Γενικό -  Ποια κατεύθυνση θέλετε να ακολουθήσετε;

Ποια κατεύθυνση θέλετε να ακολουθήσετε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 180)
  • Θεωρητική

    Ψήφοι: 59 32.8%
  • Θετική

    Ψήφοι: 82 45.6%
  • Τεχνολογή

    Ψήφοι: 39 21.7%

Κατερίνα ***

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα *** αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
και η ιστορία έχει περίεργες λέξεις όμως και ονόματα
Συνθήκη Κιουτσούκ-Καϊναρτζή ( αυτή εχει γλυκουλίστικο όνομα δε θυμάμαι άλλες sorry) .

Όπως επίσης και ημερομηνίες (που μερικές αναφέρονται στο νεο και αλλες στο παλιό ημερολόγιο και άλλες και στα 2) οι οποίες είναι αμέτρητες και ονοματα με ονοματεπωνυμο που πραγματικά μπερδεύουν (π.χ. στην δικη των 6). Έπρεπε να ξέρεις και τους δικαστές και ους κατηγορούμενους και την τοποθεσία. και όλα.


Όταν διάβαζα τις ημερομηνίες στην ιστορία μου ερχόταν να κλάψω επειδή δε μπορούσα να τα μάθω με τίποτα.


Οι λέξεις στην βιολογία οι περισσότερες είναι σύνθετες και αποτελούνται από ελληνικές ρίζες.

DΝA (δεν είναι ξένος όρος) δεοξυριβονουκλεϊκό οξύ DeoxyriboNucleic Acid
DNA πολυμεράση (και αυτός ελληνικός όρος)
φωσφοδιεστερικός δεσμός (φώσφορος, δί (από το δύο) και εστέρας.

Επίσης μερικά ονόματα συνρόμων είναι κατά γενική ομολογία εύκολα. Π.Χ. Τurner, Down, Cri du Cha (κλάμα της γάτας).:D (πολύ μου άρεσε αυτή η ασθένεια)
Να ξέρεις πως αναφέρεσαι στα πιο εύκολα κεφάλαια της βιολογίας.Δε μίλησα για εύκολα ονόματα και μη..Απ'ότι μου είχε δείξει ο καθηγητής που μου έκανε έκθεση μπορούσατε να αλλάξετε εκφράσεις! Εμείς τίποτα.. Ειλικρινά τώρα. Την ιστορία την κατανοείς πιο εύκολα απ'ότι τη βιολογία. Και επειδή δείχνεις να ξέρεις βιολογία. Τι έχεις να πεις για το 4ο κεφάλαιο?:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,100 μηνύματα.
Να ξέρεις πως αναφέρεσαι στα πιο εύκολα κεφάλαια της βιολογίας.Δε μίλησα για εύκολα ονόματα και μη..Απ'ότι μου είχε δείξει ο καθηγητής που μου έκανε έκθεση μπορούσατε να αλλάξετε εκφράσεις! Εμείς τίποτα.. Ειλικρινά τώρα. Την ιστορία την κατανοείς πιο εύκολα α΄π'ότι τη βιολογία. Και επειδή δείχνεις να ξέρεις βιολογία. Τι έχεις να πεις για το 4ο κεφάλαιο?:)
Τεχνολογία του ανασυνδιασμένου DNA.
Είναι δύσκολο το κεφαλαίο αυτό.

και δεν απαιτεί μόνο παπαγαλία αλλά και κατανόηση από όλα τα προηγούμενα και στηρίζεται σε εργαστηριακά που δε μπορούν εύκολα να κατανοηθούν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κατερίνα ***

