ΔΕΤ (Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία)

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,871 μηνύματα.
Ξέρουμε ότι όσοι σπουδάζετε στην πρωτεύουσα νιώθετε ότι σπουδάζετε στο Μπέρκλεϋ ή στο Μ.Ι.Τ. της Ελλάδας. Αλλά νιώθετε.

Δεν είναι έτσι φίλε! Μήπως εσύ νιώθεις ότι σε κοιτάνε αφ υψηλού, ακριβώς επειδή εσύ δεν είσαι στην Αθήνα; Εγώ έχω τελειώσει το καλύτερο κατα πολλούς οικονομικό τμήμα στη χώρα και ακόμα άνεργος είμαι. Δεν είδα να φούσκωσαν τα "μπαλάκια" μου από τον τίτλο ή την πόλη του πτυχίου μου!:/:

Προσωπικά, πιστεύω ότι υπάρχουν και άλλα Πανεπιστήμια εκτός ΑΣΟΕΕ εξίσου καλά ή καλύτερα από αυτήν. Δεν είναι το κέντρο του σύμπαντος η ΑΣΟΕΕ. Ήθελα να ξέρω πως βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα, ενώ δεν έχετε ιδέα από την διδακτική "ατμόσφαιρα", τα μαθήματα, το επίπεδο δυσκολίας και επιστημονικής γνώσης,...κ.α άλλων Πανεπιστημίων. Παντού, εφόσον ζούμε Ελλάδα, υπάρχουν οι ίδιες μικρότητες, η ίδια παθογένεια, η ίδια οικογενειοκρατία, ...κτλ σε όλα τα Πανεπιστήμια. Ας μην το κρύβουμε, διότι είναι κρίμα να πλάθουμε ωραίες ψεύτικες εικόνες στο μυαλό των άβγαλτων...Μπορεί στην σχολή σου, να διδάσκεσαι και κβαντομηχανική (εφόσον λες ότι κάνετε τα πάντα από μαθηματικά μέχρι και χημεία πολυμερών, δεν το ξέρω αυτό), αλλά δεν παύει να υπάρχει Ελληνίστικη νοοτροπία στην μάθηση και διδακτική προσέγγιση. Ας αλλάξει πρώτα αυτή και μετά μιλάμε για την ΑΣΟΕΕ, το ΕΜΠ...κτλ.

Στον τομέα της σαν διδασκαλία και κλίμα, η ΑΣΟΕΕ, είναι η καλύτερη και πίστεψέ με το ξέρω από πρώτο χέρι. Φυσικά αν την συγκρίνεις με το τμήμα Πληροφορικής του Μπέρκλευ, θα είναι σα να συγκρίνεις μήλα με αγελάδες και θα ζητάς να μάθεις ποιό είναι το καλύτερο φρούτο. Γίνεται; Δεν γίνεται...

Και επειδή είναι ωραίο να δείχνει κανείς ότι ξέρει κάτι, άσχετα αν φυσικά δεν ξέρει, θα σου πω ότι πριν την ΑΣΟΕΕ ήμουν στους ΗΜΜΥ και είδα πολύ καλά την "ανωτερότητα" του ΕΜΠ (να ξεράσω τώρα μονοκόματα ή το θέλετε σε δόσεις των 15ml:P) και την παθογένεια και και και....

Το ΕΜΠ με την ΑΣΟΕΕ είναι η νύχτα με τη μέρα σαν νοοτροπία, ότι κι αν λες εσύ περί ομοιοτήτων αγαπητέ φίλε! Κάντα, ζήστα και μετά πες μου για συγκρίσεις. Εγώ λοιπόν που τα έχω κάνει, σου εξηγώ:

Στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ....

Ρωτάς έναν φοιτητή αν ξέρει τη Μαρία την τάδε. Σου απαντάει "Δεν κάνω παρέα με κορίτσια!" και γυρνάει στο βιβλίο του (αληθινό περιστατικό)

Ρωτάς έναν καθηγητή αν στη Χ γλώσσα προγραμματισμού γίνεται αυτό το πράγμα με τους μετρητές σε μια συνθήκη. Σου κατεβάζει μπινελίκια την ώρα που μασουλάει φυστίκια και ύστερα φεύγει. Όταν σταματήσει να βαριέται, ίσως διορθώσει κι εκείνα τα γραπτά της περσινής εξεταστικής. (επίσης αληθινά περιστατικά)

Φράσεις τύπου "Είστε οι 300 καλύτεροι, τα καλύτερα μυαλά, οι Αινστάιν της Ελλάδας", δίνουν και παίρνουν στους ΗΜΜΥ. Απο φαντασμένους (καθηγητές) για φαντασμένους (φοιτητές).

Βέβαια κανείς δεν ξεχνά προόδους ημέρα Κυριακή 8 το πρωί και να έχεις τον μην πω πως, να λέει "Θα σας στείλω όλους στον Άγιο Πέτρο σήμερα". (αληθινό περιστατικό) Μη μιλήσω για 3-4 άλλους καθηγητάδες 100 χρονών που αντί να κοιτάξουν πως κεκεδίζουν, κορόιδευαν τα παιδάκια και τους έλεγαν "βγείτε να δείτε πως τιτιβίζουν τα πουλάκια" ή που δεν δέχονταν να αναγνωρίσουν μάθημα κοριτσιού από ΗΜΜΥ ΑΠΘ.

ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ:

Στην ΑΣΟΕΕ, είχα νεότατους καθηγητές, πάντα πρόθυμους να εξηγήσουν έστω και την πιό ηλίθια απορία μου. Είχαμε βέβαια και μερικούς βεντέτες, αλλά είχαν ένα πολύ σοβαρό στυλ και παρά τις παραξενιές τους, είχαν σοβαρή μόρφωση και ήξεραν πως να την μεταδώσουν. Δεν έτρωγαν φυστίκια, αλλά δίδασκαν σοβαρό μάθημα! Δεν γέμιζαν 4 πίνακες με βλακείες όπως στο ΕΜΠ, αλλά γέμιζαν έναν πίνακα με κατανοητά πράγματα. Ακόμα και η Μακροοικονομική στους ΗΜΜΥ, έχει καταρτιστεί βλακωδώς σαν ύλη, βλακωδώς σαν διδασκαλία και βλακωδώς σαν εξέταση, πόσο μάλλον σαν εφόδιο, σε σχέση με αντίστοιχα μαθήματα στην ΑΣΟΕΕ που ξέρεις ακριβώς τι αντίκτυπο έχει στην κοινωνία αυτό που διδάσκεσαι. Οι δε φοιτητές, πάντα πρόθυμοι να σε βοηθήσουν με σημειώσεις αν δεν είχες. Δεν τις φύλαγαν σαν τα μυστικά του κράτους. Στις έδιναν και ύστερα σε κέρναγαν κι έναν καφέ στο κυλικείο στο υπόγειο και συζητάγατε και τίποτε άλλο πέρα από μαθήματα.


