Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης vs ΗΜΜΥ

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Τυχαίο; Δεν νομίζω που παλιά τα Παιδαγωγικά Τμήματα ήταν διετούς φοίτησης και ονομάζονταν Παιδαγωγικές Ακαδημίες. Οπότε παλιά δεν θεωρούνταν καν Πανεπιστήμιο. :D

Ένα τόσο σοβαρό επάγγελμα όμως θα έπρεπε να λαμβάνεται πιο σοβαρά υπόψη...Και από τους φοιτητές και από τους καθηγητές/υπευθύνους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Περυσι αποφοιτησε η καλυτερη μου φιλη απο παιδαγωγικο και ηταν στεναχωρεμενη γιατι το πτυχιο της ηταν 8,99 :P Οταν το ακουσα με ειχε πιασει σπαστικο γελιο, αλλα μου ειπε πως οταν ξερεις πως οι βαθμοι μπαινουν με το τσουβαλι λογικο δεν ειναι να θες τον μεγαλυτερο δυνατο; Οι ιδιοι οι φοιτητες του παιδαγωγικου λενε πως οι βαθμοι μπαινουν πολυ ευκολα. Εχουν βεβαια πααααρα πολλη παπαγαλια, αλλα απαξ και διαβασεις παιρνεις βαθμαρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Περυσι αποφοιτησε η καλυτερη μου φιλη απο παιδαγωγικο και ηταν στεναχωρεμενη γιατι το πτυχιο της ηταν 8,99 :P Οταν το ακουσα με ειχε πιασει σπαστικο γελιο, αλλα μου ειπε πως οταν ξερεις πως οι βαθμοι μπαινουν με το τσουβαλι λογικο δεν ειναι να θες τον μεγαλυτερο δυνατο; Οι ιδιοι οι φοιτητες του παιδαγωγικου λενε πως οι βαθμοι μπαινουν πολυ ευκολα. Εχουν βεβαια πααααρα πολλη παπαγαλια, αλλα απαξ και διαβασεις παιρνεις βαθμαρα.

Αν είχα και εγώ 4 μαθήματα το εξάμηνο, να στα μάθαινα παπαγαλία, δεν έχω θέμα!!!
Όπως είπα και αλλού, αλί στους υπόλοιπους!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athinoul@91

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 669 μηνύματα.
αααααααααααααααααααααααααα εμεις στο πρωτο εξαμηνο ειχαμε 14 και στο δευτερο 16...πφφφφ:knife::knife::knife:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αυτά είναι.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athinoul@91

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 669 μηνύματα.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.

Athinoul@91

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Και πρέπει να είναι και πολύ ενδιαφέρουσα η σχολή σου!!:)
πιστεψε με...το ενδιαφερουσα ειναι λιγο!:D:D εμενα τουλαχιστον μου αρεσει πολυ:inlove::inlove:
παντως για να μην βγουμε και εκτος θεμταος θα ηθελα να πω πως οσο να ναι το παιδαγωγικο με το ΗΜΜΥ δεν εχουν και πολυ σχεση μεταξυ τους, ως προς το αντικειμενο τουλαχιστον. ελπιζω μονο να τα επιλεγεις επειδη σου αρεσουν και οχι επειδη εβγαλες τα ταδε μορια και ειναι κριμα να πανε χαμενα ή επειδη οι σχολες αυτες εχουν αποκτησει καποιο...κυρος:):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Είναι πολύ σημαντικό να αισθάνεσαι καλά με αυτό που επέλεξες!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athinoul@91

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Είναι πολύ σημαντικό να αισθάνεσαι καλά με αυτό που επέλεξες!!!!
αχχχχχ ναιιιιι....:redface::spasiklas::yahoo::yahoo::yahoo:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,963 μηνύματα.
Bασικά καμία σχέση το ΗΜΜΥ και το Παιδαγωγικό. Άλλη επιστήμη το ένα και άλλη το άλλο. Άλλες επαγγελματικές προοπτικές το ένα και άλλες το άλλο (και με κάποιο πιθανό μεταπτυχιακό). Άλλος χώρο εργασίας το ένα και άλλο χώρο εργασία το άλλο. Για να είμαστε λογικοί, άλλο το επιστημονικό εύρος του ΗΜΜΥ και άλλο του Παιδαγωγικού. Γενικά το επιστημονικό εύρος θετικό-τεχνολογικών επιστημών αυξάνεται όσο παιρνούν τα χρόνια λόγω βιομηχανικής - τεχνολογικής - επιστημονικής έρευνας από Πανεπιστημιακούς Οργανισμούς και Πολυεθνικούς Βιομηχανικούς κολοσσούς. Το Παιδαγωγικό νομίζω ότι έχει σαφή επιστημονικό στόχο: διδακτική και παιδαγωγική επιστήμη για την δημοτική εκπαίδευση με ότι συνεπάγεται.