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα *** αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Είναι δύσκολο το κεφαλαίο αυτό και δεν απαιτεί μόνο παπαγαλία αλλά και κατανόηση από όλα τα προηγούμενα και στηρίζεται σε εργαστηριακά δεδομένα.
Πες τα ρε Γιώργο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Στα θετικά μαθήματα μαθαίνεις κάποιες θεωρίες και πολύ απλά με 5 εργαλεία πρέπει να σκεφτείς συνδυαστικά για πάρααααα πολλές ασκήσεις (που η καθεμία είναι μια αυτούσια κατηγορία), το οποίο προφανώς δεν είναι θέμα μόνο προσωπικού διαβάσματος αλλά και ευστροφίας μυαλού. Δυστυχώς, όλα τα παιδιά δεν έχουν το ίδιο μυαλό. Επιτέλους ας καταλάβουμε στην Ελλάδα, ότι όλοι οι άνθρωποι δεν σκεφτόμαστε το ίδιο συνδυαστικά. Οπότε όλοι οι άνθρωποι δεν κάνουμε για το Πανεπιστήμιο.
Μμμ...:hmm:Λίγο βιαστικό συμπέρασμα... Δεν μπορείς να στερήσεις από ένα παιδί το δικαίωμα να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στο πανεπιστήμιο επειδή δεν έχει την ίδια συνδυαστική ικανότητα με κάποιο άλλο. Εξάλλου, η συνδυαστική ικανότητα, εκτός του ότι προϋποθέτει μία ευστροφία όπως είπες, εντούτοις δεν είναι κάτι στατικό. Βελτιώνεται διαρκώς με την εξάσκηση και την εμπειρία. Αρκετοί συμμαθητές μου στην Γ' Λυκείου έδειξαν αξιόλογη βελτίωση στα Μαθηματικά όταν ασχολήθηκαν.

Η γνώση είναι δικαίωμα όλων και δεν μπορούμε να το στερήσουμε από κανέναν. Ο επαγγελματικός προσανατολισμός παίζει σημαντικό ρόλο ώστε ο καθένας να ασχολείται με κάτι που ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα και τις ικανότητές του. Αν δεν τα καταφέρνει σε κάποιο κλάδο, ποτέ δεν είναι αργά μπορεί να ασχοληθεί με κάτι άλλο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Ναι αλλά στην Ελλάδα ως ...παράδοξο παγκόσμιας πρωτοτυπίας, το 80% των Ελλήνων νέων σπουδάζουν με κάποιον τρόπο σε κάποιο Πανεπιστήμιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Ναι αλλά στην Ελλάδα ως ...παράδοξο παγκόσμιας πρωτοτυπίας, το 80% των Ελλήνων νέων σπουδάζουν με κάποιον τρόπο σε κάποιο Πανεπιστήμιο.
Θεωρητικά, αυτό είναι καλό από την άποψη ότι το μεγαλύτερο ποσοστό Ελλήνων σπουδάζει και μορφώνεται.
Αλλά επειδή στην πράξη τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι, που σημαίνει ότι το ίδιο 80% δεν μορφώνεται απαραίτητα αλλά αποκτά ένα πτυχίο που μπορεί να μην σημαίνει και τίποτα (ανάλογα τον τρόπο που αποκτήθηκε), πάνω σ' αυτό έχω να πω το εξής.

Ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων νέων δεν σπουδάζουν επειδή θέλουν να μάθουν μια επιστήμη απαραίτητα, αλλά επειδή θέλουν να δουλέψουν (το γνωστό θέμα με τα επαγγελματικά δικαιώματα...). Σε άλλες χώρες για να εργαστείς δεν είναι απαραίτητο να έχεις τελειώσει κάποια σχολή άφου είναι ανεπτυγμένοι ο πρωτογενής και δευτερογενής τομέας της παραγωγής και οι άνθρωποι μπορούν να απασχοληθούν στην γεωργία, την κτηνοτροφία (εργασίες που στην Ελλάδα παρουσιάζουν παρακμή), δεν είναι αναγκαίο το πτυχίο, κι έτσι στα πανεπιστήμια πηγαίνει όποιος το επιθυμεί. . Ως εκ τούτου, δεν υπάρχει τόσο μεγάλη ανεργία όσο στην Ελλάδα και οι άνθρωποι μπορούν να δουλέψουν χωρίς να είναι το πτυχίο απαραίτητη προϋπόθεση για την εργασία.

Στην Ελλάδα ανθεί μόνο ο τομέας των υπηρεσιών αλλά κι αυτός έχει πλέον κορεστεί. Και στη σχολή μου βλέπω αρκετά παιδιά με την νοοτροπία του "πέρασα στην σχολή για τα δικαιώματα που μου δίνει το πτυχίο να εργαστώ αργότερα". Δεν είναι απαραίτητα κακό, δεν θέλουν όλοι να γίνουν επιστήμονες. Το θέμα είναι ότι στην χώρα μας δεν παράγουμε τίποτα, δεν υπάρχει παραγωγή να εργαστούν οι άνθρωποι. Αν αποκοβόταν η σύνδεση ΠΤΥΧΙΟ - ΕΡΓΑΣΙΑ θα σπούδαζαν μόνο όσοι θα ήθελαν και πιστεύω πως αυτό θα ανέβαζε και το επίπεδο του φοιτητικού δυναμικού....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Αν αποκοβόταν η σύνδεση ΠΤΥΧΙΟ - ΕΡΓΑΣΙΑ θα σπούδαζαν μόνο όσοι θα ήθελαν και πιστεύω πως αυτό θα ανέβαζε και το επίπεδο του φοιτητικού δυναμικού....

