Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος


Καταρχάς, θα ήθελα να σημειώσω πως πηγαίνω σε ιδιωτικό σχολείο από την ηλικία των 6 ( Α' Δημοτικού ). Δεν νομίζω πως μπορούν να συγκριθούν οι εγκαταστάσεις ενός ιδιωτικού σχολείου με αυτές ενός δημόσιου.
Στα ιδιωτικά υπάρχουν πολλά αμφιθέατρα, τάξεις με υπολογιστές και προτζέκτορες, γήπεδο ποδοσφαίρου, μπάσκετ, βόλεϊ. Επομένως, οι καθηγητές έχουν περισσότερα μέσα για να κάνουν το μάθημά τους.
Επίσης, το όνομα και το τι ανθρώπους έχει βγάλει ένα ιδιωτικό παίζει καθοριστικό ρόλο. Αν κάποιο δηλαδή έχει βγάλει Προέδρους Δημοκρατίας, Υπουργούς, πολιτικοποιημένους ανθρώπους, ανθρώπους της τέχνης κλπ, δεν θα θέλατε το παιδί σας ή ίδιοι να φοιτήσετε σε αυτό;
Η ιστορία είναι φυσικά και αυτή πολύ σημαντική. Ένα σχολείο που ιδρύθηκε το 1900 και συνεχίζει ως τωρα να βγάζει αξιολογους ανθρώπους σημαίνει πως κάνει καλή δουλειά.
Στη συνέχεια, οι περισσότεροι καθηγητές, ειδικότερα οι νεότεροι ( 25-35 ετών ) έχουν τουλάχιστον ένα μεταπτυχιακό τίτλο. Τι σημαίνει αυτό; Πως έχει περισσότερα εφόδια, γνώσεις και αναγνωρίζει τι χρειάζονται τα παιδιά. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν τουλάχιστον 5 καθηγητές που έχουν διδακτορικό στο δικό μου σχολείο.
Ακόμα, η όλη οργάνωση και οι κανονισμοί δείχνουν πως πρόκειται για σοβαρά ιδιωτικά σχολεία που θέλουν οι μαθητές τους να βγουν όχι μόνο με πολλές γνώσεις στην κοινωνία, αλλά να έχουν έναν καλό χαρακτήρα. Η επιλογή του Δ.Σ. μέχρι και των νεότερων καθηγητών γίνεται με πολλά κριτήρια, και φυσικά όχι μόνο με κριτήριο τις σπουδές. Για παραδειγμα, αν μπορεί κάποιος να μεταβιβάσει τις γνώσεις του σε μαθητές. Όσον αναφορά τους κανονισμούς, είναι αυστηροί και πρέπει να τους σέβονται όχι μόνο οι μαθητές, αλλά και ολόκληρο το προσωπικό.
Τέλος, δύο άκρως σημαντικά θέματα. Η ασφάλεια και η καθαριότητα. Ποιος δεν έχει μπει σε έναν δημόσιο χώρο ( πχ. Δημόσιο Σχολείο ) και δεν έχει δει από βρωμιές μέχρι σύριγγες; Επιπλέον, στα ιδιωτικά ο χώρος φυλάσσεται διαρκώς και δεν υπάρχει περίπτωση να μπει κάποιος άσχετος μέσα.
Φυσικά, είμαι παραπάνω από σίγουρος πως κάποια δημόσια σχολεία παρέχουν παρόμοιες ή και περισσότερες γνώσεις από κάποια ιδιωτικά. Αλλά εγώ πάντα μιλάω τι γίνεται συνήθως και με βάση τις δικές μου εμπειρίες.
Οι εγκαταστασεις ,οταν μιλαμε για δευτεροβαθμια δεν παιζουν ρολο .Και σε σπηλια μπορει να γινει μαθημα και να βγουν αριστουχοι
Τα μεταπτυχιακα των καθηγητων ,παλι αχρηστα ειναι ,το πτυχιο ειναι πολυ παραπανω απο αρκετο για να διδαξεις σε σχολειο ,καλα για διδακτορικο δεν συζηταω, αν ειναι να εχεις φαει 10 χρονια απτην ζωη σου για να καταληξεις να κανεις μαθημα σε 15χρονα ,κατι εκανες λαθος
Για ασφαλεια +καθαριοτητα παλι ,δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanosGR
Πολύ δραστήριο μέλος


