Scandal
Διαχειριστής



Αυτό το θέμα αφορά το μάθημα των Λατινικών Ανθρωπιστικών Σπουδών, που όπως θα ξέρετε εξετάζεται με το παλαιό σύστημα.
Το thread θα ξεκλειδωθεί το πρωί όπου θα προστεθούν και τα θέματα εξετάσεων προς συζήτηση.
Θα χαρούμε να μας πείτε πως τα πήγατε και πως σας φάνηκαν τα θέματα!
Καλή ξεκούραση και σας εύχομαι να ξυπνήσετε ακμαίοι και να πάτε δυναμικά να ολοκληρώσετε άλλο ένα μάθημα!



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος


Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τα θέματων Λατινικών για τους υποψήφιους με το παλαιό σύστημα. Οι υποψήφιοι με το νέο σύστημα εξετάστηκαν στην Κοινωνιολογία όπως συζητήσαμε τις προηγούμενες μέρες.

Θέματα Λατινικών (ΓΕΛ) Πανελλήνιες 2020

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
louminis
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 475402
Επισκέπτης


Κι εγώ νομίζω ότι ανήκει στα tricky σημεία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ήταν αναμενόμενο. Στην πρώτη περίπτωση, η χρονική πρόταση συμπτύσσεται σε χρονική μετοχή (αφαιρετική απόλυτη) γιατί η λατινική δεν διαθέτει ενεργητική μετοχή για το παρελθόν. Έτσι, η σύνταξη από ενεργητική γίνεται παθητική, με τη χρήση μετοχής παθητικού παρακειμένου. Ωστόσο, είναι ταυτόχρονα νόθη αφαιρετική απόλυτη, γιατί το ενν. ποιητικό αίτιο ταυτίζεται με το υποκ. του ρ. concepit.Τα πήγα πολύ καλά, ευτυχώς γιατί λατινικά διάβαζα περισσότερο. Αλλά έκανα 4 χαζά λάθη που τα 'ξερα αλλά δεν πρόσεχα καιβτα δα όταν τσέκαρα τις λύσεις Υπολογίζω να πήρα ένα 18.Το πιο δύσκολο στα θέματα είναι νομίζω η μετατροπη της δευτερεύουσας σε μετοχή που γινέται παθητική φωνή και ιδιαζουσα. Είδα τις λύσεις και έχω κάνει χαζά λαθή που κρίμα δηλαδή. Οι άλλοι που δώσατε πως τα πήγατε;
Στη δεύτερη περίπτωση η χρονική μετοχή συνάπτεται στο υποκ. Caecilia του ρ. fecit.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scholar
Νεοφερμένο μέλος


Πολύ σωστά! Να προσθέσω κάτι αυτονόητο: το ποιητικό αίτιο εννοείται μόνο, όπως λέει και ο Σκεπτικιστής, δεν δηλώνεται: Quo (ή eo) aspecto, Cassius timorem concepit.Έτσι, η σύνταξη από ενεργητική γίνεται παθητική, με τη χρήση μετοχής παθητικού παρακειμένου. Ωστόσο, αποτελεί ταυτόχρονα νόθη αφαιρετική απόλυτη, γιατί το ενν. ποιητικό αίτιο ταυτίζεται με το υποκ. του ρ. concepit.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nefeli01
Νεοφερμένο μέλος


Κ εγώ κάπου εκεί υπολογίζω γύρω στο 90, έκανα βλακείες στα ρήματα κ ενώ είχα χρόνο τα έβλεπα τα ξαναεβλεπα,δεν τα διόρθωσα...τελοσπα των πάμε για ιστορία τώρα κ ότι γίνει...στα υπόλοιπα πως τα πήγατε..εγώ έκθεση υπολογίζω κανένα 16 κ δυστυχώς 12 αρχαία... είμαι με το παλιό... εσείς;;;;Τα πήγα πολύ καλά, ευτυχώς γιατί λατινικά διάβαζα περισσότερο. Αλλά έκανα 4 χαζά λάθη που τα 'ξερα αλλά δεν πρόσεχα καιβτα δα όταν τσέκαρα τις λύσεις Υπολογίζω να πήρα ένα 18.Το πιο δύσκολο στα θέματα είναι νομίζω η μετατροπη της δευτερεύουσας σε μετοχή που γινέται παθητική φωνή και ιδιαζουσα. Είδα τις λύσεις και έχω κάνει χαζά λαθή που κρίμα δηλαδή. Οι άλλοι που δώσατε πως τα πήγατε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scholar
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nefeli01
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 475402
Επισκέπτης


