Κλειστά τα ΑΕΙ από 1η Σεπτεμβρίου

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

massa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο massa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 190 μηνύματα.
Καταρρέει το κτίριο και ψάχνουμε να δούμε αν θα αγοράσουμε νέες κουρτίνες για τα παράθυρα του κτιρίου; :confused:
Συμπυκνωνεις απιστευτα την σημερινη κατασταση.Τα κομματα παντως εστω και και αργα ανελαβαν τις ευθυνες τους στο θεμα της παιδειας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,956 μηνύματα.
Βασίλη δεν πιστεύω ότι αν μπουν ποτέ δίδακτρα στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο, θα είναι το σημερινό χάλι. Γιατί όταν πληρώνεις κάτι αδρά, δεν υπάρχει η πολυτέλεια για διαφθορά, για φθορά, για ημίμετρα συν ότι θα υπάρχει διοικητικός έλεγχος και συνεχής αξιολόγηση των διδασκόντων και διδασκομένων, όπως γίνεται πανευρωπαϊκά, εκτός από τα Βαλκάνια, την Ελλάδα, η οποία δεν είναι Ευρώπη. Εξάλλου ο πελάτης απαιτεί ποιότητα αλλιώς πάει αλλού που θα βρει καλύτερα και με χαμηλότερη τιμή. Ένα λάθος μας ως πολίτες, είναι ότι απαξιώσαμε την έννοια του δωρεάν σε κάτι διεφθαρμένο και χαμηλής επιστημονικής ποιότητας συμβάλλοντας σε αυτό με φιλολαϊκές-οχλοκρατικές πολιτικές μαζικής απόλαυσης (κοινώς χαϊδέψαμε αυτιά πολλών αρουραίων). Αυτό θα το πληρώσουμε ακριβά. Είχαμε μια τρομερή ευκαιρία και απλά την διώξαμε. Δεν θέλαμε το μοναδικό προνόμιο της δωρεάν εκπαίδευσης. Δεν θέλουμε την ποιότητα. Μας αρέσει να είμαστε γύφτοι με μάσκα Ευρωπαίου πολιτισμένου (υπάρχει και ο απολίτιστος Ευρωπαίος). Δεν γίνεται το σημερινό σοβιετικό μοντέλο, Ελληνικού Πανεπιστημίου να απαιτεί δίδακτρα γιατί θα τους λιντσάρει ο κόσμος. Δεν γίνεται να πληρώνεις δίδακτρα και από τις 13 εβδομάδες του εξαμήνου να γίνονται μόνο οι 6...και σε καλές εποχές (προεκλογικές περίοδοι βουλευτικών εκλογών,...κτλ) οι 8 βδομάδες και οι μισοί καθηγητές να έρχονται να διδάξουν, αδιάβαστοι στο μάθημά τους. Εφόσον δεν υπάρχουν άμεσα δίδακτρα αλλά έμμεσα (φορολογία), ο Έλληνας πολίτης (καθηγητής, φοιτητής..) το έχει απαξιώσει και το θεωρεί τσιφλίκι του.

Ένα τρομερό λάθος που κάνει η χώρα μας είναι ότι θεωρεί ότι είναι μια Ευρωπαϊκή χώρα και απαιτεί ισότιμες αξιώσεις με χώρες όπως Ολλανδία, Σουηδία, Γερμανία,..κτλ. Κανονικά έπρεπε να αντιγράφουμε μοντέλα διοίκησης, εκπαίδευσης,..κτλ κομμένα και ραμμένα στα μέτρα του Έλληνα, δηλ., χωρών με μπόλικη δόση διαφθοράς και κρατικισμού όπως Βενεζουέλα, Κούβα, Κογκό, Ουγκάντα, Παραγουάη, Αργεντινή,..κτλ και όχι χωρών της Ευρώπης, οι οποίες είναι σε θεσμούς, νοοτροπίες και υποδομές 50-100 χρόνια μπροστά.

Ρε παιδιά, τι το βασανίζουμε. Ο Έλληνας ποτέ δεν έμαθε σε τήρηση των νόμων. Του αρέσει η κατάσταση ζούγκλας..Ο Έλληνας μπορεί να ακούσει Μότσαρτ στην Λυρική Σκηνή για διασκέδαση, αλλά για να διασκεδάσει κυριολεκτικά, στο καπάκι θα περάσει από μια Νατάσα Θεοδωρίδου να ανοίξει ουϊσκυ και να "κλάψει" σκυλολαϊκά..Αυτά δεν τα κάνει κανένας άλλος λαός. Τέτοια αντιφατική συμπεριφορά..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,894 μηνύματα.
Πού μπορώ να διαβάσω το νέο νόμο-πλαίσιο; Ολόκληρο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
ωραία

τότε γιατι τα φοιτητάκια νομίζουν οτι τωρα που δεν θα υπάρχει άσυλο , δεν θα μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα ?

