asteroskoni
Νεοφερμένο μέλος


Όσο για το νέο Λύκειο...Πιο πολύ Αμερικανιά δεν θα μπορούσε να είναι το συγκεκριμένο σχέδιο της Διαμαντοπούλου..
Παρότι στα χαρτιά φαίνεται τέλειο στην πράξη θα είναι αίσχος..
Άντε βάλε τον 50-60χρονο καθηγητή που περιμένει να βγει στην σύνταξη να τηρήσει και να ακολουθήσει το νέο νομοσχέδιο..Και όχι μόνο αυτό.. Τα παιδιά που θα κάνουν θεάτρο και μουσική? Αφού δεν υπάρχουν καν οι υποδομές για να στηριχθεί κάτι τέτοιο..Το πολύ πολύ να τους δώσουν κανένα βιβλίο με την ιστορία του θεάτρου και να τα μαθαίνουν αποστήθιση..
Ας φρόντισουν πρώτα να χτίσουν νέα σχολεία και να συντηρήσουν τα υπάρχοντα και μετά το συζητάμε..Υπάρχουν παιδιά στην χώρα μας, που κάνουν μάθημα σε ταράτσες και κοντέινερς εν έτη 2011...!Υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν..Όλα τα άλλα είναι φανφάρες για εντυπωσιασμό..
Μόνο τσαπατσουλιές θα γίνουν..Χρειάζεται να γκρεμιστεί όλο αυτό το διαφθαρμένο κατεστραμμένο εκπαιδευτικό σύστημα και να χτιστεί από την αρχή με σταθερά θεμέλια..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Οι αλλαγές στην Α και Β Λυκείου-
ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σε δύο κατευθύνσεις στην Α και Β χωρίζεται η Β Λυκείου με εννέα υποχρεωτικά μαθήματα δύο επιλογής και κοινή συνδιδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών και τριών άλλων μαθημάτων σύμφωνα το τελικό σχέδιο του υπ. Παιδείας το οποίο δημοσιεύει κατ αποκλειστικότητα το esos.gr
Στη Α Λυκείου τα υποχρεωτικά μαθήματα είναι οκτώ με 32 ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα
Ειδικότερα στη Β. Λυκείου:
Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν την Α κατεύθυνση θα διδάσκονται υποχρεωτικά:
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: Οι μαθητές θα διδάσκονται συνολικά 5 ώρες την εβδομάδα μαζί με τη Β κατεύθυνση σε κοινό τμήμα εφόσον δεν ξεπερνά τους 30 μαθητές . Για παράδειγμα εάν σε ένα τμήμα της Α κατεύθυνσης λειτουργεί ένα τμήμα με 25 μαθητές και στη Β κατεύθυνση λειτουργεί τμήμα με 13 μαθητές τότε θα δημιουργείται ένα κοινό τμήμα 28 μαθητών.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Οι μαθητές θα διδάσκονται 6 ώρες την εβδομάδα
ΦΥΣΙΚΗ: Οι μαθητές θα διδάσκονται 4 ώρες την εβδομάδα
ΧΗΜΕΙΑ: Οι μαθητές θα διδάσκονται 3 ώρες την εβδομάδα
ΙΣΤΟΡΙΑ: Οι μαθητές θα διδάσκονται δύο ώρες την εβδομάδα
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ή ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ : Εδώ οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ως υποχρεωτικό μάθημα εάν από τα δύο μαθήματα. Αυτό εξαρτάται τι σπουδές επιθυμούν οι μαθητές να ακολουθήσουν στα ΑΕΙ . Οι μαθητές θα διδάσκονται 3 ώρες την εβδομάδα.
Οι μαθητές έχουν τα δυνατότητα να επιλέξουν δύο από τα ακόλουθα μαθήματα:
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ή ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ : Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ : Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ : Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν την Β κατεύθυνση θα διδάσκονται υποχρεωτικά:
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: Οι μαθητές θα διδάσκονται συνολικά 5 ώρες την εβδομάδα και θα διδάσκεται μαζί με τη Β κατεύθυνση σςε κοινό τμήμα εφόσον δεν ξεπερνά τους 30 μαθητές . Για παράδειγμα εάν σε ένα τμήμα της Α κατεύθυνσης λειτουργεί ένα τμήμα με 25 μαθητές και στη Β κατεύθυνση λειτουργεί τμήμα με 13 μαθητές τότε θα δημιουργείται ένα κοινό τμήμα 28 μαθητών
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 3 ώρες εβδομαδιαίως
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: Θα διδάσκεται 3 ώρες εβδομαδιαίως
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: Θα διδάσκεται 5 ώρες εβδομαδιαίως
ΙΣΤΟΡΙΑ: Θα διδάσκεται 4 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΎΣ ΘΕΣΜΟΥΣ: Θα διδάσκεται 3 ώρες εβδομαδιαίως
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Οι μαθητές έχουν δικαίωμα να επιλέξουν δύο από τα ακόλουθα μαθήματα:
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: ΙΣΤΟΡΙΑ και ΚΕΙΜΕΝΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ : Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ; Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Η Α Λυκείου έχει μία κατεύθυνση με τα εξής με επτά υποχρεωτικά μαθήματα και μία Επιλογή
Ειδικότερα τα υποχρεωτικά μαθήματα είναι τα εξής:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 5 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Αρχαία-Νέα Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία): Θα διδάσκεται 10 ώρες εβδομαδιαίως
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΙΣΤΟΡΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΧΗΜΕΙΑ-ΦΥΣΙΚΗ:Θα είναι ένα μάθημα και θα διδάσκεται 5 ώρες εβδομαδιαίως
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ: Θα διδάσκεται 3 ώρες εβδομαδιαίως
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ :ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ 3 ΩΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΩΣ.Εχει τον χαρακτήρα του υποχρεωτικού μαθήματος . Απλά οι μαθητές θα επιλέγουν ένα Σχέδιο Ερευνας κάθε τέσσερις μήνες . Ο αριθμός των Σχεδίων Ερευνας που θα καταρτίζει το κάθε Λύκειο θα είναι τόσα όσα και τα τμήματα που λειτουργούν στην Α Λυκείου της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος



Ευτυχώς που έχω τελειώσει το Λύκειο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


[ Η αρχαιολαγνεία συνεχίζεται. Αντί να μαθαίνουμε σωστά τη σημερινή μας γλώσσα, μας λένε για αύξηση των ωρών των αρχαίων. Για να ικανοποιήσουν τους ελληναράδες ψηφοφόρους και τον Άδωνη μήπως? Ξέρω, θα μου πείτε μπλα-μπλα-μπλα τη γλώσσα μας θα τη μάθουμε μέσα από τα αρχαία κλπ. Και άλλες γλώσσες έχουν αντίστοιχα "αρχαία", αλλά δεν τα διδάσκουν πουθενά παρά μόνο σε πολύ εξειδικευμένες περιπτώσεις. Οι Ιταλοί π.χ. δεν μαθαίνουν λατινικά στη γενική τους παιδεία. Εμείς είμαστε οι ξύπνιοι πάλι? Γνώμη μου: τα αρχαία να διδάσκονται μόνο σε όσους θα ακολουθήσουν φιλολογικές σπουδές. Βάρος διδασκαλίας στην έκθεση και τη λογοτεχνία.
Τώρα το είδα αυτό. Τα υπόλοιπα που θίγεις σηκώνουν συζήτηση, όμως για το ανωτέρω είμαι κάθετα αντίθετος. Η νεότερη ελληνική γλώσσα έχει άρρηκτη συνάφεια με την αρχαία. Όποιος ξέρει καλά τα αρχαία με τις ετυμολογίες των λέξεων, είναι σε θέση να ξέρει άριστα και τη νεοελληνική. Επίσης ποιός σου λέει ότι οι ξένοι δε μαθαίνουν τις αντίστοιχες τους αρχαίες γλώσσες;
Απόψεις σαν τη δική σου μας έφτασαν στο σημείο να αποτελούμε τον "ουραγό" της Ευρώπης. Εκτός και αν προτιμάς να μαθαίνουμε απευθείας αγγλικά, να μη κουραζόμαστε κιόλας με περιττή γνώση. Καλές μεν οι θετικές επιστήμες, που ούτως ή άλλως δεσπόζουν στην εποχή μας, αλλά εκπτώσεις από δω και από κει στο θέμα της βασικής εκπαίδευσης, πέραν της γενικευμένης ημιμάθειας οδηγούν στα θλιβερά φαινόμενα των καιρών μας και συντελούν στο να είμαστε απλώς ένας βόρβορος. Κλείνοντας να πω ότι είναι τραγική ειρωνεία να ξέρουν οι ξένοι καλύτερα αρχαία- νέα ελληνικά από τους ίδιους τους Έλληνες που υποτίθεται είναι και η μητρική τους γλώσσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος


Πω, καλά εγώ έχω φρικάρει...Αυτό το Σχέδιο Έρευνας τώρα τι είναι; μας εξήγησε κανένας;
Ευτυχώς που έχω τελειώσει το Λύκειο...
πλάκα κάνεις?

