[20/5/2011] Φυσική Κατεύθυνσης

Πώς θεωρείτε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 111)
  • Άριστα

    Ψήφοι: 12 10.8%
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 10 9.0%
  • Καλά

    Ψήφοι: 11 9.9%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 19 17.1%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 16 14.4%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 10 9.0%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 33 29.7%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Siritoss

Νεοφερμένος

Ο Siritoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 81 μηνύματα.
HMMY
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paulos2

Νεοφερμένος

Ο paulos2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Μιας που λέτε όλοι τη γνώμη σας μπορώ να πω κ γω τη δική μου:
Τα θέματα ήταν ΚΑΛΑ!! Δεν είπε κανείς ότι ήταν εύκολα, ήταν όμως ΚΑΛΑ! Ένας μαθητής που είχε διαβάσει πολύ, που είχε λύσει ένα κάρο ασκήσεις μπορούσε να πάρει 100. Ήταν στο πνεύμα όσων διδάσκονται οι μαθητές, δεν υπήρχε κάτι κουφό και όσο λιγότερο είχες διαβάσει τόσο λιγότερο έπαιρνες... Αυτο δεν είναι και το σωστό?? Έτσι δεν πρέπει να είναι οι πανελλήνιες?
Αυτά που λέτε περί παπαγαλίας είναι επιεικώς χαζά! Όσα δε φτάνει η αλεπού... Απλά σε προηγούμενες χρονιές αυτός που άξιζε για 18 μπορεί να επαίρνε 20 κι αυτό που άξιζε για 20 να έπαιρνε επίσης 20. Κι αυτό φαίνεται πειράζει κάποιους! Ή τους γονείς που επειδή τα παιδιά τους άξιζαν 15 κ έπαιρναν 18 γιατί τα θέματα ήταν βατά, τώρα τους ενοχλεί που δε συμβαίνει το ίδιο.
Όσο για το χρόνο, ναι ήταν πολλά τα θέματα... Και? Πρώτον έχετε 3 ώρες (όπου το πρώτο θέμα να θέλει max 20 λεπτά (κ πολλά λέω), άλλη μισή ώρα το 2ο και έχεις από μία ώρα+ για τρίτο τέταρτο) κι δεύτερον ό,τι κ να είναι ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!! Όσοι είστε καλοί κ θεωρείτε ότι λόγω των θεμάτων δεν γράψατε, οκ... Θα μπείτε εκεί που θέλετε γιατι θα είστε οι καλύτεροι! Αυτό θα το δείξουν τα αποτελέσματα όμως!
Τα θέματα ήταν οκ! Ήταν καλα! Σας το λέω εγώ που είχα δώσει πανελλήνιες το 2005. Εκεί τα θέματα ήταν κουφά! Όχι όλα, το 4ο ήταν. Ήταν εκτός της φιλοσοφίας όσων διδάσκονται οι μαθητές, εκεί να το δεχτώ ότι οκ, η επιτροπή έκανε μαλακία! Τώρα όμως οχι! Ακόμη και τότε όμως, ήταν για ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΙΔΙΟ κ ετσι ό,τι και να πέσει είναι... δικαιο.
Οπότε χαλαρώστε και σκεφτείτε ότι αν όντως ήταν τόσο πολύ δύσκολα όλα τα μαθήματα τότε θα πέσουν οι βάσεις και θα μπείτε εκεί που θέλετε. Αν δε συμβεί αυτό, αναρωτηθείτε τι δεν κάνατε καλά και κάντε το του χρόνου... Ένα όμως είναι το σίγουρο. Όταν τα θέματα είναι δυσκολούτσικα κι όχι εύκολα όλοι βγάζουν περίπου αυτό που αξίζουν κ μπαίνουν κ εκεί που αξίζουν! Όταν τα θέματα είναι εύκολα, τότε γίνονται πολλές αδικίες... γιατί το αποτέλεσμα κρίνεται στο μόριο κ στην απροσεξία του άλλου.
Oντως τα θεματα ηταν καλα, αλλα οχι και δυσκολα,μονο που ηταν πολλα,τα περσινα ηταν ποιο δυσκολα σε θεμα ποιοτητας θεματων,φετος η δυσκολια ηταν στην ποσοτητα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,420 μηνύματα.
Oντως τα θεματα ηταν καλα, αλλα οχι και δυσκολα,μονο που ηταν πολλα,τα περσινα ηταν ποιο δυσκολα σε θεμα ποιοτητας θεματων,φετος η δυσκολια ηταν στην ποσοτητα!

