Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

Βασω[ij]

Νεοφερμένος

Η Βασω[ij] αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
παιδια εσεις τι πιστευτε οτι ειναι πολυ πιθανο να πεσει φετος 2 θεμα θεωρια;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Εμάς μας είπαν για καμπύλες AVC,AFC,ATC από 3ο κεφάλαιο, για μετακινήσεις καμπυλών ζήτησης και προσφοράς (κεφάλαιο 5ο) και προσδιοριστικούς παράγοντες προσφοράς (από 4ο κεφάλαιο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βασω[ij]

Νεοφερμένος

Η Βασω[ij] αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
ανχα και απο ασκηση τι πιστευεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Εκεί δεν ξέρω, αλλά ΔΕΝ θέλω με τίποτα του πρώτου κεφαλαίου άσκηση. Είναι βαρετές μέχρι αηδίας... :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Ολοκληρώματα? Μπορείς να εξηγήσεις?:hmm:


Ερώτηση:
Δίνονται οι πίνακες προσφοράς δύο επιχειρήσεων:
Για την επιχείρηση Α:
60 ευρώ->100 μονάδες προϊόντος
80 ευρώ->150 μ.πρ.
100 ευρώ->180 μ.πρ
Για την Β:
80 ευρώ ->100 μ.πρ.
100 ευρώ -> 120 μ.πρ.
Να κατασκευαστεί ο αγοραίος πίνακας προσφοράς και η αγοραία καμπύλη προσφορά.

Προφανώς, ο αγοραίος πίνακας διαμορφώνεται ως εξής:
60 ευρώ->100 μ.πρ.
80 ευρώ->250 μ.πρ.
100 ευρώ->300 μ.πρ.

Το ερώτημα μου είναι το εξής: Καθώς η τιμή είναι μικρότερη και τείνει να γίνει 80 ευρώ, μόνο η επιχείρηση Α προσφέρει σε αυτές τις τιμές. Άρα, καθώς η τιμή τείνει να γίνει 80 ευρώ, η προσφορά τείνει να γίνει 100 μ.πρ. και όχι 250 μ.πρ. Σχεδιάζοντας την αγοραία προσφορά θα αποτελείται από 2 διακεκομμένα ευθύγραμμα τμήματα (το πρώτο θα είναι η καμπύλη της Α από 60 σε 80 ευρώ, το δεύτερο η αγοραία, όπως φαίνεται στον πίνακα, από 80 σε 100 ευρώ) ή μία ενιαία καμπύλη (που θα δημιουργείται ενώνοντας τα σημεία του αγοραίου πίνακα)?

Και νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος που το σκέφτηε....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους..Σε μια άσκηση, μου ζητούσε να υπολογίσω την ποσοστιαία μεταβολή της Συνολικής Δαπάνης των καταναλωτών, αλλά και να την εξηγήσω.
Την υπολόγισα(-5,2%) και πήγα να την εξηγήσω με την ελαστικότητα σημείου.Σημειώνω εδώ ότι η τιμή αυξήθηκε από το Α στο Β(τα νούμερα δεν έχουν σημασία).Πήγα να εξηγήσω την μεταβολή της Σ.Δ με την ελαστικότητα σημείου..Περίμενα, η Ed σε απόλυτη τιμή να μου βγει μεγαλύτερη του 1, αφού στην ελαστική ζήτηση, όταν αυξάνεται η τιμή , μειώνεται η Σ.Δ. Όμως, η ελαστικότητα ζήτησης ήταν μικρότερη του 1, (-0,6). Μετά, πήρα και την τοξοειδή ελαστικότητα, και βγήκε -1,1, δηλαδή ζήτηση ελαστική..Με συμφέρει να επιλέξω την ελαστικότητα τόξου, αφού με αυτή δικαιολογώ την μείωση της Σ.Δ.Όμως είναι αυτή πιο 'αξιόπιστη' από ότι της σημείου? Με ποια δικαιολογώ την μεταβολή της Σ.Δ.?

