tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν είναι δυνατόν στην έκθεση να έχουμε συγκεκριμένη απάντηση. Δεν γίνεται. Δεν γίνεται η έκθεση να μπει σε καλούπι. Τι είναι;Μαθηματικά;
Στα μαθηματικά έχουμε συγκεκριμένη απάντηση?
Τελικά δικαίως υπάρχουν τα ταμπού των κατευθύνσεων.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Δεν έχετε τύπους στα μαθηματικά εσείς τα φωτεινά μυαλά των σχολείων;
Μήπως έχει και στην έκθεση τύπους και μου διέφυγαν επειδή είμαι χαζή ξανθιά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος
Το καλούπι πάει στα μαθηματικά, όχι η συγκεκριμένη απάντηση...
Δεν έχετε τύπους στα μαθηματικά εσείς τα φωτεινά μυαλά των σχολείων;
Μήπως έχει και στην έκθεση τύπους και μου διέφυγαν επειδή είμαι χαζή ξανθιά;
Χαζή ξανθιά ίσως είσαι αλλά δεν μπορώ να το πώ με σιγουριά γιατί δεν ξέρω το χρώμα τω μαλλιών σου.Τα μαθηματικά φωτεινό μου μυαλό των ΜΜΕ δεν είναι μόνο τύποι.Και όχι δεν μπαίνουν σε καλούπι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
danai-elpida
Πολύ δραστήριο μέλος
Λογικο ειναι να βαριομαστε να διαβασουμε,εγω ομως κανω υπερανθρωπες προσπαθειες για τα μαθηματικα που δινω αυριο.Εχετε το κουραγιο να διαβασετε τωρα για τις ενδοσχολικες εξετασεις?
Εγω περα του οτι μεσα στην χρονια δεν ανοιξα βιβλιο αρα ολα αυτα μου ειναι αγνωστα,βαριεμε αφορυτα να διαβαζω αλλο
Εσεις?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
leftmano
Νεοφερμένος
Είναι γεγονός, πως πλέον τα θέματα είναι πολύ πιο σωστά κατανεμημένα σε σχέση με πριν 25 χρόνια. Το είδα αυτό. Αλλά, όμως, επειδή τώρα πια και η προσπάθεια των υποψηφίων είναι "στον πόντο", θα πρέπει και κάποια ζητήματα (λιγοστά ομολογουμένως) ρευστά, να αποφεύγονται...Γι αυτό δεν μιλώ για το άγνωστο π.χ. στα αρχαία. Ήταν απλώς πανδύσκολο. Και μαγκιά του. Όμως όχι ναρκοπέδιο όπου να έλεγες, τώρα το γράφω, αυτό ή το άλλο.
Ας ευχηθούμε καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά. Πράγματι μέσα από την καρδιά μου, ας επιτύχουν όλοι τους πρώτους ή δεύτερους ή οποιους στόχους, και σε μένα προσωπικά, που μετά από πολύ σκέψη συμμετείχα σε πανελλήνιες, ακόμα κι αν περνάω, ας γίνει ένα "μαγικό" και να καλύψω μια θέση που δεν θα την πάρω από κανέναν 18 χρονο,
γιατί πραγματικά, πολύ με προβλημάτισε που δεν υπάρχουν ειδικές ποσοστώσεις για παλαιούς απόφοιτους ή και ήδη πτυχιούχους στις πανελλήνιες (ώστε να συναγωνιστώ με κατά το δυνατόν ομοίους μου). Αλλά δυστυχώς ούτε αυτό υπάρχει, οι κατατακτήριες είναι με βαθμό πτυχίου ενώ όταν είναι με εξετάσεις είναι ...μάλλον διαβλητές από το τμήμα υποδοχής. Για μένα και για το μεράκι που είχα, οι πανελλήνιες ήταν ,δυστυχώς, μονόδρομος...Αυτά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νικος ρεθυμνο
Διάσημο μέλος
Εχετε το κουραγιο να διαβασετε τωρα για τις ενδοσχολικες εξετασεις?
Εγω περα του οτι μεσα στην χρονια δεν ανοιξα βιβλιο αρα ολα αυτα μου ειναι αγνωστα,βαριεμε αφορυτα να διαβαζω αλλο
Εσεις?
αν βαριεμαι λεει?δινω και ιστορια αυριο...αντε να δουμε τι θα γραψουμε...μας εβαλε και μπολικη υλη...παντως μετα τις πανελλαδικες,δεν θελω να ξαναδω βιβλιο μπροστα μου!
