Πανεπιστήμια vs TEI

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Να μετατραπεί σε ΑΕΙ γιατί; Για να μη λέμε ότι περάσαμε σε ΤΕΙ;:confused:

Δε συγχωνεύονται τα τμηματα τόσο εύκολα...

γιατί θεωρώ ότι αξίζει περισσότερο από άλλα ΑΕΙ [γενικώς τώρα λέω] που δεν έχουν λόγο ύπαρξης..θα μπορούσε άνετα η φυσικοθεραπεία να παράγει νέες γνώσεις και τεχνικές ως ΑΕΙ,έχει καλό επίπεδο σπουδών και υποβαθμίζεται πολύ ο ρόλος του φυσικοθεραπευτή με το άκουσμα ότι τέλειωσε ΤΕΙ,ενώ δεν είναι έτσι...δεν το είπα για αυτό που κατάλαβες,ούτε καμιά σνομπαρία είμαι :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,802 μηνύματα.
christine_3 δεν απάντησες σε αυτό που ρώτησε ο econ. Για ποιο λόγο κάποια ΤΕΙ να "βαπτιστούν" σε ΑΕΙ; Δηλαδή, τι θα αποκτήσουν επιπλέον με το να δηλώνονται γραφειοκρατικά ως Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα; ε; Ακαδημαϊκή έρευνα στην...φυσιοθεραπεία από την στιγμή υπάρχουν ένα σωρό Τμήματα Ιατρικής για τον σκοπό αυτό; Για ποιο λόγο να οδηγηθούμε πάλι στην υδροκεφαλία της Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης; Βρες μου έναν ρεαλιστικό επαγγελματικό στόχο και συγχρόνως επιστημονικό στόχο από αυτήν την μετονομασία και την μετάλλαξη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
christine_3 δεν απάντησες σε αυτό που ρώτησε ο econ. Για ποιο λόγο κάποια ΤΕΙ να "βαπτιστούν" σε ΑΕΙ; Δηλαδή, τι θα αποκτήσουν επιπλέον με το να δηλώνονται γραφειοκρατικά ως Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα; ε; Ακαδημαϊκή έρευνα στην...φυσιοθεραπεία από την στιγμή υπάρχουν ένα σωρό Τμήματα Ιατρικής για τον σκοπό αυτό; Για ποιο λόγο να οδηγηθούμε πάλι στην υδροκεφαλία της Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης; Βρες μου έναν ρεαλιστικό επαγγελματικό στόχο και συγχρόνως επιστημονικό στόχο από αυτήν την μετονομασία και την μετάλλαξη;

κοίτα,για τις νοσηλευτικές τουλάχιστον θα σου πω..[για τη φυσικοθεραπεία μπορεί και να έχεις και δίκαιο,αλλά μου έδωσες μια καλή πάσα να το επεκτείνω..φυσικοθεραπεία τότε γιατί να μη γινότανε από τους γιατρούς τους ίδιους?δε νομίζω να μην κατέχουν το αντικείμενο και τις γνώσεις..θα υπήρχε μεγαλύτερη άνεση και στις θέσεις εργασίας]
Τώρα για τις νοσηλευτικές...αφού και οι ΠΕ και οι ΤΕ κάνουν την ολόιδια δουλειά [θεωρητικά είναι όλα τα πλεονεκτήματα που έχουν οι ΠΕ έναντι των ΤΕ,δε συμβαίνουν στάνταρ] γιατί να υπεργεμίζουν τα ιδρύματα και να επικρατεί στριμωξίδι στα νοσοκομεία στο τέλος?ας είναι όλοι από ενιαία σχολή..όπως και στη λογοθεραπεία..θα μπορούσε να είναι μεταπτυχιακό η κομμάτι της σχολής ψυχολογίας...κάπως έτσι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,802 μηνύματα.
Mε την ίδια λογική, ποιος έχει δίκιο για το επάγγελμα του ειδικού μικροβιολογικών-αιματολογικών αναλύσεων; Ο πτυχιούχος Βιολόγος ή ο Ιατρός - Μικροβιολόγος; Ιδρύθηκαν Τμήματα ναι. Η πλειοψηφία των μαθητών έγινε φοιτητές με ελαστικά κριτήρια αξιολόγησης, για λόγους κομματικών σκοπιμοτήτων. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο τα Τμήματα αλλά κάποιες φατρίες που ρυθμίζουν τα επαγγελματικά δικαιώματα στην αγορά εργασίας. Όμως και γι' αυτό είναι συνυπεύθυνα πάλι τα Τμήματα αφού προσφέρουν συγγενή προγράμματα σπουδών που ωθούν σε "κόντρες" μεταξύ επιστημόνων διαφορετικών κλάδων.

