Ποιος ήταν ο βαθμός σας;[τρίμηνο,διαγωνίσματα,τεστ]

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Λοιπόν,χθες πήραμε βαθμούς.Γ΄γυμνασίου α' τρίμηνο.:)
Αρχαία ελληνικά κείμενα από μετάφραση 18
Αρχαία 18
Γλώσσα 19
Λογοτεχνία 19
ΚΠΑ 20
Μαθηματικά 16
Φυσική 18
Χημεία 16
Βιολογία 17
Γυμναστική 17
Μουσική 20
Καλλιτεχνικά 15:kill:
Πληροφορική 20
Γαλλικά 20
Αγγλικά 19
Μ.Ο. 18.3/11

Σημείωση: Θρησκευτικά κ ιστορία δε βαθμολογηθήκαμε διότι στα θρησκευτικά άργησαν να μας φέρουν καθηγήτρια,τα σχολεία κλείνουν για Χριστούγεννα κ εμείς έχουμε κάνει όλα κ όλα 2 μαθήματα και ιστορία είχαμε μία φιλόλογο η οποία αρρώστησε,έχει κανα μήνα να'ρθει κ η αντικαταστάτριά της άργησε να έρθει κ αυτή,δε γράψαμε και διαγώνισμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

spyros1996

Νεοφερμένος

Ο spyros1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Έχετε φυσική α γυμνασίου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,736 μηνύματα.
Φέτος β γυμνασίου α' τρίμηνο
θρησκευτικά 17
ιλιάδα 17
αρχαία 19
γλώσσα 19
λογοτεχνία 19
ιστορία 19
μαθηματικά 16
γεωγραφία 19
φυσική 18
χημεία 15
γυμναστική 17
μουσική 20
καλλιτεχνικά 18
οικιακή οικονομία 17
πληροφορική 16
τεχνολογία 19
γαλλικά 20
αγγλικά 19
Μ.Ο;;;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.

Alma Libre

Επιφανές μέλος

Η Sinéad αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,229 μηνύματα.
Τι κακό έχει το 15 στα καλλιτεχνικά;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,736 μηνύματα.
ρε τι φυτα ειστε εσεις ρε και εγω που εβγαζα 15 και 16 μια χαρα ειμαι το στοχο για το πανεπιστημιο το πετυχα ξεκολλιστε απο τουσ βαθμουσ και κοιταχτε τη ζωη στα ματια ζηστε
Μπορεί τα μόρια σου να σου επέτρεπαν να πας στη σχολή που ήθελες... για κάποιον όμως που θέλει να πετύχει κάτι που απαιτεί μόρια άνω των 18.000 τότε δεν επαρκεί το 15-16 ή το 17... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,790 μηνύματα.
Μπορεί τα μόρια σου να σου επέτρεπαν να πας στη σχολή που ήθελες... για κάποιον όμως που θέλει να πετύχει κάτι που απαιτεί μόρια άνω των 18.000 τότε δεν επαρκεί το 15-16 ή το 17... :)

οι βαθμοί του γυμνασίου δεν εγγυώνται επιτυχία στις πανελλαδικές. επίσης, είσαι γυμνάσιο, και σκέφτεσαι από τώρα μόρια και εξετάσεις? :hmm:




(ποιος ο λόγος ύπαρξης αυτού του θέματος? για να καυχιούνται οι super μαθητές για τις βαθμάρες του? και μετά αν σας πουν βαθμοθήρες, θυμώνετε)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
οι βαθμοί του γυμνασίου δεν εγγυώνται επιτυχία στις πανελλαδικές. επίσης, είσαι γυμνάσιο, και σκέφτεσαι από τώρα μόρια και εξετάσεις? :hmm:




(ποιος ο λόγος ύπαρξης αυτού του θέματος? για να καυχιούνται οι super μαθητές για τις βαθμάρες του? και μετά αν σας πουν βαθμοθήρες, θυμώνετε)

Ναι,αλλά από το γυμνάσιο χτίζεις τις βάσεις που θα σου χρειαστούν μετά.:hmm:

