Βοήθεια/Απορίες στη Φυσική

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
Σου βρήκε 2 πολύ ωραίες ο φίλος μου ο Κουμίδης. Μόλις τις λύσεις αυτές, πάρε και άλλες 2 από μένα:

1. Ένας ηλεκτρικός σιδηρόδρομος ξεκινά από ένα σταθμό όπου ήταν ακίνητος και κινείται πάνω σε ευθείες σιδηροτροχιές. Στα πρώτα 40sec κινείται με σταθερή επιτάχυνση 0,5m/s², στα επόμενα 140sec κινείται ομαλά και τέλος επιβραδύνεται με σταθερή επιβράδυνση 1m/s², οπότε σταματά στον επόμενο σταθμό. Ζητούνται: α) Η απόσταση των δύο σταθμών, β) Η μέση ταχύτητα του σιδηρόδρομου, γ) Τα διαγράμματα α=f(t), υ=f(t), x=f(t), δ) Το όνομα του οδηγού του σιδηροδρόμου.

2. Ένα αυτοκίνητο που κινείται σε ευθύγραμμο δρόμο με σταθερή ταχύτητα 72km/h περνά μπροστά από έναν ακίνητο μοτοσικλετιστή της τροχαίας ο οποίος την ίδια στιγμή αρχίζει να το καταδιώκει με σταθερή επιτάχυνση 2,5m/s². α) Σε πόσο χρόνο και μετά πόση απόσταση ο μοτοσικλετιστής θα φτάσει το αυτοκίνητο; β) Πόση θα είναι τότε η ταχύτητα του μοτοσικλετιστή; γ) Αν μόλις ο τροχονόμος φτάσει το αυτοκίνητο, ο οδηγός του πατήσει φρένο προκαλώντας στο αυτοκίνητο σταθερή επιβράδυνση 2m/s², πόση επιβράδυνση πρέπει να αποκτήσει η μοτοσικλέτα ώστε τα δύο οχήματα να σταματήσουν στο ίδιο σημείο; δ) Να γίνουν τα κοινά διαγράμματα α=f(t), υ=f(t), x=f(t) και για τα δύο οχήματα. ε) Τι είπε ο τροχονόμος στον οδηγό του αυτοκινήτου όταν σταμάτησαν και οι δύο;




δεν ειμαι σιγουρος
παντως το αποτελεσμα δεν μου βγηκε δεκαδικος οποτε οκ
α και το δ ειναι : Τομας Το Τρενακι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
γραψαμε και εγραψα χαλια
μας εβαλε 4 θεματα θεωρια και ενα προβλημα οπου κολλησα και δεν μου ηρθε...ηταν και δυσκολο
η παρηγορια ηταν οτι δεν το ελυσε κανεις οποτε ενταξει...
τεσπα....μαλλον χρειαζοταν περισσοτερη εξασκηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris faraday

Νεοφερμένος

Ο chris faraday αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Τι θέματα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LYDIA1995

Νεοφερμένος

Η LYDIA1995 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
HELP....οδηγοσ.αγροτικου.τρεχει.με.Uo=30m/s...δεν.εχει.φωτα.στο.δρομο....βλεπει.εμποδιο....
χρονοσ.αντιδρασης.Δt=05m/s
επβραδυνσ.φρενων.=4.5m/s.....
ποση.ειναι.η.ελαχιστη.αποσταση.που.θα.διανυσει.μεχρι.να.ακινητοποιηθει.απο.τη.στιγμη.που.αντιλαμβανεται.το.εμποδιο...?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
HELP....οδηγοσ.αγροτικου.τρεχει.με.Uo=30m/s...δεν.εχει.φωτα.στο.δρομο....
βλεπει.εμποδιο....χρονοσ.αντιδρασης.Δt=05m/s
επβραδυνσ.φρενων.=4.5m/s.....
ποση.ειναι.η.ελαχιστη.αποσταση.που.θα.διανυσει.μεχρι.να.ακινητοποιηθει.
απο.τη.στιγμη.που.αντιλαμβανεται.το.εμποδιο...?
Υπόδειξη: Κατά τη διάρκεια του χρόνου αντίδρασης δεν έχει πατήσει ακόμα φρένο και η κίνηση είναι ευθύγραμμη ομαλή. Από τη στιγμή που πατά φρένο μέχρι να σταματήσει, η κίνηση είναι ευθύγραμμη ομαλά επιβραδυνόμενη.

