Tips για proficiency

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,820 μηνύματα.
Λοιπόν παιδιά ένα tip που έχω να δώσω, αν συμφωνείτε και οι καθηγητές, βασιζόμενος στο practice tests βιβλίο που κάνω τώρα (για Michigan): στα passages, εγώ διαβάζω παράλληλα τις ερωτήσεις κατανόησης και τις απαντάω αμέσως καθώς κατεβαίνω τις παραγράφους. Αυτό φυσικά με εξαίρεση αν ρωτάει το main purpose of the passage (που φυσικά το αφήνω για το τέλος) ή αν σε κάποια ερώτηση παίζει με τις λέξεις και θέλει απάντηση από προηγούμενες παραγράφους συνδυαστικά (αυτό το καταλαβαίνεις εύκολα).
Όπως και να 'χει εμένα με βολεύει να τις κάνω παράλληλα αντί να περιμένω να τελειώσω το κείμενο και να ψάχνομαι μετά. Αν κάτι θέλει συνολική θεώρηση, το αφήνω για το τέλος.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,582 μηνύματα.
Λοιπόν παιδιά ένα tip που έχω να δώσω, αν συμφωνείτε και οι καθηγητές, βασιζόμενος στο practice tests βιβλίο που κάνω τώρα (για Michigan): στα passages, εγώ διαβάζω παράλληλα τις ερωτήσεις κατανόησης και τις απαντάω αμέσως καθώς κατεβαίνω τις παραγράφους. Αυτό φυσικά με εξαίρεση αν ρωτάει το main purpose of the passage (που φυσικά το αφήνω για το τέλος) ή αν σε κάποια ερώτηση παίζει με τις λέξεις και θέλει απάντηση από προηγούμενες παραγράφους συνδυαστικά (αυτό το καταλαβαίνεις εύκολα).
Όπως και να 'χει εμένα με βολεύει να τις κάνω παράλληλα αντί να περιμένω να τελειώσω το κείμενο και να ψάχνομαι μετά. Αν κάτι θέλει συνολική θεώρηση, το αφήνω για το τέλος.
Ναι ναι, μεγάλο ΝΑΙ. Με βοηθάει τόσο πολύ με το άγχος μου το συγκεκριμένο tip και το εφάρμοζα γενικά!
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,129 μηνύματα.
Λοιπόν παιδιά ένα tip που έχω να δώσω, αν συμφωνείτε και οι καθηγητές, βασιζόμενος στο practice tests βιβλίο που κάνω τώρα (για Michigan): στα passages, εγώ διαβάζω παράλληλα τις ερωτήσεις κατανόησης και τις απαντάω αμέσως καθώς κατεβαίνω τις παραγράφους. Αυτό φυσικά με εξαίρεση αν ρωτάει το main purpose of the passage (που φυσικά το αφήνω για το τέλος) ή αν σε κάποια ερώτηση παίζει με τις λέξεις και θέλει απάντηση από προηγούμενες παραγράφους συνδυαστικά (αυτό το καταλαβαίνεις εύκολα).
Όπως και να 'χει εμένα με βολεύει να τις κάνω παράλληλα αντί να περιμένω να τελειώσω το κείμενο και να ψάχνομαι μετά. Αν κάτι θέλει συνολική θεώρηση, το αφήνω για το τέλος.
Το καλύτερο για μένα είναι πρώτα να διαβάζεις τις ερωτήσεις και να υπογραμμίσεις λέξεις κλειδιά κ μετά να ξεκινάς τα κειμενα , έτσι έχεις δει τουλάχιστον λίγο τις ερωτήσεις
 

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Όπως και να 'χει εμένα με βολεύει να τις κάνω παράλληλα αντί να περιμένω να τελειώσω το κείμενο και να ψάχνομαι μετά. Αν κάτι θέλει συνολική θεώρηση, το αφήνω για το τέλος.

Το καλύτερο για μένα είναι πρώτα να διαβάζεις τις ερωτήσεις και να υπογραμμίσεις λέξεις κλειδιά κ μετά να ξεκινάς τα κειμενα , έτσι έχεις δει τουλάχιστον λίγο τις ερωτήσεις.

Γενικά δεν είναι καλή ιδέα να διαβάζεις πρώτα το κείμενο και μετά να επιχειρείς να απαντήσεις τις ερωτήσεις, ειδικά όταν το κείμενο είναι θεματολογίας που δεν τη γνωρίζεις καλά (που συνήθως έτσι είναι). Εγώ προτείνω πάντα να κοιτάτε την επικεφαλίδα (εκείνη τη γραμμή πάνω-πάνω που λέει "this passage is about..."), μετά γρήγορη ανάγνωση το κείμενο (πολύ γρήγορη, ίσα ίσα να εντοπίσετε τι είδους κείμενο είναι, αν έχει ονόματα, αριθμούς, χρονολογίες κλπ) και στη συνέχεια να αφήσετε να σας κατευθύνουν οι ερωτήσεις. Οπότε ναι, συμφωνώ με αυτό που προτείνετε και οι δύο.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,820 μηνύματα.
Θέλω τη γνώμη σας σε κάτι.
Λοιπόν, όταν κάνω Listening (Michigan), δυστυχώς δε μπορώ να συγκεντρωθώ και να διαβάζω εύκολα τα a-b-c-d και την ερώτηση στα short conversations ενώ η ροή κυλάει / ο ήχος παίζει.
Για το λόγο αυτό, μέχρι στιγμής σε αυτό το Part 1 του Listening, μεταξύ των ερωτήσεων κάνω παύση το mp3 για να διαβάζω πρώτα τι λέει η ερώτηση και τις πιθανές απαντήσεις και μετά πατάω play. Μπερδέυομαι τελείως αν τα διαβάζω ενώ παίζει η συζήτηση.
Αν τα a-b-c-d είναι πολύ μικρή φράση (2-3 λέξεις), δεν έχω πρόβλημα και δεν χρειάζεται να κάνω αυτή την παύση. Αν είναι προτάσεις όμως και δύο σειρών, δυστυχώς δε μπορώ να τη βγάλω στο σύντομο διάστημα που δίνει το mp3 / αυτός που μιλάει. :(