Επίσης,οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν είμαστε βαθμοθήρες,απλά περιμένουμε μία δίκαιη ανταμοιβή μας μετά από τους κόπους τριών μηνών. Απλά τυγχάνει αυτή η ανταμοιβή να είναι ένα χαρτί με αριθμούς για το κάθε μάθημα που παραδίδεται κάθε τρεις μήνες και λέγεται έλεγχος. Εγώ προσωπικά διαβάζω για προσωπική μου ευχαρίστηση, για να ανοίξει το μυαλό μου και να εγκλωβίσει μέσα όσα περισσότερα πράγματα μπορεί, για να μπορώ να έχω κριτική σκέψη και βούληση στη ζωή μου (με μπόνους μία καλή δουλειά με έναν τετραψήφιο μισθό/μήνα :D), κι όχι για να χαίρονται οι γονείς μου για τα 18άρια και τα 19άρια μου.

Επειδή κάποιος δημοσιεύει τους βαθμούς του εδώ δε σημαίνει ότι είναι βαθμοθήρας, ξεκολλήστε λίγο!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
οι βαθμοί του γυμνασίου δεν εγγυώνται επιτυχία στις πανελλαδικές. επίσης, είσαι γυμνάσιο, και σκέφτεσαι από τώρα μόρια και εξετάσεις?
1) Πράγματι, οι βαθμοί του γυμνασίου δεν εγγυώνται επιτυχία στις πανελλαδικές. Είναι πάρα πολλές οι περιπτώσεις που μαθητές τελείωσαν το γυμνάσιο με 19 και 10/13, στο λύκειο είχαν πτωτική πορεία και στις πανελλήνιες πάτωσαν.
2) Αντίθετα όμως τείνουν στο μηδέν οι περιπτώσεις μαθητών που ήταν από μέτριοι ως κακοί στο γυμνάσιο, στο λύκειο έγιναν ...αστέρια και ξαφνικά στις πανελλήνιες πέταξαν στα 19.000 μόρια.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,736 μηνύματα.
Συμφωνώ με τον Παναγιώτη... το ότι γράφουμε τους βαθμούς μας δεν σημαίνει πώς έχουμε κόλλημα, ούτε πως είμαστε βαθμοθήρες... :) Το αν τα γράφουμε και το δείχνουμε είναι δικαίωμά μας... αν θεωρείτε αυτό το θέμα χαζό και ανούσιο ας μην απαντήσετε και ας μην το κοιτάξετε καν... και δεν είναι αλήθεια πως γράφουν μόνο οι καλοί μαθητές, γιατί αν κοιτάξεις και στα πιο προηγούμενα σχόλια, υπάρχουν βαθμοί 12,13,14,15,16 κ.λ.π... και τα παιδιά δεν ντρέπονται να τους γράψουν, ούτε και τους κοροϊδεύει κανείς! Το ότι παίρνουμε καλούς βαθμούς και το γράφουμε, δεν είναι για να το δουν οι άλλοι... είναι ΜΌΝΟ για δική μας ευχαρίστηση, και αυτό το θέμα δεν το δημιούργησα εγώ, οπότε μην αναφέρεσθε σε εμένα όσον αφορά το θέμα... κατά τη δική μου γνώμη είναι μια χαρά θέμα..
Υ.Γ. βαθμοθήρας είναι αυτός ο οποίος δεν ζει αν δεν έχει βγάλει πάνω από 19.... δεν ζει, εάν αντί για 20,πάρει 19.5... κάποιος όμως που απλά στεναχωριέται με το 15 στα καλλιτεχνικά που θα μπορούσε να είναι 20 (σιγά το μάθημα στο γυμνάσιο) ή που χαίρεται και θέλει να το δείξει με το 18 στον έλεγχο δεν είναι βαθμοθήρας.... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyros1996