Επίσης, θα ήθελα να προσθέσω πως σε πολλά σχολεία υπάρχουν και Επόπτες. Βρίσκονται κάτω από τον Υποδιευθυντή και τακτοποιούν τις απουσίες, στηρίζουν ψυχολογικά τον μαθητή, επικοινωνούν με γονείς και άλλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος


Δε βλεπω να γινεται κατι τετοιο στα δημοσια για αυτο δε παει καλα το δημοσιο σχολειο.
Πρεπει ολοι (μαθητες καθηγητες) να μαστε στο 50 50
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


@ PanosGRΚαταρχάς, θα ήθελα να σημειώσω πως πηγαίνω σε ιδιωτικό σχολείο από την ηλικία των 6 ( Α' Δημοτικού ).Δεν νομίζω πως μπορούν να συγκριθούν οι εγκαταστάσεις ενός ιδιωτικού σχολείου με αυτές ενός δημόσιου.
Στα ιδιωτικά υπάρχουν πολλά αμφιθέατρα, τάξεις με υπολογιστές και προτζέκτορες, γήπεδο ποδοσφαίρου, μπάσκετ, βόλεϊ. Επομένως, οι καθηγητές έχουν περισσότερα μέσα για να κάνουν το μάθημά τους.
Επίσης, το όνομα και το τι ανθρώπους έχει βγάλει ένα ιδιωτικό παίζει καθοριστικό ρόλο. Αν κάποιο δηλαδή έχει βγάλει Προέδρους Δημοκρατίας, Υπουργούς, πολιτικοποιημένους ανθρώπους, ανθρώπους της τέχνης κλπ, δεν θα θέλατε το παιδί σας ή ίδιοι να φοιτήσετε σε αυτό;
Η ιστορία είναι φυσικά και αυτή πολύ σημαντική. Ένα σχολείο που ιδρύθηκε το 1900 και συνεχίζει ως τωρα να βγάζει αξιολογους ανθρώπους σημαίνει πως κάνει καλή δουλειά.
Στη συνέχεια, οι περισσότεροι καθηγητές, ειδικότερα οι νεότεροι ( 25-35 ετών ) έχουν τουλάχιστον ένα μεταπτυχιακό τίτλο. Τι σημαίνει αυτό; Πως έχει περισσότερα εφόδια, γνώσεις και αναγνωρίζει τι χρειάζονται τα παιδιά. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν τουλάχιστον 5 καθηγητές που έχουν διδακτορικό στο δικό μου σχολείο.
Ακόμα, η όλη οργάνωση και οι κανονισμοί δείχνουν πως πρόκειται για σοβαρά ιδιωτικά σχολεία που θέλουν οι μαθητές τους να βγουν όχι μόνο με πολλές γνώσεις στην κοινωνία, αλλά να έχουν έναν καλό χαρακτήρα. Η επιλογή του Δ.Σ. μέχρι και των νεότερων καθηγητών γίνεται με πολλά κριτήρια, και φυσικά όχι μόνο με κριτήριο τις σπουδές. Για παραδειγμα, αν μπορεί κάποιος να μεταβιβάσει τις γνώσεις του σε μαθητές. Όσον αναφορά τους κανονισμούς, είναι αυστηροί και πρέπει να τους σέβονται όχι μόνο οι μαθητές, αλλά και ολόκληρο το προσωπικό.
Τέλος, δύο άκρως σημαντικά θέματα. Η ασφάλεια και η καθαριότητα. Ποιος δεν έχει μπει σε έναν δημόσιο χώρο ( πχ. Δημόσιο Σχολείο ) και δεν έχει δει από βρωμιές μέχρι σύριγγες; Επιπλέον, στα ιδιωτικά ο χώρος φυλάσσεται διαρκώς και δεν υπάρχει περίπτωση να μπει κάποιος άσχετος μέσα.
Φυσικά, είμαι παραπάνω από σίγουρος πως κάποια δημόσια σχολεία παρέχουν παρόμοιες ή και περισσότερες γνώσεις από κάποια ιδιωτικά. Αλλά εγώ πάντα μιλάω τι γίνεται συνήθως και με βάση τις δικές μου εμπειρίες.
Έχω περάσει από μουράτο ιδιωτικό σαν το δικό σου (ίσως από το ίδιο με σένα). Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα γράφεις σχετικά με κτίρια, γήπεδα, αμφιθέατρα, υπολογιστές, υποδομές, κανονισμούς, οργάνωση, ασφάλεια και καθαριότητα. Θα προσθέσω μερικά ακόμα θετικά του ιδιωτικού, όπως το ότι εκεί μαθαίνεις και την ξένη γλώσσα και το ότι έχεις και άλλες επιπλέον δραστηριότητες. Όμως μέχρι εκεί. Θα διαφωνήσω σε κάποια που γράφεις και θα συμπληρώσω μερικά ακόμα.
