Φιλοσοφία vs Παιδαγωγικό vs Ψυχολογία vs Φιλολογία

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Το να συγχωνευτούν πάντως είναι παρακινδυνευμένο.Υπάρχει κόσμος που επιλέγει Ιστορία-Αρχαιολογία και δεν έχει στόχο να γίνει φιλόλογος.Ασχετα άν πρακτικά εκεί καταλήγει η πλειοψηφία.Θα υποχρεώσουμε αυτούς τους φοιτητές να παρακολουθούν επι δύο χρόνια αρχαία,λογοτεχνία,γλωσσολογία και....μετά να κάνουν Ιστορία;Δεν γίνονται αυτά.Οπότε η μείωση των τμημάτων είναι ρεαλιστικότερη λύση

τι εννοείς?ότι δεν τα διδάσκονται καθόλου αυτά τα μαθήματα?Και με πιο δικαίωμα διορίζονται σαν καθηγητές φιλολογίας?
Είπα να γίνει μια νέα δυναμική φιλοσοφική σχολή...εκεί θα παίρνεις ροή πχ ιστορία ή αρχαιολογία ή φιλοσοφία....έστω από το 2 έτος...Τι πιο ωραίο από το να υπάρχουν διάσπαρτα παντού τμήματα όπως ιστορικά φιλοσοφικά κτλ??
Και από τι στιγμή που έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα ποιος ο λόγος να ονομάζονται διαφορετικά??
Φιλολογια---ιστορικό αρχαιολογικό----φιλοσοφικό---ιστορίας---ιστορικό αρχαιολογικό και αγαθών προιόντων--φιλολογία παρευξείνιων χωρών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
τι εννοείς?ότι δεν τα διδάσκονται καθόλου αυτά τα μαθήματα?Και με πιο δικαίωμα διορίζονται σαν καθηγητές φιλολογίας?
Είπα να γίνει μια νέα δυναμική φιλοσοφική σχολή...εκεί θα παίρνεις ροή πχ ιστορία αρχαιολογία....
Δηλαδή να κάνεις ξέρω γώ δύο χρόνια φιλολογίες για να αποκτήσεις το μεγαλείο της ιδιότητας και μετά έ μωρέ άντε πάρε τώρα ιστορία αφού γουστάρεις...Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά δεν γίνονται πουθενά.Ούτως η άλλως διδάσκομαστε και τώρα φιλολογία στο τμήμα για να ανταποκριθούν όσοι επιλέγουν επαγγελματικά αυτό τον δρόμο.Εγώ προσωπικά τμήμα με δύο χρόνια φιλολογικά και μετά δύο ιστορία δεν θα το επέλεγα..Για αυτό λέω ότι η μείωση των τμημάτων απο 25 σε πχ 10-12 είναι ορθότερη λύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά τμήμα με δύο χρόνια φιλολογικά και μετά δύο ιστορία δεν θα το επέλεγα..Για αυτό λέω ότι η μείωση των τμημάτων απο 25 σε πχ 10-12 είναι ορθότερη λύση.

το είπα εγώ αυτό?
εγώ είπα να μπαίνεις σε μια σχολή στην περίπτωση μας στη φιλοσοφική σχολή και αφού θα κάνεις το πρώτο έτος με τα μαθήματα υποδομής στο δεύτερο έτος θα επιλέγεις την ροή που θέλεις να συνεχίσεις με τα μαθήματα ειδικότητας....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Σαν εισαγωγικό έτος λές και μετά να επιλέγεις το τμήμα που θές.Αλλο αυτό.Υπάρχουν φοιτητές που επιλέγουν φιλολογικό και στην πορεία ανακαλύπτουν ότι θέλουν να γίνουν αρχαιολόγοι.Οπως και το αντίστροφο υπάρχουν αρκετοί που θέλουν περισσότερο να κάνουν φιλολογίες.Οπότε καλό θα ήταν να μπορούν να αλλάξουν τις σπουδές τους μέσω στο πανεπιστήμιο χωρίς να αναγκάζονται να ξαναδίνουν εξετάσεις η κατατακτήριες.Σε ένα τμήμα όμως όλα μαζί δύσκολο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Σαν εισαγωγικό έτος λές και μετά να επιλέγεις το τμήμα που θές.Αλλο αυτό.Υπάρχουν φοιτητές που επιλέγουν φιλολογικό και στην πορεία ανακαλύπτουν ότι θέλουν να γίνουν αρχαιολόγοι.Οπως και το αντίστροφο υπάρχουν αρκετοί που θέλουν περισσότερο να κάνουν φιλολογίες.Οπότε καλό θα ήταν να μπορούν να αλλάξουν τις σπουδές τους μέσω στο πανεπιστήμιο χωρίς να αναγκάζονται να ξαναδίνουν εξετάσεις η κατατακτήριες.Σε ένα τμήμα όμως όλα μαζί δύσκολο.