Κατά τους καθηγητές μου, δεν υπάρχει καν σύνδεση ΠΤΥΧΙΟ - ΕΡΓΑΣΙΑ στην Ελλάδα. Αυτό προσπαθούν να γίνει μετά από χρόνια...Στην Ελλάδα, οι σπουδές είναι θεωρητικές (ασχέτως αν ανήκουν σε Πανεπιστήμιο, Πολυτεχνείο, ΤΕΙ,...κτλ) και τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι τελείως θεωρητικά και σε κουβέντα να βρισκόμαστε. Άλλα σου λένε στο Λύκειο, άλλα στο Πανεπιστήμιο και άλλα ζητάει η αγορά εργασίας. Ορθολογική κατανομή επαγγελματικών πόρων και σωστή επαγγελματική ενημέρωση δεν υφίστανται καν στην Ελλάδα. Οπότε οι νέοι απλά προσπαθούν με όλο το δίκιο τους να φτιάξουν το μέλλον τους, εφόσον η πολιτεία, δεν προσφέρει ένα σκαλοπάτι για να πατήσουν και προχωρήσουν. Όπως είπες, υπάρχει ένας διαλυμμένος τομέας υπηρεσιών και οι άλλοι δυο τομείς απλά δεν υπάρχουν. Αυτή είναι η Ελλάδα. Σαν νέα γενιά, ίσως θα πρέπει να στραφούμε στην ανάπτυξη των άλλων δυο τομέων εφόσον έχουμε την γνώση και τις εικόνες; Ίσως θα πρέπει να στραφούμε και στην επιχειρηματικότητα; Καλά τα θεωρητικά μεταπτυχιακά αλλά πουθενά στον κόσμο, δεν στρέφεται ο κόσμος να σπουδάζει μια ζωή μεταπτυχιακά και κόντρα μεταπτυχιακά χωρίς εργασιακό αποτέλεσμα. Επίσης Ελένη, κανένας δεν σπουδάζει για να σπουδάζει. Ένας φυσιολογικός άνθρωπος σπουδάζει με βάση κάποιον στόχο εργασιακό, γιατί κακά τα ψέματα, αν το στομάχι φτάσει στην πλάτη από την πείνα, ας έρθει ο Minkowski να φέρει φαϊ. ;)

Όμως, δεν με βρίσκει προσωπικά σύμφωνο η λογική ΟΛΟΙ στα Πανεπιστήμια, γιατί έτσι υποβαθμίζεται το πτυχίο σαν έννοια αλλά και οι σπουδές. Εξάλλου μια υγιής κοινωνία χρειάζεται και τους μη πτυχιούχους αλλά και τους τεχνικούς. Δεν γίνεται να είναι όλοι πυρηνικοί υδραυλικοί. Γι' αυτό έχουμε και ανεργία, επειδή υπάρχει υπερκορεσμός σε μια κατηγορία που έχει χαμηλή ζήτηση λόγω κατεστραμένης οικονομίας. Δεν υπάρχει ισότητα εισροής-εκροής ώστε να επέλθει ισορροπία στο σύστημα. Ούτε μετά το πτυχίο περιμένουν τους νέους βιομηχανίες με ανοιχτές τις πόρτες. Κατεβείτε λίγο από τα ροζ συννεφάκια. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα εργασιακά στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Εντός ολίγου αποφοιτώ και δεν ξέρω τι να κάνω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pop corn