Από την άλλη, μην συγκρίνετε την αγορά εργασίας..της Ελλάδας με μιας ηπείρου όπως οι ΗΠΑ. Να συγκρίνετε την αγορά εργασίας της Ελλάδας με μια χώρα στο (οικονομικό και πληθυσμιακό) ή με μια κοινοπολιτεία των ΗΠΑ στο μέγεθός της. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
δεν αναφέρθηκα για όμοια η παρεμφερή επαγγέλματα και δικαιώματα που κατοχυρώνονται από διαφορετικές σχολές,είτε πανεπιστημιακές,είτε τεχνολογικές..ναι,ο τόσο έκδηλος ανταγωνισμός από εκεί πηγάζει που λες..δε φταίνε τα ίδια τα ιδρύματα..απλά ανέφερα ως παράδειγμα τις νοσηλευτικές που είτε από ΑΕΙ,είτε από ΤΕΙ κάνεις το ίδιο πράγμα..και στην κοινωνική εργασία..κάνεις το ίδιο πράγμα με αυτό που κάνεις αν βγεις από την κοινωνική διοίκηση κομοτηνής..[αν πάρεις κατ. κοινωνικής εργασίας]...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,802 μηνύματα.
Ναι αλλά κάπου θα υπάρχει μια διαφορά μεταξύ ίδιων επιστημών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Ουσιαστικά μπορεί οι πτυχιούχοι νοσηλευτικής από τα ΑΕΙ και ΤΕΙ να κάνουν το ίδιο πράγμα (δεν είμαι ειδικός για να γνωρίζω) όμως στο θέμα της εκπαίδευσής τους κάνουν διαφορετικά πράγματα. Είναι αρκετά πολύπλοκο το όλο θέμα. Θέλει ειδικούς εμπειρογνώμονες που να αξιολογήσουν ακριβώς την αναγκαιότητα κάθε επιστήμης και μετά να ληφθούν τα απαραίτητα νομικά μέτρα. Η πρόταση «η φυσιοθεραπεία θα μπορούσε να ανήκει στα ΑΕΙ» δεν μου λέει κάτι. Πολλές επιστήμες θα έπρεπε να προσφέρονται σε μεταπτυχιακό επίπεδο μόνο..κυρίως για αποσυμφόρηση. Προπτυχιακά δεν έχουμε ανάγκη από ξεκάρφωτες εξειδικεύσεις αλλά από σοβαρούς πτυχιούχους πάνω σε σαφείς επιστήμες. Σαφείς επιστήμες δεν γίνεται να είναι όλες. Στην χώρα μας, με την γνωστή νοοτροπία αναπαρήχθησαν Τμήματα εν μια νυκτί και με το ζόρι..εφηύραν νέες επιστήμες. Ποιος φταίει γι' αυτό; Όμως κανένας μαθητής ή φοιτητής δεν συνηγορεί στην άποψη του νοικοκυρέματος διότι θίγονται ατομικά συμφέροντα (βλ. φοιτητική ζωή χλιδάνεργου).