Ναι αυτό εννοούσα αλλά δεν το παρουσίασα σωστά φαίνεται...Πιστεύω ότι θα γίνει πολύ δυναμική μια τέτοια σχολή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
κατσε ρε metspanos θα μας τρελανεις τελειως?δηλαδη εχυ εισαι πιο φιλολογος απο μενα με 7 αρχαια οπως ισχυριστηκες ενω εγω με 8+ ειμαι χειροτερη?γιατι το πας με ποσοτικα κριτηρια?γιατι αν το παμε με ποσοτητα και οχι με ποιοτητα σε τρωω..με ποιοτητα ο καθενας ξερει κατα ποσο ειναι καλος η οχι.ενας με 4 αρχαια μπορει να ειναι καλυτερος και απο μενα και απο σενα...λοιπον εχω τις εξης αποριες λοιπον:
1.κανω 8 αρχαια και πιο συγκεκριμενα:Θουκιδιδη-ξενοφωντα(διδασκονται στην πρωτη λυκειο),ομηρο-δημοσθενη(διδασκονται πρωτη δευτερα γυμνασιου και δευτερα λυκειου αντιστοιχα),θεματογραφια τα οποια ειναι αγνωστα κειμενα(χρησιμα γι ολες τις ταξεις),εισαγωγη στην αρχαια ελληνικη γραμματεια η αλλιως αρχαιογνωσια που μαθαινεις τα παντα για τα αρχαια κειμενα την λογοτεχνια τον ομηρο κτλ και εχω και φιλοσοφικα κειμενα πλατωνα και αριστοτελη(τα οποια κανουμε αναλυτικοτατα και στην φιλοσοφια με μαθημα '' σωκρατικες και αριστοτελικες σχολες'' (που ειναι η κυρια υλη των αρχαιων στις πανελληνιες) και ενα ακομα δραματικη ποιηση. αρα απο αποψη αρχαιων καλυπτω πολυ καλα την σχολικη υλη ολων των ταξεων πιστευω!κανω λαθος?

2.παμε στην ιστορια τωρα.κανω αρχαια ιστορια(α λυκειου και α γυμνασιου και δημοτικο νομιζω διδασκονται),κανω νεοτερη και συγχρονη(γ γυμνασιου γ λυκειου γενικης κυριως) και κανω και μεσαιωνικη και βυζαντινη(διδασκεται σε β γυμνασιου και β λυκειου)..αρα καλυπτω και την υλη της ιστοριας.ειμαι ικανη να διδαξω και να πω καποια πραγματα στα παιδια.δεν μπορω να κανω ερευνα κτλ φυσικα γιατι στο ανηκει στο ιστορικο τμημα εξ ολοκληρου αλλα να διδαξω το βιβλιο του σχολειου ειμαι ικανη

3.εχω παιδαγωγικη και ψυχολογικη καταρτιση πραγμα που σημαινει οτι δεν χρειαζομαι παιδαγωγικη επαρκεια

4.στα νεα τωρα.εχω τρια μαθηματα νεων.εχω τα νεα ελληνικα απο 11-18 αιωνα δηλαδη απο διγενη ακριτα,ιπποτικα.ρομαντικα.δημοτικα μεχρι σολωμο,βιζυηνο,παπαδιαμαντη,σουτσο,καλβο,παλαμα κτλ τ οποια υπαρχουν στο σχολειο ολα τα χρονια .αρα μπορω να τα διδαξω και αυτα.επισης εχουμε νεα ελληνικα απο τον 19-20 αιωνα δηλαδη σημερα και εχω και βυζαντινη φιλολογια...