Πολύ δραστήριο μέλος

Η pop corn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
Κατά τους καθηγητές μου, δεν υπάρχει καν σύνδεση ΠΤΥΧΙΟ - ΕΡΓΑΣΙΑ στην Ελλάδα. Αυτό προσπαθούν να γίνει μετά από χρόνια...Στην Ελλάδα, οι σπουδές είναι θεωρητικές (ασχέτως αν ανήκουν σε Πανεπιστήμιο, Πολυτεχνείο, ΤΕΙ,...κτλ) και τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι τελείως θεωρητικά και σε κουβέντα να βρισκόμαστε. Άλλα σου λένε στο Λύκειο, άλλα στο Πανεπιστήμιο και άλλα ζητάει η αγορά εργασίας. Ορθολογική κατανομή επαγγελματικών πόρων και σωστή επαγγελματική ενημέρωση δεν υφίστανται καν στην Ελλάδα. Οπότε οι νέοι απλά προσπαθούν με όλο το δίκιο τους να φτιάξουν το μέλλον τους, εφόσον η πολιτεία, δεν προσφέρει ένα σκαλοπάτι για να πατήσουν και προχωρήσουν. Όπως είπες, υπάρχει ένας διαλυμμένος τομέας υπηρεσιών και οι άλλοι δυο τομείς απλά δεν υπάρχουν. Αυτή είναι η Ελλάδα. Σαν νέα γενιά, ίσως θα πρέπει να στραφούμε στην ανάπτυξη των άλλων δυο τομέων εφόσον έχουμε την γνώση και τις εικόνες; Ίσως θα πρέπει να στραφούμε και στην επιχειρηματικότητα; Καλά τα θεωρητικά μεταπτυχιακά αλλά πουθενά στον κόσμο, δεν στρέφεται ο κόσμος να σπουδάζει μια ζωή μεταπτυχιακά και κόντρα μεταπτυχιακά χωρίς εργασιακό αποτέλεσμα. Επίσης Ελένη, κανένας δεν σπουδάζει για να σπουδάζει. Ένας φυσιολογικός άνθρωπος σπουδάζει με βάση κάποιον στόχο εργασιακό, γιατί κακά τα ψέματα, αν το στομάχι φτάσει στην πλάτη από την πείνα, ας έρθει ο Minkowski να φέρει φαϊ. ;)

Όμως, δεν με βρίσκει προσωπικά σύμφωνο η λογική ΟΛΟΙ στα Πανεπιστήμια, γιατί έτσι υποβαθμίζεται το πτυχίο σαν έννοια αλλά και οι σπουδές. Εξάλλου μια υγιής κοινωνία χρειάζεται και τους μη πτυχιούχους αλλά και τους τεχνικούς. Δεν γίνεται να είναι όλοι πυρηνικοί υδραυλικοί. Γι' αυτό έχουμε και ανεργία, επειδή υπάρχει υπερκορεσμός σε μια κατηγορία που έχει χαμηλή ζήτηση λόγω κατεστραμένης οικονομίας. Δεν υπάρχει ισότητα εισροής-εκροής ώστε να επέλθει ισορροπία στο σύστημα. Ούτε μετά το πτυχίο περιμένουν τους νέους βιομηχανίες με ανοιχτές τις πόρτες. Κατεβείτε λίγο από τα ροζ συννεφάκια. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα εργασιακά στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Εντός ολίγου αποφοιτώ και δεν ξέρω τι να κάνω...
Πράγματι, πλέον δεν υπάρχει σύνδεση πτυχίου - εργασίας (είχα κάνει και μία σχετική έρευνα στην Α' Λυκείου). Η εποχή που ένα πτυχίο σου εξασφάλιζε δουλειά έχει περάσει και όλοι είμαστε στην ίδια μοίρα (εκτός κι αν έχουμε μπαμπά/μαμά δικηγόρο,γιατρό,μηχανικό κλπ). Ωστόσο τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι, σε τουλάχιστον θεωρητικό επίπεδο, μια μικρή ανακούφιση για τους μελλοντικούς εργαζόμενους. Κανείς δεν θέλει να δει τα όνειρά του να συντρίβονται στην πίστα της ανεργίας. Για να εξηγήσω καλύτερα, σκεφτείτε το εξής: Πόσοι την τελευταία τριετία δήλωσαν Παιδαγωγικά επειδή το ήθελαν πραγματικά και όχι επειδή υπήρχε μεγάλη απορρόφηση στον κλάδο;; Πόσοι θέλουν να πάνε στις αστυνομικές σχολές επειδή θέλουν να γίνουν αστυνόμοι και όχι επειδή θα έχουν ένα σίγουρο μισθό. Δυστυχώς η κατάσταση είναι τόσο δύσκολη που όλοι κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να περάσουν κάπου, να έχουν ένα χαρτί στα χέρια τους, μια πιστοποίηση ότι αξίζει να προσληφθούν σε μια εργασία...

