jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,477 μηνύματα.
Οι πανελλήνιες εξετάσεις για το 2019 συνεχίζονται την Δευτέρα 10/06 με το πρώτο μάθημα αυξημένης βαρύτητας της Ομάδας Προσανατολισμού των Ανθρωπιστικών Σπουδών: τα Αρχαία Ελληνικά.

Καλή επιτυχία και καθαρό μυαλό σε όλους τους υποψηφίους! :spasiklas:

Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2019. Για ό,τι αφορά τα Αρχαία Ελληνκά (πώς τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο.

Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί, όπου και θα προστεθούν τα θέματα και οι ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά από διάφορα φροντιστήρια!

Σημείωση συντονιστών: Επειδή τις ημέρες των εξετάσεων τα μηνύματα θα είναι πολυάριθμα, παρακαλούνται τα μέλη, αν εντοπίσουν κάποιο μήνυμα που αντιβαίνει στους όρους χρήσης του forum, να το αναφέρουν στους συντονιστές μέσω της χρήσης του συστήματος αναφοράς μηνύματος. Υπενθυμίζουμε ότι η αναφορά γίνεται πατώντας το κουμπί
στο κάτω μέρος των μηνυμάτων.


Θέματα
Απαντήσεις (Φροντιστήρια Κελάφας)


Προηγούμενα μαθήματα:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30,869 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 210267

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Eιναι ιδεα μου η βαλαν ερμηνευτικη ερωτηση στο αδιδακτο; yikes.
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Είχα ποντάρει άγνωστο Θουκυδίδης ! Πτου γκαντεμια :lol:
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,382 μηνύματα.
Προσωπικά μου φάνηκαν ζόρικα τα θέματα. Ερμηνευτική στο άγνωστο;;; :stunned: Δεν πάμε καλά...
 

Wrong

Δραστήριο μέλος

Η αβάπτιστη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Υποψήφιος διδάκτορας. Έχει γράψει 439 μηνύματα.
Δεν μου φάνηκαν πολύ πολύ δύσκολα τα θέματα αλλά νομίζω πως πάνω από 85 μπορούν να γράψουν μόνο τα παιδιά που διάβασαν πολύ πολύ καλά και που είναι καλά στο άγνωστο. Η ερμηνευτική ερώτηση στο άγνωστο σίγουρα απαιτούσε τη μετάφραση ολόκληρου του κειμένου ή, έστω, μία πολύ προσεχτική ανάγνωση με πολλές σημειώσεις. Γενικά, μου φάνηκαν πολλές οι ερωτήσεις, απαιτούσε η κάθε μία αρκετό χρόνο και την προσοχή των μαθητών/τριών.
Ελπίζω να προλάβατε να απαντήσετε σε όλες όπως θέλατε!:D
Γερά τώρα, για το επόμενο!:thumbsup:
 

anathimatikos

Νεοφερμένος

Ο anathimatikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Δώστε τις λύσεις στα λαό.
Γενικά εύκολο. Τα κενά μου στη γραμματική θα πληρώσω. Και το σημείο με το "ίσως" στη μετάφραση μάλλον δεν το πέτυχα.
 

Carpe_Diem

Νεοφερμένος

Η Άλκηστις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Παιδιά ερώτηση! Έβαλα δυο αποδόσεις στον υποθετικό λόγο, τη δεύτερη την έβαλα με το γνωμαι δε και εννόησα το ιδιο ρήμα χωρίς την άρνηση (το εγραψα το ρήμα). Είναι λάθος; Την αναγνώριση και την μετατροπή την εχω σωστα..


Την γνώμη μιυ για τα θέματα θα την πω αργότερα, αυτή τη στιγμη είμαι σε υπερένταση!:)
 

Guest 475402

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έβαλα δυο αποδόσεις στον υποθετικό λόγο, τη δεύτερη την έβαλα με το γνωμαι δε και εννόησα το ιδιο ρήμα χωρίς την άρνηση (το εγραψα το ρήμα). Είναι λάθος; Την αναγνώριση και την μετατροπή την εχω σωστα..
ὀνόματα μὲν γὰρ οὐκ ἂν παιδεύσειε, γνῶμαι δέ, εἰ καλῶς ἔχοιεν.

Στο συγκεκριμένο απόσπασμα απαντούν δύο δευτερεύουσες υποθετικές επιρρηματικές προτάσεις που δηλώνουν την προϋπόθεση. Εισάγονται με τον υποθετικό σύνδεσμο «εἰ».

