Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Το Γ ερώτημα θέλει λίγη περισσότερη σκέψη οπότε αν βρω χρόνο θα το κοιτάξω :)
Ωστόσο την λύση σου δεν την καταλαβαίνω ιδιαίτερα

1.Το παρακάτω κομμάτι θα ήταν πιο κομψό να το κάνεις δίχως χρήση έξτρα μεταβλητής.
Δηλαδή, αντί κάθε φορά να μηδενίζεις την αθρ, να γράφεις ΣΒ[ι]] <- 0



2.Επίσης για λόγους κομψότητας, το ι θα μπορούσε να ξεκινούσε από το 2 αφού το πρώτο στοιχείο το έχεις ήδη εκχωρήσει στην μεταβλητή



3.Ακριβώς, κάτω από το προηγούμενο quote γράφεις αυτό ενώ ο πίνακας λέγεται ΟΝΟΜΑΤΑ



4.Ομοίως κι εδώ, μπορείς απλά να γράψεις "Για ι από 1 μέχρι κ". Λιγότερες γραμμές κώδικα, πιο κατανοητό και λιγότερη μνήμη.



5.Στο κομμάτι αυτό, νομίζω πως έπρεπε να γράψεις "θμεγ← ΜΕΓΘ[κ]" γιατί οι αθλητές με το καλύτερο σκορ είναι διάσπαρτοι στον πίνακα. Ενώ με τον τρόπο σου είναι σαν να είναι στις πρώτες (πλ) θέσεις.



6.Κι εδώ το ίδιο με την ονομασία του πίνακα

Θα προσθέσω σχόλια όταν μπορέσω. Ίσως σήμερα το βράδυ, ίσως σε μερικές μέρες, οπότε με βολέψει. Για να να απαντήσω, όμως σε αυτά που έγραψες, αριθμώ τις παρατηρήσεις σου.

1. Γνωρίζω τον τρόπο που λες, αλλά γενικά τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο μας έχουν δείξει και τους δύο και προτιμώ αυτόν. Υπάρχει πρόβλημα αν τον χρησιμοποιώ;

2. Ναι, αυτό το ξεχνάω συχνά. Και απ' όσο γνωρίζω, μπορώ να χάσω μονάδες για την μια παραπάνω επανάληψη.

3. Απροσεξία μου.

4. Επειδή τα σκεφτόμουν εκείνη την ώρα, μάλλον θα είχα στο μυαλό μου ότι θα το χρησιμοποιήσω κάπως αλλιώς. Πάντως μ' αρέσει (και με βοηθάει στην κατανόηση) να χρησιμοποιώ διαφορετικό μετρητή για κάθε πίνακα με διαφορετικές θέσεις - όχι ότι σε αυτήν την άσκηση το ασχολήθηκα ιδιαίτερα με αυτό. :worry:

5. Έχεις δίκιο. Μου πήρε ώρα να καταλάβω ποιο είναι το λάθος, αλλά ναι, το κ είναι άσχετος αριθμός για τον πίνακα με τα ονόματα.

Edit: Προσέθεσα σχόλια μέχρι το β ερώτημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,849 μηνύματα.
Πειράζει αν μάθω τη θεωρία από κάποιο βοήθημα και όχι από το σχολικό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Πειράζει αν μάθω τη θεωρία από κάποιο βοήθημα και όχι από το σχολικό?

Ποιο βοήθημα έχεις; Εγώ του Γιώργου Καρκαμάνη που έχω τα έχει ολόιδια με το βιβλίο, αλλά χωρίς τα άχρηστα. Τα έχεις συγκρίνει καθόλου αυτά που γράφει με του βιβλίου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,849 μηνύματα.
Ποιο βοήθημα έχεις; Εγώ του Γιώργου Καρκαμάνη που έχω τα έχει ολόιδια με το βιβλίο, αλλά χωρίς τα άχρηστα. Τα έχεις συγκρίνει καθόλου αυτά που γράφει με του βιβλίου;
Φώτη Λαζαρινη έχω. Τα έχει ελαφρώς διαφορετικά διατυπωμένα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Φώτη Λαζαρινη έχω. Τα έχει ελαφρώς διαφορετικά διατυπωμένα

Τότε δεν ξέρω να σου πω. :whistle:
Πάντως, απ' όσο γνωρίζω η θεωρία (εκτός από τους ορισμούς, φυσικά) δεν εξετάζεται τόσο αυστηρά ως προς τη διατύπωση, αρκεί να έχεις τα σημεία που είναι απαραίτητα (έτσι τουλάχιστον έχω καταλάβει από τα διαγωνίσματα που έχω γράψει μέχρι τώρα). Φαντάζομαι πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα, αλλά καλύτερα περίμενε κάποιον που ξέρει σίγουρα να σου απαντήσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Τότε δεν ξέρω να σου πω. :whistle:
Πάντως, απ' όσο γνωρίζω η θεωρία (εκτός από τους ορισμούς, φυσικά) δεν εξετάζεται τόσο αυστηρά ως προς τη διατύπωση, αρκεί να έχεις τα σημεία που είναι απαραίτητα (έτσι τουλάχιστον έχω καταλάβει από τα διαγωνίσματα που έχω γράψει μέχρι τώρα). Φαντάζομαι πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα, αλλά καλύτερα περίμενε κάποιον που ξέρει σίγουρα να σου απαντήσει.

