

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Δεν ξέρω μπορει να έχεις και δίκιο . Πάντως για μας γενικα ακούγεται οτι δεν έχουμε δικαιωματα κ δεν καταλαβαίνω γιατι . Δηλαδή τόσο δύσκολο ειναι να ανοίξουν τον υπολογιστή και να το ψάξουν ; Δυο λεπτά δουλεια ! Εσένα ποια η γνώμη σ για την Σεμφε μιας που είσαι και διδακτορικος στο ΕΜΠ ;
Πολύ δύσκολη σχολή και άκρως επιστημονική. Σε καμία περίπτωση η κατάρτιση δεν είναι υποδεέστερη από τα κλασικά τμήματα μαθηματικών όσον αφορά την κατεύθυνση μαθηματικού εφαρμογών. Όσον αφορά την κατεύθυνση του φυσικού εφαρμογών εκεί υπάρχει κενό στον τομέα της αστροφυσικής και γι αυτό το λόγο εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να σπουδάσω σε κάποιο τμήμα φυσικής από το να διαλέξω την κατεύθυνση φυσικού εφαρμογών στη ΣΕΜΦΕ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Δεν έχω βρει πουθενά ΦΕΚ που να κατοχυρώνει επαγγελματικά τους φυσικούς και μαθηματικούς. Αντίθετα για τους αποφοίτους της ΣΕΜΦΕ υπάρχει προεδρικό διάταγμα του 2007 που τους κατοχυρώνει.
Όντως. Το είχα ψάξει και εγώ στο Εθνικό Τυπογραφείο. Όμως βρήκα ΦΕΚ τα οποία κατοχυρώνουν τον πτυχιούχο Μαθηματικό, πτυχιούχο της ΣΕΜΦΕ (μαθηματικών εφαρμογών) και πτυχιούχο του Τμ.Μαθηματικών και Στατιστικής του Πανεπιστημίου Κύπρου εντάσσοντάς τον στον κλάδο ΠΕ03 για τον ..παρελθόντα ΑΣΕΠ. Κάτι άλλο δεν υπάρχει..Στην χώρα μας λόγω την ιδιομορφίας της σε πολλούς τομείς, οι Μαθηματικοί και οι Φυσικοί απασχολούνται στη νοοτροπία του κόσμου, μόνο στην μέση εκπαίδευση. Αυτό είναι εν μέρει λογικό αν σκεφτεί κανείς ότι η χώρα μας τόσα χρόνια επένδυσε μόνο στον διορισμό στο δημόσιο. Ο ιδιωτικός τομέας δεν αναπτύχθηκε με τα πρότυπα του εξωτερικού. Ή αν αναπτύχθηκε, δεν φρόντισε να παράγει Φ.Π.Α. αλλά "τρώει" κρατικούς πόρους, να ρίχνει φέσια στην αγορά ή να συνάπτει δάνεια με τις τράπεζες για δήθεν επενδύσεις και να αδυνατεί να ξεπληρώσει τους τόκους μετά. Φίλε Γιώργο, στην χώρα μας πολλά πράγματα είναι κακοδομημένα εκ θεμελίων.