Ο πρώτος υποθετικός λόγος εκφέρεται με:
Υπόθεση: εἰ καλῶς ἔχοιεν (εἰ + ευκτική)
Απόδοση: ὀνόματα μὲν γὰρ οὐκ ἂν παιδεύσειε (δυνητική ευκτική με άρνηση - αττική σύνταξη)

Η δεύτερη πρόταση, με εννοούμενο ρήμα το ἂν παιδεύσειαν/παιδεύσαιεν, εκφέρεται:
Υπόθεση: εἰ καλῶς ἔχοιεν (εἰ + ευκτική)
Απόδοση: (ἂν παιδεύσειαν/παιδεύσαιεν) γνῶμαι (δυνητική ευκτική)

Οι υποθετικοί λόγοι εκφράζουν την απλή σκέψη του ομιλητή. Η μετατροπή στο είδος του προσδωκομένου έχει ως εξής, σε ό,τι αφορά τον πρώτο:
Υπόθεση: ἐὰν καλῶς ἔχωσιν (ἐὰν + υποτακτική)
Απόδοση: ὀνόματα μὲν γὰρ οὐ παιδεύσει (οριστική μέλλοντα - αττική σύνταξη)

Στη δεύτερη πρόταση θα εννοήσουμε πάλι το ρήμα παιδεύουσι, αυτή τη φορά σε χρόνο μέλλοντα προκειμένου να εναρμονιστεί με το είδος του προσδωκομένου.
Υπόθεση: ἐὰν καλῶς ἔχωσιν (ἐὰν + υποτακτική)
Απόδοση: (παιδεύσουσι) γνῶμαι (οριστική μέλλοντα)

Προφανώς αρκεί η συμπερίληψη της πρώτης περίπτωσης (ἐὰν ἔχωσιν-οὐ παιδεύσει)· το θεωρώ επισφαλές να ενταχθεί και το δεύτερο σκέλους του υποθετικού λόγου, ιδίως όταν δεν ζητείται από την εκφώνηση. Θα αρκούμουν στο προφανές και καταληπτό.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Carpe_Diem

Νεοφερμένος

Η Άλκηστις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Στο συγκεκριμένο απόσπασμα, πράγματι, απαντούν δύο υποθετικές επιρρηματικές προτάσεις που δηλώνουν την προϋπόθεση.

ὀνόματα μὲν γὰρ οὐκ ἂν παιδεύσειε, γνῶμαι δέ, εἰ καλῶς ἔχοιεν.

Πρώτος υποθετικός λόγος:
Υπόθεση: εἰ καλῶς ἔχοιεν (εἰ + ευκτική)
Απόδοση: ὀνόματα μὲν γὰρ οὐκ ἂν παιδεύσειε (δυνητική ευκτική με άρνηση - αττική σύνταξη)

Δεύτερος υποθετικός λόγος:
Υπόθεση: εἰ καλῶς ἔχοιεν (εἰ + ευκτική)
Απόδοση: (ἂν παιδεύσειαν/παιδεύσαιεν) γνῶμαι (δυνητική ευκτική)

Οι υποθετικοί λόγοι συνδέονται παρατακτικά και εκφράζουν την απλή σκέψη του ομιλητή. Η μετατροπή στο είδος του προσδωκομένου έχει ως εξής:

Πρώτος υποθετικός λόγος:
Υπόθεση: ἐὰν καλῶς ἔχωσιν (ἐὰν + υποτακτική)
Απόδοση: ὀνόματα μὲν γὰρ οὐ παιδεύσει (οριστική μέλλοντα - αττική σύνταξη)

Δεύτερος υποθετικός λόγος:
Υπόθεση: ἐὰν καλῶς ἔχωσιν (ἐὰν + υποτακτική)
Απόδοση: (παιδεύσουσι) γνῶμαι (οριστική μέλλοντα)


