nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Να μην ξεχνάμε πως το νέο πρόγραμμα έχει μία σειρά αλλαγών (όχι μόνο τις εργασίες) γι' αυτό και οφείλουμε να το δούμε ως ολότητα και όχι ξεκομμένα. Σαφώς και μπορεί να έχει θετικά στοιχεία (όπως οι εργασίες) αλλά οφέλιμο είναι να το δούμε σφαιρικά και κατά πόσο οι προτεινόμενες αλλαγές θα έχουν αποτέλεσμα στην βελτίωση της εικόνας του απαξιωμένου δημοσίου σχολείου και αν τελικά θα είναι θετικές ή όχι.Μπορώ να πω οτι μου άρεσε το νέο πρόγραμμα για τα Λύκεια
Θεωρώ οτι ανεβαίνει ένα επίπεδο με το ολο θέμα με τις εργασίες οι οποίες είναι σημαντικότατες για τα παιδιά που ενδιαφέρονται να περάσουν σε κάποια σχολή καθότι είναι στο πρόγραμμά τους και γενικά θα τους βοηθήσει
Προσωπικά, απ' όσο έχω δει μέχρι στιγμής το νέο πρόγραμμα, έρχεται στο μυαλό μου η εξής εικόνα:
Ένα ετοιμόροπο κτήριο, μισοκατεστραμμένο από σεισμούς, διαλυμένο, βρώμικο, απαξιωμένο από τους ενοίκους του και τους επισκέπτες, που κάποια στιγμή οι διαχειριστές αποφασίζουν ότι αυτό πρέπει να αλλάξει. Και αντί να το γκρεμίσουν και να χτίσουν από την αρχή ένα νέο οίκημα, δομημένο με νέα υλικά, με άλλη αισθητική, αυτοί παίρνουν τις μπογιές και τους ασβέστες και κοιτάνε μήπως μπαλώσουνε μερικές τρύπες και κρατηθούν οι σοβάδες στη θέση τους. Μπακαλοδουλειές και προχειροδουλειές σε όλο τους το μεγαλείο!
Αναρωτιέμαι αλήθεια πώς θα μπορούν οι μαθητές να παρακολουθήσουν τα μαθήματα εξειδίκευσης (τι θα διδάσκονται άραγε σε αυτά; ) αν έχουν τα ίδια άθλια και ανεπαρκή βιβλία, το ίδιο ενδιαφέρον (; ) για μάθηση, τους ίδιους βαριεστημένους καθηγητές και μοναδικό τους κίνητρο την βαθμολογία. Γιατί μάλλον η βαθμοθηρία δύσκολα ξεριζώνεται από τους μαθητές ύστερα από τόσα χρόνια. Αναρωτιέμαι, κοινώς, αν θα αλλάξει κάτι επί της ουσίας. Στην άκρη του μυαλού μου βρίσκεται βέβαια και η σκέψη μήπως αυτή η (υπερβολική κατ' εμέ) εξειδίκευση τελικά έχει αρνητικά αποτελέσματα στην γενικότερη πνευματική καλλιέργεια του εφηβικού νου, κάτι που ίσως δεν βρίσκεται έξω από τις (κρυφές) επιδιώξεις του Υπουργείου και της κυρα-Διαμαντοπούλενας που καθόλου δεν θα "χαλιότανε" από μια νεολαία εύκολα χειραγωγίσιμη...
Λέτε να 'ναι η ιδέα μου;

Πάντως, όσον αφορά στις εργασίες, ακούγονται κάτι το θετικό στ' αυτιά μου αλλά και πάλι αναρωτιέμαι μήπως ο προβληματισμός του Νίκου θα έπρεπε να μας απασχολήσει περισσότερο...

