aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


1ο: μια ανάγνωση για να έχεις μια ιδέα περί συνόλων και, κατ' επέκταση, περί πεδίων ορισμού (για τις Συνάρτησεις, Γ' Λυκείου). Πιθανότητες μην διαβάσεις καν, αν δεν σκέφτεσαι Μαθηματικά Γενικής στην Γ'.
2ο Κεφάλαιο: 2.1 ανάγνωση μέχρι το σχόλιο στη σελίδα 22. Από το σχόλιο (α=0 <=> α=1) μέχρι το τέλος της παραγράφου 1.1 όλα τα στοιχεία είναι απαραίτητα. 2.2,2.3 και 2.4 επίσης απαραίτητα.
3ο και 4ο Κεφάλαιο: SOS όλα
5ο Κεφάλαιο: Θεωρείται αντι-SOS. Είναι σχετικά δύσκολο ως έννοι, για Α Λυκείου, αλλά δεν παύει να αποτελεί διδαχθείσα και εξεταζόμενη (στη Γ) ύλη... Ό,τι νομίζεις κάνε.
6ο και 7ο: Πρέπει να είναι εκτός δειδαχθείσας ύλης, καθώς και επαναλαμβάνεται στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ'. Μια ανάγνωση κάνε και αν δεις ότι δεν καταλαβαίνεις, παρά το, δεν αξίζει.
Άλγεβρα Β' Λυκείου:
1ο, 2ο, 4ο και 5ο Κεφάλαιο: SOS για τα Μαθηματικά Γ'.
3ο Κεφάλαιο: 3.2, 3.3, και 3.4: Χρήσιμα για τα Μαθηματικά. 3.1 μέχρι και 3.5: Απαραίτητα στη Φυσική (δεν τα έμαθες, δεν γράφεις ταλαντώσεις του Αγίου Ποτέ).
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β':
1ο, 2ο και 3ο Κεφάλαιο: Απαραίτητα για το Κεφάλαιο των μιγαδικών στην Γ'. Το 1ο μάλιστα, μπορεί να βοηθήσει σημαντικά να κατανοήσεις τον τρόπο συμπεριφοράς των διανυσμάτων στη Φυσική (δύναμη, ταχύτητα κτλπ).
Για αρχή ξεκίνα με τις ανισώσεις και εξισώσεις της Α'. Πολυώνυμα Β' και με τη σειρά τα κεφάλαια της Κατεύθυνσης,
Φυσική Α' Λυκείου:
Εισαγωγής: ανάγνωση
1.1: SOS
1.2: SOS, χωρίς το 1.2.8
1.3: SOS, με το 1.3.12 μια καλή ανάγνωησ
2.1: SOS
3.1: Χρήσιμο, μέχρι και το 3.19 (δύο τελευταίοι παράγραφοι όχι)
Φυσική Γενικής Β':
1ο: SOS
2ο: SOS
3o: 5. Πυκνωτές
Φυσική Κατεύθυνσης Β':
3ο Κεφάλαιο: Πυκνωτής και χωρητικότητα, Ενέργεια αποθηκευμένη σε φορτισμένο πυκνωτή.
5ο Κεφάλαιο: Περιστρεφόμενο πλαίσιο, Εναλλασσόμενη τάση, Εναλλασσόμενο ρεύμα, Ο νόμος του Joule.
Κινήσεις, Δυνάμεις και Ενέργεια αποτελούν SOSάρες. Επιτάχυνση, επιβράδυνση, νόμοι του νεύτωνα, κινητική/δυναμική ενέργεια, ΘΜΚΕ και ΑΔΕ/ΑΔΜΕ. Με ελάχιστη διαφορά ακολουθούν Κρούσεις και Ορμή. Στη συνέχεια ο Ηλεκτρισμός της Α'. Τέλος, ελάχιστες, πολύ βασικές γνώσεις από τον Ηλεκτρομαγνητισμό Β' (γενικής και κατεύθυνσης
Δεκτό οποιοδήποτε σχόλιο σχετικά με αλλαγές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 856924
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


Να σε ρωτησω στη τελευταια παραγραφο που γραφεις ΑΔΜΕ και μερικα αλλα που βρισκονται στα βιβλια γιατι δε καταλαβα
ΘΜΚΕ: Θεώρημα Μεταβολής Κινητικής Ενέργειας
ΑΔΕ: Αρχή Διατήρησης Ενέργειας
ΑΔΜΕ: Αρχή Διατήρησης Μηχανικής Ενέργειας (υποπερίπτωση της ΑΔΕ).