1) Το αν ένα σχολείο έχει βγάλει υπουργούς και προέδρους δημοκρατίας, για μένα δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Αν οι γονείς του δεν είχαν τα χρήματα θα μπορούσε να είχε τελειώσει το δημόσιο της γειτονιάς του.
2) Οι πολύ νέοι καθηγητές ίσως είναι άπειροι για να κάνουν σωστά την εκπαιδευτική δουλειά τους, όμως είναι πάντα πολύ πρόθυμοι να εκπληρώνουν τις όποιες απαιτήσεις του αφεντικού τους.
3) Το ότι ένας καθηγητής έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό δεν τον κάνει οπωσδήποτε και καλό καθηγητή. Σίγουρα είναι καλός επιστήμονας, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα είναι και καλός ΔΑΣΚΑΛΟΣ για να μεταδώσει στα παιδιά τις γνώσεις, τον τρόπο σκέψης και την Αγάπη για το μάθημά του. Και στο δημόσιο υπάρχουν καθηγητές με πολλές σπουδές, αλλά συνάντησα και κάποιους που δεν έκαναν για τάξη. Βάλε για παράδειγμα τον Einstein να κάνει Φυσική στην Α λυκείου.
4) Τα κριτήρια πρόσληψης προσωπικού σε ένα ιδιωτικό σχολείο δεν είναι πάντα αξιοκρατικά. Παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο οι γνωριμίες, οι διασυνδέσεις με την εξουσία και γενικά το επιχειρηματικό όφελος. Ακόμα μετράει το κατά πόσο ο καθηγητής θα είναι υπάκουο όργανο της διεύθυνσης και να φτάνει ακόμα και στο να χαφιεδίζει τους συναδέλφους του.
5) Στο ιδιωτικό δημοτικό που πήγαινα οι δασκάλες ήταν όλες διαρκώς φοβισμένες. Εμείς τα παιδιά ανακαλύψαμε στην τάξη μικρόφωνα με τα οποία η διεύθυνση παρακολουθούσε τι γίνεται στην τάξη. Δεν πιστεύω ότι ένας δάσκαλός ή καθηγητής μπορεί να αποδώσει στη δουλειά του όταν βρίσκεται διαρκώς σε καθεστώς τρομοκρατίας.
6) Και στο δημόσιο και στο ιδιωτικό σχολείο υπάρχουν καθηγητές άριστοι, καλοί, μέτριοι. Πάντως ΚΑΙ οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων (άσχετα με τους μύθους) κάνουν ΟΛΟΙ φροντιστήρια και (κυρίως) ιδιαίτερα. Το αν τα κάνουν στο χώρο του σχολείου, δεν παύουν να είναι φροντιστήρια.
7) Θυμάμαι ότι όταν πήγαινα στο ιδιωτικό ξυπνούσα στις 6:30 το πρωί και γύριζα σπίτι στις 15:30, έχοντας κάνει πρωί και μεσημέρι μεγάλη διαδρομή με το λεωφορείο. Στο δημόσιο ξυπνούσα στις 7:45 και στις 14:15 ήμουνα στο σπίτι μου.
8.) Πολλές φορές και μάλιστα και στις διακοπές τα ιδιωτικά φορτώνουν τα παιδιά με "εργασίες" κλπ με μοναδικό στόχο να διαφημιστούν ότι "κάνουν δουλειά".
9) Το σχολείο είναι ΚΑΙ κοινωνία. Το περιβάλλον του ιδιωτικού είναι "αποστειρωμένο" καθώς εκεί δεν υπάρχουν παιδιά όλων των ειδών. Όταν από το ιδιωτικό πήγα σε δημόσιο, ήταν μεγάλη η έκπληξή μου όταν ανακάλυψα ότι υπάρχουν και παιδιά αλλοδαπών, "αλητόπαιδα" (ας πούμε), εντελώς αδιάφοροι μαθητές κλπ.
10) Ακούγεται ότι τα ιδιωτικά έχουν μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας στις πανελλήνιες από τα δημόσια. Λογικό δεν είναι; Αφού ένα (χάι) ιδιωτικό κάνει επιλογή των μαθητών του, προφανώς δεν υπάρχουν αυτοί που θα γράψουν πολύ χαμηλά.
11) Υπονόησες κάτι για ναρκωτικά. Αυτό δεν είναι κάτι που συμβαίνει μόνον στα δημόσια σχολεία και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
12) Εκείνο που με στεναχωρούσε περισσότερο από όλα στο ιδιωτικό ήταν οι διακρίσεις υπέρ των παιδιών των οποίων ο πατέρας ήταν "κάποιος". Για παράδειγμα στο δημοτικό γινόταν "κλήρωση" για τη σημαία και ...εντελώς τυχαία πάντα "κληρωνόταν" ο γιος του υπουργού.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanosGR
Πολύ δραστήριο μέλος