παιδια,πως μπορω να δημιουργησω ενα θεμα?μου ρθε μια ιδεα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Χαζή ξανθιά ίσως είσαι αλλά δεν μπορώ να το πώ με σιγουριά γιατί δεν ξέρω το χρώμα τω μαλλιών σου.Τα μαθηματικά φωτεινό μου μυαλό των ΜΜΕ δεν είναι μόνο τύποι.Και όχι δεν μπαίνουν σε καλούπι.
Δεν είπα ότι είναι μόνο τύποι. Είναι όμως και τύποι. Άρα, οι ασκήσεις λύνονται με βάση αυτούς. Όταν γράφεις την έκθεση (όχι τις ασκήσεις που βάζουν) δεν έχεις κανέναν τύπο.
Κακώς συνέχισα την ειρωνεία σου. Ζητώ συγγνώμη που προσέβαλα τα μαθηματικά.
βρε, Ρεβεκκα (επέτρεψέ μου ως ...μεγαλύτερος!), δεν λέω να μπει σε καλούπι η Εκθεση. Απλώς , ας ξεδιπλώνεται μια διαδικασία εξέτασης, ποσοτικοποιημένης, διαβαθμισμένης, χωρίς τζάμπα παγίδες και χωρίς ασάφειες...Ξέρεις με τι αντιστοιχεί ένα 82% κάτω από τη βάση στην Εκθεση σε μια χρονιά όταν στατιστικά όλες τις πριν και μετά χρονιές ήταν κάπου 25-35 %. Σε αποτυχία των εξεταστών. Κατά την ίδια λογική που μια σχολή ΑΕΙ 5ετούς φοίτησης με πολύ καλούς μαθητές ως εισακτέους, έχει μ.ό. αποφοίτησης τα 7,5 χρόνια...Ε, δεν μπορεί να είναι τόσο χάλια οι φοιτητές, κάτι στραβό και αυταρχικό θα κάνουν και οι καθηγητές (μαζικά κοψίματα, υπερβολικές απαιτήσεις χωρίς τις ανάλογες παροχές, ερωτήσεις σε θέματα "ανύπαρκτα", σκόπιμα ασαφή κλπ κλπ , ώστε με έναν στρεβλό τρόπο να αποδείξουν ή πως οι φοιτητές δεν είναι καλοί ή πως η Σχολή είναι ..."δύσκολη").
Είναι γεγονός, πως πλέον τα θέματα είναι πολύ πιο σωστά κατανεμημένα σε σχέση με πριν 25 χρόνια. Το είδα αυτό. Αλλά, όμως, επειδή τώρα πια και η προσπάθεια των υποψηφίων είναι "στον πόντο", θα πρέπει και κάποια ζητήματα (λιγοστά ομολογουμένως) ρευστά, να αποφεύγονται...Γι αυτό δεν μιλώ για το άγνωστο π.χ. στα αρχαία. Ήταν απλώς πανδύσκολο. Και μαγκιά του. Όμως όχι ναρκοπέδιο όπου να έλεγες, τώρα το γράφω, αυτό ή το άλλο.
Ας ευχηθούμε καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά. Πράγματι μέσα από την καρδιά μου, ας επιτύχουν όλοι τους πρώτους ή δεύτερους ή οποιους στόχους, και σε μένα προσωπικά, που μετά από πολύ σκέψη συμμετείχα σε πανελλήνιες, ακόμα κι αν περνάω, ας γίνει ένα "μαγικό" και να καλύψω μια θέση που δεν θα την πάρω από κανέναν 18 χρονο,
γιατί πραγματικά, πολύ με προβλημάτισε που δεν υπάρχουν ειδικές ποσοστώσεις για παλαιούς απόφοιτους ή και ήδη πτυχιούχους στις πανελλήνιες (ώστε να συναγωνιστώ με κατά το δυνατόν ομοίους μου). Αλλά δυστυχώς ούτε αυτό υπάρχει, οι κατατακτήριες είναι με βαθμό πτυχίου ενώ όταν είναι με εξετάσεις είναι ...μάλλον διαβλητές από το τμήμα υποδοχής. Για μένα και για το μεράκι που είχα, οι πανελλήνιες ήταν ,δυστυχώς, μονόδρομος...Αυτά!
Φυσικά και θα ευχηθούμε καλή επιτυχία στα παιδιά!!Από την καρδιά μας!