Τις προάλλες κοιτούσα σε επαγγελματικό οδηγό των ΗΠΑ για διάφορες θέσεις εργασίας με αντικείμενο τα μαθηματικά και τις συγγενείς επιστήμες. Διαπίστωσα μια σημαντική διαφορά με τη χώρα μας. Οι Αμερικάνοι όταν αναφέρονται στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά εννοούν τα Υπολογιστικά Μαθηματικά, Στατιστική και Επιχειρησιακή Έρευνα διότι έχουν υψηλό τομέα ιδιωτικών υπηρεσιών ή ειδικές θέσεις σε κρατικούς οργανισμούς (π.χ. θέσεις εργασίας ειδικού επιστημονικού συνεργάτη στον Στρατό) και χρειάζονται τις τεχνικές δεξιότητες των μαθηματικών. Οι Διαφορικές Εξισώσεις είναι ενιαίος κλάδος μαζί τα Καθαρά Μαθηματικά, γι' αυτό και συναντούνται σε πρόγραμμα σπουδών τέτοιας υφής με ακαδημαϊκό στόχο την Πανεπιστημιακή καριέρα.
Αντιθέτως η χώρα μας που τόσα χρόνια επένδυσε μόνο στην μέση εκπαίδευση και ότι σχετίζεται μ' αυτήν (γκαρσονιέρες, καφετέριες, ουζερί, ρακάδικα, μινι μάρκετς, στριγκάδικα για φοιτήτριες,..κ.α.) διδάσκει τα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά στο θεωρητικό μέρος τους που είναι οι Διαφορικές Εξισώσεις και οι επιστήμες που σχετίζονται με αυτά (Συναρτησιακή Ανάλυση, Μαθηματική Προτυποποίηση στις Φυσικές Επιστήμες (Βιολογία, Χημεία) ή ενότητες Θεωρητικής Φυσικής). Γιατί ο στόχος ήταν ένας. Καλοί εκπαιδευτικοί και πράγματι.
Οι Διαφορικές Εξισώσεις δίνουν πολλή και καλή προχωρημένη εκπαίδευση σε κλασικούς τομείς των μαθηματικών (π.χ. μιγαδική ανάλυση, γεωμετρία καμπυλών και επιφανειών, ανάλυση Fourier, θεωρία τελεστών) που δεν έχουν άμεση εφαρμογή στην μέση εκπαίδευση αλλά τουλάχιστον χτίζουν σοβαρά την μαθηματική σκέψη περισσότερο από την Στατιστική ή ό,τι σχετίζεται με αυτή. Δεν είχαμε ανάγκη για ειδικευμένο προσωπικό που να κατέχει ειδικές δεξιότητες αλλά για εκπαιδευτικούς ή σφραγιδοχτυπητές-επικυρωτές δημοσίους υπαλλήλους.
Η Στατιστική, η Επιχειρησιακή Έρευνα και τα Υπολογιστικά Μαθηματικά στην χώρα μας, αναφέρονται ως ξεχωριστοί τομείς ειδίκευσης με ξεχωριστό πρόγραμμα σπουδών και όχι ως ενιαίο πρόγραμμα στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά που στην ουσία είναι ...μαθηματικές εφαρμογές όπως οι Διαφορικές Εξισώσεις. Η ίδια νοοτροπία επικρατεί σε όλα τα Τμήματα Μαθηματικών με την ανοχή της Πανεπιστημιακής Μαθηματικής Κοινότητας.
Η Μαθηματική Εταιρεία από την άλλη, έχει περισσότερο διακοσμητικό ρόλο αφού ο ρόλος της έχει περιοριστεί σε ημερίδες και σε διαγωνισμούς. Ορισμένες αναπροσαρμογές στα προγράμματα σπουδών στα Μαθηματικά σύμφωνα με τα διεθνή δεδομένα, έχουν γίνει από φιλότιμο κάποιων καθηγητών Πανεπιστημίου. Όμως, θέλει πολλή δουλειά ακόμη και αυτό έχει να κάνει με την υπόλοιπη κοινωνία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ironboy
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ironboy
Δραστήριο μέλος