1) Συμφωνώ. Ναι, θα μπορούσαν να είχαν γίνει και από δημόσια, όπως πολλοί άλλωστε.
2) Σύμφωνοι.
3) Σύμφωνοι και εδώ, αλλά όπως προανέφερα υπάρχουν διάφορα κριτήρια για την πρόσληψη κάποιου εκπαιδευτικού.
4) Δεν είναι πάντα αξιοκρατικά στο θέμα πρόσληψης, αλλά είναι στο θέμα της δουλειάς. Σε κάθε ιδιωτική επιχείριση. Σου δίνω ένα παράδειγμα. Είσαι ο ιδιοκτήτης ενός ιδιωτικού σχολείου και ένας παλιός σου συνάδελφος σου μιλάει για τον γιό του. Αν έχει τα ίδια προσόντα με κάποιον άλλον applicant, φυσικά προτιμάς αυτόν. Όμως αν δεν σου κάνει την δουλειά που θες, παίρνει πόδι από τον πρώτο χρόνο. Πιο απλό παράδειγμα. Παίρνεις τον γιο του καθηγητή σου στα χωράφια και δεν παίρνεις έναν άλλον. Αν ο γιος του καθηγητή σου δεν βγάζει λάδι από τις ελιές, θα τον κρατήσεις; Θεωρώ πως σε μία ιδιωτική επιχείριση είναι πιο εύκολο να μπεις, παρά να παραμείνεις ή να ανεβείς ιεραρχικά.
5) Πολύ υπερβολικό περιστατικό, αλλά δεν αμφισβητώ ότι μπορεί να είναι αλήθεια.
6) Μεταξύ μας τώρα. Όποιος θέλει να περάσει Ιατρική Αθηνών, δεν πα να πηγαίνει και στο University of Oxford, κάνει φροντιστήρια.
7) Αυτό ίσως να είναι ένα πρόβλημα, ιδιαίτερα για τους γονείς. Τα παιδιά το συνηθίζουν.
8) Στο δικό μου δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο, επομένως δεν μπορώ να εκθέσω άποψη.
9) Δηλαδή εσύ θα έστελνες το παιδί σου σε ένα ιδιωτικό σχολείο, αν ήξερες πως δεν το βγάζει; Αν ήξερες πως τα χρήματά σου θα πάνε στράφι; Γι'αυτό δεν υπάρχουν τέτοια παιδιά εκεί. Τα περισσότερα εκτιμούν τα λεφτά των γονιών τους.
10) Αυτό μπορεί να γίνεται. Έχω παρόμοια εμπειρία με παιδί εκπαιδευτικού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος


Αυτό μπορώ να το βεβαιώσω κι εγώ, που δεν έχω πάει ποτέ σε ιδιωτικό αλλά συναναστρέφομαι ιδιωτ. εκπαιδευτικούς σε καθημερινή βάση.Τα κριτήρια πρόσληψης προσωπικού σε ένα ιδιωτικό σχολείο δεν είναι πάντα αξιοκρατικά. Παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο οι γνωριμίες, οι διασυνδέσεις με την εξουσία και γενικά το επιχειρηματικό όφελος.
Φροντιστήρια κάνουν και εκτός σχολείου, και στις ξένες γλώσσες και στα μαθήματα του σχολείου, κυρίως στο Λύκειο.Και στο δημόσιο και στο ιδιωτικό σχολείο υπάρχουν καθηγητές άριστοι, καλοί, μέτριοι. Πάντως ΚΑΙ οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων (άσχετα με τους μύθους) κάνουν ΟΛΟΙ φροντιστήρια και (κυρίως) ιδιαίτερα. Το αν τα κάνουν στο χώρο του σχολείου, δεν παύουν να είναι φροντιστήρια.
Αυτό μπορεί να συμβεί και σε δημόσιο αν τύχει να υπάρχει μέσα στην τάξη γιος υπουργού ή άλλου σημαίνοντος προσώπουΕκείνο που με στεναχωρούσε περισσότερο από όλα στο ιδιωτικό ήταν οι διακρίσεις υπέρ των παιδιών των οποίων ο πατέρας ήταν "κάποιος". Για παράδειγμα στο δημοτικό γινόταν "κλήρωση" για τη σημαία και ...εντελώς τυχαία πάντα "κληρωνόταν" ο γιος του υπουργού.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Στη συνέχεια, οι περισσότεροι καθηγητές, ειδικότερα οι νεότεροι ( 25-35 ετών ) έχουν τουλάχιστον ένα μεταπτυχιακό τίτλο. Τι σημαίνει αυτό; Πως έχει περισσότερα εφόδια, γνώσεις και αναγνωρίζει τι χρειάζονται τα παιδιά. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν τουλάχιστον 5 καθηγητές που έχουν διδακτορικό στο δικό μου σχολείο..
H καλύτερη πληροφορία για την ποιότητα του σχολείου δεν είναι τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά των καθηγητών του, αλλά πόσο πληρώνει το σχολείο τους καθηγητές/δασκάλους. Αν δεν τους δίνει τουλάχιστον 800 ευρώ καθαρά πρακτικά δεν θα υπάρχουν καλοί καθηγητές που θα διεκδικήσουν τiς θέσεις ή αυτοί θα είναι πολύ νέοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanosGR
Πολύ δραστήριο μέλος


Επίσης, πολλά σχολεία επενδύουν πάνω στο προσωπικό τους. Για παράδειγμα χρηματοδοτούν μεταπτυχιακά, διδακτορικά κλπ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Προφανώς και σε κάθε καλό και μεγάλο ιδιωτικό σχολείο ακόμα και οι νεότεροι καθηγητές πληρώνονται περισσότερο από 800 ευρώ καθαρά το μήνα.
Επίσης, πολλά σχολεία επενδύουν πάνω στο προσωπικό τους. Για παράδειγμα χρηματοδοτούν μεταπτυχιακά, διδακτορικά κλπ.![]()
Δεν διαφωνώ μαζί σου απλώς υπάρχουν και ιδιωτικά που δίνου πιο κάτω από 800 και η δουλειά που γίνεται είναι αμφιλεγόμενη.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα των δημόσιων σχολείων είναι ότι καλλιεργεί μαθητές χωρίς αυτοπεποίθηση και όραμα, που στόχος τους είναι να διοριστούν στο δημόσιο ή ακόμα χειρότερα να γίνονται στρατιωτικοί ή αστυνομικοί. Ο μέσος απόφοιτος ιδιωτικού σχολείου δεν έχει αυτή τη νοοτροπία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος


Αυτό είναι πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας γενικώς.Το μεγαλύτερο πρόβλημα των δημόσιων σχολείων είναι ότι καλλιεργεί μαθητές χωρίς αυτοπεποίθηση και όραμα, που στόχος τους είναι να διοριστούν στο δημόσιο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Το μεγαλύτερο πρόβλημα των δημόσιων σχολείων είναι ότι καλλιεργεί μαθητές χωρίς αυτοπεποίθηση και όραμα, που στόχος τους είναι να διοριστούν στο δημόσιο ή ακόμα χειρότερα να γίνονται στρατιωτικοί ή αστυνομικοί. Ο μέσος απόφοιτος ιδιωτικού σχολείου δεν έχει αυτή τη νοοτροπία.
Δεν πιστεύω ότι το σχολείο συμβάλλει στις επαγγελματικές επιλογές των μαθητών ως αυριανών πολιτών... όσο η νοοτροπία της Ελληνικής οικογένειας. Βέβαια η προθυμία για διορισμό στο δημόσιο αγγίζει πολύ μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού ακόμη και εκείνων που έχουν καλά βιογραφικά (με παρουσία στο εξωτερικό, σπουδές κλπ). Οι εικόνες που έχω με κάνουν να πιστεύω ότι ακόμη και εκείνοι που απαρνούνται το δημόσιο εν τέλει εκεί στοχεύουν, απλά δεν το ομολογούν. Ο μέσος απόφοιτος ιδιωτικού γενικά δεν έχει καμία άποψη για την επαγγελματική του πορεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Μην πάρεις και όρκο.Προφανώς και σε κάθε καλό και μεγάλο ιδιωτικό σχολείο ακόμα και οι νεότεροι καθηγητές πληρώνονται περισσότερο από 800 ευρώ καθαρά το μήνα.
Δεν το βρίσκω και πολύ πιθανό, κάποιο "σημαίνον πρόσωπο" να στέλνει το παιδί του σε δημόσιο σχολείο. Εδώ η πρώην Γ.Γ. του Κ.Κ.Ε. κ. Παπαρήγα είχε την κόρη της στο Αμερικάνικο κολέγιο.Αυτό μπορεί να συμβεί και σε δημόσιο αν τύχει να υπάρχει μέσα στην τάξη γιος υπουργού ή άλλου σημαίνοντος προσώπου

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος


Οχι η παπαρηγα αποκλιεται :p αφου το λεει το συνθημα φωνιαδες των λαων αμερικανοι
Εγώ πάντως ξέρω πως, όπως είπε ο Dias, η κόρη της τελείωσε το Ελληνοαμερικάνικο Κολλέγιο (δευτεροβάθμια εκπαίδευση) και σπούδασε στο κολλέγιο Deree.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanosGR
Πολύ δραστήριο μέλος


Οχι η παπαρηγα αποκλιεται :p αφου το λεει το συνθημα φωνιαδες των λαων αμερικανοι
Google is your best friend.
https://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=140900&catID=1
https://athens.indymedia.org/post/233697/

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanosGR
Πολύ δραστήριο μέλος




Δεν πιστεύω ότι το σχολείο συμβάλλει στις επαγγελματικές επιλογές των μαθητών ως αυριανών πολιτών... όσο η νοοτροπία της Ελληνικής οικογένειας. Βέβαια η προθυμία για διορισμό στο δημόσιο αγγίζει πολύ μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού ακόμη και εκείνων που έχουν καλά βιογραφικά (με παρουσία στο εξωτερικό, σπουδές κλπ). Οι εικόνες που έχω με κάνουν να πιστεύω ότι ακόμη και εκείνοι που απαρνούνται το δημόσιο εν τέλει εκεί στοχεύουν, απλά δεν το ομολογούν. Ο μέσος απόφοιτος ιδιωτικού γενικά δεν έχει καμία άποψη για την επαγγελματική του πορεία.
Ο μέσος απόφοιτος ιδιωτικού σχολείου γενικά γνωρίζει πολύ περισσότερα πράγματα σχετικά με την εππαγελματική του πορεία από τον μέσο απόφοιτο δημόσιου σχολείου. Το μάθημα ΣΕΠ γίνεται πολύ πιο οργανωμένα και στο Λύκειο συντονίζεται από εταιρείες ΣΕΠ που βοηθούν τον κάθε μαθητή να προσανατολιστεί.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
schooliki
Δραστήριο μέλος