Ευχαριστώ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους..Σε μια άσκηση, μου ζητούσε να υπολογίσω την ποσοστιαία μεταβολή της Συνολικής Δαπάνης των καταναλωτών, αλλά και να την εξηγήσω.
Την υπολόγισα(-5,2%) και πήγα να την εξηγήσω με την ελαστικότητα σημείου.Σημειώνω εδώ ότι η τιμή αυξήθηκε από το Α στο Β(τα νούμερα δεν έχουν σημασία).Πήγα να εξηγήσω την μεταβολή της Σ.Δ με την ελαστικότητα σημείου..Περίμενα, η Ed σε απόλυτη τιμή να μου βγει μεγαλύτερη του 1, αφού στην ελαστική ζήτηση, όταν αυξάνεται η τιμή , μειώνεται η Σ.Δ. Όμως, η ελαστικότητα ζήτησης ήταν μικρότερη του 1, (-0,6). Μετά, πήρα και την τοξοειδή ελαστικότητα, και βγήκε -1,1, δηλαδή ζήτηση ελαστική..Με συμφέρει να επιλέξω την ελαστικότητα τόξου, αφού με αυτή δικαιολογώ την μείωση της Σ.Δ.Όμως είναι αυτή πιο 'αξιόπιστη' από ότι της σημείου? Με ποια δικαιολογώ την μεταβολή της Σ.Δ.?

Ευχαριστώ..
Όταν οι μεταβολές της τιμής και της ποσότητας είναι μεγάλες, εξηγείται με την ελαστικότητα τόξου. Για να προλάβω την απορία σου, το μέγεθος της μεταβολής είναι αντιληπτό εκ του αποτελέσματος, όταν η ελαστικότητα σημείου δεν επαληθεύει τη θεωρία.
Πιστεύω ότι το ακόλουθο αρχείο να σε διαφωτίσει:
https://www.economics.edu.gr/files/AOTH-ELASTIKOTHTA-ZHTHSHS---SYNOLIKH-DAPANH.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

dimidimi

Νεοφερμένος

Η Dimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
γεια σας παιδια! ακουγετε πως φέτος έχουν δηλώσει πολύ λίγα άτομα ΑΟΘ και μαθηματικά γενικής, γεγονός που συνεπάγεται(πιστεύω) με την πτώση των βάσεων στο 5ο επιστημονικο πεδιο! εσείς γνωρίζετε τίποτα? έχετε κάποια προσωπική αποψη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
γεια σας παιδια! ακουγετε πως φέτος έχουν δηλώσει πολύ λίγα άτομα ΑΟΘ και μαθηματικά γενικής, γεγονός που συνεπάγεται(πιστεύω) με την πτώση των βάσεων στο 5ο επιστημονικο πεδιο! εσείς γνωρίζετε τίποτα? έχετε κάποια προσωπική αποψη?

Μακάρι να είναι αλήθεια αυτό ...:clapup: Το διάβασες σε κάποιο site?

Δεν γνωρίζω προσωπικά κάτι για αυτό το θέμα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimidimi

Νεοφερμένος

Η Dimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Μακάρι να είναι αλήθεια αυτό ...:clapup: Το διάβασες σε κάποιο site?

Δεν γνωρίζω προσωπικά κάτι για αυτό το θέμα..

Άκουσα πως εξαιτιας των δυσκολων θεματων στα μαθηματικα γενικης..λιγοι πηραν αοθ! και ακουσα πως αυξηθηκαν και οι θεσεις στα πανεπιστημια! στην περιοχη σου εσενα..σε σχεση με αλλες χρονιες, πηραν αρκετα παιδια αοθ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
Άκουσα πως εξαιτιας των δυσκολων θεματων στα μαθηματικα γενικης..λιγοι πηραν αοθ! και ακουσα πως αυξηθηκαν και οι θεσεις στα πανεπιστημια! στην περιοχη σου εσενα..σε σχεση με αλλες χρονιες, πηραν αρκετα παιδια αοθ?

