Συλλογή ασκήσεων στην Άλγεβρα

Bl4Ck_PyTh0N!

Δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Από πού προκύπτει ότι
;
https://mathcircle.berkeley.edu/BMC4/Handouts/inequal/node1.html νομίζω πως εδώ βρίσκεται η απάντηση στην ερώτησή σου φίλε, :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
ρε παιδιά σοβαρά τώρα πού τις βρίσκετε αυτές τις ταυτότητες :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwerty111

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο qwerty111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,376 μηνύματα.
Ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bl4Ck_PyTh0N!

Δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 443 μηνύματα.
ρε παιδιά σοβαρά τώρα πού τις βρίσκετε αυτές τις ταυτότητες :P
Πραγματικά δεν είχα ιδέα για αυτή την ΑΜ-GM. αχαχαχα.Ευτυχώς τώρα την έμαθα. :D :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwerty111

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο qwerty111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,376 μηνύματα.
Δε νομίζω να την ξέρουν και πολλοί! Πάντως ωραία είναι:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wfgl

Νεοφερμένος

Ο wfgl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Ισχύει δηλαδή λόγω της γενίκευσης της (AM-GΜ) ότι :

Θέτωντας όπου τα έχουμε :
Να προσθέσω ότι τα αρχικά AM-GM σημαίνουν Arithmetic - Geometric Mean δηλαδή αριθμητικός και γεωμετρικός μέσος


Αυτή που είχα βάλει λέγεται De Moivre
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εδώ είναι οι λύσεις των ασκήσεων που μας έδωσε ο φίλος μας Τάσος.Για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να δει τις λύσεις μου από κάτω.Τις έβαλα επίτηδες σε spoiler για να προσπαθήσουν και τα άλλα παιδιά και να μην δουν κατευθείαν τις λύσεις.Αν έχω κανένα λάθος διορθώστε με,η ώρα είναι περασμένη και ίσως κάτι να μου έχει ξεφύγει. :)
1)Άσκηση Πρώτη
(α)
Θα αποδείξω ότι :
(1)
(2)
(3)
(4)
Έχουμε λοιπόν :
αληθές
αληθές
αληθές
αληθές
Προσθέτοντας λοιπόν κατά μέλη τις σχέσεις (1),(2),(3) και (4) προκύπτει η ζητούμενη σχέση (α)

2)Άσκηση Δεύτερη
(1)
Γνωρίζουμε ότι ισχύει το εξής (ταυτότητα Euler):
(2)
Με τη βοήθεια της σχέσης (2) η σχέση (1) γίνεται :
(3)
Για και η σχέση (3) είναι γνησίως θετική.Αν όμως τότε ισχύει η ισότητα.Συνεπώς για κάθε η σχέση (3) είναι αληθής.
μπραβο Πυθωνα ωραιες και οι δυο λυσεις σου . Επισης συγχαρητηρια και στον wfgl για τις δικες τους λυσεις Keep it up!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bl4Ck_PyTh0N!

Δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Αυτή που είχα βάλει λέγεται De Moivre
Θα ξεκινήσω από το β'μέλος και θα φτάσω στο πρώτο.Έχουμε λοιπόν ότι :
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα ξεκινήσω από το β'μέλος και θα φτάσω στο πρώτο.Έχουμε λοιπόν ότι :
εγω ειχα βαλει ακριβως την ιδια λυση με σενα....:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bl4Ck_PyTh0N!

Δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 443 μηνύματα.
εγω ειχα βαλει ακριβως την ιδια λυση με σενα....:)
A,εγώ την έλυσα επειδή την είδα τώρα.Όπως και να'χει,ήταν καλή άσκηση! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wfgl

Νεοφερμένος

Ο wfgl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Θα δώσω μια άλλη λύση της δεύτερης άσκησης με τη χρήση της ανισότητας B.C.S :
Η σχέση γίνεται : (1)
Ισχύει όμως ότι :


Υποσημείωση ... Ισχύει για τυχαίους πραγματικούς αριθμούς :
(B.C.S)
ή με αθροίσματα :
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα δώσω μια άλλη λύση της δεύτερης άσκησης με τη χρήση της ανισότητας B.C.S :
Η σχέση γίνεται : (1)
Ισχύει όμως ότι :


Υποσημείωση ... Ισχύει για τυχαίους πραγματικούς αριθμούς :
(B.C.S)
πολυ ωραια η λυση σου δεν την ειχα σκεφτει. Μπορεις να βαλεις και συ καμια ωραια ασκηση?:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wfgl

Νεοφερμένος

Ο wfgl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Αν τυχαίοι πραγματικοί αριθμοί
Νδο :
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Απο ΑΜ-ΓΜ εχω Πολζω με 4 και περνω την σχεση που ζητηται Διορθωστε με αν ειμαι λαθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wfgl

Νεοφερμένος

Ο wfgl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Σωστός . Μπορείς να το λύσεις διαφορετικά ???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
δεν ξερω κατι με ανισοτητα της αναδιαταξης παιζει την οποια δεν γνωριζω

την βρηκα : διαιρω ολη την σχεση με και περνω και εχω δυο σχεσεις την
που γινεται : και μια δευτερη σχεση την η οποια γινεται : τις προσθετω κατα μελη και πολζω με και βγαινει το ζητουμενο

το (1) και το (2) ειναι απλα αριθμηση των σχεσεων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

wfgl

Νεοφερμένος

Ο wfgl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Χμμ ... Η σκέψη σου ανακυκλώνεται ...

edit : μπερδεύτηκα ... Λύνεται και αλλιώς αλλά μοιάζει πολύ με τη δικιά σου λύση(είναι στην ουσία ο ίδιος τρόπος), απλά χρησιμοποιούμε την AM-GM 3 φορές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
τι εννοεις οτι ανακυκλωνεται?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wfgl

Νεοφερμένος

Ο wfgl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Της αρχική σχέση τη διαιρείς με το abcd, την διασπάς σε δύο σχέσεις που τις ξαναπροσθέτεις και τελικά τις πολλαπλασιάζεις με το abcd ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ειναι λαθος ή σωστο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top