Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

mary-blackrose

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 145 μηνύματα.
θελω μια βοηθεια στην παρακατω ασκηση .....
Η καταναλωση βενζινης σε μια περιοχη ειναι 6000 λιτρα την ημερα με τιμη λιτρου στα 2 ευρω και ED=-0,4.Αν το κρατος επιθυμει να μειωσει τη ζητουμενη ποσοτητα κατα 6% μπορει να το κανει επιβαλλοντας προσθετο φορο.Να βρεθει ποσος ειναι αυτος ο φορος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Το ζητούμενο με απλά λόγια είναι πόσο πρέπει να αυξηθεί η τιμή (πρόσθετος φόρος) του λίτρου βενζίνης για να μειωθεί η κατανάλωση βενζίνης κατά 6%.

Εd= % μεταβολη καταναλωσης βενζινης / % μεταβολή της τιμής
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Θέλω μια βοήθεια σε μια άσκηση στο 2ο κεφάλαιο.
Στην αγορά ενός αγαθού οι καταναλωτές ζητούσαν 120 μονάδες από το αγαθό Χ.Εξαιτίας της αύξησης του εισοδήματος των καταναλωτών κατά 10% (Εy=2,5) αυξήθηκε η ζήτηση του αγαθού.Μια μεταγενέστερη αύξηση στη τιμή του αγαθού κατά 5% υποχρέωσε τους καταναλωτές να ζητούν όσες μονάδες ζητούσαν πριν την αύξηση του εισοδήματος τους.
α)Να υπολογίσετε την ελαστικότητα της ζήτησης ως προς τη τιμή
β)Πόσες φορές μεταβλήθηκε η συνολική δαπάνη των καταναλωτών και σε ποιο ποσοστό κάθε φορά;
ΔΕΣ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • ΣΔ.JPG
    ΣΔ.JPG
    39.1 KB · Εμφανίσεις: 423

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Χίλια ευχαριστώ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Η ζήτηση ενός αγαθού Χ δίνεται απο τη συνάρτηση Qd=200-P
Να υπολογίσουμε την ελαστικότητα ζήτησης στα σημεία Α, Β, Γ όταν P1=150 P2=100,P3=50.
Τι παρατηρούμε;
Υπολόγιστα τις ελαστικότητες αλλα δεν ξέρω να ανπαντήσω στο τι παρατηρώ :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Η ζήτηση ενός αγαθού Χ δίνεται απο τη συνάρτηση Qd=200-P
Να υπολογίσουμε την ελαστικότητα ζήτησης στα σημεία Α, Β, Γ όταν P1=150 P2=100,P3=50.
Τι παρατηρούμε;
Υπολόγιστα τις ελαστικότητες αλλα δεν ξέρω να ανπαντήσω στο τι παρατηρώ :/
Παρά το γεγονός ότι αναφερόμαστε στη ζήτηση του ίδιου αγαθού, παρατηρούμε ότι ανάλογα με το επίπεδο της τιμής μπορούμε να συναντήσουμε ελαστική, ανελαστική ή μοναδιαία. Δε καταλαβαίνω αν εννοεί αυτό στην ερώτηση που θέτει.
Πάντως, επιπλέον παρατηρώ ότι το Β είναι το μέσο και ότι τα Α, Γ ισαπέχουν από το μέσο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
1)Επιχείρηση στη βραχυχρόνια περίοδο απασχολεί 10 εργαζόμενους και παράγει 200 μονάδες προϊόντος.Πόσους πρέπει να προσβλάβει ακόμη ώστε η παραγωγή να αυξηθεί και 108 μονάδες και η παραγωγή ανά ερργαζόμενο να αυξηθεί κατά 2 μονάδες;
2) Επιχείρηση απασχολείι 4 εργαζόμενους και προσλαμβάνοντας άλλον ένα το συνολικό προϊόν αυξάνεται κατά 8 μονάδες ενώ το μέσο προϊον γίνεται μέγιστο.Πόσες μονάδες τελικά παράγουν οι 4 και οι 5 εργαζόμενοι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
1)Επιχείρηση στη βραχυχρόνια περίοδο απασχολεί 10 εργαζόμενους και παράγει 200 μονάδες προϊόντος.Πόσους πρέπει να προσβλάβει ακόμη ώστε η παραγωγή να αυξηθεί και 108 μονάδες και η παραγωγή ανά ερργαζόμενο να αυξηθεί κατά 2 μονάδες;
2) Επιχείρηση απασχολείι 4 εργαζόμενους και προσλαμβάνοντας άλλον ένα το συνολικό προϊόν αυξάνεται κατά 8 μονάδες ενώ το μέσο προϊον γίνεται μέγιστο.Πόσες μονάδες τελικά παράγουν οι 4 και οι 5 εργαζόμενοι;

