Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

ΙωάνναΚ19

Νεοφερμένος

Η ΙωάνναΚ19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Γεια σας θα ήθελα να ρωτήσω που μπορώ να βρω στο διαδίκτυο πολλές λυμένες ασκήσεις για ΑΕΠΠ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

t00nS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο t00nS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Καλησπέρα θα ήθελα την βοηθειά σας στο παρακάτω πρόβλημα.
Αντιμετωπίζω μεγάλο πρόβλημα με τα τα προγράμματα και τους αλγορίθμους δεν ξέρω τι να κάνω πια..προσπαθώ να αναλύσω τα δεδομένα που μου δίνει η ασκηση αλλά συνέχεια στην εξέλιξη της κάπου κολλάω και έτσι δεν καταφέρνω να την ολοκληρώσω δεν μπορώ να δομήσω την σκέψη μου!!με το θέμα 2ο δεν έχω προβλήματα μονο τις ανάπτυξεις με βασανίζουν. Θα ήθελα την γνώμη σας τι να κάνω!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Λύσε με τον καθηγητή σου ασκήσεις ή βάλε εδώ καμία να δεις την λογική και μετά λύσε μόνος όσες μπορείς περισσότερες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

t00nS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο t00nS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Αυτό προσπαθώ και κάνω αλλά δεν ξέρω αν φανεί αποτελεσματικό..και γενικά όταν βλέπω μια άσκηση με πολλά δεδομένα εκεί μπλοκάρω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Στο ΑΕΠΠ σκέφτεσαι ΑΠΛΑ.

Νομίζω ότι απλά θες εξάσκηση σε πιο μικρές ασκήσεις πρώτα και μετά να πας σε πιο σύνθετες.
Αν δεν το συνηθήσεις, δεν θα τα πας πολύ καλά.

Δηλαδή αν δεν δεις αλγόριθμους υπολογισμού αθροισμάτων, εύρεση μέγιστου, ελάχιστου, μέσων όρων.
Επίσης αν δεν μάθεις να δουλεύεις καλά με τις συνθήκες Αν...τοτε και τις επαναλήψεις, μην περιμένεις να λύνεις τις ασκησάρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Αυτό προσπαθώ και κάνω αλλά δεν ξέρω αν φανεί αποτελεσματικό..και γενικά όταν βλέπω μια άσκηση με πολλά δεδομένα εκεί μπλοκάρω

Αφιέρωσε περισσότερο χρόνο στην κατανόηση του προβλήματος και γράφε δεδομένα και λέξεις κλειδιά στο χαρτί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Να ρωτησω κατι.Αν σε μια ασκηση μας λεει να γραψουμε αλγοριθμο σε φυσικη γλωσσα κατα βηματα τοτε θα γραψουμε κανονικο αλγοριθμο ή θα γραψουμε βημα 1,βημα 2,κλπ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

t00nS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο t00nS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Στο ΑΕΠΠ σκέφτεσαι ΑΠΛΑ.

Νομίζω ότι απλά θες εξάσκηση σε πιο μικρές ασκήσεις πρώτα και μετά να πας σε πιο σύνθετες.
Αν δεν το συνηθήσεις, δεν θα τα πας πολύ καλά.

Δηλαδή αν δεν δεις αλγόριθμους υπολογισμού αθροισμάτων, εύρεση μέγιστου, ελάχιστου, μέσων όρων.
Επίσης αν δεν μάθεις να δουλεύεις καλά με τις συνθήκες Αν...τοτε και τις επαναλήψεις, μην περιμένεις να λύνεις τις ασκησάρες.
Αυτο προσπαθώ να κάνω ασχολούμε με απλές ασκήσεις πρώτα, το κακό μου είναι ότι δεν σκέφτομαι απλά σκέφτομαι σύνθετα πιστεύω μέσα απο τις ασκήσεις να διορθωθεί!!ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leobakagian

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λεωνίδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Να ρωτησω κατι.Αν σε μια ασκηση μας λεει να γραψουμε αλγοριθμο σε φυσικη γλωσσα κατα βηματα τοτε θα γραψουμε κανονικο αλγοριθμο ή θα γραψουμε βημα 1,βημα 2,κλπ;

Φυσική γλώσσα κατά βήματα είναι όπως η συνταγή του καφέ που έχει (νομίζω) ως παράδειγμα το βιβλίο(Βήμα 1:Βάλε ζάχαρη στο μπρίκι κτλ κτλ).Δεν νομίζω ότι θα σας ζητηθεί κάτι τέτοιο...Είναι ψιλοηλίθιο να ζητηθεί με αυτή τη μορφή μιας και υπάρχει ο "κανονικός" αλγόριθμος για τα 3α και 4α θέματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΙωάνναΚ19

Νεοφερμένος

Η ΙωάνναΚ19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Για i απο 1 μεχρι 6 με_βημα 2
Για j απο 1 μεχρι 3 με-βημα 0.5
Εμφανισε '@@@'
Τελος_επαναληψης
Τελος_επαναληψης
και η σωστη απαντηση ειναι 45. γιατι ομως?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyroskaftanis

Δραστήριο μέλος

Ο spyroskaftanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 453 μηνύματα.
Για i απο 1 μεχρι 6 με_βημα 2
Για j απο 1 μεχρι 3 με-βημα 0.5
Εμφανισε '@@@'
Τελος_επαναληψης
Τελος_επαναληψης
και η σωστη απαντηση ειναι 45. γιατι ομως?

