Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

Πανσέληνος

Δραστήριο μέλος

Η Πανσέληνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αιγαίου (Χίος) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 609 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη μου πιο σοσ είναι τα θεματα: τύπος-μμε, επάγγελμα, ρατσισμός... Η τέχνη θεωρείται δυσνόητο θέμα. Στο φροντιστήριο μας είπε ότι δεν την βάζουν συνήθως, στο σχολέιο πάλι δεν την κάναμε καθόλου...:whistle:

Ρατσισμό δεν έβαλε η ΟΕΦΕ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Ρατσισμό δεν έβαλε η ΟΕΦΕ;
Όχι ακριβώς. Εβαλε τους κινδύνους της άκριτης υιοθέτησης πληροφοριών και απόψεων και τον σωστό τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίζουμε την εκάστοτε πληροφορία. Ή κατι τέτοιο, δεν το θυμάμαι ακριβώς.:P Όπως και να 'χει ο ρατσισμός είναι επίκαιρος και έχει πολλές προεκτάσεις όπως και τα μμε και το επάγγελμα-ανεργία...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πανσέληνος

Δραστήριο μέλος

Η Πανσέληνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αιγαίου (Χίος) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 609 μηνύματα.
Όχι ακριβώς. Εβαλε τους κινδύνους της άκριτης υιοθέτησης πληροφοριών και απόψεων και τον σωστό τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίζουμε την εκάστοτε πληροφορία. Ή κατι τέτοιο, δεν το θυμάμαι ακριβώς.:P Όπως και να 'χει ο ρατσισμός είναι επίκαιρος και έχει πολλές προεκτάσεις όπως και τα μμε και το επάγγελμα-ανεργία...;)
Καλά σίγουρα αυτά τα θέματα είναι επίκαιρα.Απλά ο καθηγητής μου,μου είπε πως έπεσε ρατσισμός και ότι ''κάηκε'' για τις πανελλήνιες και καλά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Καλά σίγουρα αυτά τα θέματα είναι επίκαιρα.Απλά ο καθηγητής μου,μου είπε πως έπεσε ρατσισμός και ότι ''κάηκε'' για τις πανελλήνιες και καλά...
Οπα εγώ μιλάω για Β λυκείου. Στην Γ δεν ξέρω τι έπεσε... :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πανσέληνος

Δραστήριο μέλος

Η Πανσέληνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αιγαίου (Χίος) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 609 μηνύματα.

maniavas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μάνια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 316 μηνύματα.
Εμείς αντίθετα γράψαμε στην τέχνη στο σχολείο και στο φροντιστήριο και την κάναμε πολύ αναλυτικά ειδικά στο σχολείο. Το θέμα της έκθεσης είναι υποκειμενικό εμείς γράψαμε στην τέχνη και όταν την κάναμε μας είπε ότι είναι πολύ σημαντικό θέμα για το τέλος. Πιστεύω ότι και το επάγγελμα είναι επίσης ένα θέμα που μπορεί να μας βάλουν φέτος όπως και ο ρατσισμός .Γενικότερα στην έκθεση όμως δεν μπορείς να είσαι ποτέ σίγουρος είναι στην ευχέρεια του κάθε καθηγητή να βάλει ότι θέλει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

STRATOS111

Νεοφερμένος

Ο STRATOS111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Τελικά μου έπεσε ο ρατσισμός! Τα θέματα ήταν παρόμοια με τις πανελλήνιες της Β΄ Λυκείου του 2001 και νομίζω ότι έγραψα πολύ καλά.

Στο φροντιστήριο μας έβαλαν για την άλλη Τρίτη το εξής θέμα: "Σε άρθρο στη σχολική εφημερίδα αναπτύσετε το θέμα <Λόγος και Διάλογος στα πλαίσια της σύγχρονης τηλεόρασης>. Δίνετε ιδιαίτερη έμφαση στους τηλεοπτιούς διαλόγους, εντοπίζοντας τα προβλήματα του ευτελισμού και της αλλοίωσης της γλώσσας, της παθητικοποίησης και της χειραγώγησης του δέκτη. Στη συνέχεια, προτείνετε τρόπους υπέρβασης αυτών των προβλημάτων."
Έχω σκεφτεί να κάνω μια παράγραφο γενική(αναφορά στα θετικά του διαλόγου στην τηλεόραση), μια παράγραφο για την αλλοίωση της γλώσσας, μια παράγραφο για την χειραγώγηση, μια παράγραφο για την παθητικοποίηση και δύο παραγράφους για λύσεις( άτομο-Μ.Μ.Ε.). Μήπως για τις λύσεις πρέπει αντι για δύο παραγράφους που θα περιέχουν γενικές λύσεις για τι αρνητικές ειπιπτώσεις των τηλεοπτικών διαλόγων να κάνω μια για αντιμετώπιση της αλλοίωσης της γλώσσας, μια για την υπέρβαση της της παθητικοποίησης και μια για την εξάλειψη της χειραγώγησης. :confused::confused:Εσείς πω θα κάνατε την παραγραφοποίηση??:/::/:
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Στον επίλογο μιας έκθεση τι μπορούμε να γράψουμε??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

