Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Έχω το παρακάτω θέμα έκθεσης "Ποια η λειτουργία του Internet στην εκπαίδευση και γενικότερα στη ζωή μας? Διαφέρει από τα άλλα μέσα επικοινωνίας? Πως μπορεί να περιοριστεί η αρνητική επίδρασή του?"
Στον πρόλογο τι μπορώ να γράψω? Κάποια ιδέα??

Κάποιος να βοηθήσει??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

aggeliki@19

Νεοφερμένος

Η aggeliki@19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
μπορεις να γραψεις τι ειναι το ιντερνετ και τις θετικες του επιδρασεις:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Στο θέμα της έκθεσης με το διαδίκτυο,έχει ένα υποερώτημα που λέει "Διαφέρει το διαδίκτυο από τα άλλα μέσα επικοινωνίας?" ..να κάνω μια παράγραφο συγκεκριμένα γι'αυτή την ερώτηση? Και τι μπορώ να γράψω?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostie

Νεοφερμένος

Η lostie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 89 μηνύματα.
αναμφισβητητη ειναι η ανωτεροτητα του διαδυκτιου ως μεσο ενημερωσης σε σχεση με τα υπολοιπα.

  1. παροχη των ιδιων γνωσεων και πληροφοριων σε ολο τον κοσμο χωρις διακρισει (φυλετικες θρησκευτικες)
  2. αμεση προσβαση στις πληροφοριες οποιαδηποτε στιγμη τς χρειαζομαστε
  3. ελευθερη εκφραση. ο καθενας μπορει να δημοσιευσει οτι πιστευει οτι ειναι ενημερωτικο ετσι διευρυνεται συνεχεια η διαδικτυακη βιβλιοθηκη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Να το γράψω σε ξεχωριστή παράγραφο? Ή μαζί με τα πλεονεκτήματα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kaleidoscope

Επιφανές μέλος

Η kaleidoscope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,248 μηνύματα.
Να το γράψω σε ξεχωριστή παράγραφο? Ή μαζί με τα πλεονεκτήματα?

Ανάλογα, πώς σκοπεύεις να δομήσεις τις παραγράφους;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Ο πρόλογος,όπου θα αναφερθώ γενικά στο διαδίκτυο (π.χ. ορισμός κτλπ)..
Κυρίως θέμα: 1η + 2η παρ. (όχι μεγάλες)--> πλεονεκτήματα
-//- 3η + 4η παρ (επίσης μικρές)--> μειονεκτήματα
Επίλογος...

"Υπολογιστές: τι αλλάζουν στην εκπαίδευση



Ένα από τα πιο εντυπωσιακά πειράματα που τόλμησε το Βρετανικό Παιδαγωγικό Ινστιτούτο είναι η ενοποίηση των αιθουσών διδασκαλίας και της σχολικής βιβλιοθήκης με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών, κατανέμοντας έτσι το ρόλο του δασκάλου μεταξύ βιβλιοθηκάριου και επικεφαλής μαθητικών ομάδων εργασίας

Με τη χρήση των υπολογιστικών μηχανημάτων, οι υπεύθυνοι για το δημοτικό και το γυμνάσιο σε πολλές χώρες αισθάνονται την υποχρέωση όχι μόνο να εμπλουτιστούν οι σχολικές βιβλιοθήκες με την αποθήκευση εκατομμυρίων στοιχείων σε σκληρούς δίσκους, μαγνητοταινίες, δισκέτες αλλά να εξετάσουν επιπλέον μήπως όλα αυτά υπαγορεύουν και κάποιες καινούριες συμπεριφορές στο χώρο της τάξης.

Έτσι από το 1995 στην Αγγλία και στη Βόρειο Ιρλανδία τρία δημοτικά, επτά γυμνάσια και ένα λύκειο εξοπλίστηκαν με όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά μέσα: κομπιούτερ, πακέτα προγραμμάτων, πολυμέσα, συνδέσεις στο διαδίκτυο.