Άρα απ ότι καταλαβαίνω δεν το παίρνουν λάθος... ευχομαι δηλαδή! Η αλήθεια είναι ότι ταλαντεύτηκα πολλή ώρα σχετικά με το αν έπρεπε να το απαντήσω έτσι η όχι!
Σ ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση, να είσαι καλά!
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,042 μηνύματα.
Τα θέματα ήταν απαιτητικά. Εντούτοις, ο καλά προετοιμασμένος μπορούσε να γράψει 55+/60 στο γνωστό και 30+ στο άγνωστο. Με άλλα λόγια το 17 δεν ήταν ανέφικτο. Οι ερμηνευτικές του γνωστού ήταν πολλές και απαιτούσαν να είχε μελετήσει κάποιος πολύ καλά ώστε να μην καθυστερήσει και να προλάβει να ολοκληρώσει το διαγώνισμα. Το παράλληλο (αν δεν κάνω λάθος) ήταν από το σχολικό βιβλίο και όχι αδίδακτο και επομένως μπορούσε κάποιος που το είχε μελετήσει να απαντήσει γρήγορα δίχως να σκεφτεί. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ο εντοπισμός των κειμενικών αναφορών της πρώτης ερμηνευτικής απαιτούσε καλή γνώση της μετάφρασης. Η ερώτηση κατανόησης του νοηματικού άξονα του αδίδακτου κειμένου κατ' ουσίαν ήθελε τη μετάφραση με μια μικρή αναδιατύπωση. Δεν καταλαβαίνω εν τέλει ποιος ο σκοπός αυτής της ερώτησης;
Κατά τη γνώμη πρέπει να γίνουν κάποιες αλλαγές σε σχέση με το νέο τρόπο εξέτασης:
επαναφορά μετάφρασης του διδαγμένου (10 μονάδες) 2 ερμηνευτικές ανοιχτού τύπου που αναφέρονται στο πρωτότυπο (20 μονάδες), 1 ερμηνευτική ανοιχτού τύπου με παράλληλο μεταφρασμένο κείμενο είτε διδαγμένο είτε αδίδακτο (10 μονάδες)-και όχι 5 ερμηνευτικές ερωτήσεις που προβλέπονται τώρα-1 ερώτηση ανοιχτού ή κλειστού τύπου εισαγωγής (10 μονάδες) και 1 λεξιλογική (10 μονάδες). Στο αδίδακτο οπωσδήποτε θα πρέπει να απαιτείται η μετάφραση μεγαλύτερης έκτασης και όχι 4 σειρές που ζητάνε, ήτοι τουλάχιστον 6 σειρές,ή και η επαναφορά του προηγούμενου τρόπου εξέτασης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Arianara S3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Arianara S3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αστυφυλάκων. Έχει γράψει 383 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι...στην τελευταία άσκηση αντί για αυτοί έβαλα ούτοι. Είναι λάθος ε;
 

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Eιναι ιδεα μου η βαλαν ερμηνευτικη ερωτηση στο αδιδακτο; yikes.


Ναι το έκαναν.
Προσωπικα στο γνωστο τα πηγα πολυ καλα παρολο που δυσκολευτηκα λιγο αλλα στο αγνωστο εκανα οτι να'ναι γιατι οπως ειπα τια προαλλες, δεν ειμαι και πολυ καλη στο αγνωστο. Τωρα αν θα εχω παρει καποιο βαθμο και απο αυτο οπως επαιρνα και στο σχολειο χαιρω πολυ.

Να ρωτήσω κάτι...στην τελευταία άσκηση αντί για αυτοί έβαλα ούτοι. Είναι λάθος ε;

Εγω εβαλα αυτοι αλλα νομιζω λαθος ειναι. Και σιν αυτο οτι το εβαλα οτι ειναι κυρια προταση κρισεως γιατι δηλωνει το πραγματικό γεγονος και μετα οταν το αλλαξα ωστε να φαινεται οτι ειναι προσωπο που ενεργει το εγραψα "αυτοι πολλα γεγραπται" νομιζω αλλα και αυτοι γεγραπται πολλα, το ιδιο θα ηταν νομιζω.

Στο συγκεκριμένο απόσπασμα, πράγματι, απαντούν δύο υποθετικές επιρρηματικές προτάσεις που δηλώνουν την προϋπόθεση.

ὀνόματα μὲν γὰρ οὐκ ἂν παιδεύσειε, γνῶμαι δέ, εἰ καλῶς ἔχοιεν.

Πρώτος υποθετικός λόγος:
Υπόθεση: εἰ καλῶς ἔχοιεν (εἰ + ευκτική)
Απόδοση: ὀνόματα μὲν γὰρ οὐκ ἂν παιδεύσειε (δυνητική ευκτική με άρνηση - αττική σύνταξη)

Δεύτερος υποθετικός λόγος:
Υπόθεση: εἰ καλῶς ἔχοιεν (εἰ + ευκτική)
Απόδοση: (ἂν παιδεύσειαν/παιδεύσαιεν) γνῶμαι (δυνητική ευκτική)

Οι υποθετικοί λόγοι συνδέονται παρατακτικά και εκφράζουν την απλή σκέψη του ομιλητή. Η μετατροπή στο είδος του προσδωκομένου έχει ως εξής:

Πρώτος υποθετικός λόγος:
Υπόθεση: ἐὰν καλῶς ἔχωσιν (ἐὰν + υποτακτική)
Απόδοση: ὀνόματα μὲν γὰρ οὐ παιδεύσει (οριστική μέλλοντα - αττική σύνταξη)

Δεύτερος υποθετικός λόγος:
Υπόθεση: ἐὰν καλῶς ἔχωσιν (ἐὰν + υποτακτική)
Απόδοση: (παιδεύσουσι) γνῶμαι (οριστική μέλλοντα)

Ο καλα βλακια εκανα. Εκανα υποθετικο λογο μονο στη δευτερο κομματι του υποθετικου λογου. Δεν το σκεφτηκα οτι θελει και αλλο. Οτι να'ναι εκανα γενικά στο αγνωστο.

