Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

frofru

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η frofru αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 200 μηνύματα.
Θα μπορουσε καποιος να μου εξηγησει ποια ειναι η διαφορα των εντολων Διαβασε και Δεδομενα στην Ψευδογλωσσα;
πχ σε ορισμενους αλγοριθμους υπαρχουν και οι δυο εντολες στην αρχη του αλγοριθμου,
Αλγοριθμος πχ
Δεδομένα // χ //
Διαβασε y
.
.
.
Tελος πχ

Ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,860 μηνύματα.
Χρησιμοποιούμε το "//Δεδομένα χ//" ΄'οταν η εκφώνηση μας λέει οτι το χ είναι ήδη αποθηκευμένο σε πίνακα! Λογικα ο αλγοριθμος που παρεθεσες έχει ήδη αποθηκευμενο το "χ" και'συ μετά του διαβάζεις το y( διαφορετική μεταβλητή εδώ). Ετσι έχω την εντύπωση, αμα κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος, μη σε πάρω στον λαιμό μου :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

frofru

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η frofru αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 200 μηνύματα.
Χρησιμοποιούμε το "//Δεδομένα χ//" ΄'οταν η εκφώνηση μας λέει οτι το χ είναι ήδη αποθηκευμένο σε πίνακα! Λογικα ο αλγοριθμος που παρεθεσες έχει ήδη αποθηκευμενο το "χ" και'συ μετά του διαβάζεις το y( διαφορετική μεταβλητή εδώ). Ετσι έχω την εντύπωση, αμα κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος, μη σε πάρω στον λαιμό μου :P

Τέλεια, κατάλαβα! Αυτό είχα κι εγώ στο μυαλό μου. Σε ευχαριστώ πολύ! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valous

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Άρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 123 μηνύματα.
Χρησιμοποιούμε το "//Δεδομένα χ//" ΄'οταν η εκφώνηση μας λέει οτι το χ είναι ήδη αποθηκευμένο σε πίνακα! Λογικα ο αλγοριθμος που παρεθεσες έχει ήδη αποθηκευμενο το "χ" και'συ μετά του διαβάζεις το y( διαφορετική μεταβλητή εδώ). Ετσι έχω την εντύπωση, αμα κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος, μη σε πάρω στον λαιμό μου :P

Correct, αντιστοιχα στο τελος αν σου λεει να εμφανισεις/εκτυπωσεις μια μεταβλητη --> Εμφανισε Ζ
Ενω αν δεν σου ζηταει να κανεις κατι με την μεταβλητη, σωστο ειναι να γραφεις --> Αποτελεσματα //Ζ//
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Χρησιμοποιούμε το "//Δεδομένα χ//" ΄'οταν η εκφώνηση μας λέει οτι το χ είναι ήδη αποθηκευμένο σε πίνακα! Λογικα ο αλγοριθμος που παρεθεσες έχει ήδη αποθηκευμενο το "χ" και'συ μετά του διαβάζεις το y( διαφορετική μεταβλητή εδώ). Ετσι έχω την εντύπωση, αμα κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος, μη σε πάρω στον λαιμό μου :P

Δεν είναι ανάγκη να αναφέρεται σε πίνακα, στην εκφώνηση συνήθως διακρίνεται:
Πχ

1) Δίνεται (ή με δεδομένα τα...) ο αριθμός των δωματίων ενός ξενοδοχείου και των πελατών του για τον μήνα Ιούλιο. Να φτιάξετε αλγόριθμο που...
2) Να φτιάξετε αλγόριθμο που [...] να διαβάζει τον αριθμό δωματίων ενός ξενοδοχείου και των πελατών του για τον μήνα Ιούλιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Επειδή ζητήθηκε, δίνεται επεξήγηση του Αλγόριθμου φυσαλίδας:

Αλγόριθμος Φυσαλίδα
___Για i από 2 μέχρι N
______Για j από N μέχρι i
_________Αν A[j-1]>A[j] τότε
____________temp <- A[j]
____________A[j] <- A[j-1]
____________A[j-1] <- temp
_________Τέλος_αν
______Τέλος_επανάληψης
___Τέλος_επανάληψης
Τέλος_αλγορίθμου

Ξεκινώντας από μέσα προς τα έξω (Αν, εσωτερικό Για, εξωτερικό Για):

Αν ικανοποιείται η συνθήκη, δηλαδή, το πάνω στοιχεία είναι μεγαλύτερο από το κάτω, τότε αλλάζουν θέση, ώστε να υπάρχει αύξουσα σειρά μεταξύ των δύο τους.