Μην επιλέγετε επιστήμες μόνο και μόνο επειδή έχετε μόρια. Άλλο πράγμα τα μόρια, άλλο πράγμα η δυνατότητα να ανταπεξέλθεις στην επιστήμη που θα σπουδάσεις, άλλο πράγμα τι δουλειά θα κάνεις (αν βρεις ποτέ),...κτλ. Επιλέχτε με βάση τα θέλω σας και τα όνειρά σας. Σκεφτείτε τι καριέρα θέλετε να κάνετε στα επόμενα 40 χρόνια εργασιακού βίου: επιστημονική, επιστημονική χωρίς αντίκρισμα (τρώω λεφτά σε διδακτορικά χωρίς αποτέλεσμα), επιστημονική χωρίς οικογένεια, επαγγελματική, επαγγελματική χωρίς οικογένεια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foreverfreak

Διάσημο μέλος

Ο Βαγγελας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αροανία (Αχαΐα). Έχει γράψει 2,618 μηνύματα.
Πάντως στο Τμήμα Παιδαγωγικής Δημοτικής Εκπαίδευσης έχω δει τα 8άρια και τα 10άρια να μπαίνουν σύννεφο σε σχέση με άλλα Τμήματα (π.χ. Πολυτεχνείο, Ιατρικές,...κτλ). Αυτό είναι καλό; :hmm:Στο Τμήμα Παιδαγωγικής Δημοτικής Εκπαίδευσης συγκεντρώθηκαν όλα τα μυαλά πανελλαδικώς; Τι έχετε να πείτε; Μου κάνει εντύπωση. Είναι καλό που μπαίνουν αβίαστα βαθμοί για το επίπεδο του Τμήματος αλλά και το επιστημονικό κύρος των πτυχιούχων δασκάλων; Εμείς οι φοιτητές των άλλων Τμημάτων σκοτωνόμαστε στο διάβασμα και οι βαθμοί είναι αδικαιολόγητα χαμηλοί δηλ., δεν αμοίβεται ο κόπος μας. Διαβάζεις για βαθμό 10 και παίρνεις έναν βαθμό 5 άντε το πολύ 6 με καμία προαιρετική εργασία bonus (+1 βαθμό).
Λοιπον, ειμαι φοιτητης του συγκεκριμενου τμηματος, οποτε ειμαι ο πλεον καταλληλος για να σου απαντησω!! Ας αρχισουμε με μια γενικη αληθεια και παραδοχη... Το τμημα μας ειναι απο τα πιο ευκολα πανεπιστημιακα τμηματα στην Ελλαδα, αλλα αυτο δε σημαινει πως αμοιβομαστε χωρις να προσπαθησουμε!! Πουθενα δε μπορεις να πετυχεις, αν δεν καταβαλλεις μια σχετικη προσπαθεια... Οποτε, οπως μπορεις να καταλαβεις, δεν εχουν συγκεντρωθει ολα τα μυαλα της Ελλαδας στο παιδαγωγικο, αλλα στην πλειοψηφια ατομα που ξερουν να διαβαζουν (πραγμα που γινεται φανερο απο τις βασεις σημερα)!! Οταν λοιπον απο τα μαθηματα που δινουμε, τα μισα αποτελουν καθαρα αποστηθιση, τοτε ειναι αρκετα ευκολο να γραψεις καλα σε αυτα... Εχουμε ομως και μαθηματα που απαιτουν μεγαλη προσπαθεια, παρακολουθηση και κατανοηση!! Επισης το προγραμμα σπουδω περιλαμβανει ολα τα απαραιτητα εφοδια, οποτε δε μπορω να κουω βλακειες για το επιπεδο των αποφοιτων... Περιττο να πω οτι μας βγαινουν τα ματια με τις ψυχολογιες (γνωστικη, αναπτυξιακη, κοινωνικη, εκπαιδευτικη κ.λ.π) και τις διδακτικες, τομεις που πρεπει να γνωριζεις στο μεγιστο βαθμο για να διδαξεις σε ενα τμημα...

Έχεις πολύ δίκιο σε αυτό...τα ίδια και στα μεταπτυχιακά σε αυτά τα τμήματα...

