Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Παραγωγικός
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Είσαι τέλειος. Σε ευχαριστώ. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Όταν η εκφώνηση μιας άσκησης είναι γραμμένη με τον τρόπο αυτό: Η δεύτερη παράγραφος αποτελεί ένα επιχείρημα. Ποιο είναι το είδος του α) ως προς τον τρόπο ανάπτυξης και β) ως προς το είδος των προτάσεων; τι εννοεί?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Όταν η εκφώνηση μιας άσκησης είναι γραμμένη με τον τρόπο αυτό: Η δεύτερη παράγραφος αποτελεί ένα επιχείρημα. Ποιο είναι το είδος του α) ως προς τον τρόπο ανάπτυξης και β) ως προς το είδος των προτάσεων; τι εννοεί?

Eντοπίζεις το επιχείρημα, το γράφεις, γράφεις τον ή τους τρόπους ανάπτυξης της παραγράφου, και πιθανά το δεύτερο ερώτημα αναφέρεται στο συλλογισμό. Γράφεις αν είναι επαγωγή, παραγωγή ή αναλογία, αιτιολογείς και τέλος. Είναι λίγο ασαφής η εκφώνηση, καθώς κάποιος μπορεί να μπερδευτεί και να χωρίσει την παράγραφο σε προτάσεις και να τις χαρακτηρίσει. Ποτέ, όμως, δεν ρωτάνε με τέτοια διατύπωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Eντοπίζεις το επιχείρημα, το γράφεις, γράφεις τον ή τους τρόπους ανάπτυξης της παραγράφου, και πιθανά το δεύτερο ερώτημα αναφέρεται στο συλλογισμό. Γράφεις αν είναι επαγωγή, παραγωγή ή αναλογία, αιτιολογείς και τέλος. Είναι λίγο ασαφής η εκφώνηση, καθώς κάποιος μπορεί να μπερδευτεί και να χωρίσει την παράγραφο σε προτάσεις και να τις χαρακτηρίσει. Ποτέ, όμως, δεν ρωτάνε με τέτοια διατύπωση.
Α ευχαριστώ! :) Μπερδεύτηκα λίγο με τον τρόπο εκφώνησης..πολύ ασαφής,όντως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σκάρλετ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σκάρλετ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 285 μηνύματα.
Μια άσκηση στην έκθεση αναφέρει ότι στην τελευταία παράγραφο του κειμένου χρησιμοποιείται ο τρόπος πειθούς ''επίκληση στο συναίσθημα''. Έπειτα λέει: <<Να αναφέρετε δύο τουλάχιστον μέσα πειθούς με τα οποία επιτυγχάνεται η επίκληση στο συναίσθημα στην παράγραφο αυτή.>>
Η απορία μου: η επίκληση στο συναίσθημα ως τρόπος πειθούς έχει και παρακλάδια δηλαδή; Βασίζεται σε κάποιες στάνταρ τεχνικές; Να αναφέρω ότι στην παράγραφο υπάρχει ρητορική ερώτηση, ασύνδετο, αναφορά σε έναν άλλο συγγραφέα, περιγραφή κατάστασης..
Κάποιο από τα παραπάνω εννοεί η άσκηση; Αν όχι, τότε ποια είναι γενικά τα μέσα πειθούς με τα οποία επιτυγχάνεται η επίκληση στο συναίσθημα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Ένας συντάκτης κειμένου χρησιμοποιεί τη ως τρόπο ή μέθοδο πειθούς την επίκληση στο συναίσθημα για να προκαλέσει στον δέκτη συναισθηματική αντίδραση (πχ. θυμό, οργή, αντιπάθεια, φόβο, μίσος, συμπάθεια κτλ) και ως μέσα ή τεχνικές πειθούς είναι η περιγραφή, η αφήγηση, η χρήση συναισθηματικά φορτισμένων λέξεων / φράσεων, τα ρητορικά ερωτήματα, ή ειρωνεία - σαρκασμός, χιούμορ - αστεία και τα σημεία στίξης, όπως τα εισαγωγικά ξέρω γω όταν αναφέρονται σε κάτι ειρωνικά για παράδειγμα. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σκάρλετ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σκάρλετ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 285 μηνύματα.
Ένας συντάκτης κειμένου χρησιμοποιεί τη ως τρόπο ή μέθοδο πειθούς την επίκληση στο συναίσθημα για να προκαλέσει στον δέκτη συναισθηματική αντίδραση (πχ. θυμό, οργή, αντιπάθεια, φόβο, μίσος, συμπάθεια κτλ) και ως μέσα ή τεχνικές πειθούς είναι η περιγραφή, η αφήγηση, η χρήση συναισθηματικά φορτισμένων λέξεων / φράσεων, τα ρητορικά ερωτήματα, ή ειρωνεία - σαρκασμός, χιούμορ - αστεία και τα σημεία στίξης, όπως τα εισαγωγικά ξέρω γω όταν αναφέρονται σε κάτι ειρωνικά για παράδειγμα. :)

Σε ευχαριστώ πολύυυ, γιατί το βιβλίο της έκθεσης δεν αναφέρει σχεδόν τίποτα (μόνο αφήγηση-περιγραφή) :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Στο παρακάτω θέμα: Για τις συνέπειες των εφαρμογών της τεχνολογίας δεν ευθύνεται η ίδια η τεχνολογία, αλλά ο τρόπος αξιοποίησής της από τον άνθρωπο. Ποιες οι προτάσεις σας για τη θετική αξιοποίηση των επιτευγμάτων του τεχνικού πολιτισμού?
Πως ακριβώς θα διαμορφώσω το κυρίως θέμα? Ποιους τρόπους μπορώ να γράψω??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Τα φώτα σας.