5.εχουμε 2 γλωσσολογιες (καλυπτουν τα βασικα στην συνταξη απ οσο ειδα την φωνολογια κτλ)

6.απο λατινικα και εκει εχω 2 ενα επος και θεματογραφια.ειδικα η θεματογραφια εξειδικευει αρκετα ωστε να μπορω να διδαξω τα πανευκολα 50 μαθηματα λατινικων στο λυκειο

7.και τελος και βασικοτερο?εχω διδακτικες ασκησεις και μαθηματα οπως:1. Διδακτική της Ιστορίας Θεωρία της Λογοτεχνίας και Διδακτική Πράξη Μεθοδολογία της Διδασκαλίας της Ελληνικής ως Μητρικής Μεθοδολογία της Διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας Ειδική Διδακτική ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ - ΕΚΦΡΑΣΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΌ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ + μαθηματα για την ειδικη αγωγη (γιατι υπαρχουν και αυτα τα παιδια και πρεπει να ξερεις καποια πραγματα για τον χειρισμο τους)

8.κανω και μια λαογραφια αν σε ενδιαφερει αμα θελω ως επιλογης η αρχαιολογια.

πες μου λοιπον που υστερω απο σενα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Μου έλεγε πάντως μια γνωστή μου του κλασικού ότι έχουν προτεραιότητα στα φροντιστήρια έναντι των άλλων κατευθύνσεων που διδάσκονται λιγότερα αρχαία και λατινικά.Τους προτιμούν.Δεν ξέρω άν ισχύει απλά το λέω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Για αυτό λέω ότι η μείωση των τμημάτων απο 25 σε πχ 10-12 είναι ορθότερη λύση.
Και μείωση και συγχώνευση.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Να πούμε λίγο για όσους επιλέγουν κατεύθυνση γλωσσολογίας;6-7 αρχαία,3-4 λατινικά,4-5 νέα,2-3 βυζαντινά,3 ιστορίες και απο κει και πέρα.... ψυχογλωσσολογία,υπολογιστική γλωσσολογία,νευρογλωσσολογία και λοιπά ενδιαφέροντα μεν μαθήματα καμία σχέση όμως με τα της εκπαίδευσης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Μου έλεγε πάντως μια γνωστή μου του κλασικού ότι έχουν προτεραιότητα στα φροντιστήρια έναντι των άλλων κατευθύνσεων που διδάσκονται λιγότερα αρχαία και λατινικά.Τους προτιμούν.Δεν ξέρω άν ισχύει απλά το λέω

Τα ίδια μου λέει και η φίλη μου που είναι και αυτή του κλασικού ΑΠΘ..Και από ότι βλέπω και εγώ κοντά της έτσι είναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
κατσε ρε metspanos θα μας τρελανεις τελειως?δηλαδη εχυ εισαι πιο φιλολογος απο μενα με 7 αρχαια οπως ισχυριστηκες ενω εγω με 8+ ειμαι χειροτερη?γιατι το πας με ποσοτικα κριτηρια?γιατι αν το παμε με ποσοτητα και οχι με ποιοτητα σε τρωω..με ποιοτητα ο καθενας ξερει κατα ποσο ειναι καλος η οχι.ενας με 4 αρχαια μπορει να ειναι καλυτερος και απο μενα και απο σενα...λοιπον εχω τις εξης αποριες λοιπον:
1.κανω 8 αρχαια και πιο συγκεκριμενα:Θουκιδιδη-ξενοφωντα(διδασκονται στην πρωτη λυκειο),ομηρο-δημοσθενη(διδασκονται πρωτη δευτερα γυμνασιου και δευτερα λυκειου αντιστοιχα),θεματογραφια τα οποια ειναι αγνωστα κειμενα(χρησιμα γι ολες τις ταξεις),εισαγωγη στην αρχαια ελληνικη γραμματεια η αλλιως αρχαιογνωσια που μαθαινεις τα παντα για τα αρχαια κειμενα την λογοτεχνια τον ομηρο κτλ και εχω και φιλοσοφικα κειμενα πλατωνα και αριστοτελη(τα οποια κανουμε αναλυτικοτατα και στην φιλοσοφια με μαθημα '' σωκρατικες και αριστοτελικες σχολες'' (που ειναι η κυρια υλη των αρχαιων στις πανελληνιες) και ενα ακομα δραματικη ποιηση. αρα απο αποψη αρχαιων καλυπτω πολυ καλα την σχολικη υλη ολων των ταξεων πιστευω!κανω λαθος?