Επιμένω στο θέμα της έκθεσης γιατί βλέπω καθημερινά παιδιά που θέλουν να γίνουν δημοσιογράφοι και δεν μπορούν να γράψουν μια πρόταση. Εκφέρω άλλωστε άποψη μόνο για τα θέματα της έκθεσης και κανενός άλλου μαθήματος.
ΥΓ: Οι κατατακτήριες δεν είναι παντού διαβλητές. Αλλά αυτό μπορούμε να το συζητήσουμε αλλού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Και η μαμά μου την ίδια χρονιά έδινε..... κατάφερε να πάρει 17, ευτυχώς είχε ξανακούσει τη λέξη αρωγή και δε βγήκε εκτός θέματοςΑυτό ηταν το περίφημο θέμα Έκθεσης στις Πανελλήνιες του 1985:
«Ο άνθρωπος ο αποφασισμένος να μάθει πολλά γράμματα και να διαπρέψει σε μια επιστήμη ή σε μια τέχνη δεν αποβλέπει πια, κατά την επικρατούσα αντίληψη, στην προσωπική του ευδοκίμηση. Προσφέρει και στους άλλους πολύτιμη αρωγή».
Να θυμίσω πως δεν υπήρχαν γλωσσικές ασκήσεις, οπότε ολο κι όλο αυτό σου έδινε η το 18,19, 20 ή το 5. 6, 7!
82% κάτω από τη βάση! 34 άτομα στους 150.000 υποψήφιους από 18,5-20!
Το θέμα είχε πολλή παγαποντιά και εξυπνακισμό από μέρους της εξεταστικής επιτροπής. Από την μιά η έκφραση "να μάθει πολλά γράμματα" που είναι έκφραση αναλφάβητων ανθρώπων κι από την άλλη οι τρομερές λογιότατες λέξεις "αρωγή" και "ευδοκίμηση" που ανάγκασαν την επιτροπή να στείλει άρον άρον διευκρινήσεις πάνω στην πρώτη ώρα! Βέβαια, το βατερλό -ψυχολογικό κυρίως- στους μαθητές είχε ήδη γίνει!
ΥΓ. ο κολλητός μου είχε ακούσει "αγωγή" αντί για αρωγή , (τότε τα θέματα μας τα υπαγόρευαν και δεν τα είχαμε σε χαρτί), αλλά όταν ήρθε η διευκρίνηση, έκανε το "γ" "ρ". Αποτέλεσμα, πήρε ένα 11 άρι (μεγάλη επιτυχία για τότε) και μπήκε και στο Μαθηματικό...
Πάντοτε τέτοια "μπουρδουκλωμένα" θέματα έπεφταν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
Γιατί ακριβώς ακυρωνόταν....? Τι ζητούσε να αναπτυχθεί; Αν συμφωνεί ή διαφωνεί ο μαθητής;
Έχω δώσει και εγώ πανελλαδικές, ξέρω πώς είναι τα πράγματα. Έχω δώσει και πολύ πιο δύσκολες και αγχωτικές εξετάσεις και μπορεί να χρειαστεί να δώσω και άλλες. Αλλά εξακολουθώ να μη βλέπω την ασάφεια. Όλα πρέπει να είναι 1, 2, 3, 4....;Παπαγαλία;
Εδώ είσαι φάουλ. Η Έκθεση είναι άκρως υποκειμενικό μάθημα τόσο για τον υποψήφιο όσο και για τον βαθμολογητή. Τότε με τις δέσμες ήσουν εσύ, το θέμα και έκανες τάμα να αρέσουν στον βαθμολογητή τα γραφόμενα σου. Επίσης τα θέματα ήταν αμφίσημα, κάτι που έκανε χειρότερα τα πράγματα. Τώρα με το νέο σύστημα, χάρη στις ασκήσεις υπάρχει η δυνατότητα να γράψεις ένα σχετικά καλό βαθμό στο μάθημα και ας μην τα έχεις πάει καλά στην καθεαυτό έκθεση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος
Επιμένω στο θέμα της έκθεσης γιατί βλέπω καθημερινά παιδιά που θέλουν να γίνουν δημοσιογράφοι και δεν μπορούν να γράψουν μια πρόταση.