Είναι 5 επαναλήψεις ο ενφωλευμένος βρόγχος ( 1, 1.5, 2, 2.5, 3) και ο 3 εξωτερικός (1, 3, 5 ). Άρα συνολικά 3Χ5=15 επαναλήψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jps2009

Νεοφερμένος

Ο jps2009 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Θα ήθελα λίγη βοήθεια σε καποιες απορίες:
- καθηγητής λέει οτι σε διαγραμματα ροής δε χρειάζονται οι λέξεις ΔΙΑΒΑΣΕ ή ΕΜΦΑΝΙΣΕ μεσα στα παραλληλόγραμμα!!Ισχύει;
- πρέπει οι μαθητές να τηρούν τις εσοχές οταν γραφουν ή δεν ασχολείται κανενας με τετοιες λεπτομέρειες;;;
-κεφαλάια σε ΓΛΩΣΣΑ και πεζα στους αλγόριθμους ή δεν εχει σημασία;;
Για τα παραπάνω πού βρισκει κανεις οδηγίες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Θα ήθελα λίγη βοήθεια σε καποιες απορίες:
- καθηγητής λέει οτι σε διαγραμματα ροής δε χρειάζονται οι λέξεις ΔΙΑΒΑΣΕ ή ΕΜΦΑΝΙΣΕ μεσα στα παραλληλόγραμμα!!Ισχύει;
- πρέπει οι μαθητές να τηρούν τις εσοχές οταν γραφουν ή δεν ασχολείται κανενας με τετοιες λεπτομέρειες;;;
-κεφαλάια σε ΓΛΩΣΣΑ και πεζα στους αλγόριθμους ή δεν εχει σημασία;;
Για τα παραπάνω πού βρισκει κανεις οδηγίες;

-Νομίζω ότι σαφώς και πρέπει αν γράφεις τις Εντολές εμφάνισε και διάβασε!
-Δεν θα σου αφαιρεθούν μονάδες για τις εσοχές αλλά διευκολύνει εσένα και τον διορθωτή ώστε μην ξεχάσεις να κλείσεις αν..τοτε η επανάληψη.
-Κεφαλαία απαραίτητα σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Αλγόριθμο μπορείς να γράψεις με πεζά αλλά και με κεφαλαία! (δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα...αλλά για να υπάρχει διαφοροποίηση χρησιμοποιούμε πεζά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΙωάνναΚ19

Νεοφερμένος

Η ΙωάνναΚ19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω τι είναι ακριβώς ο έλεγχος της εγκυρότητας καταχώρησης και όταν μας το ζητάνε τι ακριβώς κάνουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω τι είναι ακριβώς ο έλεγχος της εγκυρότητας καταχώρησης και όταν μας το ζητάνε τι ακριβώς κάνουμε?

Κάποιες φορές όταν διαβάζουμε δεδομένα, θέλουμε να δέχεται ο αλγόριθμος η το πρόγραμμα κάποιες τιμές.
Πχ όταν θέλουμε να μετρήσουμε το μ.ο της τάξης στο τεστ μαθηματικών (με άριστα το 20)
Καταλαβαίνεις ότι δεν μπορεί να υπάρξει βαθμός -2 η 24

Οπότε θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι δε θα γίνει η καταχώρηση τέτοιων αριθμών.

Οπότε τι κάνουμε όταν μας το ζητάνε;
Code:
Αρχή_επανάληψης
  Διάβασε ΒΑΘΜ
Μέχρις_ότου ΒΑΘΜ >= 0 ΚΑΙ ΒΑΘΜ <=20

Που σημαίνει ότι το πρόγραμμα η ο αλγόριθμος δεν θα σταματήσει να ζητάει ΒΑΘΜ, αν δεν του δωθεί μια τιμή εντός των ορίων που βάλαμε.

