή τη κυβέρνηση είναι απίστευτο. Πρώτα εξίσωση πτυχίων με ιδιωτικά κολέγια και τώρα εισαγωγή αποφοίτων ΙΕΚ με κατατακτήριες. Πιάνει πάτο αυτή η χώρα σε κάθε τομέα πλέον...
Καλά κάνει. Όταν ακούς ότι 20.000 κοπέλες πέρασαν από το casting στο GNTM αυτό δείχνει ότι σαν χώρα κάτι δεν κάνουμε σωστά. Αλλού κάνουν μοντελοποιήσεις στην εφαρμοσμένη έρευνα και εδώ κάνουμε μοντελοποίηση στην πασαρέλα εν μέσω οικονομικής ύφεσης από το 2008! Κατ' επέκταση η κυβέρνηση εφόσον πιάνει τον παλμό της αχαχουχα κοινωνίας ξέρει τι κάνει για να μπορεί να διατηρεί την καρέκλα της. Η σοβαρότητα συνήθως φέρνει αντιδράσεις επειδή ο κόσμος έχει μάθει στην βλακεία. Γιάννη την υγεία μας να έχουμε και ας τα κάνουν όλα μοντελλάδικα στο τέλος.

Ο Κούλης και ο γιος του πάντως δεν σπούδασαν σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο, όμως ο Κούλης σέβεται το Ελληνικό ΔΗΜΟΣΙΟ Πανεπιστήμιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Καλά κάνει. Όταν ακούς ότι 20.000 κοπέλες πέρασαν από το casting στο GNTM αυτό δείχνει ότι σαν χώρα κάτι δεν κάνουμε σωστά. Αλλού κάνουν μοντελοποιήσεις στην εφαρμοσμένη έρευνα και εδώ κάνουμε μοντελοποίηση στην πασαρέλα εν μέσω οικονομικής ύφεσης από το 2008! Κατ' επέκταση η κυβέρνηση εφόσον πιάνει τον παλμό της αχαχουχα κοινωνίας ξέρει τι κάνει για να μπορεί να διατηρεί την καρέκλα της. Η σοβαρότητα συνήθως φέρνει αντιδράσεις επειδή ο κόσμος έχει μάθει στην βλακεία. Γιάννη την υγεία μας να έχουμε και ας τα κάνουν όλα μοντελλάδικα στο τέλος.![]()
Πραγματικά ντρέπομαι για την κατάντια της Πατρίδος μου. Ντρέπομαι. Δεν είναι όμως λύση να τα παρατήσουμε ρε φίλε nPb. Δηλαδή κοινώς όλοι οι νέοι να μεταναστεύουμε με το τσουβαλι. Δεν θα οδηγήσει πουθενά αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Πραγματικά ντρέπομαι για την κατάντια της Πατρίδος μου. Ντρέπομαι. Δεν είναι όμως λύση να τα παρατήσουμε ρε φίλε nPb. Δηλαδή κοινώς όλοι οι νέοι να μεταναστεύουμε με το τσουβαλι. Δεν θα οδηγήσει πουθενά αυτό.
Συμφωνώ Γιάννη. Δες όμως λίγο ποιοι είναι ακριβώς αυτοί οι νέοι που θέλουν την κατάσταση να διαιωνίζεται έτσι για να φύγουν οι άλλοι και να μείνουν αυτοί. Έμμεσα επικρατεί μια εμφυλιοπολεμική νοοτροπία: δεν υπάρχει αλληλεγγύη και το κάθε καθίκι κοιτάζει να διώξει όποιον αξίζει σε άλλη χώρα, με όποιον τρόπο μπορεί για να μπορεί να κάνει αυτός τη ζωάρα του.
Ο Καποδίστριας για παράδειγμα έκανε σοβαρές μεταρρυθμίσεις μόνο σε δυο χρόνια ενώ άλλοι πολιτικοί δεν τολμούν ουσιαστικές αλλαγές ούτε σε πάροδο 40 χρόνων. Αυτό δείχνει ότι η ίδια η Ελληνική κοινωνία δεν έχει καμία αίσθηση της πραγματικότητας και γι' αυτό επικρατεί έντονος διχασμός: εκείνοι που ντρέπονται για το χάλι και εκείνοι που ζουν στον κόσμο τους με συνεισφορά στο χάλι αυτό. Αν για παράδειγμα το σχολείο μάθαινε στο κάθε παιδάκι την έννοια της υπευθυνότητας, της ατομικής ευθύνης και της σοβαρότητας των επιλογών του, σαφώς και θα είχαμε διαφορετικής ποιότητας Ελληνικό πληθυσμό.