Τα θέματα ήταν απαιτητικά. Εντούτοις, ο καλά προετοιμασμένος μπορούσε να γράψει 55+/60 στο γνωστό και 30+ στο άγνωστο. Με άλλα λόγια το 17 δεν ήταν ανέφικτο. Οι ερμηνευτικές του γνωστού ήταν πολλές και απαιτούσαν να είχε μελετήσει κάποιος πολύ καλά ώστε να μην καθυστερήσει και να προλάβει να ολοκληρώσει το διαγώνισμα. Το παράλληλο (αν δεν κάνω λάθος) ήταν από το σχολικό βιβλίο και όχι αδίδακτο και επομένως μπορούσε κάποιος που το είχε μελετήσει να απαντήσει γρήγορα δίχως να σκεφτεί. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ο εντοπισμός των κειμενικών αναφορών της πρώτης ερμηνευτικής απαιτούσε καλή γνώση της μετάφρασης. Η ερώτηση κατανόησης του νοηματικού άξονα του αδίδακτου κειμένου κατ' ουσίαν ήθελε τη μετάφραση με μια μικρή αναδιατύπωση. Δεν καταλαβαίνω εν τέλει ποιος ο σκοπός αυτής της ερώτησης;
Κατά τη γνώμη πρέπει να γίνουν κάποιες αλλαγές σε σχέση με το νέο τρόπο εξέτασης:
επαναφορά μετάφρασης του διδαγμένου (10 μονάδες) 2 ερμηνευτικές ανοιχτού τύπου που αναφέρονται στο πρωτότυπο (20 μονάδες), 1 ερμηνευτική ανοιχτού τύπου με παράλληλο μεταφρασμένο κείμενο είτε διδαγμένο είτε αδίδακτο (10 μονάδες)-και όχι 5 ερμηνευτικές ερωτήσεις που προβλέπονται τώρα-1 ερώτηση ανοιχτού ή κλειστού τύπου εισαγωγής (10 μονάδες) και 1 λεξιλογική (10 μονάδες). Στο αδίδακτο οπωσδήποτε θα πρέπει να απαιτείται η μετάφραση μεγαλύτερης έκτασης και όχι 4 σειρές που ζητάνε, ήτοι τουλάχιστον 6 σειρές,ή και η επαναφορά του προηγούμενου τρόπου εξέτασης.

Οντως ηταν.
Αλλα μπορει εγω προσωπικα σαν ντεμπι να δυσκολευτηκα αλλα τα καταφερα και τα απάντησα ολα. Στα ερμηνευτικα μεχρι και μια-δυο σελιδες εχω γράψει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Δώστε τις λύσεις στα λαό.
Γενικά εύκολο. Τα κενά μου στη γραμματική θα πληρώσω. Και το σημείο με το "ίσως" στη μετάφραση μάλλον δεν το πέτυχα.


Εγω στο αγνωστο οτι να ναι εκανα. Ασε.
Μονο στο γνωστο πηγα καλα.
Στις ερμηνευτικες του ερωτησεις εγραψα μια δυο σελιδες. Τρεις και στο συνολο γιατι εκανα και καποια λαθη και τα διεγραφα με γραμμη και συνεχιζα αυτο που ηταν να συνεχιζω να γραφω "ομαλα" και ωραια.
 

anathimatikos

Νεοφερμένος

Ο anathimatikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Εγω στο αγνωστο οτι να ναι εκανα. Ασε.
Μονο στο γνωστο πηγα καλα.
Στις ερμηνευτικες του ερωτησεις εγραψα μια δυο σελιδες. Τρεις και στο συνολο γιατι εκανα και καποια λαθη και τα διεγραφα με γραμμη και συνεχιζα αυτο που ηταν να συνεχιζω να γραφω "ομαλα" και ωραια.
Μη στεναχωριέσαι, συμπάσχουμε. Έχασα τη μισή γραμματική (δεν θυμόμουν την υποτακτική αορίστου, αν έχεις το θεό σου) και έκανα λάθη στο συντακτικό. Σιγά-σιγά τα καταλαβαίνω. Τώρα προσηλωνόμεθα στην Ιστορία.
 