Όλα βρίσκονται στο Κεφάλαιο 2.1 της Α'.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


@alladin ο στόχος μου είναι να γραψω όσο καλύτερα μπορώ, αλλά θα ήμουν ικανοποιημένος με 16,5.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 856924
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sunshine1997
Νεοφερμένο μέλος


ακυρο ποσο κοστιζουν τα βιβλια τα σχολικα στο βιβλιοπωλειο?
5 με 7 ευρω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stelios1997
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΕλευθεριⒶκος
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SonnY
Εκκολαπτόμενο μέλος


Παπαδάκης Εκδόσεις Σαββάλας.Για μαθηματικά έχετε να προτείνεται κάτι; με νοιάζει μόνο η θεωρία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stelios1997
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nickthehunter88
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nickthehunter88
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νομάρχης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Κατ αρχήν, μην επηρεάζεστε από αυτό το κλίμα πανικού που κυριαρχεί τη χρονιά της Γ λυκείου και που το προκαλούν κυρίως οι μέτριοι και κακοί μαθητές. Η συνηθισμένη φράση <<όσο και να διαβάσω, έτσι κι αλλιώς αυτοί οι χαζοί καθηγητές-σαδιστές θα βάλουν θέματα που δεν μπορώ να λύσω>> δεν έχει βάση. Ψάχνουν να βρούν άσκοπα δικαιολογίες, καθώς τις προηγούμενες χρονιές αδιαφορούσαν για το σχολείο, αφήνοντας κενά, και ξαφνικά στη Γ Λυκείου θυμήθηκαν ότι δίνουν πανελλήνιες.
Τώρα, πριν προτείνω βοηθήματα, ένας γενικός κανόνας: η τακτική <<λύνω άπειρες ασκήσεις-παλούκια, ώστε να είμαι καλυμμένος για κάθε ενδεχόμενο>> δεν πιάνει! Διότι υπάρχει ένας μισητός εχθρός, ο χρόνος. Αυτό που μετράει δεν είναι πόσες δύσκολες ασκήσεις θα λύσω, αλλά πόσες δύσκολες ασκήσεις είμαι σίγουρος ότι θα γράψω 100 % σωστά αν πέσουν στις Πανελλήνιες, είτε οι ίδιες είτε άλλες που έχουν βασικές ιδέες παρόμοιες με αυτές. Οπότε, τι κάνω: στο πρώτο πέρασμα της ύλης λύνω όσες περισσότερες ασκήσεις γίνεται, εύκολες, μέτριες και <<παλούκια>>, και, έπειτα, στις επαναλήψεις μελετάω ξανά και ξανά μόνο τις δύσκολες από αυτές και τις αφομοιώνω 100 %. Και δεν αρκεί να τις κοιτάξω μόνο 1-2 φορές όλη τη χρονιά, αλλά τόσες όσες χρειαστεί για να τις κατανοήσω πλήρως. Η δική μου συμβουλή είναι: κάθε βοήθημα στου οποίου το εξώφυλλο γράφει <<θέματα για επανάληψη>> ή κάτι σχετικό είναι απλά περιττό και αποτελεί τροχοπέδη για τη σωστή προετοιμασία. Ξεσκονίστε τα βασικά βοηθήματα σε κάθε μάθημα, όχι μόνο μία φορά, αλλά όσες φορές βγάλετε την ύλη στο σχολείο και στο φροντιστήριο.