Όπως στα δημόσια έτσι και στα ιδιωτικά σχολεία ισχύει, ως νοοτροπία, αυτό που έχουμε πει πολλές φορές. Το σχολείο είναι για το χαρτί και το φροντιστήριο για να πας καλά στις εισαγωγικές. Ακόμα και αν κάνεις ιδιαίτερα με τους ίδιους καθηγητές, που έχεις στο σχολείο.
Μόνο ένας ουσιαστικός λόγος υπάρχει για να πας σε ένα πραγματικά καλό ιδιωτικό σχολείο, αν βεβαίως έχει η οικογένεια την οικονομική δυνατότητα (υπάρχει και η περίπτωση της υποτροφίας, αλλά δεν είναι ασφαλώς εύκολο). Ο λόγος είναι η προσπάθεια να φύγεις για σπουδές σε πολύ καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού, με υποτροφία (Αμερική) ή όχι. Κυρίως στην Αμερική και στη Βρετανία.
Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα στο Ι.Β., αν έχει το σχολείο (2α και 3η Λυκείου) και στις κανονικές σπουδές για εισαγωγικές εξετάσεις. Στη 2η περίπτωση γίνονται μαθήματα προετοιμασίας για τα SAT σε όλο το Λύκειο, μαθήματα toefl κ.λ.π. Επίσης ετοιμάζεις από νωρίς βιογραφικό με αθλητισμό, εθελοντισμό, συνέδρια κ.λ.π., που παίζει ρόλο, τουλάχιστον για Αμερική.
Υ.Γ. Η (πλούσια) μητέρα ενός νηπίου που μόλις βαφτίστηκε, προσπάθησε να το γράψει στο Αμερικανικό Κολέγιο ή στο Μωραΐτη. Το δέχθηκαν στο Μωραΐτη γιατί είχε τελειώσει και η ίδια το σχολείο. Της έκαναν χάρη δηλαδή.
Οι υπουργοί και οι πολιτικοί έχουν από την οικογένεια έτοιμη πολιτική καριέρα, δεν τους ετοιμάζει γι' αυτό το ιδιωτικό σχολείο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος


Πάντως τα ιδιωτικά έχουν χάσει το στοίχημα να μην πηγαινει ο μαθητής φροντιστήρια. Ακόμα και σε ιδιωτικά με καλούς καθηγητές και πλούσιο πρόγραμμα, παλι ολοι οι μαθητές πάνε φροντιστήριο.
Σε όλο τον κόσμο οι μαθητές που στοχεύουν ψηλά κάνουν φροντιστήρια. Το περίεργο θα ήταν αν οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων ΔΕΝ έκαναν φροντιστήρια...
Πολύ πιθανό μπορεί να μην είναι, αλλά δεν είναι και τελείως απίθανο. Εγώ πήγαινα σε δημόσιο σχολείο με κόρη πολιτικού (μετέπειτα υπουργού), γιο πανεπιστημιακού καθηγητή και κόρη ακαδημαϊκού.Δεν το βρίσκω και πολύ πιθανό, κάποιο "σημαίνον πρόσωπο" να στέλνει το παιδί του σε δημόσιο σχολείο. Εδώ η πρώην Γ.Γ. του Κ.Κ.Ε. κ. Παπαρήγα είχε την κόρη της στο Αμερικάνικο κολέγιο.
Για την κόρη της Παπαρήγα δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση. Όσο πιο αριστερός τόσο πιο ελίτ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.