Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;

Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 528)

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Τα αρχαία δεν είναι νεκρή γλώσσα. Ήμαρτον.
Αυτή η ερώτηση γιατί όλο επανέρχεται στο προσκήνιο; Πώς μπορείτε μωρέ να κρίνετε μια γλώσσα που 1) ποτέ δεν μάθατε 2) ανέκαθεν ήσασταν προκατειλημμένοι για αυτή ;
Στο γυμνάσιο θέλετε να την καταργήσετε, στην πρώτη λυκείου όλο παραπονιέστε γιατί 6 ώρες.
Όσοι μιλάτε αποκτήστε πρώτα γνώση. Σταματήστε να είστε τόσο μονομερείς. Η γνώση δεν έχει λόγω ύπαρξης μόνο και μόνο για να σας χρησιμεύσει σε έναν τομέα. Η κλίση σε ένα αντικείμενο δεν αναιρεί την υπόλοιπη γνώση έστω και άλλων τομέων. Προσωπικά, ξέρω και πολύ καλά αρχαία και μου αρέσει η φυσική τόσο και τα μαθηματικά και ξέρω να χειρίζομαι html και java.

Επειδή πολύ απλά ο καθένας έχει άλλα ενδιαφέροντα δεν σημαίνει πως ΕΠΕΙΔΗ έτσι γουστάρουν κάποιοι θα καταργήσουμε όσα δεν μας αρέσουν. Και γω θεωρώ ότι η βιολογία της Β λυκείου είναι απαράδεκτα εξειδικευμένη και την απεχθανόμουν, γιατί να την καταργήσουν επειδή εγώ και πόσοι άλλοι δεν τη θέλαμε; Απλά κάναμε μούγκα και σεβόμασταν τα παιδιά που έχοντας χ,ψ στόχους τη μάθαιναν. See my point? Αυτό λέγεται σεβασμός . Αλλά που...

Όσον αφορά τον τρόπο διδασκαλίας πιστεύω στο γυμνάσιο πρέπει να γνωρίζετε τα βασικά σε γραμματική και συντακτικό. Η γνώση γραμματικής είναι σημαντική για να ξέρετε να χειρίζεστε τα νέα καλύτερα. Πχ πόσες φορές πρέπει να ακούμε : αυτό είναι ανεπαρκής! Ανεπαρκές είναι, ο βραχώδης το βραχώδες κλπ
Στο λύκειο επειδή το μυαλό πήζει καλό είναι να δίνεται βαρύτητα στα νοήματα. Ξέρετε τι μελέτες έχουν γραφτεί, πόσες αναλύσεις για τον Θουκυδίδη πχ ; Πως ο Επιτάφιος είναι από τα σπουδαιότερα αρχαία έργα; Αλλά που, ακούν Επιτάφιος λένε τι μλκς λέει αυτός.

Όσους μαθηματικούς και φυσικούς ξέρω, αν τους έλεγα κάτι, όλοι ήξεραν τι είχε πει ο Αριστοτέλης ή ο Αριστοφάνης. Στοίχημα εδώ μέσα ίσως οι μισοί δεν ξεχωρίζουν τον έναν από τον άλλον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ρόζα Νέρα Flamingo

Δραστήριο μέλος

Η Ρόζα Νέρα Flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ανταρτικό (Φλώρινα). Έχει γράψει 780 μηνύματα.
το θεμα ειναι οτι ειναι εξαιρετικα απαραιτητα για να καταλαβουμε τη δομη της γλωσσας .
Σαφως και το μονο που πρεπει να καταργηθει ειναι το συστημα με το οποιο γινεται το μαθημα και οχι το ιδιο το μαθημα .
Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει παντα να ενοχοποιουμε αμεσως το αντικειμενο , χωρις καν να σκεφτομαστε οτι μπορει να φταει ο τροπος με τον οποιο διδασκεται ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Τα αρχαία δεν είναι νεκρή γλώσσα. Ήμαρτον.
Αυτή η ερώτηση γιατί όλο επανέρχεται στο προσκήνιο; Πώς μπορείτε μωρέ να κρίνετε μια γλώσσα που 1) ποτέ δεν μάθατε 2) ανέκαθεν ήσασταν προκατειλημμένοι για αυτή ;
Στο γυμνάσιο θέλετε να την καταργήσετε, στην πρώτη λυκείου όλο παραπονιέστε γιατί 6 ώρες.
Όσοι μιλάτε αποκτήστε πρώτα γνώση. Σταματήστε να είστε τόσο μονομερείς. Η γνώση δεν έχει λόγω ύπαρξης μόνο και μόνο για να σας χρησιμεύσει σε έναν τομέα. Η κλίση σε ένα αντικείμενο δεν αναιρεί την υπόλοιπη γνώση έστω και άλλων τομέων. Προσωπικά, ξέρω και πολύ καλά αρχαία και μου αρέσει η φυσική τόσο και τα μαθηματικά και ξέρω να χειρίζομαι html και java.

