[10/6/2014] Φυσική Κατεύθυνσης

Πως πιστεύετε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 76)
  • Άριστα 18 -20

    Ψήφοι: 27 35.5%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 22 28.9%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 10 13.2%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 5 6.6%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 10 13.2%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 2 2.6%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

underweller

Νεοφερμένος

Ο underweller αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Ελυσε κανεις το δ2 ενεργειακα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fysikoss

Νεοφερμένος

Ο fysikoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
αφού θέλει αγων πως να λυθεί ενεργειακά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angietrelaful15

Νεοφερμένος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22 μηνύματα.
και επισης εκτος απο την αιτιολόγηση τις 2 μοναδες της επιλογης θα τις επαιρναν αρκετοι χωρις να ηξεραν να το λυσουν ενω με την διευκρίνιση μπορεί να έπεσαν στην παγίδα και να επέλεξαν 1/2.

Ετσι ακριβως την πατησα κι εγω :P ......τουλαχιστον επιασα σωστα την αιτιολογηση!:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Παιδιά θέλω τη γνώμη σας για τα παρακάτω
1)Στο τελευταίο Σ/Λ γράφω σωστό το σβήνω και γράφω λάθος και από δίπλα γράφω ότι η στροφορμή γύρω από τον άξονά της ονομάζεται σπιν για να διαφοροποιείται από την στροφορμή όπως το γράφει και στο σχολικό.Υπάρχει περίπτωση να μου το πιάσουν σωστό;
2)Στο Δ3 έγραψα ότι ροπή δημιουργεί το βάρος και όχι η κάθετη αντίδραση.Το αποτέλεσμα θα μου βγαινε σωστό αν δεν είχα κάνει ένα αριθμητικό στο τέλος.Ο καθηγητής μου είπε ότι από το αριθμητικό μπορεί να μη μου κόψουν αλλά είπε ότι μπορεί να μου κόψουν επειδή το σωστό είναι ότι ροπή δημιουργεί η κάθετη αντίδραση και όχι το βάρος.Εσείς πόσο πιστεύετε θα μου κόψουν;
Ολα τα άλλα τα είχα σωστά.
Υ.Γ Νομίζω ότι τα θέματα ήταν αρκετά πιο δύσκολα από περυσι.
Πείτε μου λίγο τι πιστεύετε για τα παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Περιμένεις να σου πούμε καλύτερα από τον καθηγητή σου;
Ο καθένας έχει την άποψή του...Εν τέλει διορθώνουν οι διορθωτές!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Filippos14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Filippos14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 331 μηνύματα.
Όχι , γιατί σε κάθε περίπτωση δε μπορείς να αιτιολογήσεις γιατί επέλεξες μια απάντηση απορρίπτοντας τις άλλες.
Δηλαδή κάποιος που θα απέρριπτε τις άλλες, νέες δύο εναλλακτικές (1/2 και 3; κάτι τέτοιο) για να καταλήξει στην 1/3 , και πάλι λάθος θα ήταν.

Εγω απερριψα τις 2,και επαληθευσα την σωστη,πιστευω οτι αιτιολογησα σωστα(2 σελιδες) και δεν "εμπαζε" ο τροπος λυσης ,αλλωστε καθε επιστημονικα ορθη απαντηση ειναι δεκτη.Αυτα τα εκανα μετα την διορθωση που εστειλαν,αν δεν την εστελναν ηταν απλο να απορριψεις τις αλλες αλλα τοτε δεν και εγω πιστευω οτι δεν θα ηταν επαρκης η αιτιολογηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

