Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

ren4itoy

Νεοφερμένος

Η ren4itoy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Σας τα παραθετω ακριβώς όπως ο καθηγητής μας μας έδωσε τις ασκήσεις!

1. Να ζητείται από το χρήστη ένα ψηφίο (ακέραιος αριθμός από το 0 μέχρι το 9) και τρεις ακέραιοι αριθμοί από το 0 ως το 999.999. Ο αλγόριθμος να κάνει έλεγχο τιμών που δίνει ο χρήστης και αν ειναι δεκαδικοί ή/και πέραν των ορίων να του εμφανίζει σχετικό μήνυμα (άλλο για δεκαδική τιμή και άλλο για τιμή πέραν των ορίων) και να τον καλεί να καταχωρίσει ξανά σωστή τιμή. Έπειτα ο αλγόριθμος να βρίσει πόσες εμφανίσεις έχει το ψηφίο που έδωσε ο χρήστης συνολικά στους τρεις ακέραιους αριθμούς. ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν ο χρήστης δώσει τον αριθμό 124, δε θεωρείται ότι ειναι ο αριθμός 000124 και συνεπώς έχει 3 εμφανίσεις του ψηφίου 0.

2. Να ζητείται από το χρήστη ένα γράμμα και πέντε λέξεις. ΟΙ λέξεις να δίνονται γράμμα-γράμμα και να θεωρείται ότι τελείωσε η λέξη όταν ο χρήστης πληκτρολογήσει το χαρακτήρα <<*>> . Ο αλγόριθμος να βρίσκει σε πόσες λέξεις βρέθηκε το γράμμα αυτό και από πόσες φορές στην κάθε μία. Θεωρείται ότι μια λέξη μπορεί να έχει το πολύ 172 γράμματα.

3. Να ζητούνται από το χρήστη 20 αριθμοί και στη συνέχεια ο αλγόριθμος να τους εμφανίζει κατά αύξουσα σειρά. Στη συνέχεια να εμφανίζεται πόσοι από τους 20 αριθμούς ήταν ακέραιοι και πόσοι θετικοί, πόσοι μηδέν και πόσοι αρνητικοί. Ο χρήστης μπορεί να δώσει τον ίδιο αριθμό και πάνω από μια φορά

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ! Μας είπε ότι το θέλει σαν πρόγραμμα στη ΓΛΩΣΣΑ.
Όποιος μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμήσω ιδιαίτερα! Ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

frofru

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η frofru αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 200 μηνύματα.
Καλησπέρα, έλυσα μια άσκηση πάνω στην όσο...επανάλαβε και θα ήθελα, αν μπορείτε, να ελέγξετε αν η λύση μου είναι σωστή.
Η άσκηση ειναι η εξής: Να αναπτύξετε αλγόριθμο που θα διαβάζει έναν ακέραιο Ν>0 και θα υπολογίζει το άθροισμα S = 5/3 + 25/9 + 125/27 + ... μέχρι το S να ξεπεράσει την τιμή του ακέραιου Ν. Στο τέλος ο αλγόριθμος θα πρέπει να εκτυπώνει το πλήθος των όρων του αθροίσματος.
Λύση:
Αλγόριθμος άσκηση
α <- 5
β <- 3
S <- 0
μ <- 0
Όσο S <= N επανάλαβε
S <- S + α / β
α <- α * 5
β <- β*3
μ <- μ+1
Τέλος_επανάληψης
Εκτύπωσε S,μ
Τέλος άσκηση

Ευχαριστω! :-)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Καλησπέρα, έλυσα μια άσκηση πάνω στην όσο...επανάλαβε και θα ήθελα, αν μπορείτε, να ελέγξετε αν η λύση μου είναι σωστή.
Η άσκηση ειναι η εξής: Να αναπτύξετε αλγόριθμο που θα διαβάζει έναν ακέραιο Ν>0 και θα υπολογίζει το άθροισμα S = 5/3 + 25/9 + 125/27 + ... μέχρι το S να ξεπεράσει την τιμή του ακέραιου Ν. Στο τέλος ο αλγόριθμος θα πρέπει να εκτυπώνει το πλήθος των όρων του αθροίσματος.
Λύση:
Αλγόριθμος άσκηση
α <- 5
β <- 3
S <- 0
μ <- 0
Όσο S <= N επανάλαβε
S <- S + α / β
α <- α * 5
β <- β*3
μ <- μ+1
Τέλος_επανάληψης
Εκτύπωσε S,μ
Τέλος άσκηση