Νεοφερμένος

Ο spyros1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
εγω φετος στις πανελληνιες εβγαλα καπου στα 19000 μορια και ατομα που εβγαζαν 20 και 19.12 στο γυμνασιο ειδαν την πλατη μου . Και λεω το εξης αν θες κατι και του 10 να εισαι και να αρχισες να μαθαινεις προσθεση στη β λυκειου παλι μπορεις να πετυχεισ το στοχο σου ανεξαρτητα απο τις αποκαλουμενες 'βασεις γνωσεων'.(τωρα ειμαι ημμυ και δε νομιζω να υπαρχει κατι παραπανω απο αυτο σαν στοχος στις πανελλαδικες . Αν και βεβαια το μετανιωσα και θα δωσω με 10 τοις εκατο για μηχανολογους αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα)

και τι ακριβως νομιζεις οτι οι βαθμοι σε κανουν εξυπνοτερο απο καπιον του 15 ? το συστημα εχει ριζωσει μεσα σου οι βαθμοι δε λενε τπτ καταλαβετο και πραγματικα δεν υπαρχει λογος να χαιρεσαι που εβγαλες 20 υπαρχει ομως λογος να αναρωτιεσαι τι χανεις για να πετυχεις το προφιλ του λεγομενου καλου μαθητη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Αληθεια εχω δει ενα τεραστιο αριθμο μαθητων που εχει 19 μεσο ορο στα τριμηνα και πανε να γραψουν πανελληνιες και παιρνουν 10000-12000 μορια..Ο βαθμος αληθεια δεν λεει τιποτα..Για παραδειγμα εγω περσι ειχα 17 αρχαια ... εχω να ανοιξω το βιβλιο των αρχαιων να δω τι λεει πανω απο 3 χρονια..απλα με μια σωστη συμπεριφορα και ενα καλο σκονακιολα γινονται..Αξιζα να παρω τετοιο βαθμο? Οχι βεβαια και το παραδεχομαι..Οπως λεει ο απο πανω τπτ να μην εχετε κανει μεχρι την α-β λυκειου μετα με προσπαθεια περνατε και τους πιο αριστους μαθητες..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyros1996

Νεοφερμένος

Ο spyros1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
μην παραμυθιαζεσαι φιλε μου αυτοι που περνουν τουσ πραγματικα καλους μαθητες δεν ειναι ολοι ειναι αυτοι που πραγματικα τουσ κοβει και δεν δινουν δεκαρα για τουσ βαθμουσ και γενικα για το εκπαιδευτικο συστημα δινουν ομως δεκαρα μη σου πω και ταλιρο για τις πραγματικες γνωσεις . Με το να μου λες το βαθμο και οτι πηρες 17 με σκονακια σημαινει οτι νοιζεσαι για τους βαθμους , ακολουθεις το συστημα . Αν πραγματικα δεν νοιζοσουν και πιστευες οτι οι βαθμοι δε λενε τπτ δεν εμπαινες στο κοπο ουτε σκονακι να κανω.(Παντα αναφερομαι στουσ βαθμουσ των παρακατω ταξεων και οχι στισ πανελλαδικες οπου εκει δεν εχεις επιλογη καθως εκει παιζεται η τυχη σου