Συγγνώμη αλλά τα περσινά Β1,Β3 δε συγκρίνονται με τα φετινά Β1,Β2.
Επίσης το τραγικά εύκολο περσινό ΘΕΜΑ Γ, δε συγκρίνεται με τη δική μας συμβολή στο ΘΕΜΑ Γ.Με την καμία όμως.Πέρσι ήταν τζάμπα μόρια.Εντελώς!
Τέλος, το περσινό ΘΕΜΑ Δ ήταν μία βλακεία και μισή αφού σου ζητούσε να κάνεις τα ίδια και τα ίδια.ΕΛΕΟΣ. Για το δικό μας δε χρειάζεται να μιλήσω, πιστεύω.

Αυτά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paulos2

Νεοφερμένος

Ο paulos2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Συγγνώμη αλλά τα περσινά Β1,Β3 δε συγκρίνονται με τα φετινά Β1,Β2.
Επίσης το τραγικά εύκολο περσινό ΘΕΜΑ Γ, δε συγκρίνεται με τη δική μας συμβολή στο ΘΕΜΑ Γ.Με την καμία όμως.Πέρσι ήταν τζάμπα μόρια.Εντελώς!
Τέλος, το περσινό ΘΕΜΑ Δ ήταν μία βλακεία και μισή αφού σου ζητούσε να κάνεις τα ίδια και τα ίδια.ΕΛΕΟΣ. Για το δικό μας δε χρειάζεται να μιλήσω, πιστεύω.


Αυτά.
καλα ραβδο με τροχαλια ειναι απο τα πρωτα θεματα που κανεις στην ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ τι να σου βαζανε;,ενω περυσι το θεμα Δ και συγκεκριμενα το Δ4 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ ΕΝΩ ΤΑ Β1 ΚΑΙ Β2 ΗΤΑΝ ΠΑΝΔΥΣΚΟΛΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,420 μηνύματα.
καλα ραβδο με τροχαλια ειναι απο τα πρωτα θεματα που κανεις στην ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ τι να σου βαζανε;,ενω περυσι το θεμα Δ και συγκεκριμενα το Δ4 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ ΕΝΩ ΤΑ Β1 ΚΑΙ Β2 ΗΤΑΝ ΠΑΝΔΥΣΚΟΛΑ

To B1 πανδύσκολο;;Έβρισκες μια σχέση για το f' και μετά έπαιρνες τη σχέση Α'=|2Α....|=... και το έβρισκες.Ουάου!
Στο Β2 τι έκανες; Έπαιρνες αρχική και τελική Θ.Ι..Σιγά το θέμα.
Το Β3 είναι σχεδόν από το βιβλίο.
Το δικό μας Δ είχε ράβδο με κρούση και τροχαλία.Σχεδόν σα διπλό θέμα.Μέχρι να καταλάβω πως τα συνδέει και τι σκατά κίνηση κάνει πέρασε ένα τέταρτο. Το περσινό;Τι; Ότι έπρεπε να καταλάβουν ότι τα δύο στερεά έχουν κοινή U και α; Ωραίαααα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Invisible.

Νεοφερμένος

Ο Κοφινάς Κων/ντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά..
Χτες ήταν μια δύσκολη μέρα..αλλά, πανω κάτω ένα 12 θα το έχουμε γραψει..
Τώρα για το Β3 για όπιοιον δεν το κατάλαβε ήταν καπως περιπου παρόμοιο με ένα αντοιστιχο που είχε πέσει το 1999..μάλιστα βρισκεται στο 2ο τευχος του σαββάλα..
Δηλαδή αντι για ελατήριο που είχε τότε χτες είχε ένα ακινητο σώμα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
παιδια ποσο κοβουν απο θεμα πραξεων αν η λογικη ειναι σωστη και δεν επιρεαζεται παρακατω ερωτημα(παρακαλω σιγουρες απαντησεις)??