Αντίθετα, την αμάχητη δύναμη τη δίνει και μόνη η βούληση ελευθερίας, η έφεση αν-υποταξίας, η ρήξη με τη βίαιη ευ-ταξία.
(να το αναπτύξω σε μία παράγραφο)

Τι μπορώ να γράψω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Κανείς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whitedove

Νεοφερμένος

Ο whitedove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
επειδη φαινεται λιγο δυσκολο κι εγω προσωπικα για να σε βοηθησω πρεπει ννα διαβασω το κειμενο ολοκληρο και συγκεκριμενα την παραγραφο που το εχεις αυτο..πιστευω ετσι θα το καταλαβεις καλυτερα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Με εκτίμηση,
<Μην κάνεις το λάθος και γράψεις το όνομά σου στις Πανελλήνιες>

Μην με βρισετε αλλα να πεταχτώ λιγο κι εγω η ακυρη της παρεας? Γιατί δεν πρέπει να γράφεις το όνομά σου στις πανελλήνιες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Μην με βρισετε αλλα να πεταχτώ λιγο κι εγω η ακυρη της παρεας? Γιατί δεν πρέπει να γράφεις το όνομά σου στις πανελλήνιες?

Γιατί ο βαθμολογητής δεν πρέπει να ξέρει τίποτα για εσένα. Αν γράψεις το ονομά σου το πιθανότερο είναι ότι θα μηδενιστή το γραπτό σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ViPeRMiMiS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο FA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 257 μηνύματα.
Γιατί ο βαθμολογητής δεν πρέπει να ξέρει τίποτα για εσένα. Αν γράψεις το ονομά σου το πιθανότερο είναι ότι θα μηδενιστή το γραπτό σου.

Αρα στο Αρθρο δεν θα πω π.χ
"του Δημητρη ΧΧΧ" ωπου ΧΧΧ=επιθετο, αλλα θα πω "Ο Αρθρογραφος"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Γιατί ο βαθμολογητής δεν πρέπει να ξέρει τίποτα για εσένα. Αν γράψεις το ονομά σου το πιθανότερο είναι ότι θα μηδενιστή το γραπτό σου.


yo!

Σχετικά με το όνομα, και να το γράψεις, το κοιτάνε οι επιτηρητές πριν υπογράψουν το γραπτό σου στο τέλος.
Φέτος μια κοπελιά έγραψε το όνομά της, οι επιτηρητές δε το είδαν και έφυγε απ' το σχολείο. Μετά πήγαμε σε μια καφετέρια έξω απ' το σχολείο για καφέ, και μετά απο 20 λεπτά θυμήθηκε οτι έγραψε το όνομά της στο τέλος. Και πήγε κανονικά σχολείο, τους εξήγησε το πρόβλημα και μπροστά στους επιτηρητές το έσβησε. :)
Δηλαδή μη τρομάζετε με κάτι τέτοια. Αλλά κατα 99% θα το προσέξουν οι επιτηρητές...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ViPeRMiMiS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο FA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 257 μηνύματα.

yo!

Σχετικά με το όνομα, και να το γράψεις, το κοιτάνε οι επιτηρητές πριν υπογράψουν το γραπτό σου στο τέλος.
Φέτος μια κοπελιά έγραψε το όνομά της, οι επιτηρητές δε το είδαν και έφυγε απ' το σχολείο. Μετά πήγαμε σε μια καφετέρια έξω απ' το σχολείο για καφέ, και μετά απο 20 λεπτά θυμήθηκε οτι έγραψε το όνομά της στο τέλος. Και πήγε κανονικά σχολείο, τους εξήγησε το πρόβλημα και μπροστά στους επιτηρητές το έσβησε. :)
Δηλαδή μη τρομάζετε με κάτι τέτοια. Αλλά κατα 99% θα το προσέξουν οι επιτηρητές...

Ρε στο χαρτι που δινεις δεν λες το ονομα σου; εκει που γραφεις τις εκθεσεις, ασκησεις κτλ δεν το γραφεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Nαι αλλά έτσι κι αλλιώς πάνω στο χαρτί αναφοράς δεν γράφεις τα στοιχεία σου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ViPeRMiMiS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο FA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 257 μηνύματα.
Nαι αλλά έτσι κι αλλιώς πάνω στο χαρτί αναφοράς δεν γράφεις τα στοιχεία σου?

Αυτο ρωτησα και εγω :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Χαρτί αναφοράς εννοείτε τα θέματα? Αν ναι αυτά τα πετάνε όταν δίνεις το γραπτό σου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top