Και μην ξεχνάμε ότι έχουν ελάχιστα μαθήματα...4 ας πούμε το εξάμηνο...
4:crazy::crazy:?? Χαχαχαχα... Ποιος σου το ειπε αυτο?? Στο δικο μου το τμημα τουλαχιστον, δινουμε 8 σε καθε εξαμηνο!! Μην ακουτε οτι λενε οι ασχετοι εδω κι εκει...

Δεν έχω ιδέα να σου πω την αλήθεια..
Με παιδιά που έχω μιλήσει και είναι μέσα, καταλαβαίνω ότι τα μαθήματα τους φαίνονται δύσκολα και έχουν πολλά πράγματα να κάνουν με σχολεία κλπ, οπότε το δικαιολογούν έτσι για τον μικρό αριθμό μαθημάτων. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν άπειρα παραδείγματα σχολών με διπλάσια μαθήματα στο εξάμηνο και εξίσου πολλές υποχρεώσεις..

Όσο για τους βαθμούς, δεν ξέρω...Επιβραβεύονται πολύ εύκολα για πράγματα που για τη δική μου σχολή ας πούμε θα θεωρούνταν βασικά για το 5...Και στα μεταπτυχιακά, που ξέρω λίγο καλύτερα, είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα με τα 10άρια να φεύγουν αβέρτα σε μαθήματα και πτυχιακές που εγώ στο Λονδίνο ίδρωνα να πάρω ένα pass...Και δεν είναι ότι είναι ΤΟΣΟ καλοί....!!!

Νομίζω ότι έχουν καταστραφεί τα παιδαγωγικά...Το ότι μπαίνουν άνθρωποι που δεν τους αρέσει, μόνο για να βρουν εύκολα δουλειά μετά είναι ότι χειρότερο! Για να γίνεις δάσκαλος και γιατρός, πρέπει να το αγαπάς γιατί αλλιώς παίρνεις ανθρώπους στο λαιμό σου...
Με την τελευταια σου προταση θα συμφωνησω, τα αλλα τα εχω διορθωσει παραπανω... Ειναι απαραδεκτο να μπαινεις σε αυτη τη σχολη, αν δε λατρευεις τα παιδια!! Πρεπει να εισαι αποφασισμενος να αφοσιωθεις σε αυτα, να εισαι προθυμος να τα διδαξεις, να τους μεταφερεις αξιες και ιδανικα, να τους κανεις πρωτα ανθρωπους και μετα να τους θωρακισεις γνωστικα... Δυστυχως ομως ειναι λιγοι που το βλεπουν ετσι!!

Οι καθηγητές Πανεπιστημίου σε τέτοια Τμήματα είναι από άλλον πλανήτη; Αγαπάνε περισσότερο τους φοιτητές τους; Σαν επιστήμονες οι δάσκαλοι έχουν επίπεδο γνώσεων ή απλά έχουν περάσει μαθήματα με εύκολο τρόπο και με βαθμό; :hmm:
Οχι, δεν εχουμε επιπεδο γνωσεων... Ειμαστε αξεστοι, που δεν καταφερνουμε τιποτα με την αξια μας και τους βαθμους μας τους χαριζουνε!! Οσο δε για το προγραμμα σπουδων μας, φυσικα και ειναι προχειρα φτιαγμενο και δε μας καταρτιζει σαν παιδαγωγους.... Ελεος ρε Νικο, σκεψου λιγο πριν ρωτησεις κατι!! Αλλα ξεχασα, καμια επιστημη δεν ειναι ανωτερη απο τα μαθηματικα...

Δεν ξέρω κατά πόσον μπορούν να συγκριθούν με άλλους επιστήμονες...Έχω την εντύπωση, χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν, ότι τα μαθήματα που κάνουν, εκτός από τις διδακτικές και κάτι ψυχολογίες, είναι όλα τα μαθήματα που κάνουν στο δημοτικό!Σε σαφώς πιο ψηλό επίπεδο αλλά παραμένουν αρχικές σχετικά γνώσεις μαθηματικών, γλώσσας, φυσικής, γεωγραφίας κλπ. Οι δάσκαλοι ειδικά, είναι μια κατηγορία μόνοι τους, δεν μπορούν να τεθούν σε σύγκριση με επιστήμονες τύπου φυσικό-χημικό-πολυτεχνείο, είναι άλλου είδους (δεν μιλάω για επίπεδο!).
Τα μαθηματα που κανουμε δεν εχουν καμια σχεση με την υλη του δημοτικου... Συγκεκριμενα μπορω να αναφερω μαθηματα οπως η Αλγεβρα, η Γεωμετρια, η Φυσικη, η Γλωσσολογια κ.τ.λ, που ακομα και οι γνωσεις του λυκειου δεν ειναι αρκετες για να τα περασεις!! Βεβαια αν παρακολουθεις την παραδοση δεν ειναι δυσκολο να τα καταφερεις, αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι στο επιπεδο του δημοτικου... (Εδω να σημειωσω πως τα υπολοιπα παιδαγωγικα εχουν ελαχιστα μαθηματα σαν κι αυτα, μονο το δικο μας ειπε να πρωτοτυπησει την τυχη μου μεσα:P:P... Μπορειτε να δειτε τα προγραμματα σπουδων και να το διαπιστωσετε)!!