Βίκυ θα σε βοηθήσω δίνοντας κάποιες οδηγίες ώστε να μπορέσεις να απαντήσεις μόνη σου.1) L1=10 TP1=200 TP2= 200+108=328 AP2= AP1 + 2 στην τελευταία σχέση αντικαθιστάς τα μέσα προϊόντα και ... οδηγείσαι στο αποτέλεσμα. Πρόσεχε ότι ζητά ΔL.2) L1=4 L2=5 TP2=TP1 + 8 AP2=MP2 επεξεργάζεσαι την τελευταία σχέση και ... οδηγείσαι στην απάντηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

soad84

Νεοφερμένος

Η soad84 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Καλημέρα, ήθελα να ρωτήσω το εξης:
Σε ορισμένες ασκήσεις του τρίτου κεφαλαίου λεει: να πείτε εαν ισχύει ο νόμος της φθίνουσας απόδοσης και αν ναι σε ποιο σημείο φαίνεται η λειτουργία του. Για το που φαίνεται η λειτουργία του κοιταω που αρχίζει να μειώνεται το οριακό προιον.
Για το πρώτο για το αν ισχύει, τι λέω?
Θα το πάρω από τον ορισμό του νόμου και θα πω ότι όπως φαίνεται από τον πίνακα υπάρχει ένα σημείο μεχρι το οποίο το ΜΡ αυξάνεται αλλά πέρα από αυτό μείωνεται. Γιαυτό και ισχύει.
Ή με βάση αυτό που λεει σε ένα σημείο το βιβλίο, ότι δηλαδή ο νόμος ισχύει επειδή μεταβάλλονται καθε φορά οι αναλογίες που υπάρχουν μεταξύ μεταβλητών και σταθερών συντελεστών;
Ή πρέπει να γραψω κατι αλλο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Καλημέρα, ήθελα να ρωτήσω το εξης:
Σε ορισμένες ασκήσεις του τρίτου κεφαλαίου λεει: να πείτε εαν ισχύει ο νόμος της φθίνουσας απόδοσης και αν ναι σε ποιο σημείο φαίνεται η λειτουργία του. Για το που φαίνεται η λειτουργία του κοιταω που αρχίζει να μειώνεται το οριακό προιον.
Για το πρώτο για το αν ισχύει, τι λέω?
Θα το πάρω από τον ορισμό του νόμου και θα πω ότι όπως φαίνεται από τον πίνακα υπάρχει ένα σημείο μεχρι το οποίο το ΜΡ αυξάνεται αλλά πέρα από αυτό μείωνεται. Γιαυτό και ισχύει.
Ή με βάση αυτό που λεει σε ένα σημείο το βιβλίο, ότι δηλαδή ο νόμος ισχύει επειδή μεταβάλλονται καθε φορά οι αναλογίες που υπάρχουν μεταξύ μεταβλητών και σταθερών συντελεστών;
Ή πρέπει να γραψω κατι αλλο;
Μπράβο soad84, που το θίγεις. Τα παιδιά στο παρελθόν έχουν χάσει "κοροϊδίστικα" μονάδες από αυτό. Το "αν ισχύει" αποδεικνύεται από το αν στην εκφώνηση αναφέρεται ότι η επιχείρηση λειτουργεί στη βραχυχρόνια περίοδο ή αν στον πίνακα που δίνεται υπάρχει μία στήλη με σταθερό συντελεστή.
Υ.Γ. Η συγκεκριμένη διακύμανση του ΜΡ δεν εμφανίζεται αποκλειστικά στη βραχυχρόνια περίοδο, αλλά και στη μακροχρόνια με τη διαφορά ότι δεν οφείλεται στο νόμο αλλά στις λεγόμενες οικονομίες και αντιοικονομίες κλίμακας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vicky13

