Resaldis
Δραστήριο μέλος


It is the Science that studies the phenomenon called logic. It is the Art that fashions structures of ethereal beauty out of the raw material called logic. It is all of these and more. Much more, I can assure you, for Mathematics is Fun."
W.T. Tutte
Για τους περισσότερους τα μαθηματικά είναι το υποχρεωτικό μάθημα. «Που θα μου χρειαστούν εμένα αυτά;»
Η δική μου απάντηση είναι ότι τα μαθηματικά αναπτύσσουν τις δεξιότητες που ένα άτομο χρειάζεται ούτως ή άλλως οπουδήποτε.
Κωνσταντίνος Ν. Κασλής
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Η δική μου απάντηση είναι ότι τα μαθηματικά αναπτύσσουν τις δεξιότητες που ένα άτομο χρειάζεται ούτως ή άλλως οπουδήποτε.
Πηγή: kaslis.gr
Ο ΟΑΕΔ δεν το κατανοεί αυτό..Ο Τσιπροάδωνης δεν είπε τίποτα για το πως τα Μαθηματικά θα βοηθήσουν στην ανόρθωση της οικονομίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resaldis
Δραστήριο μέλος


Χρήσιμα είναι τα μαθηματικά που μαθαίνεις στο νηπιαγωγείο, το δημοτικό και το γυμνάσιο... Χωρίς τα υπόλοιπα μαθηματικά μια χαρά δεξιότητες αναπτύσσουμε. Λίγα και καλά![]()
Σε ποιες δεξιότητες αναφέρεσαι συγκεκριμένα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Χρήσιμα είναι τα μαθηματικά που μαθαίνεις στο νηπιαγωγείο, το δημοτικό και το γυμνάσιο... Χωρίς τα υπόλοιπα μαθηματικά μια χαρά δεξιότητες αναπτύσσουμε. Λίγα και καλά![]()
Αυτή είναι η κλασσική ιδέα του μέσου πολίτη που νομίζει οτι όλα αυτά τα συστήματα γύρω του λειτουργούν μαγικά ή απλά

Nop, όλα τα φίλτρα που όλοι χρησιμοποιούν στα Social media έχουν χοντρά μαθηματικά απο πίσω .
Το κινητό σου χωρίς ας πούμε την βελτιστοποίηση θα ήταν ένα τούβλο στους 100 βαθμούς,χωρίς καν κάμερα και ούτε με το 10% της επεξεργαστική του ισχύς σε σχέση με τα σημερινά .
Το Internet και επομένως οι γνώσεις του δεν θα ήταν διαθέσιμες σε όλους αλλά σε λίγους,όσους είχαν τα χρήματα να το έχουν .
Οι δορυφορικές επικοινωνίες χρησιμοποιούν επίσης πολλά ,και είναι πολύ σημαντικά για πλήθος επαγγελματιών απο γεωλόγους,μετεωρολογους,τοπογράφους εως αστρονόμους και στρατό .
Απο το πιο απλό παράδειγμα όπως το να κάνεις σε 4K stream την ταινία σου στο netflix,που χρειάζεται ένα σωρό error-correcting codes & encoding εως το πιο τρανταχτό παράδειγμα όπως η σχεδίαση ενός αυτοκινήτου/αεροπλάνου για μεταφορές ή ρομπότ στις γραμμές βιομηχανικής & χημικής παραγωγής , χρειάζεσαι μαθηματικά και όχι αριθμητική.
Ανέφερα μόνο 3 παραδείγματα,ενώ στην ουσία υπάρχουν άπειρα ακόμα που γνώσεις εφαρμοσμένων μαθηματικών είναι κρίσιμες για την σωστή κατασκευή ενός συστήματος .
Το ωραίο στα μαθηματικά είναι οτι οι πιο απλές ιδέες δεν είναι ποτέ άχρηστες,οπότε η ανακάλυψη καινούριων,δεν σημαίνει οτι πετάμε τις παλιές . Ίσα ίσα, πολύ προχωρημένες ιδέες όταν αρχίζεις να τις κατανοείς εις βάθος σε γυρνάνε πίσω σε πολύ θεμελιακές αλήθειες και αυτό είναι στην ουσία η επιτυχία των μαθηματικών . Ανάγω κάτι ιδιαίτερα περίπλοκο σε βασικές θεωρίες που είμαι εξοικειωμένος μαζί τους νωρίτερα στην ζωή μου .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος


Αναφέρομαι στις δεξιότητες που αποκτάμε/χρειαζόμαστε για να σταθούμε στη ζωή. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν σπουδάσει μαθηματικά, δεν γνωρίζουν πέρα από τα βασικά, τα οποία χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας. Το ίδιο ισχύει για κάθε μάθημα, μέχρι ένα σημείο είναι, θα έλεγα, το απαραίτητο για τη ζωή μετά λόγω ενδιαφέροντος επαγγελματικού και μη, συνεχίζεις προς μια κατεύθυνση.
Αυτά που μαθαίνεις εσύ δεν τα γνωρίζω και αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για τη ζωή μου. Το ίδιο και εσύ, δεν έχεις εμβαθύνει στα Αρχαία, τα Νέα ελληνικά ή την Ιστορία στον ίδιο βαθμό με κάποιον που σπουδάζει Φιλολογία π.χ. Αλλά δεν απαιτείται κι όλας για να ζεις μια χαρά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resaldis
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Εννοείται για την ανάπτυξη όλων αυτών, και ακόμα περισσότερων, δεν αρκούν τα μαθηματικά που μαθαίνουμε στο σχολείο. Αλιμόνο. Δεν γνωρίζω κανέναν προσωπικά που να θεωρεί ότι χωρίς τα μαθηματικά θα μπορούσαν να αναπτυχθούν τέτοια πράγματα.
Αναφέρομαι στις δεξιότητες που αποκτάμε/χρειαζόμαστε για να σταθούμε στη ζωή. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν σπουδάσει μαθηματικά, δεν γνωρίζουν πέρα από τα βασικά, τα οποία χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας. Το ίδιο ισχύει για κάθε μάθημα, μέχρι ένα σημείο είναι, θα έλεγα, το απαραίτητο για τη ζωή μετά λόγω ενδιαφέροντος επαγγελματικού και μη, συνεχίζεις προς μια κατεύθυνση.
Αυτά που μαθαίνεις εσύ δεν τα γνωρίζω και αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για τη ζωή μου. Το ίδιο και εσύ, δεν έχεις εμβαθύνει στα Αρχαία, τα Νέα ελληνικά ή την Ιστορία στον ίδιο βαθμό με κάποιον που σπουδάζει Φιλολογία π.χ. Αλλά δεν απαιτείται κι όλας για να ζεις μια χαρά.
Για να σταθείς στην ζωή δεν χρειάζεσαι κανένα ακαδημαϊκό μάθημα

Το πιο σωστό λοιπόν είναι ότι , δεν χρειάζονται σε όλους τους ανθρώπους γενικά όλες οι γνώσεις του κόσμου για να ζήσουν μια καλή ζωή . Ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του ,ο καθένας εμβαθύνει εκεί που του αρέσει

