Θετική vs Θεωρητική vs Τεχνολογική

Athinoul@91

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 669 μηνύματα.
αν δεν υπήρχε η γλώσσα καλά μου παιδιά, η επικοινωνία θα ήταν ανέφικτη και το ξέρετε. Καλά και ωραία τα μαθηματικά αλλά για αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν με αυτά. Φυσικά και ο κόσμος είναι μαθηματικά γιατί για να δημιουργηθεί ο άνθρωπος, να αναπαραχθεί το φυτό, να χτιστεί ένα σπίτι κτλ. χρειάζονται μαθηματικά για να γίνουν οι απαραίτητες μετρήσεις. από εκεί και πέρα όμως αν ο άνθρωπος δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με την γλώσσα και δεν είχε τον έναρθρο λόγο τότε δεν θα μπορούσε να συνεννοηθεί για να τα δημιουργήσει.
Σταματήστε λοιπόν να εξυψώνεται ή να μειώνεται οποιαδήποτε επιστήμη είτε αυτή είναι η γλώσσα, είτε τα μαθηματικά κτλ κτλ...
Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΛΟΓΟ αλλά όχι ότι και ο κόσμος στηρίζεται μόνο σε μια...ελεος!
Ανοίξτε τους ορίζοντες σας και μην βάζετε παρωπίδες...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
αν δεν υπήρχε η γλώσσα καλά μου παιδιά, η επικοινωνία θα ήταν ανέφικτη και το ξέρετε. Καλά και ωραία τα μαθηματικά αλλά για αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν με αυτά. Φυσικά και ο κόσμος είναι μαθηματικά γιατί για να δημιουργηθεί ο άνθρωπος, να αναπαραχθεί το φυτό, να χτιστεί ένα σπίτι κτλ. χρειάζονται μαθηματικά για να γίνουν οι απαραίτητες μετρήσεις. από εκεί και πέρα όμως αν ο άνθρωπος δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με την γλώσσα και δεν είχε τον έναρθρο λόγο τότε δεν θα μπορούσε να συνεννοηθεί για να τα δημιουργήσει.
Σταματήστε λοιπόν να εξυψώνεται ή να μειώνεται οποιαδήποτε επιστήμη είτε αυτή είναι η γλώσσα, είτε τα μαθηματικά κτλ κτλ...
Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΛΟΓΟ αλλά όχι ότι και ο κόσμος στηρίζεται μόνο σε μια...ελεος!
Ανοίξτε τους ορίζοντες σας και μην βάζετε παρωπίδες...:)
Πολυ καλα ολα αυτα.Αντε να δεχτω οτι η γλωσσα ειναι το ιδιο σημαντικη με τα μαθηματικα.Οποτε συφμωνω με αυτα που λες

Συφμωνεις οτι οι ανθρωποι πρεπει να εχουν γνωσεις απο ολες τις επηστημες (τις βασικες τουλαχιστον)?Τοτε γιατι εμεις να διδασκομαστε Εκθεση ενω ατομα της θεωρητηκης να μην ξερουν πως πολλαπλασιαζονται 2 αριθμοι?Γιατι αυτη η διακριση τοτε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Η γλώσσα δε σημαίνει θεωρητική.Ξεκολλάτε και οι μεν και οι δε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,013 μηνύματα.
Συφμωνεις οτι οι ανθρωποι πρεπει να εχουν γνωσεις απο ολες τις επηστημες (τις βασικες τουλαχιστον)?Τοτε γιατι εμεις να διδασκομαστε Εκθεση ενω ατομα της θεωρητηκης να μην ξερουν πως πολλαπλασιαζονται 2 αριθμοι?Γιατι αυτη η διακριση τοτε?