faeton

Νεοφερμένος

Ο faeton αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Παιδιά θέλω τη γνώμη σας για τα παρακάτω
1)Στο τελευταίο Σ/Λ γράφω σωστό το σβήνω και γράφω λάθος και από δίπλα γράφω ότι η στροφορμή γύρω από τον άξονά της ονομάζεται σπιν για να διαφοροποιείται από την στροφορμή όπως το γράφει και στο σχολικό.Υπάρχει περίπτωση να μου το πιάσουν σωστό;
2)Στο Δ3 έγραψα ότι ροπή δημιουργεί το βάρος και όχι η κάθετη αντίδραση.Το αποτέλεσμα θα μου βγαινε σωστό αν δεν είχα κάνει ένα αριθμητικό στο τέλος.Ο καθηγητής μου είπε ότι από το αριθμητικό μπορεί να μη μου κόψουν αλλά είπε ότι μπορεί να μου κόψουν επειδή το σωστό είναι ότι ροπή δημιουργεί η κάθετη αντίδραση και όχι το βάρος.Εσείς πόσο πιστεύετε θα μου κόψουν;
Ολα τα άλλα τα είχα σωστά.
Υ.Γ Νομίζω ότι τα θέματα ήταν αρκετά πιο δύσκολα από περυσι.
1) ;Oxi oi aπαντήσεις στα ΣΛ είναι στανταρ
2) Απο το αριθμητικο θα σου κοψουν σιγουρα. Από το άλλο εξαρταται απο τον βαθμλογητή. Το πολύ 1 μοριο.
υ.Γ. με τιποτα.

Εγω απερριψα τις 2,και επαληθευσα την σωστη,πιστευω οτι αιτιολογησα σωστα(2 σελιδες) και δεν "εμπαζε" ο τροπος λυσης ,αλλωστε καθε επιστημονικα ορθη απαντηση ειναι δεκτη.Αυτα τα εκανα μετα την διορθωση που εστειλαν,αν δεν την εστελναν ηταν απλο να απορριψεις τις αλλες αλλα τοτε δεν και εγω πιστευω οτι δεν θα ηταν επαρκης η αιτιολογηση.
Περ'ιμενε να πάρεις 2 με 4 μορια το πολύ. Αυτος ο τροπος δεν αποτελει επιστημονικα ορθη απαντηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PAOAND

Νεοφερμένος

Ο PAOAND αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Πείτε μου λίγο τι πιστεύετε για τα παραπάνω.

α) όχι δεν θα στο πιασουν σωστο.
β) δεν σε επιασα. λες οτι ροπη ως προς τον αξονα Α προκαλει το βαρος της σφαιρας και οχι η αντιδραση Ν που ασκειται απο την σφαιρα στην ραβδο;

Να σχολιασω και εγω τα θεματα:

Α θεμα) Ευκολο. Στο Α3 εχουν κανει λαθος καμια απαντηση δεν ειναι σωστή. Συγχαρητιρια στους πανεπηστιμιακους καθηγητες!
Β θεμα) Εχουν βαλει πολυ δυσκολοτερα. Στο Β3 με την διορθωση εγιναν απλως γελοιοι, κριμα στα παιδια που αλλαξαν την απαντηση τους στο τελος.
Γ θεμα) Μεχρι το Γ3 πολυ κλασικα ερωτηματα. Το Γ4 ηταν ενα ερωτημα διαχωρισμου του επιπεδου των μαθηματων.
Δ θεμα) Το Δ1 και το Δ2 κλασικο. Το Δ3 εχει παρομοια ασκηση το σχολικο (με το αυτοκινητο και την γεφυρα) οποτε πηγαιναμε υποψιασμενοι για το τι θα κανουμε. Το Δ4 και αυτο οχι ιδιαιτερα δυσκολο.
Το Δ5 πιστευω ξεφευγει απο το επιπεδο της Γ λυκειου.