Η ΑΣΟΕΕ λοιπόν φίλε, δεν είναι ΕΜΠ. Το ΕΜΠ θα ήθελε ΠΟΛΥ να γίνει ΑΣΟΕΕ!:)

Υπάρχουν λοιπόν πανεπιστήμια που είναι μπροστά από τα υπόλοιπα σε θέμα νοοτροπίας, ίσως όχι σε σχέση με αυτά της αλλοδαπής, αλλά σίγουρα με αυτά της ημεδαπής.:)

Η σχολή αυτή Florenc είναι η παλιά Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή της ΑΣΟΕΕ πού έλεγαν οι παππούδες μας; Νομίζω ότι δεν είναι άγνωστη στο Ελληνικό κοινό. Στο νεοελληνικό κοινό είναι ίσως, επειδή όλοι έχουν στραφεί με "ενέσεις" στις πληροφορικές (και ο ποιο σκράπας να μάθει τεχνολογία λογισμικού), ήμμυ, ιατρικές, ευρύτερα πολυτεχνεία (να φαν και οι κότες), οικονομικές επιστήμες γενικού περιεχομένου,...κτλ.

Ανωτάτη Σχολή Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (Α.Σ.Ο.Ε.Ε)

Η ανωτάτη Βιομηχανική ήταν το σημερινό ΠΑ.ΠΕΙ αν δεν κάνω λάθος.

Ο πιό σκράπας δεν γίνεται να μάθει τεχνολογία λογισμικού. Εγώ δεν μπόρεσα ποτέ πχ. να μάθω προγραμματισμό και σηκώθηκα κι έφυγα. Δεν γίνεται να μη το γουστάρεις ή να μην το μπορείς και να το τελειώσεις. Ειδικά το δεύτερο, απλά δεν γίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Δεν είναι έτσι φίλε! Μήπως εσύ νιώθεις ότι σε κοιτάνε αφ υψηλού, ακριβώς επειδή εσύ δεν είσαι στην Αθήνα; Εγώ έχω τελειώσει το καλύτερο κατα πολλούς οικονομικό τμήμα στη χώρα και ακόμα άνεργος είμαι. Δεν είδα να φούσκωσαν τα "μπαλάκια" μου από τον τίτλο ή την πόλη του πτυχίου μου!:/:



Στον τομέα της σαν διδασκαλία και κλίμα, η ΑΣΟΕΕ, είναι η καλύτερη και πίστεψέ με το ξέρω από πρώτο χέρι. Φυσικά αν την συγκρίνεις με το τμήμα Πληροφορικής του Μπέρκλευ, θα είναι σα να συγκρίνεις μήλα με αγελάδες και θα ζητάς να μάθεις ποιό είναι το καλύτερο φρούτο. Γίνεται; Δεν γίνεται...

Και επειδή είναι ωραίο να δείχνει κανείς ότι ξέρει κάτι, άσχετα αν φυσικά δεν ξέρει, θα σου πω ότι πριν την ΑΣΟΕΕ ήμουν στους ΗΜΜΥ και είδα πολύ καλά την "ανωτερότητα" του ΕΜΠ (να ξεράσω τώρα μονοκόματα ή το θέλετε σε δόσεις των 15ml:P) και την παθογένεια και και και....

Το ΕΜΠ με την ΑΣΟΕΕ είναι η νύχτα με τη μέρα σαν νοοτροπία, ότι κι αν λες εσύ περί ομοιοτήτων αγαπητέ φίλε! Κάντα, ζήστα και μετά πες μου για συγκρίσεις. Εγώ λοιπόν που τα έχω κάνει, σου εξηγώ:

Στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ....

Ρωτάς έναν φοιτητή αν ξέρει τη Μαρία την τάδε. Σου απαντάει "Δεν κάνω παρέα με κορίτσια!" και γυρνάει στο βιβλίο του (αληθινό περιστατικό)

Ρωτάς έναν καθηγητή αν στη Χ γλώσσα προγραμματισμού γίνεται αυτό το πράγμα με τους μετρητές σε μια συνθήκη. Σου κατεβάζει μπινελίκια την ώρα που μασουλάει φυστίκια και ύστερα φεύγει. Όταν σταματήσει να βαριέται, ίσως διορθώσει κι εκείνα τα γραπτά της περσινής εξεταστικής. (επίσης αληθινά περιστατικά)

Φράσεις τύπου "Είστε οι 300 καλύτεροι, τα καλύτερα μυαλά, οι Αινστάιν της Ελλάδας", δίνουν και παίρνουν στους ΗΜΜΥ. Απο φαντασμένους (καθηγητές) για φαντασμένους (φοιτητές).

Βέβαια κανείς δεν ξεχνά προόδους ημέρα Κυριακή 8 το πρωί και να έχεις τον μην πω πως, να λέει "Θα σας στείλω όλους στον Άγιο Πέτρο σήμερα". (αληθινό περιστατικό) Μη μιλήσω για 3-4 άλλους καθηγητάδες 100 χρονών που αντί να κοιτάξουν πως κεκεδίζουν, κορόιδευαν τα παιδάκια και τους έλεγαν "βγείτε να δείτε πως τιτιβίζουν τα πουλάκια" ή που δεν δέχονταν να αναγνωρίσουν μάθημα κοριτσιού από ΗΜΜΥ ΑΠΘ.
.
:wall::wall::wall::wall:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Florenc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Florenc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Η σχολή αυτή Florenc είναι η παλιά Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή της ΑΣΟΕΕ πού έλεγαν οι παππούδες μας; Νομίζω ότι δεν είναι άγνωστη στο Ελληνικό κοινό. Στο νεοελληνικό κοινό είναι ίσως, επειδή όλοι έχουν στραφεί με "ενέσεις" στις πληροφορικές (και ο ποιο σκράπας να μάθει τεχνολογία λογισμικού), ήμμυ, ιατρικές, ευρύτερα πολυτεχνεία (να φαν και οι κότες), οικονομικές επιστήμες γενικού περιεχομένου,...κτλ.

αλλο "τμήμα" (ΔΕΤ), άλλο "σχολή" (ΑΣΟΕΕ) και κανονικα αλλο "πανεπιστήμιο" αλλα σχολή και πανεπιστήμιο εχουν ταυτιστει στην περιπτωση του ΕΜΠ και της ΑΣΟΕΕ. πχ το τμήμα ΗΜΜΥ( θεσσαλονίκης) ανήκει στην πολυτεχνική σχολή το Α.Πανεπιστημιου.Θ, το οποίο εχει και αλλες σχολήες, θετικων επιστημω, ιατρικη σχολή, κτλ. η ΑΣΒΣ, εχει δίκιο ο λυκούργος ειναι το σημερινο παπει(, που οπως προανεφερα "τεινει" να γινει οικονομικο πανεπιστημιο https://tinyurl.com/3xtmawo. είδες όμως, και εσύ επαληθεύεις αυτο που λέω ότι το ΔΕΤ ειναι αγνωστο σαν τμημα :P. και tο δετ και το λοχρη ειναι τα πιο καινουργια τμηματα του ΟΠΑ, δημιουργήθηκαν μόλις το 2000-1. (ο δικός μου παππού πάντως δεν ήξερε τι ειναι το ηλεκτρονικό εμπόριο:P)

επισης λεω οτι οι καθηγητες ειναι καλοι διοτι ειναι πάντα προθυμοι να βοηθήσουν σε οτιδηποτε, χωρις να ειναι ψωνια. για παραδειγμα, στο ΕΜΠ , και στο ΕΚΠΑ, μερικοι μεγαλοκαθηγηταδες δεν πατανε καν στο μαθημα, παρα στελνουν τους βοηθους τους. στο δετ, και γενικα στην ασοεε, αυτο δεν γινεται. αυτο αν το συνδυασεις και με τον μικρο αριθμο φοιτητων (50-60) σημαινει πως εχεις οσο ναναι μια καλυτερη επαφη με τον καθηγητη, αρα καλυτερη ποιοτητα στο μαθημα, και γιατι οχι , μια ευκολια στο κανεις διασυνδεσεις (με την καλη ενοια) με την αγορα εργασιας, γιατι ολοι οι καθηγητες εχουν σχεση με τις επιχειρησεις.