Επειδή πολύ απλά ο καθένας έχει άλλα ενδιαφέροντα δεν σημαίνει πως ΕΠΕΙΔΗ έτσι γουστάρουν κάποιοι θα καταργήσουμε όσα δεν μας αρέσουν. Και γω θεωρώ ότι η βιολογία της Β λυκείου είναι απαράδεκτα εξειδικευμένη και την απεχθανόμουν, γιατί να την καταργήσουν επειδή εγώ και πόσοι άλλοι δεν τη θέλαμε; Απλά κάναμε μούγκα και σεβόμασταν τα παιδιά που έχοντας χ,ψ στόχους τη μάθαιναν. See my point? Αυτό λέγεται σεβασμός . Αλλά που...

Όσον αφορά τον τρόπο διδασκαλίας πιστεύω στο γυμνάσιο πρέπει να γνωρίζετε τα βασικά σε γραμματική και συντακτικό. Η γνώση γραμματικής είναι σημαντική για να ξέρετε να χειρίζεστε τα νέα καλύτερα. Πχ πόσες φορές πρέπει να ακούμε : αυτό είναι ανεπαρκής! Ανεπαρκές είναι, ο βραχώδης το βραχώδες κλπ
Στο λύκειο επειδή το μυαλό πήζει καλό είναι να δίνεται βαρύτητα στα νοήματα. Ξέρετε τι μελέτες έχουν γραφτεί, πόσες αναλύσεις για τον Θουκυδίδη πχ ; Πως ο Επιτάφιος είναι από τα σπουδαιότερα αρχαία έργα; Αλλά που, ακούν Επιτάφιος λένε τι μλκς λέει αυτός.

Όσους μαθηματικούς και φυσικούς ξέρω, αν τους έλεγα κάτι, όλοι ήξεραν τι είχε πει ο Αριστοτέλης ή ο Αριστοφάνης. Στοίχημα εδώ μέσα ίσως οι μισοί δεν ξεχωρίζουν τον έναν από τον άλλον.

Πραγματυκκά, πηστέβις ώτοι μπωρρούν να μας βοοιθύσσουν κάππου τα αρχέα;
Νεκροί γλόσα ύνε ή ... πεθαμαίνυ, καλλοίταιρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρουλιτα

Διάσημο μέλος

Η Χαρουλιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,552 μηνύματα.
Τα ματια μου εχουν πεσει στο τραπεζακι του υπολογιστη...
Και η σωστη ορθογραφια ειναι παιθαμαινυ


Συμφωνω με την tsoufoy
Αν δεν γνωρισεις μια γλωσσα, δεν μπορεις να συνδεθεις μαζι της και εν τελει να την αγαπησεις! Και δεν ισχυει αυτο μονο στην γλωσσα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Πραγματυκκά, πηστέβις ώτοι μπωρρούν να μας βοοιθύσσουν κάππου τα αρχέα;
Νεκροί γλόσα ύνε ή ... πεθαμαίνυ, καλλοίταιρα.