2.παμε στην ιστορια τωρα.κανω αρχαια ιστορια(α λυκειου και α γυμνασιου και δημοτικο νομιζω διδασκονται),κανω νεοτερη και συγχρονη(γ γυμνασιου γ λυκειου γενικης κυριως) και κανω και μεσαιωνικη και βυζαντινη(διδασκεται σε β γυμνασιου και β λυκειου)..αρα καλυπτω και την υλη της ιστοριας.ειμαι ικανη να διδαξω και να πω καποια πραγματα στα παιδια.δεν μπορω να κανω ερευνα κτλ φυσικα γιατι στο ανηκει στο ιστορικο τμημα εξ ολοκληρου αλλα να διδαξω το βιβλιο του σχολειου ειμαι ικανη

3.εχω παιδαγωγικη και ψυχολογικη καταρτιση πραγμα που σημαινει οτι δεν χρειαζομαι παιδαγωγικη επαρκεια

4.στα νεα τωρα.εχω τρια μαθηματα νεων.εχω τα νεα ελληνικα απο 11-18 αιωνα δηλαδη απο διγενη ακριτα,ιπποτικα.ρομαντικα.δημοτικα μεχρι σολωμο,βιζυηνο,παπαδιαμαντη,σουτσο,καλβο,παλαμα κτλ τ οποια υπαρχουν στο σχολειο ολα τα χρονια .αρα μπορω να τα διδαξω και αυτα.επισης εχουμε νεα ελληνικα απο τον 19-20 αιωνα δηλαδη σημερα και εχω και βυζαντινη φιλολογια...

5.εχουμε 2 γλωσσολογιες (καλυπτουν τα βασικα στην συνταξη απ οσο ειδα την φωνολογια κτλ)

6.απο λατινικα και εκει εχω 2 ενα επος και θεματογραφια.ειδικα η θεματογραφια εξειδικευει αρκετα ωστε να μπορω να διδαξω τα πανευκολα 50 μαθηματα λατινικων στο λυκειο

7.και τελος και βασικοτερο?εχω διδακτικες ασκησεις και μαθηματα οπως:1. Διδακτική της Ιστορίας Θεωρία της Λογοτεχνίας και Διδακτική Πράξη Μεθοδολογία της Διδασκαλίας της Ελληνικής ως Μητρικής Μεθοδολογία της Διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας Ειδική Διδακτική ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ - ΕΚΦΡΑΣΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΌ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ + μαθηματα για την ειδικη αγωγη (γιατι υπαρχουν και αυτα τα παιδια και πρεπει να ξερεις καποια πραγματα για τον χειρισμο τους)

8.κανω και μια λαογραφια αν σε ενδιαφερει αμα θελω ως επιλογης η αρχαιολογια.

πες μου λοιπον που υστερω απο σενα.
Δεν κάνεις όμως Αντιγόνη.:PΚαι εμείς καθόλου Ομηρο.Αλλωστε τι σχέση έχει ο Ομηρος και η Ιλιάδα-Οδυσσεια με την Ιστορία και την Αρχαιολογία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Αλλωστε τι σχέση έχει ο Ομηρος και η Ιλιάδα-Οδυσσεια με την Ιστορία και την Αρχαιολογία
Αυτό δεν έπρεπε να το γράψεις. Ντροπή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Αυτό δεν έπρεπε να το γράψεις. Ντροπή.
Εννοείτε ότι ειρωνεύομαι

Επι της ευκαιρίας.Τα θέματα των κατατακτήριων στο τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογία στα αρχαία
ΘΕΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΩΝ (7/12/2012)

Θέμα Α
ὣς ἄρα μιν εἰπόντα τέλος θανάτοιο κάλυψε,
ψυχὴ δ᾽ ἐκ ῥεθέων πταμένη Ἄϊδος δὲ βεβήκει
ὃν πότμον γοόωσα λιποῦσ᾽ ἀνδροτῆτα καὶ ἥβην.
τὸν καὶ τεθνηῶτα προσηύδα δῖος Ἀχιλλεύς·
τέθναθι· κῆρα δ᾽ ἐγὼ τότε δέξομαι ὁππότε κεν δὴ
Ζεὺς ἐθέλῃ τελέσαι ἠδ᾽ ἀθάνατοι θεοὶ ἄλλοι.