Από το 1990 έχουν περάσει πάνω από 10 υπουργοί Παιδείας και θύμισέ μου λίγο μια μακρόπνοη πολιτική που ωφέλησε την δημόσια παιδεία. Κάναμε και τον Μπαμπινιώτη υπουργό..
Όσο σκέφτομαι τον Κουράκη με το σχήμα Μπαλτάς-Φίλης..Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος
IEK έχουν όλες οι χώρες απλά είναι σαν ειδικά σχολεία που προσφέρουν ειδικότητα και συνήθως είναι η 12η κλάση και άνω (12-14η κλαση). Στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα 12η κλάση είναι η Γ' Λυκείου. Για να γίνω πιο σαφής στην Ευρωπαϊκή μέση εκπαίδευση το λύκειο είναι ευέλικτο ως προς τον αριθμό των ετών φοίτησης ξεκινώντας τουλάχιστον από 3 χρόνια και ανάλογα τον τύπο του, ή τις ειδικότητες που παρέχει μπορεί να διαρκεί και 6-7 χρόνια με ενσωματωμένο ΕΠΑΣ ή ΙΕΚ τεχνικών ειδικοτήτων. Κάτι που δεν υπάρχει στην Ελλάδα λόγω οικονομικής μορφολογίας της αγοράς, είναι η ενσωματωμένη μαθητεία από την μέση εκπαίδευση. Κανονικά θα πρέπει να λέμε ότι συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα γιατί δεν έχουμε κανένα παράδειγμα χώρας που να έχει ίδιο εκπαιδευτικό μοντέλο με την Ελλάδα.
Έχει η Γερμανία το θεσμό της τεχνικής εκπαίδευσης αλλά ο μαθητής 17χρονών θα πάει να εργαστεί στην Audi AG παράλληλα με τις σπουδές του στην Μηχατρονική επιπέδου "ΙΕΚ". Η Ελλάδα πώς μπορεί να ακολουθήσει αυτό το μοντέλο;
Σε αυτήν την κατεύθυνση ήταν η εισαγωγή του έτους μαθητείας στα ΕΠΑΛ, ωστόσο έγινε περισσότερο για το θεαθήναι - αν σκεφτείς ότι θα μπορούσε να γίνει σύνδεση των ΕΠΑΛ με τις αντίστοιχες ειδικότητες των ΙΕΚ και χίλια δύο άλλα πράγματα.
Αλλά, όταν σκοπεύεις να τονώσεις την τεχνική εκπαίδευση με ένα αναβαθμισμένο ΕΠΑΛ - με όποιον τρόπο - και ταυτόχρονα καταργείς την τεχνική εκπαίδευση από την τριτοβάθμια, δεν ξέρω τι έχεις στο μυαλό σου σαν υπουργείο παιδείας.
Δεν τους δίνεται καμιά θέση αλλά του δίνει τη δυνατότητα να διεκδικήσει μια θέση ισότιμα με τους άλλους αποφοίτους. Αν οι ΤΕΙ/πανεπιστήμια είναι καλύτεροι από τον ΙΕΚ ας το αποδείξουν στο διαγωνισμό.
Όχι, φίλτατε, μάλλον δεν ήμουν σαφής. Τα πρώην ΤΕΙ ήταν πανεπιστήμια, δηλαδή παρείχαν εκπαίδευση επιπέδου 6, όπως και τα ΑΕΙ. Το ΙΕΚ περέχουν κατάρτιση επιπέδου 5 και υπάγονται στην μη τυπική εκπαίδευση. Έτσι, το να δίνεις τα ίδια δικαιώματα σε αποφοίτους ΙΕΚ και πρώην ΤΕΙ είναι σαν να εξισώνεις τις σπουδές στα δύο αυτά ιδρύματα, χωρίς ωστόσο να υπηρετούν τον ίδιο σκοπό οι δύο θεσμοί. Ειδάλλως, δε βλέπω γιατί να μην μπορεί κάθε άτομο να δώσει κατατακτήριες για το τμήμα του, άνευ πανελλαδικών κ.λπ.
Το undermine των Ελληνικών δημοσίων πανεπιστημίων από αυτή τη κυβέρνηση είναι απίστευτο. Πρώτα εξίσωση πτυχίων με ιδιωτικά κολέγια και τώρα εισαγωγή αποφοίτων ΙΕΚ με κατατακτήριες. Πιάνει πάτο αυτή η χώρα σε κάθε τομέα πλέον...