λολ δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ ορθογραφία έμαθα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Δεν περίμενα να φτάσω γυμνάσιο και να μάθω να κλίνω το λύω στις ευκτική για να μπορώ να γράψω ορθογραφημένα την πρόταση που σκότωσες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
λολ δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ ορθογραφία έμαθα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Δεν περίμενα να φτάσω γυμνάσιο και να μάθω να κλίνω το λύω στις ευκτική για να μπορώ να γράψω ορθογραφημένα την πρόταση που σκότωσες.

lol προφανώς δεν κατάλαβες καν τι εστί σαρκασμός, ειρωνία (θέλουμε και άλλα συνώνυμα; ):confused:
Εσύ μπορεί να έμαθες πολλά παιδιά του φόρουμ ακόμα δεν ξεχωρίζουν την κατάληξη του β´ πληθυντικού
-ετε με την κατάληξη γ´ ενικού μέσης φωνής -εται

μπουυ evil αριθμός απάντησης 666
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
lol προφανώς δεν κατάλαβες καν τι εστί σαρκασμός, ειρωνία (θέλουμε και άλλα συνώνυμα; ):confused:
Εσύ μπορεί να έμαθες πολλά παιδιά του φόρουμ ακόμα δεν ξεχωρίζουν την κατάληξη του β´ πληθυντικού
-ετε με την κατάληξη γ´ ενικού μέσης φωνής -εται

μια χαρά κατάλαβα πώς το εννοούσε, και είπα πως ορθογραφία δε θα μάθεις από τα αρχαία.

Τα πολλά παιδιά του φόρουμ που αναφέρεις δεν έκαναν αρχαία; το ότι το -τε του β πληθ γράφεται με "ε" δεν το κάνεις κι αυτό στο δημοτικό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρουλιτα

Διάσημο μέλος

Η Χαρουλιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,552 μηνύματα.
Παντως εμενα, αν και ειμαι θετικη (επειδη καποιος μπορει να το συσχετισει με την κατευθυνση) με βοηθαει στην ορθογραφια να ξερω την ετυμολογια των λεξεων στα αρχαια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
λολ δεν ξέρω για σένα, αλλά εγώ ορθογραφία έμαθα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Δεν περίμενα να φτάσω γυμνάσιο, και να μάθω να κλίνω το λύω στις* ευκτική, για να μπορώ να γράψω ορθογραφημένα την πρόταση(,) που σκότωσες.

Μπορώ να σου αραδιάσω πολλές λέξεις, που ,ίσως, να μην ξέρεις πως γράφονται.
Ούτε εγώ -προφανώς- δεν περίμενα τα αρχαία, για να μάθω να γράφω σωστά μια πρόταση.
- Να σε ενημερώσω, επίσης, πως ορθογραφικό λάθος θεωρείται και ο λανθασμένος χωρισμός προτάσεων, όπως και η λανθασμένη χρήση/έλλειψη σημείων στίξης...
Αυτά, όμως, δεν τα έμαθες καλά στο δημοτικό - ούτε κι εγώ.
Εγώ άρχισα να δίνω βάση σε αυτά, όταν ασχολήθηκα με το "άγνωστο", όταν δηλαδή προσπάθησα στην ουσία να μάθω να χωρίζω προτάσεις.
Εμένα σε αυτό με βοήθησαν τα αρχαία.
Δεν ξέρω για εσένα - ή μάλλον ξέρω: όχι.

* εκ παραδρομής, το ξέρω

Ξέρεις τέλεια την ορθογραφία; :confused:


...Τα ματια μου εχουν πεσει στο τραπεζακι του υπολογιστη...
Και η σωστη ορθογραφια ειναι παιθαμαινυ ...

Χαρουλιτα, συγγνώμη. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
μια χαρά κατάλαβα πώς το εννοούσε, και είπα πως ορθογραφία δε θα μάθεις από τα αρχαία.

Τα πολλά παιδιά του φόρουμ που αναφέρεις δεν έκαναν αρχαία; το ότι το -τε του β πληθ γράφεται με "ε" δεν το κάνεις κι αυτό στο δημοτικό;

προφανώς όχι :P
απλά λέω ότι η τριβή με τα αρχαία οδηγεί σε μια μεγαλύτερη εξοικείωση με τα νέα. Και όπως λέει και η Χαρουλίτα, βοηθάνε πολύ στην ετυμολογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Παντως εμενα, αν και ειμαι θετικη (επειδη καποιος μπορει να το συσχετισει με την κατευθυνση) με βοηθαει στην ορθογραφια να ξερω την ετυμολογια των λεξεων στα αρχαια...