πολλα εκφραστικα λαθη σορρυ η βιασυνη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Ενταξει οτι με νοιαζει με νοιαζει να παρω ενα βαθμο ετσι να λεω οτι τον πηρα ειτε με σκονακι ειτε οxι δεν με ενδιαφερει καθολου :P . Mε νοιαζει να μου την λενε οι γονεις μου αυτο μονο...Και μην σε νοιαζει για τα λαθη και εγω γραφω σαν τρελος καμια φορα και κανω 100 λαθη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,736 μηνύματα.
και τι ακριβως νομιζεις οτι οι βαθμοι σε κανουν εξυπνοτερο απο καπιον του 15 ? το συστημα εχει ριζωσει μεσα σου οι βαθμοι δε λενε τπτ καταλαβετο και πραγματικα δεν υπαρχει λογος να χαιρεσαι που εβγαλες 20 υπαρχει ομως λογος να αναρωτιεσαι τι χανεις για να πετυχεις το προφιλ του λεγομενου καλου μαθητη
Σπύρο έχεις δίκιο σε αυτό που λες και δεν νομίζω να ανέφερα πως κάποιος που έβγαλε 20 είναι πιο έξυπνος ή ανώτερος από κάποιον που πήρε 14 ή 15... αν το είπα με έμμεσο τρόπο συγνώμη... πάντως δεν το πιστεύω πως κάποιος που πήρε 18 η 19 είναι εξυπνότερος από κάποιον με 12,13 κ.λ.π... όμως για κάποιο λόγο πήρε μεγαλύτερο βαθμό... και όχι λόγω εξυπνάδας.. άνθρωποι είμαστε και κάνουμε λάθη, όπως και μικροί ήμασταν και κολλάγαμε με τους βαθμούς... όχι όλοι... απλά κάποιοι μόνο λόγω ενθουσιασμού χαίρονται περισσότερο... μα δεν νομίζω να θες να μου πεις, πως κάποιος που πήρε 20 δεν πρέπει να χαίρεται... το 20 είναι η ανταμοιβή ουσιαστικά αυτού που διάβαζε... Πάντως για εμένα, κάποιος που πήρε 19 και 20 αλλά στην πραγματικότητα δεν ξέρει πως η τετραγωνική ρίζα του 16 είναι το 4, δεν αξίζει το 20... αλλά αυτός που το πήρε και το άξιζε φυσικά και πιστεύω πως πρέπει να χαίρεται... δίκιο έχεις πως δεν πρέπει να μεγαλοποιούμε τόσο τα πράγματα, αλλά μην ξεχνάς πως έχεις να κάνεις με παιδιά α, β και γ γυμνασίου... φυσικό είναι ο υπερενθουσιασμός...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,790 μηνύματα.
Ναι,αλλά από το γυμνάσιο χτίζεις τις βάσεις που θα σου χρειαστούν μετά.:hmm:

Επίσης,οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν είμαστε βαθμοθήρες,απλά περιμένουμε μία δίκαιη ανταμοιβή μας μετά από τους κόπους τριών μηνών. Απλά τυγχάνει αυτή η ανταμοιβή να είναι ένα χαρτί με αριθμούς για το κάθε μάθημα που παραδίδεται κάθε τρεις μήνες και λέγεται έλεγχος. Εγώ προσωπικά διαβάζω για προσωπική μου ευχαρίστηση, για να ανοίξει το μυαλό μου και να εγκλωβίσει μέσα όσα περισσότερα πράγματα μπορεί, για να μπορώ να έχω κριτική σκέψη και βούληση στη ζωή μου (με μπόνους μία καλή δουλειά με έναν τετραψήφιο μισθό/μήνα :D), κι όχι για να χαίρονται οι γονείς μου για τα 18άρια και τα 19άρια μου.

Επειδή κάποιος δημοσιεύει τους βαθμούς του εδώ δε σημαίνει ότι είναι βαθμοθήρας, ξεκολλήστε λίγο!:)

Συμφωνώ με τον Παναγιώτη... το ότι γράφουμε τους βαθμούς μας δεν σημαίνει πώς έχουμε κόλλημα, ούτε πως είμαστε βαθμοθήρες... :) Το αν τα γράφουμε και το δείχνουμε είναι δικαίωμά μας... αν θεωρείτε αυτό το θέμα χαζό και ανούσιο ας μην απαντήσετε και ας μην το κοιτάξετε καν... και δεν είναι αλήθεια πως γράφουν μόνο οι καλοί μαθητές, γιατί αν κοιτάξεις και στα πιο προηγούμενα σχόλια, υπάρχουν βαθμοί 12,13,14,15,16 κ.λ.π... και τα παιδιά δεν ντρέπονται να τους γράψουν, ούτε και τους κοροϊδεύει κανείς! Το ότι παίρνουμε καλούς βαθμούς και το γράφουμε, δεν είναι για να το δουν οι άλλοι... είναι ΜΌΝΟ για δική μας ευχαρίστηση, και αυτό το θέμα δεν το δημιούργησα εγώ, οπότε μην αναφέρεσθε σε εμένα όσον αφορά το θέμα... κατά τη δική μου γνώμη είναι μια χαρά θέμα..
Υ.Γ. βαθμοθήρας είναι αυτός ο οποίος δεν ζει αν δεν έχει βγάλει πάνω από 19.... δεν ζει, εάν αντί για 20,πάρει 19.5... κάποιος όμως που απλά στεναχωριέται με το 15 στα καλλιτεχνικά που θα μπορούσε να είναι 20 (σιγά το μάθημα στο γυμνάσιο) ή που χαίρεται και θέλει να το δείξει με το 18 στον έλεγχο δεν είναι βαθμοθήρας.... :)