Ευχαριστω! :-)

Ναι, είναι οκ.
Γενικά δεν έχει κάποια ιδιαίτερη δυσκολία....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Καλησπέρα, έλυσα μια άσκηση πάνω στην όσο...επανάλαβε και θα ήθελα, αν μπορείτε, να ελέγξετε αν η λύση μου είναι σωστή.
Η άσκηση ειναι η εξής: Να αναπτύξετε αλγόριθμο που θα διαβάζει έναν ακέραιο Ν>0 και θα υπολογίζει το άθροισμα S = 5/3 + 25/9 + 125/27 + ... μέχρι το S να ξεπεράσει την τιμή του ακέραιου Ν. Στο τέλος ο αλγόριθμος θα πρέπει να εκτυπώνει το πλήθος των όρων του αθροίσματος.

Η επανάληψη είναι σωστή, αλλά δεν διαβάζεις πουθενά τον Ν. Θα πρέπει να τον διαβάσεις μέσα σε μέχρις_ότου για να κάνεις έλεγχο εγκυρότητας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

frofru

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η frofru αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 200 μηνύματα.
Ναι, είναι οκ.
Γενικά δεν έχει κάποια ιδιαίτερη δυσκολία....

Η επανάληψη είναι σωστή, αλλά δεν διαβάζεις πουθενά τον Ν. Θα πρέπει να τον διαβάσεις μέσα σε μέχρις_ότου για να κάνεις έλεγχο εγκυρότητας.
Ναι, εχεις απολυτο δικιο ξεχασα να γραψω το διαβασε Ν.
Σας ευχαριστω πολυ για τις αμεσες απαντησεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valous

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Άρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 123 μηνύματα.
Καλησπέρα, έλυσα μια άσκηση πάνω στην όσο...επανάλαβε και θα ήθελα, αν μπορείτε, να ελέγξετε αν η λύση μου είναι σωστή.
Η άσκηση ειναι η εξής: Να αναπτύξετε αλγόριθμο που θα διαβάζει έναν ακέραιο Ν>0 και θα υπολογίζει το άθροισμα S = 5/3 + 25/9 + 125/27 + ... μέχρι το S να ξεπεράσει την τιμή του ακέραιου Ν. Στο τέλος ο αλγόριθμος θα πρέπει να εκτυπώνει το πλήθος των όρων του αθροίσματος.
Λύση:
Αλγόριθμος άσκηση
α <- 5
β <- 3
S <- 0
μ <- 0
Όσο S <= N επανάλαβε
S <- S + α / β
α <- α * 5
β <- β*3
μ <- μ+1
Τέλος_επανάληψης
Εκτύπωσε S,μ
Τέλος άσκηση

Ευχαριστω! :-)

Μπορεις να δεις και τους αριθμους ως δυναμεις. Αφου 5-25-125 ειναι δυναμεις του 5^ν
και 3-9-27 ειναι δυναμεις του 3^ν..

Just sayin' εναν ακομα τροπο σκεψης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Ξεκίνησα να λύνω το 1, αλλά έχω μερικές ερωτήσεις. Αν ο χρήστης καταχωρίσει λάθος τιμή, να ζητά νέες τιμές για όλους του αριθμούς, ή μόνο για αυτόν που διάβασε λάθος (επομένως κρατάει από κάθε ψηφίο το πρώτο που δίνει σωστό ο χρήστης). Επίσης, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με την τελευταία σου πρόταση. Μήπως "... και συνεπώς δεν έχει...";

Και μια δική μου ερώτηση: Στο πρόγραμμα μπορώ να χρησιμοποιώ κανονικά τις έτοιμες συναρτήσεις των αλγορίθμων, έτσι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ren4itoy