εμένα πάλι με βοηθάει να ξέρω την αντίστοιχη στα νέα

Μπορώ να σου αραδιάσω πολλές λέξεις, που ,ίσως, να μην ξέρεις πως γράφονται.
Ούτε εγώ -προφανώς- δεν περίμενα τα αρχαία, για να μάθω να γράφω σωστά μια πρόταση.
- Να σε ενημερώσω, επίσης, πως ορθογραφικό λάθος θεωρείται και ο λανθασμένος χωρισμός προτάσεων, όπως και η λανθασμένη χρήση/έλλειψη σημείων στίξης...
Αυτά, όμως, δεν τα έμαθες καλά στο δημοτικό - ούτε κι εγώ.
Εγώ άρχισα να δίνω βάση σε αυτά, όταν ασχολήθηκα με το "άγνωστο", όταν δηλαδή προσπάθησα στην ουσία να μάθω να χωρίζω προτάσεις.
Εμένα σε αυτό με βοήθησαν τα αρχαία.
Δεν ξέρω για εσένα - ή μάλλον ξέρω: όχι.

* εκ παραδρομής, το ξέρω

Ξέρεις τέλεια ορθογραφία; :confused:

Να μου αραδιάσεις όσες λέξεις θέλεις, μαζί όμως με κάθε λέξη θέλω να μου πεις και ποια είναι τα παράγωγά της τα οποία θα σε βοηθήσουν στο να ξέρεις την ορθογραφία της τα οποία δε θα βρεις στα νέα αλλά στα αρχαία, όπως και κατά πόσο χρησιμοποιείται στην καθημερινή ζωή.
Για τις προτάσεις, γίνε πιο συγκεκριμένος, δε θα σε βάλει ποτέ κανένας να κάνεις σύνταξη σε κείμενα στη ζωή σου.

Δεν ξέρω τέλεια ορθογραφία, και ποτέ δε θα μάθω γιατί έχω καλύτερα πράγματα να κάνω. Ξέρω τέτοια ορθογραφία ώστε να καλύπτω τις όποιες επικοινωνιακές μου ανάγκες.

προφανώς όχι :P
απλά λέω ότι η τριβή με τα αρχαία οδηγεί σε μια μεγαλύτερη εξοικείωση με τα νέα. Και όπως λέει και η Χαρουλίτα, βοηθάνε πολύ στην ετυμολογία.

περισσότερη εξοικίωση από όση προσφέρουν τα νέα για τα νέα; χμμ επίσης δε μου λέτε. Τι είδους εξοικίωση θα θέλατε να έχει ένα παιδί με τα νέα στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
...
Για τις προτάσεις, γίνε πιο συγκεκριμένος, δε θα σε βάλει ποτέ κανένας να κάνεις σύνταξη σε κείμενα στη ζωή σου.

Δεν ξέρω τέλεια ορθογραφία, και ποτέ δε θα μάθω γιατί έχω καλύτερα πράγματα να κάνω. Ξέρω τέτοια ορθογραφία ώστε να καλύπτω τις όποιες επικοινωνιακές μου ανάγκες.

1)Σπουδάζεις;
Αν ναι, σίγουρα, κάποτε θα χρειαστεί στην εργασία σου να γράψεις κάτι.
Αν όχι, πάλι θα σου χρειαστεί να γράψεις κάτι -κάποτε.
ΟΠΌΤΕ, πρέπει να ξέρεις να συντάσσεις το δικό σου κείμενο.
Τι εικόνα π.χ. θα δώσεις σε αυτόν που θα ζητήσεις δουλειά, αν γράφεις στο βιογραφικό σου: <<εχω σπουδασει "Χ" ξερω αγγλικα ξερω γαλλικα με λενε βασιλη498 ειμαι απο το ουζμπεκισταν κανω καλη δουλεια εχω και προυπηρεσια θελω πολυ να δουλεψω εχω θεληση και ορεξη για να ανελιχθω το τηλεφωνο μου ειναι "Χ" εχω και διπλωμα οδηγησης.>>

Άρα: πρέπει να ξέρεις και να το χωρίζεις το κείμενό σου, και να βάζεις σημεία στίξης.

2)Χμμμ... Επικοινωνιακές ανάγκες καλύπτω και με το να μη γράφω καθόλου, ή με το να γράφω ανορθόγραφα.
Άτοπο το επιχείρημά σου.