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Βίκυ θα σε βοηθήσω δίνοντας κάποιες οδηγίες ώστε να μπορέσεις να απαντήσεις μόνη σου.1) L1=10 TP1=200 TP2= 200+108=328 AP2= AP1 + 2 στην τελευταία σχέση αντικαθιστάς τα μέσα προϊόντα και ... οδηγείσαι στο αποτέλεσμα. Πρόσεχε ότι ζητά ΔL.2) L1=4 L2=5 TP2=TP1 + 8 AP2=MP2 επεξεργάζεσαι την τελευταία σχέση και ... οδηγείσαι στην απάντηση

Στη πρώτη δηλαδή θα βγει το L2=15 ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Στη πρώτη δηλαδή θα βγει το L2=15 ;
Καταρχάς στο αρχικό μου μήνυμα είχα διορθωσει το ΤΡ2 σε ΤΡ2=308, αλλά δε ξέρω γιατί δεν έμεινε η διόρθωση. Με αυτό το στοιχείο η απάντηση είναι 14
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mary-blackrose

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 145 μηνύματα.
καλησπερα θα ηθελα αν μπορουσε καποιος να μου λυσει την παρακατω ασκηση γιατι με μπερδευει παρα πολυ.....
Να υπολογιστει η μεταβολη του ΤC αν η παραγωγη αυξηθει απο 80 σε 120 μοναδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
καλησπερα θα ηθελα αν μπορουσε καποιος να μου λυσει την παρακατω ασκηση γιατι με μπερδευει παρα πολυ.....
Να υπολογιστει η μεταβολη του ΤC αν η παραγωγη αυξηθει απο 80 σε 120 μοναδες.
Φίλη μου Μαίρη, αυτό που ζητάς συγκαταλέγεται στα κλασικά ερωτήματα μιας άσκησης του 3ου κεφαλαίου, γι' αυτό προσπάθησε να μη δυσκολεύεσαι σε τέτοια ερωτήματα γιατί υποτίθεται ότι έχουμε εξασφαλίσει αυτές τις μονάδες και κυνηγάμε το 20άρι με πιο σύνθετα ερωτήματα. Εγώ ποτέ δεν έχω αρνηθεί να βοηθήσω για αυτό θα σου πω τα εξής:
Πρώτα απ΄όλα υπολόγισε τα TC = FC + VC.
Για τη συνέχεια δες στο https://www.economics.edu.gr/files/AOTH-ASKHSEIS-3o-KEFALAIO.pdf την άσκηση 5 ερώτημα α.
Σε αυτήν την άσκηση επιχειρείται να υπολογιστεί το VC για Q=30. Με τον ίδιο τρόπο μπορείς να βρεις στην άσκησή σου το TC όταν Q=80 και όταν Q=120. Αφού τα υπολογίσεις, τα αφαιρείς.
Με ένα πρόχειρο υπολογισμό προκύπτει πως TC80 = 3200 και TC120=3760. Άρα 3760-3200=560
Αν έχεις ακόμη απορίες στείλε μήνυμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mary-blackrose

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 145 μηνύματα.
Φίλη μου Μαίρη, αυτό που ζητάς συγκαταλέγεται στα κλασικά ερωτήματα μιας άσκησης του 3ου κεφαλαίου, γι' αυτό προσπάθησε να μη δυσκολεύεσαι σε τέτοια ερωτήματα γιατί υποτίθεται ότι έχουμε εξασφαλίσει αυτές τις μονάδες και κυνηγάμε το 20άρι με πιο σύνθετα ερωτήματα. Εγώ ποτέ δεν έχω αρνηθεί να βοηθήσω για αυτό θα σου πω τα εξής:
Πρώτα απ΄όλα υπολόγισε τα TC = FC + VC.
Για τη συνέχεια δες στο https://www.economics.edu.gr/files/AOTH-ASKHSEIS-3o-KEFALAIO.pdf την άσκηση 5 ερώτημα α.
Σε αυτήν την άσκηση επιχειρείται να υπολογιστεί το VC για Q=30. Με τον ίδιο τρόπο μπορείς να βρεις στην άσκησή σου το TC όταν Q=80 και όταν Q=120. Αφού τα υπολογίσεις, τα αφαιρείς.
Με ένα πρόχειρο υπολογισμό προκύπτει πως TC80 = 3200 και TC120=3760. Άρα 3760-3200=560
Αν έχεις ακόμη απορίες στείλε μήνυμα
οκ σ ευχαριστω πολυ!!!Καταλαβα την ασκηση και τα αποτελεσματα μου τα επαληθευσα μ αυτα που εχεις βρει!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