Τυχαίο; Δεν νομίζω που παλιά τα Παιδαγωγικά Τμήματα ήταν διετούς φοίτησης και ονομάζονταν Παιδαγωγικές Ακαδημίες. Οπότε παλιά δεν θεωρούνταν καν Πανεπιστήμιο. :D
Συγχαρητηρια, ετσι ακριβως σκεφτεται και η Γιαγια μου...

Ένα τόσο σοβαρό επάγγελμα όμως θα έπρεπε να λαμβάνεται πιο σοβαρά υπόψη...Και από τους φοιτητές και από τους καθηγητές/υπευθύνους...
+ απειρο

Περυσι αποφοιτησε η καλυτερη μου φιλη απο παιδαγωγικο και ηταν στεναχωρεμενη γιατι το πτυχιο της ηταν 8,99 :P Οταν το ακουσα με ειχε πιασει σπαστικο γελιο, αλλα μου ειπε πως οταν ξερεις πως οι βαθμοι μπαινουν με το τσουβαλι λογικο δεν ειναι να θες τον μεγαλυτερο δυνατο; Οι ιδιοι οι φοιτητες του παιδαγωγικου λενε πως οι βαθμοι μπαινουν πολυ ευκολα. Εχουν βεβαια πααααρα πολλη παπαγαλια, αλλα απαξ και διαβασεις παιρνεις βαθμαρα.
Χαχαχαχα... Δε μπορω, με πιανουν τα νευρα μου!! Σε 'μας αν πιασεις πανω απο 8,5 εισαι πολυ τυχερος... Αλλα οπως εχουμε πει, αυτα αλλαζουν απο τμημα σε τμημα!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Να σημειώσω απλά ότι οι δικές μου εμπειρίες είναι από τη σχολή της Αθήνας...Είναι σίγουρο ότι σε κάθε πανεπιστήμιο ισχύουν και άλλα, δεν το συζητάμε!!!

όντως οι μαθηματικοί έχουνε ένα....κάτι...!!!!
χαχαχαχαχαχαχα
(χωρίς παρεξήγηση...!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foreverfreak

Διάσημο μέλος

Ο Βαγγελας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αροανία (Αχαΐα). Έχει γράψει 2,618 μηνύματα.
Να σημειώσω απλά ότι οι δικές μου εμπειρίες είναι από τη σχολή της Αθήνας...Είναι σίγουρο ότι σε κάθε πανεπιστήμιο ισχύουν και άλλα, δεν το συζητάμε!!!

όντως οι μαθηματικοί έχουνε ένα....κάτι...!!!!
χαχαχαχαχαχαχα
(χωρίς παρεξήγηση...!)
Ναι ρε συ, αλλα ουτε στην Αθηνα νομιζω να παιρνουνε πτυχιο με μονο 4 μαθηματα το εξαμηνο... Πως γινεται αυτο??
Αν ειναι ετσι πρεπει να δρασουμε αμεσα:P...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ναι ρε συ, αλλα ουτε στην Αθηνα νομιζω να παιρνουνε πτυχιο με μονο 4 μαθηματα το εξαμηνο... Πως γινεται αυτο??
Αν ειναι ετσι πρεπει να δρασουμε αμεσα:P...