αυτό το σχέδιο έρευνας πρέπει να είναι μια ομαδική εργασία ,τώρα τι θέμα θα έχει κάθε φορά


χωρίς να είμαι σίγουρος, έχω την εντύπωση ότι το υπάρχων εκπαιδευτικό σύστημα είναι μια χαρά και αρκετά αξιοκρατικό (διαβάζεις ->γράφεις ).Το πρόβλημα θα έλεγα ότι είναι η νοοτροπία του έλληνα να στέλνει το παιδί του φροντιστήριο..αν υπήρχε τρόπος να περιοριστούν τα φροντιστήρια δεν θα υπήρχε μετά κανένα πρόβλημα.
*ξέρω πρέπει να είμαι αρκετά μαζοχιστής για να λέω κάτι τέτοιο γιατί με συμφέρει εμένα να μην περιοριστούν τα φροντιστήρια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος


https://www.esos.gr/index.php?option...edio-tou-ippaideias-mono-sto-esos&Itemid=1796
Οι αλλαγές στην Α και Β Λυκείου-
ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σε δύο κατευθύνσεις στην Α και Β χωρίζεται η Β Λυκείου με εννέα υποχρεωτικά μαθήματα δύο επιλογής και κοινή συνδιδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών και τριών άλλων μαθημάτων σύμφωνα το τελικό σχέδιο του υπ. Παιδείας το οποίο δημοσιεύει κατ αποκλειστικότητα το esos.gr
Στη Α Λυκείου τα υποχρεωτικά μαθήματα είναι οκτώ με 32 ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα
Ειδικότερα στη Β. Λυκείου:
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν την Α κατεύθυνση θα διδάσκονται υποχρεωτικά:
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: Οι μαθητές θα διδάσκονται συνολικά 5 ώρες την εβδομάδα μαζί με τη Β κατεύθυνση σε κοινό τμήμα εφόσον δεν ξεπερνά τους 30 μαθητές . Για παράδειγμα εάν σε ένα τμήμα της Α κατεύθυνσης λειτουργεί ένα τμήμα με 25 μαθητές και στη Β κατεύθυνση λειτουργεί τμήμα με 13 μαθητές τότε θα δημιουργείται ένα κοινό τμήμα 28 μαθητών.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Οι μαθητές θα διδάσκονται 6 ώρες την εβδομάδα
ΦΥΣΙΚΗ: Οι μαθητές θα διδάσκονται 4 ώρες την εβδομάδα
ΧΗΜΕΙΑ: Οι μαθητές θα διδάσκονται 3 ώρες την εβδομάδα
ΙΣΤΟΡΙΑ: Οι μαθητές θα διδάσκονται δύο ώρες την εβδομάδα
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ή ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ : Εδώ οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ως υποχρεωτικό μάθημα εάν από τα δύο μαθήματα. Αυτό εξαρτάται τι σπουδές επιθυμούν οι μαθητές να ακολουθήσουν στα ΑΕΙ . Οι μαθητές θα διδάσκονται 3 ώρες την εβδομάδα.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Οι μαθητές έχουν τα δυνατότητα να επιλέξουν δύο από τα ακόλουθα μαθήματα:
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ή ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ : Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ : Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ : Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
Β ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν την Β κατεύθυνση θα διδάσκονται υποχρεωτικά:
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: Οι μαθητές θα διδάσκονται συνολικά 5 ώρες την εβδομάδα και θα διδάσκεται μαζί με τη Β κατεύθυνση σςε κοινό τμήμα εφόσον δεν ξεπερνά τους 30 μαθητές . Για παράδειγμα εάν σε ένα τμήμα της Α κατεύθυνσης λειτουργεί ένα τμήμα με 25 μαθητές και στη Β κατεύθυνση λειτουργεί τμήμα με 13 μαθητές τότε θα δημιουργείται ένα κοινό τμήμα 28 μαθητών
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 3 ώρες εβδομαδιαίως
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: Θα διδάσκεται 3 ώρες εβδομαδιαίως
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: Θα διδάσκεται 5 ώρες εβδομαδιαίως
ΙΣΤΟΡΙΑ: Θα διδάσκεται 4 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΎΣ ΘΕΣΜΟΥΣ: Θα διδάσκεται 3 ώρες εβδομαδιαίως