soad84

Νεοφερμένος

Η soad84 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Καλημέρα και καλή χρονιά!
Όταν σε μία άσκηση μας βγαίνει κλάσμα, πρέπει να κανω την διαίρεση; αν το αφήσω κλάσμα είναι λάθος;
Και όταν κάνω τη διαίρεση συνήθως βγαίνει δεκαδικός πχ. 5,66. Πρέπει να το γράψω 5,6 ή να το στρογγυλοποιήσω σε 5,7;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Καλημέρα και καλή χρονιά!
Όταν σε μία άσκηση μας βγαίνει κλάσμα, πρέπει να κανω την διαίρεση; αν το αφήσω κλάσμα είναι λάθος;
Και όταν κάνω τη διαίρεση συνήθως βγαίνει δεκαδικός πχ. 5,66. Πρέπει να το γράψω 5,6 ή να το στρογγυλοποιήσω σε 5,7;
Καλή χρονιά και σένα αλλά και σε όλους στο φόρουμ!
Αν και δε ξέρω σε ποιο μέγεθος αναφέρεσαι, συνήθως δεν παίζει ρόλο. Απλά στην περίπτωση του κλάσματος, προσπάθησε να είναι απλοποιημένο.
Στην περίπτωση δεκαδικού, αν το αποτέλεσμα είναι σημαντικό για την άσκηση τότε αυτή θα ορίζει τον αριθμό των δεκαδικών ψηφίων.
Επίσης, στην περίπτωση που ο δεκαδικός δεν είναι "ακριβής" αλλά χρήζει στρογγυλοποίησης και πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως δεδομένο σε επόμενο ερώτημα, τότε συνιστάται η χρήση κλάσματος για να αποφευχθούν και άλλα δεκαδικά αποτελέσματα.
Υ.Γ. Σύμφωνα με τα μαθηματικά το 5,66 στρογγυλοποιείται σε 5,7
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

BloodSparrow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BloodSparrow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Καλησπέρα και καλή χρονιά,

Η απορία μου είναι απο τη σελίδα 49 του σχολικού βιβλίου,στη 4η ασκηση,στο γ.Γιατί είναι λάθος;

Καταλαβαίνω πως αυξάνεται η ζητηση του Ψ,αυτο είναι το κυριότερο,δεν συνεπάγεται όμως και αυξηση της ζητουμενης ποσοτητας;μαζι πανε.

Παρακάτω δηλαδή,στη 5η ασκηση ,που ειναι παρομοια η επιλογη, το γ ειναι λαθος και βγαζει νόημα.
Εχω πεσει σε παγιδα ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Καλησπέρα και καλή χρονιά,

Η απορία μου είναι απο τη σελίδα 49 του σχολικού βιβλίου,στη 4η ασκηση,στο γ.Γιατί είναι λάθος;

Καταλαβαίνω πως αυξάνεται η ζητηση του Ψ,αυτο είναι το κυριότερο,δεν συνεπάγεται όμως και αυξηση της ζητουμενης ποσοτητας;μαζι πανε.

Παρακάτω δηλαδή,στη 5η ασκηση ,που ειναι παρομοια η επιλογη, το γ ειναι λαθος και βγαζει νόημα.
Εχω πεσει σε παγιδα ;
καλή χρονιά και σε σένα.
Το γ είναι λάθος γιατί όπως αναφέρεις είναι αύξηση της ζήτησης.
Όταν λέμε αύξηση της ζήτησης δηλώνουμε ότι αυξάνεται η ζήτούμενη ποσότητα σε κάθε τιμή - οποιαδήποτε και αν είναι η τιμή, η οποία όμως θα είναι σταθερή.
Όταν λέμε απλά αυξάνεται η ζητούμενη ποσότητα, δηλώνουμε ότι έχει αλλάξει η τιμή και κατά συνέπεια η ποσότητα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top