Να σου θυμίσω αναίτιες εισβολές των ΜΑΤ,με κρότου-λάμψης και δακρυγόνα,τουλάχιστον δύο φορές,στην ειρηνική συγκέντρωση των Αγανακτισμένων στο Σύνταγμα (δεν αναφέρομαι στις απεργίες).Δεν θέλουν καν σοβαρή αιτία.Με μια πρόφαση του κώλου,όπως για παράδειγμα το ότι ανέβηκαν οι τόνοι σε μια Γ.Σ.,θα μπορούν να μπαίνουν στο πανεπιστήμιο και μετά να δεις πόσα περιστατικά φοιτητών που έπεσαν πάνω στη "ζαρντινιέρα" θα έχουμε.

μπραβο της και στο επιτελειο της.

Μην τα λες απότομα αυτά,big guy. :worry:

ΥΓ:nPb,έχεις λυσσάξει να γκρινιάζεις για τα πανεπιστήμια εδώ και τόσες σελίδες,χαλάρωσε λίγο.Θες ένα appletini?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BingoBingi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BingoBingi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Η διαμαντοπουλου απεδειξε ποσο σοβαρα σκεφτεται την παιδεια και προωθησε καινοτομες αλλαγες.
συνδεση αξιολογησης χρηματοδοτησης το πιο σημαντικο αν με ρωτας.
μπραβο της και στο επιτελειο της.

κανείς δεν είπε και ποτέ ότι το σύστημα στα ΑΕΙ δεν πρέπει να αλλάξει, μόνο μερικοί βολεμένοι όπως γράφεται εδώ κατά καιρούς, όμως μερικά πράγματα σε αυτό εδώ, σηματοδοτούν πολύ άσχημα αποτελέσματα για το μέλλον τους. Είναι εντελώς μαστίγιο και καρότο όπως παπαγαλίζουν πολλές φορές τα ΜΜΕ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,956 μηνύματα.
ΥΓ:nPb,έχεις λυσσάξει να γκρινιάζεις για τα πανεπιστήμια εδώ και τόσες σελίδες,χαλάρωσε λίγο.Θες ένα appletini?


άδικο έχω αγορίνα; :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
το θεμα δεν ειναι να εχεις ή οχι δικιο , πολυ μπορουν να τα πουν καλα σαν κι εσενα...Πραγματικα ομως θα ηθελα να ηξερα οι φοιτητες αυτου του site τι κανοουν για την κατασταση που δεν τους αρεσει.Δεν λεω ειναι πολυ καλα τα λογια, να αναφερεις τα προβληματα και να κρινεις (γενικα μιλαω) τις αλλαγες που θα γινουν.Το ζητουμενο ειναι αν κατι δεν μας καθετε καλα , να αντιδραμε (με οτι συνεπαγεται αυτο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,956 μηνύματα.
με ρόπαλα; :) με νεκρούς;

γιατί δεν γίνεται ποτέ καμία κατάληψη του αρμόδιου Υπουργείου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Βασίλη θα ήθελα το Ελληνικό δημόσιο και δωρεάν Πανεπιστήμιο να μου πληρώσει τα 1.000 € για τις φωτοτυπίες. Υποτίθεται ότι πληρώνω φόρους ώστε να είναι δημόσιο και δωρεάν. Ποιος κοροϊδεύει ποιον εδώ, μου λες; :worry: Δεν είναι θέμα κακής οργάνωσης. Είναι μια μορφή κακού και διεφθαρμένου Ελληνικού δημοσίου. :mad:
Μήπως να σου πληρώσει και σωφέρ για να πηγαινοέρχεσαι στη Σχολή; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orthologistis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 226 μηνύματα.
την πέταξες την πατάτα..:)
μάστερ γενικά και αδιακρίτως σε όλους τους πτυχιούχους του πολυτεχνείου; :hmm: και ο ξύστης φοιτητής και ο συνεπής φοιτητής του πολυτεχνείου να παίρνει μάστερ; ε, όχι ρε φίλε...