Δηλαδή, ένας πτυχιούχος από το κλασικό Τμήμα Μαθηματικών ή Φυσικής δεν μπορεί να ασχοληθεί με την έρευνα; Πλάκα μας κάνεις; Αφού και ο ΣΕΜΦίτης θα αναγκαστεί να κάνει μεταπτυχιακές σπουδές. Η έρευνα θέλει διδακτορικό τίτλο σπουδών. Κανένας δεν αποφοιτά από το Πανεπιστήμιο με επάρκεια γνώσεων με αποκλειστικό στόχο την έρευνα. Η έρευνα θέλει επιπλέον σπουδές. Έλεος με..αυτήν την έρευνα.
Δεν με κατάλαβες.Εννοώ ότι θα έχει περισσότερες γενικές γνώσεις από κάποιον του Μαθηματικού ή Φυσικού και αυτό θα τον βοηθήσει για την έρευνα.Δεν συμφωνείς;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Παράδειγμα: Ένα μάθημα «Φυσική και Τεχνολογία των Λέιζερ» ή «Διηλεκτρικές Οπτικές και Μαγνητικές ιδιότητες Υλικών» προπτυχιακού εισαγωγικού επιπέδου που διδάσκεται ένας φοιτητής ΣΕΜΦΕ τομέα μαθηματικού εφαρμογών (αντιστοιχία Μαθηματικού) τι σχέση έχει με την μαθηματική παιδεία; Νομίζω ότι όποιος θέλει να ασχοληθεί με τέτοια αντικείμενα με σωστό τρόπο, υπάρχουν αντίστοιχα Πανεπιστημιακά Τμήματα με ολοκληρωμένες σπουδές. Η λογική «λίγο απ' όλα» για να γεμίσουμε ένα πρόγραμμα σπουδών με 50 μαθήματα χωρίς επιστημονική συνάφεια μεταξύ τους (ως προς τον αντικειμενικό στόχο: Μαθηματική Παιδεία) με δικαιολογία τις θέσεις εργασίας πολλών καθηγητών Πανεπιστημίου, δεν έχει καμία βάση. Ναι, κάποιοι εδώ μέσα (και μαθητές) ίσως γοητεύεστε από την πληθώρα μαθημάτων αλλά δεν αναρωτιέστε για τον αντικειμενικό στόχο. Το αποτέλεσμα είναι πάλι προπτυχιακό και εισαγωγικό επίπεδο αλλά σε τι; Μαθηματικά; Φυσική; Συγκεκριμένα τι; Η ταπεινή μου άποψη λέει ότι η Μαθηματική Παιδεία χτίζεται πάνω σε βασικά και προχωρημένα μαθήματα ανάλυσης, γεωμετρίας και άλγεβρας. Από εκεί και πέρα υπάρχουν κάποιες επιλογές σε Διαφορικές Εξισώσεις, Μαθηματική Στατιστική, Βελτιστοποίηση και Θεωρητική Πληροφορική...όπου η αρχική ιδέα δεν αναιρείται. Η μαθηματική μοντελοποίηση υλικών ή άλλο συναφές μάθημα τύπου υπολογιστικής φυσικής, νομίζω ότι είναι «λεπτομέρεια» για όποιον ενδιαφέρεται για επιπλέον σπουδές, μετά το βασικό πτυχίο, οι οποίες υπάρχουν γι' αυτό τον σκοπό: την ομαλή ειδίκευση έχοντας χτίσει ένα καλό υπόβαθρο προπτυχιακά με στόχο τις συγκεκριμένες επαγγελματικές επιλογές και όχι γενικόλογες αμφιλεγόμενες προοπτικές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
katetaki
Νεοφερμένο μέλος


Μου αρέσει η φυσική, εχω τα μόρια , άρα βάζω πρώτο το Πανεπιστήμιο Φυσικό ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ...
Μια μαμά .....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος


Καλημέρα σας.... Εν μέσω προβληματισμών θα ήθελα τη γνώμη σας ... Με 17400 μόρια και "μαθητική αγάπη" για την Φυσική έχετε να προτείνετε κάποια Πολυτεχνική σχολή που δεν θα "προδόσει" αυτή την αγάπη και ενδεχομένως την αναζωπυρώσει ή να περιοριστούμε στο εξής απλό ...
Μου αρέσει η φυσική, εχω τα μόρια , άρα βάζω πρώτο το Πανεπιστήμιο Φυσικό ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ...
Μια μαμά .....
Τελος.Απο κει και περα ασε τον καθενα να λεει οτι θελει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Μου αρέσει η Κυτταρική Βιολογία να πάω Ιατρική; Τότε τι στο διάολο υπάρχει το Τμήμα Βιολογίας; Με την ίδια λογική, ελπίζω να δίνω κάποια απάντηση στο ερώτημά σου.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
artemaki
Διάσημο μέλος


Οχι ρεσυ εχουν . Τα ιδια με εμάς . Απλα εμείς έχουμε και κάποια πραγματάκια παραπάνω . Το 2008 αποκτήσαμε πλήρη δικαιωματα μαθηματικού και φυσικού αντίστοιχα ανάλογα με την κατεύθυνση . Τώρα οσο αναφορα τις ροές και καλα στην Ελλάδα μετράνε σαν σεμινάρια φάση ενώ στο εξωτερικό σαν μάστερ οπως καθε σχολη του ΕΜΠ . Αλλα αυτα ειναι μικροπράγματα σε δικαιωματα άσκησης επαγγέλματος μαθηματικού εχουμε τα ιδια ακριβως !·)
Γουοτ γουοτ ;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ἅλς
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
artemaki
Διάσημο μέλος