Πάντα δηλαδή χρησιμοποιούμε την Μέχρις_ότου
Όταν θες να το κάνεις για πάνω από 1 δεδομένο τότε χρησιμοποιείς την ΓΙΑ και μέσα της την Μέχρις_ότου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ΙωάνναΚ19

Νεοφερμένος

Η ΙωάνναΚ19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
ευχαριστω πολυ Chris1993!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΙωάνναΚ19

Νεοφερμένος

Η ΙωάνναΚ19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Όταν μας ζητάνε να κάνουμε ένα πρόγραμμα με βάση ποια δεδομένα θα καταλάβουμε ότι πρέπει να γράψουμε τις εντολές

ΓΡΑΨΕ "......."
ΔΙΑΒΑΣΕ ......

(και ξανά πιο κάτω παρόμοιο ζευγάρι ΓΡΑΨΕ-ΔΙΑΒΑΣΕ)
Γιατί το έχω συναντήσει σε πολλά προγράμματα κ δεν μπορώ να αντιληφθώ πότε το εισάγουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΙωάνναΚ19

Νεοφερμένος

Η ΙωάνναΚ19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Κάποιες φορές όταν διαβάζουμε δεδομένα, θέλουμε να δέχεται ο αλγόριθμος η το πρόγραμμα κάποιες τιμές.
Πχ όταν θέλουμε να μετρήσουμε το μ.ο της τάξης στο τεστ μαθηματικών (με άριστα το 20)
Καταλαβαίνεις ότι δεν μπορεί να υπάρξει βαθμός -2 η 24

Οπότε θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι δε θα γίνει η καταχώρηση τέτοιων αριθμών.

Οπότε τι κάνουμε όταν μας το ζητάνε;
Code:
Αρχή_επανάληψης
  Διάβασε ΒΑΘΜ
Μέχρις_ότου ΒΑΘΜ >= 0 ΚΑΙ ΒΑΘΜ <=20

Που σημαίνει ότι το πρόγραμμα η ο αλγόριθμος δεν θα σταματήσει να ζητάει ΒΑΘΜ, αν δεν του δωθεί μια τιμή εντός των ορίων που βάλαμε.

Πάντα δηλαδή χρησιμοποιούμε την Μέχρις_ότου
Όταν θες να το κάνεις για πάνω από 1 δεδομένο τότε χρησιμοποιείς την ΓΙΑ και μέσα της την Μέχρις_ότου.

Όταν μας ζητάνε να κάνουμε ένα πρόγραμμα με βάση ποια δεδομένα θα καταλάβουμε ότι πρέπει να γράψουμε τις εντολές

ΓΡΑΨΕ "......."
ΔΙΑΒΑΣΕ ......

(και ξανά πιο κάτω παρόμοιο ζευγάρι ΓΡΑΨΕ-ΔΙΑΒΑΣΕ)
Γιατί το έχω συναντήσει σε πολλά προγράμματα κ δεν μπορώ να αντιληφθώ πότε το εισάγουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Όταν μας ζητάνε να κάνουμε ένα πρόγραμμα με βάση ποια δεδομένα θα καταλάβουμε ότι πρέπει να γράψουμε τις εντολές

ΓΡΑΨΕ "......."
ΔΙΑΒΑΣΕ ......

(και ξανά πιο κάτω παρόμοιο ζευγάρι ΓΡΑΨΕ-ΔΙΑΒΑΣΕ)
Γιατί το έχω συναντήσει σε πολλά προγράμματα κ δεν μπορώ να αντιληφθώ πότε το εισάγουμε.

Διάβασε = Εντολή που όταν τη διαβάζει ο υπολογιστής σου ζητάει να βάλεις τιμές.
Οπότε όταν θέλεις να δώσεις δεδομένα στο πρόγραμμα πρέπει να βάλεις αυτή την εντολή.

Γράψε = Εντολή που τη γράφουμε ΜΟΝΟ στο πρόγραμμα (στον αλγόριθμο είναι το Εμφάνισε) και όταν τη διαβάζει ο υπολογιστής αν έχεις βάλει "...." σου εμφανίζει αυτό που έχεις γράψει μέσα στο " " , αν δεν έχεις βάλει " " εμφανίζει την τιμή της μεταβλητής.

Δηλαδή αν γράψεις

ΓΡΑΨΕ "Είσαι Καλός!"

Θα σου εμφανίσει στην οθόνη Είσαι Καλός!

