[Πανελλήνιες Εξετάσεις] Αν έβαζα εγώ θέματα...

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 371 μηνύματα.
Λοιπόν, για να πω κι εγώ να γελάσουμε... :
Φυσική θα έβαζα αυτό το θέμα: (εκτός ύλης θα μου πείτε, και θα γελάσω,, στερεό σώμα...)
Ένας εξωλέμβιος κινητήρας εσωτερικής καύσης για σκάφος, λειτουργεί με έναν θερμοδυναμικό κύκλο. Στους κινητήρες εσωτερικής καύσης της εποχής μας ο κύκλος «ολοκληρώνεται σε τέσσερις χρόνους» για κάθε κύλινδρο (εξ’ ου και η ονομασία τετράχρονος κινητήρας - οι τέσσερις χρόνοι «είσοδος - συμπίεση – έκρηξη - έξοδος» για τον τετράχρονο κινητήρα). Ωστόσο την αρχή έκαναν οι «δίχρονοι κινητήρες» (οι οποίοι καταργήθηκαν σταδιακά με εξαίρεση ακόμα τις εξωλέμβιες μηχανές - καθώς έκαιγαν μαζί με βενζίνη και λάδι , ρύπαιναν και άφηναν μέρος της βενζίνης τους άκαυτη --> Ωστόσο είχαν λόγω κατασκευής υψηλές αποδόσεις, και ροπές , όπως θα διαπιστώσετε και από αυτήν την άσκηση). Μια δίχρονη εξακύλινδρη εξωλέμβια μηχανή λοιπόν, λειτουργεί με μια θερμοδυναμική διάταξη που αναπαριστάται προσεγγιστικά (για λόγους ευκολίας της άσκησης) με μια ισόχωρη θέρμανση της αρχικής ποσότητας αερίου που υπάρχει στους κινητήρες , μια αδιαβατική εκτόνωση (με την έκρηξη), μια ισόχωρη ψύξη και μια αδιαβατική συμπίεση (κύκλος Otto). Το συνολικό έργο που παράγεται από τη διάταξη, μέσω γραναζιών (υπάρχει μια επιπλέον απώλεια της τάξης του 10% σε παλιές μηχανές) αξιοποιείται τελικώς προς κίνηση της προπέλας στο «πόδι» της μηχανής. Επίσης δίνεται πως ο παραπάνω θερμοδυναμικός κύκλος, έχει απόδοση ίση με το 70% του θερμοδυναμικού κύκλου Carnot. Για την συγκεκριμένη λοιπόν εξωλέμβια ισχύει πως μετά το πέρας της αρχικής ισόχωρης θέρμανσης η θερμοκρασία είναι ίση με 850oC . Επίσης δίνεται πως αν η συγκεκριμένη διάταξη λειτουργούσε με κύκλο Carnot (για τον οποίον να ισχύει πως «κινείται» στα ίδια «ακραία» πλαίσια θερμοκρασιών με τον παραπάνω κύκλο Otto , ώστε να ισχύει εξ’ άλλου η ίδια διάταξη με άλλη εφαρμογή κύκλου) τότε η ισόθερμη αντιστρεπτή εκτόνωση του κύκλου θα εκκινούσε από μια θερμοκρασία 60οC.
Tη στιγμή λοιπόν που ξεκινά η εκτόνωση μέσα στον κάθε κύλινδρο, η πίεση είναι ίση με 240psi και το αέριο καταλαμβάνει μόλις το 1/5 του όγκου του κυλίνδρου ενώ τη στιγμή που ολοκληρώνεται, η πίεση αγγίζει μέσα στον κύλινδρο τα 40psi. Επίσης μετά την ολοκλήρωση της ισόχωρης ψύξης, η πίεση στον κύλινδρο πέφτει στα 15psi, ενώ μετά την ολοκλήρωση της συμπίεσης του κυλίνδρου, η πίεση στο εσωτερικό του αγγίζει τα 85.43psi.
Αν δίνεται πως η εξωλέμβια αυτή μηχανή είναι 1723 κυβικών, τότε:
1)Να βρεθεί ο συντελεστής απόδοσης της θερμικής μηχανής.
2)Να βρεθεί η ιπποδύναμη της μηχανής , καθώς και η ισχύς που τελικά αξιοποιείται στην προπέλα.
3) Αν η παραπάνω μηχανή, είναι εγκατεστημένη σε ένα σκάφος μάζας 1253 kg, το οποίο ξεκινάει από την ηρεμία και μέσα σε 10sec και αποκτά την τελική του ταχύτητα , να βρείτε πόση παραπανίσια «μάζα» το φορτώσαμε αν μέσα στον ίδιο χρόνο το σκάφος έπιασε την ταχύτητα των 44.8mph. Δίνεται ο συντελεστής υδροδυναμικότητας (σαν συντελεστή τριβής να τον χρησιμοποιήσετε του σκάφους ) ίσος με 3/4. Καθώς και ότι το σκάφος έπιασε την τελική του ταχύτητα αφού πρώτα διένυσε διάστημα 31.92 m.
(Δίνονται: 1 hp (horsepower) = 0, 73 kW , R=0.082 L*atm/K*mol, Στους υπολογισμούς σας να αντιμετωπίσετε το καύσιμο ως «ιδανικό αέριο», ο κυβισμός δίνεται σε CC (Cubin Centimeters), 1psi =0.0689 bars, 1mile=1.6 meter . Να θεωρήσετε ότι ο χρόνος συμπίεσης και έκρηξης είναι της τάξης του 1.24*10^-5 sec)