Προσωπικά, πιστεύω ότι τα ΤΕΙ θα έπρεπε να έχουν την μορφή των Τεχνικών Κολεγίων των χωρών της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχουν ...2 είδη Πανεπιστημίων με ασάφειες περί ανωτερότητας και κατωτερότητας. Υπάρχουν τα Πανεπιστήμια (μαζί με τα Τεχνικά Πανεπιστήμια ή Πολυτεχνεία) και τα Τεχνικά Κολέγια. Στην χώρα μας, ξέρουμε τι έχουμε ακριβώς; Όχι. Ξέρουμε όμως ότι κάπου υπάρχει πρόβλημα αλλά ο κουτο-εγωϊσμός μας δεν μας αφήνει να δούμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
και πάλι θα συμφωνήσω :P απλά σε κάποιες επιστήμες όπως αυτές που ανέφερα προσωπικά το θεώρησα καλό να γίνει μια τέτοιου είδους συγχώνευση όταν πρόκειται για ίδια επαγγελματική ενασχόληση,διότι και περισσότερος αριθμός εισακτέων υπάρχει και γενικώς μια τρύπα στο νερό γίνεται απ'τη στιγμή που αυτοί θα μπορούσαν να ενταχθούν μια καλή σε ενιαία σχολή [σε συνδυασμό με το γεγονός ότι <μπλοκάρουν> τις θέσεις και αυξάνονται και οι πιθανότητες ανεργίας]..δεν είπα πως πρέπει να γίνει με κριτήριο το τι γυάλισε στο δικό μου μάτι η το τι ξεχώρισα και μου άρεσε εν ολίγοις...όμως νομίζω πως δεν έχει κανένα νόημα να υπάρχουν διαφορετικές σχολές για ένα αντικείμενο,είτε είναι ΑΕΙ,είτε ΤΕΙ...ανεξαρτήτως του τρόπου άσκησης κι εκπαίδευσης!.σαφώς κι η νοοτροπία του σημερινού νεοέλληνα μας οδήγησε σ'αυτό το σημείο που φτάσαμε [τι να πας στο ΤΕΙ αγόρι μου,αποτυχία σκέτη είναι]..όλοι πανεπιστημιακοί πια,ντάξει :P το ότι η 3βάθμια εκπαίδευση στη χώρα μας έχει 2 μορφές και για εμένα είναι fail τελείως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
κι η νοοτροπία του σημερινού νεοέλληνα μας οδήγησε σ'αυτό το σημείο που φτάσαμε
Στην Ελλαδα εχουμε το υπεροχο κοινωνικο γκρουπ ονοματι: "Απαξιωνωτατειπαρολοπουδενεχωβγαλειουτεγυμνασιο":P

το ότι η 3βάθμια εκπαίδευση στη χώρα μας έχει 2 μορφές και για εμένα είναι fail τελείως...
παντου ετσι ειναι, οχι μονο στην Ελλαδα, απλα στα υπολοιπα κρατη εχουν κατοχυρωμενα επαγγελματικα δικαιωματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
challenger με κάλυψες εντελώς :P :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Προσωπικά, πιστεύω ότι τα ΤΕΙ θα έπρεπε να έχουν την μορφή των Τεχνικών Κολεγίων των χωρών της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχουν ...2 είδη Πανεπιστημίων με ασάφειες περί ανωτερότητας και κατωτερότητας. Υπάρχουν τα Πανεπιστήμια (μαζί με τα Τεχνικά Πανεπιστήμια ή Πολυτεχνεία) και τα Τεχνικά Κολέγια. Στην χώρα μας, ξέρουμε τι έχουμε ακριβώς; Όχι. Ξέρουμε όμως ότι κάπου υπάρχει πρόβλημα αλλά ο κουτο-εγωϊσμός μας δεν μας αφήνει να δούμε.

Εδώ είσαι πολύ λάθος.Στην Γερμανία πχ υπάρχουν τα: Fachhochschulreife, θεματικό Hochschulreife, γενικό Hochschulreife.Δηλαδή τα πρώτα σχετίζονται με τα τει (η Ελλάδα αυτό το μοντέλο είχε υιοθετήσει) τα οποία έχουν ελάχιστες διαφορές μεταξύ τους και είναι ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης.Η Αγγλία ως γνωστόν τα συγχώνευσε εν μία νυκτί.Και στις υπόλοιπες χώρες γενικώς υπάρχουν τα πανεπιστήμια και τα τεχνολογικά πανεπιστήμια που σχετίζονται με τα τει.Ο απόφοιτος λοιπόν των τει κατατάσσεται στην ανώτατη εκπαίδευση της Ευρώπης και όχι στα τεχνικά κολλέγια

Εδώ είναι το σύστημα της Γερμανίας:
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Με την αποφοίτηση από το σύστημα γενικής εκπαίδευσης που δίνει το δικαίωμα στους μαθητές να εισαχθούν στα πανεπιστήμια (Fachhochschulreife, θεματικό Hochschulreife, γενικό Hochschulreife), οι νέοι έχουν τη δυνατότητα να σπουδάσουν στα Γερμανικά κολέγια και πανεπιστήμια. Το Γερμανικό πανεπιστημιακό σύστημα βασικά αποτελείται από δύο τύπους ιδρυμάτων: τα κολέγια και τα πανεπιστήμια.

Τα πανεπιστήμια είναι τα παραδοσιακά ιδρύματα που παρέχουν μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση και καλύπτουν σχεδόν όλους τους γνωστούς τομείς σπουδών. Περίπου τα τρία τέταρτα των μαθητών σπουδάζουν στα πανεπιστήμια και λαμβάνουν Magister degree, Diplom degree ή Staatsexamen. Εκτός από τη διδασκαλία, η οποία είναι έντονα προσανατολισμένη στην επιστήμη, τα πανεπιστήμια έχουν εκτενή ερευνητική δραστηριότητα που τα διακρίνει από τα κολέγια, ενώ ένα ακόμη προνόμιο τους είναι το δικαίωμα χορήγησης διδακτορικού τίτλου σπουδών.

