Συμφωνείτε με την ένταξη της Βιολογίας στην Α' Λυκείου;

Συμφωνείτε με την ένταξη στης Βιολογίας στην 1η Λυκείου;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 60)
  • Ναι

    Ψήφοι: 47 78.3%
  • Όχι

    Ψήφοι: 13 21.7%
  • Δεν ξέρω/Δεν απαντώ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro Papas

Περιβόητο μέλος

Ο Alive in Illusion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4,300 μηνύματα.
ναι!!! η βιολογια ειναι ενα σημαντηκο μαθημα και η υλη της β λυκειου δεν βγαινει ολη σε εναν χρονο!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
ναι!!! η βιολογια ειναι ενα σημαντηκο μαθημα και η υλη της β λυκειου δεν βγαινει ολη σε εναν χρονο!!

Και εγω αυτην την αποψη εχω ;)Σωστη αποφαση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wolfe4ever

Διάσημο μέλος

Η wolfe4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Κι εγώ συμφωνώ! Στης β' το βιβλίο είχε πολλά πράγματα και δεν επαρκούσαν οι ώρες προς την κατανόησή τους.
Τρέχαμε και βγάζαμε ύλη, χωρίς να την καταλαβαίνουν οι περισσότεροι!
(Προσωπική άποψη)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
συμφωνω! και ενας βασικος λογος ειναι αυτο που λενε και τα παιδια πανω..στη β λυκειου δεν γινεται να βγει ολοκληρο το βιβλιο..και η βιολογια ειναι ενα μαθημα που χρειαζεται καλη κατανοηση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ναρκίσσα

Νεοφερμένος

Η Ναρκίσσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Συμφωνώ, βέβαια.. Εμείς την ύλη στη βιολογία της Β' Λυκείου δεν προλάβαμε να την τελειώσουμε! Σχεδόν στη μέση φτάσαμε. Ε, λοιπόν, όταν δεν κατανοούσα εύκολα έννοιες από τη βιολογία κατεύθυνσης της Γ' Λυκείου, πήγαινα και διάβαζα τα αντίστοιχα κεφάλαια του βιβλίου της Β' Λυκείου(που δεν είχα διδαχτεί) προκειμένου να διευκολυνθώ! Αν τα είχα διδαχτεί όταν έπρεπε δεν θα χρειαζόταν να ψάχνω από δω και από κει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Α) Η ύλη της Β λυκείου δεν έχει καμία σχέση με αυτή της Α'.
Β) Η Βιολογία είναι ίσως το μόνο μάθημα το οποίο εφαρμόζεται άμεσα σε κάθε μας δραστηριότητα (γι αυτό λέγεται και βιολογία άλλωστε). Ειδικά η φετινή που έχει να κάνει σχέση με την ανθρωπολογία και την υγεία μας (μέρη του σώματος, σοβαρές ασθένειες κ.α.) είναι ιδιαίτερα χρήσιμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Κι ενώ είχα χάσει κάθε ελπίδα, ήρθε ευτυχώς το 7ο μήνυμα.

Δεν ξέρω αλλά έχετε κοιτάξει καθόλου την ύλη όσοι λέτε ότι χάρη στη βιολογία της Α θα βγει πιο εύκολα η ύλη της Β;

Α) Η ύλη της Β λυκείου δεν έχει καμία σχέση με αυτή της Α'.

Με τα βιβλία που παίζουν τώρα τουλάχιστον το μάθημα που μπαίνει στην Α

Β) έχει να κάνει σχέση με την ανθρωπολογία και την υγεία μας (μέρη του σώματος, σοβαρές ασθένειες κ.α.)

και σχετίζεται ΜΟΝΟ με τη βιολογία επιλογής της Β, αν υποθέσουμε ότι δε μιλάμε και για το ίδιο μάθημα τελικά στο σύνολό του.

Το πρόβλημα με την ύλη της Β είναι ότι λίγα σχολεία προλαβαίνουν το 4ο κεφάλαιο (Γενετική) που χρειάζεται για τη βιολογία κατεύθυνσης της Γ.

Το αποτέλεσμα αυτού του πανέξυπνου χειρισμού απ' τους συγγραφείς των βιβλίων --να μπει η γενετική στο τέλος του βιβλίου-- οι οποίοι παρεμπιπτόντως έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στα υπόλοιπα κεφάλαια, ή τέλος πάντων το αποτέλεσμα της πανέξυπνης ιδέας να μην υπάρχει βιολογία κατεύθυνσης στη Β είναι ό,τι διαβάσατε κύριοι.