Σε λιγη ωρα θα postarei την λυση ο Dias,μην φοβασαι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Λοιπόν, για να πω κι εγώ να γελάσουμε... :
Φυσική θα έβαζα αυτό το θέμα: (εκτός ύλης θα μου πείτε, και θα γελάσω,, στερεό σώμα...)
Ένας εξωλέμβιος κινητήρας εσωτερικής καύσης για σκάφος, λειτουργεί με έναν θερμοδυναμικό κύκλο. Στους κινητήρες εσωτερικής καύσης της εποχής μας ο κύκλος «ολοκληρώνεται σε τέσσερις χρόνους» για κάθε κύλινδρο (εξ’ ου και η ονομασία τετράχρονος κινητήρας - οι τέσσερις χρόνοι «είσοδος - συμπίεση – έκρηξη - έξοδος» για τον τετράχρονο κινητήρα). Ωστόσο την αρχή έκαναν οι «δίχρονοι κινητήρες» (οι οποίοι καταργήθηκαν σταδιακά με εξαίρεση ακόμα τις εξωλέμβιες μηχανές - καθώς έκαιγαν μαζί με βενζίνη και λάδι , ρύπαιναν και άφηναν μέρος της βενζίνης τους άκαυτη --> Ωστόσο είχαν λόγω κατασκευής υψηλές αποδόσεις, και ροπές , όπως θα διαπιστώσετε και από αυτήν την άσκηση). Μια δίχρονη εξακύλινδρη εξωλέμβια μηχανή λοιπόν, λειτουργεί με μια θερμοδυναμική διάταξη που αναπαριστάται προσεγγιστικά (για λόγους ευκολίας της άσκησης) με μια ισόχωρη θέρμανση της αρχικής ποσότητας αερίου που υπάρχει στους κινητήρες , μια αδιαβατική εκτόνωση (με την έκρηξη), μια ισόχωρη ψύξη και μια αδιαβατική συμπίεση (κύκλος Otto). Το συνολικό έργο που παράγεται από τη διάταξη, μέσω γραναζιών (υπάρχει μια επιπλέον απώλεια της τάξης του 10% σε παλιές μηχανές) αξιοποιείται τελικώς προς κίνηση της προπέλας στο «πόδι» της μηχανής. Επίσης δίνεται πως ο παραπάνω θερμοδυναμικός κύκλος, έχει απόδοση ίση με το 70% του θερμοδυναμικού κύκλου Carnot. Για την συγκεκριμένη λοιπόν εξωλέμβια ισχύει πως μετά το πέρας της αρχικής ισόχωρης θέρμανσης η θερμοκρασία είναι ίση με 850oC . Επίσης δίνεται πως αν η συγκεκριμένη διάταξη λειτουργούσε με κύκλο Carnot (για τον οποίον να ισχύει πως «κινείται» στα ίδια «ακραία» πλαίσια θερμοκρασιών με τον παραπάνω κύκλο Otto , ώστε να ισχύει εξ’ άλλου η ίδια διάταξη με άλλη εφαρμογή κύκλου) τότε η ισόθερμη αντιστρεπτή εκτόνωση του κύκλου θα εκκινούσε από μια θερμοκρασία 60οC.
Tη στιγμή λοιπόν που ξεκινά η εκτόνωση μέσα στον κάθε κύλινδρο, η πίεση είναι ίση με 240psi και το αέριο καταλαμβάνει μόλις το 1/5 του όγκου του κυλίνδρου ενώ τη στιγμή που ολοκληρώνεται, η πίεση αγγίζει μέσα στον κύλινδρο τα 40psi. Επίσης μετά την ολοκλήρωση της ισόχωρης ψύξης, η πίεση στον κύλινδρο πέφτει στα 15psi, ενώ μετά την ολοκλήρωση της συμπίεσης του κυλίνδρου, η πίεση στο εσωτερικό του αγγίζει τα 85.43psi.
Αν δίνεται πως η εξωλέμβια αυτή μηχανή είναι 1723 κυβικών, τότε:
1)Να βρεθεί ο συντελεστής απόδοσης της θερμικής μηχανής.
2)Να βρεθεί η ιπποδύναμη της μηχανής , καθώς και η ισχύς που τελικά αξιοποιείται στην προπέλα.
3) Αν η παραπάνω μηχανή, είναι εγκατεστημένη σε ένα σκάφος μάζας 1253 kg, το οποίο ξεκινάει από την ηρεμία και μέσα σε 10sec και αποκτά την τελική του ταχύτητα , να βρείτε πόση παραπανίσια «μάζα» το φορτώσαμε αν μέσα στον ίδιο χρόνο το σκάφος έπιασε την ταχύτητα των 44.8mph. Δίνεται ο συντελεστής υδροδυναμικότητας (σαν συντελεστή τριβής να τον χρησιμοποιήσετε του σκάφους ) ίσος με 3/4. Καθώς και ότι το σκάφος έπιασε την τελική του ταχύτητα αφού πρώτα διένυσε διάστημα 31.92 m.
(Δίνονται: 1 hp (horsepower) = 0, 73 kW , R=0.082 L*atm/K*mol, Στους υπολογισμούς σας να αντιμετωπίσετε το καύσιμο ως «ιδανικό αέριο», ο κυβισμός δίνεται σε CC (Cubin Centimeters), 1psi =0.0689 bars, 1mile=1.6 meter . Να θεωρήσετε ότι ο χρόνος συμπίεσης και έκρηξης είναι της τάξης του 1.24*10^-5 sec)