Το ίδιο και η αγγλική φιλολογία!!!!
Μπορεί το παιδαγωγικό να έχει μόνο στα τελευταία εξάμηνα 4 μαθήματα. Εσάς μειώνονται?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
OK, ας ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα. Θα μιλησω οχι ως αποφοιτος του Παιδαγωγικου, αλλα ως ανθρωπος που γνωριζει καποια πραγματα για το Παιδαγωγικο του ΑΠΘ, μιας και η αρραβωνιαστικια μου αποφοιτησε απο εκει. Οσα πω παρακατω αποτελουν προσωπικη μου αποψη, και οχι καποιου ειδους κειμενο αυθεντιας. Υποψιν, οτι η αποψη μου σχηματιστηκε παραλληλα με την δικια μου φοιτηση στο Οικονομικο του Πα.Μακ., και την ασχολια μου με την διδασκαλια. Σημαντικο επισης ειναι να τονισω πως η κοπελα μου περασε το 2002, οταν και η βαση του Παιδαγωγικου ηταν 4-5.000 μορια κατω απο ο,τι ειναι σημερα [αυτο αφορα το επιπεδο των φοιτητων, το οποιο αντιλαμβανομαι οτι μαλλον εχει αλλαξει.]

Γεγονος 1: Απο τα οσα ειδα και αφορουν το γνωστικο κομματι της υλης της σχολης, οπως επισης και τα οσα ζητηθηκαν στον ΑΣΕΠ πριν καμια 5ετια, θα ελεγα οτι προκειται επιεικως περι γελοιοτητων. Ειδικα στα θετικα, η "Αλγεβρα", η "Γεωμετρια" και η "Φυσικη" εξαντλουσαν το επιπεδο τους μεχρι την Α' Λυκειου. Το πιο "βαρυ" πραγμα που αντιμετωπισε η κοπελα μου απο την εισοδο της στην σχολη εως και τον διορισμο της, ηταν το δυαδικο συστημα και προβληματα που συνδυαζαν γεωμετρια και αλγεβρα επιπεδου Γ' Γυμνασιου.

Γεγονος 2: Την τετραετια 2002 - 2006. οταν και φοιτουσε η κοπελα μου, το επιπεδο των φοιτητων ηταν αναλογο με τα παραπανω.

Γεγονος 3: Υπηρχαν αρκετα ευκολα μαθηματα, και πιο συνεννοησιμοι καθηγητες. Σε σχεση με την δικη μου σχολη, θα ελεγα πως η διαφορα ειναι ενα μεσημερι του Αυγουστου στην Αφρικη με μια χειμωνιατικη νυχτα στην Σιβηρια. Αυτο βεβαια εχει να κανει με το γεγονος οτι οι καθηγητες του Παιδαγωγικου ειναι διδακτωρες Παιδαγωγοι, και ως τετοιοι συμπεριφερονται, σε αντιθεση με τους δικους μας τους γαμωμαναδες οικονομολογους που θα επρεπε πριν ρωτησεις καποια απορια να πλυνεις το στομα σου και να τους παρεις πιπα, αλλιως δεν ησουν αξιος να τους απευθυνθεις, κωλοφοιτητακο.

Γεγονος 4: Παροτι αναγνωριζω [οπως και πολλοι αλλοι] το χαμηλο επιπεδο γνωσεων που παιρνει ενας υποψηφιος δασκαλος στο παιδαγωγικο, ειδικα στα θετικα μαθηματα, αναγνωριζω και κατι ακομη, που δεν το κανουν πολλοι. Απλα μενουν στην κριτικη οτι ο "δασκαλακος" μαθαινει λιγα μαθηματικα ξερω 'γω. Δουλεια του φοιτητη ενος παιδαγωγικου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ να μαθει τα τελεια μαθηματικα. Δουλεια του ειναι, οσα μαθει, να μπορει να τα μεταδωσει με αποτελεσματικο τροπο σε μικρα παιδακια.

Οσοι νομιζουν οτι αυτο ειναι ευκολο, ας το σκεφτουν λιγο καλυτερα.

Ενας δασκαλος πρεπει να προσεχει διπλα απο ο,τι ενας καθηγητης, οσον αφορα την διδασκαλια του. Απο την μια πρεπει να κατεχει την υλη του, οκ. Απο την αλλη πρεπει να την παρουσιασει με οσο το δυνατον πιο ενδιαφεροντα τροπο, ειτε αυτο σημαινει πολλα χρωματα, ειτε σημαινει χειροτεχνειες, ειτε σημαινει οτι πρεπει να μαθει το λεξιλογιο των παιδιων και το πως να επικοινωνησει, κτλ. Εννοειται ομως, οτι εκτος αυτων, πρεπει να προσεχει αυτα που λεει για να μην περασει καποιο λαθος μηνυμα στα παιδια, να μην πληγωσει κανενα, να φαινεται παντα δικαιος, να εχει και στο κεφαλι του τους γονεις των παιδιων που λενε το μακρυ τους και το κοντο τους, κτλ.