Ο εσωτερικός βρόγχος ξεκινάει από το τελευταίο στοιχείο του πίνακα και ανεβαίνει προς τα πάνω, μέχρι να βρει το στοιχείο i, ελέγχοντας και εφαρμόζοντας τη συνθήκη στα στοιχεία j και j-1.

Ο εξωτερικός βρόγχος, ουσιαστικά, υπάρχει ως φράγμα για τον εσωτερικό. Ξεκινάει από την τιμή 2 γιατί, αν ξεκινούσε από την 1, το j θα ανέβαινε ως την πρώτη θέση και θα σύγκρινε το στοιχείο της με το απο πάνω... το οποίο δεν υπάρχει (δεν ορίζεται A[0]. Επίσης γίνεται για την βελτιστοποίηση της ταχύτητας εκτέλεσης τους αλγορίθμου (εξηγείται παρακάτω).

Για να φαίνεται σχηματικά, έστω ο πίνακα [5,9,4,7,0,2,1]

Ξεκινάει να εκτελείται ο αλγόριθμος, το i παίρνει την τιμή 2 και εισέρχεται στον εσωτερικό βρόγχο. Το j παίρνει την τιμή 7 και ελέγχεται το 7ο και 6ο κελί. Το 1<2, άρα αντιμετίθονται.
[5,9,4,7,0,1,2]

To j παίρνει την τιμή 6 και ελέγχεται το 6ο και 5ο κελί. 1>0 άρα δεν αλλάζει τίποτα.
Η διαδικασία συνεχίζεται ως εξής:

j:5 -> [5,9,4,0,7,1,2]
j:4 -> [5,9,0,4,7,1,2]
j:3 -> [5,0,9,4,7,1,2]
j:2 -> [0,5,9,4,7,1,2]

Πλέον, το μικρότερο στοιχείο του πίνακα βρίσκεται στην 1η θέση. Το i αυξάνεται και γίνεται 3 και ξαναρχίζει από την αρχή ο εσωτερικός βρόγχος:

j:7 -> [0,5,9,4,7,1,2]
j:6 -> [0,5,9,4,1,7,2]
j:5 -> [0,5,9,1,4,7,2]
j:4 -> [0,5,1,9,4,7,2]
j:3 -> [0,1,5,9,4,7,2]

Αν ο εσωτερικός βρόγχος δεν σταματούσε στο i, αλλά στο 2, ΔΕΝ θα υπήρχε πρόβλημα. Θα γίνονταν κανονικά η σύγκριση 1>0 και η σειρά θα έμενε ίδια. ΟΜΩΣ, κατά την πρώτη ταξινόμηση, βεβαιωθήκαμε ότι το 1ο στοιχείο του πίνακα είναι το μικρότερο δυνατό. Άρα, ο έλεγχος αν το 1 είναι μικρότερο του 0 είναι περιττός.
Κατά παρόμοιο τρόπο, μετά το πέρας της 3ης εξωτερικής επανάληψης θα έχουμε:

j:4 -> [0,1,2,5,9,4,7]

Κατά τις 2 πρώτες εκτελέσεις βεβαιωθήκαμε ότι το 1ο στοιχείο είναι το μικρότερο, το 2ο στοιχείο είναι το 2ο στη σειρά μικρότερο. Επομένως, είναι περιττό να ελέγξουμε το 2 με το 1 και το 1 με το 0...

Κατά την τελευταία εκτέλεση του αλγορίθμου, θα εξεταστούν ΜΟΝΟ το τελευταίο και προτελευταίο στοιχείο, θα τελειώσουν και οι δύο βρόγχοι και ο αλγόριθμος θα τερματίσει.
Ο πίνακας θα έχει την εξής μορφή:
[0,1,2,4,5,7,9]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
Ευχαριστούμε πολύ Dume! :D

ΥΓ: Πόσο είχες γράψει ΑΕΠΠ; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alce