Χημεία θα έβαζα αυτήν την άσκηση:
"Η οικογένεια ενός μορίου:"

"Στο τέλος πάλι φτάσαμε ένα ακόμα μαθηματάκι,
μα πρίν τα βιβλία κλείσουνε και πάτε για τεστάκι,
θα ήθελα την οικογένεια να σας παρουσιάσω
και αν μας μελετήσετε <<ευχαριστώ>> να σας εκφράσω:

Είμαι στ' αλήθεια μόριο μα όχι ό,τι κι ό,τι ,
ούτε που θα σκεφτήκατε από το πολύ το πότι
πως αν σας κόψει και με πολυμερίσετε
το χαλκό από τους σωλήνες σας θα αντικαταστήσετε.

Η μάνα μου αλκύνιο ήταν η κακομοίρα
μα σαν σε HCl με NH4Cl την βάλλατε της αλλάξατε την μοίρα
προέκυψα εγώ - ένα κακόμοιρο παιδάκι
προσοχή είμαι <<ε>> ή <<ζ>> ; το είπαμε σηκώστε το χεράκι...

Πήρατε την μάνα μου και την υδρογονώσατε
και με καταλύτες ειδικούς την αντίδραση τελειώσατε
Μα μόρια νερού στο προϊόν αν προσθέσετε
σε έναρξη την παραγωγή της θείας μου θα θέσετε

Μήπως και σταματήσατε εκεί
ή δικαίως θα σας τα χώσω αλύπητοι χημικοί;
αμ' έλα που δυστυχώς αυτό δεν το νομίζω
αφού πως την μάνα μου ενυδατώσατε εγώ τώρα γνωρίζω

Πήρατε την μάνα μου την ενυδατωμένη
και της προσθέσατε σε ΝaOH και Ι2 , την παραμορφωμένη
και τους μαθητές σας ρωτούσατε απ' το πείραμα να κρίνουν
τη μάνα μου από τη θεία μου αν μπορούν να διακρίνουν

Το προϊόν της αντίδρασης πήρατε - της αμέσως παραπάνω
και να προσθέσετε σε όξινο δ/μα KMNO4 γράφανε οι οδηγίες πάνω
Και συνδέσατε στο πέρας της φιάλης - σωλήνα πλαστικό
που να 'ξερα κι εγώ το μέλλον το κακό;

Το άλλο άκρο του σωλήνα σε κερί αναμμένο καταλήξατε
και δίχως να χάνετε στιγμή την αντίδραση αρχίσατε
Και ξαφνικά - τελείως ως δια μαγείας
η φλόγα στο κερί έσβησε κι εσείς χασκογελούσατε λόγω καθαρής βλακείας

Είπα κι εγώ πως μετά από τέτοιο ρεζιλίκι
πάνε οι χημικοί σπιτάκι τους να φάνε κανά τζατζίκι
πίστεψα πάλι κι εγώ πως τώρα πλέον σταματήσατε
μα τώρα πια χημικό σαν βλέπω φωνάζω <<τους ζυγούς λύσατε>>

Πήρατε την μάνα μου που ήταν για το φορείο
και έπειτα προσθέσατε NaNH2/NH3 στο δοχείο
Πήρατε κι εμένα το ανήμπορο δίχως να με ρωτήσετε
και στο μόριό μου παρουσία Pt ένα στοιχείο θέλατε να μπήξετε

Το στοιχείο αυτό μολονότι το μισώ
πως το 4.8% της μάζας μου του οφείλω - πού να φανταστώ
κι εκεί που ένιωθα στο δοχείο τόσο εξαντλημένο
που να σκεφτώ πως σαν ξυπνήσω θα είμαι κορεσμένο!!!

Μόλις κι εγώ τα μάτια μου από την αντίδραση πήγα ν' ανοίξω
στο ίδιο δοχείο με τη μάνα μου με πήγατε να σμίξω
Ε εδώ πια έλεος κανονικά τα πήρα
αυτό συνιστά αιμομιξία - τραβάτε για καμία μπύρα...

Μόλις την παραπάνω αντίδραση εσείς ολοκληρώσατε
το <<μπάσταρδο>> που βγάλατε σαν το αίμα μας ενώσατε
χωρίσατε σε 2 μέρη και καταλύτη Lindlar με Η2 στο δοχείο ρίξατε
και σαν τον δρ. Φράνκινσταϊν το μυαλό σας <<ανοίξατε>>...

Έπειτα το άλλο μισό το κακόμοιρο διάλυμα
που 'χε το μπάσταρδο μόριο , αμάν πιά κάντε ένα διάλλειμα
πήρατε και Br2 βάλλατε δίχως να περιμένετε
και τώρα θα μου πείτε αλήθεια τι προϊόντα αναμένετε;

Έπειτα από όλα αυτά, έχω χάσει την μπάλα
τι να πώ ειλικρινά θέλετε κρεμάλα
ούτε κι εσείς οι ίδιοι σίγουρα θα γνωρίζετε
αν έχουν ίδιες ιδιότητες τα προϊόντα αυτά - να απαντήσετε

Για εμένα δεν θα ήθελα τώρα εδώ μπροστά σας
να κάνω άλλα σχόλια - η άποψη δικιά σας
μα θα τα' αφήσω να κριθεί από το διάβασμά σας"


Έχω και ανάλογα ασκησάκια για μαθηματικά.. χαχαχαχααχχα. Όλα τα έχω φτιάξει μόνος μου.. Φυσικά αν ποτέ έβαζε εγώ θέματα την επόμενη μέρα όλα τα φροντιστήρια και οι γονείς και καθηγητές θα με είχαν επικυρήξει!!! χαχαχαχα


να μαντέψω μηχανολόγος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 892943