Υ.Γ. Αν το αυτοκίνητο δεν ήταν αγροτικό και είχε φώτα, η λύση θα ήταν ακριβώς η ίδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LYDIA1995

Νεοφερμένος

Η LYDIA1995 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
για.Ε.Ο.Κ.μου.βγαζει.χ=15m.....ευθύγραμμη ομαλά επιβραδυνόμενη.μου.βγαζει.δεκαδικο.και.νομιζω.οτι.ειναι.λαθος....
x=Uot-1/2a(t)(t.στο.τετραγωνο)....μου.βγαζε
ι.14.περιπου............:redface::worry:

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
HELP....οδηγοσ.αγροτικου.τρεχει.με.Uo=30m/s...δεν.εχει.φωτα.στο.δρομο....βλεπει.εμποδιο....
χρονοσ.αντιδρασης.Δt=05m/s
επβραδυνσ.φρενων.=4.5m/s.....
ποση.ειναι.η.ελαχιστη.αποσταση.που.θα.διανυσει.μεχρι.να.ακινητοποιηθει.απο.τη.στιγμη.που.αντιλαμβανεται.το.εμποδιο...?
Βρήκες σωστά το διάστημα που διανύει μέχρι να πατήσει το φρένο.
Από κει και πέρα, εκτελεί ομαλά επιβραδυνόμενη κίνηση με:




Τελικά, θα βρεις

Αλλά, ζητάει το συνολικό διάστημα που θα διανύσει. Οπότε προσθέτεις το διάστημα που κινούνταν ομαλά και το διάστημα που επιβραδυνόταν μέχρι να σταματήσει.

Ps1: Πώς γίνεται όλα τα μεγέθη να εκφράζονται σε ; :P
Ps2: Ποτέ (μα ΠΟΤΕ) δεν αφήνουμε τους αριθμούς σε μορφή δεκαδικών. Το γράφεται ωραιότατα Αποφεύγεις πιθανά λάθη πράξεων έτσι.
Ps3: Αντί για τελείες χρησιμοποίησε το πλήκτρο space. Much better. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LYDIA1995

Νεοφερμένος

Η LYDIA1995 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
1.κατι.εχει.το.pc.και.δεν.πατιεται.το.space....:worry:
2).η.πρωτη.σχεση.που.θα.με.οφελεισει...?:confused:
δεν.μου.βγαινει.100..........:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
η πρώτη σχέση πού θα με οφελήσει...?:confused:
Στο να βρεις το χρονικό διάστημα για το οποίο θα επιβραδύνεται μέχρι να σταματήσει. Αφού το βρεις, πας στη σχέση κλπ κλπ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LYDIA1995

Νεοφερμένος

Η LYDIA1995 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
αυτο.κανω.και.μου.βγαζει.6.66666
και.δεν.μου.βγαζει.στην.2.σχεση.100...............:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
αυτό κάνω και μου βγάζει 6.66666
Αυτά παθαίνεις όταν δεν ακούς. :P

Αντιγράφω από το προηγούμενο μήνυμα...
Ποτέ (μα ΠΟΤΕ) δεν αφήνουμε τους αριθμούς σε μορφή δεκαδικών. Το γράφεται ωραιότατα Αποφεύγεις πιθανά λάθη πράξεων έτσι.
Το που βρήκες είναι ο πολύ ωραίος αριθμός

Τον αφήνεις ως έχει και προχωράς με κλάσματα, ΟΧΙ με δεκαδικούς. Μια χαρά το βρήκες, συνέχισε! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LYDIA1995

Νεοφερμένος

Η LYDIA1995 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
x=200-800/162
x=195περιπου:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
x=200-800/162
x=195περιπου:(
Αντικατέστησες το που είπαμε;...