ο λυκούργος ενισχύει απολυτα αυτο που είπα και για να το ξερω εγω που ειμαι μολις 9 μήνες φοιτητής , φαντάσου πόσο έκδηλο είναι. και θα το ξαναπω, οι καθηητες της ασοοε ειναι πολύ καλοι και επειδή ειναι όλοι προθυμοι να σε βοηθήσουν χωρίς να είναι ψωνάρες και ειναι και αξιοι, το οποίο φαίνεται απο το γεγονός οτι ο μο ηλικίας των καθηγητων ειναι πολύ μικρός (στο δετ τουλαχιστον, φανταζομαι και στα υπολοιπα τμηματα) το οποίο ειναι ενδεικτικό της αξιοκρατιας, ακι πως να το κανεις, αλλο να σου κανει μαθημα ενας σαρανταρης και αλλο ενας εξηνταρης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
ο λυκούργος ενισχύει απολυτα αυτο που είπα και για να το ξερω εγω που ειμαι μολις 9 μήνες φοιτητής , φαντάσου πόσο έκδηλο είναι. και θα το ξαναπω, οι καθηητες της ασοοε ειναι πολύ καλοι και επειδή ειναι όλοι προθυμοι να σε βοηθήσουν χωρίς να είναι ψωνάρες και ειναι και αξιοι, το οποίο φαίνεται απο το γεγονός οτι ο μο ηλικίας των καθηγητων ειναι πολύ μικρός (στο δετ τουλαχιστον, φανταζομαι και στα υπολοιπα τμηματα) το οποίο ειναι ενδεικτικό της αξιοκρατιας, ακι πως να το κανεις, αλλο να σου κανει μαθημα ενας σαρανταρης και αλλο ενας εξηνταρης

Στον τομέα της σαν διδασκαλία και κλίμα, η ΑΣΟΕΕ, είναι η καλύτερη και πίστεψέ με το ξέρω από πρώτο χέρι. Φυσικά αν την συγκρίνεις με το τμήμα Πληροφορικής του Μπέρκλευ, θα είναι σα να συγκρίνεις μήλα με αγελάδες και θα ζητάς να μάθεις ποιό είναι το καλύτερο φρούτο. Γίνεται; Δεν γίνεται...

Και επειδή είναι ωραίο να δείχνει κανείς ότι ξέρει κάτι, άσχετα αν φυσικά δεν ξέρει, θα σου πω ότι πριν την ΑΣΟΕΕ ήμουν στους ΗΜΜΥ και είδα πολύ καλά την "ανωτερότητα" του ΕΜΠ (να ξεράσω τώρα μονοκόματα ή το θέλετε σε δόσεις των 15ml:P) και την παθογένεια και και και....

Το ΕΜΠ με την ΑΣΟΕΕ είναι η νύχτα με τη μέρα σαν νοοτροπία, ότι κι αν λες εσύ περί ομοιοτήτων αγαπητέ φίλε! Κάντα, ζήστα και μετά πες μου για συγκρίσεις. Εγώ λοιπόν που τα έχω κάνει, σου εξηγώ:

Στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ....

Ρωτάς έναν φοιτητή αν ξέρει τη Μαρία την τάδε. Σου απαντάει "Δεν κάνω παρέα με κορίτσια!" και γυρνάει στο βιβλίο του (αληθινό περιστατικό)

Ρωτάς έναν καθηγητή αν στη Χ γλώσσα προγραμματισμού γίνεται αυτό το πράγμα με τους μετρητές σε μια συνθήκη. Σου κατεβάζει μπινελίκια την ώρα που μασουλάει φυστίκια και ύστερα φεύγει. Όταν σταματήσει να βαριέται, ίσως διορθώσει κι εκείνα τα γραπτά της περσινής εξεταστικής. (επίσης αληθινά περιστατικά)

Φράσεις τύπου "Είστε οι 300 καλύτεροι, τα καλύτερα μυαλά, οι Αινστάιν της Ελλάδας", δίνουν και παίρνουν στους ΗΜΜΥ. Απο φαντασμένους (καθηγητές) για φαντασμένους (φοιτητές).

Βέβαια κανείς δεν ξεχνά προόδους ημέρα Κυριακή 8 το πρωί και να έχεις τον μην πω πως, να λέει "Θα σας στείλω όλους στον Άγιο Πέτρο σήμερα". (αληθινό περιστατικό) Μη μιλήσω για 3-4 άλλους καθηγητάδες 100 χρονών που αντί να κοιτάξουν πως κεκεδίζουν, κορόιδευαν τα παιδάκια και τους έλεγαν "βγείτε να δείτε πως τιτιβίζουν τα πουλάκια" ή που δεν δέχονταν να αναγνωρίσουν μάθημα κοριτσιού από ΗΜΜΥ ΑΠΘ.

ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ:

Στην ΑΣΟΕΕ, είχα νεότατους καθηγητές, πάντα πρόθυμους να εξηγήσουν έστω και την πιό ηλίθια απορία μου. Είχαμε βέβαια και μερικούς βεντέτες, αλλά είχαν ένα πολύ σοβαρό στυλ και παρά τις παραξενιές τους, είχαν σοβαρή μόρφωση και ήξεραν πως να την μεταδώσουν. Δεν έτρωγαν φυστίκια, αλλά δίδασκαν σοβαρό μάθημα! Δεν γέμιζαν 4 πίνακες με βλακείες όπως στο ΕΜΠ, αλλά γέμιζαν έναν πίνακα με κατανοητά πράγματα. Ακόμα και η Μακροοικονομική στους ΗΜΜΥ, έχει καταρτιστεί βλακωδώς σαν ύλη, βλακωδώς σαν διδασκαλία και βλακωδώς σαν εξέταση, πόσο μάλλον σαν εφόδιο, σε σχέση με αντίστοιχα μαθήματα στην ΑΣΟΕΕ που ξέρεις ακριβώς τι αντίκτυπο έχει στην κοινωνία αυτό που διδάσκεσαι. Οι δε φοιτητές, πάντα πρόθυμοι να σε βοηθήσουν με σημειώσεις αν δεν είχες. Δεν τις φύλαγαν σαν τα μυστικά του κράτους. Στις έδιναν και ύστερα σε κέρναγαν κι έναν καφέ στο κυλικείο στο υπόγειο και συζητάγατε και τίποτε άλλο πέρα από μαθήματα.