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Σε λιγη ωρα θα postarei την λυση ο Dias,μην φοβασαι...
Γιατί να το κάνω? Αν αυτός που την έβαλε δυσκολευόταν να τη λύσει, ευχαρίστως να τον βοηθήσω. Όμως ο σκοπός του είναι εντελώς ...διαφορετικός. Κατά τα άλλα πρόκειται για μια μέτριας προς εύκολη άσκηση, πάνω στην ύλη της κατεύθυνσης της Β λυκείου, (άρα άσχετη με τις πανελλήνιες) που δεν έχει κάτι σημαντικό να μας δώσει. Μόνο που η εκφώνηση διατυπώνεται με τρόπο πομπώδη και επιδεικτικό. Επίσης, χρειάζονται αρκετές βαρετές μετατροπές μονάδων. Έτσι δεν βλέπω το λόγο να χάσω το χρόνο μου. Πάντως, ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σου.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Δεν ζήτησα αγαπητέ Δία την γνώμη σου... Ούτε είπα και τα αντίθετα... (πως η άσκηση δηλαδή είναι "δύσκολη")... Είπα απλώς πως είναι διαφορετική... Επίσης δεν αναφέρεται σε ύλη Β λυκείου μόνον... Αλλά εφ' όσων έχετε μάθει για εσάς η γνώση να είναι "κουτάκια" που γράφουν απ' έξω "α", "β", "γ", λυκείου και δεν ξέρω γω τι άλλο λογική και δικαιολογημένη η άποψη πως μια τέτοια άσκηση είναι περιττή και άχρηστη για εσάς... Τώρα όσων αφορά τα υπόλοιπα σχόλια πάνω στην διατύπωση της άσκησης επιτρέψτε μου να κάνω ένσταση στον τρόπο έκφρασης (και χαρακτηριστική εικόνα παραπάνω) αλλά και στο κατά πόσων κάτι τέτοιο είναι σχετικό με το θέμα.. Δεν έχουμε το δικαίωμα να καταστρέφουμε μια συνομιλία τοποθετώντας προσωπικού περιεχομένου σχόλια σε αυτή!!! Καλά δεν λέω;;; Θα πρέπει άλλωστε ένας επιστήμονας σαν εσάς κύριε Δία (που δεν σας ξέρω βέβαια,και προσωπικά) να καταλαβαίνει περι τίνος πρόκεται ό,τι γράφω... Τέλος επιτρέψτε μου να παρακαλέσω σχόλια του τύπου "δεν έχει κάτι να μας δώσει" (η άσκηση εδώ, η μια άποψη κάπου αλλού) να εκλείπουν ,αλλά να κρατάμε την άποψη αυτή για τον εαυτό μας... Φυσικά , μπορείτε να μην την λύσετε, και να την θεωρείτια βλακώδη και ανούσια... Επιπλέον δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο να φάει κανένας ban για μαντεψιά;;; Απλώς έχω επιλέξει όπως ξέρετε αγαπητά μου μέλη για την ώρα να μην αποκαλύψω περισσότερα στοιχεία για εμένα... Ελπίζω να δείξετε κατανόηση (όπως κάποια μέλη ήδη κάνουν) και να αρκεστείτε σε ό,τι βλέπετε από εμένα...
Αυτά!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Παιδιά καλησπέρα! Αν έβαζα εγώ θέματα, θα έπρεπε προηγουμένως να σιγουρευτώ και να αναρωτηθώ αν γνωρίζω πραγματικά ποιος είναι ο ουσιαστικός σκοπός των Πανελλαδικών.Και γιατί το λέω αυτό; Γιατί διάβασα τυχαία κάποια προηγούμενα μηνύματά και παρατήρησα πως κάποια παιδιά παρουσιάζουν ασκήσεις που απέχουν πολύ από το πνεύμα των εξετάσεων. Σκοπός και στόχος δεν είναι να ανακαλύψουμε "ταλέντα", αλλά να εξετάσουμε τους μαθητές στη διδακτέα ύλη που εφαρμόζεται στο σχολείο και να τους δώσουμε την ευκαιρία να πετύχουν την είσοδό τους στην σχολή της προτίμησής τους. Από εκεί και πέρα θα ξεχωρίσουν οι των περισσότερων δυνατοτήτων και θα προοδεύσουν αναλόγως. Τώρα ,το να ανεβάζετε ( έστω και φαινομενικά )δύσμορφες και περίπλοκες ασκήσεις που και αγχώνουν τους υποψηφίους( χωρίς να υπάρχει λόγος), και τους δημιουργούν αμφιβολία για την "δουλειά" τους, προκαλεί πανικό μόνο και στην ιδέα της αδυναμίας λύσης του συγκεκριμένου θέματος. Ας μην ξεχνάμε πως στο χρόνο εξέτασης συνυπολογίζεται και το υπέρμετρο άγχος που δεν επιτρέπει την μέγιστη-άριστη αποτύπωση της κριτικής σκέψης για τέτοια θέματα. Να υπάρχουν κάποιες δυσκολίες είναι απολύτως θεμιτό και απαραίτητο για την διάκριση του επιπέδου κάθε υποψηφίου. Ως εκεί όμως. Ξέρω πως μπορεί να αποτελεί και προσπάθεια αστεϊσμού από κάποιους, αλλά παρ' όλα αυτά αποτελεί παράγοντα επιδείνωσης της ανησυχίας και του στρες. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 845212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν ζήτησα αγαπητέ Δία την γνώμη σου... Ούτε είπα και τα αντίθετα... (πως η άσκηση δηλαδή είναι "δύσκολη")... Είπα απλώς πως είναι διαφορετική... Επίσης δεν αναφέρεται σε ύλη Β λυκείου μόνον... Αλλά εφ' όσων έχετε μάθει για εσάς η γνώση να είναι "κουτάκια" που γράφουν απ' έξω "α", "β", "γ", λυκείου και δεν ξέρω γω τι άλλο λογική και δικαιολογημένη η άποψη πως μια τέτοια άσκηση είναι περιττή και άχρηστη για εσάς... Τώρα όσων αφορά τα υπόλοιπα σχόλια πάνω στην διατύπωση της άσκησης επιτρέψτε μου να κάνω ένσταση στον τρόπο έκφρασης (και χαρακτηριστική εικόνα παραπάνω) αλλά και στο κατά πόσων κάτι τέτοιο είναι σχετικό με το θέμα.. Δεν έχουμε το δικαίωμα να καταστρέφουμε μια συνομιλία τοποθετώντας προσωπικού περιεχομένου σχόλια σε αυτή!!! Καλά δεν λέω;;; Θα πρέπει άλλωστε ένας επιστήμονας σαν εσάς κύριε Δία (που δεν σας ξέρω βέβαια,και προσωπικά) να καταλαβαίνει περι τίνος πρόκεται ό,τι γράφω... Τέλος επιτρέψτε μου να παρακαλέσω σχόλια του τύπου "δεν έχει κάτι να μας δώσει" (η άσκηση εδώ, η μια άποψη κάπου αλλού) να εκλείπουν ,αλλά να κρατάμε την άποψη αυτή για τον εαυτό μας... Φυσικά , μπορείτε να μην την λύσετε, και να την θεωρείτια βλακώδη και ανούσια... Επιπλέον δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο να φάει κανένας ban για μαντεψιά;;; Απλώς έχω επιλέξει όπως ξέρετε αγαπητά μου μέλη για την ώρα να μην αποκαλύψω περισσότερα στοιχεία για εμένα... Ελπίζω να δείξετε κατανόηση (όπως κάποια μέλη ήδη κάνουν) και να αρκεστείτε σε ό,τι βλέπετε από εμένα...
Αυτά!!!