Ας κάνουμε τις πράξεις μαζί λοιπόν... :P



Τώρα...; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LYDIA1995

Νεοφερμένος

Η LYDIA1995 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
το.α.το.ειχα.ως.2/9.αντι.για.9/2:)
ευχαριστω.παρα.πολυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ποτέ (μα ΠΟΤΕ) δεν αφήνουμε τους αριθμούς σε μορφή δεκαδικών. Το γράφεται ωραιότατα Αποφεύγεις πιθανά λάθη πράξεων έτσι.
Μήπως δεν κατάλαβα καλά? Εννοείς κάτι άλλο? Μπορεί να βολεύει στις πράξεις, όμως στις πανελλήνιες:
Το τελικό αποτέλεσμα στη φυσική και τη χημεία πρέπει να είναι δεκαδικός αριθμός και όχι κλάσμα.
Αν π.χ. απαντήσεις 9/2 m/s και όχι 4,5 m/s, πετάς 1 μόριο στα σκουπίδια.
(Καρατσεκαρισμένο, ας μας πουνε και οι καθηγητές, ρώτα όποιον θέλεις).

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Το τελικό αποτέλεσμα στη φυσική και τη χημεία πρέπει να είναι δεκαδικός αριθμός και όχι κλάσμα.
Αν π.χ. απαντήσεις 9/2 m/s και όχι 4,5 m/s, πετάς 1 μόριο στα σκουπίδια.
(Καρατσεκαρισμένο, ας μας πουνε και οι καθηγητές, ρώτα όποιον θέλεις).
Ντοοοόινγκ, πώς σου 'ρθε αυτό τώρα;
Υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που θα σκεφτόταν να κόψει μόρια αν το το γράψω ; :confused:

Δεν ξέρω ποιος στα λέει αυτά, αλλά πραγματικά αν τα πιστεύει κιόλας, δεν αξίζει να λέγεται καθηγητής. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Ντοοοόινγκ, πώς σου 'ρθε αυτό τώρα;
Υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που θα σκεφτόταν να κόψει μόρια αν το το γράψω ; :confused:

Δεν ξέρω ποιος στα λέει αυτά, αλλά πραγματικά αν τα πιστεύει κιόλας, δεν αξίζει να λέγεται καθηγητής. :)
Εχει δικιο... το ιδιο ισχυει και στα Μαθηματικα νομιζω αμα αφησεις το αποτελεσμα π.χ. και οχι
Ειναι στην κριση του εξεταστη αμα θα κοψει ή οχι. Οι περισσοτεροι λογικα δεν θα κοβαν, το ρισκαρεις ομως να πεσεις σε κανεναν αναποδο; ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ντοοοόινγκ, πώς σου 'ρθε αυτό τώρα;
Υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που θα σκεφτόταν να κόψει μόρια αν το το γράψω ; :confused:
Δεν ξέρω ποιος στα λέει αυτά, αλλά πραγματικά αν τα πιστεύει κιόλας, δεν αξίζει να λέγεται καθηγητής. :)
Άσχετα με το αν διαφωνείς και θυμώνεις, χαίρομαι που σήμερα έμαθες κάτι που δεν ήξερες το οποίο θα μπορούσε να σε κάνει να χάσεις κάποια μόρια. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Εχει δικιο... το ιδιο ισχυει και στα Μαθηματικα νομιζω αμα αφησεις το αποτελεσμα π.χ. και οχι
Ειναι στην κριση του εξεταστη αμα θα κοψει ή οχι. Οι περισσοτεροι λογικα δεν θα κοβαν, το ρισκαρεις ομως να πεσεις σε κανεναν αναποδο; ;)
Θα με ικανοποιούσε πολύ αν μου έλεγες ότι ο Δίας και συ τα ακούτε αυτά από τον ίδιο καθηγητή. Σε αντίθετη περίπτωση, αρχίζω και τρομάζω. :P

Άσχετα με το αν διαφωνείς και θυμώνεις, χαίρομαι που σήμερα έμαθες κάτι που δεν ήξερες το οποίο θα μπορούσε να σε κάνει να χάσεις κάποια μόρια. :)
LOL


Αν μη τι άλλο, με το post σου διασκέδασα. :P

Πρώτον, το να λέω το αυτονόητο δεν είναι θυμός αλλά έκφραση άποψης.Και όχι μόνο δικής μου άποψης, αλλά και του σχολικού μου/σου βιβλίου. :) Ρίξε μια ματιά αν θες στις λύσεις των ασκήσεων του σχολικού και δες αν υπάρχουν κλάσματα στις απαντήσεις. Επίσης, στο φετινό 4ο θέμα, οι απαντήσεις δίνονταν επίσης με τη μορφή κλασμάτων, και ήταν σαφέστατα δεκτές.
Δεύτερον, δεν έμαθα κάτι σήμερα που θα μπορούσε να με γλιτώσει από κάποια πιθανή απώλεια μορίων. Εκτός κι αν αναφέρεσαι σε κάτι ασκήσεις που έλυσα στον προγραμματισμό το πρωί που δεν είχα ξαναδεί παρόμοιες. Εκεί μάλιστα! :D