λίγη αξιοκρατία δεν βλάπτει να ούμε..;)
καληνύχτα

επειδη μου εχετε μαθει να συγκρινεται πολυ με το εξωτερικο, για μαθε εκει τι συμβαινει ..... και δεν νομιζω οτι οι σχολεσ του πολυτεχνειου για να τισ βγαλεις μπορεις μονο να τα ξυνεις... πρεπει να στρωσεισ και λιγο κολο.... και για την αξιοκρατεια σου που εσυ αναφερεσαι , δεν νομιζω να ειναι αξιοκρατικο να σου ερχεται ο αλλος απο το εξωτερικο με 3 χρονια κανονικες σπουδες και 1 χρονο μαστερ και εσυ με 5 χρονια σπουδες να μην σου δινεται ουτε μαστερ... για ξανασκεψου λιγο αυτα που μου λες....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
επειδη μου εχετε μαθει να συγκρινεται πολυ με το εξωτερικο, για μαθε εκει τι συμβαινει ..... και δεν νομιζω οτι οι σχολεσ του πολυτεχνειου για να τισ βγαλεις μπορεις μονο να τα ξυνεις... πρεπει να στρωσεισ και λιγο κολο.... και για την αξιοκρατεια σου που εσυ αναφερεσαι , δεν νομιζω να ειναι αξιοκρατικο να σου ερχεται ο αλλος απο το εξωτερικο με 3 χρονια κανονικες σπουδες και 1 χρονο μαστερ και εσυ με 5 χρονια σπουδες να μην σου δινεται ουτε μαστερ... για ξανασκεψου λιγο αυτα που μου λες....

Δεν είναι όλοι οι φοιτητές των 5τών σχολών άξιοι (και ικανοί) να πάρουν master. Όσοι έχουν master ξέρουν πολύ καλά ότι δεν έχει καμία σχέση με το προπτυχιακό. Άλλο επίπεδο, άλλο ΕΙΔΟΣ γνώσης και διδασκαλίας. Που σίγουρα δεν μπορεί να γίνει με 150 άτομα στο αμφιθέατρο (σου θέτω το πιο απλό-πρακτικό εμπόδιο).


1) Ελπίζω κανένα, αλλά πλέον είναι ανοιχτό ως επιλογή και αυτό δείχνει τις άσχημες διαθέσεις της κυβέρνησης.

2) Όχι σε όλα. Στα περισσότερα είναι δωρεάν και σε όσα δεν είναι, αυτό οφείλεται σε ελλιπή χρηματοδότηση.

3) Οι καθηγητές λένε ότι φταίνε οι φοιτητές και οι φοιτητές λένε ότι φταίνε οι καθηγητές.
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.
Το Ν/Σ δεν λύνει το πρόβλημα των αιωνίων, όπως διατείνεται, απλά τους πετάει έξω. Αυτό δεν είναι φυσιολογική λύση, είναι λύση τύπου γόρδιου δεσμού...

4) Θα σου γράψω ό,τι σου έγραψα και πριν:
«Όμως, δεν πρέπει να λειτουργούμε με τη λογική «πονάει δόντι, βγάζει δόντι». Θα μπορούσε να βγει εδώ και χρόνια ένας νόμος που θα επιβάλει στην πανεπιστημιακή κοινότητα την προστασία του ασύλου. Αντ' αυτού προτίμησαν την κατάργησή του, μία πράξη καθαρά ακροδεξιά.»

5) Η αξιολόγηση δεν πρέπει να έχει σκοπό να ξεχωρίσει τον καλό από τον κακό. Αυτό σου λέω και δεν το καταλαβαίνεις.
Η αξιολόγηση πρέπει να λειτουργήσει ως ένα μέσο που θα βοηθήσει τα πανεπιστήμια να βελτιωθούν.

6) Όπως σου είπε και η ciela, δεν ξεκαθαρίζει ότι θα συνεχίσει να δίνεται το έντυπο σύγγραμμα. Λέει ότι θα συνεχίζουν τα δίνονται «συγγράμματα» και μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνει τα ηλεκτρονικά...

7) Καταρχάς απέφυγες να σχολιάσεις αυτό: https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=2726823&postcount=285
Αν έρθει η εταιρεία και μου πει ότι θέλει να αντικατασταθούν τα μαθήματα Κβαντική Μηχανική ΙΙ, Στατιστική Φυσική, Μηχανική ΙΙ με άλλα μαθήματα που θα χρησιμεύουν σε αυτήν, τότε αυτομάτως θα με υποβαθμίσει ως φυσικό και αυτό όχι μόνο δεν το θέλω, αλλά δε θα το επιτρέψω κιόλας.