Συντάσσομαι μαζί σου και διαφωνώ κάθετα με όλη αυτή τη μόδα αποστήθισης προλόγων/επιχειρημάτων/επιλόγων στην έκθεση και το έχω πει και παλιότερα. Αλλά για να είμαι ειλικρινής, μόνο μια καθηγήτρια στη σχολική μου πορεία θυμάμαι να λέει πως όταν διορθώνει γραπτά στις πανελλαδικές, δεν βάζει ποτέ πάνω από 34/40 στις τυποποιημένες "φροντιστηριακές" απόψεις, που δεν έχουν το προσωπικό ύφος του μαθητή. Όλοι οι υπόλοιποι διορθώνουν βασισμένοι στον ξύλινο, απρόσωπο, τυπικό λόγο. Και δυστυχώς όταν παίζεται η εισαγωγή σου σε μια σχολή, δεν σε παίρνει να κάνεις δοκιμές. Κι είναι κάπως τραγικό στο μάθημα της έκθεσης, που εγώ προσωπικά λάτρευα μέσα στη χρονιά και ακόμα λατρεύω, να μην μπορείς να ξέρεις πως τα πήγες και να περιμένεις βαθμούς που κυμαίνονται από 14 μέχρι 18 ξερωγω. =/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
Εχετε το κουραγιο να διαβασετε τωρα για τις ενδοσχολικες εξετασεις?
Εγω περα του οτι μεσα στην χρονια δεν ανοιξα βιβλιο αρα ολα αυτα μου ειναι αγνωστα,βαριεμε αφορυτα να διαβαζω αλλο
Εσεις?
Όχι καλέ...δε μπορώ να διαβάσω ούτε περιοδικό, πόσο μάλλον βιβλίο.
Μαθηματικά αύριο μου είπε κάποια πράγματα η κολλητή μου, μου έδωσε και κάτι τύπους κατεύθυνσης να τον θαμπώσω, και ελπίζω να πιάσω τη βάση, αλλιώς θα πέσω ηρωικά..
Και μας έχουν βάλει και τόσα πράγματα, ιστορία και κοινωνιολογία ειδικά, είναι χωρίς υπερβολές όλο το βιβλίο.. Σα να σου λένε μη διαβάσεις, έλα γράψε 1.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
danai-elpida
Πολύ δραστήριο μέλος
κ σε μας δεν εχουν βγαλει σχεδον τιποταΌχι καλέ...δε μπορώ να διαβάσω ούτε περιοδικό, πόσο μάλλον βιβλίο.
Μαθηματικά αύριο μου είπε κάποια πράγματα η κολλητή μου, μου έδωσε και κάτι τύπους κατεύθυνσης να τον θαμπώσω, και ελπίζω να πιάσω τη βάση, αλλιώς θα πέσω ηρωικά..
Και μας έχουν βάλει και τόσα πράγματα, ιστορία και κοινωνιολογία ειδικά, είναι χωρίς υπερβολές όλο το βιβλίο.. Σα να σου λένε μη διαβάσεις, έλα γράψε 1.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
κ σε μας δεν εχουν βγαλει σχεδον τιποτα
Σε άλλα σχολεία τους έχουν πει τα θέματα ακριβώς και εμείς έχουμε να διαβάσουμε όλη την ύλη. Αλλά αφού τώρα στα πίσω-πίσω έμαθα τα τοπικά μέγιστα και ελάχιστα και να παραγωγίζω, υπάρχει ελπίδα να γράψω ΑΝ βάλει εύκολα θέματα και ΑΝ τα θυμάμαι μέχρι το πρωί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Για το θέμα αυτό έχω ακούσει και αντίθετες απόψεις. Ότι ήταν ένα πολύ λογικό θέμα για την εποχή του και ότι οι βαθμολογίες ήταν στα ίδια ποσοστά με τις άλλες χρονιές. Απλά βρέθηκαν μερικοί υποψήφιοι που δεν ήξεραν τις λέξεις "αρωγή" και "ευδοκίμηση", το πήραν τα κανάλια και το έκαναν βούκινο και με τα χρόνια λέγεται σαν ανέκδοτο. Όπως έγινε ανέκδοτο και το θέμα που είχαν βάλει κάποτε "η άμιλλα σαν παράγοντας προόδου" και λέγεται ακόμα ότι κάποιοι δεν ήξεραν τι θα πει "άμιλλα" και έγραψαν ότι πρέπει να τρώμε μακαρόνια γιατί έχουν άμυλο. Θα μου επιτρέψετε λοιπόν να είμαι πολύ επιφυλακτικός με τις παλιές ιστορίες, καθώς με το χρόνο παραμορφώνονται.Αυτό ηταν το περίφημο θέμα Έκθεσης στις Πανελλήνιες του 1985:
«Ο άνθρωπος ο αποφασισμένος να μάθει πολλά γράμματα και να διαπρέψει σε μια επιστήμη ή σε μια τέχνη δεν αποβλέπει πια, κατά την επικρατούσα αντίληψη, στην προσωπική του ευδοκίμηση. Προσφέρει και στους άλλους πολύτιμη αρωγή»...