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Οι μαθητές έχουν δικαίωμα να επιλέξουν δύο από τα ακόλουθα μαθήματα:
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: ΙΣΤΟΡΙΑ και ΚΕΙΜΕΝΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ : Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ; Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Η Α ΛΥΚΕΙΟΥ
Η Α Λυκείου έχει μία κατεύθυνση με τα εξής με επτά υποχρεωτικά μαθήματα και μία Επιλογή
Ειδικότερα τα υποχρεωτικά μαθήματα είναι τα εξής:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 5 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Αρχαία-Νέα Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία): Θα διδάσκεται 10 ώρες εβδομαδιαίως
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΙΣΤΟΡΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΧΗΜΕΙΑ-ΦΥΣΙΚΗ:Θα είναι ένα μάθημα και θα διδάσκεται 5 ώρες εβδομαδιαίως
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ: Θα διδάσκεται 3 ώρες εβδομαδιαίως
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ :ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ 3 ΩΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΩΣ.Εχει τον χαρακτήρα του υποχρεωτικού μαθήματος . Απλά οι μαθητές θα επιλέγουν ένα Σχέδιο Ερευνας κάθε τέσσερις μήνες . Ο αριθμός των Σχεδίων Ερευνας που θα καταρτίζει το κάθε Λύκειο θα είναι τόσα όσα και τα τμήματα που λειτουργούν στην Α Λυκείου της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας.
![]()
Πωπωωωωωωω...
Αυτό είναι πιο ΓΤΠ από το προσχέδιο.
Μαθήματα επιλογής;
Μαθήματα εξειδίκευσης πες καλύτερα. Κάθε κατεύθυνση και επιλογή εξειδικευμένη στον τομέα της. Τρομερή έμφαση στη γενική παιδεία. Αλλά όχι, αυτή εκφράζεται στα θρησκευτικά κατ' επιλογήν (δηλαδή έλεος), στην πληροφορική των δύο ωρών κατ' επιλογήν (στο νέο ψηφιακό σχολείο του ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ), στα αγγλικά (λεφτά για άλλους καθηγητές ξένων γλωσσών δεν έχουμε) και στην αισθητική!
Τι αισθητική μωρέ; Η αισθητική δεν διδάσκεται. -,- Αφήστε το καλλιτεχνικά, οι αλλαγές μας μάραναν. Και εν τέλει, αυτή είναι η τρομερή εισαγωγή της Τέχνης στα σχολεία; Δύο ώρες τη βδομάδα κατ' επιλογήν;
Δίκαιο, κοινωνιολογία και "πολιτική" (μαθήματα που διδάσκονται και σε θετικοτεχνολογικές πανεπιστημιακές σχολές) θα διδάσκεται φυσικά μόνο η θεωρητική κατεύθυνση, οι άλλοι να μην ξέρουν που τους παν' τα τέσσερα.
Και στην Α' Λυκείου;
Θρησκευτικά υποχρεωτικά με την ίδια βαρύτητα με την ιστορία (η οποία να μην πούμε τι θα γίνει στη Γ' λυκείου).
Πληροφορική; Ούτε καν.
Καλλιτεχνικά; Ούτε καν.
Και το καλύτερο; Σχέδιο έρευνάς.
ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ!


Με τι υπόβαθρο; Ποιος μαθητής θα έρθει από το διαλυμένο γυμνάσιο, όπου οι μισοί μαθαίνουν τα μισά, κι οι άλλοι μισοί ακόμη λιγότερα από αυτά που πρέπει, και θα μπορεί να κάνει έρευνα; (έστω και την υποτυπώδη που θέλει να επιβάλλει το υπουργείο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Και μόνο που θα ξεφορτωθούν οι Α κατεύθυνσης τα αρχαία από τη Β Λυκείου είναι καλό. Αυτό που έπρεπε να κάνουνε για να είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τις αλλαγές είναι να αντικαταστήουν την ιστορία στην Β Λυκείου με τη Βιολογια δηλαδή να είναι υποχρεωτικά για τη συγκεκριμένη κατεύθυνση και η βιολογία και η επιστήμη υπολογιστών.
Περιμένω να βγει και επίσημα το πρόγραμμα και για τη Γ Λυκείου και πως θα γίνεται η είσοδο στα πανεπιστήμια.
Πρώτη φορά στη ζωή μου θυμάμαι να γίνονται τόοο σημαντικές αλλαγές στο χώρο της παιδείας και το φοιτητικό και μαθητικό κίνημα να κοιμάται κυριολεκτικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasiliki96
Νεοφερμένο μέλος