Η παντελής έλλειψη παραγωγής στην Ελλάδα είναι πηγή πολλών προβλημάτων. Δεν είμαστε σε ροζ συννεφάκια, υπάρχει επίγνωση της κατάστασης αλλά προσωπικά, δεν βλέπω καμιά αλλαγή...:hmm:Αντίθετα η κατάσταση χειροτερεύει...

Σύμφωνοι, όχι όλοι στα πανεπιστήμια (γιατί κι αυτό έχει αρνητικά) αλλά έτσι όπως είναι η κατάσταση σήμερα καλύτερα να έχεις κάτι παρά τίποτα. Θα πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα στη χώρα για να μειωθούν οι εισακτέοι στα πανεπιστήμια. Το ένα επηρεάζει το άλλο και όλα είναι ένας φαύλος κύκλος...:/::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Σίμος53101

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σίμος53101 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 133 μηνύματα.
φίλε μου nPb, μιας και τυγχάνει να είμαι θεωρητική πρέπει να σου πω πως ειδικά στην τρίτη τόσο ως κατεύθυνση γενικότερα όσο και στα αρχαία ειδικότερα χρειάζεται πάρα πολύ διάβασμα! μιας και μίλησες μεμονωμένα για τα αρχαία, πρέπει να σου πω πως έως ένα βαθμό το μάθημα αυτό στηρίζεται σε κανόνες γραμματικής και συντακτικού, κάτι που θα σε βοηθήσει να πάρεις ένα 8 συνολικά από τη μετάφραση του άγνωστου κειμένου και τις ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού. τις υπόλοιπες, όμως, 12 μονάδες τις παίρνεις από τη μετάφραση του γνωστού κειμένου, την εισαγωγή, τη λεξιλογική άσκηση και τις ερμηνευτικές ερωτήσεις. όλα αυτά, φυσικά, χρειάζονται πολύ διάβασμα και εξάσκηση!
Τι εννοείς εξάσκηση? Αυτά τα μαθαίνεις απ' έξω και πας και τα γράφεις! Ειδικά την εισαγωγή. Δεν ξέρω είμαι ακόμη Α'... Για πες... :D

εννοειται θετικη...το συζητας??κ εγω ακριβως το ιδιο προβλημα ειχα κ πηγα θεωριτικη κ την συχενομαι..ηλικρινα προτριμω να μεινω αμορφωτη παρα να σπουδασω θεωριτικες σπουδες!ειναι βλακιες!!!ΘΕΤΙΚΗ κ ουτε συζητηση!κ στν τελικη αλλα3ε σχολειο αμα τοσο πια δεν μπορεις με τν δασκαλο!
Εεε??? Και εγώ είμαι θεωρητική αλλά δεν υποτίμησα ποτέ τις θετικές σας :D Σε ένα πράγμα πάντως που θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν οι θεωρητικές επιστήμες είναι στο ορθογραφία, δηλαδή ότι το "ηλικρινα" γράφεται με ΕΙ και το ""θεωριτικές" με Η(το πρώτο, να μην έχουμε παρεξηγήσεις)!!! Με καλή διάθεση ο λέω, δεν έχω όρεξη για συγκρούσεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
Τι εννοείς εξάσκηση? Αυτά τα μαθαίνεις απ' έξω και πας και τα γράφεις! Ειδικά την εισαγωγή. Δεν ξέρω είμαι ακόμη Α'... Για πες... :D

φυσικά και θα σου πω! η θεωρητική δεν είναι μόνο παπαγαλία, όπως εσφαλμένα πιστεύουν πολλοί! η εξάσκηση έγκειται στη γραμματική και το συντακτικό. για να μπορέσεις να κάνεις μία χρονική κ εγκλιτική, για παράδειγμα, αντικατάσταση σε ένα οποιοδήποτε ρήμα ή ακόμα περισσότερο σε ένα ανώμαλο ρήμα ή στα ρήματα β' συζυγίας ή για να μπορείς να διακρίνεις ένα συντακτικό φαινόμενο πρέπει να "στρωθείς", να πάρεις χαρτί και στυλό και να λύσεις πολλά μα πολλά κείμενα και ασκήσεις για να τα καταφέρεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σίμος53101