1. Nα μεταφρασθούν οι 3 τελευταίοι στιχοι
2. Μέτρο και τομές στον 4ο στίχο
3. Ποιός είναι ο ομιλών στο κείμενο και τι ύφος έχει ο λόγος του;
4. Να μετατραπούν στην αττική διάλεκτο αφού αναγνωρισθούν ετυμολογικά οι λέξεις: θανάτοιο, κάλυψεν, κεν

Θέμα Β
Ὣς ἔφασαν κοῦραι μεγάλου Διὸς ἀρτιέπειαι,
καί μοι σκῆπτρον ἔδον δάφνης ἐριθηλέος ὄζον
δρέψασαι, θηητόν. ἐνέπνευσαν δέ μοι αὐδὴν
θέσπιν, ἵνα κλείοιμι τά τ' ἐσσόμενα πρό τ' ἐόντα,
καί μ' ἐκέλονθ' ὑμνεῖν μακάρων γένος αἰὲν ἐόντων,
σφᾶς δ' αὐτὰς πρῶτόν τε καὶ ὕστατον αἰὲν ἀείδειν.

1. Ποιό το νόημα και αν υπάρχουν παρόμοιες σκηνές στην ελληνική γραμματεια. Αναφέρετε τουλάχιστον μία.
2. Επισημάνετε 3 λέξεις σε ιωνική/αιολική διάλεκτο και μετατρέψετε τις σε αττική.

Θέμα Γ
Πιστεύετε ότι μπορεί να υπάρξει λογοτεχνία χωρίς γραφή. Αναπτύξετε την άποψη σας σε 10 γραμμές
Είναι τα αρχαία επιπέδου τει που ισχυρίζονται ορισμένοι κωμικοί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

xristina elen

Πολύ δραστήριο μέλος

Η xristina elen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,603 μηνύματα.
Δεν κάνεις όμως Αντιγόνη.:PΚαι εμείς καθόλου Ομηρο.Αλλωστε τι σχέση έχει ο Ομηρος και η Ιλιάδα-Οδυσσεια με την Ιστορία και την Αρχαιολογία

κανουμε διδακτικη αντιγονης;) αλλα οχι εμεις ειμαστε ολοι αχρηστοι.μα καλα που ειναι ο metspanos γιατι δεν σχολιαζει?ανησυχω:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
κανουμε διδακτικη αντιγονης;) αλλα οχι εμεις ειμαστε ολοι αχρηστοι.μα καλα που ειναι ο metspanos γιατι δεν σχολιαζει?ανησυχω:confused:
Μας είπε ότι δεν κάνουμε Ομηρο και Ησίοδο και την έκανε.Ε είπα να βάλω τα φετινά θέματα απο τις κατατακτήριες.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Εμ τι να σου κάνω.Αφού σκούζετε για διαχωρισμό του κλάδου θα πρέπει να γίνει και στο δικό σας τμήμα άν θές να είσαι δίκαιος.Ο απόφοιτος κλασικού τα αρχαία-λατινικά,του νεοελληνικού την λογοτεχνία του ιστορικού την ιστορία κ.ο.κ.
. Ναι μονο που ο του νεοελληνικου δεν την πηρε την κατευθυνση απο το α ετος, κανοντας μονο νεα ελληνικα εξαρχης και λιγα αρχαια, αλλα απο το γ ετος κανοντας πιο πριν και αρχαια και λατινικα και γλωσσολογιες και βυζαντινα. θα μπορουσε απλως να προτιμαται στη διδασκαλια των νεων και μετα στων αρχαιων και λατινικων, αλλα οχι και να αποκλειεται τελειως απο τη διδασκαλια αυτων των μαθηματων, οπως θα επρεπε εσεις. Αντε το πολυ πολυ να κανετε κι αρχαια, αφου κανετε ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ αρχαια στο τμημα σας, ετσι για να μην κλαιτε κι εσεις. Νεα ομως και λατινικα και γλωσσολογιες ακομη δεν μας ειπες ποσα κανεις.