αν δεν καταλήξουν οι ερευνητικές εργασίες να δίνονται σε φροντιστήρια για να τις ετοιμάσουν έναντι πληρωμής...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος


μακάρι να έχει θετικά στοιχεία. Πολύ φοβάμαι πως περισσότερα αρνητικά θα έχει στο τέλος...Σαφώς και μπορεί να έχει θετικά στοιχεία (όπως οι εργασίες)
Δεν είναι αυτό που σκεφτόμουν. Σωστή παρομοίωση γενικά απλά κατά την γνώμη μου δεν θέλουν να ξαναχτίσουν το κτήριο, ούτε καν να μπαλώσουν τις τρύπες.Ένα ετοιμόροπο κτήριο, μισοκατεστραμμένο από σεισμούς, διαλυμένο, βρώμικο, απαξιωμένο από τους ενοίκους του και τους επισκέπτες, που κάποια στιγμή οι διαχειριστές αποφασίζουν ότι αυτό πρέπει να αλλάξει. Και αντί να το γκρεμίσουν και να χτίσουν από την αρχή ένα νέο οίκημα, δομημένο με νέα υλικά, με άλλη αισθητική, αυτοί παίρνουν τις μπογιές και τους ασβέστες και κοιτάνε μήπως μπαλώσουνε μερικές τρύπες και κρατηθούν οι σοβάδες στη θέση τους. Μπακαλοδουλειές και προχειροδουλειές σε όλο τους το μεγαλείο!
πιστεύω το κάλυψες...Αναρωτιέμαι αλήθεια πώς θα μπορούν οι μαθητές να παρακολουθήσουν τα μαθήματα εξειδίκευσης (τι θα διδάσκονται άραγε σε αυτά; ) αν έχουν τα ίδια άθλια και ανεπαρκή βιβλία, το ίδιο ενδιαφέρον (; ) για μάθηση, τους ίδιους βαριεστημένους καθηγητές και μοναδικό τους κίνητρο την βαθμολογία.
:Στην άκρη του μυαλού μου βρίσκεται βέβαια και η σκέψη μήπως αυτή η (υπερβολική κατ' εμέ) εξειδίκευση τελικά έχει αρνητικά αποτελέσματα στην γενικότερη πνευματική καλλιέργεια του εφηβικού νου, κάτι που ίσως δεν βρίσκεται έξω από τις (κρυφές) επιδιώξεις του Υπουργείου και της κυρα-Διαμαντοπούλενας που καθόλου δεν θα "χαλιότανε" από μια νεολαία εύκολα χειραγωγίσιμη...
Λέτε να 'ναι η ιδέα μου; :hmm
Λέω ότι συμφωνώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


- Α Λυκείου απλώς έκαναν συγχωνεύσεις μαθημάτων δεν μειώθηκαν σε τόσο μεγάλο βαθμό
- Φροντιστήρια δεν πρόκειται να σταματήσουν δεν πάει και το καλύτερο σύστημα να εφαρμόσουμε.
- Ιστορία υποχρεωτικό σε όλες τις κατευθύνσεις. Άδικο για τους θετικοτεχνολογικούς που θα έχουν ένα επιπλέον θεωρητικό μάθημα στο κεφάλι τους. Την ίδια στιημή η βιολογία δεν είναι υποχρεωτική ούτε στη Β ούτε στη Γ Λυκείου.
- Θρησκευικά προαιρετικά Β και Γ Λυκείου. Αν ζούσε ό Χριστόδουλος θα γελάγαμε, τώρα θα το περάσουνε στο ντούκου
-- Υποχρεωτικά project (καλή σκέψη να δούμε πως θα εφαρμοστεί)
- Δεν μας είπαν πως θα γίνεται η είσοδος στα πανεπιστήμια. Θα γίνει πλήρη αποσύνδεση του Λυκείου από τις πανελλήνιες ή θα μετραέι η επίδοση της Β, Γ Λυκείου για την είσοδο στα πανεπιστήμια; Αν μετράνε μονο οι πανελλαδικες εξετάσεις όπως γινοταν με το σύστημα των Δεσμών τότε ποιος απόφοιτος θα κάτσει να διαβάσει αυτά που δεν δίνει παναλλαδικά (θα είναι όπως τώρα που τα ενδοσχολικά δεν διαβάζει κανένας τίποτα).
- Αν για την είσοδο στη τριτοβάθμια μετρά η επίδοση στη Β και στη Γ τότε αυτοί που φοιτούν σε ιδιωτικά και σε "εύκολα" σχολεία αποκτούν ένα τεράστιο πλεονέκτημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος


Τι κακό έχει η περισσότερη εξειδίκευση?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eco-warrior
Πολύ δραστήριο μέλος


(δεν έχω διαβάσει thoroughly το νέο νομοσχέδιο)
Τι κακό έχει η περισσότερη εξειδίκευση?![]()
Tί καλό έχει η -περισσότερη- εξειδίκευση στο λύκειο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος


Tί καλό έχει η -περισσότερη- εξειδίκευση στο λύκειο;
Σου δίνει μια ξεκάθαρη επιστημονική κατεύθυνση και σε προετοιμάζει γι'αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eco-warrior
Πολύ δραστήριο μέλος


Σου δίνει μια ξεκάθαρη επιστημονική κατεύθυνση και σε προετοιμάζει γι'αυτό.
Η επιλογή της επιστημονικής κατεύθυνσης πραγματοποιείται μέσω της εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και ενισχύεται με την πιθανή μετεκπαίδευση. Γιατί να συμβαίνει από το λύκειο ήδη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος


Η επιλογή της επιστημονικής κατεύθυνσης πραγματοποιείται μέσω της εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και ενισχύεται με την τυχούσα μετεκπαίδευση. Γιατί να συμβαίνει από το λύκειο ήδη;
Γιατί το Λύκειο είναι ο προθάλαμος του πανεπιστημίου.Αν κάποιος μαθητής δε στοχεύει εκεί,μπορεί απλά να μην πάει στο λύκειο,ή να πάει στο ΕΠΑΛ.Το Γενικό Λύκειο (υποτίθεται πως) δίνει επιστημονικό προσανατολισμό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Η επιλογή της επιστημονικής κατεύθυνσης πραγματοποιείται μέσω της εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και ενισχύεται με την πιθανή μετεκπαίδευση. Γιατί να συμβαίνει από το λύκειο ήδη;
για να μπουν και οι πανεπιστημιακοί στο χορό της παραπαιδείας...και "είναι πολλά τα λεφτά Άρη" στην παραπαιδεία του δημοσίου σχολείου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eco-warrior
Πολύ δραστήριο μέλος


Το Γενικό Λύκειο (υποτίθεται πως) δίνει επιστημονικό προσανατολισμό.
Δυο λέξεις κλειδιά για μένα στην πρότασή σου: Γενικό και προσανατολισμός. Αν πράγματι αυτή είναι η βασική επιδίωξη του νομοσχεδίου, δηλαδή η γενική παιδεία* και επιστημονικός προσανατολισμός, τοτέ, ναι συμφωνώ!
Δυο λέξεις στις οποίες παρουσιάζω αλλεργία είναι ο " προθάλαμος" και η "εξειδίκευση", όταν χρησιμοποιούνται για θέματα εκπαίδευσης. Ξέρω, ξέρω να πάρω αντιισταμινικά... Πάντως, για το λύκειο δεν πρέπει να αποτελεί αυτοσκοπός η εισαγωγή των μαθητών του στα Α.Ε.Ι.το Λύκειο είναι ο προθάλαμος του πανεπιστημίου.
* εκπαίδευση καλύτερα, ας μην πάνε στην έννοια παιδεία...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος


Γιατί το Λύκειο είναι ο προθάλαμος του πανεπιστημίου.Αν κάποιος μαθητής δε στοχεύει εκεί,μπορεί απλά να μην πάει στο λύκειο,ή να πάει στο ΕΠΑΛ.Το Γενικό Λύκειο (υποτίθεται πως) δίνει επιστημονικό προσανατολισμό.
Το γενικό λύκειο υποτίθεται πως είναι το τελευταίο κομμάτι της δευτεροβάθμιας και έχει σκοπό να σου προσφέρει γενική παιδεία. Τώρα αν σε προετοιμάζει και για το πανεπιστήμιο, έχει καλώς. Κύρια αποστολή του όμως είναι να σε κάνει άνθρωπο, όχι επιστήμονα.
Η -περισσότερη όπως τόνισε ο eco- εξειδίκευση έχει το πρόβλημα ότι παραγκωνίζει τη σφαιρική γνώση και επιδεινώνει το πρόβλημα που όλοι εντόπιζαν στις Πανελλήνιες, (προσωπικά δεν το θεωρούσα τότε πρόβλημα, τώρα όμως ναι) δηλαδή βάζει τους μαθητές σε μια κατάσταση όπου πρέπει να αποφασίζουν όλο και πιο νωρίς τι θα κάνουν στη ζωή τους (στα 15-16!).
Αν πρέπει από την Α' λυκείου να ανησυχείς για το portfolio εργασιών σου, τους βαθμούς, αν δηλαδή αρχίζεις από το γυμνάσιο κιόλας τα φροντιστήρια για να μην έχεις ελλείψεις και γενικά υποχρεώνεσαι σε όλο το λύκειο (τουλάχιστον) να έχεις το άγχος που πριν είχες μόνο στη Γ΄ (άντε και Β') λυκείου, έχουμε πρόβλημα.
Η παραπαιδεία αντί να εξαφανιστεί όπως λέει η Αννούλα θα φουντώσει, και κυρίως η δική της δέσμευση για αποσύνδεση του λυκείου από το πανεπιστήμιο αντί να επιβεβαιώνεται καταρρίπτεται πλήρως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Σε αυτή την χώρα, όλοι θέλουμε αλλαγές αλλά το θέμα είναι πως εννοεί ο καθένας την αλλαγή.
Υ.Σ.: Όταν λέω εφόδια, δεν στέκομαι αποκλειστικά στο κομμάτι των επιστημονικών γνώσεων αλλά στην ευρύτερη έννοια της παιδείας (π.χ. τρόπος σκέψης).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Ό,τι ξέρει να κάνει καλύτερα: απεργίεςκαι η ΟΛΜΕ τι θα κάνει;![]()
Κατά τα άλλα δεν έχω δει ποτέ την ΟΛΜΕ να προτείνει κάτι. Το μόνο που λέει είναι στείρα "όχι" σε οτιδήποτε την ξυνίζει. Μία πρόταση για την βελτίωση του επιπέδου των μαθητών δεν έχω δει να κάνει. Θα έχετε δει κι εσείς ότι συχνά βγαίνουν διάφορες έρευνες που δείχνουν πόσο χαμηλά είναι εν γένει οι Έλληνες μαθητές σε διάφορα επιστημονικά πεδία (Μαθηματικά φερ' ειπείν). Η ΟΛΜΕ δεν έχει κάνει ούτε μία πρόταση γι' αυτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ἅλς
Διάσημο μέλος


Οι εργασίες (στυλ τάχα πτυχιακής, βρε ουστ!) θα μπορούν να γίνονται και στην αγγλική γλώσσα!!!! Βρε , ουστ, ξανά!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής


Νέο Λύκειο της Άννας και αηδίες!!!!!
Οι εργασίες (στυλ τάχα πτυχιακής, βρε ουστ!) θα μπορούν να γίνονται και στην αγγλική γλώσσα!!!! Βρε , ουστ, ξανά!!!!!
Εδώ παλιά είχε προτείνει να γίνουν τα αγγλικά 2η επίσημη γλώσσα της Ελλάδας