Εμείς την ύλη στη βιολογία της Β' Λυκείου δεν προλάβαμε να την τελειώσουμε! Σχεδόν στη μέση φτάσαμε. Ε, λοιπόν, όταν δεν κατανοούσα εύκολα έννοιες από τη βιολογία κατεύθυνσης της Γ' Λυκείου, πήγαινα και διάβαζα τα αντίστοιχα κεφάλαια του βιβλίου της Β' Λυκείου(που δεν είχα διδαχτεί) προκειμένου να διευκολυνθώ!

Για την ακρίβεια αμφιβάλλω κι αν τα σχολεία που πρόλαβαν το 4ο ασχολήθηκαν σοβαρά με τα υπόλοιπα. Ας έμπαινε 2ο ξερωγώ για να 'βγαιναν οπωσδήποτε τα απαραίτητα πριν τη Γ, ε, όπως και να το κάνεις δε θα πάθεις τίποτα αν δε μάθεις στο σχολείο τι παίζει με τη χημεία του μεταβολισμού. Εναλλακτικά για να μη σέρνουμε και μαθητές που δε γουστάρουν το μάθημα γενικά σε κεφάλαια που θέλουν δουλειά ας έμπαινε ως κατεύθυνσης στη θετική, ένα ενιαίο μάθημα με τη χημεία ξερωγώ κι ας κόβανε απ' αυτή θερμοχημείες κι άλλα τέτοια που δε χρειάζονται.

Anyway, αν το σχέδιο είναι μόνο να μπει μάθημα στην Α και να μην αλλάξουν τα βιβλία σε Β και Γ τσάμπα χαίρεστε. Να βάζαν εξέλιξη τουλάχιστον...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonnY

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
συμφωνώ γτ έτσι παίρνουν τα ώριμα πλέον παιδιά της 1ης λυκείου, μια ιδεα από το τι πραγματικά είναι η βιολογία και όχι οι μπουρδες του Γυμνασίου....
Επίσης ( υποθέτω ) φεύγει μεγάλο ποσοστό ύλης από την β και την γ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Λάθος υποθέσεις..καμία ελάφρυνση για τη γ :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
συμφωνώ γτ έτσι παίρνουν τα ώριμα πλέον παιδιά της 1ης λυκείου, μια ιδεα από το τι πραγματικά είναι η βιολογία και όχι οι μπουρδες του Γυμνασίου....

Μωρή παιχτούρα, μία είναι η ιδέα της βιολογίας μία και η πραγματικότητά της. Μπήκε; Όχι. Ε, δεν πα' να βγεις και μοριακός απ' το λύκειο, αρχίδια βιολογία ξέρεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Συμφωνω:hmm:Το βιβλιο ειναι κακογραμμενο,τρσαθλιο ακομα και η καθηγητρια δεν ξερει τι της γινεται!!!!:whistle: Πολυ κακη ιδεα τελικα!!!!!!:mad::mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
και εγω διαφωνω ετσι οπωσ το πανε θα δυσκολεψουνε πολυ τα πραγματα στη βιολογια κατ στισ πανελληνιεσ για αυτο την βαλανε στην α λυκειου για να εχουν αφορμη να το κανουνε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
θα δυσκολεψουνε πολυ τα πραγματα στη βιολογια κατ στισ πανελληνιεσ για αυτο την βαλανε στην α λυκειου για να εχουν αφορμη να το κανουνε
Τι θέλει να πει ο ποιητής;
Πρώτον, η βιολογία της πρώτης λυκείου δεν διδάσκεται στις άλλες δύο τάξεις (μόνο στην επιλογή της Β).
Δεύτερον, δεν είναι και τόσο δύσκολη πια.
Τρίτον, είναι η χρήσιμη για την καθημερινότητα από όλη τη βιολογία της β΄βαθμιας εκπαίδευσης.
Πώς συμπεραίνεις ότι θα δυσκολέψει η βιολογία στις πανελλήνιες; Και πού κολλάει αυτό με τη βιολογία της Α' λυκείου;

Μωρή παιχτούρα, μία είναι η ιδέα της βιολογίας μία και η πραγματικότητά της. Μπήκε; Όχι. Ε, δεν πα' να βγεις και μοριακός απ' το λύκειο, αρχίδια βιολογία ξέρεις.