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σίμος53101 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 133 μηνύματα.
φυσικά και θα σου πω! η θεωρητική δεν είναι μόνο παπαγαλία, όπως εσφαλμένα πιστεύουν πολλοί! η εξάσκηση έγκειται στη γραμματική και το συντακτικό. για να μπορέσεις να κάνεις μία χρονική κ εγκλιτική, για παράδειγμα, αντικατάσταση σε ένα οποιοδήποτε ρήμα ή ακόμα περισσότερο σε ένα ανώμαλο ρήμα ή στα ρήματα β' συζυγίας ή για να μπορείς να διακρίνεις ένα συντακτικό φαινόμενο πρέπει να "στρωθείς", να πάρεις χαρτί και στυλό και να λύσεις πολλά μα πολλά κείμενα και ασκήσεις για να τα καταφέρεις!
Συμφωνώ απόλυτα! Και πίστεψέ με, έχω μαλώσει με πολλούς μελλοντικούς μαθηματικούς ή γιατρούς για να τους μεταπείσω:eek: Αυτά που λες με τις εγκλιτικές και τις χρονικές τα ξέρω και εγώ καθώς τα βιώνω κάθε Παρασκευή στις 4 που έχω φροντιστήριο! Πρώτα κάνεις μια βολτούλα πάνω-κάτω στους αρχικούς χρόνους, στα πρόσωπα-αριθμούς και τέλος θυμάσαι πάντα και τους παθητικούς που πρέπει να τους γράψεις γιατί το εκτιμούν πολύ στις πανελλήνιες...
Εγώ σου έκανα την παράθεση όμως σε αυτό που έλεγες πάνω στις ερμηνευτικές ή την εισαγωγή κτλ. Εκεί έχω την εντύπωση ότι ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΜΑΘΕΙΣ. Αν δεν διαβάσεις, δεν γράφεις! Απλά και περιεκτικά....
Αυτό δεν ισχύει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα! Και πίστεψέ με, έχω μαλώσει με πολλούς μελλοντικούς μαθηματικούς ή γιατρούς για να τους μεταπείσω:eek: Αυτά που λες με τις εγκλιτικές και τις χρονικές τα ξέρω και εγώ καθώς τα βιώνω κάθε Παρασκευή στις 4 που έχω φροντιστήριο! Πρώτα κάνεις μια βολτούλα πάνω-κάτω στους αρχικούς χρόνους, στα πρόσωπα-αριθμούς και τέλος θυμάσαι πάντα και τους παθητικούς που πρέπει να τους γράψεις γιατί το εκτιμούν πολύ στις πανελλήνιες...
Εγώ σου έκανα την παράθεση όμως σε αυτό που έλεγες πάνω στις ερμηνευτικές ή την εισαγωγή κτλ. Εκεί έχω την εντύπωση ότι ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΜΑΘΕΙΣ. Αν δεν διαβάσεις, δεν γράφεις! Απλά και περιεκτικά....
Αυτό δεν ισχύει?

κοίταξε όσον αφορά στο γνωστό που σου δίνει στις πανελλήνιες το 12/20 οι σίγουροι βαθμοί είναι στη μετάφραση και στην ερώτηση εισαγωγής. από 'κει και πέρα είναι η λεξιλογική που χρειάζεται λίγη προσοχή, αλλά και πάλι μπορείς εύκολα να τη γράψεις σωστά και οι ερμηνευτικές που στηρίζονται στη μετάφραση και στα σχόλια του κειμένου, αλλά υπάρχει και η περίπτωση να τεθεί και θέμα κρίσεως. βέβαια, στις πανελλήνιες πας με την προοπτική ότι έχεις σίγουρο το 12 από το γνωστό και από 'κει και πέρα πας για τις υπόλοιπες 8 μονάδες από το άγνωστο, στο οποίο επίσης θεωρείς ως δεδομένη την άσκηση της γραμματικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σίμος53101