Το ζήτημα με την επαγγελματική εξίσωση των πτυχίων κολλεγίων και δημοσίων πανεπιστημίων - ακαδημαϊκά δεν είναι ισοδύναμα - ήταν απλά ένα πυροτέχνημα της κυβέρνησης - συνέβαινε πρακτικά από το 2011. Τώρα, για τα ΙΕΚ, βλέποντάς το ψυχρά, ελάχιστα άτομα που κατέληξαν σε ΙΕΚ γιατί έγραψαν στις πανελλήνιες εξετάσεις άσσο θα έχουν τα απαραίτητα εφόδια να διαβάσουν για κατατακτήριες ενός τμήματος. Διότι, αρνούμαι να δεχτώ ότι π.χ. για το τμήμα μαθηματικών παιδί θα κάτσει να διαβάσει και να περάσει τη βάση σε απειροστικούς, πιθανότητες και γραμμική άλγεβρα, ενώ στα μαθηματικά κατεύθυνσης (απειροστικό λογισμό, δηλαδή) έγραψε 2.
Οπότε, στην πράξη δε θα δούμε διαφορά, για εμένα το ζήτημα είναι κυρίως θεσμικό και, ακόμα περισσότερο, ζήτημα νοοτροπίας. Διότι, δείχνει και αυτή η διεύθυνση του υπουργείου παιδείας μία προχειρότητα στον σχεδιασμό και μία έλλειψη πλάνου. Απλές, αποσπασματικές και ιδεοληπτικές κινήσεις, όπως και επί ΣΥΡΙΖΑ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scott
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πες το ψέματα. Βέβαια,ότι και να λέμε αυτοί πάλι του κεφαλιού τους θα κάνουν. Το σημαντικό είναι να είμαστε εμείς οι ίδιο σωστοί στο σύνολο,να γίνουμε ο καλύτερος μας εαυτός και να προσπαθούμε για το καλύτερο (και για εμάς και για το σύνολο της κοινωνίας),σε ότι διαλέξουμε να κάνουμε.Εδώ παρουσιάζεις μια διαφορά κουλτούρας. Στις ξένες κοινωνίες, οι νέοι αποδέχονται να μην μπορούν να τελειώσουν το Πανεπιστήμιο. Είναι κάτι στις ανθρώπινες δυνατότητες να μην σπουδάσει ή να μην μπορεί να σπουδάσει κάποιος στο Πανεπιστήμιο.
Στην Ελλάδα τι συμβαίνει; Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα...ότι δεν είσαι πτυχιούχος. Εδώ γίνεται τόση προσπάθεια και για κάθε είδους πιστοποίηση του μπιπ για το "γαμώτο" της ανωτερότητας έναντι του υποθετικού άλλου που υποθετικά θα φάει τη θέση με τα μόρια στο υποθετικό δημόσιο.![]()
![]()
Εάν όμως γίνει κάτι τέτοιο,πρέπει και τα ΙΕΚ να γίνουν πιο ανταγωνιστικά,διότι περνάνε κόσμο στα επόμενα εξάμηνα "έτσι για να έχουν και αυτοί ένα χαρτί βρε αδερφέ".Γιατί διαμαρτύρεστε. Κανονικά τα παιδιά των ΙΕΚ έπρεπε να έχουν και κάποια μορφής bonus στις κατακτήριες γιατί για αυτούς που προέρχονται από πανεπιστήμια, ΤΕΙ ήδη έχουν χρεώσει το δημόσιο αρκετά ευρώ.
Να υπάρχουν και αυστηροί κανονισμοί σχετικά με το ποιός εισάγεται και που εισάγεται.
Αν και είναι εντελώς αντίθετο με τον όλο σκοπό του ΙΕΚ το (θεωρητικό) σχέδιο της κεραμεως,διότι τα ΙΕΚ είναι καθαρά για "επαγγελματική κατάρτιση" (ο Θεός να την κάνει,γιατί ούτε εξοπλισμό δεν έχουν για τα παιδιά).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Πες το ψέματα. Βέβαια,ότι και να λέμε αυτοί πάλι του κεφαλιού τους θα κάνουν. Το σημαντικό είναι να είμαστε εμείς οι ίδιο σωστοί στο σύνολο,να γίνουμε ο καλύτερος μας εαυτός και να προσπαθούμε για το καλύτερο (και για εμάς και για το σύνολο της κοινωνίας),σε ότι διαλέξουμε να κάνουμε.
Στη Γερμανία από όσο γνωρίζω από συναδέλφους, στα δημόσια Πανεπιστήμια υπάρχει η ρήτρα 3 φορές το μάθημα και μετά διαγραφή. Υπάρχουν πολλοί Γερμανοί νέοι που απλά διαγράφηκαν. Τόσο απλό.
Να σημειώσω ότι η λογική της αποτυχίας σε ένα μάθημα με βαθμό 5 (στην κλίμακα του 1) είναι πολύ πιο διαφορετική από την Ελληνική. Θα έλεγα ότι είναι ευκολότερο να αποτύχεις στην Γερμανική εξεταστική καθώς δεν ανακυκλώνονται παλιά θέματα, οι αντιγραφές είναι ανύπαρκτες (χαρακτηριστικό κουλτούρας), ενθαρρύνονται οι πολλαπλοί τρόποι εξετάσεων (γραπτό-προφορικό-τελική εργασία-εβδομαδιαίες ασκήσεις).