Πολλαπλασιασμό γνωρίζουν. :P Οι πτυχιούχοι όμως που προέρχονται από κλασικές σπουδές (π.χ. Δικηγόροι, Φιλόλογοι,..) χρειάζεται να ξέρουν κυρίως πρακτική αριθμητική και όχι..single variable calculus (πραγματική ανάλυση 1-μεταβλητής) για να μπορούν να ανταπεξέρχονται με τα οικονομικά θέματα της κοινωνίας όπως ποσοστοποίηση επί των κερδών, κοπή τιμολογίου, ικανότητα κέρδους με βάση μια τιμή υπηρεσιών..κτλ. Πιστεύετε ότι το δημόσιο σχολείο προετοιμάζει με τέτοια εφόδια τους αποφοίτους του (ανεξαρτήτως κατεύθυνση); Η κοινωνία δεν είναι μόνο Κικέρωνας, ΑΟΔΕ ή αόριστο ολοκλήρωμα. Είναι πολύ πιο πρακτική και αναζητά γνώσεις συνδυαστικής σκέψης που τις γνωρίζει και ένας άνθρωπος απόφοιτος του..δημοτικού! που μπορεί να εργάζεται στην οικοδομή.

Αντί να σκοτώνεστε ποια κατεύθυνση σε κάνει πιο σέξυ, αναρωτηθείτε για ποιο λόγο δεν αναρωτηθήκατε ποτέ για το βασικό κενό αυτό, της μέσης εκπαίδευσης; Υποτίθεται ότι η μέση εκπαίδευση προετοιμάζει ανθρώπους από τα 12 χρόνια τους μέχρι σε μια υποτιθέμενη προχωρημένη ώριμη ηλικία (17-18 ετών) με σκοπό να επιλέξουν Πανεπιστήμιο των Γραμμάτων ή Πανεπιστήμιο της Ζωής. Στην Ελλάδα τι ακριβώς κάνουμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
ελεος πρωτα ειναι η γλωσσα και μετα ολα τα αλλα.χωρις επικοινωνια δεν υπαρχει προοδος και φυσικα να επικοινωνουμε με ΟΥΓΚ δεν ειναι η απαντηση

Εν αρχή ην ο Λόγος, και ο Λόγος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,294 μηνύματα.
Συφμωνεις οτι οι ανθρωποι πρεπει να εχουν γνωσεις απο ολες τις επηστημες (τις βασικες τουλαχιστον)?Τοτε γιατι εμεις να διδασκομαστε Εκθεση ενω ατομα της θεωρητηκης να μην ξερουν πως πολλαπλασιαζονται 2 αριθμοι?Γιατι αυτη η διακριση τοτε?

Excuse me sir. 8)
Επειδή δε μπορώ να βλέπω ανακρίβειες και μου ανάβουν τα λαμπάκια , αποφάσισα να σου απαντήσω.

Καταρχάς , η έκθεση δεν είναι επιστήμη.Είναι η γλώσσα που μιλάς και οφείλεις να την ξέρεις.Γι' αυτό το ερώτημά σου δε στέκει.

Τα μαθηματικα σου δινουν την ικανοτητα να σκεφτεσε πανω σε διαφορα ζητηματα με γνωμονα την ΛΟΓΙΚΗ

Ενα χαρισμα που δεν σου το προσφερει κανενα αλλο μαθημα σε τετοιο βαθμο και φυσικα η λογικη αποτελει τον πιο σημαντικο παραγονται που πρεπει να διακατεχουν ολοι οι ανθρωποι.Οποτε γιατι να διδασκομαστε Εκθεση αντι για μαθηματικα που ειναι πιο σημαντικα για την ζωη μας?

Εντάξει , το καταλάβαμε.Τα μαθηματικά είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σημαντικά.Όμως , κανείς στην καθημερινότητά σου δε θα σε βάλει να λύσεις ασκήσεις μαθηματικών.Αντίθετα , η γλώσσα σε ακολουθεί σε κάθε στάδιο της ζωής σου.Ένας θετικός επιστήμονας όσο καλά μαθηματικά , φυσικές και να ξέρει , πρέπει να έχει και την ικανότητα να επιχειρηματολογεί και κάνει κατανοητές τις προτάσεις του.Δεν υπάρχει επιστήμονας που να μην ξέρει να μιλάει.