Και πόσο έπιαναν τα ερωτήματα αν θυμάσαι; Εκανα και εγώ κατι λάθος πράξεις στο τελευταίο ερώτημα του 4ου θέματος το οποίο έπιανε 8 μόρια, αλλά η διαδικασία είναι ολόσωστη..... Πιστεύω το μισό θα πιάσω... Τι νομίζεις;

Παιδιά αν θέλετε γίνετε συγκεκριμένοι για να μπορέσω να σας δώσω συγκεκριμένες απαντήσεις για την βαθμολογία!....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,011 μηνύματα.
αν έχω κάνει κάποια αποτυχημένη προσπάθεια να λύσω ένα ερώτημα και μετά του τραβήξω Χ από το άγχος μου παίζει να σώσω κάνα μόριο;
σορρυ που ρωτάω βλακείες αλλά όταν πέφτεις 2000 μόρια από ένα μάθημα σου ρχεται απότομο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dragonver

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο dragonver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Παιδιά αν θέλετε γίνετε συγκεκριμένοι για να μπορέσω να σας δώσω συγκεκριμένες απαντήσεις για την βαθμολογία!....

Δήμο, άν στο 2ο θέμα στην απόδειξη με τον κρούση κάποιος ξεκινήσει σωστά με ΑΔΟ αλλά το χάσει κάπου με τις πράξεις και τελικά επιλέξει λάθος αποτέλεσμα παίρνει κανένα μόριο; Ευχαριστώ

αν έχω κάνει κάποια αποτυχημένη προσπάθεια να λύσω ένα ερώτημα και μετά του τραβήξω Χ από το άγχος μου παίζει να σώσω κάνα μόριο;
σορρυ που ρωτάω βλακείες αλλά όταν πέφτεις 2000 μόρια από ένα μάθημα σου ρχεται απότομο...

Αυτό πιστεύω είναι στην κρίση του καθηγητή... Ενας συμφοιτητής μου το 2009 στη φυσική είχε σβήσει τα 2 τελευταία ερωτήματα ενώ τα είχε κάνει σωστά... Ο ένας του έβαλε 97 και ο άλλος 89 και πήρε τελικα 93.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Δήμο, άν στο 2ο θέμα στην απόδειξη με τον κρούση κάποιος ξεκινήσει σωστά με ΑΔΟ αλλά το χάσει κάπου με τις πράξεις και τελικά επιλέξει λάθος αποτέλεσμα παίρνει κανένα μόριο; Ευχαριστώ

Χάνεις σίγουρα τις 2 μονάδες της επιλογής και σίγουρα 2 μονάδες από τις πράξεις. Μας μένουν λοιπόν άλλες 5. Το πιο πιθανό (αν και αυτό είναι και θέμα του κάθε βαθμολογητή) να πάρεις 4 - 5 μονάδες!

αν έχω κάνει κάποια αποτυχημένη προσπάθεια να λύσω ένα ερώτημα και μετά του τραβήξω Χ από το άγχος μου παίζει να σώσω κάνα μόριο;
σορρυ που ρωτάω βλακείες αλλά όταν πέφτεις 2000 μόρια από ένα μάθημα σου ρχεται απότομο...

Είπαμε να γίνουμε λίγο πιο συγκεκριμένοι!....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,011 μηνύματα.
Είπαμε να γίνουμε λίγο πιο συγκεκριμένοι!....

αυτό που ρωτάω είναι αν το να διαγράψεις μια λύση την ακυρώνει και στα μάτια του διορθωτή, όποια κι αν είναι αυτή. Θα κάτσει έστω να το κοιτάξει, και αν λέει κάτι σωστό να βάλει κάποιο μόριο, ή θα το περάσει έτσι αυτό θέλω να μάθω εγώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
αυτό που ρωτάω είναι αν το να διαγράψεις μια λύση την ακυρώνει και στα μάτια του διορθωτή, όποια κι αν είναι αυτή. Θα κάτσει έστω να το κοιτάξει, και αν λέει κάτι σωστό να βάλει κάποιο μόριο, ή θα το περάσει έτσι αυτό θέλω να μάθω εγώ.