STRATOS111

Νεοφερμένος

Ο STRATOS111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
"Το σχολείο σήμερα δυστυχώς έχει μεταβληθεί σε ένα κέντρο διερχομένων, σ΄ένα τόπο αναγκαστικής θητείας", σύμφωνα με τον Κ. Πλήση : Πως μπορεί κατά την άποψη σας μπορεί να εξυγιανθεί αυτός ο τόπος και να αποτελέσει ένα ζωντανό οργανισμό μάθησης και παιδείας;;
Αυτό είναι το θέμα που έχω για τη Δευτέρα. Έχω σκεφτεί να κάνω 2 παραγράφους για την άποψη του Κ. Πλήση και δύο για τους τρόπους αντιμετώπισης, χωρίς μεταβατική. Νομίζετε ότι θα 'πρεπε να το αναπτύξω διαφορετικά;;;
Είναι επείγον!!!!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων :) :):):):):)

Κανείς;;;;;;:(:(:(:(:(:(:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
Θεωρώ καλύτερο να αναπτύξεις τη φράση που σου δίνει σε μια παράγραφο (αναφέροντας,ας πούμε,τη σύγχρονη μορφή που έχει πάρει ο θεσμός του σχολείου κι ενδεχομένως και κάποιο αίτιο για να το στηρίξεις) και μετά να δώσεις περισσότερη έμφαση στο ζητούμενο,δηλαδή στους τρόπους αντιμετώπισης του προβλήματος!(προσωπική μου άποψη αυτή,όπως νομίζεις καν' το...:))
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

STRATOS111

Νεοφερμένος

Ο STRATOS111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Οπότε κάνω 1 παράγραφο για την άποψη, 1 για λύσεις από το σχολείο, 1 για λύσεις από το δάσκαλο, 1 γιατη συμβολή του μαθητή.
Πώς σου φαίνεται;;:hmm::hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
Χμμ..Ναι,κάνεις μία για την άποψη,και μετά διαχωρίζεις τους φορείς που θα βοηθήσουν στη βελτίωση...Απλά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να βάλεις πρώτα την οικογένεια (σαν πρωτογενή κοινωνικό φορέα),μετά σχολείο-δάσκαλο μαζί (σαν γενικότερο εκπαιδευτικό φορέα) και μετά κάτι σε ΜΜΕ ή τέτοια σχετικά με το τεχνοκρατικό και στρατευμένο πνεύμα της εποχής και μπλα μπλα μπλα...;)Ίσως καταλήξεις στο μαθητή,από την άποψη ότι η δική του αντιμετώπιση απέναντι στο σχολείο θα εξαρτηθεί από όλα τα προηγούμενα που θα 'χεις αναλύσει!
(όπως σου βγαίνει καν' το όμως!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

STRATOS111

Νεοφερμένος

Ο STRATOS111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Αν σε μια άσκηση περίληψης, μου ζητάει να κάνω την περίληψη σε 3 παραγράφου πώς να το κάνω;;;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Drama Prinzessin

Περιβόητο μέλος

Η Drama Prinzessin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,089 μηνύματα.
Απλά χωρίζεις τους θεματικούς άξονες σε τρία μέρη και τα καταγράφεις σε κάθε μία ξεχωριστή παράγραφο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Αν σε μια άσκηση περίληψης, μου ζητάει να κάνω την περίληψη σε 3 παραγράφου πώς να το κάνω;;;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Η περιληψη ποτε δεν γραφεται σε παραγραφους.Γραφεται σε μια ενιαια παραγραφο.Αμα την παραγραφοποιησεις στις πανελληνιες χανεις μορια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Αν σε μια άσκηση περίληψης, μου ζητάει να κάνω την περίληψη σε 3 παραγράφου πώς να το κάνω;;;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Σε βοήθημα τη βρήκες αυτή την άσκηση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Η περιληψη ποτε δεν γραφεται σε παραγραφους.Γραφεται σε μια ενιαια παραγραφο.Αμα την παραγραφοποιησεις στις πανελληνιες χανεις μορια.

Κάνεις λάθος.
Έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια τις οδηγίες διόρθωσης από την καθηγήτριά μου.