Τα Fachhochschulen ιδρύθηκαν στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας περίπου πριν από 40 χρόνια και δραστηριοποιούνται στην επιστημονική κατάρτιση εργαζομένων, σε ακαδημαϊκό επίπεδο. Τα Fachhochschulen προσεγγίζουν την πλευρά της εφαρμογής, συνδυάζοντας πρακτικούς όρους με την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης που προέρχεται από την έρευνα. Η δομή των προγραμμάτων σπουδών είναι αρκετά πιο περιορισμένη σε σύγκριση με τα πανεπιστήμια και γενικά σχετίζεται με τις δεξιότητες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις επιχειρήσεις. Το 40% των μαθητών σπουδάζουν σήμερα στα Fachhochschulen. Σαν αποτέλεσμα της Διαδικασίας της Bologna, το όρια μεταξύ των διαφόρων τύπων ιδρυμάτων της ανώτερης εκπαίδευσης γίνονται συνεχώς πιο δυσδιάκριτα και οι δύο τύποι ιδρυμάτων πλησιάζουν μεταξύ τους. Από το 2010 δε θα υπάρχουν διαφορές σχετικά με τα ακαδημαϊκά προσόντα: τα πανεπιστήμια και τα Fachhochschulen θα απονέμουν Bachelor και Master σύμφωνα με την ίδια διάρθρωση σπουδών.

Επίσης για όσους δεν το γνωρίζουν--οι απόφοιτοι των Fachhochschulen+ μαστερ γίνονται δεκτοί στο ΤΕΕ σαν διπλωματούχοι μηχανικοί(εδώ να προσθέσω ότι τα Fachhochschulen είναι τριετή και όχι τετραετή σαν τα τει)
Αν και δεν θέλω να γίνομαι εριστικός θέλω να ρωτήσω γιατί όταν μιλάτε για τα τει και τα πανεπιστήμια λέτε ΑΕΙ κ ΤΕΙ?
ΑΕΙ σημαίνει ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα κάτι το οποίο είναι και το τει.Ο διαχωρισμός είναι πανεπιστήμια και τει


Τέλος θέλω να πω πως το θέμα και το πρόβλημα δεν είναι το όνομα.Στην μικρή μας Ελλαδίτσα βέβαια με την άθλια νοοτροπία μόνο τα ονόματα έχουν ουσία και όχι η ποιότητα.Σε όλη την Ευρώπη υπάρχουν τα ΑΕΙ που είναι το ίδιο με διάφορα ονόματα όπως--Πανεπιστήμια, Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών, Πανεπιστήμια των Τεχνών και Μουσικής (στην ΑΥΣΤΡΊΑ)-- Δανία τα ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης διακρίνονται σε: Πανεπιστήμια (Universitet), Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης (Centre Hoijere) (Uddannelsesinstitutioner),Ινστιτούτα Ανώτατης Εκπαίδευσης (Centre for Videregaende Uddanneiser),Ακαδημίες Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Erhvervsakademier)--Στην ανώτατη εκπαίδευση της Φιλανδίας υπάρχουν 20 Πανεπιστήμια εκ των οποίων 10 διαθέτουν διάφορους τομείς σπουδών, 3 είναι Τεχνολογικά Πανεπιστήμια, 3 είναι Σχολές Οικονομικών Σπουδών – Διοίκηση Επιχειρήσεων και 4 είναι Ακαδημίες των Τεχνών. κτλ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,802 μηνύματα.
Tα Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης, τα Ινστιτούτα Ανώτατης Εκπαίδευσης και οι Ακαδημίες Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, τι διαφορά έχουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Τον πανεπιστήμιο Κύπρου με το τεχνολογικό πανεπιστήμιο Κύπρου έχοντας κοινά τμήματα τι διαφορά έχουν??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Τον πανεπιστήμιο Κύπρου με το τεχνολογικό πανεπιστήμιο Κύπρου έχοντας κοινά τμήματα τι διαφορά έχουν??
:D
Το τεχνολογκό Πανεπσιστημιο είναι κατι σαν ΤΕΙ
αλλά εχει το ΤΕΙ είναι Πανεπιστήμιο :D
Εδώ θέλουν να κάνουν το ΤΕΙ ΑΕΙ και μετά θα θέλουν να το κάνουν Πανεπιστήμιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Το τει είναι αει και δεν θελουν να το μετονομάσουν πανεπιστήμιο.Προφανώς δεν έχεις καταλάβει μετά από τόσες πληροφορίες το τι σημαίνει ΑΕΙ.Το τεχνολογικό πανεπιστήμιο κύπρου με το πανεπιστήμιο κύπρου δεν έχει διαφορά στα επαγγελματικά δικαιώματα η διαφορά είναι ότι το πρώτο είναι πιο εφαρμοσμένο κάτι που είναι τα τει
Και το ΜΙΤ σε απλή μετάφραση ονομάζεται Massachusetts Institute of Technology δηλαδή επειδή δεν έχει τη λέξη πανεπιστήμιο μέσα δεν είναι ανώτατο????
Τα ινστιτούτα τεχνολογίας,τα τεχνολογικά πανεπιστήμια ,τα εφαρμοσμένα πανεπιστήμια κτλ έχουν σκοπό να εφαρμόζουν μια επιστήμη και να ασχολούνται πιο πολύ με την πράξη και όχι με τη θεωρία αυτό δεν τα κάνει άμεσα πιο υποβαθμισμένα ή μη ανώτατα απλά έχουν άλλο σκοπό.Αυτούς τους όρους όμως ο ''Έλληνας'' δεν μπορεί να τους μεταφράσει στο μυαλό του