Συνολικα τα θεματα πρεπει να ειναι ισης δυσκολιας με τα περυσινα, ισως λιγο πιο ευκολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 845212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εχει καταλαβει ποτε κανεις ποσο κοβουν οι βαθμολογητες μονο αν ειναι αριθμητικο το λαθος;:P Αλλο λενε 1 μοριο, αλλοι 2 καποιοι οτι το παιρνουν ολο λαθος:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Teobak

Νεοφερμένος

Ο Teobak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Συνολικά ηταν πιο δύσκολα από τα περσινά επειδή απαιτούσαν περισσότερο χρόνο για την λύση τους ενώ πέρσι είχες το χρόνο να σκεφτείς πως θα λύσεις το δ2 γιατί τα αλλα ηταν μέτριας δυσκολίας .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Filippos14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Filippos14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 331 μηνύματα.
1) ;Oxi oi aπαντήσεις στα ΣΛ είναι στανταρ
2) Απο το αριθμητικο θα σου κοψουν σιγουρα. Από το άλλο εξαρταται απο τον βαθμλογητή. Το πολύ 1 μοριο.
υ.Γ. με τιποτα.


Περ'ιμενε να πάρεις 2 με 4 μορια το πολύ. Αυτος ο τροπος δεν αποτελει επιστημονικα ορθη απαντηση
Eμενα μου ειπαν οτι τα 5 τα εχω σιγουρα απο τα 7.Το ατοπο στο οποιο κατεληξα(2η απαντηση) ειχε φυσικη σημασια και τεκμηριωσα γιατι δεν μπωρει να συμβαινει,εμενα παντως μια χαρα επιστημονικη απαντηση μου φαινεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
α) όχι δεν θα στο πιασουν σωστο.
β) δεν σε επιασα. λες οτι ροπη ως προς τον αξονα Α προκαλει το βαρος της σφαιρας και οχι η αντιδραση Ν που ασκειται απο την σφαιρα στην ραβδο;

Να σχολιασω και εγω τα θεματα:

Α θεμα) Ευκολο. Στο Α3 εχουν κανει λαθος καμια απαντηση δεν ειναι σωστή. Συγχαρητιρια στους πανεπηστιμιακους καθηγητες!
Β θεμα) Εχουν βαλει πολυ δυσκολοτερα. Στο Β3 με την διορθωση εγιναν απλως γελοιοι, κριμα στα παιδια που αλλαξαν την απαντηση τους στο τελος.
Γ θεμα) Μεχρι το Γ3 πολυ κλασικα ερωτηματα. Το Γ4 ηταν ενα ερωτημα διαχωρισμου του επιπεδου των μαθηματων.
Δ θεμα) Το Δ1 και το Δ2 κλασικο. Το Δ3 εχει παρομοια ασκηση το σχολικο (με το αυτοκινητο και την γεφυρα) οποτε πηγαιναμε υποψιασμενοι για το τι θα κανουμε. Το Δ4 και αυτο οχι ιδιαιτερα δυσκολο.
Το Δ5 πιστευω ξεφευγει απο το επιπεδο της Γ λυκειου.

Συνολικα τα θεματα πρεπει να ειναι ισης δυσκολιας με τα περυσινα, ισως λιγο πιο ευκολα.
Ναι αυτό εννοώ για την αντίδραση.

Για τα θέματα:Το 2ο ήταν παρόμοιας δυσκολίας με το περσινό όπως και το τρίτο.Το περσινό 3ο εκτος από τα νούμερα δεν βρίσκω κάποια άλλη δυσκολία.Θυμάμαι ήμουν β λυκείου και το είχα λύσει σε ενα 20λεπτο όπως και μερικοί φίλοι μου.Για το 4ο:Πέρυσι Δ1 και Δ4 ήταν δώρα προς όλους.Απλή εφαρμογή τύπων.Το Δ3 ακόμα και αν δεν το καταλάβαινε κανείς μπορούσε να πάρει όλες τις μονάδες κάνοντας ότι και το Δ1 απλά θα έβαζε ροπή αδράνειας αυτη που δινόταν στο Δ2.Το Δ2 όντως ήταν δύσκολο.Η διαφορά με τα φετινά είναι ότι φέτος ήταν πολύ περισσότερα.Στο 4ο το μυαλό σου γινόταν πουρές από τα ημίτονα,τα συνημίτονα,τις γωνίες και αυτά τα ηλίθια αποτελέσματα που έβγαιναν.Στο Δ2 πάρα πολλοί έβαλαν την Τστ προς τα κάτω και το Δ3 μην τρελαθούμε δεν το έλυνε και ο οποιοσδήποτε.Ήθελε πολλή σκέψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Steff