Μια συμβουλευτική ομάδα επιφορτίστηκε να βρίσκει τρόπους για την αξιοποίηση όλων αυτών. Καταγράφηκαν οι εμπειρίες από την αναζήτηση με τη μορφή ημερολογίων, φωτογραφιών και λήψεων σε βίντεο τεκμηριώνοντας τελικά την ανακάλυψη τους ότι οι τοίχοι της παραδοσιακής τάξης δεν είναι πλέον τόσο αμετακίνητοι όσο τους θεωρούσαν ως σήμερα. Και ίσως είναι κοντά η στιγμή που θα υποχωρήσουν. Οι σχολικές βιβλιοθήκες με τα ηλεκτρονικά τους μέσα θα γίνουν κομμάτι της κάθε τάξης ενώ οι δάσκαλοι, έχοντας εξωθηθεί σε διαφορετικές συμπεριφορές από την εισβολή νέων τεχνολογιών αλλά και τις αυξανόμενες γνώσεις των μαθητών τους, θα επωμιστούν καινούργιους ρόλους εγκαταλείποντας ίσως και ολοκληρωτικά τα όσα έκαναν στην τάξη ως τώρα.

Στο καινούριας αντίληψης σχολείο, το εξοπλισμένο με διάφορα ηλεκτρονικά μέσα, πέρα από τα συμβατικά χάρτινα βιβλία και τους χάρτες που μένουν βουβοί, παθητικά κρεμασμένοι στον τοίχο, οι μαθητές αποκτούν πρόσβαση σε δεδομένα πέρα από τον έλεγχο του δασκάλου τους. Το πρώτο καλό από αυτό είναι ότι κάποια μέρα ίσως να έχουν όλοι οι μαθητές στις άκρες των δακτύλων τους περίπου το ίδιο υλικό, ανεξάρτητα από το ποιοι είναι οι γονείς τους και τι βιβλιοθήκη υπάρχει στο σπίτι του καθενός.

Θα έχουν να μάθουν βεβαίως το πώς ψάχνουν για χρήσιμα στοιχεία, πώς να αναλύουν μετασχηματίζοντάς τα σε χρήσιμες πληροφορίες, πώς σχεδιάζουν τις επόμενες αναζητήσεις. Εικόνες, ήχος, κείμενο γίνονται χειροπιαστά «αντικείμενα». Διακινούνται μέσα από τα δίκτυα, τα κολλάς εδώ κι εκεί, τα αλλοιώνεις όσο και όπως θέλεις. Εν τω μεταξύ τίποτα τώρα πια δεν έχει ασυλία. Το όποια εκπαιδευτικό υλικό δε φτιάχνεται για να μένει άθικτο! Οι παλιοί μαθητές το πιο δημιουργικό (;) που μπορούσαν να κάνουν ήταν να μουτζουρώνουν το βιβλίο τους. Τώρα μπορούν να αλλάξουν τα πάντα. Εκτός όμως από την αίσθηση της ανεξαρτησίας τους, ίσως να χρειάζεται, με τις νέες συνθήκες εκπαίδευσης, ακόμη περισσότερο να μάθουν να συνεργάζονται και μεταξύ τους, αφού έτσι θα τα βγάζουν πέρα καλύτερα με ένα σχολείο περισσότερο απαιτητικό, όπου σ΄ αυτό η μηχανική αναπαραγωγή της όποιας παραδιδόμενης γνώσης δε θα είναι αρκετή για να θεωρηθεί επαρκής η φοίτηση.

Η μάθηση μέσα από τις παραδόσεις μόνον, η πάντα ελεγχόμενη από τη μεριά αυτού που διδάσκει περιορίζεται. Το κέντρο μετατίθεται από το δάσκαλο στο μαθητή ενώ η συνεργατική μάθηση αυξάνεται. Οι ανάγκες όσων θέλουν να μαθαίνουν αρχίζουν να καθορίζουν το ρόλο του δασκάλου και όχι το αντίθετο. Την ίδια στιγμή στη μεταλλαγμένη αυτή διαδικασία της μάθησης οι δάσκαλοι παίρνουν γνώση μερικές φορές και από τους μαθητές τους και αυτοί από τους άλλους μαθητές (…)

Αλκης Γαλδαδάς"

  1. Να δώσετε έναν τίτλο στο κείμενο, ο οποίος θα εκφράζει επιδοκιμασία για το βρετανικό πείραμα.

Κανείς?? :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
"Ένα καινοτόμο πείραμα στο χώρο της εκπαίδευσης"

Αν κανείς έχει κάποια καλύτερη πρόταση, ελεύθερα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

JohnyX21

Νεοφερμένος

Ο JohnyX21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αίγιο (Αχαΐα). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Παιδιά μπορεί να μου κάποιος τι να γράψω γι αυτό το θέμα :

Η τεχνολογία από την μια μεριά απελευθερώνει τον άνθρωπο αλλά από την άλλη λειτουργεί ως αντίπαλος.