τα παιδιά που αναφέρθηκαν στο 15 ήταν σε μαθήματα που ένας καλός βαθμός είναι δεδομένος (βλ. καλλιτεχνικά) αλλά δεν έκαναν την απαραίτητη προσπάθεια. επίσης, θες να βλέπεις κάπου γραμμένο ότι πήρε 19 και 20? διαφορετικά γιατί το γράφεις εδώ αν δεν θες να το δουν οι άλλοι? και μόνο ότι έγραψες ένα κατεβατό για να δικαιολογηθείς δείχνει πως μάλλον προσπαθείς να καλύψεις τη βαθμοθηρία σου με σάλτσες. :P
τέλος πάντων, όπως σας αρέσει. πείτε μου όμως, αν ήσασταν μέτριοι, θα λέγατε τους βαθμούς σας στο ischool?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
Το νόημα του Γυμνασίου (και αργότερα του Λυκείου), εκτός από το να αποκτήσει ο μαθητής κάποιο ορισμένο επίπεδο για να μπορεί να ανταπεξέλθει σε πιο προχωρημένα αντικείμενα, είναι να μάθει πως να διαβάζει. Οι βαθμοί είναι ένα κίνητρο ώστε ο μαθητής να μάθει να συντονίζει σωστά το διάβασμά του (τα σκονάκια δεν τα αναφέρω, όποιος τα χρησιμοποιεί απλά κοροϊδεύει τον εαυτό του) και ένα μέτρο της αποτελεσματικότητάς του.

Όπως είπε ο Δίας, πολύ λίγες είναι οι περιπτώσεις μαθητών με χαμηλές επιδώσεις στην υπόλοιπη σχολική τους ζωή (βλέπε: χαμηλός βαθμός) οι οποίοι μπόρεσαν να αναιρέσουν χρόνια αποχής από το συστηματικό διάβασμα και να εισαχθούν σε υψηλόβαθμες σχολές. Το "20" δεν είναι εγγύηση της επιτυχίας, αλλά στις πανελλαδικές οι "μαθητές-εκπλήξεις" είναι πολύ λίγοι. Σε δείγμα ~300 υποψηφίων από την πόλη μου, μόνο 2 από τους μαθητές "του 10" κατάφεραν να γράψουν έστω και πάνω από τα 15.000 μόρια στις εξετάσεις του 2014.

* Όχι το περιστασιακό 10 σε κάποιο διαγώνισμα, ή ακόμη και σε κάποιο μάθημα (εγώ για παράδειγμα στο γυμνάσιο συστηματικά έπαιρνα 14-15 στα Αρχαία), αλλά ολόκληρη η νοοτροπία της απαξίωσης προς το σχολείο και τις σχολικές επιδόσεις.

Οπότε εσύ ποιον εναλλακτικό τρόπο προτείνεις για να αξιολογηθεί η επίδοση? Κανείς δεν λέει ότι το σύστημα που χρησιμοποιείται τώρα είναι τέλειο, αλλά δεν βλέπω εναλλακτικές στον τρόπο αξιολόγησης.

τέλος πάντων, όπως σας αρέσει. πείτε μου όμως, αν ήσασταν μέτριοι, θα λέγατε τους βαθμούς σας στο ischool?