Αντικειμενικα μιλωντας το θεμα λεει για προτεινομενα θεματα πανελληνιων. Η ασκηση που παρεθεσες με την ''σημερινη'' υλη ειναι σχεδον εξ'ολοκληρου εκτος καθως αφορα την υλη της β λυκειου (αποδοση θερμης μηχανης κτλ) που δεν εχει ''φαινομενικα'' σχεση με την υλη της γ'λυκειου (δηλαδη η υλη της γ λυκειου δεν απαιτει προηγουμενες γνωσεις απο κεφαλαια που αφορουν θερμες μηχανες, κτλ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
επιτρέψτε μου να παρακαλέσω σχόλια του τύπου "δεν έχει κάτι να μας δώσει" (η άσκηση εδώ, η μια άποψη κάπου αλλού) να εκλείπουν ,αλλά να κρατάμε την άποψη αυτή για τον εαυτό μας...

Forum = μπλα μπλα μπλα (...) + ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΨΕΩΝ! Καλό είναι να δεχόμαστε και τις κριτικές των άλλων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 892943

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν ζήτησα αγαπητέ Δία την γνώμη σου... Ούτε είπα και τα αντίθετα... (πως η άσκηση δηλαδή είναι "δύσκολη")... Είπα απλώς πως είναι διαφορετική... Επίσης δεν αναφέρεται σε ύλη Β λυκείου μόνον... Αλλά εφ' όσων έχετε μάθει για εσάς η γνώση να είναι "κουτάκια" που γράφουν απ' έξω "α", "β", "γ", λυκείου και δεν ξέρω γω τι άλλο λογική και δικαιολογημένη η άποψη πως μια τέτοια άσκηση είναι περιττή και άχρηστη για εσάς... Τώρα όσων αφορά τα υπόλοιπα σχόλια πάνω στην διατύπωση της άσκησης επιτρέψτε μου να κάνω ένσταση στον τρόπο έκφρασης (και χαρακτηριστική εικόνα παραπάνω) αλλά και στο κατά πόσων κάτι τέτοιο είναι σχετικό με το θέμα.. Δεν έχουμε το δικαίωμα να καταστρέφουμε μια συνομιλία τοποθετώντας προσωπικού περιεχομένου σχόλια σε αυτή!!! Καλά δεν λέω;;; Θα πρέπει άλλωστε ένας επιστήμονας σαν εσάς κύριε Δία (που δεν σας ξέρω βέβαια,και προσωπικά) να καταλαβαίνει περι τίνος πρόκεται ό,τι γράφω... Τέλος επιτρέψτε μου να παρακαλέσω σχόλια του τύπου "δεν έχει κάτι να μας δώσει" (η άσκηση εδώ, η μια άποψη κάπου αλλού) να εκλείπουν ,αλλά να κρατάμε την άποψη αυτή για τον εαυτό μας... Φυσικά , μπορείτε να μην την λύσετε, και να την θεωρείτια βλακώδη και ανούσια... Επιπλέον δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο να φάει κανένας ban για μαντεψιά;;; Απλώς έχω επιλέξει όπως ξέρετε αγαπητά μου μέλη για την ώρα να μην αποκαλύψω περισσότερα στοιχεία για εμένα... Ελπίζω να δείξετε κατανόηση (όπως κάποια μέλη ήδη κάνουν) και να αρκεστείτε σε ό,τι βλέπετε από εμένα...
Αυτά!!!
Αν κρατούσαμε την άποψή μας για τον εαυτό μας, τότε η επιστήμη δεν θα είχε προχωρήσει τόσο, ώστε εσύ να μπορείς να σκέφτεσαι ασκήσεις φυσικής, βασιζόμενες σε γνώσεις κατεκτημένες από επιστήμονες που δεν την κράτησαν για τον εαυτό τους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Παιδιά καλησπέρα! Αν έβαζα εγώ θέματα, θα έπρεπε προηγουμένως να σιγουρευτώ και να αναρωτηθώ αν γνωρίζω πραγματικά ποιος είναι ο ουσιαστικός σκοπός των Πανελλαδικών.Και γιατί το λέω αυτό; Γιατί διάβασα τυχαία κάποια προηγούμενα μηνύματά και παρατήρησα πως κάποια παιδιά παρουσιάζουν ασκήσεις που απέχουν πολύ από το πνεύμα των εξετάσεων. Σκοπός και στόχος δεν είναι να ανακαλύψουμε "ταλέντα", αλλά να εξετάσουμε τους μαθητές στη διδακτέα ύλη που εφαρμόζεται στο σχολείο και να τους δώσουμε την ευκαιρία να πετύχουν την είσοδό τους στην σχολή της προτίμησής τους. Από εκεί και πέρα θα ξεχωρίσουν οι των περισσότερων δυνατοτήτων και θα προοδεύσουν αναλόγως. Τώρα ,το να ανεβάζετε ( έστω και φαινομενικά )δύσμορφες και περίπλοκες ασκήσεις που και αγχώνουν τους υποψηφίους( χωρίς να υπάρχει λόγος), και τους δημιουργούν αμφιβολία για την "δουλειά" τους, προκαλεί πανικό μόνο και στην ιδέα της αδυναμίας λύσης του συγκεκριμένου θέματος. Ας μην ξεχνάμε πως στο χρόνο εξέτασης συνυπολογίζεται και το υπέρμετρο άγχος που δεν επιτρέπει την μέγιστη-άριστη αποτύπωση της κριτικής σκέψης για τέτοια θέματα. Να υπάρχουν κάποιες δυσκολίες είναι απολύτως θεμιτό και απαραίτητο για την διάκριση του επιπέδου κάθε υποψηφίου. Ως εκεί όμως. Ξέρω πως μπορεί να αποτελεί και προσπάθεια αστεϊσμού από κάποιους, αλλά παρ' όλα αυτά αποτελεί παράγοντα επιδείνωσης της ανησυχίας και του στρες. :)

Αυτό βασικά. Δεν πρέπει όμως και κανένας να λαμβάνει υπ΄όψιν του σοβαρά ό,τι διαβάζει στο ιντερνετ, καθώς κατά τα γνωστά κυκλοφορούν και πολλοί ...ες. Άρα δεν έχει νόημα να τρελένεσαι με την επίδειξη δύναμης του κάθε τυχόντα.