Από το σχολείο μου,5 παιδιά θα δώσουμε το μάθημα αρχών οικονομίας, και από το φροντιστήριο 2 μόλις άτομα..
Μπορεί να ισχύει και αυτό που λες για τα μαθηματικά..

*Έχω παρατηρήσει μια αποφυγή των μαθητών προς αυτά τα μαθήματα..αλλά όχι σημαντικά μεγάλη..

Θα δούμε..;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimidimi

Νεοφερμένος

Η Dimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Από το σχολείο μου,5 παιδιά θα δώσουμε το μάθημα αρχών οικονομίας, και από το φροντιστήριο 2 μόλις άτομα..
Μπορεί να ισχύει και αυτό που λες για τα μαθηματικά..

*Έχω παρατηρήσει μια αποφυγή των μαθητών προς αυτά τα μαθήματα..αλλά όχι σημαντικά μεγάλη..

Θα δούμε..;)

Μακαρι να ισχυει παντως! το σχολειο σου ειναι μεγαλο? ποσα ατομα ειστε στην 'γ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
Μακαρι να ισχυει παντως! το σχολειο σου ειναι μεγαλο? ποσα ατομα ειστε στην 'γ?

30 άτομα στη γ λυκείου, σχετικά μικρό πλήθος μαθητών :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimidimi

Νεοφερμένος

Η Dimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
30 άτομα στη γ λυκείου, σχετικό μικρό πλήθος μαθητών :P

οντως..λιγοι! απλα θελω να μαθω τι γινεται και σε αλλες περιοχες..γτ εδω βορεια που ειμαι εγω..λιγοι πηραν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
οντως..λιγοι! απλα θελω να μαθω τι γινεται και σε αλλες περιοχες..γτ εδω βορεια που ειμαι εγω..λιγοι πηραν!

Επειδή κι εμένα με νοιάζει το 5ο πεδίο,αν μάθω κάτι, θα σου πω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimidimi

Νεοφερμένος

Η Dimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Επειδή κι εμένα με νοιάζει το 5ο πεδίο,αν μάθω κάτι, θα σου πω..

Ευχαριστω! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Οντως και εγώ έχω ακούσει ότι έχουν επιλέξει λίγα παιδιά μαθηματικά και ΑΟΘ.Στο σχολείο μου εχουν επιλέξει 15 παιδιά από σύνολο 110.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimidimi

Νεοφερμένος

Η Dimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Οντως και εγώ έχω ακούσει ότι έχουν επιλέξει λίγα παιδιά μαθηματικά και ΑΟΘ.Στο σχολείο μου εχουν επιλέξει 15 παιδιά από σύνολο 110.

στο δικο μου, απο 97 οι 13!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βασω[ij]

Νεοφερμένος

Η Βασω[ij] αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
στο δικο μου, απο 97 οι 13!
στο δικο μου σχολειο η γ λυκειου εχει 65 παιδια και μονο 2 ατομα εχουμε παρει αοθ και ΜΟΝΟ 4 μαθηματικα γενικης!!! ολοι πηραν βιολογια φετος!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
γεια σας παιδια! ακουγετε πως φέτος έχουν δηλώσει πολύ λίγα άτομα ΑΟΘ και μαθηματικά γενικής, γεγονός που συνεπάγεται(πιστεύω) με την πτώση των βάσεων στο 5ο επιστημονικο πεδιο! εσείς γνωρίζετε τίποτα? έχετε κάποια προσωπική αποψη?

Στο 5ο πεδίο γενικά ναι. Στις "υψηλές" σχολές δεν νομίζω.Αυτός που θέλει να περάσει πχ ΟΠΑ θα το πάρει το μάθημα, και γενικά όποιος είναι αποφασισμένος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top