Η περίληψη μπορεί να δοθεί από τον μαθητή είτε ως μια ενιαία παράγραφος, είτε ως ένα κείμενο αντίστοιχο με αυτό της έκθεσης ως προς τη δομή, αλλά τόσο μικρότερο σε έκταση, όσο ζητείται από την εκφώνηση.
Μια περίληψη μπορεί να έχει πρόλογο, κυρίως θέμα κι επίλογο, όπως ακριβώς και η έκθεση.
Ωστόσο, κάτι τέτοιο αποφεύγεται, γιατί εύκολα μπορεί ο μαθητής να πλατειάσει στον πρόλογο και τον επίλογο, καθώς και να παραλείψει βασικές λεπτομέρειες του δοθέντος κειμένου στο κυρίως θέμα της περίληψής του, αφού θα κινδυνεύσει να ξεπεράσει το όριο των ζητούμενων λέξεων.

Μην παραπληροφορείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,419 μηνύματα.
Η περίληψη γράφεται σε 1 παράγραφο. Αν την κάνεις με παραγράφους, χάνεις μόρια.
Ηθελα να 'ξερα, στα σχολεία σας, δε σας δείχνουν τις οδηγίες διόρθωσης και τον τρόπο βαθμολόγησης οι καθηγητές σας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Κάνεις λάθος.
Έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια τις οδηγίες διόρθωσης από την καθηγήτριά μου.

Η περίληψη μπορεί να δοθεί από τον μαθητή είτε ως μια ενιαία παράγραφος, είτε ως ένα κείμενο αντίστοιχο με αυτό της έκθεσης ως προς τη δομή, αλλά τόσο μικρότερο σε έκταση, όσο ζητείται από την εκφώνηση.
Μια περίληψη μπορεί να έχει πρόλογο, κυρίως θέμα κι επίλογο, όπως ακριβώς και η έκθεση.
Ωστόσο, κάτι τέτοιο αποφεύγεται, γιατί εύκολα μπορεί ο μαθητής να πλατειάσει στον πρόλογο και τον επίλογο, καθώς και να παραλείψει βασικές λεπτομέρειες του δοθέντος κειμένου στο κυρίως θέμα της περίληψής του, αφού θα κινδυνεύσει να ξεπεράσει το όριο των ζητούμενων λέξεων.

Μην παραπληροφορείς.

Εσυ μην παραπληροφορεις,απορω που τα ακουσες αυτα.

Η περιληψη γραφεται σε μια παραγραφο.

Θα μας μαθεις και εκθεση τωρα :hehe::hehe::bleh:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Εσυ μην παραπληροφορεις,απορω που τα ακουσες αυτα.

Η περιληψη γραφεται σε μια παραγραφο.

Θα μας μαθεις και εκθεση τωρα :hehe::hehe::bleh:

Η περίληψη είναι η απόδοση του περιεχομένου του κειμένου των θεμάτων σε κείμενο.
Δεν αναφέρεται πουθενά η λέξη παράγραφος. Ο μαθητής μπορεί να ακολουθήσει είτε τη δομή του δοθέντος προς εξέταση κειμένου, είτε τη μέθοδο της μιας παραγράφου. Είναι και οι δύο τρόποι εξίσου σωστοί. Get over it.
Διάβασε τις οδηγίες και μετά μίλα.

Και... ξεκαβάλα. Εδώ δε μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά πλειοψηφίας-πλειονότητας, κι έβγαλες θεωρητική κατεύθυνση. Τι μας το παίζεις δάσκαλος;
Και, ναι, με 18,8 στις Πανελλήνιες στο μάθημα της Έκθεσης, μπορώ να εκφέρω άποψη, πόσω μάλλον όταν η άποψη αυτή δεν είναι δική μου, αλλά η επικρατούσα.
Μην ξεχνάς, επίσης, ότι τη φράση που χρησιμοποίησες στον επίλογό σου στις εξετάσεις, εγώ σ' την έμαθα*.;)

Αλλά δε θα κάνουμε επίδειξη γνώσεων τώρα.

*
Τα αποδεικτικά στοιχεία τα έχω σε pm, καθώς και η εν λόγω φράση/στίχος είναι γραμμένη σε σχόλιό μου στο θέμα «Πανελλήνιες 2012» λίγες ημέρες πριν την έναρξη των Πανελληνίων.
Δια του λόγου το αληθές, μπορείς να δεις και μόνος σου ότι με ρώτησες σε pm ποιος έγραψε το συγκεκριμένο στίχο, καθώς επίσης είπες και πως θα τον «κρατήσεις».

Μαγκιές αλλού, λοιπόν, αν θέλεις να μετρήσεις τις «γνώσεις» «σου» και να το παίξεις ειδήμων.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top