Νεοφερμένος

Η ren4itoy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Από αυτά που μας είπε πιστεύω ότι θέλει μόνο για αυτόν που διάβασε λάθος.
Για την τελευταία πρόταση: λογικά αυτό θέλει να πει απλά όπως καταλαβαίνεις οι διατυπώσεις είναι λίγο προβληματικές...
Ευχαριστώ πολύ που κάθεσαι να ασχοληθείς!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Λοιπόν, η άσκηση είναι ψιλοκαμμένη. Έχω γράψει το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος, αλλά είναι τεράστιο, και σίγουρα μπορώ (και πρέπει) να το συρρικνώσω λιγάκι. Δεν προλαβαίνω, όμως, τώρα, οπότε θα την κάνω το βραδάκι, μαζί με τις άλλες λογικά. Σε περίπτωση που θες να προσπαθήσεις, να σου πω ότι θέλει πίνακα για τους 3 τυχαίους ακεραίους, μετά να βρεις τον αριθμό των ψηφίων τους και στη συνέχεια να αποθηκεύσεις (αφού γνωρίζεις τον αριθμό των ψηφίων κάθε ακεραίου) σε νέους πίνακες κάθε ψηφίο του αριθμού, τους οποίους θα χρησιμοποιήσεις για να συγκρίνεις τα στοιχεία του (δηλαδή το κάθε ψηφίο των τριών αριθμών) με τον μονοψήφιο αριθμό που διάβασες μετρώντας πλήθος.
Λύνεται και χωρίς πίνακες, αλλά βγαίνει τεράστιος.

Ορίστε και μερικά κομμάτια για να σε βοηθήσουν, αν δεν ξέρεις τι να κάνεις. Μη δίνεις σημασία στο ονόματα των μεταβλητών, ξεκίνησα να το λύνω χωρίς πίνακες.
ΔΙΑΒΑΣΕ ψ1, τ1, τ2, τ3
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ ψ1<>Α_Μ(ψ1) ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'ΕΔΩΣΕΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟ. ΔΩΣΕ ΕΝΑΝ ΑΚΕΡΑΙΟ'
ΔΙΑΒΑΣΕ ψ1
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ψ1<0 Ή ψ1>9
ΓΡΑΨΕ 'ΕΔΩΣΕΣ ΤΙΜΗ ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ. ΔΩΣΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟ ΤΟ 0 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 9'
ΔΙΑΒΑΣΕ ψ1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΌΤΟΥ ψ1=Α_Μ(ψ1) ΚΑΙ ψ1>=0 ΚΑΙ ψ1<=9
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ τ1<>Α_Μ(τ1) ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'ΕΔΩΣΕΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟ. ΔΩΣΕ ΕΝΑΝ ΑΚΕΡΑΙΟ'
ΔΙΑΒΑΣΕ τ1
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ τ1<0 Ή τ1>999999
ΓΡΑΨΕ 'ΕΔΩΣΕΣ ΤΙΜΗ ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ. ΔΩΣΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟ ΤΟ 0 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 999999'
ΔΙΑΒΑΣΕ τ1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΌΤΟΥ τ1=Α_Μ(τ1) ΚΑΙ τ1>=0 ΚΑΙ τ1<=999999
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ τ2<>Α_Μ(τ2) ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'ΕΔΩΣΕΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟ. ΔΩΣΕ ΕΝΑΝ ΑΚΕΡΑΙΟ'
ΔΙΑΒΑΣΕ τ2
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ τ2<0 Ή τ2>999999
ΓΡΑΨΕ 'ΕΔΩΣΕΣ ΤΙΜΗ ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ. ΔΩΣΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟ ΤΟ 0 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 999999'
ΔΙΑΒΑΣΕ τ2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΌΤΟΥ τ2=Α_Μ(τ2) ΚΑΙ τ2>=0 ΚΑΙ τ2<=999999
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ τ3<>Α_Μ(τ3) ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'ΕΔΩΣΕΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟ. ΔΩΣΕ ΕΝΑΝ ΑΚΕΡΑΙΟ'
ΔΙΑΒΑΣΕ τ3
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ τ3<0 Ή τ3>999999
ΓΡΑΨΕ 'ΕΔΩΣΕΣ ΤΙΜΗ ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ. ΔΩΣΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟ ΤΟ 0 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 999999'
ΔΙΑΒΑΣΕ τ3
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΌΤΟΥ τ3=Α_Μ(τ3) ΚΑΙ τ3>=0 ΚΑΙ τ3<=999999
ντ1←ψ1
ψηφ1←0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ψηφ1←ψηφ1+1
ντ1←ντ1 div 10
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ντ1=0
ντ2←τ2
ψηφ2←0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ψηφ2←ψηφ2+1
ντ2←ντ2 div 10
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ντ2=0
ντ3←τ3
ψηφ3←0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ψηφ3←ψηφ3+1
ντ3←ντ3 div 10
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ντ3=0
Έφτασα μέχρι την εύρεση του αριθμού των ψηφίων κάθε αριθμού. Εσύ κάντο με πίνακες. Αν κολλήσεις, θα σου γράψω έτσι και αλλιώς ολόκληρη τη λύση, απλά το βράδυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ren4itoy