Έτσι για την ενημέρωση :
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
Άρθρο 1
Διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης
Νομική μορφή των Α.Ε.Ι.
1. Η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.). Τα Α.Ε.Ι. είναι νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου πλήρως αυτοδιοικούμενα. Η εποπτεία του κράτους ασκείται από τον Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 16 του Συντάγματος και τον παρόντα νόμο.
2. Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς:
α) τον πανεπιστημιακό τομέα, που περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Πανεπιστήμια» και
β) τον τεχνολογικό τομέα, που περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Τ.Ε.Ι.».

:D

Εδώ θέλουν να κάνουν το ΤΕΙ ΑΕΙ και μετά θα θέλουν να το κάνουν Πανεπιστήμιο
Έχεις μείνει 11 χρόνια ανενημέρωτος τα ΤΕΙ είναι ΑΕΙ όχι πανεπιστήμια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Το τεχνολογκό Πανεπσιστημιο είναι κατι σαν ΤΕΙ
Το τεχνολογικο Πανεπιστήμιο Κυπρου ΕΙΝΑΙ ΤΕΙ
Είναι τριτοβάθμιο Ιδρυμα που παρέχει σπουδές 4 ετών σε τεχνολογικές επιστήμες, και το πτυχίο του εχει 240 μονάδες
αλλά εχει το ΤΕΙ είναι Πανεπιστήμιο :D
παρακαλώ;:confused:
Εδώ θέλουν να κάνουν το ΤΕΙ ΑΕΙ
Το οτι τοσο τα ΤΕΙ, όσο και τα πανεπιστήμια ονομάζονται ΑΕΙ ισχυει απο το 2001
εχω παραθέσει παραθέσει τρεις φορες αυτες τις μέρες το ισχύον νομικό πλάισιο,
μου κανει λοιπον εντυπωση που ακόμα λέμε τα ίδια πράγματα
Νόμος του 2001 για την τριτοβάθμια
Σημερινός νόμος για την τριτοβάθμια

και μετά θα θέλουν να το κάνουν Πανεπιστήμιο
Δεν νομιζω κανεις να ειπε να γινει το ΤΕΙ πανεπιστημιο...:confused:
Εγώ προσωπικα, το μοναδικό που ζητάω ειναι, αξιοπρεπή, ξεκάθαρα και κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα
και ο καθενας τα του κλάδου του.