Εσύ αν διοριστείς (κα)ΠΟΤΕ στο δημόσιο και σε βάλουν να διδάξεις ιστορία....να αρνηθείς! Είναι αντιδεοντολογικό!

Απευθύνομαι στον ΦΙΛΟΛΟΓΟ παιδιά....όχι σε κάποιον απο εσάς τους τιποτένιους ιστορικούς!!!!
θα επιδιωξω να μην την αναλαβω γιατι απλα δεν ειμαι ιστορικος ειμαι φιλολογος

Ποιοί φιλόλογοι με 4 αρχαία ρε σύ....Μόνο του κλασικού είναι οι πραγματικοί φιλόλογοι
με 5 αρχαια, με 5 λατινικα με καμια δεκαρια νεα και αλλα τοσα βυζαντινα και αλλες τοσες γλωσσολογιες ναι... το ομολογω δεν ειμαι φιλολογος

Κάτι τέτοια τμήματα πρέπει να καταργηθούν κακά τα ψέματα.Ηδη ακούω ότι πάει για λουκέτο η φιλολογία πάτρας.Καιρός είναι
ναι γιατι υπαρχει κοντα και η φιλολογια Καλαματας κι οχι γιατι ειναι φιλολογια, αν καταλαβες καλα

Φιλοσοφική Σχολή: Τμήμα Ιστορίας και Εθνολογίας (1990), Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας (1995), Τμήμα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης (1999), Τμήμα Γλώσσας Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών (2000)
Δες από τι άσχετα τμήματα αποτελείται η "Φιλοσοφική" Κομοτηνής!!!!
αυτα ρε φιλε απο πού τα εβγαλες; ο Αη Βασιλης σου τα ειπε; Μαθε λοιπον οτι στο Δημοκριτειο δεν υφιστανται σχολες αλλα μονο τμηματα. Αυτα τα τμηματα που ανεφερες απλως βρισκονται στην πολη της Κομοτηνης. Αν ειναι ετσι βαλε και τα ΤΕΦΑΑ. Κι αυτα στην Κομοτηνη ειναι. Α ρε κατι φιλολογοι που θα βγουνε.

Από τι στιγμή που ''θεωρητικά'' βγαίνεις το ίδιο πιο λογικό είναι να συγχωνευτούν τα τμήματα σε μια δυναμική φιλοσοφική σχολή και απλά να παίρνεις κατεύθυνση στο 2-3 έτος....Έτσι θα μειωθεί και ο ανταγωνισμός....δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό το φαινόμενο το να βγαίνουν 4.500 φιλόλογοι κάθε χρόνο.....και να γκρινιάζουν για για την ανεργία.......
συμφωνω απολυτως. Ετσι θα ειμαστε ολοι ισοι και ομοιοι φιλολογοι