Πάμε, τώρα, στα βοηθήματα που προτείνω εγώ προσωπικά σε κάθε μάθημα:
1. Μαθηματικά Κατ.: Χ.Στεργίου-Α.Στεργίου-Χ.Νάκης/Εκδόσεις Σαββάλα. Τα φετινά θέματα, με εξαίρεση το Β3(που και σε αυτό ο μαθητής του 20 έπρεπε να το φέρει τουλάχιστον μέχρι τη μορφή τριγωνικής ανισότητας, και αν είχε αρκετή ψυχραιμία θα έβλεπε και την κυβική ταυτότητα) όλα τα υπόλοιπα υπήρχαν σε αυτό το βοήθημα, και μάλιστα ως λυμένα. Το ίδιο ισχύει και για τα όλες τις χρονιές μετά το 2006, τη χρονιά που εκδόθηκε αυτό το βιβλίο. Έχει συνολικά πάνω από 2000 ασκήσεις(λυμένες-άλυτες), αλλά ο μαθητής του 20 θα θεωρήσει δύσκολες και άξιες για επανάληψη περίπου 180-200 από αυτές. Έχει και θέματα, τόσο λυμένα όσο και άλυτα, πολύ πιο δύσκολα από αυτά των πανελληνίων. Μετά από κάθε κεφάλαιο έχει σε ροζ σελίδες <<θέματα για επανάληψη>>, τα οποία όμως δε θα συνιστούσα να τα επεξεργαστείτε, είναι περιττά και επιβαρύνουν άσκοπα τον υποψήφιο(αλλά, έτσι κι αλλιώς, ο χρόνος δεν φτάνει). Προσοχή μόνο σε μερικές βασικές κατηγορίες ασκήσεων, όπως π.χ. συνάρτηση-ολοκλήρωμα με μεταβλητές και στα δύο άκρα ή κυρτότητα-ανισότητα-εφαπτομένη. Υπάρχουν απ΄ όσο θυμάμαι μόνο σαν άλυτα και όχι σαν λυμένα θέματα, αλλά η βαρύτητά τους είναι εξίσου μεγάλη γι αυτόν που πάει για 20.
2. Φυσική Κατ.:Εδώ, προσωπικά, δούλεψα το βιβλίο των Α.Σαββάλα-Σ.Σαββάλα/Εκδόσεις Σαββάλα, και στη συνέχεια δούλεψα μόνο από το Β Τεύχος του βιβλίου των Γ.Μαθιουδάκη-Γ.Παναγιωτακόπουλου/Εκδόσεις Σαββάλα τα <<Θέματα για Επανάληψη>>. Επειδή τα έχω συγκρίνει τα βιβλία αυτά, και τα Α και(κυρίως) τα Β τεύχη: τα θέματα, αν εξαιρέσουμε τα επαναληπτικά του Β τεύχους(που ο Σαββάλας δε διαθέτει), ουσιαστικά δε διαφέρουν ως προς το επίπεδο δυσκολίας, αλλά ως προς την ποσότητα. Η φύση του μαθήματος, όμως, είναι τέτοια, ώστε αν ένας μαθητής του 20 επεξεργαστεί συγκεκριμένο αριθμό ασκήσεων, έχει μπει στο πνεύμα της Φυσικής και μπορεί άνετα να συγκρατήσει τους τρόπους επίλυσης. Οπότε, δεν έχει ουσία να λύσω ένα σωρό ασκήσεις που με ρωτούν το ίδιο πράγμα απλά με διαφορετικό τρόπο, και ένα σωρό ασκήσεις που η δυσκολία τους βρίσκεται απλά και μόνο στο ότι έχουν πολλά και διαφορετικά υποερωτήματα(κάτι το οποίο είναι, σε γενικές γραμμές, η φιλοσοφία των Μαθιουδάκη-Παναγιωτακόπουλου). Η πρότασή μου: βασικό βοήθημα το Σαββάλα, από κάποιο σημείο και πέρα μόνο τις δύσκολες ασκήσεις(έχει αρκετά θέματα που ξεφεύγουν, παρότι πολλοί αυτό το αμφισβητούν) και, έπειτα, λύστε τα επαναληπτικά του Μαθιουδάκη, αλλά μόνο Β τεύχος(οπωσδήποτε το κεφ.7, αν θέλετε και το 10). Επίσης ο Μαθιουδάκης στο Β τεύχος έχει 2-3 βασικά θέματα που δεν έχει ο Σαββάλας, όπως π.χ. ταλάντωση με τριβή(Γ 2013) ή μέγιστη κινητική ενέργεια ράβδου(Γ 2012), κοιτάξτε τα και αυτά οπωσδήποτε! Επίσης ο Μαθιουδάκης έχει, σε αντίθεση με το Σαββάλα, πάρα πολλές ερωτήσεις θεωρίας, αλλά εννοείται πως ο μαθητής του 20 δεν κοιτάει 1α και 2α θέματα στην επανάληψη...