Η ΑΣΟΕΕ λοιπόν φίλε, δεν είναι ΕΜΠ. Το ΕΜΠ θα ήθελε ΠΟΛΥ να γίνει ΑΣΟΕΕ!:)

Υπάρχουν λοιπόν πανεπιστήμια που είναι μπροστά από τα υπόλοιπα σε θέμα νοοτροπίας, ίσως όχι σε σχέση με αυτά της αλλοδαπής, αλλά σίγουρα με αυτά της ημεδαπής.:)

Αυτά που λέτε είναι πολύ σοβαρά για την διαφορά ανάμεσα στα δυο Τμήματα (σχολή και τμήμα). Όσο γι' αυτό που λες valder για τον 60άρη θα συμφωνήσω. Όμως ποια είναι η λύση

ο λυκούργος ενισχύει απολυτα αυτο που είπα και για να το ξερω εγω που ειμαι μολις 9 μήνες φοιτητής , φαντάσου πόσο έκδηλο είναι. και θα το ξαναπω, οι καθηητες της ασοοε ειναι πολύ καλοι και επειδή ειναι όλοι προθυμοι να σε βοηθήσουν χωρίς να είναι ψωνάρες και ειναι και αξιοι, το οποίο φαίνεται απο το γεγονός οτι ο μο ηλικίας των καθηγητων ειναι πολύ μικρός (στο δετ τουλαχιστον, φανταζομαι και στα υπολοιπα τμηματα) το οποίο ειναι ενδεικτικό της αξιοκρατιας, ακι πως να το κανεις, αλλο να σου κανει μαθημα ενας σαρανταρης και αλλο ενας εξηνταρης

Στον τομέα της σαν διδασκαλία και κλίμα, η ΑΣΟΕΕ, είναι η καλύτερη και πίστεψέ με το ξέρω από πρώτο χέρι. Φυσικά αν την συγκρίνεις με το τμήμα Πληροφορικής του Μπέρκλευ, θα είναι σα να συγκρίνεις μήλα με αγελάδες και θα ζητάς να μάθεις ποιό είναι το καλύτερο φρούτο. Γίνεται; Δεν γίνεται...

Και επειδή είναι ωραίο να δείχνει κανείς ότι ξέρει κάτι, άσχετα αν φυσικά δεν ξέρει, θα σου πω ότι πριν την ΑΣΟΕΕ ήμουν στους ΗΜΜΥ και είδα πολύ καλά την "ανωτερότητα" του ΕΜΠ (να ξεράσω τώρα μονοκόματα ή το θέλετε σε δόσεις των 15ml:P) και την παθογένεια και και και....

Το ΕΜΠ με την ΑΣΟΕΕ είναι η νύχτα με τη μέρα σαν νοοτροπία, ότι κι αν λες εσύ περί ομοιοτήτων αγαπητέ φίλε! Κάντα, ζήστα και μετά πες μου για συγκρίσεις. Εγώ λοιπόν που τα έχω κάνει, σου εξηγώ:

Στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ....

Ρωτάς έναν φοιτητή αν ξέρει τη Μαρία την τάδε. Σου απαντάει "Δεν κάνω παρέα με κορίτσια!" και γυρνάει στο βιβλίο του (αληθινό περιστατικό)

Ρωτάς έναν καθηγητή αν στη Χ γλώσσα προγραμματισμού γίνεται αυτό το πράγμα με τους μετρητές σε μια συνθήκη. Σου κατεβάζει μπινελίκια την ώρα που μασουλάει φυστίκια και ύστερα φεύγει. Όταν σταματήσει να βαριέται, ίσως διορθώσει κι εκείνα τα γραπτά της περσινής εξεταστικής. (επίσης αληθινά περιστατικά)

Φράσεις τύπου "Είστε οι 300 καλύτεροι, τα καλύτερα μυαλά, οι Αινστάιν της Ελλάδας", δίνουν και παίρνουν στους ΗΜΜΥ. Απο φαντασμένους (καθηγητές) για φαντασμένους (φοιτητές).

Βέβαια κανείς δεν ξεχνά προόδους ημέρα Κυριακή 8 το πρωί και να έχεις τον μην πω πως, να λέει "Θα σας στείλω όλους στον Άγιο Πέτρο σήμερα". (αληθινό περιστατικό) Μη μιλήσω για 3-4 άλλους καθηγητάδες 100 χρονών που αντί να κοιτάξουν πως κεκεδίζουν, κορόιδευαν τα παιδάκια και τους έλεγαν "βγείτε να δείτε πως τιτιβίζουν τα πουλάκια" ή που δεν δέχονταν να αναγνωρίσουν μάθημα κοριτσιού από ΗΜΜΥ ΑΠΘ.

ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ:

Στην ΑΣΟΕΕ, είχα νεότατους καθηγητές, πάντα πρόθυμους να εξηγήσουν έστω και την πιό ηλίθια απορία μου. Είχαμε βέβαια και μερικούς βεντέτες, αλλά είχαν ένα πολύ σοβαρό στυλ και παρά τις παραξενιές τους, είχαν σοβαρή μόρφωση και ήξεραν πως να την μεταδώσουν. Δεν έτρωγαν φυστίκια, αλλά δίδασκαν σοβαρό μάθημα! Δεν γέμιζαν 4 πίνακες με βλακείες όπως στο ΕΜΠ, αλλά γέμιζαν έναν πίνακα με κατανοητά πράγματα. Ακόμα και η Μακροοικονομική στους ΗΜΜΥ, έχει καταρτιστεί βλακωδώς σαν ύλη, βλακωδώς σαν διδασκαλία και βλακωδώς σαν εξέταση, πόσο μάλλον σαν εφόδιο, σε σχέση με αντίστοιχα μαθήματα στην ΑΣΟΕΕ που ξέρεις ακριβώς τι αντίκτυπο έχει στην κοινωνία αυτό που διδάσκεσαι. Οι δε φοιτητές, πάντα πρόθυμοι να σε βοηθήσουν με σημειώσεις αν δεν είχες. Δεν τις φύλαγαν σαν τα μυστικά του κράτους. Στις έδιναν και ύστερα σε κέρναγαν κι έναν καφέ στο κυλικείο στο υπόγειο και συζητάγατε και τίποτε άλλο πέρα από μαθήματα.


Η ΑΣΟΕΕ λοιπόν φίλε, δεν είναι ΕΜΠ. Το ΕΜΠ θα ήθελε ΠΟΛΥ να γίνει ΑΣΟΕΕ!:)

Υπάρχουν λοιπόν πανεπιστήμια που είναι μπροστά από τα υπόλοιπα σε θέμα νοοτροπίας, ίσως όχι σε σχέση με αυτά της αλλοδαπής, αλλά σίγουρα με αυτά της ημεδαπής.:)