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


Αυτά που μαθαίνεις εσύ δεν τα γνωρίζω και αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για τη ζωή μου. Το ίδιο και εσύ, δεν έχεις εμβαθύνει στα Αρχαία, τα Νέα ελληνικά ή την Ιστορία στον ίδιο βαθμό με κάποιον που σπουδάζει Φιλολογία π.χ. Αλλά δεν απαιτείται κι όλας για να ζεις μια χαρά.
Αυτά που δεν μαθαίνουμε δεν ξέρουμε αν θα μας ήταν χρήσιμα ή αν θα τα θέλαμε. Κι εκεί ακριβώς είναι το νόημα. Να μη βάζουμε στεγανά στον εαυτό μας χωρίς λόγο και να αφήνουμε πόρτες ανοικτές - τουλάχιστον από τη μεριά μας. Σίγουρα μπορούμε να επιβιώσουμε με πολύ λιγότερες γνώσεις από αυτές που μας παρέχονται. Αξίζει, όμως;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Αναφέρομαι στις δεξιότητες που αποκτάμε/χρειαζόμαστε για να σταθούμε στη ζωή. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν σπουδάσει μαθηματικά, δεν γνωρίζουν πέρα από τα βασικά, τα οποία χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας. Το ίδιο ισχύει για κάθε μάθημα, μέχρι ένα σημείο είναι, θα έλεγα, το απαραίτητο για τη ζωή μετά λόγω ενδιαφέροντος επαγγελματικού και μη, συνεχίζεις προς μια κατεύθυνση.
Τα Μαθηματικά είναι μια επιστήμη σαν όλες τις άλλες. Το αν ζούμε ή όχι με μια επιστήμη είναι περισσότερο φιλοσοφία και δεν θα οδηγήσει κάπου. Υπάρχει νομίζω μια διαστρέβλωση του τι ως κοινωνία θεωρούμε χρήσιμο ή όχι. Κατά τη γνώμη μου, η γνώση οποιασδήποτε μορφής δίνει δεξιότητες αν υπάρχουν σαφείς γραμμές. Τα Μαθηματικά του σχολείου είναι μια βασική εισαγωγή σε επίπεδο απλής λογικής. Δεν απεικονίζουν επ' ουδενί την Μαθηματική Επιστήμη.
Επίσης θεωρώ πάλι άστοχη τη σημαντικότητα της γνώσης των ποσοστών έναντι του διαφορικού λογισμού, με το παράδειγμα της @Eileen. H εποχή που ζούμε επειδή δίνει ορατή έμφαση στην χρηματική πρόοδο, τα λιγότερο εμφανή ζητήματα των Μαθηματικών ή άλλων επιστημών φαντάζουν λιγότερο "χρήσιμα" επειδή δεν προβάλλονται σε ημερήσια συζήτηση. Έτσι η πλατιά λαϊκή μάζα συνήθως ακολουθεί την πλύση του εγκεφάλου που είναι επίσης μια άλλη κουβέντα.
Για την ενημέρωση του κόσμου, πλέον ο διαφορικός λογισμός δίνει απαντήσεις σε πολλά ειδικά σημεία της ρομποτικής και επιστημονικών ερωτημάτων στην ντετερμινιστική δυναμική πολλών φυσικών διεργασιών. Ο διαφορικός λογισμός σκέτος όπως και η θεωρητική περιγραφική στατιστική του σχολείου είναι απλά γνώσεις για εξέταση με την ίδια λογική και του μαθήματος της λογοτεχνίας. Το θέμα είναι πως μετασχηματίζουμε τις γνώσεις αυτές σε δεξιότητες.
Η ζωή από την άλλη σε επίπεδο καθημερινότητας, εννοείται ότι θέλει γνώσεις και ικανότητες ανάλογα το είδος του βιοπορισμού. Η Μαθηματική σκέψη καθ' ούσα επιστημονική εννοείται ότι δεν μπορεί να απαντήσει σε απλό ερώτημα "πως θα σφίξω μια βίδα στην καρέκλα" με την ίδια λογική που και η Ψυχολογία δεν μπορεί να απαντήσει πως θα "αλλάξουμε φίλτρο σε έναν απορροφητήρα".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Νομίζω ότι παρεξηγήθηκε αυτό που εννοούσε ο Viedo και εστίαζε στην λειτουργικότητα και δεν προσπάθησε να παραγνωρίσει τα θετικά της εκπαίδευσης γενικά. Είναι αστείο π.χ. να έχεις παιδιά που διδάσκονται διαφορικό και ολοκληρωτικό λογισμό και να μην καταλαβαίνουν κάτι πραγματικά απλό όπως πχ τα ποσοστά και πως λειτουργούν ή τι είναι ο μέσος όρος. =)
Καταλαβαίνουν...απλά όχι 100%

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 092312
Επισκέπτης


ίουMathematics is the Humanity that hymns eternal logic.
αυτό το δέχομαιIt is the Science that studies the phenomenon called logic.
αμφισβητήσιμοIt is the Art that fashions structures of ethereal beauty out of the raw material called logic.
ακόμα πιο αμφισβητήσιμοMathematics is Fun
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


ίου
αυτό το δέχομαι
αμφισβητήσιμο
ακόμα πιο αμφισβητήσιμο
κλαίω με την αντίδρασή σου


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 092312
Επισκέπτης


τώρα που το ξαναβλέπω, και το δεύτερο αμφισβητήσιμο έπρεπε να το θεωρήσω ως προς το αν είναι επιστήμη...πφ, την επόμενη φορά.κλαίω με την αντίδρασή σου![]()
![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