Εδώ πέρα κάποιοι γράψανε τις πραγματικές τους ιδέες, κάποιοι το τι θέλουν να πέσει, κάποιοι λίγο τραβηγμένες σκέψεις, κάποιοι βρήκαν την ευκαιρία να το παίξουν έξυπνοι εκ του ασφαλούς (η φράση-κλειδί είναι το "εκ του ασφαλούς"). Θέματα "για ταλέντα" όμως δεν είδα κάπου, ούτε θέματα "έξυπνα". Θέματα εξυπνακίστικα, ίσως. Είναι πανεύκολο να βρεις εξυπνακίστικο θέμα (κι εγώ μπορώ να σου γράψω άσκηση δυο παραγράφων όπου το όλο θέμα τελικά είναι να βρεις πόσο κάνει 2+3, φερ' ειπείν), είναι επίσης εύκολο να βρεις ένα δύσκολο ερώτημα που το 95% των μαθητών να μην το βρει (και όχι, το δύσκολο δεν έχει να κάνει με τον αριθμό ερωτημάτων. Το να βάζεις θέματα για έξι ώρες σε ένα τρίωρο διαγώνισμα δεν το λες δυσκολία, κάλο στον εγκέφαλο το λες). Το δύσκολο είναι να βρεις ένα όντως έξυπνο θέμα μέσα στα πλαίσια που ζητούν οι πανελλαδικές, το οποίο να έχει και αυτό που λέμε elegant λύση. Π.χ. αυτό με την αντίστροφη μετάφραση ήταν καλό σαν ιδέα, αλλά όντως κάποια σημεία του ξεφεύγουν από το βιβλίο και ο μαθητής δεν μπορεί να απαντήσει με βάση μόνο αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Αυτό βασικά. Δεν πρέπει όμως και κανένας να λαμβάνει υπ΄όψιν του σοβαρά ό,τι διαβάζει στο ιντερνετ, καθώς κατά τα γνωστά κυκλοφορούν και πολλοί ...ες. Άρα δεν έχει νόημα να τρελένεσαι με την επίδειξη δύναμης του κάθε τυχόντα.

Εδώ πέρα κάποιοι γράψανε τις πραγματικές τους ιδέες, κάποιοι το τι θέλουν να πέσει, κάποιοι λίγο τραβηγμένες σκέψεις, κάποιοι βρήκαν την ευκαιρία να το παίξουν έξυπνοι εκ του ασφαλούς (η φράση-κλειδί είναι το "εκ του ασφαλούς"). Θέματα "για ταλέντα" όμως δεν είδα κάπου, ούτε θέματα "έξυπνα". Θέματα εξυπνακίστικα, ίσως. Είναι πανεύκολο να βρεις εξυπνακίστικο θέμα (κι εγώ μπορώ να σου γράψω άσκηση δυο παραγράφων όπου το όλο θέμα τελικά είναι να βρεις πόσο κάνει 2+3, φερ' ειπείν), είναι επίσης εύκολο να βρεις ένα δύσκολο ερώτημα που το 95% των μαθητών να μην το βρει (και όχι, το δύσκολο δεν έχει να κάνει με τον αριθμό ερωτημάτων. Το να βάζεις θέματα για έξι ώρες σε ένα τρίωρο διαγώνισμα δεν το λες δυσκολία, κάλο στον εγκέφαλο το λες). Το δύσκολο είναι να βρεις ένα όντως έξυπνο θέμα μέσα στα πλαίσια που ζητούν οι πανελλαδικές, το οποίο να έχει και αυτό που λέμε elegant λύση. Π.χ. αυτό με την αντίστροφη μετάφραση ήταν καλό σαν ιδέα, αλλά όντως κάποια σημεία του ξεφεύγουν από το βιβλίο και ο μαθητής δεν μπορεί να απαντήσει με βάση μόνο αυτό.
Αυτό ακριβώς εννούσα , απλά δεν ήθελα να πω "εξυπνακίστικα" και το έθεσα πιο κομψά:)
Γι αυτό έβαλα το ταλέντα σε εισαγωγικά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Καλά... Δεν ήρθα εδώ να σας "αλλάξω"... Δεν πιστεύω στα ταλέντα.. Αυτή είναι η αρχή μου... Δεν καταλάβατε το νόημα της όλης υπόθεσης με την άσκηση... Στο κάτω κάτω ΔΕΝ σας ζητησα να τη λύσετε ούτε έθιξα τέτοιο θέμα.. Και δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι ζήτησαν να τη λύσουνε κάποιοι άλλοι... Δηλαδή της Χημείας η άσκηση που είναι ποίημα υπήρχε ποτέ περίπτωση να πέσει σε πανελλήνιες;;; Διαβάσατε τι έγγραψα κάτω από τις ασκήσεις στο ίδιο σχόλιο;;;;;;;; Σκεφτείτε λίγο πριν αντιδράσετε για την αντίδραση... Διαβάστε μήπως ΔΕΝ καταλάβατε τι θέλει να πει ο ποιητής... Δεν είμαι εδώ για να αλλάξω το σύστημα... Αυτό πρέπει να το αποφασίσετε εσείς.. Όσο αρκείστε στον τρόπο εξέτασης των πανελληνίων (και όχι μόνο) θα μένει ως έχει... Φυσικά, μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε ό,τι μπορείτε για να πάτε καλά στις πανελλήνιες, ή ό,τι μπορείτε για να γίνετε επιστήμονες.. Είναι δική σας επιλογή στον καθένα σας.. Δεν έχετε όμως το δικαίωμα (ακόμη και αν δεν έχουμε δημοκρατία) να προσπαθείτε να με φιμώσετε και να μου "απαγορεύετε" έμμεσα να δείχνω κάτι "άλλο" από όσα σας έχουνε μάθει.. Και να ρωτήσω και κάτι άλλο.. Κάποιοι είπαν πως έγγραψα άσκηση "εκτός θέματος" (πανελλήνιες) (που προσωπικά διαφωνώ)... Αλήθεια η όμορφη εικονίτσα που πόσταρε το μέλος "Δίας" είναι εντός θέματος ;;; Μήπως δεν είναι και προσωπική προσβολή;;; Ακούστε, δεν θα σας παρακαλώ να με ακούσετε, αλλά θα μάθετε να σέβεστε ορισμένους στοιχειώδεις κανόνες της κοινωνίας μας τους οποίους μας μάθανε να απαξιώνουμε... Γίναμε σαν χώρα πλεον φτωχή, μπορούμε όμως να γίνουμε ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ!!! Και να σας πω και κάτι άλλο, αν ούτε τώρα γίνουμε αξιοπρεπείς δεν θα γίνουμε ποτέ... Στοιχειώδη πράγματα είναι αυτά που ξεχωρίζουν τη δημοκρατία από την ολιγαρχία και την δικτατορία , τα οποία ποτέ δεν σας δίδαξαν... Και ούτε και πρόκειται, πρέπει να τα καταλάβετε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ!!! Και αν πράγματι δημοκρατία δεν μπορεί να υπάρξει , μπορούμε τουλάχιστον να μάθουμε να συμβιώνουμε σαν άνθρωποι και όχι σαν άγρια θηρία με στόχ ονα αρπάξουμε ό,τι κάτσει, εις βάρος του αλλουνού.... Επί του θέματος.. Αν θεωρείτε ό,τι ποστάρω εκτός θέματος να ειδοποιείτε την ομάδα διαχείρησης, όπως κι εγώ θα κάνω με το παραμικρό σχόλιο εις βάρος μου... Δεν είρθα εδώ, ούτε για να το παίξω μάγκας, ούτε ξύπνιος, ούτε για να σας την πω.. Δεν διαφέρω σε τίποτα από εσάς, και επομένως έχω και τα ίδια δικαιώματα εδώ...