Δεν ξερω αν αυτό είναι καλό ή κακό... θα δείξει.
Το μονο σιγουρο ειναι ότι όποιοι θα παμε για πρώτη φορα τα ιδια προβλήματα θα αντιμετωπίσουμε.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MARIAELENI1993
Νεοφερμένο μέλος


Τα σχέδια για την τρίτη Λυκείου!! Αίσχος! Αυτό το σχέδιο έρευνας τι το θέλουν???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣΟι μαθητές έχουν τα δυνατότητα να επιλέξουν δύο από τα ακόλουθα μαθήματα:
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ή ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ : Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ : Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ : Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Οι μαθητές έχουν δικαίωμα να επιλέξουν δύο από τα ακόλουθα μαθήματα:
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: ΙΣΤΟΡΙΑ και ΚΕΙΜΕΝΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ : Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ; Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Θα διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαίως κοινά με την Β κατεύθυνση και για τη δημιουργία κοινού τμήματος θα ισχύει ότι και για τη ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Τα μεγάλωσα. Βλέπεις καλύτερα τώρα;;Προσωπικά δεν βλέπω καμια εξειδίκευση. Αντίθετα τα μαθήματα είναι πιο γενικά από ότι με το προηγουμένο σύστημα
Διαφωνώ καθέτως, οριζοντίως και διαγωνίως. Μπορεί να ξίνιζαν τα μούτρα μου κάθε φορά που είχα Αρχαία αλλά ποτέ δεν θα πάψω να υποστηρίζω την γενικότερη παιδεία και καλλιέργεια που πρέπει να προσφέρεται στους μαθητές και στην οποία η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία συμβάλλουν σημαντικά. Ομοίως και για το μάθημα της Κοινωνιολογίας που δεν διδάσκεται στην Α κατ/νση (που είναι σαν να λέμε Θετική/Τεχνολογική κατ/νση).Και μόνο που θα ξεφορτωθούν οι Α κατεύθυνσης τα αρχαία από τη Β Λυκείου είναι καλό. Αυτό που έπρεπε να κάνουνε για να είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τις αλλαγές είναι να αντικαταστήσουν την ιστορία στην Β Λυκείου με τη Βιολογια δηλαδή να είναι υποχρεωτικά για τη συγκεκριμένη κατεύθυνση και η βιολογία και η επιστήμη υπολογιστών.
Περιμένω να βγει και επίσημα το πρόγραμμα και για τη Γ Λυκείου και πως θα γίνεται η είσοδο στα πανεπιστήμια.
Πρώτη φορά στη ζωή μου θυμάμαι να γίνονται τόοο σημαντικές αλλαγές στο χώρο της παιδείας και το φοιτητικό και μαθητικό κίνημα να κοιμάται κυριολεκτικά.
Αλλά χειρότερα είναι πιστεύω για την Β΄κατ/νση (σαν να λέμε Θεωρητική) που θα στερείται σημαντικών γνώσεων Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας λες και το Υπουργείο αγνοεί παντελώς την σημασία των Θετικών Επιστημών για τις σύγχρονες κοινωνίες, τον τρόπο σκέψης και τη φιλοσοφία τους που χρειάζονται σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές πέρα από το επάγγελμα που θ' ακολουθήσουν.
Η τόση εξειδίκευση από την Β' Λυκείου για μένα δεν είναι επιθυμητή. Και οι π@π@ρολογίες του Υπουργείου και της Αννούλας περί προετοιμασίας για τον επαγγελματικό στίβο δεν αποτελούν δικαιολογία, ειδικά όταν η πλειοψηφία των μαθητών σε αυτή την ηλικία δεν γνωρίζει καν με τι θέλει να ασχοληθεί, κάτι που το έχουμε διαπιστώσει ουκ ολίγες φορές εδώ στο ischool...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MARIAELENI1993
Νεοφερμένο μέλος