Νεοφερμένος

Η alce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
γεια σας!!θα ηθελα,αν μπορειτε,να με βοηθησετε σε μια ασκηση στην αεππ!
η εκφωνηση λεει :Να γραφτεί αλγόριθμος οποίος θα ζητά τα ονόματα και τις επιδόσεις 10
υποψηφίων σε προφορικά και γραπτά και θα εμφανίζει
α) Την κατάταξή τους σύμφωνα με τον βαθμό των γραπτών
α) Την κατάταξή τους σύμφωνα με τον τελικό βαθμό ο οποίος θα προκύπτει κατά 30%
από τον προφορικό και κατά 70% από τον γραπτό.
εγω εγραψα τον αλγοριθμο αλλα δεν ξερω αν ειναι σωστος,θα μπορουσε καποιος να μου απαντησει γιατι δεν μπορω αλλο με αυτη την πληροφορικη!!!
αυτος ειναι ο αλγοριθμος που εγραψα :

Αλγόριθμος Α1
Εμφάνισε " ΔΩΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ,ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ , j ,-ΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ "
Για j από 1 μέχρι 10
Διάβασε ΟΝΟΜΑ[j]
Τέλος_επανάληψης
Για j από 1 μέχρι 10
Διάβασε ΓΡΑΠΤΟ[j]
Τέλος_επανάληψης
Για j από 1 μέχρι 10
Διάβασε ΠΡΟΦΟΡ[j]
Τέλος_επανάληψης
Για round από 2 μέχρι 10
Για j από 10 μέχρι round με_βήμα -1
Αν ΓΡΑΠΤΟ[j]>ΓΡΑΠΤΟ[j-1] τότε
temp1←ΓΡΑΠΤΟ[j]
ΓΡΑΠΤΟ[j]←ΓΡΑΠΤΟ[j-1]
ΓΡΑΠΤΟ[j-1]←temp1
temp2←ΟΝΟΜΑ[j]
ΟΝΟΜΑ[j]←ΟΝΟΜΑ[j-1]
ΟΝΟΜΑ[j-1]←temp2
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Για j από 1 μέχρι 10
Εμφάνισε j,"-Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ", ΟΝΟΜΑ[j], "ΒΑΘΜΟΣ ΓΡΑΠΤΩΝ", ΓΡΑΠΤΟ[j]
Τέλος_επανάληψης

Για j από 1 μέχρι 10
Διάβασε ΤΕΛ_ΒΑΘ[j]
ΤΕΛ_ΒΑΘ[j]←ΓΡΑΠΤΟ[j]*0.7 + ΠΡΟΦΟΡ[j]*0.3
Τέλος_επανάληψης

Για round από 2 μέχρι 10
Για j από 10 μέχρι round με_βήμα -1
Αν ΤΕΛ_ΒΑΘ[j]>ΤΕΛ_ΒΑΘ[j-1] τότε
temp3←ΤΕΛ_ΒΑΘ[j]
ΤΕΛ_ΒΑΘ[j]←ΤΕΛ_ΒΑΘ[j-1]
ΤΕΛ_ΒΑΘ[j-1]←temp3

temp4←ΟΝΟΜΑ[j]
ΟΝΟΜΑ[j]←ΟΝΟΜΑ[j-1]
ΟΝΟΜΑ[j-1]←temp4
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Για j από 1 μέχρι 10
Εμφάνισε j,"-Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ", ΟΝΟΜΑ[j], "ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ", ΤΕΛ_ΒΑΘ[j]
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Α1


ευχαριστω!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Θα την δω προσεκτικά αργότερα και θα σου απαντήσω σε περίπτωση που δεν προλάβει κάποιος άλλος, αλλά μια συμβουλή.
Δεν είναι ανάγκη να διαβάζεις κάθε πίνακα σε διαφορετικό "για". Μπορείς να γράψεις ένα και να τα διαβάζεις όλα με μια εντολή:
Για j από 1 μέχρι 10
Διάβασε ΟΝΟΜΑ[j], ΓΡΑΠΤΟ[j], ΠΡΟΦ[j]
Τέλος_επανάληψης
Έτσι μάλιστα εξασφαλίζεις και ότι οι πίνακες θα είναι παράλληλοι, αν και αυτό δεν έχει τόσο σημασία σε επίπεδο ΑΕΠΠ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
Αρχικά,λες "ΔΩΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ,ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ , j ,-ΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ".Aυτό δεν θα εμφανίζει 1ΟΥ,2ΟΥ κτλ, αφού δεν έχεις δώσει τιμή στο j ακόμα :P Θα το βγάζει όπως το βλέπεις.
Aκόμα και αν είχες δώσει τιμή,θα έπρεπε να το γράψεις έτσι " "ΔΩΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ,ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ", j ,"-ΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ "
Έτσι όπως το έχεις βάλει,δηλαδή να ρωτάει και τα τρία μαζί και ο χρήστης να καλείται να απαντήσει,είναι αρκετά μπερδεμένο από λειτουργική άποψη. Ο χρήστης δεν θα ξέρει τι να πατήσει και πότε τελειώνει η κάθε επανάληψη.Δηλαδή,ενώ λες "δώσε όνομα,βαθμούς",αρχικά θα σου ζητάει 10 φορές,10 διαφορετικά ονόματα. Κάποιος που δεν βλέπει τι έχεις γράψει,θα έβαζε βαθμους.
Θα το δω λίγο και ίσως σου απαντήσω για τυχόν διορθώσεις και στα υπόλοιπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alce