Αυτά που λέτε είναι πολύ σοβαρά για την διαφορά ανάμεσα στα δυο Τμήματα (σχολή και τμήμα). Όσο γι' αυτό που λες valder για τον 60άρη θα συμφωνήσω. Όμως ποια είναι η λύση; Να έρθουμε όλοι να μάθουμε τελικά, όπως λέτε, "σωστά" την επιστημονική γνώση στην ΑΣΟΕΕ; Διότι τουλάχιστον στο Πανεπιστήμιο Πατρών που είμαι εγώ, σε μεγάλο ή μικρό βαθμό, οι καθηγητές είναι σε άλλον πλανήτη και είναι μόνο καλοί ερευνητές, όχι δάσκαλοι. Είναι ακατάλληλοι διδάσκοντες. Ελάχιστοι από αυτούς μπορούν να αρθρώσουν λέξη σωστά και να καταλάβεις τι λένε, να γράψουν σωστά χωρίς ορθογραφικά λάθη, να γράψουν ένα σύγγραμμα (-αυτοέκδοση) της προκοπής (και επιστημονικώς ορθό) γιατί γεμίσαμε ράφια βιβλιοθήκης με τόμους δίχως νόημα..τίγκα στο φυσικομαθηματικό σύμβολο γραμματοσειράς courier new (διπλοπατημένης κάπου-κάπου) μεγέθους 10 γραφομηχανής ή πρωτόγονων τυπογραφικών πιεστηρίων (του Εκτυπωτικού Κέντρου του Πανεπιστημίου) της δεκαετίας του 1970. Πήξαμε να διαβάζουμε ότι: «το παρών σύγγραμμα έχει πολλά λάθη - θα ήμουν λίαν υποχρεωμένος ο αναγνώστης να μου τα υποδείξει ώστε να τα διορθώσω σε μια επόμενη έκδοση (που δεν έγινε ποτέ)». Τελικά, εμείς οι μη προνομιούχοι φοιτητές της επαρχίας, που διαλέξαμε άλλες επιστήμες, λόγω κάποιων "σύγχρονων" κατευθύνσεων που έχει το Πανεπιστήμιο Πατρών στις επιστήμες του (π.χ. εφαρμοσμένα μαθηματικά, ηλεκτρονική φυσική, περιβαλλοντική χημεία, θεατρικές επιστήμες, επιστήμη πολυμερών, βιοϊατρική τεχνολογία,...κτλ) τι πρέπει να κάνουμε με τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε λόγω των "μόνιμων" παθογενειών που υπάρχουν (στην ποιότητα σπουδών από θέμα οργάνωσης, διδαχτικών στόχων, μεταδοτικότητας καθηγητών, διαθεματικής συνεργασίας, εξεταστέας ύλης σύμφωνα με έναν οδηγό σπουδών και όχι με τις ερευνητικές φυλλάδες των δημοσιεύσεων ή τις ορέξεις του καθηγητή,..κτλ); Να σπάσουμε στο ξύλο τους καθηγητές ή τους φοιτητές των παρατάξεων που κοιμούνται όρθιες ή να μεταναστεύσουμε σε άλλο Πανεπιστήμιο της Αθήνας; Τελικά, Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα; Πώς περιμένουμε να αλλάξει η χώρα, όταν η Ελλάδα πέραν της Αθήνας, κοιμάται;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
ο λυκούργος ενισχύει απολυτα αυτο που είπα και για να το ξερω εγω που ειμαι μολις 9 μήνες φοιτητής , φαντάσου πόσο έκδηλο είναι. και θα το ξαναπω, οι καθηητες της ασοοε ειναι πολύ καλοι και επειδή ειναι όλοι προθυμοι να σε βοηθήσουν χωρίς να είναι ψωνάρες και ειναι και αξιοι, το οποίο φαίνεται απο το γεγονός οτι ο μο ηλικίας των καθηγητων ειναι πολύ μικρός (στο δετ τουλαχιστον, φανταζομαι και στα υπολοιπα τμηματα) το οποίο ειναι ενδεικτικό της αξιοκρατιας, ακι πως να το κανεις, αλλο να σου κανει μαθημα ενας σαρανταρης και αλλο ενας εξηνταρης

Στον τομέα της σαν διδασκαλία και κλίμα, η ΑΣΟΕΕ, είναι η καλύτερη και πίστεψέ με το ξέρω από πρώτο χέρι. Φυσικά αν την συγκρίνεις με το τμήμα Πληροφορικής του Μπέρκλευ, θα είναι σα να συγκρίνεις μήλα με αγελάδες και θα ζητάς να μάθεις ποιό είναι το καλύτερο φρούτο. Γίνεται; Δεν γίνεται...

Και επειδή είναι ωραίο να δείχνει κανείς ότι ξέρει κάτι, άσχετα αν φυσικά δεν ξέρει, θα σου πω ότι πριν την ΑΣΟΕΕ ήμουν στους ΗΜΜΥ και είδα πολύ καλά την "ανωτερότητα" του ΕΜΠ (να ξεράσω τώρα μονοκόματα ή το θέλετε σε δόσεις των 15ml:P) και την παθογένεια και και και....

Το ΕΜΠ με την ΑΣΟΕΕ είναι η νύχτα με τη μέρα σαν νοοτροπία, ότι κι αν λες εσύ περί ομοιοτήτων αγαπητέ φίλε! Κάντα, ζήστα και μετά πες μου για συγκρίσεις. Εγώ λοιπόν που τα έχω κάνει, σου εξηγώ:

Στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ....

Ρωτάς έναν φοιτητή αν ξέρει τη Μαρία την τάδε. Σου απαντάει "Δεν κάνω παρέα με κορίτσια!" και γυρνάει στο βιβλίο του (αληθινό περιστατικό)

Ρωτάς έναν καθηγητή αν στη Χ γλώσσα προγραμματισμού γίνεται αυτό το πράγμα με τους μετρητές σε μια συνθήκη. Σου κατεβάζει μπινελίκια την ώρα που μασουλάει φυστίκια και ύστερα φεύγει. Όταν σταματήσει να βαριέται, ίσως διορθώσει κι εκείνα τα γραπτά της περσινής εξεταστικής. (επίσης αληθινά περιστατικά)

Φράσεις τύπου "Είστε οι 300 καλύτεροι, τα καλύτερα μυαλά, οι Αινστάιν της Ελλάδας", δίνουν και παίρνουν στους ΗΜΜΥ. Απο φαντασμένους (καθηγητές) για φαντασμένους (φοιτητές).

Βέβαια κανείς δεν ξεχνά προόδους ημέρα Κυριακή 8 το πρωί και να έχεις τον μην πω πως, να λέει "Θα σας στείλω όλους στον Άγιο Πέτρο σήμερα". (αληθινό περιστατικό) Μη μιλήσω για 3-4 άλλους καθηγητάδες 100 χρονών που αντί να κοιτάξουν πως κεκεδίζουν, κορόιδευαν τα παιδάκια και τους έλεγαν "βγείτε να δείτε πως τιτιβίζουν τα πουλάκια" ή που δεν δέχονταν να αναγνωρίσουν μάθημα κοριτσιού από ΗΜΜΥ ΑΠΘ.

ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ:

Στην ΑΣΟΕΕ, είχα νεότατους καθηγητές, πάντα πρόθυμους να εξηγήσουν έστω και την πιό ηλίθια απορία μου. Είχαμε βέβαια και μερικούς βεντέτες, αλλά είχαν ένα πολύ σοβαρό στυλ και παρά τις παραξενιές τους, είχαν σοβαρή μόρφωση και ήξεραν πως να την μεταδώσουν. Δεν έτρωγαν φυστίκια, αλλά δίδασκαν σοβαρό μάθημα! Δεν γέμιζαν 4 πίνακες με βλακείες όπως στο ΕΜΠ, αλλά γέμιζαν έναν πίνακα με κατανοητά πράγματα. Ακόμα και η Μακροοικονομική στους ΗΜΜΥ, έχει καταρτιστεί βλακωδώς σαν ύλη, βλακωδώς σαν διδασκαλία και βλακωδώς σαν εξέταση, πόσο μάλλον σαν εφόδιο, σε σχέση με αντίστοιχα μαθήματα στην ΑΣΟΕΕ που ξέρεις ακριβώς τι αντίκτυπο έχει στην κοινωνία αυτό που διδάσκεσαι. Οι δε φοιτητές, πάντα πρόθυμοι να σε βοηθήσουν με σημειώσεις αν δεν είχες. Δεν τις φύλαγαν σαν τα μυστικά του κράτους. Στις έδιναν και ύστερα σε κέρναγαν κι έναν καφέ στο κυλικείο στο υπόγειο και συζητάγατε και τίποτε άλλο πέρα από μαθήματα.