3. Χημεία Κατ.: Κ.Σαλτερής/Εκδόσεις Σαββάλας. Δεν έχω να πω και πολλά, η Χημεία είναι μάθημα που δύσκολα μπορεί να σε αιφνιδιάσει, τουλάχιστον σε επίπεδο πανελλαδικών εξετάσεων. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και Σ-Λ όλες, λυμένα παραδείγματα έχει και μέτρια και δύσκολα(και κάποια που ίσως ξεφεύγουν). Άλυτες έχει άπειρες, συνήθως έχει πολλές παρόμοιες μεταξύ τους και παρόμοιες με τις λυμένες. Το σχολικό βιβλίο είναι χρήσιμο, κατά την άποψή μου, μόνο και μόνο για σύγκριση με το Σαλτερή για το ποια σημεία της θεωρίας είναι εντός και ποια εκτός ύλης. Ο υποψήφιος που κατέχει τη θεωρία με κάθε λεπτομέρεια και τις βασικές ιδέες για τις ασκήσεις αυτού του βιβλίου 100 % γράφει ένα χαλαρό 20άρι.
4. Βιολογία Κατ.: Πριν πω την άποψή μου για βοηθήματα: βασικό εργαλείο εδώ είναι το σχολικό βιβλίο, το οποίο, για να γράψει κάποιος 20, πρέπει να το έχει ξεσκονίσει απ όλες τις πλευρές και να το έχει κατανοήσει 100 %(αλλά για τους μαθητες του 20, στους οποίους και μόνο αναφέρομαι, αυτό είναι αυτονόητο). Επίσης, εδώ προτείνω, εφόσον έχει κατανοηθεί ως ένα βαθμό η θεωρία, η δυσκολία των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής και Σ-Λ, καθώς και των ασκήσεων(οι οποίες είναι λίγες), να αυξάνονται βαθμιαία, ώστε το 20 στις πανελλήνιες να φανεί παιχνιδάκι. Εδώ, σε αντίθεση με τα μαθηματικά και τη φυσική, δεν υπάρχει ο κίνδυνος να <<χαθεί>> κάποιος μέσα σε άπειρες ασκήσεις, καθώς είναι λίγες και συγκεκριμένες. Από κει και πέρα: εγώ είχα το βοήθημα των Η.Αρδίττη-Π.Γκιργκινούδη-Δ.Νοταρά-Μ.Πιταροκοίλη/Εκδόσεις Σαββάλας, το οποίο είχε, μεν, ωραίες ασκήσεις, αλλά οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και Σ-Λ ήταν λίγες σε αριθμό και από αυτές μόνο μερικές ήταν δύσκολες. Γενικά στη Βιολογία, όσον αφορά ασκήσεις και πολλαπλής/Σ-Λ, στηριζόμουν περισσότερο στο φροντιστήριο(μας έδιναν ό,τι πιο δύσκολο υπήρχε), οπότε δεν έχω να προτείνω συγκεκριμένο βοήθημα.
5. Έκθεση: Δεν εργάστηκα με βοήθημα και ούτε πιστεύω πως χρειάζεται. Σταθερά κάθε φορά μία έκθεση, μια περίληψη και μια παράγραφο την εβδομάδα για το φροντιστήριο, μελέτη τη θεωρία. Εννοείται πως αν δεν υπάρχει άριστο λεξιλόγιο και αψεγάδιαστος τρόπος έκφρασης από τα προηγούμενα χρόνια, δεν μπορεί κάποιος να θεωρηθεί μαθητής του 20 στην έκθεση. Από κει και πέρα, το υποκειμενικό στοιχείο, λίγο-πολύ, το γνωρίζουμε όλοι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 856924
Επισκέπτης


μαθημα γενικης ποιο ειχες?αμα μπορεις κανε μια αναλυση και γι αυτοΚαλησπέρα και καλή επιτυχία στους φετινούς υποψηφίους. Ως υποψήφιος του 2013(θετική) θα ήθελα να δώσω κάποιες συμβουλές όσον αφορά τα βοηθήματα και γενικά την προετοιμασία με βάση αυτά. Οι συμβουλές αφορούν μόνο μαθητές που στοχεύουν να βγάλουν βαθμό κοντά στο 20.