παντως και μονο ο διχασμος που επιφερει αυτο το μαθημα δειχνει ξεκαθαρα οτι σε μια κοινωνια ιδεατη δεν θα ηταν το τμημα της πλακας των 7000 μοριων οπως παρουσιαζεται στην κυρα τουλα.απλα ειπαμε κοινωνια ιδεατη που στην ελλαδα δεν θα εχουμε ουτε το 3100.
Eίναι αξιολύπητο για μια χώρα που θέλει να "ιδιοποιείται" την κληρονομιά του Ευκλείδη, του Πυθαγόρα, του Ερατοσθένη (πατέρα της Γεωγραφίας), του Αρχιμήδη και άλλων αξιόλογων Ελλήνων Μαθηματικών να έχει ξεμείνει στον 3ο αιώνα πΧ. Θα ήταν πιο έντιμο η σύγχρονη Ελλάδα να αποσυνδέσει τη σχέση της με την αρχαία Μαθηματική Ελλάδα αφού η πλειονότητα των κατοίκων της εκδηλώνει αντιπάθεια γι' αυτή την επιστήμη και όχι μόνο σε επίπεδο σπουδών. Οι μη μαθηματικές σπουδές είναι το τελευταίο πράγμα όσο η πολιτειακή αντιπάθεια για την Μαθηματική σκέψη. Αν ο λαός αυτός ήταν έξυπνος, θα βοηθούσε ανθρώπους που το "έχουν" με τα Μαθηματικά να ωφελήσουν τη χώρα σε επίπεδο οικονομίας, κοινωνίας και πολιτισμού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


μα αυτο δε λεμε??οταν τελειωνει καποιος το μαθηματικο και δεν εχει την παραμικρη διεξοδο ουτε καν διορισμου,σου λεει κανε μεταπτυχιακο και αννν εισαι τυχερος καπου θα χωθεις σιγα μην κατσει ο αλλος να ασχοληθει με ενα αντικειμενο που ετσι και αλλιως δεν το γουσταρει.Eίναι αξιολύπητο για μια χώρα που θέλει να "ιδιοποιείται" την κληρονομιά του Ευκλείδη, του Πυθαγόρα, του Ερατοσθένη (πατέρα της Γεωγραφίας), του Αρχιμήδη και άλλων αξιόλογων Ελλήνων Μαθηματικών. Θα ήταν πιο έντιμο η σύγχρονη Ελλάδα να αποσυνδέσει τη σχέση της με την αρχαία Μαθηματική Ελλάδα αφού η πλειονότητα των κατοίκων της εκδηλώνει αντιπάθεια γι' αυτή την επιστήμη και όχι μόνο σε επίπεδο σπουδών. Οι μη μαθηματικές σπουδές είναι το τελευταίο πράγμα. Αν ο λαός αυτός ήταν έξυπνος, θα βοηθούσε ανθρώπους που το "έχουν" με τα Μαθηματικά να ωφελήσουν τη χώρα σε επίπεδο οικονομίας, κοινωνίας και πολιτισμού.
Το πιο θλιβερο δυστυχως ολων των μαθηματικων τμηματων ειναι οτι το 95% ολων των αποφοιτων το επελεξαν γτ δεν εμπαιναν καπου αλλου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 94 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Qwerty 0
- Hased Babis
- GeorgePap2003
- petrosln
- Joji
- ggl
- roud
- Georgekk
- Κώστας 7708
- Jimmy20
- Darkking
- Stroka
- DonaeB
- Libertus
- Memetchi
- Viedo
- Papachrist
- cel123
- tsiobieman
- Μάρκος Βασίλης
- Unseen skygge
- gwgw_5
- louminis
- hirasawayui
- panagiotis econ
- Εχέμυθη
- jul25
- MarcoReus
- American Economist
- eukleidhs1821
- jims
- ΘανάσοςG4
- D.a.i.s.y
- Earendil
- jimis2001
- ag97
- tasost
- chris2799
- Scandal
- JohnGreek
- Vold
- EiriniS20
- MIkeTr123
- Ststst02
- Steffie88
- fmarulezkd
- efi25
- Γατέχων
- don_vito
- Κλημεντίνη
- Panagiotis849
- stamoul1s
- χημεια4λαιφ
- Jocaste
- Haraa11
- Lathy
- uni77
- PanosCh002
- Alma Libre
- Ryuzaki
- barkos
- the purge
- Meow
- Κασανδρα
- eri548
- Livaja10
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.