Νεοφερμένος

Η alce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
οκ!!σε ευχαριστω πολυ!!θα το διορθώσω!!

methexys σε ευχαριστωωω για την επισημανηση!οκ,θα περιμένω!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
Eπίσης,ο τελικός βαθμός λέει ότι προκύπτει. Εσύ ζητάς να τον πληκτρολογήσει ο χρήστης :P Πρέπει να κάνεις τους υπολογισμούς,δηλαδή σε μιά μεταβλητή τελ_βαθ να πηγαίνει ο αριθμός που προκύπτει από τον υπολογισμό του 30% του προφορικού και του 70% του γραπτού,για κάθε υποψήφιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Μέχρι το temp2 είναι σωστός, απλά μέσα στης ταξινόμηση πρέπει να κρατήσεις συσχέτηση και με τον πίνακα των προφορικών, αφού στη συνέχεια τον χρησιμοποιείς για να βρεις τον τελικό βαθμός όπως είπε η methexys. Οπότε από εκεί και κάτω σβήσε τα πάντα και φτιάξε έναν πίνακα με τον τελικό βαθμό. Μετά κάνε σε αυτόν ταξινόμηση (εδώ αρκεί να κρατήσεις συσχέτηση μόνο με τον πίνακα των ονομάτων, αφού τελειώνει η άσκηση) και εμφάνισε τον πίνακα ονομάτων.

Και κάτι άλλο. Δεν ξέρω αν είναι λάθος, αλλά εγώ την αλλαγή των μεταβλητών στην φυσαλίδα την έχω μάθει ως εξής:
temp1←tablet[j-1]
ΓΡΑΠΤΟ[j-1]←ΓΡΑΠΤΟ[j]
ΓΡΑΠΤΟ[j]←temp1
Δεν ξέρω αν κάνει το ίδιο πράγμα, απλά σε τσέκαρε μήπως το έχεις μάθει και εσύ έτσι και το έγραψες καταλάθος ανάποδα. Αλλιώς δεν έχει πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alce

Νεοφερμένος

Η alce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Μέχρι το temp2 είναι σωστός, απλά μέσα στης ταξινόμηση πρέπει να κρατήσεις συσχέτηση και με τον πίνακα των προφορικών, αφού στη συνέχεια τον χρησιμοποιείς για να βρεις τον τελικό βαθμός όπως είπε η methexys. Οπότε από εκεί και κάτω σβήσε τα πάντα και φτιάξε έναν πίνακα με τον τελικό βαθμό. Μετά κάνε σε αυτόν ταξινόμηση (εδώ αρκεί να κρατήσεις συσχέτηση μόνο με τον πίνακα των ονομάτων, αφού τελειώνει η άσκηση) και εμφάνισε τον πίνακα ονομάτων.

Και κάτι άλλο. Δεν ξέρω αν είναι λάθος, αλλά εγώ την αλλαγή των μεταβλητών στην φυσαλίδα την έχω μάθει ως εξής:
temp1←tablet[j-1]
ΓΡΑΠΤΟ[j-1]←ΓΡΑΠΤΟ[j]
ΓΡΑΠΤΟ[j]←temp1
Δεν ξέρω αν κάνει το ίδιο πράγμα, απλά σε τσέκαρε μήπως το έχεις μάθει και εσύ έτσι και το έγραψες καταλάθος ανάποδα. Αλλιώς δεν έχει πρόβλημα.