Η αρχή του σχολείου μου που έχει βάλει ο διευθυντής στους καθηγητές είναι: αφήστε λίγη και εύκολη ύλη, δώστε ερωτήσεις, ΣΟΣ και σημειώσεις, βάλτε πανεύκολα θέματα, αλλά με κάθε απόπειρα έστω αντιγραφής με οποιοδήποτε τρόπο, θα μηδενίζεται το γραπτό.Σε άλλα σχολεία τους έχουν πει τα θέματα ακριβώς και εμείς έχουμε να διαβάσουμε όλη την ύλη. Αλλά αφού τώρα στα πίσω-πίσω έμαθα τα τοπικά μέγιστα και ελάχιστα και να παραγωγίζω, υπάρχει ελπίδα να γράψω ΑΝ βάλει εύκολα θέματα και ΑΝ τα θυμάμαι μέχρι το πρωί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
danai-elpida
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο δικος μας διευθυντης ειναι ....αστα να πανεΓια το θέμα αυτό έχω ακούσει και αντίθετες απόψεις. Ότι ήταν ένα πολύ λογικό θέμα για την εποχή του και ότι οι βαθμολογίες ήταν στα ίδια ποσοστά με τις άλλες χρονιές. Απλά βρέθηκαν μερικοί υποψήφιοι που δεν ήξεραν τις λέξεις "αρωγή" και "ευδοκίμηση", το πήραν τα κανάλια και το έκαναν βούκινο και με τα χρόνια λέγεται σαν ανέκδοτο. Όπως έγινε ανέκδοτο και το θέμα που είχαν βάλει κάποτε "η άμιλλα σαν παράγοντας προόδου" και λέγεται ακόμα ότι κάποιοι δεν ήξεραν τι θα πει "άμιλλα" και έγραψαν ότι πρέπει να τρώμε μακαρόνια γιατί έχουν άμυλο. Θα μου επιτρέψετε λοιπόν να είμαι πολύ επιφυλακτικός με τις παλιές ιστορίες, καθώς με το χρόνο παραμορφώνονται.
Η αρχή του σχολείου μου που έχει βάλει ο διευθυντής στους καθηγητές είναι: αφήστε λίγη και εύκολη ύλη, δώστε ερωτήσεις, ΣΟΣ και σημειώσεις, βάλτε πανεύκολα θέματα, αλλά με κάθε απόπειρα έστω αντιγραφής με οποιοδήποτε τρόπο, θα μηδενίζεται το γραπτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
leftmano
Νεοφερμένος
Για το θέμα αυτό έχω ακούσει και αντίθετες απόψεις. Ότι ήταν ένα πολύ λογικό θέμα για την εποχή του και ότι οι βαθμολογίες ήταν στα ίδια ποσοστά με τις άλλες χρονιές. Απλά βρέθηκαν μερικοί υποψήφιοι που δεν ήξεραν τις λέξεις "αρωγή" και "ευδοκίμηση", το πήραν τα κανάλια και το έκαναν βούκινο και με τα χρόνια λέγεται σαν ανέκδοτο. Όπως έγινε ανέκδοτο και το θέμα που είχαν βάλει κάποτε "η άμιλλα σαν παράγοντας προόδου" και λέγεται ακόμα ότι κάποιοι δεν ήξεραν τι θα πει "άμιλλα" και έγραψαν ότι πρέπει να τρώμε μακαρόνια γιατί έχουν άμυλο. Θα μου επιτρέψετε λοιπόν να είμαι πολύ επιφυλακτικός με τις παλιές ιστορίες, καθώς με το χρόνο παραμορφώνονται.
Ήμουν υποψήφιος τότε (1985), το ποσοστό με επιεική βαθμολόγηση ήταν 82% κάτω από την βάση... 37 γραπτά στην κλίμακα 18,5-20 από ΟΛΕΣ τις Δεσμες...Σε σύνολο περίπου 150.000 υποψηφίων, τότε...Μιλάω με νούμερα, πραγματικά και χαραγμένα στην μνήμη μου...