Αν ο καθηγητής σου τώρα, σού είπε ότι θα έκοβε μόρια σε κάτι τέτοιο, πολύ απλά είναι για κλωτσιές. Εντελώς φιλικά αυτό και χωρίς καμία διάθεση για αντιπαραθέσεις σε αστεία ζητήματα σαν αυτό. Ας μη δημιουργούμε παραφιλολογίες για τη βαθμολόγηση και ταυτόχρονα έξτρα άγχος εκεί που δεν χρειάζεται. Αυτή τη δουλειά την κάνουν καλά οι φροντιστηριακοί, χρόνια τώρα. :)


Ps: Το σκίσαμε το θέμα, αν κάποιος θέλει να το συζητήσουμε περαιτέρω το συγκεκριμένο, ας το κάνουμε μέσω pm. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Πρώτον, το να λέω το αυτονόητο δεν είναι θυμός αλλά έκφραση άποψης.Και όχι μόνο δικής μου άποψης, αλλά και του σχολικού μου/σου βιβλίου. :) Ρίξε μια ματιά αν θες στις λύσεις των ασκήσεων του σχολικού και δες αν υπάρχουν κλάσματα στις απαντήσεις. Επίσης, στο φετινό 4ο θέμα, οι απαντήσεις δίνονταν επίσης με τη μορφή κλασμάτων, και ήταν σαφέστατα δεκτές.....Αν ο καθηγητής σου τώρα, σού είπε ότι θα έκοβε μόρια σε κάτι τέτοιο, πολύ απλά είναι για κλωτσιές. Εντελώς φιλικά αυτό και χωρίς καμία διάθεση για αντιπαραθέσεις σε αστεία ζητήματα σαν αυτό.
Ps: Το σκίσαμε το θέμα, αν κάποιος θέλει να το συζητήσουμε περαιτέρω το συγκεκριμένο, ας το κάνουμε μέσω pm. :)
Δεν απαντώ με προσωπικό μήνυμα γιατί δεν είναι προσωπική διαφωνία, αλλά κάτι που ενδιαφέρει όλους, καθώς (άθελα σου) παραπληροφόρησες.
Θα το ξαναπώ ακόμα μια φορά: Στις πανελλήνιες:
Το τελικό αποτέλεσμα στη φυσική και τη χημεία πρέπει να είναι δεκαδικός αριθμός και όχι κλάσμα.

Κατά τα άλλα βρίσκω τη δική σου αντίδραση υπερβολική. Για τους πιο πολλούς αυτονόητο είναι το αντίθετο από αυτό που νόμιζες. (Ελπίζω να μην συνεχίζεις να το νομίζεις). Το σχολικό βιβλίο σε όλες (σχεδόν) τις ασκήσεις δεκαδικά αποτελέσματα δίνει. Σε ελάχιστες (κάποιες ρίζες ή κάτι περίεργα, δεν δίνει δεκαδικό). Αυτό που γράφεις για τα φετεινά θέματα δεν ξέρω που το στηρίζεις. Πάντα οι απαντήσεις όλων των θεμάτων, είτε είναι σε βιβλία, είτε σε εφημερίδες, είτε σε βοηθήματα, είτε είναι οι απαντήσεις του υπουργείου, σε δεκαδικούς αριθμούς είναι (εκτός από τις λίγες εξαιρέσεις που είπα παραπάνω). Πουθενά δεν υπάρχουν απαντήσεις του στυλ υ = 9/4 m/s ή m = 3/4 kg. Το ότι τέτοιες απαντήσεις θα μπορούσαν να σου κόψουν ένα (1) μόριο, το λένε όχι ένας, αλλά όλοι οι καθηγητές, σχολείων και φροντιστηρίων, οπότε αυτά για τις κλωτσιές δεν έχουν νόημα.
Φιλικά, και χωρίς καμία απολύτως διάθεση για προσωπική αντιδικία.
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top