8 ) Ποια διαβούλευση ρε Revveka; Αυτό που ζητούσαν ήταν «συναίνεση» και σου εξήγησα πώς την αντιλαμβάνεται το ΠΑΣΟΚ την συναίνεση.
Την πανεπιστημιακή κοινότητα την είχα γραμμένη.

1. Στα χέρια της κυβέρνησης είναι όλα και χωρίς νομοσχέδια και άλλα τέτοια. Δεν μπορούμε να μιλάμε όμως με ΙΣΩΣ και ΑΝ. Μόνο εικασίες βλέπω. Εγώ μιλάω με εμπειρίες μέσα από το πανεπιστήμιο.

2. Εγώ θα έλεγα ότι στα περισσότερα είναι με δίδακτρα. Και μάλιστα σε μερικά είναι τόσο ψηλά που πραγματικά απορώ.

3. Στους αιώνιους που υπάρχουν ήδη, δίνει άλλα 2 χρόνια. Σόρυ κιόλας, αλλά τι άλλο να κάνει; Αν δεν μπορεί κάποιος να βγάλει το πανεπιστήμιο, να πάει στο καλό. Πρέπει να υπάρχει και κριτήριο ικανοτήτων πλέον.

4. Δεν με απασχολούν πολιτκοί χαρακτηρισμοί και ιδέες. Δεν με ενδιαφέρουν. Εγώ βλέπω την πράξη, και αυτήν κρίνω. Απάντησα σε αυτό, με το πονάει δόντι. Αφού οι πανεπιστημιακοί και η κοινότητα γενικότερα είναι ανίκανοι, είναι κακό τους κεφαλιού τους. Το άσυλο όπως είχε καταντήσει, ήταν αρρώστια.

5. Η αξιολόγηση δεν είναι μόνο για χάιδεμα αυτιών. Αχ,τι καλοί που είμαστε...Και αν δεν είμαστε καλοί όμως...;;;;Δεν πρέπει να φάμε τα μούτρα μας για να γίνουμε;;;

6. Πάλι εικασίες. Σου λέει ότι θα δίνονται κανονικά. Σημειώσεις δίνονται μέσω eclass εδώ και χρόνια. ΤΩΡΑ σας κάνει εντύπωση;

7. Σε αυτό φταίνε οι εταιρείες ή οι πανεπιστημιακοί που το δέχτηκαν...;Μπορούσαν κάλλιστα να πουν όχι. Αν δεν είναι ικανοί να πάρουν δημόσια προγράμματα για χρηματοδότηση, κάποιος φταίει.

8. Επειδή παρακολουθώ τις διαβουλεύσεις, καθώς είναι η δουλειά μου, σε πληροφορώ ότι λαμβάνουν υπόψην ιδέες και προτάσεις.Μόνη της γράφτηκε η πανεπιστημιακή κοινότητα.

Δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι μόνοι μας βγάλαμε τα μάτια μας....;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
εγώ βλέπω και βιβλία από τον Εύδοξο ολοκαίνουργα στον κάδο πεταμένα, μετά την εξεταστική...
επίσης βλέπω μαζική φωτοτύπιση των βιβλίων και σμίκρυνση για σκονάκι..;) :D :clapup::clapup:

Πλέον χρησιμοποιείται το βιβλίο ολάκερο χωμένο στη τσάντα-μαούνα που κουβαλούν κατά τη διάρκεια της εξεταστικής. Μάλιστα με λίγη τύχη χτυπούν 9-9.5! Θα μου πεις κι εσύ γιατι κόπτεσαι τόσο πολύ; Μήπως τους ζηλεύεις;
Όχι, αλλά το μόνο που θα' θελα, είναι να (τους) μάθουν να παραμερίσουν τη θρασύτητα κι αλαζονικότητά τους έναντι των συμφοιτητών τους. Άφου πήρε ρε μαλακά το άριστα μ' αντιγραφή, βούλωστο τουλάχιστον!