Νεοφερμένος

Η ren4itoy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Ευχαριστω πολυ! Θα προσπαθησω και εγω(γενικως δεν τα παω και πολυ καλα σε αυτο το μαθημα) και θα περιμένω και την απαντηση σου το βραδυ! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Το ξέρω ότι σε έστησα, αλλά δεν σε ξέχασα. :whistle: Απλώς αυτά που είχα να κάνω τελικά μου πήραν παραπάνω απ' ότι υπολόγιζα και δεν πρόλαβα να ασχοληθώ.
Πάλι, δεν έφτασα μέχρι το τέλος, αλλά την έχω σαφώς σημαζέψει.
Θα ήθελα, αν μπορεί κάποιος να μου επικυρώσει 2 πράγματα, για να συνεχίσω την άσκσηση.
1) Η χρήση της έτοιμης συνάρτησης Α_Μ(x) μπορεί να γίνει κανονικά σε πρόγραμμα;
2) Αυτό που κάνω στο τέλος είναι αποδεκτό; Δηλαδή η δημιουργία δισδιάστατου πίνακα με διαφορετικό αριθμό στηλών (αφού δεν γνωρίζω πόσα ψηφία έχει κάθε αριθμός που διάβασα);
Code:
ΔΙΑΒΑΣΕ Ψ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
	ΑΝ Ψ<>Α_Μ(Ψ) ΤΟΤΕ
		ΓΡΑΨΕ 'ΕΔΩΣΕΣ ΜΗ ΑΚΕΡΑΙΟ'
		ΔΙΑΒΑΣΕ Ψ
	ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Ψ<0 Ή Ψ>9 ΤΟΤΕ
		ΓΡΑΨΕ 'ΕΔΩΣΕΣ ΑΡΙΘΜΟ ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ'
		ΔΙΑΒΑΣΕ Ψ
	ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
 ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Ψ=Α_Μ(Ψ) ΚΑΙ Ψ>=0 ΚΑΙ Ψ<=9
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3
	ΔΙΑΒΑΣΕ Τ[i]
	ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
		ΑΝ Τ[i]<>Α_Μ(Τ[i]) ΤΟΤΕ
			ΓΡΑΨΕ 'ΕΔΩΣΕΣ ΜΗ ΑΚΕΡΑΙΟ'
			ΔΙΑΒΑΣΕ T[i]
		ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Τ[i]<0 Ή Τ[i]>999999 ΤΟΤΕ
			ΓΡΑΨΕ 'ΈΔΩΣΕΣ ΑΡΙΘΜΟ ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ'
			ΔΙΑΒΑΣΕ Τ[i]
		ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
	ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Τ[i]=Α_Μ(Τ[i]) ΚΑΙ Τ[i]>=0 ΚΑΙ T[i]<=999999
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3
	ντ←Τ[i]
	Α[i]←0
	ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
		Α[i]←Α[i] + 1
		ντ←ντ mod 10
	ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ντ=0
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
!Τώρα έχεις σε κάθε στοιχείο του πίανακα Α τον αριθμό των ψηφίων καθενός από τους 3 αριθμούς
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3
	ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Α[i]
		Ψ[i,j]← Τ[i] mod 10
		Τ[i]← Τ[i] div 10
	ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
!Στην παραπάνω επανάληψη δημιουργούμε έναν δισδιάστατο πίνακα. Σε κάθε γραμμή του, υπάρχουν τα ψηφία του 3ψήφιου αριθμού που διαβάσαμε, ένα σε κάθε στήλη.

Edit1: μέχρι να απαντήσει κάποιος, δίαβασε την άσκηση μέχρι εδώ και πες μου αν δεν κατάλαβες κάτι ή αν εντοπίσεις κάποιο λάθος.