Καλό είναι να ξέρεις τη θεωρία πολύ κοντά στο βιβλίο.
Προσωπικά, όταν έδινα το 2011, είχαν βάλει 12 μόρια καθαρή θεωρία.
Επειδή εγώ σιχαινόμουν τη θεωρία, τα ήξερα όλα εμπειρικά και σίγουρα κάποια πράγματα περιληπτικά από το βιβλίο.
Ο ένας μου έκοψε 2 μόρια (λογικά) ενώ ο άλλος 6 μόρια. Και έτσι βγήκε ένα 19,2 :P
Δεν αξίζει να χάνεις μόρια από θεωρία!Γιαυτό ακολουθείς το βιβλίο.
Παντού θα βρεθούν οι μη καλοθελητές να σε πετσοκόψουν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Καλό είναι να ξέρεις τη θεωρία πολύ κοντά στο βιβλίο.
Προσωπικά, όταν έδινα το 2011, είχαν βάλει 12 μόρια καθαρή θεωρία.
Επειδή εγώ σιχαινόμουν τη θεωρία, τα ήξερα όλα εμπειρικά και σίγουρα κάποια πράγματα περιληπτικά από το βιβλίο.
Ο ένας μου έκοψε 2 μόρια (λογικά) ενώ ο άλλος 6 μόρια. Και έτσι βγήκε ένα 19,2 :P
Δεν αξίζει να χάνεις μόρια από θεωρία!Γιαυτό ακολουθείς το βιβλίο.
Παντού θα βρεθούν οι μη καλοθελητές να σε πετσοκόψουν!

Και πέρυσι μπήκε μπόλικη θεωρία. Εγώ δεν την πάω καθόλου. :/:
Αν και την έχω βγάλει πολλές φορές, πάλι όταν είναι για ανάπτυξη δεν μπορώ να τα θυμάμαι 100% όπως πρέπει. Επίσης ώρες-ώρες πέφτουν άκυρα κομμάτια, που αν δεν είχα δει από πριν δεν θα τα ήξερα καν (π.χ. ποιοι κανόνες πρέπει να τηρούνται κατά την χρήση εμφωλευμένων βρόχων ή να περιγράψεις τη λειτουργία της εντολής εκχώρησης)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Κι εγώ το ίδιο βιβλίο είχα..
Η θεωρία του είναι πολύ καλή, πιστεύω σε καλύπτει αλλά αν δεν αισθάνεσαι σίγουρος διάβασε από το σχολικό.
Γενικά υπάρχει η τάση την θεωρία να την διαβάζουμε από το σχολικό αλλά αυτό δεν σημαίνει ούτε ότι σε καλύπτει περισσότερο ούτε ότι είναι πιο κατανοητή.
Δεν άνοιξα ποτέ αυτό το βιβλίο, δεν παλεύεται, πραγματικά. Πρόβλημα στην θεωρία ωστόσο δεν αντιμετώπισα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Μπορώ με κάποιο τρόπο να χρησιμοποιήσω ως παράμετρο συνάρτησης μια στήλη δισδιάστατου πίνακα; Δηλαδή αντί αν εισάγω ολόκληρο τον πίνακα να εισάγω μόνο την στήλη που χρειάζομαι κάθε φορά; Δεν ξέρω πως να το γράψω :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Μπορώ με κάποιο τρόπο να χρησιμοποιήσω ως παράμετρο συνάρτησης μια στήλη δισδιάστατου πίνακα; Δηλαδή αντί αν εισάγω ολόκληρο τον πίνακα να εισάγω μόνο την στήλη που χρειάζομαι κάθε φορά; Δεν ξέρω πως να το γράψω :/

Νομίζω όχι. Από όσο θυμάμαι, μπορείς να στείλεις είτε ολόκληρο τον πίνακα ή μεμονωμένα κελιά του. Αν θες να στείλεις ολόκληρα σειρά ή στήλη, πρέπει να ονοματίσεις 1 προς 1 τα κελιά που την απαρτίζουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki.........