Πρόσεξε ότι όταν θέλεις να εμφανίσεις κάποιο αποτέλεσμα δεν βάζεις " "
Γιατί πχ αν έχεις :

a <-- 3
b <-- 5
c <-- a + b

ΓΡΑΨΕ "c"

Θα σου εμφανίσει c και όχι την τιμή του.
Για να σου εμφανίσει την τιμή του c στην οθόνη πρέπει να έχεις την εντολή ΓΡΑΨΕ c

Επίσης να σου υπενθυμίσω ότι όταν θες να γράψεις κείμενο και μεταβλητή τότε πρέπει να κάνεις το εξής :

ΓΡΑΨΕ " Το άθροισμα των αριθμών a και b είναι : ",c

[το , είναι σου αφήνει κενό]

Επομένως θα σου εμφανίσει Το άθροισμα των αριθμών a και b είναι : 8

Γενικά,οι ασκήσεις θα σου λένε τι ακριβώς να διαβάσεις και να εμφανίσεις.
Εσύ μόνο θα υλοποιείς το πρόγραμμα ή τον αλγόριθμο ώστε να διαβάσει τα δεδομένα, να κάνει τους σωστούς υπολογισμούς και να εμφανίζει τα αποτελέσματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ΙωάνναΚ19

Νεοφερμένος

Η ΙωάνναΚ19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Διάβασε = Εντολή που όταν τη διαβάζει ο υπολογιστής σου ζητάει να βάλεις τιμές.
Οπότε όταν θέλεις να δώσεις δεδομένα στο πρόγραμμα πρέπει να βάλεις αυτή την εντολή.

Γράψε = Εντολή που τη γράφουμε ΜΟΝΟ στο πρόγραμμα (στον αλγόριθμο είναι το Εμφάνισε) και όταν τη διαβάζει ο υπολογιστής αν έχεις βάλει "...." σου εμφανίζει αυτό που έχεις γράψει μέσα στο " " , αν δεν έχεις βάλει " " εμφανίζει την τιμή της μεταβλητής.

Δηλαδή αν γράψεις

ΓΡΑΨΕ "Είσαι Καλός!"

Θα σου εμφανίσει στην οθόνη Είσαι Καλός!

Πρόσεξε ότι όταν θέλεις να εμφανίσεις κάποιο αποτέλεσμα δεν βάζεις " "
Γιατί πχ αν έχεις :

a <-- 3
b <-- 5
c <-- a + b

ΓΡΑΨΕ "c"

Θα σου εμφανίσει c και όχι την τιμή του.
Για να σου εμφανίσει την τιμή του c στην οθόνη πρέπει να έχεις την εντολή ΓΡΑΨΕ c

Επίσης να σου υπενθυμίσω ότι όταν θες να γράψεις κείμενο και μεταβλητή τότε πρέπει να κάνεις το εξής :

ΓΡΑΨΕ " Το άθροισμα των αριθμών a και b είναι : ",c

[το , είναι σου αφήνει κενό]

Επομένως θα σου εμφανίσει Το άθροισμα των αριθμών a και b είναι : 8

Σ'ευχαριστώ πολύ αλλά εννοούσα όταν σε ένα πρόγραμμα έχει τουλάχιστον ένα τέτοιο ζευγάρι ΓΡΑΨΕ-ΔΙΑΒΑΣΕ το ένα κάτω από το άλλο για παράδειγμα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ πίτσα
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i, τμχ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ποσό
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: απάντηση, υλικό
ΑΡΧΗ
! Αρχικά μηδενίζουμε το πληρωτέο ποσό
ποσό <- 0

ΓΡΑΨΕ 'Πόσες πίτσες θα παραγγείλετε;'
ΔΙΑΒΑΣΕ τμχ

! Ξεκινάμε μια επανάληψη τόσες φορές όσες είναι και οι πίτσες.
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ τμχ

! Κάθε πίτσα κοστίζει 5 ευρώ. Επομένως αύξησε το πληρωτέο ποσό κατά 5
ποσό <- ποσό + 5
ΓΡΑΨΕ 'Πίτσα #', i

ΓΡΑΨΕ 'Θέλετε κάποιο υλικό;'
ΔΙΑΒΑΣΕ απάντηση
! Ξεκίνα μια δεύτερη επανάληψη για τα υλικά της κάθε πίτσας
! Ο αριθμός των υλικών είναι άγνωστος, για το λόγο ΔΕΝ χρησιμοποιώ εντολή ΓΙΑ
ΟΣΟ απάντηση <> 'ΟΧΙ' ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΓΡΑΨΕ 'Εισαγετε το υλικό:'
ΔΙΑΒΑΣΕ υλικό
! Ανάλογα με το υλικό που διαβάσαμε, αυξάνουμε το πληρωτέο ποσό
ΕΠΙΛΕΞΕ υλικό
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 'τυρί'
ποσό <- ποσό + 1
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 'ντομάτα', 'πιπεριές', 'μανιτάρια'
ποσό <- ποσό + 0,50
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 'καλαμπόκι', 'ελιές'
ποσό <- ποσό + 0,20
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ

ΓΡΑΨΕ 'Θέλετε κάποιο άλλο υλικό;'
ΔΙΑΒΑΣΕ απάντηση
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΡΑΨΕ 'Η συνολική σας χρέωση είναι ', ποσό, ' ευρώ'
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top