Edit2: Τελείωσα την 2η. Πιθανολογώ (όπως είπα, δεν είναι και αρκετά σαφείς οι εκφωνήσεις), πως μπορεί να θέλουν πίνακα, αφού δίνει τον περιορισμό των 172 γραμμάτων ανά λέξη, αλλά εφ' όσον ζητά "να τις βρίσκει", δεν είναι λάθος έτσι όπως το έκανα. Αν θες, μπορώ να στο γράψω και με πίνακα.
Code:
ΔΙΑΒΑΣΕ Γ !ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΡΑΜΜΑ
P←0
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5 !ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ 5 ΛΕΞΕΙΣ
	ΠΛ←0
	ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ !ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΛΕΞΗ
		ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΡ
		ΑΝ ΓΡ=Γ ΤΟΤΕ !ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΡΧΙΚΑ
			ΠΛ←ΠΛ+1 !ΑΝ ΕΙΝΑΙ, ΑΥΞΑΝΩ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ (ΠΛΗΘΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΛΕΞΗ)
		ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
		ΜΕΧΡΙΣ_ΌΤΟΥ ΓΡ='*'
                ΓΡΑΨΕ ΠΛ !ΕΜΦΑΝΙΖΩ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΠΟΥ ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΛΕΞΗ
                ΑΝ ΠΛ<>0 ΤΟΤΕ !ΑΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΛΕΞΗ
			P←P+1 !ΑΥΞΑΝΩ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ
		ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
               ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ P !ΕΜΦΑΝΙΖΩ ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 5 ΛΕΞΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ

Edit3: Έτοιμη και η 3η άσκηση. Τώρα μένει να δουλέψω την 1η μέχρι το τέλος, αλλά για την ώρα δεν προλαβαίνω. Αν εντοπίσει κάποιος κάποιο λάθος ας μου πει.
Code:
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
	ΔΙΑΒΑΣΕ Τ[i] !ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟΥΣ 20 ΑΡΙΘΜΟΥΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΌ 2 ΜΈΧΡΙ 20 !ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΩ
	ΓΙΑ j ΑΠΌ 20 ΜΕΧΡΙ i ΜΕ_ΒΉΜΑ -1
		ΑΝ Τ[j-1]>T[j] TOTE !ΚΑΤΑ ΑΥΞΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ
			temp←Τ[j-1]
			Τ[j-1]←Τ[j]
			Τ[j]←temp
		ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
	ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20 !ΤΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΖΩ ΤΑΞΙΝΟΜΗΜΕΝΟΥΣ
	ΓΡΑΨΕ Τ[i]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Θ←0 !ΠΛΗΘΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ
Μ←0 !ΠΛΗΘΟΣ ΜΗΔΕΝΙΚΩΝ
Α←0 !ΠΛΗΘΟΣ ΑΚΕΡΑΙΩΝ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΈΧΡΙ 20
	ΑΝ Α_Μ(Τ[i])=Τ[i] ΤΟΤΕ 
		Α←Α+1
	ΤΕΛΟΣ_ΑΝ !ΈΝΑΣ ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΘΕΤΙΚΌΣ Ή ΑΡΝΗΤΙΚΌΣ, ΟΠΌΤΕ ΜΠΑΊΝΕΙ ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΌ ΑΝ
	ΑΝ Τ[i]>0 ΤΟΤΕ !ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟΣ
		Θ←Θ+1
	ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Τ[i]=0 ΤΟΤΕ !ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ
		Μ←Μ+1
	ΤΕΛΟΣ_ΑΝ 
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ Α, Θ, Μ, 20-(Θ+Μ) !ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ 20-(Θ+Μ) ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ. Θ+Μ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΜΗ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Το πρώτο απ' ότι θυμάμαι ισχύει. Σίγουρα ισχύει σε αλγορίθμους, οπότε λογικό είναι νομίζω να ισχύει και για προγράμματα
Το δεύτερο δεν ισχύει, σε καμία περίπτωση. Όπως και στις κανονικές γλώσσες προγραμματισμού, έτσι και στην "ψευδογλώσσα" οι πίνακες είναι πάντα ορθ. παραλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Το πρώτο απ' ότι θυμάμαι ισχύει. Σίγουρα ισχύει σε αλγορίθμους, οπότε λογικό είναι νομίζω να ισχύει και για προγράμματα
Το δεύτερο δεν ισχύει, σε καμία περίπτωση. Όπως και στις κανονικές γλώσσες προγραμματισμού, έτσι και στην "ψευδογλώσσα" οι πίνακες είναι πάντα ορθ. παραλ.