Αν γίνεται σωστά το συγκεκριμένο, θα σας σώσει από ναυάγιο στο πανεπιστήμιο...
Στην Ελλάδα ζούμε..πόσο σωστά μπορεί να γίνει? Ποιοι θα βαθμολογούν και πόσο αντικειμενικοί θα είναι?? Πόσοι γονείς θα γίνουν "κολλητοί" με καθηγητές και πόσα φροντιστήρια θα αναλάβουν τις εργασίες??Αίσχος. Όπως επίσης και το να μετράνε οι βαθμοί του σχολείου για την εισαγωγή. Βλέπω πόσο αντικειμενικοί είναι. Γράφω 20, συμμετέχω πιο πολύ από τον καθένα στην τάξη και παίρνω 20 και συμμαθητές μου που δεν ανοίγουν στόμα και γράφουν 14 παίρνουν 19.Τεράστια διαφορά!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



κάπου άκουσα ότι στο χωρό των φροντιστηρίων θα μπουν και οι καθηγητές Πανεπιστημίων γιατί οι μαθητές δεν θα είναι σε θέση να περνάνε τα μαθήματα των εξαμήνων μόλις εισαχθούν στο Πανεπιστήμιο (οι ελλείψεις των μαθητών θα αφορούν το ανύπαρκτο υπόβαθρο)
το ΠΑΣΟΚ έπιασε το νόημα της εποχής: Όλα τα Ελληνόπουλα στο Πανεπιστήμιο
απλά όλες οι "αλλαγές" είναι για τα μάτια της μάνας και του πατέρα που χρυσοπληρώνουν τον κανακάρη και την κανακάρα μπας και ξηλώσει κανένα γράμμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Τα μεγάλωσα. Βλέπεις καλύτερα τώρα;;


Στις δέσμες που τα μαθήματα λεγόντουσαν χωρίς προσδιορισμούς (εξειδίκευση, κατεύθυνσης) αλλά ήταν πολύ πιο εξειδικευμένα από ότι στις κατευθύνσεις. Μακάρι να διδάσκονται αυτά τα μαθήματα σε βάθος όπως παλαιότερα κι ας τα ονομάσουν όλα γενικής παιδείας.
Προφανώς αν το κάνουν όπως παλιά τα μαθήματα πρέπει να μειωθούν γιατί απλώς δεν βγαίνει.
Διαφωνώ καθέτως, οριζοντίως και διαγωνίως. Μπορεί να ξίνιζαν τα μούτρα μου κάθε φορά που είχα Αρχαία αλλά ποτέ δεν θα πάψω να υποστηρίζω την γενικότερη παιδεία και καλλιέργεια που πρέπει να προσφέρεται στους μαθητές και στην οποία η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία συμβάλλουν σημαντικά. Ομοίως και για το μάθημα της Κοινωνιολογίας που δεν διδάσκεται στην Α κατ/νση (που είναι σαν να λέμε Θετική/Τεχνολογική κατ/νση).
Θα θελες να τα δίνεις και πανελλαδικά αρχαία και ιστορία. Και μένα μέχρι την Α Λυκείου μου άρεσαν και τα αρχαία και η ιστορία. Όταν τα έδωσα πανελλαδικά στη Β και Γ Λυκείο κατάλαβα πόσο δύσκολη είναι η θεωρητική κατεύθυνση. Το να είναι υποχρεωτική στη Α κατεύθυνση που θα αντικαταστήσει την θετικοτεχνολογική η ιστορία και να μην είναι η βιολογία και η επιστήμη υπολογιστών είναι απαράδεκτο.
Αλλά χειρότερα είναι πιστεύω για την Β΄κατ/νση (σαν να λέμε Θεωρητική) που θα στερείται σημαντικών γνώσεων Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας λες και το Υπουργείο αγνοεί παντελώς την σημασία των Θετικών Επιστημών για τις σύγχρονες κοινωνίες, τον τρόπο σκέψης και τη φιλοσοφία τους που χρειάζονται σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές πέρα από το επάγγελμα που θ' ακολουθήσουν.
Η Β κατεύθυνση θα κάνει μαθηματικά Β Λυκείου και πιστεύω ότι θα κάνει και στη Γ (δεν το ξέρουμε γιατί δεν έχει βγει το σχέδιο επίσημα)
Τώρα Χημεία, Βιολογία, φυσική τι να την κάνουν οι θεωρητικοί. Κανονικά ούτε στις σχολές υγείας δεν πρέπει να ανταγωνιζόμαστε στα μαθηματικά κατεύθυνσης που δεν θα μας χρειαστούν πουθενά.
Η τόση εξειδίκευση από την Β' Λυκείου για μένα δεν είναι επιθυμητή. Και οι π@π@ρολογίες του Υπουργείου και της Αννούλας περί προετοιμασίας για τον επαγγελματικό στίβο δεν αποτελούν δικαιολογία, ειδικά όταν η πλειοψηφία των μαθητών σε αυτή την ηλικία δεν γνωρίζει καν με τι θέλει να ασχοληθεί, κάτι που το έχουμε διαπιστώσει ουκ ολίγες φορές εδώ στο ischool...![]()
Προσωπικά πιστεύω ότι το Λύκειο πρέπει να είναι περισσότερο εξειδικευμένο από το γυμνάσιο και να δίνει τις βάσεις για το πανεπιστήμιο για να γίνει πιο ομαλή η μετάβαση. Τα παιδια΄στις δέσμες μπαίνανε και ξέρανε την περισσότερη βιολογία του πρώτου έτους των σχολών υγείας, τώρα μπαίνουν και χάνουν την μπάλα από το πρώτο μάθημα. Το ίδιο ισχύει και για τις φυσικομαθηματικές σχολές και τα πολυτεχνεία με τη φυσική και τα μαθηματικά. Δεν πάει να έχει προστεθεί ο χαρακτηρισμός κατεύθυνσης πρακτικά δεν μαθαίνουν σε ύλη ούτε τα μισά από ότι στις δέσμες.
Συνοπτικά οι δέσμες ήταν ένα σύστημα εξειδίκευσης ενώ οι κατευθύνσεις που βρίσκονται στο τέλος τους ένα σύστημα μη εξειδίκευσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nefi
Πολύ δραστήριο μέλος