Η ΑΣΟΕΕ λοιπόν φίλε, δεν είναι ΕΜΠ. Το ΕΜΠ θα ήθελε ΠΟΛΥ να γίνει ΑΣΟΕΕ!:)

Υπάρχουν λοιπόν πανεπιστήμια που είναι μπροστά από τα υπόλοιπα σε θέμα νοοτροπίας, ίσως όχι σε σχέση με αυτά της αλλοδαπής, αλλά σίγουρα με αυτά της ημεδαπής.:)

Αυτά που λέτε είναι πολύ σοβαρά για την διαφορά ανάμεσα στα δυο Τμήματα (σχολή και τμήμα). Όσο γι' αυτό που λες valder για τον 60άρη θα συμφωνήσω. Όμως ποια είναι η λύση; Να έρθουμε όλοι να μάθουμε τελικά, όπως λέτε, "σωστά" την επιστημονική γνώση στην ΑΣΟΕΕ; Διότι τουλάχιστον στο Πανεπιστήμιο Πατρών που είμαι εγώ, σε μεγάλο ή μικρό βαθμό, οι καθηγητές είναι σε άλλον πλανήτη και ερευνητές, όχι δάσκαλοι. Είναι ακατάλληλοι διδάσκοντες. Ελάχιστοι από αυτούς μπορούν να αρθρώσουν λέξη σωστά και να καταλάβεις τι λένε, να γράψουν σωστά χωρίς ορθογραφικά λάθη, να γράψουν ένα σύγγραμμα (-αυτοέκδοση) της προκοπής (και επιστημονικώς ορθό) γιατί γεμίσαμε ράφια βιβλιοθήκης με τόμους δίχως νόημα..τίγκα στο φυσικομαθηματικό σύμβολο γραμματοσειράς courier new (διπλοπατημένης κάπου-κάπου) μεγέθους 10 γραφομηχανής ή πρωτόγονων τυπογραφικών πιεστηρίων (του Εκτυπωτικού Κέντρου του Πανεπιστημίου) της δεκαετίας του 1970. Πήξαμε να διαβάζουμε ότι: «το παρών σύγγραμμα έχει πολλά λάθη - θα ήμουν λίαν υποχρεωμένος ο αναγνώστης να μου τα υποδείξει ώστε να τα διορθώσω σε μια επόμενη έκδοση (που δεν έγινε ποτέ)». Τελικά, εμείς οι μη προνομιούχοι φοιτητές της επαρχίας, που διαλέξαμε άλλες επιστήμες, λόγω κάποιων "σύγχρονων" κατευθύνσεων που έχει το Πανεπιστήμιο Πατρών στις επιστήμες του (π.χ. εφαρμοσμένα μαθηματικά, ηλεκτρονική φυσική, περιβαλλοντική χημεία, θεατρικές επιστήμες, επιστήμη πολυμερών, βιοϊατρική τεχνολογία,...κτλ) τι πρέπει να κάνουμε με τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε λόγω των "μόνιμων" παθογενειών που υπάρχουν (στην ποιότητα σπουδών από θέμα οργάνωσης, διδαχτικών στόχων, μεταδοτικότητας καθηγητών, διαθεματικής συνεργασίας, εξεταστέας ύλης σύμφωνα με έναν οδηγό σπουδών και όχι με τις ερευνητικές φυλλάδες των δημοσιεύσεων ή τις ορέξεις του καθηγητή); Να σπάσουμε στο ξύλο τους καθηγητές ή τους φοιτητές των παρατάξεων ή να μεταναστεύσουμε σε άλλο Πανεπιστήμιο της Αθήνας; Τελικά, Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα;

Ήθελα να ξέρω. Στην αγορά εργασίας μετράει, αν υπήρχαν όλες αυτές οι παροχές της ΑΣΟΕΕ ή αν ο κάτοχος του πτυχίου της ΑΣΟΕΕ είναι σε θέση να το στηρήξει επαγγελματικώς; Προσωπικά νομίζω ότι κάπου τα θέλουν ορισμένοι...μασημένα. Ίσως αυτή η αδιαφορία που αντιμετωπίζουμε οι φοιτητές εκ μέρους του Τμήματος και των καθηγητών να μας έκανε και να μας κάνει καλό. Βοηθάει στον απογαλακτισμό. Βοηθάει στο συνεχές ψάξιμο. Όσοι φοιτητές στέκονται στο ανά χείρας σύγγραμμα του καθηγητή..δεν μαθαίνουν κάτι (εκτός και αν ο καθηγητής είναι μπιπ που για να σε περάσει, θέλει αποστήθιση του συγγράμματός του). Όσοι τρέχουν σε ένα καλό βιβλίο των Cambridge, Elsevier, Oxford...κτλ University Press έχουν καλύτερο αποτέλεσμα...θέλω να πιστεύω. :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Florenc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Florenc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
νομίζω ειμαστε εκτός θέματος, οποτε καλο θα ειναι να το σταματσηουμε εδω.
θα ηθελα να ξεκαθαρίσω όμως φίλε nPb, για ακομη μια φορα, πως δεν ειμαστε τοσο ουαου εμεις οι πρωτευουσιανοι, εγω απλα σου μεταφερω τις εως τωρα εμπειριες μου, αν κατα καποιο τροπο προσεβαλλα τους "επαρχιώες" (που δεν το νομίζω) , προφανως εγινε αθελα μου και ζητω συγγνωμη.

και φυσικα αυτες οι "παροχες" μετρανε στην αγορα εργασίας. για παραδειγμα, το να ειναι ο καθηγητης ανοικτος σε οποιαδηποτε λυση -οχι μονο την δικη του- σημαινει οτι ενισχυει την σκεψη των φοιτητων και αρα κατα καποιο τροπο την κριτικ του ικανοτητα, χαρακτηριστικο που αν καλλιεργηθει σωστα ειναι ενα μεγαλο συν, καθως στην αγορα εργασιας μεταφραζεται ως καινοτομα σκέψη και αυτο το ζηταει η αγορα εργασιας ;). οσο για τα συγγραμματα εχεις δίκιο...
ας μην συνεχισουμε ομως την κουβεντα γενικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Donald

Νεοφερμένος

Ο Δονάτος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ηγουμενίτσα (Θεσπρωτία). Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Μπορώ να πω ότι βοηθάς πάρα πολύ Florenc και ευχαριστώ. Θα ήθελα να σε ρωτήσω τι θα πρέπει να ζητάει κάποιος για να επιλέξει ΔΕΤ και όχι ΛΟΧΡΗ δηλαδή σε ποιο τομέα ή σημείο πιστεύεις ότι <<κερδίζει>> ??