Το να συγχωνευτούν πάντως είναι παρακινδυνευμένο.Υπάρχει κόσμος που επιλέγει Ιστορία-Αρχαιολογία και δεν έχει στόχο να γίνει φιλόλογος.Ασχετα άν πρακτικά εκεί καταλήγει η πλειοψηφία.Θα υποχρεώσουμε αυτούς τους φοιτητές να παρακολουθούν επι δύο χρόνια αρχαία,λογοτεχνία,γλωσσολογία και....μετά να κάνουν Ιστορία;Δεν γίνονται αυτά.Οπότε η μείωση των τμημάτων είναι ρεαλιστικότερη λύση
τοτε να μη διοριζονται και ως φιλολογοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
. Ναι μονο που ο του νεοελληνικου δεν την πηρε την κατευθυνση απο το α ετος, κανοντας μονο νεα ελληνικα εξαρχης και λιγα αρχαια, αλλα απο το γ ετος κανοντας πιο πριν και αρχαια και λατινικα και γλωσσολογιες και βυζαντινα. θα μπορουσε απλως να προτιμαται στη διδασκαλια των νεων και μετα στων αρχαιων και λατινικων, αλλα οχι και να αποκλειεται τελειως απο τη διδασκαλια αυτων των μαθηματων, οπως θα επρεπε εσεις. Αντε το πολυ πολυ να κανετε κι αρχαια, αφου κανετε ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ αρχαια στο τμημα σας, ετσι για να μην κλαιτε κι εσεις. Νεα ομως και λατινικα και γλωσσολογιες ακομη δεν μας ειπες ποσα κανεις.
Δεν είναι έτσι.Ασε το ιστορικό εμείς είμαστε άσχετοι,ανύπαρκτοι και δεν κάνουμε Ομηρο δεν κάνουμε τίποτα.Για τους φοιτητές του κλασικού με τα 30 αρχαία είναι δίκαιο αυτό;Διαλέγουμε νεοελληνική επειδή είναι σαφώς πιο εύκολη και με 5-6 αρχαία κάνουμε τους έξυπνους στο αντικείμενο;Εκαστος στο είδος του
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
κατσε ρε metspanos θα μας τρελανεις τελειως?δηλαδη εχυ εισαι πιο φιλολογος απο μενα με 7 αρχαια οπως ισχυριστηκες ενω εγω με 8+ ειμαι χειροτερη?γιατι το πας με ποσοτικα κριτηρια?γιατι αν το παμε με ποσοτητα και οχι με ποιοτητα σε τρωω..με ποιοτητα ο καθενας ξερει κατα ποσο ειναι καλος η οχι.ενας με 4 αρχαια μπορει να ειναι καλυτερος και απο μενα και απο σενα...λοιπον εχω τις εξης αποριες λοιπον:
1.κανω 8 αρχαια και πιο συγκεκριμενα:Θουκιδιδη-ξενοφωντα(διδασκονται στην πρωτη λυκειο),ομηρο-δημοσθενη(διδασκονται πρωτη δευτερα γυμνασιου και δευτερα λυκειου αντιστοιχα),θεματογραφια τα οποια ειναι αγνωστα κειμενα(χρησιμα γι ολες τις ταξεις),εισαγωγη στην αρχαια ελληνικη γραμματεια η αλλιως αρχαιογνωσια που μαθαινεις τα παντα για τα αρχαια κειμενα την λογοτεχνια τον ομηρο κτλ και εχω και φιλοσοφικα κειμενα πλατωνα και αριστοτελη(τα οποια κανουμε αναλυτικοτατα και στην φιλοσοφια με μαθημα '' σωκρατικες και αριστοτελικες σχολες'' (που ειναι η κυρια υλη των αρχαιων στις πανελληνιες) και ενα ακομα δραματικη ποιηση. αρα απο αποψη αρχαιων καλυπτω πολυ καλα την σχολικη υλη ολων των ταξεων πιστευω!κανω λαθος?

2.παμε στην ιστορια τωρα.κανω αρχαια ιστορια(α λυκειου και α γυμνασιου και δημοτικο νομιζω διδασκονται),κανω νεοτερη και συγχρονη(γ γυμνασιου γ λυκειου γενικης κυριως) και κανω και μεσαιωνικη και βυζαντινη(διδασκεται σε β γυμνασιου και β λυκειου)..αρα καλυπτω και την υλη της ιστοριας.ειμαι ικανη να διδαξω και να πω καποια πραγματα στα παιδια.δεν μπορω να κανω ερευνα κτλ φυσικα γιατι στο ανηκει στο ιστορικο τμημα εξ ολοκληρου αλλα να διδαξω το βιβλιο του σχολειου ειμαι ικανη

3.εχω παιδαγωγικη και ψυχολογικη καταρτιση πραγμα που σημαινει οτι δεν χρειαζομαι παιδαγωγικη επαρκεια

4.στα νεα τωρα.εχω τρια μαθηματα νεων.εχω τα νεα ελληνικα απο 11-18 αιωνα δηλαδη απο διγενη ακριτα,ιπποτικα.ρομαντικα.δημοτικα μεχρι σολωμο,βιζυηνο,παπαδιαμαντη,σουτσο,καλβο,παλαμα κτλ τ οποια υπαρχουν στο σχολειο ολα τα χρονια .αρα μπορω να τα διδαξω και αυτα.επισης εχουμε νεα ελληνικα απο τον 19-20 αιωνα δηλαδη σημερα και εχω και βυζαντινη φιλολογια...