Κατ αρχήν, μην επηρεάζεστε από αυτό το κλίμα πανικού που κυριαρχεί τη χρονιά της Γ λυκείου και που το προκαλούν κυρίως οι μέτριοι και κακοί μαθητές. Η συνηθισμένη φράση <<όσο και να διαβάσω, έτσι κι αλλιώς αυτοί οι χαζοί καθηγητές-σαδιστές θα βάλουν θέματα που δεν μπορώ να λύσω>> δεν έχει βάση. Ψάχνουν να βρούν άσκοπα δικαιολογίες, καθώς τις προηγούμενες χρονιές αδιαφορούσαν για το σχολείο, αφήνοντας κενά, και ξαφνικά στη Γ Λυκείου θυμήθηκαν ότι δίνουν πανελλήνιες.
Τώρα, πριν προτείνω βοηθήματα, ένας γενικός κανόνας: η τακτική <<λύνω άπειρες ασκήσεις-παλούκια, ώστε να είμαι καλυμμένος για κάθε ενδεχόμενο>> δεν πιάνει! Διότι υπάρχει ένας μισητός εχθρός, ο χρόνος. Αυτό που μετράει δεν είναι πόσες δύσκολες ασκήσεις θα λύσω, αλλά πόσες δύσκολες ασκήσεις είμαι σίγουρος ότι θα γράψω 100 % σωστά αν πέσουν στις Πανελλήνιες, είτε οι ίδιες είτε άλλες που έχουν βασικές ιδέες παρόμοιες με αυτές. Οπότε, τι κάνω: στο πρώτο πέρασμα της ύλης λύνω όσες περισσότερες ασκήσεις γίνεται, εύκολες, μέτριες και <<παλούκια>>, και, έπειτα, στις επαναλήψεις μελετάω ξανά και ξανά μόνο τις δύσκολες από αυτές και τις αφομοιώνω 100 %. Και δεν αρκεί να τις κοιτάξω μόνο 1-2 φορές όλη τη χρονιά, αλλά τόσες όσες χρειαστεί για να τις κατανοήσω πλήρως. Η δική μου συμβουλή είναι: κάθε βοήθημα στου οποίου το εξώφυλλο γράφει <<θέματα για επανάληψη>> ή κάτι σχετικό είναι απλά περιττό και αποτελεί τροχοπέδη για τη σωστή προετοιμασία. Ξεσκονίστε τα βασικά βοηθήματα σε κάθε μάθημα, όχι μόνο μία φορά, αλλά όσες φορές βγάλετε την ύλη στο σχολείο και στο φροντιστήριο.
Πάμε, τώρα, στα βοηθήματα που προτείνω εγώ προσωπικά σε κάθε μάθημα:
1. Μαθηματικά Κατ.: Χ.Στεργίου-Α.Στεργίου-Χ.Νάκης/Εκδόσεις Σαββάλα. Τα φετινά θέματα, με εξαίρεση το Β3(που και σε αυτό ο μαθητής του 20 έπρεπε να το φέρει τουλάχιστον μέχρι τη μορφή τριγωνικής ανισότητας, και αν είχε αρκετή ψυχραιμία θα έβλεπε και την κυβική ταυτότητα) όλα τα υπόλοιπα υπήρχαν σε αυτό το βοήθημα, και μάλιστα ως λυμένα. Το ίδιο ισχύει και για τα όλες τις χρονιές μετά το 2006, τη χρονιά που εκδόθηκε αυτό το βιβλίο. Έχει συνολικά πάνω από 2000 ασκήσεις(λυμένες-άλυτες), αλλά ο μαθητής του 20 θα θεωρήσει δύσκολες και άξιες για επανάληψη περίπου 180-200 από αυτές. Έχει και θέματα, τόσο λυμένα όσο και άλυτα, πολύ πιο δύσκολα από αυτά των πανελληνίων. Μετά από κάθε κεφάλαιο έχει σε ροζ σελίδες <<θέματα για επανάληψη>>, τα οποία όμως δε θα συνιστούσα να τα επεξεργαστείτε, είναι περιττά και επιβαρύνουν άσκοπα τον υποψήφιο(αλλά, έτσι κι αλλιώς, ο χρόνος δεν φτάνει). Προσοχή μόνο σε μερικές βασικές κατηγορίες ασκήσεων, όπως π.χ. συνάρτηση-ολοκλήρωμα με μεταβλητές και στα δύο άκρα ή κυρτότητα-ανισότητα-εφαπτομένη. Υπάρχουν απ΄ όσο θυμάμαι μόνο σαν άλυτα και όχι σαν λυμένα θέματα, αλλά η βαρύτητά τους είναι εξίσου μεγάλη γι αυτόν που πάει για 20.