Δεν ήξερα το ischool όταν ήμουν στο γυμνάσιο, αλλά δεν ντρέπομαι να πω ότι σε ορισμένα μαθήματα (Αρχαία, Θρησκευτικά, Καλλιτεχνικά (!)) σπάνια είχα πάρει σε τρίμηνο πάνω από 16.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,790 μηνύματα.
Οπότε εσύ ποιον εναλλακτικό τρόπο προτείνεις για να αξιολογηθεί η επίδοση? Κανείς δεν λέει ότι το σύστημα που χρησιμοποιείται τώρα είναι τέλειο, αλλά δεν βλέπω εναλλακτικές στον τρόπο αξιολόγησης.

Δεν προτείνω κάποια αλλαγή, απλά λέω ότι χρειάζεται μέτρο, δεν είναι ανάγκη να παθιαζόμαστε με τους βαθμούς.

Δεν ήξερα το ischool όταν ήμουν στο γυμνάσιο, αλλά δεν ντρέπομαι να πω ότι σε ορισμένα μαθήματα (Αρχαία, Θρησκευτικά, Καλλιτεχνικά (!)) σπάνια είχα πάρει σε τρίμηνο πάνω από 16.

κι εγώ μέτρια ήμουν ως μαθήτρια στο γυμνάσιο, με ελάχιστα 20άρια και αρκετά 15-16άρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alma Libre

Επιφανές μέλος

Η Sinéad αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,229 μηνύματα.
οι βαθμοί του γυμνασίου δεν εγγυώνται επιτυχία στις πανελλαδικές. επίσης, είσαι γυμνάσιο, και σκέφτεσαι από τώρα μόρια και εξετάσεις? :hmm:




(ποιος ο λόγος ύπαρξης αυτού του θέματος? για να καυχιούνται οι super μαθητές για τις βαθμάρες του? και μετά αν σας πουν βαθμοθήρες, θυμώνετε)

Βασικά οι βαθμοί του γυμνασίου δεν εγγυώνται τίποτα, εκτός αν έχεις σκοπό μετά το γυμνάσιο να μη συνεχίσεις το σχολείο και να πας σε ΙΕΚ ή δεξερωτι. Τότε ναι, μετράνε.

Ναι,αλλά από το γυμνάσιο χτίζεις τις βάσεις που θα σου χρειαστούν μετά.:hmm:

Επίσης,οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν είμαστε βαθμοθήρες,απλά περιμένουμε μία δίκαιη ανταμοιβή μας μετά από τους κόπους τριών μηνών. Απλά τυγχάνει αυτή η ανταμοιβή να είναι ένα χαρτί με αριθμούς για το κάθε μάθημα που παραδίδεται κάθε τρεις μήνες και λέγεται έλεγχος. Εγώ προσωπικά διαβάζω για προσωπική μου ευχαρίστηση, για να ανοίξει το μυαλό μου και να εγκλωβίσει μέσα όσα περισσότερα πράγματα μπορεί, για να μπορώ να έχω κριτική σκέψη και βούληση στη ζωή μου (με μπόνους μία καλή δουλειά με έναν τετραψήφιο μισθό/μήνα :D), κι όχι για να χαίρονται οι γονείς μου για τα 18άρια και τα 19άρια μου.

Επειδή κάποιος δημοσιεύει τους βαθμούς του εδώ δε σημαίνει ότι είναι βαθμοθήρας, ξεκολλήστε λίγο!:)
Δε χτίζεις απαραίτητα βάσεις. Εγώ βάσεις στα μαθηματικά έχτισα φέτος. :P
Πίστεψε με, το μυαλό σου δεν θα ανοίξει με το να πήζεις διαβάζοντας τα βιβλία του σχολείου (κακογραμμένα κιόλας τα περισσότερα). Εκτός απο την ιστορία , την έκθεση και το ΚΠΑ όλα τα υπόλοιπα μαθήματα δε βοηθάνε στο να χτίσεις άποψη - τουλάχιστον άμεσα. Το μυαλό σου δε θα ανοίξει αν βγάλεις 20 στο γυμνάσιο, θα ανοίξει αν πάρεις απόφαση να δεις τη πραγματικότητα και να εκμεταλλευτείς όσα υποτίθεται πως έμαθες τόσα χρόνια για να χτίσεις την άποψη σου πάνω σε οποιοδήποτε κοινωνικό ζήτημα.