Γίνε λίγο πιο πειστικός... ΜΠΟΡΕΊΣ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
περισσότερη εξοικίωση από όση προσφέρουν τα νέα για τα νέα; χμμ επίσης δε μου λέτε. Τι είδους εξοικίωση θα θέλατε να έχει ένα παιδί με τα νέα στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ;

darling τα νέα είναι στην ουσία αρχαία. Μικρή διαφορά. Μαθαίνοντας αρχαία βλέπεις διαφορετικά τη νέα ελληνική. Δυστυχώς ίσως δεν το αντιλαμβάνεσαι έτσι γιατί δεν είχες την ευκαιρία.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
1)Σπουδάζεις;
Αν ναι, σίγουρα, κάποτε θα χρειαστεί στην εργασία σου να γράψεις κάτι.
Αν όχι, πάλι θα σου χρειαστεί να γράψεις κάτι -κάποτε.
ΟΠΌΤΕ, πρέπει να ξέρεις να συντάσσεις το δικό σου κείμενο.
Τι εικόνα π.χ. θα δώσεις σε αυτόν που θα σε προσλάβει, αν γράφεις στο βιογραφικό σου: <<εχω σπουδασει "Χ" ξερω αγγλικα ξερω γαλλικα με λενε βασιλη498 ειμαι απο το ουζμπεκισταν κανω καλη δουλεια εχω και προυπηρεσια θελω πολυ να δουλεψω εχω θεληση και ορεξη για να ανελιχθω το τηλεφωνο μου ειναι "Χ" εχω και διπλωμα οδηγησης.>>

Άρα: πρέπει να ξέρεις και να το χωρίζεις το κείμενό σου, και να βάζεις σημεία στίξης.
Μα προφανώς και ο καθένας πρέπει να ξέρει να γράψει δικό του κείμενο, εγώ σου μιλάω για θεωρητικές ασκήσεις στυλ "σου δίνω μια παράγραφο τιγκαρισμένη στις δευτερεύουσες και κάνε μου σύνταξη", αυτό δε θα το συναντήσεις ποτέ αν δεν είναι η δουλειά σου αυτή:confused:. Δηλαδή εσύ έμαθες πότε να βάζεις τελείες και κόμματα από τα αρχαία; Ώστε τα νέα δεν έχουν τέτοια; Μέχρι να κάνεις σύνταξη προτάσεων στα αρχαία εσύ τελείες και κόμματα δε χρησιμοποιούσες; ( και σύνταξη παρεπιπτόντως και στα νέα κάνεις αλλά κατά ένα περίεργο λόγο η σύνταξη των νέων πάντα είναι άχρηστη για να μάθεις νέα ενώ των αρχαίων είναι gg). μάλιστα

2)Χμμμ... Επικοινωνιακές ανάγκες καλύπτω και με το να μη γράφω καθόλου, ή με το να γράφω ανορθόγραφα.
Άτοπο το επιχείρημά σου.
ε; εσύ την επικοινωνία την ορίζεις μόνο προφορικά;

edit: εδώ πολλοί παραπονιέστε ότι δεν καταλαβαίνετε με τα greeklish και δεν βλάπτουν την επικοινωνία τα ανορθόγραφα ελληνικά; οκ εμένα με συμφέρει :)

darling τα νέα είναι στην ουσία αρχαία. Μικρή διαφορά. Μαθαίνοντας αρχαία βλέπεις διαφορετικά τη νέα ελληνική
μες στα γενικόλογα είστε. Αφού έχουν μικρή διαφορά τότε τι τα θέλουμε τα αρχαία; Αφού έχουν επίσης μικρή διαφορά τότε γιατί πολλοί δύσκολεύονται στα αρχαία αλλά όχι στα νέα; Γιατί επίσης δεν μπορείς να κάνεις μετάφραση αρχαίου κειμένου χωρίς να ξέρεις τέλεια γραμματική των αρχαίων;