Κρίμα... τώρα θα πρέπει να το κάνω τρεις φορές. :hmm:

Edit: Και άλλη ερώτηση. Η έκφραση 3.0 = 3 είναι αληθής;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Η Α_Μ(x) υπάρχει στην ΓΛΩΣΣΑ. Τώρα στον αλγόριθμο δεν ξέρω αν όντως μπορείς να την χρησιμοποιήσεις αλλά δεν νομίζω να υπάρχει η Α_Μ(x). Από τον μαθηματικό ορισμό του ακεραίου μέρους ισχύει: με
Άρα για να βρούμε ακέραιο μέρος σε αλγόριθμο:

Διάβασε x
Αν x>0 και x<1 τότε
intx <-- 0
Τελος_αν
Αν x>=1 τότε
i <-- 1
Όσο x-i>=1 ή x-i<0 επανάλαβε
i <-- i+1
Τέλος_επανάληψης
intx <-- i
Τελος_αν
Αν x<=0 και x>-1 τότε
intx <-- -1
Τελος_αν
Αν x<=-1 τότε
i <-- -1
Όσο x-i>=1 ή x-i<0 επανάλαβε
i <-- i-1
Τέλος_επανάληψης
intx <-- i
Τελος_αν

To intx είναι το ακέραιο μέρος του x.
: Το ακέραιο μέρος του x.
Συγνώμη για τυχόν συντακτικά λάθη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Edit: Και άλλη ερώτηση. Η έκφραση 3.0 = 3 είναι αληθής;

Προφανώς κι όχι. Όταν μιλάμε για προγραμματισμό, ένας δεκαδικός αριθμός δεν είναι ίσος με έναν ακέραιο.
Δεκαδικός είναι ο αριθμός που έχει κινητή υποδιαστολή, δεν σημαίνει απαραίτητα πως πρέπει να είναι και διάφορο του μηδενός, το δεκαδικό μέρος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Προφανώς κι όχι. Όταν μιλάμε για προγραμματισμό, ένας δεκαδικός αριθμός δεν είναι ίσος με έναν ακέραιο.
Δεκαδικός είναι ο αριθμός που έχει κινητή υποδιαστολή, δεν σημαίνει απαραίτητα πως πρέπει να είναι και διάφορο του μηδενός, το δεκαδικό μέρος.

Είσαι σίγουρος; :worry:
Γιατί, πρώτον, ό,τι έχω γράψει μέχρι τώρα, είναι λάθος αν δεν ισχύει αυτό, και δεύτερον, ο Online διευρμηνευτής της γλώσσας το βγάζει αληθές (τώρα κατεβάζω και την Γλωσσομάθεια, να το δοκιμάσω εκεί).

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Δε ξέρω τι παίζει με τη ψευδογλώσσα αλλά γενικά αν γράψεις στις περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού
3 == 3.0 θα γίνει implicit cast σε float και θα επιστρέψει true.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Κανονικά οι δύο αριθμοί δεν είναι ίσοι, δεν μπορεί να είναι ίσοι.
Απλά ο δεκαδικός(ή αντίστροφα, ανάλογα) μετατρέπεται στον άλλο και τον δέχεται ως σωστό.
Οπότε ναι, 3 == 3.0. :sorry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Οι τυποποιημένες τεχνικές σχεδίασης αλγορίθμων είναι εκτός ύλης; Ή μήπως είναι το κομμάτι με τις τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

frofru

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η frofru αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 200 μηνύματα.
Γεια σας! :) Εχω μια ασκηση πανω στα διαγραμματα ροης στην δομη επαναληψης και θα ηθελα να μου πειτε αν η λυση μου ειναι σωστη, καθως το βοηθημα δινει λυση με διαφορετικη δομη επαναληψης. Ευχαριστω!
Η ασκηση:
DSC_2484.jpg
Η λυση :
DSC_2485.jpg
Η λυση του βοηθηματος :
DSC_2486.jpg
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top