Για την εξέλιξη μιλάς, ε; Αν ναι, συμφωνώ ότι η εξέλιξη πρέπει υποχρεωτικά να μπει στην ύλη (τώρα αναμάνεται να δούμε τι ύλη θα χουμε στις υπόλοιπες τάξεις...) άλλα μη τα ισοπεδώνουμε όλα. Παρά το γεγονός ότι δεν έχω διδαχθεί την εξέλιξη, έχω μάθει κάποια πράγματα για τη βιολογία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Τίποτα στη βιολογία δεν έχει νόημα παρά μόνο υπό το φως της εξέλιξης, Dobzhansky.

Τι σας μαθαίνουν και τι νομίζετε ότι σας μαθαίνουν να πάρει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Τίποτα στη βιολογία δεν έχει νόημα παρά μόνο υπό το φως της εξέλιξης, Dobzhansky.

Τι σας μαθαίνουν και τι νομίζετε ότι σας μαθαίνουν να πάρει...

Δε διαφωνώ ότι είναι απαραίτητη η διδασκαλία της εξέλιξης. Αλλά μην νομίζουμε ότι μη γνωρίζοντας την εξέλιξη δεν γνωρίζουμε βιολογία, η τουλάχιστον δεν έχουμε πάρει κάτι από το μάθημα...



--------------------------

Ούτε 2 κεφάλαια δεν έχουμε κάνει φέτος και κατάλαβα πάρα πολλά, μου λύθηκαν πολλά ερωτήματα και μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέροντα κάποια μαθήματα. Γενικά, η φετινή βιολογία είναι πολύ ωραία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Δε διαφωνώ ότι είναι απαραίτητη η διδασκαλία της εξέλιξης. Αλλά μην νομίζουμε ότι μη γνωρίζοντας την εξέλιξη δεν γνωρίζουμε βιολογία, η τουλάχιστον δεν έχουμε πάρει κάτι από το μάθημα...

Ω μωρέ, νιώσε λίγο τι λέμε όμως. Δε νομίζουμε ότι χωρίς εξέλιξη δεν ξέρεις βιολογία, έτσι είναι, deal with it. Μπορεί να ξέρεις πολλά πάνω σε μία πληθώρα πεδίων που απασχολούν τη βιολογία αλλά αν δε μπορείς αυτά να τα συσχετίσεις με μία εξελικτική συλλογιστική τότε απλά δεν είσαι βιολόγος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Μπορεί να ξέρεις πολλά πάνω σε μία πληθώρα πεδίων που απασχολούν τη βιολογία αλλά αν δε μπορείς αυτά να τα συσχετίσεις με μία εξελικτική συλλογιστική τότε απλά δεν είσαι βιολόγος.

Οκ, έτσι ναι. Δε κατάλαβα καλά αυτό που έλεγες πιο πάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanos...

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
μαλλον ειναι καλη ιδεα γιατι εχει πραγματα που ειναι απαραίτητα να τα ξερουμε π.χ. αναπαραγωγη.παντως δεν επρεπε να βγει το σεπ.δεν επρεπε να βγει αλλα να το καναμε σωστα.οχι οπως στην τριτη γυμνασιου που καναμε οτι θελαμε εκεινη την ωρα και ουτε ειχαμε αγγιξει το βιβλιο καν!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
παντως δεν επρεπε να βγει το σεπ.δεν επρεπε να βγει αλλα να το καναμε σωστα.

Κοίτα, έχεις ενα πόιντ όμως βιώνουμε το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Το ΣΕΠ θα συνέχιζε να είναι η ώρα του παιδιού, ακόμα κι αν υπήρχε στο πρόγραμμα. Το ίδιο πιστεύω ότι γίνεται πάνω κάτω και σε άλλα μαθήματα. Δλδ αντί να κάνεις 2 ώρες γυμναστικής την εβδομάδα, από καθεμία από τις οποίες κάνεις γυμναστική μόνο 15' και τα υπόλοιπα κάθεσαι, καλύτερα να δοθεί η μία ώρα γυμναστικής από τις 2 στη βιολογία και να μπει περισσότερη ύλη (π.χ. εξέλιξη). Ή εναλλακτικά, να γίνεται και κάτι παραπάνω στη γυμναστική από το να παίζει κανείς ποδόσφαιρο για 20'...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top