Αν και που αυτό που ρωτάς εξαρτάται από τον εκάστοτε βαθμολογητή, μπορώ να σου απαντήσω μόνο προσωπικά. Αν είχα το γραπτό σου τότε ναι θα έδινα κάποιο μόριο από την διαγραμμένη λύση. Το θέμα φέτος είναι να δούμε λύσεις γραμμένες στο τετράδιο ας είναι και μετά διαγραμμένες!... Αυτό βέβαια μόνο στα πλαίσια της βαθμολόγησης και αν "επιτρέπεται" (π.χ. δεν γίνεται κάτι τέτοιο στο πρώτο θέμα!...).
Τώρα εκεί που θα πέσει το δικό σου γραπτό δεν μπορώ να γνωρίζω. Για ποιο ακριβώς ερώτημα αναφέρεσαι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,919 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι εγώ.... αν στο Γ2 έκανα λάθος βιασύνης και έβαλα στον παρονομαστη λ αντι για 2 λ και ετσι μ βγηκε λαθος..ποσο θα μου κόψει?? επίσης στο Γ3 είπα ότι ισχύει r1-r2=κλ και εγραψα οτι πρέπει να ειναι απο 0 μεχρι 1 πόσα μόρια θα μου δώσει? και τελος στο δ3 εκανα αδμε για το ω[που δεν το τελειωσα] και αδο για την κρουση , πόσα θα μου δώσει ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,011 μηνύματα.
Αν και που αυτό που ρωτάς εξαρτάται από τον εκάστοτε βαθμολογητή, μπορώ να σου απαντήσω μόνο προσωπικά. Αν είχα το γραπτό σου τότε ναι θα έδινα κάποιο μόριο από την διαγραμμένη λύση. Το θέμα φέτος είναι να δούμε λύσεις γραμμένες στο τετράδιο ας είναι και μετά διαγραμμένες!... Αυτό βέβαια μόνο στα πλαίσια της βαθμολόγησης και αν "επιτρέπεται" (π.χ. δεν γίνεται κάτι τέτοιο στο πρώτο θέμα!...).
Τώρα εκεί που θα πέσει το δικό σου γραπτό δεν μπορώ να γνωρίζω. Για ποιο ακριβώς ερώτημα αναφέρεσαι;

δεν έχει σημασία το ερώτημα, απλά για να μπορώ να ελπίζω. ευχαριστώ για την απάντηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,919 μηνύματα.
Βασίλη??Και συ άσχημα πήγες ε?
Αν μπορείτε κύριε δήμο κοιτάξτε το ποστ μου (#190) στην προηγουμενη σελίδα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
A, ένας καθηγητής διαθέσιμος να απαντήσει! Θα σας ξεζουμίσουμε εδώ πέρα, συγχαρητήρια για την υπομονή σας!
Να πω και εγώ τον...πόνο μου.
Έκανα τη μεγαλύτερη χαζομάρα της σχολικής μου πορείας φέτος. Έχασα 1,5 ώρα στο Β1 γιατί...δεν είδα ότι κόβεται το σχοινί που ενώνει τα δύο σώματα!:redface:
Τέλοσπάντων, αφού έκατσα εκεί μιαμιση ώρα, φτάνω στο 4ο θέμα και έχω 30 λεπτά προθεσμία:eek::eek::eek::eek::eek: <-- αυτή ήταν η αντίδρασή μου.
Οπότε, έκανα σωστά όλες τις φυσικές διαδικασίες αλλά...έχασα στις πράξεις!! Στην ερώτηση με τη γωνιακή επιτάχυνση έβαλα σωστούς μοχλοβραχίονες αλλά άλλες αντικατάστεις (ημφ=1/4!!!!), και στο 4δ, αφού βρήκα σωστή επιτάχυνση ίση με 2 m/s^2 όταν αφαίρεσα τις δυνάμεις στη μεταφορική ισορροπία της τροχαλίας έκανα το θεεικό 68-60=10 με αποτέλεσμα να βρω τη μάζα 0,5 αντί για 0,4 :D. Θα μου πείτε τώρα αυτά γιατί τα λέω και σας πρήζω, ίσως για να τα πιστεύσω!!! Πιστεύετε ότι θα χάσω πάνω από 2-3 μόρια στα 25? Το σκέφτομαι από χθες, λέω είμαι "καλαμας" να χάνω πράξεις σ' ένα δύσκολο θέμα!!!