ίσως δεν το αντιλαμβάνεσαι έτσι γιατί δεν είχες την ευκαιρία.:)
Εγώ λέω να μπει και αναλυτική γεωμετρία στο γυμνάσιο. Όχι είναι πολύ χρήσιμη πιστέψτε με, βλέπεις με άλλο μάτι την γεωμετρία του χωρου. Βέβαια εσείς οι θεωρητικοί δεν είχατε την ευκαιρεία να διδαχτείτε κάτι τέτοιο για αυτό δεν το αντιλαμβάνεστε έτσι. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Μα, προφανώς, και ο καθένας πρέπει να ξέρει να γράψει δικό του κείμενο, εγώ σου μιλάω για θεωρητικές ασκήσεις στυλ "σου δίνω μια παράγραφο τιγκαρισμένη στις δευτερεύουσες, και κάνε μου σύνταξη", αυτό δε θα το συναντήσεις ποτέ, αν δεν είναι η δουλειά σου αυτή:confused:. Δηλαδή, εσύ έμαθες πότε να βάζεις τελείες και κόμματα από τα αρχαία; Ώστε τα νέα δεν έχουν τέτοια;* Μέχρι να κάνεις σύνταξη προτάσεων στα αρχαία εσύ τελείες και κόμματα δε χρησιμοποιούσες; ( και σύνταξη παρεμπιπτόντως και στα νέα κάνεις, αλλά, κατά ένα περίεργο λόγο, η σύνταξη των νέων πάντα είναι άχρηστη, για να μάθεις νέα, ενώ των αρχαίων είναι gg). μάλιστα ( . )

Τα "κοκκινισμένα" είναι για να σου ξαναδείξω σε ΤΙ με βοήθησαν τα αρχαία.
Παραδειγματάκι με τις λέξεις, που σου είπα πριν; Τσάκο ένα: δεν υπάρχει "παρεπιπτόντως". Υπάρχει παρεμπιπτόντως, γιατί: παρά+εν+επί+πίπτω.
Και σε αυτό με βοήθησαν τα αρχαία.

Υ.Γ. Γράφε εσύ, και εγώ θα βρίσκω και άλλα παραδείγματα στο δικό σου το κείμενο, για να σου δείξω τη συμβολή των αρχαίων.

* Ποιος σου είπε ότι τα νέα δεν έχουν "τέτοια"; Αν τα ξέρεις τα "τέτοια" στα αρχαία, όμως, τότε δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα στα νέα (βλ. το κείμενό σου).
ε; εσύ την επικοινωνία την ορίζεις μόνο προφορικά;

Ό,τι θέλεις βλέπεις.
Σου έθεσα και το γραπτό κομμάτι:
ή με το να γράφω ανορθόγραφα

Για ξανασκέψου... :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosgr123

Νεοφερμένος

Ο nikosgr123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Πιστεύω ότι θα έπρεπε να απαιτείται η αναγνώριση των γραμματικών τύπων και μη η γνώση, παρ' ότι και αυτό προϋποθέτει κάποια μελέτη και μάθηση της γραμματικής. Επίσης να γίνεται εμβάθυνση στην ετυμολογία και την ονοματοποιία (π.χ. το θήλυ-η θηλή, η μήτηρ-η μήτρα, ο πατήρ-πατρίδα) μαζί με την εννοιολογική σύνδεση και εξέλιξη. Καλύτερη αναγνώριση των υποφαινόμενων λογικών σχέσεων των λέξεων (οινεί σύνταξη) μαζί με κάποιες γλωσσολογικές γνώσεις. Τέλος- αυτό θα είναι το πιο ενδιαφέρον για όσους βαριούνται τα αρχαία- ερμηνεία των κειμένων χωρίς κάποια επίσημα σχόλια. Αυτό να συνδυάζεται με τα νεότερα κείμενα φιλοσοφίας, ιστορίας για να διαφανεί πώς επηρέασαν οι αρχαίοι τους νεότερους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Πιστεύω ότι θα έπρεπε να απαιτείται η αναγνώριση των γραμματικών τύπων και μη η γνώση, παρ' ότι και αυτό προϋποθέτει κάποια μελέτη και μάθηση της γραμματικής. Επίσης να γίνεται εμβάθυνση στην ετυμολογία και την ονοματοποιία (π.χ. το θήλυ-η θηλή, η μήτηρ-η μήτρα, ο πατήρ-πατρίδα) μαζί με την εννοιολογική σύνδεση και εξέλιξη. Καλύτερη αναγνώριση των υποφαινόμενων λογικών σχέσεων των λέξεων (οινεί σύνταξη) μαζί με κάποιες γλωσσολογικές γνώσεις. Τέλος- αυτό θα είναι το πιο ενδιαφέρον για όσους βαριούνται τα αρχαία- ερμηνεία των κειμένων χωρίς κάποια επίσημα σχόλια. Αυτό να συνδυάζεται με τα νεότερα κείμενα φιλοσοφίας, ιστορίας για να διαφανεί πώς επηρέασαν οι αρχαίοι τους νεότερους.