Συμφωνώ σε αυτά που είπες για τα μαθηματικά περί όξυνσης της λογικής και του μυαλού , αλλά για δική σου πληροφόρηση υπάρχουν και άλλα μαθήματα τα οποία οξύνουν την κριτική ικανότητα και τον τρόπο σκέψης του ατόμου.Τα μαθηματικά από μόνα τους δε σου προσφέρουν σφαιρικές γνώσεις , ούτε κάποιος που δε γνωρίζει καλά μαθηματικά είναι χαζός.


Γιατι εγω νομιζω οτι απο την εκθεση της Γ λυκειου το μονο που κανεις ειναι να χειραγωγεισαι και να μαθαινεις απεξω επειχιρηματα που σου πλασαρουν στα φροντιστηρια και στα σχολεια?Μηδεν προσωπικη αποψη.

"Απ' έξω"? :eek: Και μετά κατηγορείτε τους Θεωρητικούς για παπαγαλία.
Με μια καλή ανάγνωση των επιχειρημάτων και του θέματος για το οποίο πρόκειται να γράψεις έκθεση , μπορείς να συντάξεις ένα περιποιημένο κείμενο με δικά σου λόγια.
Φυσικά , αυτό απαιτεί εκ μέρους σου :
1) Ευρύ λεξιλόγιο
2)Κανόνες ορθογραφίας απ' το δημοτικό :whistle:
3)βασικές γνώσεις για τη διαμόρφωση μιας παραγράφου
4) καλή ροή του λόγου

Αν εσύ δεν τα έχεις και κάθεσαι και μαθαίνεις παπαγαλία , δε σου φταίει η Έκθεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Το επιχείρημα "και γιατί να μην δίνουν και οι θεωρητικάριοι μαθηματικά?"κόψτε το-κανείς δε διαφώνησε με τ'οτι πρέπει όλοι να μαθαίνουμε μαθηματικά,απεναντίας εσείς δε γουστάρετε έκθεση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
To ειπες και μονος σου.'Αν κανεις τα επιχειρηματα μια αναγνωση' αυτο δεν σημαινει παπαγαλια?:whistle:Αρκει αν βγαλεις μονο σου επιχειρηματα κατι πααρα πολυ δυσκολο.γιατι εξηγηστε μου
πως γινετε 18 χρονων παιδια να εχουμε γνωμη και φουλ επιχειρηματα για ολα τα ζητηματα της ζωης μας?(βια,ναρκωτικα,παγκοσμιοποιηση,επιστιμη,προπαγανδα,λαικισμος,),αρκει αν καποιος ειναι σοφος!Μου θυμιζει το ολο στυλακι της εκθεσης της 3ης λυκειου κατι τυπους σαν τον ΠΑΠΑΔΑΚΗ τον δημοσιογραφο που εχει γνωμη για ολα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
To ειπες και μονος σου.'Αν κανεις τα επιχειρηματα μια αναγνωση' αυτο δεν σημαινει παπαγαλια?:whistle:Αρκει αν βγαλεις μονο σου επιχειρηματα κατι πααρα πολυ δυσκολο.γιατι εξηγηστε μου
πως γινετε 18 χρονων παιδια να εχουμε γνωμη και φουλ επιχειρηματα για ολα τα ζητηματα της ζωης μας?(βια,ναρκωτικα,παγκοσμιοποιηση,επιστιμη,προπαγανδα,λαικισμος,),αρκει αν καποιος ειναι σοφος!Μου θυμιζει το ολο στυλακι της εκθεσης της 3ης λυκειου κατι τυπους σαν τον ΠΑΠΑΔΑΚΗ τον δημοσιογραφο που εχει γνωμη για ολα!

ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ=να μαθαινεις κατι απ εξω χωρις να καταλαβαινεις τι ειναι αυτο που μαθαινεις και απλα το συγκρατεις στο μυαλο σου για να το χρησιμοποιησεις σε καποιο θεμα(π.χ εξετασεις):whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,294 μηνύματα.
To ειπες και μονος σου.'Αν κανεις τα επιχειρηματα μια αναγνωση' αυτο δεν σημαινει παπαγαλια?:whistle:Αρκει αν βγαλεις μονο σου επιχειρηματα κατι πααρα πολυ δυσκολο.γιατι εξηγηστε μου
πως γινετε 18 χρονων παιδια να εχουμε γνωμη και φουλ επιχειρηματα για ολα τα ζητηματα της ζωης μας?(βια,ναρκωτικα,παγκοσμιοποιηση,επιστιμη,προπαγανδα,λαικισμος,),αρκει αν καποιος ειναι σοφος!Μου θυμιζει το ολο στυλακι της εκθεσης της 3ης λυκειου κατι τυπους σαν τον ΠΑΠΑΔΑΚΗ τον δημοσιογραφο που εχει γνωμη για ολα!

Ας κάνουμε ένα διαχωρισμό καταρχάς αποστήθισης-παπαγαλίας.
-Παπαγαλία ονομάζουμε μια μηχανική απομνημόνευση του κειμένου , δίχως κατανόηση.
-Αποστήθιση ονομάζουμε την απομνημόνευση ενός κειμένου , αφού το κατανοήσουμε.

Όσον αναφορά το ερώτημα σου , δεν είναι ούτε παπαγαλία , ούτε αποστήθιση μια καλή ανάγνωση επιχειρημάτων.
Τα επιχειρήματα αυτά στα φυλλάδια κι όλα τα συναφή δίνονται σε εσάς για να πάρετε μια ιδέα και να αποκτήσετε άποψη για κάποια ζητήματα.Αυτός είναι και ο σκοπός της Έκθεσης.Κανείς δεν είπε ότι τα 17χρονα πρέπει να είναι σοφά.Είναι λογικό να μην έχουν ολοκληρωμένη άποψη για διάφορα θέματα και ο σκοπός της Έκθεσης είναι να τους κάνει να αποκτήσουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Απο οσο γνωριζω ερχονται ετοιμα επιχειρηματα απο το υπουργειο στο καθε εξεταστικο κεντρο ωστε οποιος δεν εχει συμπεριλαβει καποια απο αυτα στο κειμενο του να θεωρηθει ελλιπη το περιεχομενο.Αυτο δεν ειναι παπαγαλια?+ τι αποστιθησει τι παπαγαλια το ιδιο ανουσιο πραγμα ειναι.δηλαδη αν καποιος μαθαινει κατι απεξω ας το καταλαβαινει κιολας τον δικαιολογεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,294 μηνύματα.
Απο οσο γνωριζω ερχονται ετοιμα επιχειρηματα απο το υπουργειο στο καθε εξεταστικο κεντρο ωστε οποιος δεν εχει συμπεριλαβει καποια απο αυτα στο κειμενο του να θεωρηθει ελλιπη το περιεχομενο.Αυτο δεν ειναι παπαγαλια?+ τι αποστιθησει τι παπαγαλια το ιδιο ανουσιο πραγμα ειναι.δηλαδη αν καποιος μαθαινει κατι απεξω ας το καταλαβαινει κιολας τον δικαιολογεις?

Ενδεικτικές απαντήσεις έρχονται.Δεν υπάρχουν σωστές και λάθος απαντήσεις.
Αν έχεις κάποια αξιόπιστη πηγή που να λέει ότι όποιος δεν έχει γράψει επιχειρήματα απ' τις ενδεικτικές απαντήσεις , τότε το περιεχόμενό τους θα θεωρείται ελλιπές , στείλε το μας.Όλ' αυτά του στυλ "Απ' όσο γνωρίζω" , "μου είπαν" , "άκουσα" είναι παραμυθάκια δικά σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Φιλε μου αυτα τα παραμυθακια ειναι απο την διευθυντρια του σχολειου μου που μου εκανε εκθεση και ηταν 20 χρονια διορθωτρια...και απο την καθηγητρια του φροντηστιριου μου που ηταν η μανα της διορθωτρια.