Θελω να πω, πως ενας δασκαλος δεν οφειλει να ειναι πανεπιστημονας, επειδη διδασκει πολλα αντικειμενα. Οφειλει να ξερει πως να πλαθει τα παιδικα μυαλα και να ξεπερναει τα οσα εμποδια. Φυσικα, μιλωντας για εμποδια, ενας δασκαλος εννοειται οτι μαθαινει και για ειδικες περιπτωσεις υπερκινητικων, αλλοδαπων ή παιδιων με προβληματα σωματικα/ψυχολογικα.

Θα προτεινα σε ολους οσους θεωρουν την δουλεια του δασκαλου ευκολη, να προσπαθησουν καποια σ τιγμη να μεταδωσουν γνωση σε ενα 10χρονο. Εγω το εχω προσπαθησει, και ηταν πολυ πιο δυσκολο [αν και πολυ συναφες] με αυτο που κανω για να ζω. Το ενιωθα οτι μου ελειπαν στοιχειωδεις γνωσεις αντιμετωπισης καποιων καταστασεων, πως το λενε. Οταν δε, συζητησα το σκηνικο με την κοπελα μου, μου προτεινε πραγματικα αποστομωτικους τροπους για να ελιχθεις.

Ο καθενας στο ειδος του :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,963 μηνύματα.
Γεγονος 3: Υπηρχαν αρκετα ευκολα μαθηματα, και πιο συνεννοησιμοι καθηγητες. Σε σχεση με την δικη μου σχολη, θα ελεγα πως η διαφορα ειναι ενα μεσημερι του Αυγουστου στην Αφρικη με μια χειμωνιατικη νυχτα στην Σιβηρια. Αυτο βεβαια εχει να κανει με το γεγονος οτι οι καθηγητες του Παιδαγωγικου ειναι διδακτωρες Παιδαγωγοι, και ως τετοιοι συμπεριφερονται, σε αντιθεση με τους δικους μας τους γαμωμαναδες οικονομολογους που θα επρεπε πριν ρωτησεις καποια απορια να πλυνεις το στομα σου και να τους παρεις πιπα, αλλιως δεν ησουν αξιος να τους απευθυνθεις, κωλοφοιτητακο.

Τέλεια η περιγραφή. Έχω λιώσει στα γέλια...:D :laugh: :laugh: Μήπως αυτοί οι γαμωμανάδες πρέπει να ξανακαθίσουν στα θρανία και να μάθουν κάποια παιδαγωγικά, δηλ., το πως να φαίρονται σε 20χρονους μαντραχαλάδες; :D Και μετά σου λέει, θέλουν και πιστοποιητικό παιδαγωγικής ανεπάρκειας όταν αυτοί που σου έδωσαν το πτυχίο ήταν παιδαγωγικώς άσχετοι. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,963 μηνύματα.
Να σημειώσω απλά ότι οι δικές μου εμπειρίες είναι από τη σχολή της Αθήνας...Είναι σίγουρο ότι σε κάθε πανεπιστήμιο ισχύουν και άλλα, δεν το συζητάμε!!!

όντως οι μαθηματικοί έχουνε ένα....κάτι...!!!!
χαχαχαχαχαχαχα
(χωρίς παρεξήγηση...!)

τι κάτι; χαχαχαχαχα

σιγά την παρεξήγηση...για πες; :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
τι κάτι; χαχαχαχαχα

σιγά την παρεξήγηση...για πες; :D

Ένα κάτι......λίγο υπεροπτικό...!!!!!
Χώρια αυτό το πράγμα που λέτε ότι τα μαθηματικά είναι παντού....(δεν διαφωνώ απαραίτητα αλλά οκ, έχει και ένα όριο)

χαχαχαχαχαχαχαχααχαχα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,963 μηνύματα.
Ένα κάτι......λίγο υπεροπτικό...!!!!!
Χώρια αυτό το πράγμα που λέτε ότι τα μαθηματικά είναι παντού....(δεν διαφωνώ απαραίτητα αλλά οκ, έχει και ένα όριο)

χαχαχαχαχαχαχαχααχαχα

Μέχρι κάποια έτη πίστευα και εγώ το ίδιο με σένα. Τώρα που απέκτησα περισσότερη γνώση, :laugh: :laugh: απλά ένα πράγμα έχω να σε ρωτήσω: Έχεις δει μέχρι που έχουν εφαρμογές; Μέχρι και ψυχολογία..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top