Ευτυχώς, εκείνοι-ες που αντιγράφουν δεν είναι πλειονότητα των φοιτητριών-τών. Μάλιστα πολλές φορές αντιμετωπίζουν τεράστια εμπόδια όπως:

  1. Οι ερωτήσεις που τίθενται, ο τρόπος διατύπωσης τους τους μπερδεύει μ' αποτέλεσμα ακόμη και μ' ανοιχτά βιβλία, σημειώσεις, προχειρο-σημειώσεις/ βοηθήματα (4ης κατηγορίας) των φοιτητικών νεολαίων, να αδυνατούν να απαντήσουν. Στην καλύτερη των περιπτώσεων να περάσουν με 5.
  2. Οι ερωτήσεις κρίσεως. Ο φόβος κι ο τρόμος... Δεν υπάρχει περίπτωση ν' απαντήσουν!
  3. Αυστηροί επιτηρητές με αετίσιο μάτι. Η καλύτερη επιτήρηση είχε γίνει από μια έκτακτη καθηγήτρια. Ήταν τόσο επιτυχής που αναρωτήθηκα αν τους κάνουν ειδικά μαθήματα "αποτελεσματικής επιτήρησεις" στους διδάκτορες του Παντείου... :devil: Παρ' ότι δεν είμαι υπερ των επιτηρήσεων, το είχα καταχαρεί.

Η διαμαντοπουλου απεδειξε ποσο σοβαρα σκεφτεται την παιδεια και προωθησε καινοτομες αλλαγες.
συνδεση αξιολογησης χρηματοδοτησης το πιο σημαντικο αν με ρωτας.
μπραβο της και στο επιτελειο της.

Ουδεμία καινοτομία εισάγεται με τον νεο νόμο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η Διαμαντοπούλου είναι πλέον αναρμόδια για τα θέματα "παιδείας". Σε τελική ανάλυση, εκείνη είναι η τελευταία που δικαιούται να μιλάει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

massa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο massa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 190 μηνύματα.
Ουδεμία καινοτομία εισάγεται με τον νεο νόμο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η Διαμαντοπούλου είναι πλέον αναρμόδια για τα θέματα "παιδείας". Σε τελική ανάλυση, εκείνη είναι η τελευταία που δικαιούται να μιλάει.


H διαμαντοπουλου η τελευταια να μιλαει?τσουζει πολυ ε?να βαζεις μπροστα και το νομιζω γιατι ειναι αυθαιρετο το σχολιο σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
H διαμαντοπουλου η τελευταια να μιλαει?τσουζει πολυ ε?να βαζεις μπροστα και το νομιζω γιατι ειναι αυθαιρετο το σχολιο σου.
φυσικα και ειναι η τελευταια να μιλαει..εδειξε πολλακις την ανικανοτητα της
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orthologistis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Δεν είναι όλοι οι φοιτητές των 5τών σχολών άξιοι (και ικανοί) να πάρουν master. Όσοι έχουν master ξέρουν πολύ καλά ότι δεν έχει καμία σχέση με το προπτυχιακό. Άλλο επίπεδο, άλλο ΕΙΔΟΣ γνώσης και διδασκαλίας. Που σίγουρα δεν μπορεί να γίνει με 150 άτομα στο αμφιθέατρο (σου θέτω το πιο απλό-πρακτικό εμπόδιο).

συμφονω μαζι σου οτι υστερουμε κατα πολυ σε θεματα επιπεδου σε σχεση με το εξωτερικο αλλα οχι σε παρεχομενες γνωσεισ... και παλι λεω οτι σε ΚΑΝΕΝΑ τμημα του πολυτεχνειου που εχει 5 χρονια φοιτησης δεν μπορεις να το βγαλεις αν δεν κατσεις να διαβασεις.... και 2 δεν μπορω να καταλαβω τι διαφορα εχει το μαστερ της αγγλιας που το περνεις σε 4 χρονια απο ενα μαστερ του μετσοβιου η του απθ που θα το επαιρνες σε 5....

Όταν μεγάλο μέρος του λαού πλέον είναι άνεργο και χρωστάει δάνεια (εφόσον κόπηκαν τα παραμύθια), η οικονομία με αρνητικούς ρυθμούς ανάπτυξης, η απαίτηση για δωρεάν συγγράμματα και καλά Πανεπιστήμια μοιάζει τελείως ανεδαφική! Πρέπει να έχετε αίσθηση της πραγματικότητας! Καταρρέει το κτίριο και ψάχνουμε να δούμε αν θα αγοράσουμε νέες κουρτίνες για τα παράθυρα του κτιρίου;