Νεοφερμένος

Ο Steff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Τα Σ/Λ πως είναι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

13fourdio13

Νεοφερμένος

Ο 13fourdio13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
φαντάζομαι, δίχως να τις έχω δει, ότι υπολογίζει το ποσοστό απώλειας ενέργειας για αυτό το βγάζει θετικό. Αν πας με ποσοστό μεταβολής τότε βγάζει αρνητικό πρόσημο και δηλώνεις έτσι ότι έχεις απώλεια ενέργειας

ομως ζητουσε ποσοστο απωλειας. αρα,+ 75% πρεπει να βγει!

Τα Σ/Λ πως είναι;

ΣΛΣΣΛ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Teobak

Νεοφερμένος

Ο Teobak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Ναι αυτό εννοώ για την αντίδραση.

Για τα θέματα:Το 2ο ήταν παρόμοιας δυσκολίας με το περσινό όπως και το τρίτο.Το περσινό 3ο εκτος από τα νούμερα δεν βρίσκω κάποια άλλη δυσκολία.Θυμάμαι ήμουν β λυκείου και το είχα λύσει σε ενα 20λεπτο όπως και μερικοί φίλοι μου.Για το 4ο:Πέρυσι Δ1 και Δ4 ήταν δώρα προς όλους.Απλή εφαρμογή τύπων.Το Δ3 ακόμα και αν δεν το καταλάβαινε κανείς μπορούσε να πάρει όλες τις μονάδες κάνοντας ότι και το Δ1 απλά θα έβαζε ροπή αδράνειας αυτη που δινόταν στο Δ2.Το Δ2 όντως ήταν δύσκολο.Η διαφορά με τα φετινά είναι ότι φέτος ήταν πολύ περισσότερα.Στο 4ο το μυαλό σου γινόταν πουρές από τα ημίτονα,τα συνημίτονα,τις γωνίες και αυτά τα ηλίθια αποτελέσματα που έβγαιναν.Στο Δ2 πάρα πολλοί έβαλαν την Τστ προς τα κάτω και το Δ3 μην τρελαθούμε δεν το έλυνε και ο οποιοσδήποτε.Ήθελε πολλή σκέψη.
Αυτό ακριβώς εμένα μου έμεινε μισή ώρα για το τέταρτο θέμα και πρόλαβα να κάνω το δ1 το δ2 το δ4 και στο δ5 πήρα ΑΔΣ και έδειξα πως θα βρεθεί το ποσοστό γιατί δεν πρόλαβα αλλα το δ3 μου ήρθε ουρανοκατέβατο δεν μπορούσα να καταλάβω τι ζηταγε.



ΥΣ: που έχει στο σχολικό βιβλίο κρούση ραβδών ;!;!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PAOAND

Νεοφερμένος

Ο PAOAND αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Ναι αυτό εννοώ για την αντίδραση.
ναι σωστο θα στο παρουν διοτι εχει λυμενο παραδειγμα ιδιο το σχολικο (ετσι μου ειπαν στο φροντιστηριο μου).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Teobak

Νεοφερμένος

Ο Teobak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 63 μηνύματα.