Γιατί ακριβώς γελάς;![]()
Τιποτα, γενικα βαριεμαι πολυ. Γι αυτο.
Γουατεβα. Δεν ξερω κατα ποσο ισχυει.
Μου ειπαν οτι πρακτικα το πτυχιο του ΕΜΠ μετραει ως μαστερ μονο για τη σχολη. Δηλαδη, μπορεις ας πουμε να κανεις διδακτορικο κατευθειαν, αν σε παρουν. Γενικα, ομως, δεν λαμβανεται υποψη σαν μαστερ.
Και, υπαρχει κατι παραπανω που εχει ο Σεμφιτης απο τον αποφοιτο Μαθηματικου η Φυσικου στα δικαιωματα ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
katetaki
Νεοφερμένο μέλος


Το πρόβλημα ξεκινά απο το γεγονός ότι ένα παιδί 18 χρονών πρέπει να επιλέξει (αν το έχει και αυτό το δικαίωμα) σ'ενα διάστημα 1-2 εβδομάδας το αντικείμενο σπουδών του χωρίς να έχει τη σωστή ενημέρωση σε ένα κόσμο πληθώρας πληροφοριών,υψηλής ανεργίας και έντονων κοινωνικών προκαταλήψεων....katetaki
Μου αρέσει η Κυτταρική Βιολογία να πάω Ιατρική; Τότε τι στο διάολο υπάρχει το Τμήμα Βιολογίας; Με την ίδια λογική, ελπίζω να δίνω κάποια απάντηση στο ερώτημά σου.Δεν υπάρχει απλό και σύνθετο. Υπάρχει ακαδημαϊκός στόχος. Το κάθε Τμήμα έχει συγκεκριμένο ακαδημαϊκό στόχο ασχέτως συναφή μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών. Το Πολυτεχνείο διδάσκει και στοχεύει σε συγκεκριμένα πράγματα. Το Τμήμα Φυσικής, το ίδιο. Τελείως διαφορετική προσέγγιση όμως του ίδιου θέματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Τιποτα, γενικα βαριεμαι πολυ. Γι αυτο.
Γουατεβα. Δεν ξερω κατα ποσο ισχυει.
Μου ειπαν οτι πρακτικα το πτυχιο του ΕΜΠ μετραει ως μαστερ μονο για τη σχολη. Δηλαδη, μπορεις ας πουμε να κανεις διδακτορικο κατευθειαν, αν σε παρουν. Γενικα, ομως, δεν λαμβανεται υποψη σαν μαστερ.
Και, υπαρχει κατι παραπανω που εχει ο Σεμφιτης απο τον αποφοιτο Μαθηματικου η Φυσικου στα δικαιωματα ;
Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.
Όντως ο απόφοιτος των σχολών του ΕΜΠ (και γενικά των πολυτεχνικών σχολών) μπορεί να γίνει δεκτός ως υποψήφιος διδάκτορας χωρίς να κατέχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (ΜΔΕ). Σε αυτήν την περίπτωση και αναλόγως της συνάφειας των προπτυχιακών σπουδών του με τα αντικείμενο της διδακτορικής διατριβής θα του χρεωθούν ορισμένα μεταπτυχιακά μαθήματα ελάχιστης διάρκειας 2 ακαδημαϊκών εξαμήνων. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωσή τους ξεκινά την εκπόνηση της διδακτορικής διατριβής με ελάχιστη χρονική διάρκεια 2 ακαδημαϊκά έτη. Συνεπώς ο ελάχιστος χρόνος για την απονομή του Διδακτορικού Διπλώματος (ΔΔ) σε αυτήν την περίπτωση είναι 3 ακαδημαϊκά έτη.
Αν ο απόφοιτος κάποιας σχολής του ΕΜΠ διαθέτει ΜΔΕ στην επιστημονική περιοχή της διδακτορικής διατριβής τότε απαλλάσσεται της υποχρέωσης παρακολούθησης και εξέτασης μεταπτυχιακών μαθημάτων και ξεκινά κατευθείαν την εκπόνησή της. Στην περίπτωση αυτή η ελάχιστη χρονική διάρκεια για την απονομή του διδακτορικού διπλώματος είναι 2 ακαδημαϊκά έτη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 22 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.