κατσε βρε συ.... μιλαμε για το 2.75 % του ελληνικου προυπολογισμου που δινεται για την παιδεια, οτι ειναι μεγαλο ποσοστο επι του αεπ????? το κρατος αυτο που περιμενω να μου παρεχει για να εχει την επωνυμια κοινωνικο,ειναι η παιδεια, η υγεια και η ασφαλιση(που την πληρωνω εγω..) αυτα τα δυο μαζι(υγεια - παιδεια μασ κανουν συνολο 8.75% του αεπ....):whistle: τοσο πολλα ειναι τα χρηματα πια που πρεπει παση θυσια να κοπουν>??? εξορθολογισμος πρεπει να γινει.. οχι κοψιμο χρηματων!!!!!!!!!!!!!!!!! θα επρεπε να σε ενδιαφερει που παει το αλλο 91.25 % του κρατικου προυπολογιζμου....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
συμφονω μαζι σου οτι υστερουμε κατα πολυ σε θεματα επιπεδου σε σχεση με το εξωτερικο αλλα οχι σε παρεχομενες γνωσεισ... και παλι λεω οτι σε ΚΑΝΕΝΑ τμημα του πολυτεχνειου που εχει 5 χρονια φοιτησης δεν μπορεις να το βγαλεις αν δεν κατσεις να διαβασεις.... και 2 δεν μπορω να καταλαβω τι διαφορα εχει το μαστερ της αγγλιας που το περνεις σε 4 χρονια απο ενα μαστερ του μετσοβιου η του απθ που θα το επαιρνες σε 5....

δεν είπα ΠΟΤΕ ότι υστερούμε σε γνώσεις, ίσα ίσα είμαστε σε προπτυχιακό επίπεδο πάρα πολύ μπροστά. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ένας φοιτητής του πολυτεχνείου που το έβγαλε με 5 είναι ικανός να αξιώσει μάστερ.

Αν μπορεί να διασφαλιστεί με κάποιο τρόπο ότι ο φοιτητής έχει αυτά που πρέπει για να το πάρει, κανένα θέμα από μέρους μου. Αλλά να μπουν τα standards των κανονικών μεταπτυχιακών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orthologistis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ένας φοιτητής του πολυτεχνείου που το έβγαλε με 5 είναι ικανός να αξιώσει μάστερ.

και ειναι ικανοσ ενασ φοιτητης του εξωτερικου να αξιωνει????:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
και ειναι ικανοσ ενασ φοιτητης του εξωτερικου να αξιωνει????:)

Μην βάζεις τα μισά από όσα λέω...
Είπα ένας ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΟΥ 5...

Ο 5ος χρόνος στο πολυτεχνείο και σε οποιοδήποτε ίδρυμα είναι ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ. Δεν μπορεί να συγκριθεί σε επίπεδο δυσκολίας με ένα ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, είτε στο εσωτερικό, είτε στο εξωτερικό. Ο φοιτητής του εξωτερικού, έχει κάνει ένα χρόνο ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ασχέτως των χρόνων προπτυχιακού του, δεν είναι αυτό που έχει έχει σημασία.

Ας κάνουν τον 5ο χρόνο του πολυτεχνείου δύσκολο, απαιτητικό και επιπέδου μεταπτυχιακού και ΟΠΟΙΟΣ τελειώσει, ας το πάρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
συμφονω μαζι σου οτι υστερουμε κατα πολυ σε θεματα επιπεδου σε σχεση με το εξωτερικο αλλα οχι σε παρεχομενες γνωσεισ... και παλι λεω οτι σε ΚΑΝΕΝΑ τμημα του πολυτεχνειου που εχει 5 χρονια φοιτησης δεν μπορεις να το βγαλεις αν δεν κατσεις να διαβασεις.... και 2 δεν μπορω να καταλαβω τι διαφορα εχει το μαστερ της αγγλιας που το περνεις σε 4 χρονια απο ενα μαστερ του μετσοβιου η του απθ που θα το επαιρνες σε 5....

υποτίθεται ότι το master είναι διαφορετικού επιπέδου σπουδών, μεγαλύτερης εξειδίκευσης, και για να το κάνεις πρέπει να πληρείς κάποιες προϋποθέσεις φυσικά. Το ότι στις 5ετείς Ελληνικές σχολές απλά εκεί που περνάς τα μαθήματα κάνεις ένα εξάμηνο παραπάνω και μια διπλωματική και ξαφνικά αυτό είναι μαστερ δεν σου φαίνεται λίγο περίεργο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
    • *
  • Φορτώνει...
Top