Δε ξέρω αν η λύση τελικά είναι να αφοσιώνομαι στην ανάπτυξη του conversation και να πρωτοβλέπω τις επιλογές μετά. Το χρονικό διάστημα είναι πάρα πολύ μικρό και δεν νιώθω ασφάλεια να μην ξέρω τι μπορεί να αφορά αυτό που θα ακούσω.
Με τα κείμενα και τα segments δεν έχω ιδιαίτερο θέμα, ειδικά τα segments που τα ακούς και 2η φορά και έχουν μόνο a-b-c (χωρίς d) βγαίνουν πιο άνετα και ευχάριστα.
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,008 μηνύματα.
Θέλω τη γνώμη σας σε κάτι.
Λοιπόν, όταν κάνω Listening (Michigan), δυστυχώς δε μπορώ να συγκεντρωθώ και να διαβάζω εύκολα τα a-b-c-d και την ερώτηση στα short conversations ενώ η ροή κυλάει / ο ήχος παίζει.
Για το λόγο αυτό, μέχρι στιγμής σε αυτό το Part 1 του Listening, μεταξύ των ερωτήσεων κάνω παύση το mp3 για να διαβάζω πρώτα τι λέει η ερώτηση και τις πιθανές απαντήσεις και μετά πατάω play. Μπερδέυομαι τελείως αν τα διαβάζω ενώ παίζει η συζήτηση.
Αν τα a-b-c-d είναι πολύ μικρή φράση (2-3 λέξεις), δεν έχω πρόβλημα και δεν χρειάζεται να κάνω αυτή την παύση. Αν είναι προτάσεις όμως και δύο σειρών, δυστυχώς δε μπορώ να τη βγάλω στο σύντομο διάστημα που δίνει το mp3 / αυτός που μιλάει. :(

Δε ξέρω αν η λύση τελικά είναι να αφοσιώνομαι στην ανάπτυξη του conversation και να πρωτοβλέπω τις επιλογές μετά. Το χρονικό διάστημα είναι πάρα πολύ μικρό και δεν νιώθω ασφάλεια να μην ξέρω τι μπορεί να αφορά αυτό που θα ακούσω.
Με τα κείμενα και τα segments δεν έχω ιδιαίτερο θέμα, ειδικά τα segments που τα ακούς και 2η φορά και έχουν μόνο a-b-c (χωρίς d) βγαίνουν πιο άνετα και ευχάριστα.
Εγώ στις εξετάσεις όταν έπαιζε ο διάλογος συγκεντρωνόμουν ΦΟΥΛ, όταν έλεγε τις ερωτήσεις κύκλωνα την σωστή επιλογή και στο κενό που πάει απο τον ένα διάλογο στον άλλον διάβαζα καλά τι ρωτούσε και καλύτερα τα a-b-c-d ωστε να είμαι σίγουρος και να τα θυμάμαι καθώς μιλάνε. ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΧΡΟΝΟ. Μας το έλεγε και η καθηγήτρια του φροντιστηρίου οτι αν σκεφτόμαστε τι απαντήσεις θα βάλουμε θα αγχωθούμε, δέν θα καταλάβουμε τι ζητάει (ειδικά όταν είναι και φράση που σε μπερδεύει) και ακόμα περισσότερο όταν υπάρχουν ερωτήσεις παγίδα. Και φυσικά άν μπερδευτείς σε κάποια φάση και δεν κατάλαβες τι σου ζητάει ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΚΕΝΌ. Στην τύχη έχεις 25% πιθανότητες να βρείς το σωστό ενω αν το αφήσεις για μετά (και πιθανότατα το ξεχασεις, η χάσεις την σειρά και πάνε όλα άλλα ντι άλλων, είχα συμμαθητή που απέτυχε γιατί στο Listening πηγε πίσω να διορθώσει και άρχισε παλι απο λάθος νούμερο και τα είχε κάνει όλα λάθος).

Εγώ πιστεύω θα σε βοηθήσει πολύ να ρίξεις μια γρήγορη ματία ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ. Εκεί είναι το ζουμί. Και όταν έχει τον διάλογο να ακούς προσεκτικά, και στο κενό για να άλλαξει ο διάλογος να δείς τις ερωτήσεις του επόμενου διαλόγου και ούτω καθεξής

 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,582 μηνύματα.
1 Περνάς πολύ γρήγορα τις ερωτήσεις να έχεις μια ιδέα τι θα ακούσεις.

2 Δεν πειράζει αν «χάσεις» κάτι, δεν το ακούσεις σωστά κτλ. ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ (για να μην πάρει η μπάλα και τα υπόλοιπα).

3 Συγκεντρώνεσαι καλά στο listening part. Το «αρνητικό» των listening είναι πως πρέπει να χρησιμοποιήσεις 2 σου αισθήσεις το ίδιο καλά, ταυτόχρονα, ακοή και όραση. Πιστεύω πως το ‘χεις.

Good luck!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top