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σίμος53101 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 133 μηνύματα.
κοίταξε όσον αφορά στο γνωστό που σου δίνει στις πανελλήνιες το 12/20 οι σίγουροι βαθμοί είναι στη μετάφραση και στην ερώτηση εισαγωγής. από 'κει και πέρα είναι η λεξιλογική που χρειάζεται λίγη προσοχή, αλλά και πάλι μπορείς εύκολα να τη γράψεις σωστά και οι ερμηνευτικές που στηρίζονται στη μετάφραση και στα σχόλια του κειμένου, αλλά υπάρχει και η περίπτωση να τεθεί και θέμα κρίσεως. βέβαια, στις πανελλήνιες πας με την προοπτική ότι έχεις σίγουρο το 12 από το γνωστό και από 'κει και πέρα πας για τις υπόλοιπες 8 μονάδες από το άγνωστο, στο οποίο επίσης θεωρείς ως δεδομένη την άσκηση της γραμματικής.
Οκ, κατάλαβα :) Οπότε άγνωστο, ΑΓΝΩΣΤΟ, άσγνωστο και πάλι άγνωστο.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
αν επιλέξεις θεωρητική πρέπει να δώσεις βάση και στα δύο και αν το έχεις αποφασίσει ήδη, προσπάθησε να μην αφήσεις κενά στη γραμματική. να ξέρεις ότι στο άγνωστο πρέπει να λειτουργείς με μαθηματική σκέψη για να μπορέσεις να συντάξεις πάνω στο κείμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σίμος53101

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σίμος53101 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 133 μηνύματα.
αν επιλέξεις θεωρητική πρέπει να δώσεις βάση και στα δύο και αν το έχεις αποφασίσει ήδη, προσπάθησε να μην αφήσεις κενά στη γραμματική. να ξέρεις ότι στο άγνωστο πρέπει να λειτουργείς με μαθηματική σκέψη για να μπορέσεις να συντάξεις πάνω στο κείμενο.
Σαν να ακούω την φιλολογό μου στο φροντιστήριο είναι :D ... Ναι τα ξέρω και έχω κάνει ήδη αρκετή συντακτική ανάληση σε πολλά κείμενα και προτάσεις. Καλά για γραμματική δεν το συζητώ! Το λύω το παίζω στα δάχτυλα και αρχικούς επίσης. Ευχαριστώ για τις συμβουλές σου όμως...

Εσύ από πότε ξεκίνησες ιδιαίτερα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
χαχαχα!! σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! και εγώ φιλολογία θέλω να περάσω!! :P
δεν κάνει τίποτα!

εγώ ξεκίνησα το φροντιστήριο στη β' λυκείου και για φέτος έχω ξεκινήσει από το καλοκαίρι την προετοιμασία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣΤΑΥΡΑΚΗΣΣΣΣΣ

Νεοφερμένος

Ο ΣΤΑΥΡΑΚΗΣΣΣΣΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
H Bιολογία της τρίτης είναι πολύ δύσκολη??
Είμαι μαθητής του 18 αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να πάω Θετική ή Τεχνολογική!
Δεν έχω πρόβλημα με τη Χημεία!
Θέλω αν μπορείτε να με βοηθήσετε.
Ευχαριστώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Από τη στιγμή που σου αρέσουν τα μαθήματα της Θετικής, δεν έχεις κάποιο πρόβλημα με την Χημεία, όπως λες, και είσαι μαθητής του 18, δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα.
Πάντως, να ξέρεις ότι η Βιολογία είναι αρκετά απαιτητικό μάθημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tiffanykal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η tiffanykal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 143 μηνύματα.
H Bιολογία της τρίτης είναι πολύ δύσκολη??
Είμαι μαθητής του 18 αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να πάω Θετική ή Τεχνολογική!
Δεν έχω πρόβλημα με τη Χημεία!
Θέλω αν μπορείτε να με βοηθήσετε.
Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχει εύκολο και δύσκολο.Υπάρχει μόνο διαβάζω - δε διαβάζω και τα ξέρω - δεν τα ξέρω.
Το πρώτο κριτήριο για την επιλογή της κατεύθυνσης είναι τα επαγγέλματα που σε ενδιαφέρουν. Αν ενδιαφέρεσαι για επιστήμες υγείας σαφέστατα πρέπει να επιλέξεις τη Θετική. Αν όχι, και πάλι μπορείς να επιλέξεις Θετική. Η βιολογία διαβάζεται..Μη σε ανησυχεί. Τα ποσοστά των αριστούχων στη βιολογία κατεύθυνσης είναι πραγματικά πολύ υψηλά κάθε χρόνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

element skate

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βρασιδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Λιχτενστάιν (Ευρώπη). Έχει γράψει 950 μηνύματα.
οι βιολογια ομως στην θετικη δεν εχει και ασκησεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top