Παρακαλώ μην βγαίνετε εκτός θέματος γιατί δεν βοηθάτε έτσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Florenc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Florenc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
σε ευχαριστω κταρχην.
πρωτα απ'όλα σε καμια περιπτωση δεν σου λεω "πηγαινε στο δετ" εσυ θα το αποφασισεις αυτο μετα απο πολυ πολυ ψαξιμο.

κοιτα τωρα, το δετ εχει το καλο όπως προανέφερα οτι εχει πολλες καινοτομίες: (δες αυτο για μια γενικη εικονα https://dmst.aueb.gr/gr2/diafora2/info.htm οποια ενοια δεν καταλαβαινεις πες μου)
καταρχην ειναι μοναδικο στην ελλαδα στον τομεα του (για να καταλαβετε ακριβως τον τομεα του δετ, googlarete τις έννοιες: management science, operation research, decision sciences, mathematical programming, logistics-καμια σχεση με την λογιστικη) και επειδη βλεπω εισαι απο επαρχία φαντασου το τι πλεονεκτημα θα εχεις στην περιοχή σου αν τελειωσεις το δετ, δεν ξερω βεβαια αν εχετε εργοστασια κτλ, το ιδιο ισχυει και για την υπολοιπη ελλαδα.
επισης πραγματικα κανει αυτοελεγχο, εμεις για παραδειγμα στο τελος καθ εξαμηνου σμπληρωνουμε ερωτηματολογια, με βαση τα οποια αξιολογουνται οι καθηγητες μας. καθως και συνεχη ερευνα για τις επαγγελματικες προοπτικες των αποφοιτων του https://dmst.aueb.gr/gr2/diafora2/job_opportunities.htm και https://www.dmst.aueb.gr/news/cover letter_survey.pdf
διοργανωνει και το "δικο του" συνεδριο https://www.dmst.aueb.gr/news/CFP_7_o_foititiko_sin_det.pdf
και εχει και πολυ δραστηριο συλλογο αποφοιτων -μοναδικο στο ειδος του https://alumni.dmst.aueb.gr/
αυτα ειναι ενδεικτικα της οργανωσης του.
τωρα
γιατι το δετ εναντι του λοχρη; κοιτα επειδη εχω περιορισμενο χρονο δεν θα μπορεσω να επεκταθω πολυ προς το παρον, θα σου πω όμως ότι στο πανεπιστήμιο το παν, ειναι ο τρόπος σκέψης και η δικη σου προσπαθεια, στο δετ για παραδειγμαεπειδη εχει πολλα μαθηματα μαθηματικων και προγραμματισμου, τα οποια σου καλλιεργουν την σκεψη, πιστευω πως αν σε κεντρισει το αντικειμενο των χρηματοοικονομικων μπορεις και απο δετ να εντρυφήσεις, μην τρελαθουμε όμως, αλλο το λοχρη που ειναι αποκλειστικα πανω σε αυτο.
θα ξαναναφερω όμως αυτό https://dmst.aueb.gr/gr2/diafora2/News/Metaptyxiaka.htm , δείτε πόσοι είναι σε metaptyxiaka sto lse και σε αλλα μεγαλα πανεπιστημια, στον τομεα τον καθαρα οικονομικο ,που σημαινει πως στην κατευθυνση των ποσοτικων γινεται πραγματικη δουλεια. κτλ κτλ.

αυτα προς το παρον
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Donald

Νεοφερμένος

Ο Δονάτος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ηγουμενίτσα (Θεσπρωτία). Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Με αυτά που γράφει στο site θα μπορούσα να πω ότι με ενθουσιάζει πολύ καλή δουλειά φαίνεται να γίνετε. Πότε θα βουν τα αποτελέσματα από την έρευνα για επαγγελματική αποκατάσταση??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Florenc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Florenc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
χαίρομαι ου ενθουσιάστηκες ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΑΚΟΜΑ, ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ.

εγω συμπληρωσα το μηχανογραφικο μου τα ξημερωματα της ημερας υποβολής :P μιλάμε τέτοια σκέψη ουτε στα διαστήματα εφαρμογής του Rolle (αν θυμασαι κατι τετοιες περιεργες ασκησεις) :p
το τι καλή δουλειά γίνεται, το καταλαβαινεις και απο την πληθωρα πληροφοριων που μπορεις να βρεις μεσα απο το σαιτ (επίσης καλή εικόνα για τα αντικειμενα του δετ, μπορείς να βρεις και εδώ https://portals.dmst.aueb.gr/)
όσον αφορά την έρευνα, δεν ξερω να σου πω, αλλα δεν νομιζω πριν τα μηχανογραφικα, αλλα πιστεύω είναι απο τα καλύτερα στην επαγγελματική αποκατάσταση,
παντως θα στείλω ένα email στον υπεύθυνο καθηγητή και αν είναι θα σου πώ ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Το ΔΕΤ είναι συνήθως το τμήμα που παίρνει τη μεγαλύτερη χρηματοδότηση στην ΑΣΟΕΕ, αν γίνεται κάπου δουλειά και υπάρχουν πρότζεκτς με ανταμοιβή είναι εδώ. Οι υπολοιποι σε εθελοντική βάση :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pouleles

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pouleles αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 154 μηνύματα.
Για μενα το ΔΕΤ είναι ενα τμημα φουσκα... που σιγα σιγα ξεφουσκωνει...δεν μπορω να φανταστω φοιτητη η στελεχος αργοτερα απο ασοεε που να μην εχει γνωσεις λογιστικης.Ειναι τραγελαφικο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Αυτή η σχολή φαίνεται πολύ τούρμπο. Τι απορρόφηση έχουν οι απόφοιτοι; Έχουν ουσιαστικές διαφορές με το τμήμα Οργάνωση & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου όσον αφορά την αγορά εργασίας ή μπορούν να απασχοληθούν στις ίδιες θέσεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pouleles

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pouleles αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 154 μηνύματα.
η διαφορα τους ειναι οτι το ΟΔΕ ειναι πιο οικονομολογιστικο προσανατολισμενο ενω το ΔΕΤ ειναι πιο πληροφοριακο προσανατολισμενο. Ειναι 2 διαφορετικες πλευρες διοικησης.Βεβαια μετα με τις κατευθυνσεις υπαρχει παλι ενα μπαχαλο και στα 2 τμηματα ..αλλα σουμα σουμα αυτο ειναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Μάλιστα, το timing εδώ είναι καταπληκτικό. Το Τμήμα ΔΕΤ χαρκατηρίζεται από τον pouleles σαν "φούσκα", ενώ ο Civilara το χαρακτηρίζει μόλις δέκα λεπτά αργότερα σαν ¨τούρμπο"! χχμμμμ

Το Τμήμα δέχθηκε τους πρώτους φοιτητές το 2000. Οπότε ως 4ετής σχολή (αν τελείωσαν μάλιστα αρκετοί στην ώρα τους) συν κάτι master ή στρατός 1-2 χρόνια... οι πρώτοι ενεργοί επαγγελματικώς πτυχιούχοι να είναι από το 2006. Και έχουμε 2010... Μάλλον Civilara δεν υπάρχουν ακόμα αξιόπιστα στατιστικά για την απορροφητικότητα των πτυχιούχων ΔΕΤ.