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Μη στεναχωριέσαι, συμπάσχουμε. Έχασα τη μισή γραμματική (δεν θυμόμουν την υποτακτική αορίστου, αν έχεις το θεό σου) και έκανα λάθη στο συντακτικό. Σιγά-σιγά τα καταλαβαίνω. Τώρα προσηλωνόμεθα στην Ιστορία.


Ουτε εγω θυμομουν την γραμματικη και συγκεκριμενα την υποτακτικη αοριστου.

Πλας, μολις ειδα απαντησεις και του γνωστου και ειδα οτι στο Α1 θεμα κοντα επεσα διοτι εβαλα τον αριθμο 5 σωστο αρχικα και μετα τον εβαλα οτι εναι δηθεν και καλα λαθος διοτι δεν ημουν σιγουρη τι χωριο του κειμενου να βαλω. Και στο β εγραψα μονο χωρια του κειμενου που αιτιολογουν γιατι αυτα που εγραψα ως σωστα ειναι σωστα. Μαλλον θα χασω λιγες μοναδες τσαμπα εκει.

Σιν και αυτο οτι δεν ηξερα οτι επρεπε και τα λαθη να αιτιολογησουμε. Μονο αυτα που ειναι σωστα νομιζα αλλα τεσπα.

Την Β4 την εκανα σωστα τελικα ακομα και να αμφεβαλα γι'αυτη.
Οσο για της ερμηνευτικες ερωτησεις που ηταν ξεκαθαρα να γραψεις την αποψη σου που σχετιζεται με το κειμενο 3, θεωρω οτι εγραψα καλα οποτε θα εχω πιασει καποιες μοναδες και απο αυτα.
Ελπιζω να εχω πιασει δηλαδη εστω απο το γνωστο μια υψηλη βαθμολογια εφοσον ισχυει και αυτο οτι ο συντελεστης βαρυτητας του ειναι 1,3.

Επισης αρχισα να φοβαμαι μη δεν παρω υψηλο βαθμο με αυτα που εκανα. Ξερω οτι δεν πρεπει να στεναχωριεμαι γιατι ολοι μας καπου τα χασαμε και καναμε οτι να'ναι καπου αλλα θα ειναι κριμα να μην ανταμειφθει ο κοπος μας.

Ελπιζω να μη παρω κατω απο τη βαση. ?????? Φοβαμαι λιγο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

anathimatikos

Νεοφερμένος

Ο anathimatikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Κάπου εδώ θ' αναφερθώ και σε ένα χαζό πρόβλημα που αντιμετωπίζω ως αρειμάνιος καπνιστής. Κάπου μετά το δίωρο εντός της αιθούσης, με πιάνει πονοκέφαλος, έντονος εκνευρισμός και η συγκέντρωσή μου μειώνεται δραστικά, επειδή θέλω να καπνίσω. Πώς αντιμετωπίζεται αυτό;
 

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Κάπου εδώ θ' αναφερθώ και σε ένα χαζό πρόβλημα που αντιμετωπίζω ως αρειμάνιος καπνιστής. Κάπου μετά το δίωρο εντός της αιθούσης, με πιάνει πονοκέφαλος, έντονος εκνευρισμός και η συγκέντρωσή μου μειώνεται δραστικά, επειδή θέλω να καπνίσω. Πώς αντιμετωπίζεται αυτό;

Αν μασάς κάποια τσίχλα δε ξεχνιέσαι; :/:
Θυμάμαι μία συμμαθήτριά μου φορούσε στις πανελλήνιες nicotine patches, αλλά αν δεν τα έχεις χρησιμοποιήσει στο παρελθόν, θα σου πρότεινα να μην το κάνεις πρώτη φορά όταν γράφεις. Το ιδανικότερο είναι να κάνεις λίγη υπομονή =/

Καλή επιτυχία! =)
 

Wrong

Δραστήριο μέλος

Η αβάπτιστη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Υποψήφιος διδάκτορας. Έχει γράψει 439 μηνύματα.
Για το κάπνισμα, όντως, δοκίμασε τσίχλα ή καραμέλες.

Επαναλαμβάνω και όσα έγραψα στο thread για την Έκθεση: μην κοιτάτε τις λύσεις αν είναι να σας αγχώσουν ή να σας ρίξουν το ηθικό, μη μετράτε βαθμολογία, αφήστε τα Αρχαία πίσω σας και εμπρός για την Ιστορία!
Σας στέλνω θετική ενέργεια και δύναμη!:clapup:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top