Για ολα αυτα τα θεματα(ναρκωτικα βια κλο) δεν νομιζω να μαθαινεις κανεις απολυτος τιποτα ουσιαστικο δινοντας του ετοιμες ιδεες και επιχειρηματα απο εναν φιλολογο???Αυτα τα θεματα θα επρεπε να συζυτουνται στο μαθημα της κοινωνιολογιας συμμετεχοντας ολοι οι μαθητες και παλι ομως για να τα κατανοησεις πραγματικα πρεπει να σου γινουν βιωμα πραγμα δυσκολο για την τεχνοκρατικη παιδεια που εχουμε σημερα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Απο οσο γνωριζω ερχονται ετοιμα επιχειρηματα απο το υπουργειο στο καθε εξεταστικο κεντρο ωστε οποιος δεν εχει συμπεριλαβει καποια απο αυτα στο κειμενο του να θεωρηθει ελλιπη το περιεχομενο.Αυτο δεν ειναι παπαγαλια?+ τι αποστιθησει τι παπαγαλια το ιδιο ανουσιο πραγμα ειναι.δηλαδη αν καποιος μαθαινει κατι απεξω ας το καταλαβαινει κιολας τον δικαιολογεις?
Ναι, από τη στιγμή που το καταλαβαίνει, το έχει κατανοήσει και δεν λέει απλά λέξεις χωρίς να καταλαβαίνει τι σημαίνουν, αν μπορεί να το αποδώσει και με τα λόγια του βιβλίου μπράβο του. Αλλά είναι άλλο πράγμα η αποστήθιση (που προυποθέτει κατανόηση) και άλλο η παπαγαλία (όπου η κατανόηση απουσιάζει). Απλά τα θέματα πολλές φορές (και δε λέω για την έκθεση) είναι τέτοια που ευνοείται ο παπαγάλος. Αυτό όμως δεν αναιρεί την απουσία κριτικής σκέψης και συνθετικής ικανότητας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,294 μηνύματα.
Φιλε μου αυτα τα παραμυθακια ειναι απο την διευθυντρια του σχολειου μου που μου εκανε εκθεση και ηταν 20 χρονια διορθωτρια...και απο την καθηγητρια του φροντηστιριου μου που ηταν η μανα της διορθωτρια.

Αν η έκθεση σου είναι οργανωμένη και περιέχει πειστικά επιχειρήματα , δεν έχουν λόγο να σου κόψουν ανεξάρτητα από το αν είναι στις ενδεικτικές απαντήσεις ή όχι.Εξαίρεση αποτελεί να πέσεις σε βαρεμένο διορθωτή.

Για ολα αυτα τα θεματα(ναρκωτικα βια κλο) δεν νομιζω να μαθαινεις κανεις απολυτος τιποτα ουσιαστικο δινοντας του ετοιμες ιδεες και επιχειρηματα απο εναν φιλολογο???Αυτα τα θεματα θα επρεπε να συζυτουνται στο μαθημα της κοινωνιολογιας συμμετεχοντας ολοι οι μαθητες και παλι ομως για να τα κατανοησεις πραγματικα πρεπει να σου γινουν βιωμα πραγμα δυσκολο για την τεχνοκρατικη παιδεια που εχουμε σημερα!