Το σχολικό εγχειρίδιο παραθέτει μόνο τη μετάφραση ave = χαίρε, ενώ η γραμματική του Τζάρτζανου έχει καταχωνιασμένα τα ελλειπτικά ρήματα στην παράγραφο 98 (σελ. 91-92). Πρακτικά ο ευσυνείδητος καθηγητής έχει διδάξει όλο το φάσμα των ελλειπτικών ρημάτων, γιατί απαντούν πολλές φορές στην ύλη (πρόχειρα θυμάμαι το memini στο κειμ. 25 και το cedo στο κειμ. 38). Σε λατινικό εγχειρίδιο που κυκλοφόρησε πρόσφατα (Λατινικά του Wheelock) το ave και οι τύποι του συναπαρτίζουν το λεξιλόγιο των πρώτων ενοτήτων.Μια ερώτηση προς τα παιδιά που έδωσαν Λατινικά: εκείνο το ave το είχατε διδαχθεί;
Εγώ θεωρώ ότι η σφαιρική και όχι η επιφανειακή και αποσπασματική γνώση των γραμματικοσυντακτικών φαινομένων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να εγκύψουμε στα Λατινικά. Επειδή μάλιστα η σχολική γραμματική δεν με ικανοποιούσε, αγόρασα εκείνη του Κακριδή, μαζί με ένα πληρέστατο συντακτικό των Thomas και Arnout, για να έχω περισσότερες προσλαμβάνουσες. Φυσικά, επειδή δεν εξεταζόμουν, είχα τη δυνατότητα να μελετώ με την ησυχία μου, αξιοποιώντας τα βιβλία κατά το δοκούν. Παρόλο που η συγκεκριμένη προσέγγιση είναι εν πολλοίς παρωχημένη, αποτελεί έναν γρήγορο και αξιόπιστο τρόπο για μια πρώτη επαφή με τη γλώσσα. Όποιος έχει την πετριά με συγκεκριμένες ασχολίες είναι προετοιμασμένος για οτιδήποτε του ζητηθεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scholar
Νεοφερμένο μέλος


Αυτά είναι δύο διαφορετικά "cedo". Αυτό του κειμ. 38 είναι κανονικό ρήμα, όχι ελλειπτικό, ενώ το cedo της σχολικής Γραμματικής (98, 3) είναι προστακτική β΄ενικού προσώπου (= δώσε ή πες) με β΄πληθ. cette, χωρίς άλλους τύπους. Αλλά αυτό δεν βρίσκεται στα κείμενα του σχολικού εγχειριδίου.(πρόχειρα θυμάμαι το memini στο κειμ. 25 και το cedo στο κειμ. 38)
Ρώτησα για το ave για καθαρά στατιστικούς λόγους· ήθελα να ξέρω αν υπάρχουν πολλά παιδιά που δεν το διδάχτηκαν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
louminis
Νεοφερμένο μέλος


Κι εγώ από το παλιό @Nefeli01 και αρχαία και έκθεση θα έγραψα και στα δύο κάπου 10-14
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nefeli01
Νεοφερμένο μέλος


Καλή μας επιτυχία!!!! Μακάρι να περάσουμε στη σχολή της επιλογής μας, γιατί η δεύτερη φορά είναι πολύ ψυχοφθόρα σε όλους τους τομείς. Που Πέρσες την πρώτη κ που στοχεύει ς φέτος;;; Εγώ πέρασα φιλολογία ΑΠΘ κ στοχευα για ψυχολογία,αν και αρχίζω να φοβάμαι πολύ... αλλά πάμε δυνατά με την ιστορία,για ότι καλύτερο μπορούμε....πάνω απολα θετική ψυχολογία,το παλεύουμε μέχρι τέλους!!!Εμάς θυμάμε χαρακτηριστηκά, πέρσι ατο φροντιστήριο μας το χαν κάνει το ave, μας είπαν μόνο απαρεμφατο και τρεις τύποι προστακτικής είναι στην ύλη τους μαθαίνουμε απ' έξω. Το χε και σε φωτοτυπίες που μας δίνανε αν και εγώ από το study4exams διαβασα τα περισσότερα (και αυτό μαζί).
Κι εγώ από το παλιό @Nefeli01 και αρχαία και έκθεση θα έγραψα και στα δύο κάπου 10-14
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
louminis
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nefeli01
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 77 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Praxis
- Clary
- Αριάνα123
- SlimShady
- Χιονόπληκτη
- Απροσάρμοστη
- uni77
- ΨΑΡΑΚΙ1993
- Wannabe ψυχολόγος
- Κλημεντίνη
- louminis
- Alexandra17
- Scholar
- AndromedaS
- Blaky23
- Natalia02
- Kostis-Palamas
- gwgw_5
- charmander
- Φινεύς
- MarcoReus
- Scandal
- Dimitris2001
- Jocaste
- the purge
- Markaf
- PanosBat
- Viedo
- tsiobieman
- Thanos_D
- Nefeli01
- Power-13
- NEKTARIOS11
- olga123
- hirasawayui
- The Limit Does Not Exist
- Dimitris9
- Earendil
- Mr.Blonde
- tymvorixos
- eukleidhs1821
- Rita
- valantis21
- Steffie88
- Vold
- Griff
- SweetGirl
- Kostakis45
- jimis2001
- suaimhneas
- Mukumbura
- ΘανάσοςG4
- Yiorgosk
- MaryLou
- Lydia6902
- Panagiotis849
- Έμμα
- stamoul1s
- alpha.kappa
- lenaki001
- Libertus
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.