13fourdio13

Νεοφερμένος

Ο 13fourdio13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
α) όχι δεν θα στο πιασουν σωστο.
β) δεν σε επιασα. λες οτι ροπη ως προς τον αξονα Α προκαλει το βαρος της σφαιρας και οχι η αντιδραση Ν που ασκειται απο την σφαιρα στην ραβδο;

Να σχολιασω και εγω τα θεματα:

Α θεμα) Ευκολο. Στο Α3 εχουν κανει λαθος καμια απαντηση δεν ειναι σωστή. Συγχαρητιρια στους πανεπηστιμιακους καθηγητες!
Β θεμα) Εχουν βαλει πολυ δυσκολοτερα. Στο Β3 με την διορθωση εγιναν απλως γελοιοι, κριμα στα παιδια που αλλαξαν την απαντηση τους στο τελος.
Γ θεμα) Μεχρι το Γ3 πολυ κλασικα ερωτηματα. Το Γ4 ηταν ενα ερωτημα διαχωρισμου του επιπεδου των μαθηματων.
Δ θεμα) Το Δ1 και το Δ2 κλασικο. Το Δ3 εχει παρομοια ασκηση το σχολικο (με το αυτοκινητο και την γεφυρα) οποτε πηγαιναμε υποψιασμενοι για το τι θα κανουμε. Το Δ4 και αυτο οχι ιδιαιτερα δυσκολο.
Το Δ5 πιστευω ξεφευγει απο το επιπεδο της Γ λυκειου.

Συνολικα τα θεματα πρεπει να ειναι ισης δυσκολιας με τα περυσινα, ισως λιγο πιο ευκολα.


Κάτσε φίλε. Τι εννοείς ότι στο Α3 δεν ταίριαζε καμία απάντηση και ότι το Δ5 ξέφευγε; Το Δ5 ήταν μία απλή κρούση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Προσωπική μου άποψη:

Θέμα Α:
Τσαχπίνικο το Α4, καμιά ιδιαίτερη δυσκολία στην έκταση του θέματος.

Θέμα Β:
Τσιμπιμένο Β1. Εύκολο προς μέτριο στο σύνολο του. Μέχρι που ήρθε η παπαριά η διευκρίνιση και έσπειρε τον πανικό στο Β3.

Θέμα Γ:
Ξεκινούσε από μέτριο και διαβαθμιζόταν. Ωραία άσκηση για κύμα, με μόνο "περίεργο" το Γ4.

Θέμα Δ:
Για πολύ δυνατά μυαλά. Το Δ1 εύκολο. Το Δ2 έβγαινε "κομψά", άμα δεν μπέρδευες γωνίες και πρόσημα. Δ3 ίδιου επιπέδου με το Δ2, εντελώς διαφορετικός τρόπο σκέψης. Και πάμε στο Δ4.... Ποιος είδε τη γωνία φ και δεν τη σιχτιρισε. Συμπλρωματικές εδώ, παραπληρωματικές εκεί, εντός εναλλάξ για το βάρος, εντός εκτός και επί τα αυτά για την τάση. Εξέταζε πρωτίστως την ικανότητα του εξεταζομένου να παίζει την γεωμετρία/τριγωνομετρία στα δάχτυλα και κατόπιν τη γνώση του σε φυσική.
Δ5 γελοίο. Με την προϋπόθεση ότι κάποιος προσπέρασε το Δ4 και είχε καθαρό μυαλό να το αντιμετωπίσει....:whistle: Κανονικά θα έπρεπε να προηγούνταν του Δ4, από άποψη δυσκολίας.

Εν ολίγοις, μια παπαριά διευκρίνιση στο Β3 και υπερβολική τριγωνομετρία/γεωματρία στο θέμα Δ (Δ2,Δ3,Δ4).
Καλά αποτελέσματα σε όσους τελείωσαν, καλό κουράγιο σε όσουν δίνουν ΑΟΘ ή Ειδικά Μαθήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pentium

Νεοφερμένος

Ο pentium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Τα θεματα ήταν πολύ πιο δύσκολα απο περσι. Συγχαρητήρια οποίος έγραψε πάνω απο 95 τοτ αξιζει θέση στην σχολή που θέλει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top