Ούτε ονόματα να αλλαχτούν, ούτε τα χρόνια σπουδών, ούτε ο αριθμός των θεωριών/εργαστηρίων.
Το μοναδικό που κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να αλλάξει, είναι να γίνει ένα ενιαίο πρόγραμμα σπουδών, όλων των αντίστοιχων σχολών ανά την Ελλάδα(αφού στο τέλος ίδιο πτυχίο παίρνουμε όλοι)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Το οτι τοσο τα ΤΕΙ, όσο και τα πανεπιστήμια ονομάζονται ΑΕΙ ισχυει απο το 2001
εχω παραθέσει παραθέσει τρεις φορες αυτες τις μέρες το ισχύον νομικό πλάισιο,
μου κανει λοιπον εντυπωση που ακόμα λέμε τα ίδια πράγματα
Νόμος του 2001 για την τριτοβάθμια
Σημερινός νόμος για την τριτοβάθμια

Ακριβώς με το να διαχωρίζουν τους όρους αει τει νομίζουν ότι κερδίζουν κάτι!!!!Κανείς από τει δεν μίλησε για μετονομασία των τει σε πανεπιστήμια αυτά τα λένε μερικοί για να εντυπώσουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Πανσέληνος

Δραστήριο μέλος

Η Πανσέληνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αιγαίου (Χίος) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 609 μηνύματα.
Δεν είναι ΤΕΙ διοίκησης επιχειρήσεων, ούτε ΤΕΙ μάρκετινγκ, όπως και να το κάνουμε. :whistle:

Μπορείς να μου εξηγήσεις τη σύγκριση που κάνεις;Φιλολογία-Τ.Ε.Ι. που αναφέρεις;

Σημείωση: Το μήνυμα προήλθε από το thread [Εκτιμήσεις] Βάσεις 2012
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Μπορείς να μου εξηγήσεις τη σύγκριση που κάνεις;Φιλολογία-Τ.Ε.Ι. που αναφέρεις;

Δεν έκανα σύγκριση με οποιοδήποτε ΤΕΙ, μίλησα συγκεκριμένα για 2 ΤΕΙ που μπαίνουν στην πλειονότητά τους μαθητές από "σπόντα", και κυρίως σε αυτό της Διοίκησης.
Με αυτή τη σύγκριση θέλω να πω ότι δεν μιλάς για ένα τέτοιο τμήμα, που πέρασες στην τύχη.
Μιλάς για μια φιλολογία που πέρασες στην τύχη.
Και σκέφτομαι το εξής:
Τα μαθήματα αυτών των δύο σχολών που προανέφερα είναι απείρως εύκολα, με μόνο δύσκολο (?) μάθημα τα μαθηματικά Α' εξαμήνου, που τα χρωστάνε όλοι, γιατί, επειδή ακριβώς δεν ήξεραν μαθηματικά, πέρασαν εκεί.
Στη φιλολογία, όμως, τι θα κάνεις αν δεν σου αρέσει; Και είναι μια γενική απορία που αφορά όλες τις δύσκολες σχολές. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Πανσέληνος

Δραστήριο μέλος

Η Πανσέληνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αιγαίου (Χίος) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 609 μηνύματα.
Δεν έκανα σύγκριση με οποιοδήποτε ΤΕΙ, μίλησα συγκεκριμένα για 2 ΤΕΙ που μπαίνουν στην πλειονότητά τους μαθητές από "σπόντα", και κυρίως σε αυτό της Διοίκησης.
Με αυτή τη σύγκριση θέλω να πω ότι δεν μιλάς για ένα τέτοιο τμήμα, που πέρασες στην τύχη.
Μιλάς για μια φιλολογία που πέρασες στην τύχη.
Και σκέφτομαι το εξής:
Τα μαθήματα αυτών των δύο σχολών που προανέφερα είναι απείρως εύκολα, με μόνο δύσκολο (?) μάθημα τα μαθηματικά Α' εξαμήνου, που τα χρωστάνε όλοι, γιατί, επειδή ακριβώς δεν ήξεραν μαθηματικά, πέρασαν εκεί.
Στη φιλολογία, όμως, τι θα κάνεις αν δεν σου αρέσει; Και είναι μια γενική απορία που αφορά όλες τις δύσκολες σχολές.

A οκ.Στην αρχή νόμιζα πως ήταν ακόμα ένα μήνυμα στο i-school που υποτιμά τα Τ.Ε.Ι. και το πήρα κάπως στραβά.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
A οκ.Στην αρχή νόμιζα πως ήταν ακόμα ένα μήνυμα στο i-school που υποτιμά τα Τ.Ε.Ι. και το πήρα κάπως στραβά.:)

Κάθε άλλο.:)
ΤΕΙ σαν τα εν λόγω είναι ήδη υποβαθμισμένα και υποτιμημένα, εξαιτίας του αντικειμένου τους, της μαζικότητάς τους, του επιπέδου σπουδών, του διδακτικού υλικού κ.λ.π.
Σε καμία περίπτωση, όμως, δε μπορούμε να γενικεύσουμε. Υπάρχουν και αξιόλογα-δύσκολα ΤΕΙ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top