Α και το τελευταίο, πιο σοβαρό αυτή τη φορά!! Στο Γ4 έκανα το 2,5=2+0,2+0,2+0,1=2+2T+T/2 και με βάση τα στοιχεία αυτά έκανα την κυματομορφή, δεν έκανα αντικατάστεις στον τύπο για να βρω πχ που είναι τη στιγμή Τ/4. Σωστό δεν είναι;

ΑΑΑΑΑ..Και το πιο σημαντικό θα ξέχναγα. Στο Γ1 το να μηδενίσω τη φάση τη στιγμή που φτάνουν τα κύματα, να βρω ένα τ=2 sec και άρα η απόσταση 4 m, είναι και αυτό σωστό ε; Γιατί βλέπω όλους που κάνανε συγκρίσεις!!

Αυτά, δε σκέφτομαι άλλα γιατί όλο και κάτι θα βρω και δε θέλω να σας πρήζω με τις ανασφάλειές μου. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι εγώ.... αν στο Γ2 έκανα λάθος βιασύνης και έβαλα στον παρονομαστη λ αντι για 2 λ και ετσι μ βγηκε λαθος..ποσο θα μου κόψει?? επίσης στο Γ3 είπα ότι ισχύει r1-r2=κλ και εγραψα οτι πρέπει να ειναι απο 0 μεχρι 1 πόσα μόρια θα μου δώσει? και τελος στο δ3 εκανα αδμε για το ω[που δεν το τελειωσα] και αδο για την κρουση , πόσα θα μου δώσει ?

Για το Γ2. Αν εκληφθεί από τον βαθμολογητή όπως ακριβώς το λες -1 ως -2. Πρόσεξε όμως γιατί μπορεί να εκληφθεί ως λάθος της μορφής "αφού έχει παρονομαστή λ, δεν έβαλε την εξίσωση της συμβολής, αλλά του απλού κύματος"...(Σπάνιο αλλά όχι αδύνατο)
Στο Γ3 θα πάρεις 2 μονάδες
Στο Δ3 αν τελείωνες την ΑΔΜΕ θα έπαιρνες 3 μονάδες. Τώρα από 1-3 ανάλογα με το που το έχασες!

Υ.Γ. Παιδιά αν θέλετε όποτε χρειάζεται κάντε edit και κάντε τις συμπτύξεις που χρειάζονται γιατί μόλις βλέπω μια νέα ερώτηση θέλω να την απαντάω, οπότε δεν μπορώ να τα μορφοποιώ σωστά!....

A, ένας καθηγητής διαθέσιμος να απαντήσει! Θα σας ξεζουμίσουμε εδώ πέρα, συγχαρητήρια για την υπομονή σας!
Να πω και εγώ τον...πόνο μου.
Έκανα τη μεγαλύτερη χαζομάρα της σχολικής μου πορείας φέτος. Έχασα 1,5 ώρα στο Β1 γιατί...δεν είδα ότι κόβεται το σχοινί που ενώνει τα δύο σώματα!:redface:
Τέλοσπάντων, αφού έκατσα εκεί μιαμιση ώρα, φτάνω στο 4ο θέμα και έχω 30 λεπτά προθεσμία:eek::eek::eek::eek::eek: <-- αυτή ήταν η αντίδρασή μου.
Οπότε, έκανα σωστά όλες τις φυσικές διαδικασίες αλλά...έχασα στις πράξεις!! Στην ερώτηση με τη γωνιακή επιτάχυνση έβαλα σωστούς μοχλοβραχίονες αλλά άλλες αντικατάστεις (ημφ=1/4!!!!), και στο 4δ, αφού βρήκα σωστή επιτάχυνση ίση με 2 m/s^2 όταν αφαίρεσα τις δυνάμεις στη μεταφορική ισορροπία της τροχαλίας έκανα το θεεικό 68-60=10 με αποτέλεσμα να βρω τη μάζα 0,5 αντί για 0,4 :D. Θα μου πείτε τώρα αυτά γιατί τα λέω και σας πρήζω, ίσως για να τα πιστεύσω!!! Πιστεύετε ότι θα χάσω πάνω από 2-3 μόρια στα 25? Το σκέφτομαι από χθες, λέω είμαι "καλαμας" να χάνω πράξεις σ' ένα δύσκολο θέμα!!!