2. Φυσική Κατ.:Εδώ, προσωπικά, δούλεψα το βιβλίο των Α.Σαββάλα-Σ.Σαββάλα/Εκδόσεις Σαββάλα, και στη συνέχεια δούλεψα μόνο από το Β Τεύχος του βιβλίου των Γ.Μαθιουδάκη-Γ.Παναγιωτακόπουλου/Εκδόσεις Σαββάλα τα <<Θέματα για Επανάληψη>>. Επειδή τα έχω συγκρίνει τα βιβλία αυτά, και τα Α και(κυρίως) τα Β τεύχη: τα θέματα, αν εξαιρέσουμε τα επαναληπτικά του Β τεύχους(που ο Σαββάλας δε διαθέτει), ουσιαστικά δε διαφέρουν ως προς το επίπεδο δυσκολίας, αλλά ως προς την ποσότητα. Η φύση του μαθήματος, όμως, είναι τέτοια, ώστε αν ένας μαθητής του 20 επεξεργαστεί συγκεκριμένο αριθμό ασκήσεων, έχει μπει στο πνεύμα της Φυσικής και μπορεί άνετα να συγκρατήσει τους τρόπους επίλυσης. Οπότε, δεν έχει ουσία να λύσω ένα σωρό ασκήσεις που με ρωτούν το ίδιο πράγμα απλά με διαφορετικό τρόπο, και ένα σωρό ασκήσεις που η δυσκολία τους βρίσκεται απλά και μόνο στο ότι έχουν πολλά και διαφορετικά υποερωτήματα(κάτι το οποίο είναι, σε γενικές γραμμές, η φιλοσοφία των Μαθιουδάκη-Παναγιωτακόπουλου). Η πρότασή μου: βασικό βοήθημα το Σαββάλα, από κάποιο σημείο και πέρα μόνο τις δύσκολες ασκήσεις(έχει αρκετά θέματα που ξεφεύγουν, παρότι πολλοί αυτό το αμφισβητούν) και, έπειτα, λύστε τα επαναληπτικά του Μαθιουδάκη, αλλά μόνο Β τεύχος(οπωσδήποτε το κεφ.7, αν θέλετε και το 10). Επίσης ο Μαθιουδάκης στο Β τεύχος έχει 2-3 βασικά θέματα που δεν έχει ο Σαββάλας, όπως π.χ. ταλάντωση με τριβή(Γ 2013) ή μέγιστη κινητική ενέργεια ράβδου(Γ 2012), κοιτάξτε τα και αυτά οπωσδήποτε! Επίσης ο Μαθιουδάκης έχει, σε αντίθεση με το Σαββάλα, πάρα πολλές ερωτήσεις θεωρίας, αλλά εννοείται πως ο μαθητής του 20 δεν κοιτάει 1α και 2α θέματα στην επανάληψη...
3. Χημεία Κατ.: Κ.Σαλτερής/Εκδόσεις Σαββάλας. Δεν έχω να πω και πολλά, η Χημεία είναι μάθημα που δύσκολα μπορεί να σε αιφνιδιάσει, τουλάχιστον σε επίπεδο πανελλαδικών εξετάσεων. Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και Σ-Λ όλες, λυμένα παραδείγματα έχει και μέτρια και δύσκολα(και κάποια που ίσως ξεφεύγουν). Άλυτες έχει άπειρες, συνήθως έχει πολλές παρόμοιες μεταξύ τους και παρόμοιες με τις λυμένες. Το σχολικό βιβλίο είναι χρήσιμο, κατά την άποψή μου, μόνο και μόνο για σύγκριση με το Σαλτερή για το ποια σημεία της θεωρίας είναι εντός και ποια εκτός ύλης. Ο υποψήφιος που κατέχει τη θεωρία με κάθε λεπτομέρεια και τις βασικές ιδέες για τις ασκήσεις αυτού του βιβλίου 100 % γράφει ένα χαλαρό 20άρι.