Μέσα στην πρώτη ώρα, είχε έρθει -φυσικά πανελλάδικά- η διευκρίνιση και των 2 λέξεων από την Κ.Ε.Ε... Ειδικά την αρωγή δεν την ήξερε σχεδόν κανείς. Κοιτιόμασταν μέσα στην αίθουσα....Αμηχανία... Μια χρονιά πριν (1984) ήταν ένα θέμα σχετικά με την μοναξιά του σύγχρονου ανθρώπου με ένα ρητό του Αντώνη Σαμαράκη σχετικά με τις "στέγες των σπιτιών που είναι κοντά όσο ποτέ, ενώ οι καρδιές μακριά όσο ποτέ" και με ξεκάθαρη διατύπωση αν συμφωνεί ή όχι κάποιος. Μια χρονιά μετά (1986) ένα θέμα σαφέστατο σχετικά με τα θετικά και αρνητικά της φοιτητικής ζωής σε άλλη πόλη. Τα ποσοστά κάτω από τη βάση σε αυτά τα θέματα ήταν τα συνήθη 30-35%.
Τα ΜΜΕ της εποχής το έκαναν βούκινο, αλλά καθόλου άδικα...
Η λέξη αρωγή, για πιο λίγους και η λέξη ευδοκίμηση, αλλά και ο τρόπος που δινόταν το θέμα, δηλαδή χωρίς να ρωτάει, χωρίς να έχει στην πραγματικότητα ζητούμενο, παρά ίσως μια πραγματεία μόνο, πανικόβαλλε τους υποψήφιους. Το έδειξαν και οι βαθμολογίες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Προφανώς, δεν μπορούμε να βρούμε στο ίντερνετ στατιστικά της εποχής που να επιβεβαιώνουν αυτά τα ποσοστά. Πάντως, άνθρωποι που ήταν τότε καθηγητές μου έχουν πει αυτά που έγραψα παραπάνω. Ασφαλώς και δεν μπορώ να έχω χωρίς επαρκή στοιχεία, σίγουρη άποψη για πράγματα που συνέβησαν πριν γεννηθώ. Όμως, δεν μου είναι εύκολο να δεχθώ ότι υπήρχαν άτομα που δεν ήξεραν τι σημαίνουν οι λέξεις "αρωγή" και "ευδοκίμηση" και μάλιστα σε μια εποχή για την οποία μας λένε ότι οι μαθητές είχαν μεγαλύτερη ευχέρεια στη γλώσσα από εμάς.Ήμουν υποψήφιος τότε (1985), το ποσοστό με επιεική βαθμολόγηση ήταν 82% κάτω από την βάση... 37 γραπτά στην κλίμακα 18,5-20 από ΟΛΕΣ τις Δεσμες......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
παναγιωτης_21
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στην θεωρητίκη του μεγαλύτερους βαθμούς έχει η Ιστορία και τα Λατινικά!
Btw, για τους θεωρητικούς...στο μαθήμα το Λατινικών στάλθηκε οδηγία έτσι ώστε να πάρουν ως σωστό το praeripuerit/praeripuisset.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν ξέρω αν είναι off-topic αλλά θα το ποστάρω: O Πατέρας μου από το σύνολο των γραπτών που έχει διορθώσει στα κείμενα ειναι το 85% κάτω απο την βάση, μου είπε επίσης ότι πολλά παιδία έχασαν απο το θέμα B και το παράλληλο.
Στην θεωρητίκη του μεγαλύτερους βαθμούς έχει η Ιστορία και τα Λατινικά!
Btw, για τους θεωρητικούς...στο μαθήμα το Λατινικών στάλθηκε οδηγία έτσι ώστε να πάρουν ως σωστό το praeripuerit/praeripuisset.
85% κάτω από τη βάση??? Είχα ακούσει ότι δεν έχουμε πάει καλά, αλλά δεν περίμενα και τόσο!
Το θέμα Β ήταν όντως λίγο δύσκολο...Από εκεί υπολογίζω να έχω χάσει 2-3 μόρια, δε θυμάμαι και τι έχω γράψει. Το παράλληλο μοτ φάνηκε βατό, ίσως επειδή είχαμε κάνει άλλο απόσπασμά του στο φροντιστήριο και ήμουν στο κλίμα.
-μήπως έχει και το δικό μου γραπτό? Αν είναι κάποιο με πολλές αναλύσεις και έναν άκυρο αστερίσκο στο τέλος του παράλληλου είναι το δικό μου-.
Και στα λατινικά...γιατί να πάρουν σωστό το praeripuisset? Αφού από αρκτικό εξαρτιόταν!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 21 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.