ΠΆΛΙ ΤΑ ΊΔΙΑ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Τα "κοκκινισμένα" είναι για να σου ξαναδείξω σε ΤΙ με βοήθησαν τα αρχαία.
Παραδειγματάκι με τις λέξεις, που σου είπα πριν; Τσάκο ένα: δεν υπάρχει "παρεπιπτόντως". Υπάρχει παρεμπιπτόντως, γιατί: παρά+εν+επί+πίπτω.
Και σε αυτό με βοήθησαν τα αρχαία.

Υ.Γ. Γράφε εσύ, και εγώ θα βρίσκω και άλλα παραδείγματα στο δικό σου το κείμενο, για να σου δείξω τη συμβολή των αρχαίων.
ρε πούστη μου με δουλεύεις; κάθεσαι και μου κάνεις τον έξυπνο για μια μαλακία που πατήθηκε καταλάθος; Μήπως να αρχίσω κι εγώ να ψάχνω λάθη θεωρητικών για να στην πω; Και πώς σκατά κολλάει το όποιο λάθος σε μήνυμά μου με τα αρχαία; τώρα σοβαρή συζήτηση κάνουμε ή μαλακιζόμαστε;

Ό,τι θέλεις βλέπεις.
Σου έθεσα και το γραπτό κομμάτι:
ή με το να γράφω ανορθόγραφα
Για ξανασκέψου... :hmm:
για αυτό πρόσθεσα το παράδειγμα με τα greeklish μετά.


**το ότι πολλές φορές δε βάζω κόμματα ή αρχίζω προτάσεις με μικρά ή οτιδήποτε τέλος πάντων δε σημαίνει ότι δεν ξέρω. Σχόλια κάνω δε γράφω δοκίμιο, σε informal forum είμαστε αυτά είναι αυτονόητα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
ρε πούστη μου με δουλεύεις; κάθεσαι και μου κάνεις τον έξυπνο για μια μαλακία που πατήθηκε καταλάθος; Μήπως να αρχίσω κι εγώ να ψάχνω λάθη θεωρητικών για να στην πω; Και πώς σκατά κολλάει το όποιο λάθος σε μήνυμά μου με τα αρχαία; τώρα σοβαρή συζήτηση κάνουμε ή μαλακιζόμαστε;

Χαχαχ. Τελειώνουν τα επιχειρήματα, έ;
Δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν οι "θεωρητικοί"! Με ενδιαφέρει τι κάνω εγώ.
Και όχι, δεν σου κάνω τον έξυπνο, αλλά σου δείχνω σε τι με βοήθησε το μάθημα των αρχαίων.
Πιο αναλυτικά: στο να χωρίζω προτάσεις, και να χρησιμοποιώ σωστά τα σημεία στίξης. Αυτό δεν μου το έμαθαν καλά τα νέα, όπως, προφανώς, και σε εσένα δεν το έμαθαν.

Τσάμπα γράφω τόση ώρα.
Ακόμη δεν έχεις πιάσει ούτε τη γενική ιδέα... :(
Too bad.

Y.Γ. Είμαι 100% σίγουρος ότι το "παρεπιπτόντως" δεν σου ξέφυγε. Απλώς, δεν το ήξερες.
Σύνηθες λάθος...

για αυτό πρόσθεσα το παράδειγμα με τα greeklish μετά.

Στα λόγια μου έρχεσαι...
Και με τα greeklish καλύπτεις "επικοινωνιακές ανάγκες".
Είναι σωστό να τα χρησιμοποιείς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosgr123

Νεοφερμένος

Ο nikosgr123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 67 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top