Πρέπει να είσαι σε θέση να συνθέσεις ένα κείμενο εξηγώντας τα παραπάνω φαινόμενα.Είναι διαφορετικό το να συζητάς απ' το να αποφασίζεις να γράψεις σοβαρά μια έκθεση που ελέγχεται η οργάνωση του λόγου σου , το λεξιλόγιο σου κλπ.Πέρα από το ότι αν συζητιόταν στο μάθημα της κοινωνιολογίας δε θα πρόσεχε κανείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Το να μην προσεχει κανεις ειναι αλλου παπα ευαγγελιο...Για μενα μοναδικη λυση ειναι να δινεις εκθεση στην τριτη λυκειου σε πανελλαδικες εξετασεις.Οποιος λοιπον περναει σε αυτες τις εξετασεις να εχει το δικαιωμα να δωσει εξτρα εξετασεις στο πανεπιστιμιο που επιθυμει για να εισαχθει.Ενα συστυμα που ισχυει πριν καποια χρονια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Για ολα αυτα τα θεματα(ναρκωτικα βια κλο) δεν νομιζω να μαθαινεις κανεις απολυτος τιποτα ουσιαστικο δινοντας του ετοιμες ιδεες και επιχειρηματα απο εναν φιλολογο???Αυτα τα θεματα θα επρεπε να συζυτουνται στο μαθημα της κοινωνιολογιας συμμετεχοντας ολοι οι μαθητες και παλι ομως για να τα κατανοησεις πραγματικα πρεπει να σου γινουν βιωμα πραγμα δυσκολο για την τεχνοκρατικη παιδεια που εχουμε σημερα!
Δικές σου ιδέες δεν έχεις για τίποτα από όλα αυτά?
Εγώ παραδόξως γιατί είχα?
Και αν κάπου δεν έχεις πολλές, το μάθημα (πρέπει να) λειτουργεί συμπληρωματικά, να σε βοηθάει να σκεφτείς κι άλλες, να τις καταλάβεις και από εκεί και πέρα να είσαι σε θέση να τις βάλεις μέσα στο γραπτό σου με τάξη και δομή.
Και όσο αφορά την τεχνοκρατική παιδεία, εσείς πρώτοι την υποστηρίζετε λέγοντας άχρηστη την έκθεση, την παραγωγή λόγου, την ορθογραφία κλπ. Αν αυτό δεν είναι τεχνοκρατία, τι είναι τότε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Εγω προσωπικα δεν υποστιριξα οτι η εκθεση ειναι αχρηστη σαν μαθημα(καλα ετσι οπως διδασκετε αχρηστη εχει καταντησει αλλα τεσπα) ειναι αχρηστη στην 3η λυκειου που πλεον δεν δινεις εξετασεις για χαβαλε αλλα για να φταξεις το μελλον σου!
Λιγες ιδεες ειχα και αυτες πολυ απλοικες σαφως σε αυτη την ηλικια...,και ανικανες για να συνταξω κειμενο 600 λεξεων!Γιαυτο καθησα εμαθα απεξω και να το το 18¨)))
που κολαει η τεχνοκρατια με το αν καποιος δεν ενδιαφερετε για την γλωσσα και την ορθογραφια αλλα θελει να αφοσιωθει στην φυσικη ή τα μαθηματικα?Αυτο δεν ειναι τεχνοκρατια,μονομερια ισως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Εγω προσωπικα δεν υποστιριξα οτι η εκθεση ειναι αχρηστη σαν μαθημα(καλα ετσι οπως διδασκετε αχρηστη εχει καταντησει αλλα τεσπα) ειναι αχρηστη στην 3η λυκειου που πλεον δεν δινεις εξετασεις για χαβαλε αλλα για να φταξεις το μελλον σου!
Το λες και μόνος σου. "Άχρηστη στην τρίτη λυκείου". Εκεί κι αν χρειάζεται. Όταν θα βγεις επιστήμονας από μια σχολή και δε θα ξέρεις να μιλάς και να επιχειρηματολογείς, μη περιμένεις να σε πάρουν στα σοβαρά, όσα μαθηματικά κι αν ξέρεις πάντως. Αυτό αρκεί για να καταλάβεις ότι δεν είναι άχρηστη? Ανεξαρτήτως κατεύθυνσης βέβαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top