εγω φετος στις πανελληνιες εβγαλα καπου στα 19000 μορια και ατομα που εβγαζαν 20 και 19.12 στο γυμνασιο ειδαν την πλατη μου . Και λεω το εξης αν θες κατι και του 10 να εισαι και να αρχισες να μαθαινεις προσθεση στη β λυκειου παλι μπορεις να πετυχεισ το στοχο σου ανεξαρτητα απο τις αποκαλουμενες 'βασεις γνωσεων'.(τωρα ειμαι ημμυ και δε νομιζω να υπαρχει κατι παραπανω απο αυτο σαν στοχος στις πανελλαδικες . Αν και βεβαια το μετανιωσα και θα δωσω με 10 τοις εκατο για μηχανολογους αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα)

και τι ακριβως νομιζεις οτι οι βαθμοι σε κανουν εξυπνοτερο απο καπιον του 15 ? το συστημα εχει ριζωσει μεσα σου οι βαθμοι δε λενε τπτ καταλαβετο και πραγματικα δεν υπαρχει λογος να χαιρεσαι που εβγαλες 20 υπαρχει ομως λογος να αναρωτιεσαι τι χανεις για να πετυχεις το προφιλ του λεγομενου καλου μαθητη
1. Έχεις ένα point, μαζί σου. :P Αν υπάρχει καλή θέληση και το λιγότερο δυνατό άγχος όλα θα πάνε μια χαρά, και ο τελευταίος μαθητής να'ναι κάποιος.
2. Στη πραγματικότητα όλοι το ίδιο μυαλό κουβαλάμε, απλά άλλοι το χρησιμοποιούν και άλλοι όχι. Μαθητές του 15 είναι συνήθως όσοι έχουν δυσκολία στα θετικά μαθήματα (δε ξέρω αν ισχύει και στα άλλα σχολεία αλλά στο δικό μου έτσι έχω καταλάβει πως είναι). Δεν είναι όσοι δε διαβάζουν ούτε είναι δα χαζοί.
Μπορεί να είναι άτομα που έχουν και θέμα με τη μνήμη τους, ή μαθησιακές δυσκολίες ή χίλια δυο. Αν θέλει κάποιος να διακρίνει παιδάκια με βάση το πόσο έβγαλαν στο γυμνάσιο, μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό του. ;)


τα παιδιά που αναφέρθηκαν στο 15 ήταν σε μαθήματα που ένας καλός βαθμός είναι δεδομένος (βλ. καλλιτεχνικά) αλλά δεν έκαναν την απαραίτητη προσπάθεια. επίσης, θες να βλέπεις κάπου γραμμένο ότι πήρε 19 και 20? διαφορετικά γιατί το γράφεις εδώ αν δεν θες να το δουν οι άλλοι? και μόνο ότι έγραψες ένα κατεβατό για να δικαιολογηθείς δείχνει πως μάλλον προσπαθείς να καλύψεις τη βαθμοθηρία σου με σάλτσες. :P
τέλος πάντων, όπως σας αρέσει. πείτε μου όμως, αν ήσασταν μέτριοι, θα λέγατε τους βαθμούς σας στο ischool?
Καλλιτεχνικά, μουσική, ΚΠΑ, ξένες γλώσσες, οικιακή οικονομία και δε ξέρω ποια άλλα μαθήματα είναι τα δεδομένα 20άρια στο γυμνάσιο που όλοι παίρνουν στη πλάκα. Εμπειρικά θα πω πως τα καλλιτεχνικά είναι ένα δύσκολο και απαιτητικό μάθημα (δε ξέρω πως το διδάσκεστε αλλά εμάς ήταν πραγματικά παλούκι ο τρόπος) που ειδικά αν ο καθηγητής είναι λίγο στριμμένος, άασε..

Προσωπικά εγώ έβαλα τα 16άρια μου πέρσι (μιλάμε έχω πολλά κότσια).:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top