4. Βιολογία Κατ.: Πριν πω την άποψή μου για βοηθήματα: βασικό εργαλείο εδώ είναι το σχολικό βιβλίο, το οποίο, για να γράψει κάποιος 20, πρέπει να το έχει ξεσκονίσει απ όλες τις πλευρές και να το έχει κατανοήσει 100 %(αλλά για τους μαθητες του 20, στους οποίους και μόνο αναφέρομαι, αυτό είναι αυτονόητο). Επίσης, εδώ προτείνω, εφόσον έχει κατανοηθεί ως ένα βαθμό η θεωρία, η δυσκολία των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής και Σ-Λ, καθώς και των ασκήσεων(οι οποίες είναι λίγες), να αυξάνονται βαθμιαία, ώστε το 20 στις πανελλήνιες να φανεί παιχνιδάκι. Εδώ, σε αντίθεση με τα μαθηματικά και τη φυσική, δεν υπάρχει ο κίνδυνος να <<χαθεί>> κάποιος μέσα σε άπειρες ασκήσεις, καθώς είναι λίγες και συγκεκριμένες. Από κει και πέρα: εγώ είχα το βοήθημα των Η.Αρδίττη-Π.Γκιργκινούδη-Δ.Νοταρά-Μ.Πιταροκοίλη/Εκδόσεις Σαββάλας, το οποίο είχε, μεν, ωραίες ασκήσεις, αλλά οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και Σ-Λ ήταν λίγες σε αριθμό και από αυτές μόνο μερικές ήταν δύσκολες. Γενικά στη Βιολογία, όσον αφορά ασκήσεις και πολλαπλής/Σ-Λ, στηριζόμουν περισσότερο στο φροντιστήριο(μας έδιναν ό,τι πιο δύσκολο υπήρχε), οπότε δεν έχω να προτείνω συγκεκριμένο βοήθημα.
5. Έκθεση: Δεν εργάστηκα με βοήθημα και ούτε πιστεύω πως χρειάζεται. Σταθερά κάθε φορά μία έκθεση, μια περίληψη και μια παράγραφο την εβδομάδα για το φροντιστήριο, μελέτη τη θεωρία. Εννοείται πως αν δεν υπάρχει άριστο λεξιλόγιο και αψεγάδιαστος τρόπος έκφρασης από τα προηγούμενα χρόνια, δεν μπορεί κάποιος να θεωρηθεί μαθητής του 20 στην έκθεση. Από κει και πέρα, το υποκειμενικό στοιχείο, λίγο-πολύ, το γνωρίζουμε όλοι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Silent_Killer
Πολύ δραστήριο μέλος


και αυτο που λενε για παπαδακη οτι εχει ευκολες ασκησεις αληθευει?
ναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νομάρχης
Εκκολαπτόμενο μέλος


μαθημα γενικης ποιο ειχες?αμα μπορεις κανε μια αναλυση και γι αυτο
Εκεί δεν έχω να προτείνω κάτι, ήταν υπεραρκετά αυτά που δουλέψαμε στο φροντιστήριο. Εννοείται όμως με το ίδιο σκεπτικό όπως στα προαναφερόμενα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 856924
Επισκέπτης


τι μαθημα ειχες παρει?Εκεί δεν έχω να προτείνω κάτι, ήταν υπεραρκετά αυτά που δουλέψαμε στο φροντιστήριο. Εννοείται όμως με το ίδιο σκεπτικό όπως στα προαναφερόμενα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νομάρχης
Εκκολαπτόμενο μέλος


τι μαθημα ειχες παρει?
Μαθηματικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 83 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- trifasikodiavasma
- hristosdab
- vade
- agg1
- ma dam
- Dion G.
- Myrtw4567
- Panatha mono
- Basiliki.kiki
- Startx0
- Ilovemycats27
- Vasilaras
- Than003
- spring day
- Maynard
- BillyTheKid
- rempelos42
- Apocalypse
- Kitana
- Magigi
- kost28
- spinalgr1990
- Ameliak
- το κοριτσι του μαη
- Sherlockina
- Nefeloula
- Unboxholics
- oups
- Pharmacist01
- JST
- GeorgePap2003
- Johanna Mark
- sophiaa
- ioanna06
- nickd6776
- augustine
- angies
- endosporia
- margik
- Joji
- ggl
- Νομάρχης
- SlimShady
- ΘανάσοςG4
- aladdin
- λολα45
- AlexK9
- El_
- _Aggelos123
- Κώστας 7708
- fujiko
- chochoru
- cel123
- xristina11
- Alexandros973
- Keeell
- eukleidhs1821
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.