σε ευχαριστώ!!θα προσπαθήσω να το διορθώσω όσο μπορώ,αν και μου φαίνονται ΠΟΛΥ περίεργα για να είμαι ειλικρινής!
δεν ξέρω,εμένα έτσι μου έδειξαν την αντιμετάθεση στο φροντ.μπορεί και να υπάρχουν 2 τρόποι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Αν στην έδειξαν έτσι, τότε είναι το ίδιο.
Αν έχεις και άλλες συγκεκριμένες απορίες, γράψτες και θα σου απαντήσουμε! Τι σου φαίνεται περίεργο ακριβώς; Η συσχέτιση με τους άλλους πίνακες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το ίδιο όνομα για μια μεταβλητή στο πρόγραμμα, που χρησιμοποιείται ως πραγματική παράμετρος σε μια διαδικασία και σε μια συνάρτηση, και στη συνέχεια να δώσω το ίδιο όνομα και στα ορίσματα του κάθε υποπρογράμματος; Δηλαδή:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ λ
...
ΚΑΛΕΣΕ Δ(x)
y<--Σ(x)
ΑΝ x>10 TOTE
ΓΡΑΨΕ 'Αληθές'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ x
...
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Και ας πούμε ότι τα υποπρογράμματα είναι τα εξής:
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ Σ(x): ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: x
ΑΡΧΗ
x<-- x + 1
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Δ(x)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: x
ΑΡΧΗ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ x
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ x>0
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

(Επειδή το topic δεν είναι και ιδιαίτερα δημοφιλές, αν δεν απαντήσει κανείς μέχρι την Τρίτη το βράδυ θα μου απαντήσω εγώ :whistle: )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Αν κατάλαβα καλά, θες να υπάρχει μεταβλητή χ στο πρόγραμμα και τα υποπρογράμματα σου? Αυτό γίνεται και δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα.
Πχ:

....
Κάλεσε ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ1(μεταβλητή1,μεταβλητή2,μεταβλητή3,...,μεταβλητήΝ)
.....

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ1(variable1,variable2,variable3,....,variableN)

....

Απαραίτητη προϋπόθεση για την χρήση υποπρογραμμάτων είναι:
α) Να υπάρχει ίδιο πλήθος μεταβλητών μέσα στην παρένθεση, κατά την κλήση του υποπρογράμματος και
β) Να υπάρχει αντιστοιχία 1-1 στο είδος των μεταβλητών. Αν η μεταβλητή1 είναι ΛΟΓΙΚΗ, η variable1 πρέπει να είναι επίσης ΛΟΓΙΚΗ.

Τα ονόματα ΔΕΝ είναι απαραίτητο να είναι τα ίδια, αλλά ΔΕΝ δημιουργείται κανένα πρόβλημα αν είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Πώς τα θυμάσαι όλα ρε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PiDefiner

Δραστήριο μέλος

Ο PiDefiner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Αν κατάλαβα καλά, θες να υπάρχει μεταβλητή χ στο πρόγραμμα και τα υποπρογράμματα σου? Αυτό γίνεται και δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα.
Πχ:

....
Κάλεσε ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ1(μεταβλητή1,μεταβλητή2,μεταβλητή3,...,μεταβλητήΝ)
.....

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ1(variable1,variable2,variable3,....,variableN)

....

Απαραίτητη προϋπόθεση για την χρήση υποπρογραμμάτων είναι:
α) Να υπάρχει ίδιο πλήθος μεταβλητών μέσα στην παρένθεση, κατά την κλήση του υποπρογράμματος και
β) Να υπάρχει αντιστοιχία 1-1 στο είδος των μεταβλητών. Αν η μεταβλητή1 είναι ΛΟΓΙΚΗ, η variable1 πρέπει να είναι επίσης ΛΟΓΙΚΗ.

Τα ονόματα ΔΕΝ είναι απαραίτητο να είναι τα ίδια, αλλά ΔΕΝ δημιουργείται κανένα πρόβλημα αν είναι.

Οκ, αυτά τα ήξερα. Αν δεν υπάρχει θέμα με το πρόγραμμα που έγραψα, τότε μου λύθηκε η απορία :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Για την ακρίβεια υπάρχει ένα μικρό θεματάκι:

Κάπου μέσα στη συνάρτηση πρέπει να γράψεις την εντολή:
Σ(χ) <- ....

Θες εντολή εκχώρησης για την συνάρτηση. Το υπόλοιπο είναι ολόσωστο!:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top