Πω, καλά εγώ έχω φρικάρει...Αυτό το Σχέδιο Έρευνας τώρα τι είναι; μας εξήγησε κανένας;
Ευτυχώς που έχω τελειώσει το Λύκειο...
ερχονται αλλαγες και στην τριτοβαθμια...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν είναι το ίδιο. Εδώ πέρα έχεις ήδη κατευθύνσεις και στα πλαίσια αυτών σου λέει για περαιτέρω εξειδίκευση. Φαντάσου έναν μαθητή Α' κατ/νσης που δεν έχει αποφασίσει τι σχολή θέλει (οι περισσότεροι) να πρέπει να επιλέξει μόνο 2 από τα μαθήματα επιλογής (τα εξειδικευμένα) και να βρεθεί αργότερα σε σχολή που απαιτεί γνώσεις από μάθημα εξειδίκευσης (που δεν είχε επιλέξει) και να μη της έχει.Τα κατεύθυνσης τα βάφτισαν εξειδίκευσης....
![]()
Στις δέσμες που τα μαθήματα λεγόντουσαν χωρίς προσδιορισμούς (εξειδίκευση, κατεύθυνσης) αλλά ήταν πολύ πιο εξειδικευμένα από ότι στις κατευθύνσεις. Μακάρι να διδάσκονται αυτά τα μαθήματα σε βάθος όπως παλαιότερα κι ας τα ονομάσουν όλα γενικής παιδείας.
Προφανώς αν το κάνουν όπως παλιά τα μαθήματα πρέπει να μειωθούν γιατί απλώς δεν βγαίνει.
Και γω σαν μαθήτρια δεν ήξερα πόσο θα μου χρειαστεί η Χημεία στη σχολή μου κι όμως είδα τα αποτελέσματα από την έλλειψη γνώσεων Χημείας της Θετικής κατ/νσης (ήμουν Τεχνολογική).