Νεοφερμένος

Η maraki......... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Λαγκαδά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Να διαβαζει μια τυχαια στηλη τ πινακα κ να εμφανιζει ποσες διαφορ πυκνοτητες εχει..καμια ιδεα;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Διαβάζεις έναν αριθμό, που αντιστοιχεί στην στήλη ενός πίνακα. Για αυτόν το αριθμό που διάβασες (για αυτήν τη στήλη), κοιτάς όλες τις γραμμές και ψάχνεις να δεις πόσες φορές εμφανίζονται διαφορετικές πυκνότητες. Δηλαδή τα στοιχεία του πίνακα που θα ελέγχεις θα είναι της μορφή Πίνακας[i,στήλη], όπου το i θα αλλάζει σε κάθε επανάληψη και το στήλη θα είναι ο αριθμός που διάβασες.
Επίσης, αν δεν είναι σίγουρο ότι ο αριθμός που διαβάζεις είναι μεταξύ των ορίων του πίνακα θα πρέπει να κάνεις μια παραλλαγή της σειριακής αναζήτησης.
Δεν μπορώ να σου γράψω αλγόριθμο αν δεν ξέρω λεπτομέρειες. Ο πίνακας είναι ταξινομημένος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki.........

Νεοφερμένος

Η maraki......... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Λαγκαδά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Ευχαριστω!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Μπορούμε να δημιουργούμε έναν πίνακα μέσα σε μία διαδικασία, και στη συνέχεια να τον ξαναχρησιμοποιούμε στην ίδια διαδικασία επαναληπτικά; Δηλαδή την πρώτη φορά που θα τρέξει η επανάληψη να αποτελεί παράμετρο που δεν υπάρχει (θα δημιουργηθεί μέσα στη διαδικασία και θα δωθεί σαν έξοδος), αλλά θα υπάρχει για τις επόμενες επαναλήψεις;
Αναφέρομαι στο Γ Θέμα ΟΕΦΕ 2012.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Είναι επαρκής συνθήκη το xdiv1000=0 για να ελέγξω αν ο αριθμός x είναι τριψήφιος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαλαραα

Νεοφερμένος

Ο Χαλαραα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Είναι επαρκής συνθήκη το xdiv1000=0 για να ελέγξω αν ο αριθμός x είναι τριψήφιος;

Οχι..Γιατι και διψηφιος να ειναι η συνθηκη αυτη θα βγει αληθης~
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Achilleas1997

Νεοφερμένος

Ο Achilleas1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Είναι επαρκής συνθήκη το xdiv1000=0 για να ελέγξω αν ο αριθμός x είναι τριψήφιος;
Λογικά, η συνθήκη x mod 100 >=1 και x mod 100 <= 9 θα είναι αληθής για τριψήφιο x, αφου θέλουμε να χωράει τουλάχιστον μια φορα ο διαρεταιος στο 100 και όχι παραπάνω απο 9 φορές γιατι θα ειναι τετραψηφιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαλαραα

Νεοφερμένος

Ο Χαλαραα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Το κανεις και πολυ πιο απλα..
Αν x>=100 και x<1000 τοτε....
Και ελεγχεις αν ειναι τριψηφιος..τωρα αν θες να πας με mod και div (δεν ξερω αν το ζηταει η ασκηση) τοτε αλλο θεμα!

Λογικά, η συνθήκη x mod 100 >=1 και x mod 100 <= 9 θα είναι αληθής για τριψήφιο x, αφου θέλουμε να χωράει τουλάχιστον μια φορα ο διαρεταιος στο 100 και όχι παραπάνω απο 9 φορές γιατι θα ειναι τετραψηφιος

Δεν ισχυει αυτο.. Βαλε για παραδειγμα τον τριψηφιο αριθμο το 100.
100mod100= 0 ! αρα η συνθηκη βγαινει ψευδης!
Μηπως ηθελες να βαλεις div και οχι mod?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Έχετε δίκιο, για μικρότερο από τριψήφιο ισχύει επίσης η συνθήκη.
Απλό αυτό που λέτε, δεν μου πέρασε καν από το μυαλό :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Achilleas1997

Νεοφερμένος

Ο Achilleas1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Το κανεις και πολυ πιο απλα..
Αν x>=100 και x<1000 τοτε....
Και ελεγχεις αν ειναι τριψηφιος..τωρα αν θες να πας με mod και div (δεν ξερω αν το ζηταει η ασκηση) τοτε αλλο θεμα!



Δεν ισχυει αυτο.. Βαλε για παραδειγμα τον τριψηφιο αριθμο το 100.
100mod100= 0 ! αρα η συνθηκη βγαινει ψευδης!
Μηπως ηθελες να βαλεις div και οχι mod?

Οντως div ηθελα να βαλω,μαλλον ειμαι μεθυσμενος...παντως δεν μου περασε απο το x>=100 και x<1000 :eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top