Α και το τελευταίο, πιο σοβαρό αυτή τη φορά!! Στο Γ4 έκανα το 2,5=2+0,2+0,2+0,1=2+2T+T/2 και με βάση τα στοιχεία αυτά έκανα την κυματομορφή, δεν έκανα αντικατάστεις στον τύπο για να βρω πχ που είναι τη στιγμή Τ/4. Σωστό δεν είναι;

ΑΑΑΑΑ..Και το πιο σημαντικό θα ξέχναγα. Στο Γ1 το να μηδενίσω τη φάση τη στιγμή που φτάνουν τα κύματα, να βρω ένα τ=2 sec και άρα η απόσταση 4 m, είναι και αυτό σωστό ε; Γιατί βλέπω όλους που κάνανε συγκρίσεις!!

Αυτά, δε σκέφτομαι άλλα γιατί όλο και κάτι θα βρω και δε θέλω να σας πρήζω με τις ανασφάλειές μου. :P

Αφού τα κατάφερες να βγάλεις το 4ο σε 30 λεπτά μπράβο σου!...
Οκ στο ψητό!
Αν τα λάθη σου στο 4ο είναι μόνο πραξιακά -2 μονάδες.
Στο Γ4 αν έβαλες τις τιμές των χρόνων στην γραφική παράσταση ΟΚ
Και το Γ1 είναι ΟΚ

Και συγχαρητήρια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Αφού τα κατάφερες να βγάλεις το 4ο σε 30 λεπτά μπράβο σου!...
Οκ στο ψητό!
Αν τα λάθη σου στο 4ο είναι μόνο πραξιακά -2 μονάδες.
Στο Γ4 αν έβαλες τις τιμές των χρόνων στην γραφική παράσταση ΟΚ
Και το Γ1 είναι ΟΚ

Και συγχαρητήρια!

Δεν έβαλα χρόνους γιατί μου βγαίνανε πολύ κολλητά στο σχήμα! Έβαλα όμως εμφανείς κουκκίδες κάθε T/4, σημείωσα στην αρχή την απόσταση που θεωρώ T/4, to 1 sec, tα 2 sec και σημείωσα την πρώτη, δεύτερη και μισή περίοδο!!
Αυτό το 30 λεπτά η ψυχή μου το ξέρει, η πίεσή μου πρέπει να' χε χτυπήσει κόκκινο γιατί έκαιγε όλο μου το κεφάλι!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Δεν έβαλα χρόνους γιατί μου βγαίνανε πολύ κολλητά στο σχήμα! Έβαλα όμως εμφανείς κουκκίδες κάθε T/4, σημείωσα στην αρχή την απόσταση που θεωρώ T/4, to 1 sec, tα 2 sec και σημείωσα την πρώτη, δεύτερη και μισή περίοδο!!
Αυτό το 30 λεπτά η ψυχή μου το ξέρει, η πίεσή μου πρέπει να' χε χτυπήσει κόκκινο γιατί έκαιγε όλο μου το κεφάλι!!!!

ΟΚ κατάλαβα! Στη χειρότερη -1.
Υποθέτω βέβαια ότι έχεις αναφέρει είτε σε αυτό είτε στο 2ο ερώτημα το πότε φτάνει το κύμα στο Μ έτσι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petrosze

Νεοφερμένος

Ο petrosze αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Θεωρησα στο τρίτο θέμα ότι r1+r2=d και συμφωνα με αυτό βρίκα λάθος αποστάσεις,λάθος λ...¨εχω λύσει κανονικά την άσκηση αλλά με λάθος λ....Και δεν έκανα το γ2 λόγου χρόνου...Πόσο θα πάρω από το τρίτο θέμα;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top