Ζητάει τα θετικά και τα αρνητικά σε 500-600 λέξεις

Βοήθεια!!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Βατούτσικο!! Τί σε δυσκολεύει? :)


Λοιπόν αρχικά ξεκινάς την εισαγωγή σου με το δεδομένο ότι η τεχνολογία στις μέρες μας έχει γνωρίσει πρωτοφανή εξέλιξη, εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς καθημερινά κλπ κλπ. Με άλλα λόγια προσφέρει πολλά θετικά στον άνθρωπο και γενικότερα διευκολύνει τη διαβίωσή του. Ωστόσο, ενέχουν και ορισμένοι κίνδυνοι σε περίπτωση κατάχρησής της.

+ :

1) ελάττωση χρόνου - τα πάντα πλέον διεκπεραιώνονται στο μισό χρόνο, εκεί που παλιά χρειαζόταν ο διπλάσιος ή εμφανίζονταν δυσκολίες εξαιτίας των μεγάλων αποστάσεων - μετακινήσεις, επικοινωνία λ.χ

2) νέοι/εναλλακτικοί τρόποι διασκέδασης (τηλεόραση, υπολογιστής, κινητό, mp3, κινηματογράφος αποτελούν μερικά παραδείγματα)

3) ταχεία ανάπτυξη της παραγωγής

4) βελτίωση του βιωτικού επιπέδου των ανθρώπων

5) ταξίδια, ιατρική περίθαλψη... τί άλλο θες? :P


Στον αντίποδα τώρα, τα "αρνητικά" στοιχεία είναι τα εξής:

1) Αύξηση των ποσοστών ανεργίας, καθώς τα μηχανήματα πλέον αντικαθιστούν το ανθρώπινο δυναμικό σε βιομηχανίες και όχι μόνο, πολύς κόσμος μένει χωρίς εργασία

2) Απομάκρυνση από τη φύση - προώθηση καταναλωτικών προτύπων

3) Μόλυνση του περιβάλλοντος - ρύπανση πόλεων [τεράστιοι όγκοι αποβλήτων]

4) Τα τεχνολογικά μέσα συμβάλλουν εν μέρει στην απομόνωση/περιθωριοποίηση των ατόμων. Κατά κάποιον τρόπο παίρνουν τη θέση της άμεσης διαπροσωπικής επαφής και τη μεταβάλλουν σε κάτι ψυχρότερο και πιο απρόσωπο (internet).


Παρ'όλ'αυτά, είναι δυνατόν άνθρωπος και τεχνολογία να συνυπάρξουν δίχως η μια να "εγκλωβίζει" τον άλλο!!! Πετάς και 2-3 σαλτσούλες περί αισιοδοξίας για το μέλλον και είσαι κομπλέ. :happy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JohnyX21

Νεοφερμένος

Ο JohnyX21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αίγιο (Αχαΐα). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Ευχαριστώ να σαι καλά!;)
Όσο αφορά σε τι με δυσκολεύει είναι ότι η έκθεση είναι το χειρότερό μου μάθημα, και δεν την παλεύω καθόλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Παρακαλώ.
Ίσως την έχεις πάρει με κακό μάτι :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