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος


Θα έχετε δει κι εσείς ότι συχνά βγαίνουν διάφορες έρευνες που δείχνουν πόσο χαμηλά είναι εν γένει οι Έλληνες μαθητές σε διάφορα επιστημονικά πεδία (Μαθηματικά φερ' ειπείν)
η γνώμη μου ειναι οτι για την καταντια αυτη φταιει η τακτικη που ακολουθειται
με το πολυ υψηλο επιπεδο μαθηματικων και φυσικης σε λυκειακο επιπεδο σε σημειο που να μην μπορουν να παρακολουθησουν, παρα αυτοι που εχουν εφεση στο αντικειμενο...
Οπως μεχρι στιγμης φαινεται το νεο συστημα που προωθειται ειναι πολυ δικαιο
και κυριως ΠΡΟΣΓΕΙΩΜΕΝΟ,
Περιμενω να δω και τα σχεδια για την τεχνικη εκπαιδευση ομως για να εχω τελικη αποψη
Θετικα νεου συστηματος (κατα την γμωμη μου)
καταργηση πανελλαδικων
καταργηση τεχνολογικης κατευθυνσης(για αυτο εξαλλου υπαρχουν οι ειδικοτητες και τα Επαγγελματικα Λυκεια, και αν ηθελες να μπεις σε σχολη του 4 πεδιου που ηθελε σχεδιο, δεν εκανες στο σχολειο!!!)
Δημιουργια κατευθυνσης οικονομικων (αφου επικεντρωνεται σε συγκεκριμενους τομεις των μαθηματικων και της λογιστικης)
μια ειδηση επι του θεματος
https://news247.gr/ellada/paideia/eisagwgh_sthn_tritovathmia_xwris_eksetaseis_apo_to_2014.822421.html
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


για να μπουν και οι πανεπιστημιακοί στο χορό της παραπαιδείας...και "είναι πολλά τα λεφτά Άρη" στην παραπαιδεία του δημοσίου σχολείου
Θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νατ
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


αμφιβαλλω αν το πηρανε χαμπαριΤο νέο σύστημα είναι χάλια... απορώ πως δεν αρχίσανε τα γυμνασιόπαιδα τις καταλήψεις.

αυτο με την βιολογια πραγματικα ειναι αδικο- Ιστορία υποχρεωτικό σε όλες τις κατευθύνσεις. Άδικο για τους θετικοτεχνολογικούς που θα έχουν ένα επιπλέον θεωρητικό μάθημα στο κεφάλι τους. Την ίδια στιημή η βιολογία δεν είναι υποχρεωτική ούτε στη Β ούτε στη Γ Λυκείου.

για να μην μιλησω για το χημεια-φυσικη ενα μαθημα...
ιστορια γενικης,απο την αλλη παραμενει ιδια με του τωρινου συστηματος... δεν βλεπω καμια διαφορα...τα ιδια χαλια με πριν..
εδω βλεπεις απο Γ' γυμνασιου, Α' Λυκειου ΣΙΓΟΥΡΑ,οι περισσοτεροι διαβαζουν επιλεκτικα τα μαθηματα της κατευθυνσης που θελουν να ακολουθησουν.. θελω να πω οτι και καθολου κατευθυνσεις να μην υπηρχαν (πραγμα που σιγουρα ειναι λαθος) παλι διακρισεις στα μαθηματα θα γινονταν αναλογα με την σχολη που θα ηθελαν να περασουν...Η επιλογή της επιστημονικής κατεύθυνσης πραγματοποιείται μέσω της εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και ενισχύεται με την πιθανή μετεκπαίδευση. Γιατί να συμβαίνει από το λύκειο ήδη;
ας ειμαστε ρεαλιστες! ποιος θα καθισει να μαθει ελληνικα και οχι γαλλικα την στιγμη που ξερει οτι τα γαλλικα ειναι απο τις γλωσσες που μιλουνται περισσοτερο στον πλανητη!?Φυσικά. Εκτός και αν συμφωνείς με τις "μοντέρνες" τάσεις που επιτάσσουν την αποκλειστική εκμάθηση της αγγλικής διότι η ελληνική είναι "παρωχημένη" γλώσσα. Επιπροσθέτως τα γαλλικά έχουν πέσει πολύ σε σχέση με το παρελθόν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.