Αν κάποιος συντελεστής είναι αδύναμος (π.χ. οι ασκήσεις δεν είναι σωστές) επηρεάζει την απόφαση του καθηγητή να αρνηθεί σε συγκεκριμένο φοιτητή να δώσει τελική εξέταση και συνεπώς το μάθημα περνάει με βαθμό 5. Επίσης οι επαναληπτικές εξετάσεις δεν είναι θεσμοθετημένες για κάθε Σεπτέμβριο αλλά όποτε ο καθηγητής κρίνει ότι πρέπει να γίνει μια επαναληπτική εξέταση του μαθήματος που μπορεί να είναι 1-3 μήνες μετά την κανονική εξέταση (άσχετα αν έχει ξεκινήσει το επόμενο εξάμηνο) ή τον Σεπτέμβριο. Ο θεσμός της βελτίωσης βαθμού δεν υπάρχει. Επίσης αν ο καθηγητής δώσει βαθμό 4 που είναι αρκετά χαμηλός (η βάση της επιτυχίας), βάση νόμου δεν έχει το δικαίωμα να κρατήσει το βαθμό για να τον βελτιώσει ο φοιτητής σε επόμενη εξέταση του μαθήματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σκεφτείτε Έλληνας καθηγητής Πανεπιστημίου να αρνηθεί σε φοιτητή να δώσει το μάθημα στην κύρια εξεταστική επειδή η εξαμηνιαία παρουσία του φοιτητή είναι ανεπαρκής. Θα ήθελα να το σκηνοθετήσω ως έργο του Νεοελληνικού κινηματογράφου με ηθοποιό Καραμίχο στο ρόλο του φοιτητή.
Μετά ξύπνησε ένα πρωί, η Κεραμέως και ασχολούμαστε με τα ΙΕΚ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 454371
Επισκέπτης
Εδώ είναι Μπανανία, δεν υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί και ο καθένας κάνει ότι θέλει. Ότι του κατέβει. Η μίζα πάει σύννεφο και άλλα πολλά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Μηχανολόγοι Κοζάνης, μαθήματα για κατατακτήριες: Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία. Ύλη επιπέδου πανελληνίων. Στις εξετάσεις αυτών των μαθημάτων (χειμερινό εξάμηνο, 1ο έτος), το ποσοστό επιτυχίας είναι 15-20%. Το 80% αυτών που μπήκαν με πανελλήνιες ΔΕΝ μπορεί να ανταπεξέλθει στο επίπεδο των εξετάσεων. Δεν λέω για Θεσσαλονίκη ή Αθήνα, που θέλει Θερμοδυναμικές, Ρευστά, Ηλεκτροτεχνίες κτλπ, μαθήματα βαρβάτα, που τα ζητούν στις κατατακτήριες... Εάν ο άλλος έβγαλε ΙΕΚ και μπορεί να γράψει τουλάχιστον βάση, ας μπει να πάει και χαρτί πανεπιστήμιου.
Ας σοβαρευτούμε λίγο, βγάζουνε άρθρα με τίτλους click bait και ανοίγει συζήτηση για υποβάθμιση πτυχίων και άλλες παρδαλές σαχλαμάρες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 85 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- giorgos5002
- Hased Babis
- kalhkardia
- Joji
- hirasawayui
- mermaid89
- BlackBetty97
- Arvacon
- Sense
- anastasis06
- Κλημεντίνη
- ggl
- BioChemical
- DonaeB
- St11
- Jocaste
- Μάρκος Βασίλης
- Ryuzaki
- Unboxholics
- Dr. Gl. Luminous
- Mukumbura
- panagiotis23
- giannhs2001
- Scott
- tsiobieman
- Daydreamer
- Idontknoww
- Memetchi
- MarcoReus
- harry akritas
- Scandal
- SlimShady
- antis
- fmarulezkd
- J.Cameron
- Αριάνα123
- spinalgr1990
- Manolo165
- lnesb
- jim2015
- amraxa
- Stroka
- Dr House
- Slytherin
- No name
- Griff
- Greg1900
- azula
- T C
- Steffie88
- Lathy
- louminis
- gregory nub
- athinoula
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.
Αρχική Forum
Ρωτήστε κάτι
Προσωπικές Συζητήσεις
Πανελλαδικές
Αγγελίες
Συνδεδεμένοι Χρήστες
Λίστα Αποκλεισμένων
Υπεύθυνοι του Forum
e-steki