Το σύστημα των δεσμών δεν έχει νόημα να το συζητήσουμε, έχει καταργηθεί. Έχουμε να συγκρίνουμε μεταξύ του τωρινού συστήματος (που σίγουρα και αυτό πάσχει) και ενός νέου (που κατ' εμέ είναι χειρότερο).
Όχι δεν θα ήθελα να τα δίνω. Θα ήθελα όμως στη Β' Λυκείου τουλάχιστον να διδάσκομαι Αντιγόνη (το αγαπημένο μου έργο από τα μαθήματα αρχαιοελληνικής γραμματείας του ΛυκείουΘα θελες να τα δίνεις και πανελλαδικά αρχαία και ιστορία. Και μένα μέχρι την Α Λυκείου μου άρεσαν και τα αρχαία και η ιστορία. Όταν τα έδωσα πανελλαδικά στη Β και Γ Λυκείο κατάλαβα πόσο δύσκολη είναι η θεωρητική κατεύθυνση. Το να είναι υποχρεωτική στη Α κατεύθυνση που θα αντικαταστήσει την θετικοτεχνολογική η ιστορία και να μην είναι η βιολογία και η επιστήμη υπολογιστών είναι απαράδεκτο.

Όπως είχα γράψει και παραπάνω, συμβάλλουν στη γενικότερη παιδεία ενός ανθρώπου. Είναι καλό να υπάρχει πολύπλευρη καλλιέργεια. Το ότι δεν θα τους χρειαστούν στο επάγγελμά τους (κάτι που δεν μπορούν να ξέρουν από τη Β Λυκείου) δεν σημαίνει ότι δεν θα τους χρειαστούν στη ζωή τους γενικότερα.Τώρα Χημεία, Βιολογία, φυσική τι να την κάνουν οι θεωρητικοί. Κανονικά ούτε στις σχολές υγείας δεν πρέπει να ανταγωνιζόμαστε στα μαθηματικά κατεύθυνσης που δεν θα μας χρειαστούν πουθενά.
Ούτως ή άλλως το Λύκειο είναι περισσότερο εξειδικευμένο από το Γυμνάσιο (σύστημα κατευθύνσεων). Η περαιτέρω εξειδίκευση σε αυτό το στάδιο είναι μη επιθυμητή.Προσωπικά πιστεύω ότι το Λύκειο πρέπει να είναι περισσότερο εξειδικευμένο από το γυμνάσιο και να δίνει τις βάσεις για το πανεπιστήμιο για να γίνει πιο ομαλή η μετάβαση. Τα παιδια΄στις δέσμες μπαίνανε και ξέρανε την περισσότερη βιολογία του πρώτου έτους των σχολών υγείας, τώρα μπαίνουν και χάνουν την μπάλα από το πρώτο μάθημα. Το ίδιο ισχύει και για τις φυσικομαθηματικές σχολές και τα πολυτεχνεία με τη φυσική και τα μαθηματικά. Δεν πάει να έχει προστεθεί ο χαρακτηρισμός κατεύθυνσης πρακτικά δεν μαθαίνουν σε ύλη ούτε τα μισά από ότι στις δέσμες.
Το ζήτημα της ύλης είναι άλλο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το νέο σύστημα κάνει τρύπες στο νερό, σε τι βελτιώνει την εκπαιδευτική διαδικασία; Τι κίνητρο δίνει σε μαθητές και καθηγητές να ασχοληθούν σοβαρά; ...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος



- Αυτή είναι η γνώμη μου. (Τα -1 δεκτά με χαμόγελο).

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


πολλα θρησκευτικα βλεπω! ..
κατα τα αλλα δεν φαινεται και ασχημο πχ το οτι στην Α κατευθυνση Β'λυκειου δεν υπαρχουν αρχαια και το αντιστοιχο με φυσικοχημειες στην Β..
σωστο το βρισκω τη στιγμη που δεν προκειται να δωσουν τα μαθηματα αυτα αργοτερα
βεβαια λιγομπερδεμα... στο τελος ποια μαθηματα θα δινουν?
ειχε γινει λογος για μονο 4 μαθηματα...το ποια θα ειναι δεν βλεπω πουθενα...
επισης διακρινω ενα μιρκο κολλημα με την ιστορια?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MARIAELENI1993
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


αν οχι (που ειναι και το πιθανοτερο) λιγο περιεργο δεν ειναι που θα γινονται μεσα σε λιγοτερες/περισσοτερες ωρες?
αν ναι ποτε θα γραφτουν?
παντως αυτο με την ιστορια... ας βαλλουν παγκοσμια τουλαχιστον! 3 φορες η ιδια ιστορια! κατανταει εκνευριστικο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.