Πάντως, ένα tip για όσους σταυρώνουν σχολές τώρα στα μηχανογραφικά τους (και φυσικά τους ενδαφέρει) είναι, ότι τα τμήματα ΔΕΤ ΟΠΑ και ΒΔΤ (Βιομηχανικής Διοίκησης & Τεχνολογίας) ΠΑΠΕΙ προσφέρουν τη δυνατότητα να γίνεις ΠΕ-Οικονομολόγος χωρίς να έχεις δώσει ΑΟΘ στις Πανελλήνιες (σταύρωμα από το 4ο Πεδίο).

Καλό είναι, πάντως, να μας μιλήσει και κάποιος πτυχιούχος του τμήματος που ενδεχομένως να γνωρίζει περισσότερα, για το τί μέλλει γενέσθαι των ΔΕΤ πτυχιούχων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Florenc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Florenc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
φουσκα πιθανον και να ειναι (αν και δεν το νομιζω) αλλα η ιστορια θα δειξει.
οσον αφορα την οδε, η διαφορα τους-σε πολυ γενικες γραμμες- ειναι οτι το δετ ειναι ας πομυ πιο "κοντα" στην γραμμη παραγωγης, την οργανωνει κτλ.
το οδε οπως αναφερθηκε ειναι πιο "λογιστικο" και πιο "πανω" στην ιεραρχηση, βγαζει δηλαδη μεσαια προς ανωτερα στελεχη, το δετ αντιθετα βγαζει και κατωτερα με πιο "τεχνικες γνωσεις" προγραμματισμου παραγωγης υπολογιστων διοικηση εφοδιαστικ αλυσιδας.
το δετ εχει αποσο ξερω "γερη" κατευθυνση ποσοτικών (καθε χρονο ας πουμε πανε το πολυ 30 ατομα στην κατευθυνση) και ναι, μπορεις να επιλεξει και δυο τρια μαθηματα λογιστικα, που δεν σε συμφερει όμως γιατι αλληλοκαλυπτεσαι σε αυτην την περιπτωση με το λοχρη και το οδε. αντιθετα, λογω του "Τ" μπορεις να εργαστεις και στο τμημα πληροφορικης κτλ τη επιχειρησης, που θα μπορουσαν μεν να απασχοληθουν οι αποφοιτοι πληροφορικης, οι οποιοι υστερουν ομως στις διοικητικες ικανοτητες, εδω βρισκεται η ολη ιδεα του δετ.
τωρα οσον αφορα την αποροφητικοτητα,πραγματι δεν μπορουμε να βγαλουμε σιγουρα συμπερασματα επειδη ειναι νεο σαν τμημα, αλλα τα μεχρι τωρα στοιχεια ειναι πολυ καλα, δειτε σε προηγουμενα ποστ μου εχω δωσει λινκ με μια ερυνα που εχει ηδη γινει και για αλλη μια που ειναι σε εξελιξη,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pouleles

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pouleles αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 154 μηνύματα.
Συμφωνω απολυτα με οσα λες για το οτι το δετ βγαζει μεσαια προς κατωτερα στελεχοι..αν και ατομα πλεον που ξερω απο δετ και ξερω αρκετα μου εχουν πει οτι τα τελευταια 2 χρονια το τμημα σε σχεση με την αρχη εχει στραφει πιο πολυ προς το business και λιγοτερο στην πληροφορικη.Αυτο μου το ειπαν και μερικοι λεκτορες απο Ασοεε.Μια χαρα ειναι και τα 2 τμηματα απλα κραταω μια επιπλεον επιφυλαξη για το ΔΕΤ επειδη ειναι καινουριο τμημα και αυτη η μεγαλη κ αποτομη αναπτυξη του με φοβιζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Florenc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Florenc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
όσον αφορά την έρευνα, δεν ξερω να σου πω, αλλα δεν νομιζω πριν τα μηχανογραφικα, αλλα πιστεύω είναι απο τα καλύτερα στην επαγγελματική αποκατάσταση,
παντως θα στείλω ένα email στον υπεύθυνο καθηγητή και αν είναι θα σου πώ ;)

Η απάντηση του καθηγητή: " Υπολογίζω μέσα στις επόμενες 10-15 μέρες"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evoui

Νεοφερμένος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Όποιος θέλει να βρει πληροφορίες για το ΔΕΤ αλλά και για τα υπόλοιπα τμήματα της ΑΣΟΕΕ, νομίζω ότι αυτός ο οδηγός θα τον βοηθήσει να πάρει μια προσωπική ιδέα(ιδιαίτερα αν τον φοβίζουν οι απόψεις των ίδιων των φοιτητών της ΑΣΟΕΕ ή άλλων ατόμων για μεροληπτικούς λόγους):
https://www.aueb.gr/pages/foithsh/docs/EnimerotikoFylladioMathitesLykeiou.pdf
Επίσης υπάρχει αυτό το φυλλάδιο που έχει εκτενέστερες πληροφορίες για το πρόγραμμα σπουδών:
https://www.aueb.gr/pages/foithsh/docs/odigos_propt.pdf
Επίσης μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο γενικό site της ΑΣΟΕΕ:
https://www.aueb.gr/
Αλλά και στο site του τμήματος του ΔΕΤ:
https://www.dmst.aueb.gr/

Επίσης θα ήθελα να επισημάνω, σε όσους έχουν διαβάσει την παραπάνω συζήτηση, ότι ο Florenc είναι από τους πιο υπεύθυνους και τακτικούς φοιτητές του τμήματος καθώς παρακολουθεί συνεχώς τις διαλέξεις, βρίσκεται συχνά στο χώρο της σχολής και συνεπώς μπορεί να έχει μια σχετικά ολοκληρωμένη άποψη και να ενημερώσει όποιον ενδιαφέρεται με αξιοπιστία για το τμήμα.Θεωρώ ότι στους ενδιαφερόμενους έδωσε πολύ καλές πληροφορίες και ότι μπορούν να βοηθηθούν από αυτές.Γι'αυτό λοιπόν και γω για τους δύσπιστους παρέθεσα τους παραπάνω συνδέσμους.Δεν έχω κάτι επιπλέον να προσθέσω ως προς το τμήμα,αλλά θα ήθελα να προτείνω στα παιδιά που μόλις τελείωσαν με τις εξετάσεις τους να κοιτάξουν καλά τα προγράμματα σπουδών των σχολών που θέλουν να δηλώσουν στο μηχανογραφικό τους για να ξέρουν που πάνε και τι έχουν να αντιμετωπίσουν.Πιστέψτε με είναι πολύ βασικό και μακάρι και γω να είχα την ευκαιρία να είχα βρει τόσες πληροφορίες για καποια σχολή.Εύχομαι καλά αποτελεσματα σε όλους!!(και μακάρι να έχω κάποιους από σας συμφοιτητές και συνάδελφους;):D)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Florenc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Florenc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Αφού ευχαριστήσω θερμά την Εύα για τα καλά της λόγια (είδατε, στο ΔΕΤ είμαστε και αλληλέγγυοι ;) )

να πώ ότι

Τα αποτελέσματα της έρευνας βγήκαν και μπορείτε να τα δείτε εδω:
(ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΟΜΩΣ)

https://www.dmst.aueb.gr/news/DMST%202010_survey%20results.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top