STRATOS111

Νεοφερμένος

Ο STRATOS111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Στο φροντίστηριο μας βάλανε ένα θέμα έκθεσης και έχω κολλήσει, δεν ξέρω πως να κάνω την παραγραφοποίηση.
Το θέμα είναι το εξής: " Στέλνετε επιστολή στον υπουργό Παιδείας ως πρόεδρος του δεκαπενταμελούς του σχολείου σας με στόχο την υλοποίηση του νόμου σχετικά με την ενίσχυση της δημιουργικής και κριτικής σκέψης των μαθητών στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διδασκαλίας. Αφού προσδιορίσετε την έννοια της κριτικής σκέψης, να ναλύσετε τους λόγους για τους οποίους είναι σημαντική η καλλιέργεια της. Στη συνέχεια, να διατυπώσετε τις δικές σας προτάσεις σχετικά με τους τρόπους ενίσχυσης της κρίσης των μαθητών" Βασικά δεν είναι δύσκολο θέμα αλλά έχω δύο απορίες:
1) Όταν λέει να προσδιορίσουμε την έννοια, αρκεί μια σειρά στον πρόλογο, όπως κάνουμε συνήθως δηλαδή, η χρειάζεται ξεχωριστή παράγραφος,
2) Θα πρέπει οι πρότάσεις να αφορούν το σχολείο ή την κοινωνία γενικότερα.
Ετυχαρίστω εκ των προτέρων:);)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Στο φροντίστηριο μας βάλανε ένα θέμα έκθεσης και έχω κολλήσει, δεν ξέρω πως να κάνω την παραγραφοποίηση.
Το θέμα είναι το εξής: " Στέλνετε επιστολή στον υπουργό Παιδείας ως πρόεδρος του δεκαπενταμελούς του σχολείου σας με στόχο την υλοποίηση του νόμου σχετικά με την ενίσχυση της δημιουργικής και κριτικής σκέψης των μαθητών στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διδασκαλίας. Αφού προσδιορίσετε την έννοια της κριτικής σκέψης, να ναλύσετε τους λόγους για τους οποίους είναι σημαντική η καλλιέργεια της. Στη συνέχεια, να διατυπώσετε τις δικές σας προτάσεις σχετικά με τους τρόπους ενίσχυσης της κρίσης των μαθητών" Βασικά δεν είναι δύσκολο θέμα αλλά έχω δύο απορίες:
1) Όταν λέει να προσδιορίσουμε την έννοια, αρκεί μια σειρά στον πρόλογο, όπως κάνουμε συνήθως δηλαδή, η χρειάζεται ξεχωριστή παράγραφος,
2) Θα πρέπει οι πρότάσεις να αφορούν το σχολείο ή την κοινωνία γενικότερα.
Ετυχαρίστω εκ των προτέρων:);)
μια παράγραφο για το κάθε ζητούμενο κάνε με 3 επιχειρήματα η κάθεμια για να έισαι και μέσα στο όριο των λέξεων. Εφόσον το αναφέρει συγκεκριμένα πιστέυω πως θέλει ξεχωριστή παραγραφο. Εγω επειδη απευθυνομαι στον υπουργο παιδειας θα το επικεντρωνα στο σχολειο. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

STRATOS111

Νεοφερμένος

Ο STRATOS111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Αύριο γράφω έκθεση στο φροντιστηριο, πάνω σε όλα τα θέματα της Β' Λυκείου. Ποιο νομίζετε ότι είναι το πιο sos θέμα;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aeneas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Aeneas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,353 μηνύματα.
Ενδεχομένως ο τύπος και η δημοσιογραφική δεοντολογία, τα οποία σε μεγάλο βαθμό είναι επίκαιρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maniavas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μάνια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 316 μηνύματα.
Η τέχνη είναι sos για φέτος τι σου έπεσε τελικά ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aeneas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Aeneas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,353 μηνύματα.
Η τέχνη είναι sos για φέτος τι σου έπεσε τελικά ?

Πώς οδηγείσαι σε αυτό το συμπέρασμα; :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maniavas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μάνια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 316 μηνύματα.
Πώς οδηγείσαι σε αυτό το συμπέρασμα; :whistle:

Λοιπόν είναι ένα θέμα που δεν είναι δύσκολο να γράψει κάποιος και έχει κοινωνικές προεκτάσεις
Για παράδειγμα
Πως επηρεάζει η τέχνη την ζωή του συγχρόνου ανθρώπου
Πως μπορεί να συμβάλει στην σημερινή κατάσταση (βλ. κοινωνικές παραστάσεις) έτσι ώστε το άτομο να ξεφεύγει από την καθημερινότητα
Οι άνθρωποι της τέχνης και ποια πρέπει να είναι η στάση τους στην σημερινή εποχή
Η τέχνη ως μορφή έκφρασης
Η τέχνη στο σχολειό
Ο ρόλος της τέχνης στην ζωή της σημερινής νεολαίας

Η προσφορά της τέχνης έχει πολλές διαστάσεις γι αυτό κατά την γνώμη μου είναι ένα θέμα που θα είναι πάντα επίκαιρο.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη μου πιο σοσ είναι τα θεματα: τύπος-μμε, επάγγελμα, ρατσισμός... Η τέχνη θεωρείται δυσνόητο θέμα. Στο φροντιστήριο μας είπε ότι δεν την βάζουν συνήθως, στο σχολέιο πάλι δεν την κάναμε καθόλου...:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top