Και μιας και το ξαναδιάβασα, να συμπληρώσω και κάτι τελευταίο.. Καλά θα κάνετε να αφήσετε λέω εγώ τις δικαιολογίες τυ τύπου "αγχώνετε τους υποψηφίους".. Ο κάθε νουνεχής που θα διάβαζε τις ασκήσεις μου , το σχόλιο ολόκληρο (και τι έγγραφα από κάτω) θα καταλάβαινε πως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ σε εξετασεις!!! Επίσης ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω και θα ήθελα να μου εξηγείσετε ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΩ ΕΠΙΔΕΙΞΗ όπως είπε κάποιος αλλά και τι συμφέρον έχω από μια ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ!!!!! Συνιστώ να εκμεταλευτείτε τα όσα διαφορετικά τυχόν βλέπετε γύρω σας αντί να τα καταδικάζετε απλώς επειδή διαφέρουν και να ψάχνετε αίτια να τα απαξιώσετε (σκεφτείτε τί σας οφελεί;;;)... Προφανώς και δεν έβαλα τις ασκήσεις αυτές, για να πω πως θα πέσουν... (η άσκηση της χημείας είναι πολύ αστεία και θα περίμενα να γελάσετε μάλιστα ... ασχέτως αν θα τη λύσετε τελικά) ... ΤΙς έβαλα για να δείτε κάτι "άλλο"... Επίσης :

"Αν κρατούσαμε την άποψή μας για τον εαυτό μας, τότε η επιστήμη δεν θα είχε προχωρήσει τόσο, ώστε εσύ να μπορείς να σκέφτεσαι ασκήσεις φυσικής, βασιζόμενες σε γνώσεις κατεκτημένες από επιστήμονες που δεν την κράτησαν για τον εαυτό τους..."

Αγόρι μου , φυσικά και πρέπει να λέτε την άποψή σας , ωστόσο σημασία έχει ο τρόπος που θα την πείτε (είπα στοιχειώδη κοινωνικά στοιχεία αρμονικής συμβίωσης και σεβασμού που σας μαθαίνουν να απαξιώνετε) .. Δεν είναι τρόποσ έκφρασης άποψης η παραπάνω εικονίτσα, ούτε η υπονόμευση των λεγομένων μου και το να βάζετε στο στόμα μου πράγματατα που ΔΕΝ είπα ποτέ (όπως πως πρέπει να λύσετε την άσκηση , ή πως θα πέσει στις πανελλήνιες, ή πως θέλω να κάνω επίδειξη.. ) Μάθετε να αρκείστε στο ότι βλέπετε για να κρίνετε.. όχι στον τρόπο που σας έχουν μάθει να επεξεργάζεστε και να διαστρευλώνετε...
φιλικά,
thinkpad
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Λοιπόοοον... :D


ΑΡΧΑΙΑ (γνωστό) : Πολιτεία(13) ή Πρωταγόρας (συνδυασμός 4 με 1) ..μακριά από πολιτικά,δε μ'αρέσουν..
ΑΡΧΑΙΑ(άγνωστο) : μάλλον Ξενοφώντας.. μακριά από Δημοσθένη..
ΙΣΤΟΡΙΑ: ιδιόμορφος δανεισμός,εργατικό κίνημα και τράπεζα της Ελλάδος από 1ο, τρικουπικό πρόγραμμα και διαφορές από δηλιγιαννικό και κάτι από αντιβενιζελικά από 2ο.. από το 3ο θα έβαζα οτιδήποτε μέχρι τη Μικρασιατική καταστροφή και οπωσδήποτε εισαγωγές ( <3 ) ..από ΕΑΠ και μετά ΜΑΚΡΙΑ.. 4ο τώρα δεν ξέρω,κάτι απο την αρχη,εκει τη τα πρώτα χρόνια της δημιουργίας και από 5ο δράση μητροπολίτη χρύσανθου (έχει από όλο το κεφάλαιο κομμάτια διάσπαρτα βασικά),καθώς και από τις 2ο πρώτες σελίδες με την οικονομία και την πνευματική ανάπτυξη -οκ,όλην την ύλη έβαλα,μη με φάτε :P -
ΚΕΙΜΕΝΑ: Ι-Ω-Α-Ν-Ν-Ο-Υ (προσφυγικοί) 4εβερ!!!
ΛΑΤΙΝΙΚΑ: 34,38
ΒΙΟΛΟΓΙΑ: πάντως ΤΙΠΟΤΑ για κύκλους και ρυπάνσεις!
ΕΚΘΕΣΗ: επιστήμη ή με πολιτισμό οτιδήποτε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Λοιπόοοον... :D