5.εχουμε 2 γλωσσολογιες (καλυπτουν τα βασικα στην συνταξη απ οσο ειδα την φωνολογια κτλ)

6.απο λατινικα και εκει εχω 2 ενα επος και θεματογραφια.ειδικα η θεματογραφια εξειδικευει αρκετα ωστε να μπορω να διδαξω τα πανευκολα 50 μαθηματα λατινικων στο λυκειο

7.και τελος και βασικοτερο?εχω διδακτικες ασκησεις και μαθηματα οπως:1. Διδακτική της Ιστορίας Θεωρία της Λογοτεχνίας και Διδακτική Πράξη Μεθοδολογία της Διδασκαλίας της Ελληνικής ως Μητρικής Μεθοδολογία της Διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας Ειδική Διδακτική ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ - ΕΚΦΡΑΣΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΌ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ + μαθηματα για την ειδικη αγωγη (γιατι υπαρχουν και αυτα τα παιδια και πρεπει να ξερεις καποια πραγματα για τον χειρισμο τους)

8.κανω και μια λαογραφια αν σε ενδιαφερει αμα θελω ως επιλογης η αρχαιολογια.

πες μου λοιπον που υστερω απο σενα.
μαγειρικη κανετε; αστρονομια; Τμημα ειναι αυτο ή συνοθυλευμα και αχταρμας; και αντε στα αρχαια με περναας ποσοτικα, οπως λες. στα νεα με ταα 2 μαθηματα που κανεις με περνας; στα λατινικα με τα 2 μαθηματα που κανεις με περνας; στις γλωσσολογιες με τα 2 μαθηματα που κανεις με περνας; σταα βυζαντινα που δεν κανεις τιποτα με περνας; Και μη μου πεις οτι καλυπτεις την υλη με τα 2 μαθηματα που κανεις, γιατι αλλο να κανεις ενα αντικειμενο σε 2 μαθηματα και αλλο σε 12. Γιατι στα νεα ελληνικα σε τρωω λαχανο. Μαθηματα ιστοριας και αρχαιολογιας και φιλοσοφιας και λαογραφιας εχουμε κι εμεις. Τωρα για τα παιδαγωγικα, αφου ειστε παιδαγωγοι, παιδαγωγικα μαθηματα θα κανετε πιο πολυ. Καμια ομως αλλη καθηγητικη σχολη κι οχι μονο η φιλολογια δεν κανει τοσα πολλα παιδαγωγικα μαθηματα. δηλαδη μονο εσεις ειστε δασκαλοι;

Μου έλεγε πάντως μια γνωστή μου του κλασικού ότι έχουν προτεραιότητα στα φροντιστήρια έναντι των άλλων κατευθύνσεων που διδάσκονται λιγότερα αρχαία και λατινικά.Τους προτιμούν.Δεν ξέρω άν ισχύει απλά το λέω
και του νεολελληνικου για τη λογοτεχνια και την εκθεση. μαθε κι αυτο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Εννοείτε ότι ειρωνεύομαι

Επι της ευκαιρίας.Τα θέματα των κατατακτήριων στο τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογία στα αρχαία
Είναι τα αρχαία επιπέδου τει που ισχυρίζονται ορισμένοι κωμικοί
Μέτρα και διαλεκτοι είναι μανίκι. Όμως μη κρίνεις από τις κατατακτήριες. ;)

Γενικά η τριχοτόμηση της Φιλοσοφικής, μία μπούρδα είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

metspanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο metspanos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Να πούμε λίγο για όσους επιλέγουν κατεύθυνση γλωσσολογίας;6-7 αρχαία,3-4 λατινικά,4-5 νέα,2-3 βυζαντινά,3 ιστορίες και απο κει και πέρα.... ψυχογλωσσολογία,υπολογιστική γλωσσολογία,νευρογλωσσολογία και λοιπά ενδιαφέροντα μεν μαθήματα καμία σχέση όμως με τα της εκπαίδευσης
μας λες σε ποιο οδηγο σπουδων φιλολογιας τα ειδες αυτα;

Δεν κάνεις όμως Αντιγόνη.:PΚαι εμείς καθόλου Ομηρο.Αλλωστε τι σχέση έχει ο Ομηρος και η Ιλιάδα-Οδυσσεια με την Ιστορία και την Αρχαιολογία
τοτε κακως κανετε και νεα ελληνικα. Τι σχεση εχουν με ιστορια-αρχαιολογιας σωστα; σας τα βαλαν ομως για να μη σας αμφισβητειται η ιδιοτητα του φιλολογου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top