ΑΡΧΑΙΑ (γνωστό) : Πολιτεία(13) ή Πρωταγόρας (συνδυασμός 4 με 1) ..μακριά από πολιτικά,δε μ'αρέσουν..
ΑΡΧΑΙΑ(άγνωστο) : μάλλον Ξενοφώντας.. μακριά από Δημοσθένη..
ΙΣΤΟΡΙΑ: ιδιόμορφος δανεισμός,εργατικό κίνημα και τράπεζα της Ελλάδος από 1ο, τρικουπικό πρόγραμμα και διαφορές από δηλιγιαννικό και κάτι από αντιβενιζελικά από 2ο.. από το 3ο θα έβαζα οτιδήποτε μέχρι τη Μικρασιατική καταστροφή και οπωσδήποτε εισαγωγές ( <3 ) ..από ΕΑΠ και μετά ΜΑΚΡΙΑ.. 4ο τώρα δεν ξέρω,κάτι απο την αρχη,εκει τη τα πρώτα χρόνια της δημιουργίας και από 5ο δράση μητροπολίτη χρύσανθου (έχει από όλο το κεφάλαιο κομμάτια διάσπαρτα βασικά),καθώς και από τις 2ο πρώτες σελίδες με την οικονομία και την πνευματική ανάπτυξη -οκ,όλην την ύλη έβαλα,μη με φάτε :P -
ΚΕΙΜΕΝΑ: Ι-Ω-Α-Ν-Ν-Ο-Υ (προσφυγικοί) 4εβερ!!!
ΛΑΤΙΝΙΚΑ: 34,38
ΒΙΟΛΟΓΙΑ: πάντως ΤΙΠΟΤΑ για κύκλους και ρυπάνσεις!
ΕΚΘΕΣΗ: επιστήμη ή με πολιτισμό οτιδήποτε
Να γράψω τα δικά σου θέματα?? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγνωστο

Δραστήριο μέλος

Η Αγνωστο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 461 μηνύματα.
ΑΡΧΑΙΑ(άγνωστο) : μάλλον Ξενοφώντας.. μακριά από Δημοσθένη..

Ντροπή σου και για τα δύο. :pfff:
:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,419 μηνύματα.
Τόσο πολύ σας αρέσει ο Ιωάννου; Μου τη σπάνε οι προσφυγικοί συνοικισμοί...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
Ντροπή σου και για τα δύο. :pfff:
:P
δημοσθενης οτι πιο αθλιο 2 ωρες εκανα ενα κειμενο του σημερα και ακομα δεν το εβγαλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Να γράψω τα δικά σου θέματα?? :P
να τα γράψεις αγάπηηη! εγώ θα πάω στην επιτροπή με τα νορμάλ μου θέματα,οι άλλοι μισές δουλειές κάνουν :P


Ντροπή σου και για τα δύο. :pfff:
:P
τι λες τώραα... ο Δημοσθένης είναι δύσκολος κι ο Ξενοφώντας πιο βατός ΦΥΣΙΚΑ! σε σχεση με το Δημοσθενη δηλαδη.

Τόσο πολύ σας αρέσει ο Ιωάννου; Μου τη σπάνε οι προσφυγικοί συνοικισμοί...
ναιιιιιι <3 <3 <3 μα δεν είναι δύσκολοι,μια χαρά κείμενο για πανελλαδικές είναι.. κι όχι ιδιαίτερα απαιτητικό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγνωστο

Δραστήριο μέλος

Η Αγνωστο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 461 μηνύματα.
δημοσθενης οτι πιο αθλιο 2 ωρες εκανα ενα κειμενο του σημερα και ακομα δεν το εβγαλα

Σου είναι εύκολο να γράψεις ποιο σε δυσκόλεψε;

τι λες τώραα... ο Δημοσθένης είναι δύσκολος κι ο Ξενοφώντας πιο βατός ΦΥΣΙΚΑ! σε σχεση με το Δημοσθενη δηλαδη.
Ο Ξενοφώντας γράφει συνήθως απλουστευμένα και επιφανειακά (όχι ότι δεν παρουσιάζει στιγμές έξαρσης που δεν ξέρεις από πού σου ήρθε, αλλά σπανιότερα). Το βαριέμαι απίστευτα!

Ο Δημοσθένης από την άλλη είναι η επιτομή της δεινότητας του λόγου. Για να μην αναφερθώ στην παθοποιία των έργων του, η οποία είναι αξεπέραστη και σε καθιστά κοινωνό σχεδόν όλων των λόγων του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Ο Ξενοφώντας γράφει συνήθως απλουστευμένα και επιφανειακά (όχι ότι δεν παρουσιάζει στιγμές έξαρσης που δεν ξέρεις από πού σου ήρθε, αλλά σπανιότερα). Το βαριέμαι απίστευτα!

Ο Δημοσθένης από την άλλη είναι η επιτομή της δεινότητας του λόγου. Για να μην αναφερθώ στην παθοποιία των έργων του, η οποία είναι αξεπέραστη και σε καθιστά κοινωνό σχεδόν όλων των λόγων του.
πραγματικά, δεκάρα δε δίνω,αν και ισχύει... :P να γράψουμε θέλουμε,όχι να θαυμάσουμε εκείνην τη στιγμή το λόγο του Δημοσθένη και του κάθε Δημοσθένη..αν είναι να με κάψει,να τον κάψω εγώ πρώτη,ειλικρινά xD :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top